niks mis met faithlessquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:34 schreef Againzender het volgende:
zowaar een goed nummer van Faithless
mwoah, vind een hoop nummers maar matig, maar dit was een erg lekkerequote:
haaallo? zoals mijn zoontje zou zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:02 schreef MichielV het volgende:
En daar zijn we dan!
moedig hem even aan johquote:
Ik had geen keuze! Gratis bij de zonnebril -- en die moest, want oude kwijtgeraakt op Pinkpop...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Alwéér een nieuwe bril Veenstra? Jij verandert die dingen ook snel. Elk half jaar ofzo?
Sorry?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:09 schreef Toad het volgende:
ik ga lekker eigenwijs naar antiroos luisteren
kx ofzo ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:09 schreef Toad het volgende:
ik ga lekker eigenwijs naar antiroos luisteren
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
moedig hem even aan joh
nou, in bad dan maar. Badeend+radio meenemen natuurlijkk
Klopt! ze doen het nu ook allemaal weer en dat was ook alweer een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef purplerose het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst helder beeld via de webcamis die reboot gister toch nog ergens goed voor geweest
Het verschilt ook per camera en het ligt ook aan de hoeveelheid licht in de studio (dag- of kunstlicht enzo) en de instelling van die camera. De bandbreedte van de camera (dus de kwaliteit van het beeld) is in ieder geval niet veranderd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef purplerose het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst helder beeld via de webcamis die reboot gister toch nog ergens goed voor geweest
Bij mij doet bij 1 het geluid het niet, maar dat ligt vast aan m'n computer!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! ze doen het nu ook allemaal weer en dat was ook alweer een tijdje geleden.
Ah ok, ik had steeds donker, overdreven rood enzo maar nu is alles normale kleurenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het verschilt ook per camera en het ligt ook aan de hoeveelheid licht in de studio (dag- of kunstlicht enzo) en de instelling van die camera. De bandbreedte van de camera (dus de kwaliteit van het beeld) is in ieder geval niet veranderd.
Als het straks donker is buiten zal je dat ook wel weer krijgen hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah ok, ik had steeds donker, overdreven rood enzo maar nu is alles normale kleuren
En nu? NU, is het tijd voor wiet en mijn bong, net wiet gehaald genaamd Bubblegumquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! ze doen het nu ook allemaal weer en dat was ook alweer een tijdje geleden.
Nah, het was net of je naar een film zat te kijken waar de kleuren niet goed afgesteld stonden, rood heel hoog en donkerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het straks donker is buiten zal je dat ook wel weer krijgen hoor.
Wat is de megahit dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Ik blijf het toch echt jammer vinden, The Chemical Brothers als ME-GA-HIT was veel gewaagder geweest...![]()
Als je een paar uurtjes wacht dan is alles weer rood en donker.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nah, het was net of je naar een film zat te kijken waar de kleuren niet goed afgesteld stonden, rood heel hoog en donker![]()
Kon ik hun lekkere bekkies allemaal niet zien
waar?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:25 schreef purplerose het volgende:
TIETUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
Purplerose @ de bubblegumquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
En nu? NU, is het tijd voor wiet en mijn bong, net wiet gehaald genaamd Bubblegum
*ik smoke er 1 op een goeie uitzending guys! *
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:27 schreef purplerose het volgende:
Ik zag boobiegleuf! Toen iemand met die cams aan het kloten was
't Is zwaar besmettelijk hè?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:27 schreef Toad het volgende:
Antiroos: "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen"
Ja echt wel!quote:
ow, met kleding aanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:27 schreef purplerose het volgende:
Ik zag boobiegleuf! Toen iemand met die cams aan het kloten was
Cam zoomde psies in op dr gleuf, zag er lekker uitquote:
Volgens mij wel ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat de dame die er ook bij was toen Nikky te gast was
ik val niet op gleuvenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Cam zoomde psies in op dr gleuf, zag er lekker uit
greenday workingclass heroquote:
Naar welke zender luister jij? Ze hebben het al tig keer gezegd.quote:
Hej welkom Tas0909 !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:30 schreef Tas0909 het volgende:
Heey Gasten
Ik ben beetje nieuw op dit forum en fan van 3FM en vooral van Ekstra weekend
heej Tasquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:30 schreef Tas0909 het volgende:
Heey Gasten
3FM, maar ik luister niet zo goed, druk me alle fora bijlezenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naar welke zender luister jij? Ze hebben het al tig keer gezegd.
Welkom!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:30 schreef Tas0909 het volgende:
Heey Gasten
Ga maar ff naar www.3fm.nlquote:
welkomquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:30 schreef Tas0909 het volgende:
Heey Gasten
deze topicreeks loopt de hele week doorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:33 schreef Tas0909 het volgende:
Thanks Hans, is er elk weekend een topic over ekstra weekend??
Sterker nog, er is de hele week door een 3FM-topic, dus niet alleen voor Ekstra Weekend.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:33 schreef Tas0909 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat de dame die er ook bij was toen Nikky te gast was
en de week daarna ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
deze topicreeks loopt de hele week door![]()
Sterker nog, hier zitten we 24 uur per dag over 3FM te blaeten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:33 schreef Tas0909 het volgende:
Nou, er is hier altijd een topic over 3FM in het algemeen. Als je iets kwijt wilt over welk programma/dj (etc) dan ook op 3FM dan zit je hier goed. Betreft het Ek-stra weekend zit je hier dus ook goed. Zeker tijdens het Ek-stra weekend is het hier altijd gezellig druk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:33 schreef Tas0909 het volgende:
Als je geen foto's post dan hebben we er niets aan hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:35 schreef purplerose het volgende:
nog meer tietgleuf alert!
Ah, ben jij er zo één?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ach, de lol is er nu wel van af
Ze liep te snel heen en weer daarvoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als je geen foto's post dan hebben we er niets aan he
Dat had ik ook voordat ik dit topic vondquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:37 schreef Tas0909 het volgende:
24 uur per dag zal ik hier niet te vinden zijnheb ook nog andere dingen te doen he
En toen werd je wakker?quote:
Stuur een fax, misschien mag je mee...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
mijn zusje heeft vandaag de 3e vakantie in 2 jaar gewonnen
Ik wil ook
Een heel appartementencomplex...? Toe maar!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Hotel of appartement?"
"Ik heb een appartementencomplex"
Nee, ze trekt haar vriend altijd voorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur een fax, misschien mag je mee...
Hmm, ik alleen een minderwaardigheidscomplexquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Hotel of appartement?"
"Ik heb een appartementencomplex"
Welke van de 3 bedoel je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:41 schreef Toad het volgende:
Wie is dan dat meisje wat daar in de studio rondloopt?
een patser is het hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een heel appartementencomplex...? Toe maar!
Nee, het is inderdaad Caroline. Gezakt voor haar VWO-examen, ze heeft afleiding nodig. Dus nogmaals een keertje welkom!quote:
Lijkt ze op de zanger van Tokio Hotel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:41 schreef Toad het volgende:
Wie is dan dat meisje wat daar in de studio rondloopt?
Pas op hoor want met die gedachte heb ik mij hier ook geregistreerd, maar het is uiteindelijk toch een beetje anders gelopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:37 schreef Tas0909 het volgende:
24 uur per dag zal ik hier niet te vinden zijnheb ook nog andere dingen te doen he
Ach gossiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad Caroline. Gezakt voor haar VWO-examen, ze heeft afleiding nodig. Dus nogmaals een keertje welkom!
ik ben ook ooit ergens voor gezakt hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad Caroline. Gezakt voor haar VWO-examen, ze heeft afleiding nodig. Dus nogmaals een keertje welkom!
op de quoteknop klikkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:43 schreef Tas0909 het volgende:
hoe plaats je een quote:P"?????
Je voelde je aangesproken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
IK BEN NIET DE ZANGERT VAN TOKIO HOTEL EN LIJK ER OOK HELEMAAL NIET OP!!!!!
Waarvan akte.
Heb je Michiel er nou al over aangesproken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Waarvan akte.
Rechts bovenaan elke post is een knopje te vinden met een rood pijltje naar rechts. Daarmee kan je dat doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:43 schreef Tas0909 het volgende:
hoe plaats je een quote:P"?????
Hoi Caroline!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Waarvan akte.
Ik heb zojuist zijn hoofd in mijn oksel geduwd, ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je Michiel er nou al over aangesproken?
Of zat je gisteren gewoon een beetje stoer te doen tegen je luisteraars?
Die LUCHT!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb zojuist zijn hoofd in mijn oksel geduwd, ja.
Das minder ja! Heeft ze al een Fok!-account? dan komt het wel goed met die afleiding.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Proost, LL!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef Litton-Lane het volgende:
ZoooNet thuis.
(Hey, ik zie dat ik de voorspelling van de megahit goed had.)
Nu mijn huisopruimen, krijg visite! * trekt eerste weekend biertje open!
Tenzij ze gaat kijken in het Examenforum ...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Das minder ja! Heeft ze al een Fok!-account? dan komt het wel goed met die afleiding.![]()
Vanavond eerst Ekdom in de Nacht van 1 tot 4. Daarna komt Michiel Veenstra als invaller voor Giel (is er niet vanwege zijn tv-show in juli/augustus).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Tas0909 het volgende:
Geen NachteGiel???
Nee, Giel is de komende tijd elders bezig, hij gaat iets voor tv doen ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Tas0909 het volgende:
Geen NachteGiel???
Ik kende een Giel die een talkshow gaat presenteren... nooit meer wat van gehoord in de Freaknacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Tas0909 het volgende:
Geen NachteGiel???
Ekdom al om 01:00 ?!? GEWELDIG !!!! hoelaat is hij op de tv te zien ? Wil Gerard wel eens echt horen losgaan in de nacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanavond eerst Ekdom in de Nacht van 1 tot 4. Daarna komt Michiel Veenstra als invaller voor Giel (is er niet vanwege zijn tv-show in juli/augustus).
Die fax had ik inderdaad ook ontvangen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kende een Giel die een talkshow gaat presenteren... nooit meer wat van gehoord in de Freaknacht.
Volgens de gids om 01.25 uur, maar NED3 loopt altijd uit. Zal wel rond 01.45 worden oid.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:50 schreef purplerose het volgende:
Niet dat Giel nog echt freakish is tegenwoordig dus ik ben blij dat Ekdom en Veenstra lekker doorgaan. Gaat een lange nacht worden voor me
Vanavond eerst Ekdom in de Nacht van 1 tot 4. Daarna komt Michiel Veenstra als invaller voor Giel (is er niet vanwege zijn tv-show in juli/augustus).quote:
Ik heb Domien deze week live op de radio dit nummer horen zingen. Volgens mij is hij toch niet de zanger van TH, want hij klonk heul veel beterquote:
Domien moet duits zingen dat klinkt ook veel beterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Domien deze week live op de radio dit nummer horen zingen. Volgens mij is hij toch niet de zanger van TH, want hij klonk heul veel beter
Ik ben Arjan, maar als bijnaam Tas woon in een boerengehucht vlak bij leiden 18 jaar en 3FM fanquote:maareh, wie was jij nou? Ik heb het voorstellen gemist
Aangenaam, ik ben PR of ook wel dingie, 32 lentesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:58 schreef Tas0909 het volgende:
[..]
Ik ben Arjan, maar als bijnaam Tas woon in een boerengehucht vlak bij leiden 18 jaar en 3FM fan![]()
Kijk, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:58 schreef Tas0909 het volgende:
[..]
Ik ben Arjan, maar als bijnaam Tas woon in een boerengehucht vlak bij leiden 18 jaar en 3FM fan![]()
*bh weer vastmaaktquote:
MutZ en Glacier zijn trouwens nog steeds niet terug. Zou MutZ soms bij Glacier op het dak geklommen zijn...quote:
en 9 september word je 19?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:01 schreef Tas0909 het volgende:
Niet van handtas en ook niet van Tasmania devil.. Weet niet hoe zo het hebben verzonnen:P
Nooooooooit meer wat van gehoordquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MutZ en Glacier zijn trouwens nog steeds niet terug. Zou MutZ soms bij Glacier op het dak geklommen zijn...![]()
![]()
Waar is Giel heen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Jammer dat als Giel weg is Ekdom opschuift. Ik kan best wel luisteren tussen 4 en 7, maar tussen 1 en 4....
Die snap ik niet helemaalquote:Jammer dat als Giel weg is Ekdom opschuift. Ik kan best wel luisteren tussen 4 en 7, maar tussen 1 en 4....
Ik moet dat altijd zelf doenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Degene die het voor je zou halen zei zeker "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!"
Misschien dat MutZ nu op Glacier's gezicht zit ipv op het dak.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MutZ en Glacier zijn trouwens nog steeds niet terug. Zou MutZ soms bij Glacier op het dak geklommen zijn...![]()
![]()
Zullen ze daar beter ontvangst hebben van de radio?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
![]()
Voordeel is wel dat Nachtegiel via www.uitzendinggemist.nl is terug te kijken mét video. Ekdom in de nacht is maandenlang niet na te luisteren/kijken geweest en nu wel weer beschikbaar, maar enkel als audio. Toch jammer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Jammer dat als Giel weg is Ekdom opschuift. Ik kan best wel luisteren tussen 4 en 7, maar tussen 1 en 4....
OK, tmi nu!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien dat MutZ nu op Glacier's gezicht zit ipv op het dak.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien dat MutZ nu op Glacier's gezicht zit ipv op het dak.
dat weet ik nog niet zo want de AVRO geeft geen toestemming om dingen op internet te zetten heb ik gemaild gekregen van uitzending gemistquote:Voordeel is wel dat Nachtegiel via www.uitzendinggemist.nl is terug te kijken mét video. Ekdom in de nacht is maandenlang niet na te luisteren/kijken geweest en nu wel weer beschikbaar, maar enkel als audio. Toch jammer.
Ekdom staat dus morgen op Uitzendinggemist, Veenstra niet.
Die leven nog in de vorige eeuw zekerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:07 schreef Tas0909 het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet zo want de AVRO geeft geen toestemming om dingen op internet te zetten heb ik gemaild gekregen van uitzending gemist
Het online zetten van Nachtegiel is volgens mij een geautomatiseerd proces. We zullen zien of ze die gaan stopzetten voor een aantal weken, ik verwacht van niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:07 schreef Tas0909 het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet zo want de AVRO geeft geen toestemming om dingen op internet te zetten heb ik gemaild gekregen van uitzending gemist
Ik dacht dat je van je TH-imago af wilde...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik drink Breezer. Ik heb me nog nooit zó 13 gevoeld.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hahahahaha!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van je TH-imago af wilde...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Tussen 1 en 4 slaap ik.quote:
Iets later gaan slapenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Tussen 1 en 4 slaap ik.
Tussen 4 en 7 slaap ik soms ook wel, maar niet altijd.
Ik luister graag Ekdom.
Ik kan geen Ekdom luisteren als Ekdom vanwege afwezigheid van Gieltje tussen 1 en 4 zit.
Tja.. dan moe je je programma aanpassen hequote:Tussen 1 en 4 slaap ik.
Tussen 4 en 7 slaap ik soms ook wel, maar niet altijd.
Ik luister graag Ekdom.
Ik kan geen Ekdom luisteren als Ekdom vanwege afwezigheid van Gieltje tussen 1 en 4 zit.
ahhh netjes. hij viel me ook net op door Carolinequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Links in beeld op de webcam staat al ongeveer een uur een microfoon klaar daarvoor.
Noten gedipt in de nutellaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:16 schreef Tas0909 het volgende:
Pindakaas met noten
Da's live hoor (het is Domien die probeert niet in de lach te schietenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:16 schreef Marc63 het volgende:
De lachband wordt volgens mij gewoon standaard bij de derde keer gestart.
Is dat live??? Is dat Domien???quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's live hoor (het is Domien), al is 3x volgens mij wel redelijk gemiddeld.
Was het maar zo! Hahahaha!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:16 schreef Marc63 het volgende:
De lachband wordt volgens mij gewoon standaard bij de derde keer gestart.
Ja, Domien is de boodschappenband. Hij is ook de 'regisseur' die met Edwin praat in de uuropeners.quote:
Neem aan dat ik nu geen antwoord meer hoef te gevenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wie is de GAST dan, heb ik gemist in het aan kant maken van mijn huis...![]()
Ninthe. Ze zat als achtergrondzangeres in het nummer Zinloos van Lange B en Baas Frans.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie is dit??
Zoals gewoonlijk...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:33 schreef Tas0909 het volgende:
Weer de hele studio gemolt met de wisseling van de wacht
zo'n baantje hebben ze voor mij nog nooit gehadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
tering ben verrotterug van borrel van uitzendbureau... shit
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
tering ben verrotterug van borrel van uitzendbureau... shit
Geil.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:37 schreef purplerose het volgende:
Ah, het was ninthe dr tietgleuf die ik de 2e keer zag
juistquote:
Holy fuck dude, dat je nog rechtop staatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
juist![]()
in m'n eentje alleen al een fles champagne en een fles wijnjezus de rest dronk nog harder
Hoort in elk geval bij Ninthe, manager/zus oid.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:40 schreef Marc63 het volgende:
In de studio zijn dus Ninthe en Caroline... maar wie is de 3e dame in de studio?
Beter te vroeg dan te laat hequote:Ze zijn NU AL begonnen met de voorbereidingen voor de tv-uitzending...
Een tietgleuf kan op zichzelf ook al geil zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mits je 'm er tusen kunt hangen bedoel je?
Wel als je nog een puber/maagd bentquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een tietgleuf kan op zichzelf ook al geil zijn.
alleen wat duizeligquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Holy fuck dude, dat je nog rechtop staat
[me= Sirolf SMSt 'C&S OFF' naar 3333.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
* ] Marc sms't "Coen en Sandershow" naar 3333[/me]
Zo'n balk geil? Kijk eens om je heenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat geil! Dat wil ik ook! NachteDomien!
relaxtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
Denken de F1'ers eraan hun team te updaten voor 0:00u
Vannacht 1 uur: Ekdom in de Nachtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:47 schreef D.Rose het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer volgen geloof ik
Wat is er nu allemaal in de programmering veranderd eigenlijk?
Het is wel wat ik graag zou willen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt lijken op het geluid dat je moet sms'en.
Gelukkig wel:)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zijn al eerder op radio & webcam hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |