Jup ! gisteren al tijdens de show van Dennis W waar de plaat ook langs kwam en nu zeker weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er nu iemand helemaaaal uit zn dak.
Correctie: Dit HAD de nieuwe megahit moeten worden (deze week dus al). Als ze dat volgende week doen lopen ze weer achter de feiten aan (al zou ik het voor deze keer niet erg vindenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:54 schreef Maricha het volgende:
Vinden jullie het ook zijn fijn uurtje muziek???? Wij zekers wel
ik luister het morgen wel terug tijden de C&S show, ik heb er alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:54 schreef Maricha het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Greendive ken ik ook
een vriend van een vriend van mijn vader speelt erin
hoi btw![]()
Ja, dat zeker wel. De afsluiterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:54 schreef Maricha het volgende:
ik heb de radio niet aan. wat is het? California Dreaming?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:58 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan de NS denken, komt door een reclame van ze die ik íets te goed onthouden heb...![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb de radio niet aan. wat is het? California Dreaming?
Tot morgen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Tot morgenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
dat is wel lekker met dit weerquote:
Ah, jij hebt die reclame ook gezien...?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb de radio niet aan. wat is het? California Dreaming?
Goed plan. Ik kreeg bijna last van uitslag toen ik dat gesprek tussen Coen, Sander en Dries Roelvink hoorde toen ik op de fiets naar huis zat...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik luister het morgen wel terug tijden de C&S show, ik heb er alle vertrouwen in
Ik was dus niet de enige... kunnen we geen petitie starten om die twee van de radio te krijgen... echt tenenkrommend irritant hoe die twee alles en iedereen zitten af te zeiken terwijl het zelf twee uberkneuzen zijn...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef Sirolf het volgende:
Goed plan. Ik kreeg bijna last van uitslag toen ik dat gesprek tussen Coen, Sander en Dries Roelvink hoorde toen ik op de fiets naar huis zat...![]()
daarom heb ik op weg naar huis op de fiets ook geen radio aan. Heenweg is een ander verhaal, ben tegenwoordig dusdanig laat dat AV dan net begintquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, jij hebt die reclame ook gezien...?
Ja dus.
[..]
Goed plan. Ik kreeg bijna last van uitslag toen ik dat gesprek tussen Coen, Sander en Dries Roelvink hoorde toen ik op de fiets naar huis zat...![]()
Coen in z'n eentje kan ik nog wel waarderen, maar hun als duo met hun afzeikradio vind ik dus echt niks aan. Ik betrap mezelf er af en toe zelfs op over te schakelen naar 100.7FM (Q-Music)...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige... kunnen we geen petitie starten om die twee van de radio te krijgen... echt tenenkrommend irritant hoe die twee alles en iedereen zitten af te zeiken terwijl het zelf twee uberkneuzen zijn...
Vanochtend fietste ik om 8.50 van huis weg. Die treinreis ging vandaag wel héél erg snel!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom heb ik op weg naar huis op de fiets ook geen radio aan. Heenweg is een ander verhaal, ben tegenwoordig dusdanig laat dat AV dan net begint
Da's waar, maar zodra die Sander erbij is krijgt ie de neiging om zichzelf te popiejopie te gedragen... en Dries Roelvink opbellen om hem vervolgens alleen maar af te zeiken.... kinderachtiger kan het gewoon niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Coen in z'n eentje kan ik nog wel waarderen...
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:51 schreef alwaysleft het volgende:
Ik ga al een uurtje vreemdKX staat op
![]()
Ziet eruit als een raadszaal?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
jongens check dit, hele dag over gedaan maar het resultaat is zooooooooo geil![]()
[[url=http://thumbnails.keepmyfile.com/34/11822652308f6d74.gif]afbeelding][/URL]
sorrie padjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |