*bh weer vastmaaktquote:
MutZ en Glacier zijn trouwens nog steeds niet terug. Zou MutZ soms bij Glacier op het dak geklommen zijn...quote:
en 9 september word je 19?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:01 schreef Tas0909 het volgende:
Niet van handtas en ook niet van Tasmania devil.. Weet niet hoe zo het hebben verzonnen:P
Nooooooooit meer wat van gehoordquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MutZ en Glacier zijn trouwens nog steeds niet terug. Zou MutZ soms bij Glacier op het dak geklommen zijn...![]()
![]()
Waar is Giel heen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Jammer dat als Giel weg is Ekdom opschuift. Ik kan best wel luisteren tussen 4 en 7, maar tussen 1 en 4....
Die snap ik niet helemaalquote:Jammer dat als Giel weg is Ekdom opschuift. Ik kan best wel luisteren tussen 4 en 7, maar tussen 1 en 4....
Ik moet dat altijd zelf doenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Degene die het voor je zou halen zei zeker "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!"
Misschien dat MutZ nu op Glacier's gezicht zit ipv op het dak.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MutZ en Glacier zijn trouwens nog steeds niet terug. Zou MutZ soms bij Glacier op het dak geklommen zijn...![]()
![]()
Zullen ze daar beter ontvangst hebben van de radio?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
![]()
Voordeel is wel dat Nachtegiel via www.uitzendinggemist.nl is terug te kijken mét video. Ekdom in de nacht is maandenlang niet na te luisteren/kijken geweest en nu wel weer beschikbaar, maar enkel als audio. Toch jammer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Jammer dat als Giel weg is Ekdom opschuift. Ik kan best wel luisteren tussen 4 en 7, maar tussen 1 en 4....
OK, tmi nu!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien dat MutZ nu op Glacier's gezicht zit ipv op het dak.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien dat MutZ nu op Glacier's gezicht zit ipv op het dak.
dat weet ik nog niet zo want de AVRO geeft geen toestemming om dingen op internet te zetten heb ik gemaild gekregen van uitzending gemistquote:Voordeel is wel dat Nachtegiel via www.uitzendinggemist.nl is terug te kijken mét video. Ekdom in de nacht is maandenlang niet na te luisteren/kijken geweest en nu wel weer beschikbaar, maar enkel als audio. Toch jammer.
Ekdom staat dus morgen op Uitzendinggemist, Veenstra niet.
Die leven nog in de vorige eeuw zekerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:07 schreef Tas0909 het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet zo want de AVRO geeft geen toestemming om dingen op internet te zetten heb ik gemaild gekregen van uitzending gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |