niks mis met faithlessquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:34 schreef Againzender het volgende:
zowaar een goed nummer van Faithless
mwoah, vind een hoop nummers maar matig, maar dit was een erg lekkerequote:
haaallo? zoals mijn zoontje zou zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:02 schreef MichielV het volgende:
En daar zijn we dan!
moedig hem even aan johquote:
Ik had geen keuze! Gratis bij de zonnebril -- en die moest, want oude kwijtgeraakt op Pinkpop...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Alwéér een nieuwe bril Veenstra? Jij verandert die dingen ook snel. Elk half jaar ofzo?
Sorry?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:09 schreef Toad het volgende:
ik ga lekker eigenwijs naar antiroos luisteren
kx ofzo ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:09 schreef Toad het volgende:
ik ga lekker eigenwijs naar antiroos luisteren
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
moedig hem even aan joh
nou, in bad dan maar. Badeend+radio meenemen natuurlijkk
Klopt! ze doen het nu ook allemaal weer en dat was ook alweer een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef purplerose het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst helder beeld via de webcamis die reboot gister toch nog ergens goed voor geweest
Het verschilt ook per camera en het ligt ook aan de hoeveelheid licht in de studio (dag- of kunstlicht enzo) en de instelling van die camera. De bandbreedte van de camera (dus de kwaliteit van het beeld) is in ieder geval niet veranderd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef purplerose het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst helder beeld via de webcamis die reboot gister toch nog ergens goed voor geweest
Bij mij doet bij 1 het geluid het niet, maar dat ligt vast aan m'n computer!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! ze doen het nu ook allemaal weer en dat was ook alweer een tijdje geleden.
Ah ok, ik had steeds donker, overdreven rood enzo maar nu is alles normale kleurenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het verschilt ook per camera en het ligt ook aan de hoeveelheid licht in de studio (dag- of kunstlicht enzo) en de instelling van die camera. De bandbreedte van de camera (dus de kwaliteit van het beeld) is in ieder geval niet veranderd.
Als het straks donker is buiten zal je dat ook wel weer krijgen hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah ok, ik had steeds donker, overdreven rood enzo maar nu is alles normale kleuren
En nu? NU, is het tijd voor wiet en mijn bong, net wiet gehaald genaamd Bubblegumquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! ze doen het nu ook allemaal weer en dat was ook alweer een tijdje geleden.
Nah, het was net of je naar een film zat te kijken waar de kleuren niet goed afgesteld stonden, rood heel hoog en donkerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het straks donker is buiten zal je dat ook wel weer krijgen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |