Er zijn mensen bij Wehkamp die ook 3 maanden hebben moeten wachten, en overigens nog steeds wachten, maar dat zijn de orders van februari. En zóveel orders zijn er nu ook weer niet geplaatst. Leveringsproblemen dus.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:56 schreef Discovered het volgende:
Ik w8 ook 3 maanden en heb nog steeds niks binnen gekregen.
Ik het via ECI bestelt. ik heb talloze keer gebelt ,Ik krijg iedere keer de antwoord : er zijn problemen met de leveringen. Maar wat ik raar vind is dat bijna iedereen z'n Wii al vorige week binnen heeft gekregen, mensen die bijvoorbeeld die bij Wehkamp hebben bestelt.
Maar het lijkt me echt sterk dat elke winkel de Wii krijgt en ECI niet ???.
Want dit is echt niet normaal, 3 maanden wachten
Heeft iemand een antwoord er op, of zijn er echt problemen met leveringen. ??
Volgens mij kan je beter in het "wie weet waar er wii's topic" posten. De mensen die hier posten hebben er grotendeels al één en zijn waarschijnlijk niet meer zo op de hoogte over bestelperikelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:56 schreef Discovered het volgende:
Ik w8 ook 3 maanden en heb nog steeds niks binnen gekregen.
Ik het via ECI bestelt. ik heb talloze keer gebelt ,Ik krijg iedere keer de antwoord : er zijn problemen met de leveringen. Maar wat ik raar vind is dat bijna iedereen z'n Wii al vorige week binnen heeft gekregen, mensen die bijvoorbeeld die bij Wehkamp hebben bestelt.
Maar het lijkt me echt sterk dat elke winkel de Wii krijgt en ECI niet ???.
Want dit is echt niet normaal, 3 maanden wachten
Heeft iemand een antwoord er op, of zijn er echt problemen met leveringen. ??
Dat is zeker balen !!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn mensen bij Wehkamp die ook 3 maanden hebben moeten wachten, en overigens nog steeds wachten, maar dat zijn de orders van februari. En zóveel orders zijn er nu ook weer niet geplaatst. Leveringsproblemen dus.
Borne, 3/4 weken geleden...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke Intertoys en wanneer had hij hem besteld?
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:53 schreef k_i_m het volgende:
Deze is eerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
Het kan wel maar, het ligt niet aan de acceptgiro want ik heb via rembours. Dus daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:03 schreef remcheese het volgende:
Maar niet om t een of ander,
ALS je op een acceptgiro wacht voor de wii, ben je dus ook niet verbonden aan de ECI om het daarvandaan te halen enzo, je kan kosteloos cancellen want internet-verkoop betekent dat je pas de verplichting aangaat als je dat ding binnenhebt.
Zou je niet beter gewoon proberen de lokale shops in te lopen en dan de eci te cancellen ?
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:05 schreef De_Brandweer het volgende:
KOOP ALLEMAAL DBZ!!!!!!!Hmmmmm......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Way The World Ends...
Leen je hem nou, of had je hem gekochtquote:Op woensdag 4 april 2007 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag weer flink Excite Truck spelen
vraag Goku de_brandweer maar...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:16 schreef melluk het volgende:
[..]
hmm is dat spel echt wat of niet?
hoe is de bestureing
(nee ik heb geen spoiler nodig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Het spel is tof. De besturing is aan het begin lastig onder de knie te krijgen als je de training niet doet, maar als je de training doorloopt heb je het in een uurtje geleerd. Ik was van plan om met de classic controller te spelen, maar de wiimote controls zijn gewoon zo goed uitgewerkt dat ik de classic controller niet eens gebruikt heb.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:16 schreef melluk het volgende:
[..]
hmm is dat spel echt wat of niet?
hoe is de bestureing
(nee ik heb geen spoiler nodig)
Lenen. Kopen doe ik m (nog) niet .quote:Op woensdag 4 april 2007 11:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Leen je hem nou, of had je hem gekocht![]()
Het spel krijgt vele slechte reviews, maar het is eigenlijk een erg leuk spel, als je de controlls maar door hebt. Ik zou het doenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef Discovered het volgende:
Is [Red Steel] een mooie game anders ga ik die bij mijn Wii bij bestellen waar ik al 3 maanden op wacht..
zou je niet is gaan bellen naar die fukkers ofzo?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef Discovered het volgende:
Is [Red Steel] een mooie game anders ga ik die bij mijn Wii bij bestellen waar ik al 3 maanden op wacht..
Daarom vraag ik het eigenlijk , want heb de reviews gezien die waren slecht. maar het lijkt me echt wel een leuke game.. . Wie heeft altijd slecht punten en komt zeker door de graphics. Mja bij mij gat het om de gameplay.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het spel krijgt vele slechte reviews, maar het is eigenlijk een erg leuk spel, als je de controlls maar door hebt. Ik zou het doen![]()
Haha , LOL !!!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zou je niet is gaan bellen naar die fukkers ofzo?
ga naar de lokale gameboer en koop een wii. heeft ie m niet? next.
2 van de 3 winkels hier heeft er gewoon een paar staan.
en dan pak je red steel gewoon uit t schap en je kan over een uurt aan de gang.
mensen die te lui zijn om een kleine moeite te doen...
Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat het een kutspel is, het staat alleen in de reviews. Alle ervaringen zijn alleen maar positief. Er heerst een negatieve review sfeer rondom dit spel namelijkquote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef Discovered het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het eigenlijk , want heb de reviews gezien die waren slecht. maar het lijkt me echt wel een leuke game.. . Wie heeft altijd slecht punten en komt zeker door de graphics. Mja bij mij gat het om de gameplay.
haha lol idd.quote:
Als het je om de gameplay gaat (wat je met de bjna aanschaf van je wii al laat zien) kun je met een gerust hart Red Steel aanschaffen en zal je hoogst waarschijnlijk niet teleurgesteld worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef Discovered het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het eigenlijk , want heb de reviews gezien die waren slecht. maar het lijkt me echt wel een leuke game.. . Wie heeft altijd slecht punten en komt zeker door de graphics. Mja bij mij gat het om de gameplay.
Denk het ook. Mja, denk dat ik het ga ombouwen met de MODCHIP (Wiikey) !!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat het een kutspel is, het staat alleen in de reviews. Alle ervaringen zijn alleen maar positief. Er heerst een negatieve review sfeer rondom dit spel namelijk![]()
bust a move wat was dat ook alweer....quote:Op woensdag 4 april 2007 12:03 schreef Discovered het volgende:
Bust a movie die zal wel vet zijn !!!
Hoi, ik vond het een kut spelquote:Op woensdag 4 april 2007 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat het een kutspel is, het staat alleen in de reviews. Alle ervaringen zijn alleen maar positief. Er heerst een negatieve review sfeer rondom dit spel namelijk![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:21 schreef melluk het volgende:
[..]
bust a move wat was dat ook alweer....
met dansen ofzo?
Katamari ga ik dus echt wel kopen hehquote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
Twee maal Resident Evil voor de Wii
Katamari naar de Wii![]()
![]()
Katamari is zowel gameplay als graphics tijdloos. Hopelijk doen ze leuke dingen met de Wii bediening.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
Katamari ga ik dus echt wel kopen hehMaar het zullen wel weer PS2 ports worden
![]()
hehe ik boek jequote:Op woensdag 4 april 2007 11:21 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Het spel is tof. De besturing is aan het begin lastig onder de knie te krijgen als je de training niet doet, maar als je de training doorloopt heb je het in een uurtje geleerd. Ik was van plan om met de classic controller te spelen, maar de wiimote controls zijn gewoon zo goed uitgewerkt dat ik de classic controller niet eens gebruikt heb.
Van okami waren ook al geruchten dat die op de Wii uit zou komenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Katamari is zowel gameplay als graphics tijdloos. Hopelijk doen ze leuke dingen met de Wii bediening.
Nu nog Okami! Kom op Capcom!
En Excite Trucks!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
Van okami waren ook al geruchten dat die op de Wii uit zou komenDus dat komt ook nog wel goed
En anders hebben we altijd Zelda TP nog heh
mmm wiikey?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Had ik maar wat geld om meer spellen te kopen
Ik heb ook geen geld om een Bentley te rijden, dus jat ik er maar 1quote:Op woensdag 4 april 2007 14:39 schreef mrdjey het volgende:
[..]
mmm wiikey?
Als je toch geen geld hebt om ze te kopen is het dan ook erg als je copies speelt?
Komt wel gewoon op hetzelfde neerquote:Op woensdag 4 april 2007 14:42 schreef mrdjey het volgende:
ik jat toch geen spellen uit de winkel?
maar een bentley kopie? geef maar
Een beat em up, maar anders dan de normale beat em ups als street fighter enzo. Je kan eerst rond vliegen, en als je lock on doet op een tegenstander, of heel dichtbij bent kom je in lock on mode en dan speelt het zoals een normale beat em up. Je kan ook speciale aanvallen doen die je van de tv serie kent door de bewegingen na te doen met je wiimote, en het voelt echt vet om een spannend gevecht te winnen door een goed getimede kamehameha als je zelf de bewegingen er bij maakt.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is DBZ eigenlijk voor soort spel?
Ik ben rond 35% volgens mij, de laatste tijd kan ik niet veel meer spelen omdat ik druk ben met school. Maar je hebt wel gelijk dat het lame is met dat saven. Ook word het na een tijdje irritant om elke keer die menus te doorlopen als je een gevecht hebt veloren. En dan dat blije kutmuziekje als je verliestquote:Op woensdag 4 april 2007 13:13 schreef mrdjey het volgende:
[..]
hehe ik boek je(jammer alleen dat DBZ niet online kan)
Hoe ver ben je in het spel.
Wat ik trouwen lame vind aan het spel op het conitinu moeten saven na dat je soms gevechten aangaat die je moet winnen maar in de verhaal lijn verliest. En na het gevecht gaat de verhaal lijn ook verder en dan blijkt dat je kenker hard geboekt bent terwijl je net gewonnen hebt.
DBZ ontbreekt in je lijstje.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:08 schreef _GdR_ het volgende:
als mijn wii omgebouwd was zou ik ook gewoon schaamteloos kopieen spelen.
waarom niet.
het resterende aanbod is toch allemaal te triest voor woorden.
musthaves: zelda, excite fuck, red steel
de rest van de spellen is de 50 euro niet waard.
ja wat kost dat ombouwen nou?
Ken je DBZ niet van tv?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is DBZ eigenlijk voor soort spel?
Ik speelde laatst DBZ met een paar vrienden.quote:
Nee hoor, hij zei "het resterende aanbod is te triest voor woorden".quote:Op woensdag 4 april 2007 15:13 schreef De_Brandweer het volgende:
DBZ ontbreekt in je lijstje.
Ook van gaf:quote:Op woensdag 4 april 2007 17:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zei "het resterende aanbod is te triest voor woorden".
Umbrella stories wordt de eerste mooie game voor de wii.. En ziet iemand de grafische update van deel 4?
Heatseeker? is idd wel een leuk spel. in het begin is het heel saai maar hoe verder je komt hoe leuker het word! heb nu plezier in het spel maar het is wel ff doorbijten.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:52 schreef Asap het volgende:
Iemand al die vliegsimulator geprobeerd? (ben de naam kwijt...)
DBZ ken ik wel van TV ja, de meest grote bullshit die ik ken, probeer het zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:06 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ken je DBZ niet van tv?![]()
Is vechtspel
Moet um zelf ook nog es kopen trouwens..
ik heb er 1 originele en 1 3rd party inzitten iig, en die werken perfectquote:Op woensdag 4 april 2007 17:55 schreef DaForZz het volgende:
Iemand ervaring met GC geheugen kaartjes in de Wii? Had er een van Speedlink, maar die werkte niet. Heb alleen geen GC om te kijken of het aan het kaartje lag of aan het merk. Iemand ervaring met andere merken of een originele te koop?
Huh wat wil je weten?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:05 schreef Oksel het volgende:
Weet iemand waar ik die lijst van N_Roy kan zien welke games hij allemaal heeft?
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:34 schreef Roquefort het volgende:
Zelden zoiets leuks gedaan als een vijand met twee handen oppakken en met zijn kop tegen de muur kwakken, remote+nunchuck=cool!![]()
Zeg je dan dank je wel depax. Door jouw heb ik nog even verder gespeeld.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:29 schreef donderopman het volgende:
[..]
Heatseeker? is idd wel een leuk spel. in het begin is het heel saai maar hoe verder je komt hoe leuker het word! heb nu plezier in het spel maar het is wel ff doorbijten.
Een maat van me heeft Blazing Angels maar ik heb nog niet van hem gehoord wat hij ervan vind
Als je er goed naar kijkt kan je zien dat het model, de textures en de belichting nog hetzelfde zijn. Grafisch er het dus waarschijnlijk geen verschil tussen de twee versies zitten (buiten mogelijk 480p/16:9 na)quote:Op woensdag 4 april 2007 19:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja.. en wat zegt dit? Dat is een scan.
Nouja bij de intro niet. Kan op zich wel dat er wat extra belichtingsmodellen, of verder zicht ofzo in gezet zijn. Maar het toont zich inderdaad niet op de screens.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:52 schreef kipknots het volgende:
Als je er goed naar kijkt kan je zien dat het model, de textures en de belichting nog hetzelfde zijn. Grafisch er het dus waarschijnlijk geen verschil tussen de twee versies zitten (buiten mogelijk 480p/16:9 na)
Dit zijn de enigste spellen waar ik eigenlijk naar uitkijkquote:Op woensdag 4 april 2007 16:24 schreef kipknots het volgende:
Nog ff wat gejat van GAF:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
idd dank je wel. zat gisteravond vanuit mn bed te vliegen en op een gegeven moment had ik toch het gevoel dat ik er midden in zat dus het is toch een heel leuk spel. lekker schieten zonder ammo problemen. Zeker de moeite waard als je een vliegspel zoekt. enige nadeel vind ik wel dat er geen multiplayer in zit.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:51 schreef depax het volgende:
[..]
Zeg je dan dank je wel depax. Door jouw heb ik nog even verder gespeeld.
Ik vind het echt geweldig vliegtuigen reageren heerlijk.
50 meter boven water met de melding low altitude boten aanvallen en dan zorgen dat je optijd optrekt.
alleen bommen droppen met mach 1 lukt niet echt:P veel oefen werk.
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
Tief eens op met dat gepraat over ombouwen.
Dat hypocrietequote:Op woensdag 4 april 2007 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
Tief eens op met dat gepraat over ombouwen.
Daar zijn ze mee bezig ja. Maar dat duurt nog wel even vrees ik.quote:En regiovrij? Zijn ze niet al met een nieuwe Freeloader bezig?
Op die scans van GAF kan je aan bepaalde screens van RE4 toch echt wel zien dat het wat opgepoetst is, bijvoorbeeld dat village screentje waar die chainsaw fucker dichtbij je zit, dat ziet er duidelijk beter uit dan de kubus versie.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja bij de intro niet. Kan op zich wel dat er wat extra belichtingsmodellen, of verder zicht ofzo in gezet zijn. Maar het toont zich inderdaad niet op de screens.
Maat van me heeft de PS2-versie, en die is helemaal lyrisch over de extra's.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:42 schreef Koning-Afwas het volgende:
Die heb ik helemaal kapotgespeeld en ik overweeg alsnog om em ook voor de Wii aan te schaffen.
Eerste scan:quote:NiGHTS to use Forecast Channel and lots more info
In 1996, SONICTEAM released NiGHTS: Into Dreams on the SEGA Saturn to critical acclaim. Packaged with a customised analogue controller for fluid aerial control, NiGHTS quickly became one of the best selling games on the Saturn with an average review score of 87 percent.
Ten years later, the legacy of NiGHTS lives on with NiGHTS: Journey of Dreams for the Wii.
NiGHTS: Journey of Dreams is a unique flight-action game where you soar through a world of dreams filled with amazing environments, mystical creatures and terrible, nightmarish monsters.
As the fantastical character NiGHTS, utilise the Wii controller and physically manoeuvre his every movement as he glides, weaves, dives, spirals, loops and blasts in the skies of Nightopia, a universe where dreams are brought to life.
Nightopia is being over-run by the so-called Nightmarens, and it’s up to NiGHTS to make the most of his acrobatic skills, his freedom of flight and the special abilities he obtains via shape-shifting masks to save his world. NiGHTS to make the most of his acrobatic skills, his freedom of flight and the special abilities he obtains via shape-shifting masks to save his world.
‘Persona’ masks open new possibilities
Three sets of masks give the player new shape-shifting abilities and more ways to explore the world.
• Dragon mask: Transforms NiGHTS into a huge dragon and makes him resistant to wind effects.
• Dolphin mask: NiGHTS can change into a dolphin and explore under water.
• Rocket mask: NiGHTS takes the shape of a rocket and travels at supersonic speeds.
Seven fantastical dream worlds to explore
The seven unique environments of Nightopia introduce an extraordinary, magical world unlike any other.
Wii connect 24
Exchange items with friends via the network and change the scenery according to real-world seasons using the Forecast Channel.
first screens king of clubs:quote:Retailer list shows colored Wiimote/Nunchucks
April 4th, 2007
Once again we have more information that comes from a retailer list. This time around it looks like Nintendo will be releasing different colors for Wiimotes and Nunchucks.
Silver Wiimote
Blue Wiimote
Pearl Pink Wiimote
Silver Nunchuck
Blue Nunchuck
Pearl Pink Nunchuck
According to the retailer list, these are due to ship on June 29th in Europe. While this is not an official confirmation from Nintendo, these retailers lists have been spot on.
quote:Brothers In Arms officially announced for Wii and DS
Today Ubisoft and Gearbox Software announced that the critically acclaimed and multimillion-unit selling Brothers In Arms franchise is in development for the Nintendo DS and Wii. Scheduled to ship this year, Brothers In Arms Double Time (fall) and Brothers In Arms DS (summer) will, for the first time, immerse Nintendo system owners into the intensity of World War II through the stories of Sergeants Baker and Hartsock and their squad of paratroopers during the Normandy invasion.
“Brothers In Arms on the Wii and DS systems is really exciting for us,” said Randy Pitchford, president of Gearbox Software. “I am a huge fan of both systems and thrilled about making games for the two platforms. In the entire space of first-person shooters on video game systems, Brothers In Arms really lends itself to both the Wii and DS interfaces. Imagine using the Wii Remote to give actual hand signals or aiming with the DS stylus from a covered position. That’s what you can look forward to with Brothers In Arms Double Time and Brothers In Arms DS.”
Brothers In Arms Double Time brings the best of this acclaimed WWII action franchise to the Wii system, while adding the use of innovative gameplay with the Wii Remote. Brothers In Arms DS brings all the action and strategy of the series to a handheld, utilizing the DS Touch Screen to control the squad.
Brothers In Arms Double Time Key Features:
* Next-Generation Brothers In Arms - The award-winning WWII franchise comes to the Wii system with all of the action, story and authenticity that has critics and fans eager for more.
* Combining All 31 Playable Levels: Play as Sergeants Matt Baker and Joe Hartsock, leading your squad behind enemy lines through the Normandy invasion.
* Unrivaled Authenticity: Fight actual Airborne Infantry battles of D-Day accurately recreated using thousands of official photos, maps, After-Action Reports and eyewitness accounts under the direction of Military and Historical Director, Col. John Antal.
* Challenging and Dynamic Combat: Featuring close-quarter urban environments and a next-generation artificial intelligence system, Brothers In Arms Double Time promises to take authentic military action to the next level on the Wii system.
* Enhanced Control Scheme: Issue orders and perform military gestures to command and lead your team using the Wii Remote.
Gaat dit spel online gespeelt worden omdat er rechts boven in de hoek iets met WiFi staat?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:06 schreef depax het volgende:
en nog even de mario strikers europe boxart
[afbeelding]
Ja europa heeft het eerst spel online met nieuwe online system ( pokomon gebruikte dat nog niet in japan)quote:Op donderdag 5 april 2007 09:21 schreef donderopman het volgende:
[..]
Gaat dit spel online gespeelt worden omdat er rechts boven in de hoek iets met WiFi staat?
4 players online regio gebonden free play Amerikanen en zo via friends code only.quote:Just a couple days back we found out that Mario Strikers Charged would lead the Wii online in Europe. The game is slated for a May 25th release across the pond. While we brought you some online info from NGamer magazine, we now have a bit more to discuss.
Online games will allow for 4 player matches, and you will be able to have a friend play alongside you locally. There will be friend code matches and random matches, which should make a lot of gamers happy. While the game is region locked, it is possible to play worldwide if you have your opponent’s friend code.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |