Nee, Giel is de komende tijd elders bezig, hij gaat iets voor tv doen ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Tas0909 het volgende:
Geen NachteGiel???
Ik kende een Giel die een talkshow gaat presenteren... nooit meer wat van gehoord in de Freaknacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Tas0909 het volgende:
Geen NachteGiel???
Ekdom al om 01:00 ?!? GEWELDIG !!!! hoelaat is hij op de tv te zien ? Wil Gerard wel eens echt horen losgaan in de nacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanavond eerst Ekdom in de Nacht van 1 tot 4. Daarna komt Michiel Veenstra als invaller voor Giel (is er niet vanwege zijn tv-show in juli/augustus).
Die fax had ik inderdaad ook ontvangen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kende een Giel die een talkshow gaat presenteren... nooit meer wat van gehoord in de Freaknacht.
Volgens de gids om 01.25 uur, maar NED3 loopt altijd uit. Zal wel rond 01.45 worden oid.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:50 schreef purplerose het volgende:
Niet dat Giel nog echt freakish is tegenwoordig dus ik ben blij dat Ekdom en Veenstra lekker doorgaan. Gaat een lange nacht worden voor me
Vanavond eerst Ekdom in de Nacht van 1 tot 4. Daarna komt Michiel Veenstra als invaller voor Giel (is er niet vanwege zijn tv-show in juli/augustus).quote:
Ik heb Domien deze week live op de radio dit nummer horen zingen. Volgens mij is hij toch niet de zanger van TH, want hij klonk heul veel beterquote:
Domien moet duits zingen dat klinkt ook veel beterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Domien deze week live op de radio dit nummer horen zingen. Volgens mij is hij toch niet de zanger van TH, want hij klonk heul veel beter
Ik ben Arjan, maar als bijnaam Tas woon in een boerengehucht vlak bij leiden 18 jaar en 3FM fanquote:maareh, wie was jij nou? Ik heb het voorstellen gemist
Aangenaam, ik ben PR of ook wel dingie, 32 lentesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:58 schreef Tas0909 het volgende:
[..]
Ik ben Arjan, maar als bijnaam Tas woon in een boerengehucht vlak bij leiden 18 jaar en 3FM fan![]()
Kijk, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:58 schreef Tas0909 het volgende:
[..]
Ik ben Arjan, maar als bijnaam Tas woon in een boerengehucht vlak bij leiden 18 jaar en 3FM fan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |