Nee, het is inderdaad Caroline. Gezakt voor haar VWO-examen, ze heeft afleiding nodig. Dus nogmaals een keertje welkom!quote:
Lijkt ze op de zanger van Tokio Hotel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:41 schreef Toad het volgende:
Wie is dan dat meisje wat daar in de studio rondloopt?
Pas op hoor want met die gedachte heb ik mij hier ook geregistreerd, maar het is uiteindelijk toch een beetje anders gelopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:37 schreef Tas0909 het volgende:
24 uur per dag zal ik hier niet te vinden zijnheb ook nog andere dingen te doen he
Ach gossiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad Caroline. Gezakt voor haar VWO-examen, ze heeft afleiding nodig. Dus nogmaals een keertje welkom!
ik ben ook ooit ergens voor gezakt hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad Caroline. Gezakt voor haar VWO-examen, ze heeft afleiding nodig. Dus nogmaals een keertje welkom!
op de quoteknop klikkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:43 schreef Tas0909 het volgende:
hoe plaats je een quote:P"?????
Je voelde je aangesproken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
IK BEN NIET DE ZANGERT VAN TOKIO HOTEL EN LIJK ER OOK HELEMAAL NIET OP!!!!!
Waarvan akte.
Heb je Michiel er nou al over aangesproken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Waarvan akte.
Rechts bovenaan elke post is een knopje te vinden met een rood pijltje naar rechts. Daarmee kan je dat doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:43 schreef Tas0909 het volgende:
hoe plaats je een quote:P"?????
Hoi Caroline!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Waarvan akte.
Ik heb zojuist zijn hoofd in mijn oksel geduwd, ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je Michiel er nou al over aangesproken?
Of zat je gisteren gewoon een beetje stoer te doen tegen je luisteraars?
Die LUCHT!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb zojuist zijn hoofd in mijn oksel geduwd, ja.
Das minder ja! Heeft ze al een Fok!-account? dan komt het wel goed met die afleiding.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Proost, LL!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef Litton-Lane het volgende:
ZoooNet thuis.
(Hey, ik zie dat ik de voorspelling van de megahit goed had.)
Nu mijn huisopruimen, krijg visite! * trekt eerste weekend biertje open!
Tenzij ze gaat kijken in het Examenforum ...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Das minder ja! Heeft ze al een Fok!-account? dan komt het wel goed met die afleiding.![]()
Vanavond eerst Ekdom in de Nacht van 1 tot 4. Daarna komt Michiel Veenstra als invaller voor Giel (is er niet vanwege zijn tv-show in juli/augustus).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Tas0909 het volgende:
Geen NachteGiel???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |