Nee grapje. We krijgen 3 uur lang DE SANDER LANTINGA GAAT LOOS SHOWquote:
quote:
Hartstikke leuk om te lezen, maar wat een zoekwerk zeg ! Naja, als je er voor hebt gekozen om alle reacties in een grote pagina te tonen en je zoekt op een paar trefwoorden dan scheelt dat uiteraard wel wat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:35 schreef MichielV het volgende:
Even een dankwoord aan Fok: ideaal om in oude topics wat oude gegevens op te duikelen voor mijn boek. Zoals: hoe laat ging ik eigenlijk slapen tijdens de ijsberen-uitzending? Reuze handig!
Hoi Marichaquote:
Stond een tijdje geleden al op z'n weblogquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ga je een boek schrijven michiel
Maar nu zie ik dat de singlestrijd tussen Heideroosjes en Air Traffic gaat en dus niet om Gossip en Air Traffic. Foutje bedankt?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef -Hans- het volgende:
Hai Borisz !![]()
Mensen, morgen een interessante single strijd op Metmichiel.nl. Je hebt de keuze uit Air Traffic (liedje?) en de achtbaan plaat van Gossip - Standing in the way of control.
Mijn voorkeur gaat nu al uit naar The Gossip, wat een plaat ! Het liedje kan je hier downloaden ()
lees ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Stond een tijdje geleden al op z'n weblog
Ik heb een klein vermoeden...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:15 schreef MichielV het volgende:
Was inderdaad een klein foutje; Heideroosjes hadden gewonnen en dus is het die tegen Air Traffic. De redactie was in de veronderstelling dat Interpol had gewonnen en die moest er sowieso na 4 dagen uit en dan had je dus 2 nieuwe platen gehad. Drie keer raden wie er vanavond bijkomt na de uitslag
Wordt dan hoognodig tijdquote:
Bij mij start 'ie al niet meer automatisch. Bij jou nog wel dus ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
http://www.michielveenstra.nl dus
Alleen nu open ik hem niet, want dan knalt die webcam snoeihard over mijn speakers..dwars door de stream van 3FM heen
Michiel, nou je hier toch bent...kan dat niet uit? Of dat er een optie van gemaakt wordt ofzo?
Da's inderdaad zwaar irritant aan die Angrylogs. Er zijn al vaker klachten over geweest, maar echt veel veranderd is er nog niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
Alleen nu open ik hem niet, want dan knalt die webcam snoeihard over mijn speakers..dwars door de stream van 3FM heen
Michiel, nou je hier toch bent...kan dat niet uit? Of dat er een optie van gemaakt wordt ofzo?
Gebruik jij IE misschien...?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij mij start 'ie al niet meer automatisch. Bij jou nog wel dus ?
Jup, even getest onder Firefox en die maakt automatisch verbinding. Gebruik zelf als default browser IE en dan heb ik geen "last" van automatisch connecten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Gebruik jij IE misschien...?
Firefox gebruikt een andere tag, misschien zit daar nog een foutje in.
Hoi CGquote:
Ik kijk er niet meer zo van op..Giel heeft heeft al zo veel gedaan dat het shock effect een beetje weg isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef MutZ het volgende:
Giel Beelen laat voedingsbuis in strot duwen
Giel is weer lekker bezig
Ik heb dat al een poosje geleden aangepast, als het goed is begint ie niet meer automatisch te spelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
Ik heb het album toendertijd gekochtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
WTF wat een geweldige plaat !!
Mr. Vain BRILJANT !![]()
Wel ok, een magere voldoende gehaald. Maar voor mij stond er toch al niks meer op het spel omdat ik dit jaar over moet gaan doen.quote:
Hier wel dusquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef MichielV het volgende:
Ik heb dat al een poosje geleden aangepast, als het goed is begint ie niet meer automatisch te spelen.
Ook in versie 1.5 gaat die nog automatisch spelen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hier wel dusZal wel een tag iets zijn wat niet door Firefox 2 wordt opgepikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |