Je eerste daad als mod?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:05 schreef RaymanNL het volgende:
even de TT veranderd, nu lijkt het alsof het over de tweede wereld oorlog gaat)
Daar schrok ik ook al van.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:56 schreef MaHawK het volgende:
En dit topic is niet gestart door "De_Brandweer"?!?!?!
Sparking Neo!! vind ik beter klinken, aangezien de laatste 2 delen niks met de originele budokai te maken hebben, en allleen gebruikt zijn vanwege de bekendheid van de titel.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:53 schreef De_Brandweer het volgende:
Kan iemand de TT even aanpassen? Het is Tenkaichi.
die story mode van Budokai 2 vond ik juist verschrikkelijk, veel te omslachtig en veel te langdradig, zeker als je naar dragonballs moet zoeken om de bonus characters en de potaras te unlocken. Daarnaast hield de story mode zich ook totaal niet aan het verhaal.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:06 schreef Draganta het volgende:
Heb em net gehaald en even een kwartier kunnen spelen. Ik vond het echt vet maar de story mode was van Budokai 2 vetter (met die pionnen rondlopen).
VS mode met meerdere poppetjes is echt uber!
Nouja ik vind het opzich wel ok dat je in survival battles vijanden die je volgens het verhaal niet verslaan kan toch kan verslaan om bonus characters te unlocken, hebben ze handig opgelost iig.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:12 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind de story mode bij deze game ook beter dan bij Budokai 2. Hier ga je gewoon van het ene gevecht hup meteen naar het andere. Alleen is het wel gay dat na 20 keer proberen (en dus 20 keer alle menus weer doorlopen) je iemand verslaat, en er dan staat dat je verloren hebt omdat het zo moet volgend het verhaal
Opzich vind ik die film gedeelts een beetje saai eilk, het is een beetje van met iedere z-fighter 7x achterelkaar tegen de boss aan rammen en opzich vallen de films ook niet echt in de saga te plaatsen aangezien die er helemaal los van staan.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:38 schreef Koning-Afwas het volgende:
Ik vind het wel ruig dat ze ook alle Dragonball Z films erin geragd hebben, beetje jammer alleen dat je wel merkt dat de timeline in die films helemaal fucked up is.
Inmiddels al wel. Ik had al bijna het "Waar gaat het heen met de wereld?" gevoel.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar schrok ik ook al van.Nog erger is dat hij hier nog niet eens gepost heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |