NUquote:Playstation 3 schaars bij introductie lees voor
AMSTERDAM - De kans is klein dat gamesliefhebbers eind volgende week zonder reservering een Playstation 3 (PS3) kunnen bemachtigen. Sony beschikt in de Benelux over 50 duizend exemplaren van deze nieuwe spelcomputer.
Ongeveer 44 duizend daarvan zijn al gereserveerd bij winkelketens, zei productmanager Bernard Groeneveld van het Japanse elektronicaconcern donderdag.
Sony brengt de PS3, die de strijd aangaat met de Xbox 360 van Microsoft en de Wii van Nintendo, volgende week vrijdag op de Europese markt. Bij deze introductie zijn in totaal ongeveer een miljoen stuks beschikbaar.
Bij andere winkels krijg je een blu ray dvd of 50% korting op een spel...quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:15 schreef Diablos79 het volgende:
Zo net maar een PS3 besteld bij dixons online. En nu afwachten of ik nog optijd was om hem de 23ste te ontvangen
Weet ik, maar bij deze zit 2 spellen en extra controller.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Bij andere winkels krijg je een blu ray dvd of 50% korting op een spel...
Echt waar!!!! Voor 600 pleuro's?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:33 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Weet ik, maar bij deze zit 2 spellen en extra controller.
Echt waar !!!!! je kan ook zelf kijken natuurlijk... www.dixons.nlquote:
In welke wereld leef jij?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:55 schreef dezenickiscool het volgende:
dat zijn japanse nummers , japanners kopen geen ps console zonder mgs of final fantasy , en algemeen geweten dat in japan nintendo hoog staat
ja wat lul je? ga zien op het europese ps forum , dan english ipv nederlands , daar posten ze elke maand verkoopscijfers ,en die wat er nu op staan zijn knal hetzelfde als de cijfers in deze thread , dus japanse verkoopscijfers , een DS staat niet op 1 in amerika hoorquote:
228'000 verkochte Xbox360 in een maand in Japan? Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:55 schreef dezenickiscool het volgende:
dat zijn japanse nummers , japanners kopen geen ps console zonder mgs of final fantasy , en algemeen geweten dat in japan nintendo hoog staat
mocht je wel erbij zeggen dat het een japanse lijst is gravybrain , nu denkt iedereen weer dat ps3 niet verkoopt in de usa
...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:55 schreef dezenickiscool het volgende:
mocht je wel erbij zeggen dat het een japanse lijst is gravybrain , nu denkt iedereen weer dat ps3 niet verkoopt in de usa
Gezien de cijfers voor de XBOX360 zal het eerder de lijst van Amerika zijn dan van Japan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:55 schreef dezenickiscool het volgende:
lijkt me duidelijke taalquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:15 schreef Gstyles het volgende:
Wehkamp zegt:
Vanaf 23 maart leverbaar. Wilt u op de releasedag verzekerd zijn van uw exemplaar? Reserveer dan nu. Gegarandeerd uitgeleverd op de dag van release!
T/m 26 maart extra voordelig gamen. Bij reservering van de PS3 krijgt u 10% korting op een PS2 of PS3 game naar keuze. Leg beide artikelen in de winkelmand en de korting wordt
Krijg ik em dan ook daadwerkelijk de 23e?
Nou heb (vraag me niet hoe het ging) besteld en dan staat er een verwachte levertijd van 4 wekenquote:
Waarom bestel je hem dan bij wehkamp als je zeker wilt zijn dat je hem op de dag van release in huis wilt hebben? ( of is dat vanwege de afbetalingsregeling)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:49 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Nou heb (vraag me niet hoe het ging) besteld en dan staat er een verwachte levertijd van 4 wekenanyway als ze dat zeggen mag je het verwachten..
Ik heb daarvoor nog getracht te bellen met een medewerker maar dat gaat natuurlijk niet lukken (alleen maar cassette bandjes) en live-chatten gaat ook niet lukken via een wehkamp medewerker....OMG
![]()
Dat is gewoon standaard tekst.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:55 schreef Gstyles het volgende:
Nja mijn vraag is krijg ik em gegarandeerd op de 23ewehkamp zegt:
Wilt u op de releasedag verzekerd zijn van uw exemplaar? Reserveer dan nu. Gegarandeerd uitgeleverd op de dag van release!
en verteld bij de bestelling:
verwachte levertijd 4 weken
ok dus jij denkt dat ik em gewoon mooi op de 23e binnenkrijg?!quote:
Ja of wehkamp moet ze zelf niet geleverd krijgen, vandaar dat ze de extra zekerheid inbouwen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:01 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ok dus jij denkt dat ik em gewoon mooi op de 23e binnenkrijg?!
PS3onlyquote:Binnenkort Uncharted: Drake's Fortune informatie
Binnenkort mogen we meer informatie van Uncharted : Drake’s Fortune verwachten, de game die eerder bekend stond als Naughty’s Dog Project. Het Game Informer Magazine zal in haar april nummer namelijk aandacht besteden aan Uncharted : Drake’s Fortun, zo blijkt uit de onderstaande cover van het magazine.
Houd PS3 Only komende week dus goed in de gaten voor meer Uncharted: Drake's Fortune informatie en waarschijnlijk screenshots. Tot die tijd moet je het doen met twee nieuwe arts, welke je ook hieronder kunt bekijken.
Heb ik ook de laatste tijd!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben nu echt enthousiast over de Playstation 3 ineens waarom weet ik ook niet.![]()
Ratchet & Clank have that effect on peoplequote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben nu echt enthousiast over de Playstation 3 ineens waarom weet ik ook niet.![]()
Volgens de review valt het best tegen:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:38 schreef SToRM81 het volgende:
Ziezo, na een weekje afwezigheid ben ik er ook weer
Ratchet & Clank ziet er trouwens goed uit zeg. Ik was altijd meer een Jak & Daxter speler, maar de nieuzste R&C ziet er zeker niet slecht uit.
Dit is trouwens ook een mooi dingetje voor bij de PS3:
[afbeelding]
Bron
Maar in het zwart zou ie wel beter zijn.
quote:For $80, we would’ve expected a lot more, and sadly, Logitech didn’t show what it’s capable of with peripherals as it normally does with almost all of its products. If you are dying for a PS3 keyboard, you don’t have much of a choice but to opt for the MediaBoard, but for those of you who can wait, we say hold on and wait until something better comes along.
Dan gaan we die maar niet halen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Volgens de review valt het best tegen:
Ik heb vorige week voor het eerst Resistance kunnen spelen en dat is toch een verrassend leuke game.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Heb ik ook de laatste tijd!![]()
Vorral sinds het filmpje van Heavenly Sword in Heroes.
nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ratchet & Clank have that effect on people![]()
Dit is echt wel de game waar ik het meest naar uitkijk voor de PS3quote:Got my copy of GI right in front of me...here's what I see so far:
-Release is "winter 2007"
-single player only it seems
"After hearing about the game's cinematic story, seeing the technology that backs up the exciting plotline, and playing the game for ourselves, we're sure about one thing. This is one title that should give hold-outs against the pricey PS3 a reason to pause and look again."
-They want an emotional story, and so far there's fifty minutes of cinematics.
-They have an awesome animation scheme that allows for over 1,200 different unique ways of doings things like taking cover. There's nine screens of Drake taking cover behind a pillar...all of them completely different stances. Freaking awesome. (the final game will have 3,000)
-Sixaxis allows for some tilting moments, like crossing a narrow log and balancing, Kratos-style.
-more on the unique animations: if Drake is running across an open field, he will visibly become more and more out of breath, his entire body shaking if he runs enough. His face will show all these emotions as well.
-Everything in the jungle shifts and sways, with dynamic shadowing, and high-dynamic range lighting.
-soundtrack is also dynamic
-graphics are really, really good looking. I can't imagine how this thing is gonna look in real time...crazy.
And that's it...most of the time was spent on the tech and the story, less so with gameplay...which sounds like it's still a ways off.
MORE INFO:
While much of the article explains how great the story will be while not actually getting into details, the opening paragraph gives us a nice clue:
"Sir Francis Drake had a wealth of titles to his name by the time he died at sea in the winter of 1596. To his English Countrymen, he was a hero...an explorer who circumnavigated the globe, a sea captain who sunk dozens of ships in the Spanish Armada, and a knight by Queen Elizabeth's own hand. To his enemies, he was the worst sort of villain...a marauder that heartlessly destroyed their ports and colonies, a pirate that ceaselessly stole their chests of gold, spices and jewels. Whatever people called him, his infamous adventuring career came to an end when his body was tipped over the side of his ship off the coast of Panama some 400 years ago. But what if that lead coffin held no body? What if there was instead a mysterious book that hinted at his last great adventure? What if you found that book?"
The Audio Director speaks: "If I could have a metric for how well the game is doing sound-wise, it would be how far I can get through this game with my eyes closed."
While vehicles aren't a main focus in the game, they'll be there. One concept screen shows a jeep with you in the turret seat, another level has you piloting a jetski navigating submerged buildings and looking for clues. Still another has white-water rapids in another chase scene.
Naughty Dog (paraphrasing here): "With PS1, we had to go very simplistic...cartoonish. With PS2, we could take it up a notch with Jak but not quite human yet. With the PS3, we can finally do full-on human gaming while taking all of our great gameplay from past games we've done into this."
All cinematics are motion-captured with a director on the set...it's like a real movie (a la Heavenly Sword).
You won't be alone, as the girl in the mag cover shows (like Half-Life 2 in a way).
GI sums up the game: It's Die Hard meets Indiana Jones, with gameplay that goes back to Prince of Persia and Tomb Raider and gun segments like Gears of War. Ultimately however, it's a new genre that's unclassifiable at this point.
Oh, and graphics are Blue Steel, but will be Magnum in videos and when it comes out much later in the year for sure.
FINAL INFO:
Here's the part where GI gets some hands on time with the game:
"Control of the action was in our hands in the level that followed. Nathan finds himself in a stunning moss-covered forest, with a streaming waterfall nearby. Climbing the rocks, we ascended up out of the basin. A wide gap between the cliffs above required a wild leap to the opposing ledge. Barely grasping the far edge, Nathan banged hard against the hard rock wall, knocking his breath away before we pulled up and over onto the far side.
A downed tree in the next area served to illustrate one of the game's uses of the Sixaxis controller. As we walked Nathan across the narrow beam, we controlled his balance by twisting the controller from side to side, which unsurprisingly resulted in him tumbling belly first onto the log before we managed to inch him across.
Once there, we heard the shouted arrival of enemy pirates, soon to be followed by whizzing bullets. As Nathan instinctively ducked, we ran him for cover behind a nearby boulder. Leaning out amid heavy returning fire, a few wild shots from Nathan's pistol dropped his foes, and we ran forward to a hanging vine to continue our climb.
Next, we saw the first signs of the strange, misplaced Spanish ruins of the island as more scruffy pirates arrived to attack us. Diving from rock to tree amid a hail of gunfire, we occasionally scurried aside at the sound of a grenade dropping by our feet.
Standing still for very long is almost never an option, as enemies are constantly flanking for a better position. With another wave of pirates defeated, we platformed from one ruined Spanish wall to another to reach an ancient metal grate. A button press event sent it spinning off its rusted hinges, and beyond, another troop of pirates poured over an old wall as the music swelled into high gear."
Die MGS theme is echt vet ja, helemaal die versie van deel 3.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Metal Gear Theme Live orchestra GDC
Kip-pen-vel![]()
MGS![]()
Heb je ook een linkje van het bericht?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:15 schreef SToRM81 het volgende:
Wat info over Uncharted: Drake's Fortune (komt van het NeoGAF forum):
[..]
Dit is echt wel de game waar ik het meest naar uitkijk voor de PS3![]()
Nee ik heb ze ook nog niet gezien, maar heb geduld. Het nieuwe exemplaar ligt over een paar dagen al in de winkelsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:07 schreef Gravybrain het volgende:
Zijn er al ergens scans opgedoken? Ik ben aan het zoeken, maar geen succes tot nu toe...
Helaas zijn die van de E3 jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:17 schreef klipper het volgende:
Hier een trailer van Uncharted: Drake's Fortune
http://www.gametrailers.com/player_e3i.php?r=1&id=10433&type=wmv
En hier enkele screenshots.
http://www.gamespot.com/p(...)tle/screenindex.html
Zag ze net ook jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:03 schreef Gravybrain het volgende:
ff wat ninjawerk gedaan, scans gevonden:
http://www.metagalactic.net/scans/
niet al te goeie kwaliteit, maar je kan al een impressie krijgen. Enorm cool dat schuilen dynamic is en dat je nooit dezelfde animatie of pose krijgt als je tegen een muur gaat staan.
quote:Extended Kingdom Hearts 3 teaser in KH2: Final Mix
It is believed that the secret trailers unlocked at the end of each Kingdom Hearts game are visions into what Square Enix has planned for the next edition in the Kingdom Hearts series. If you have had the chance to beat Kingdom Hearts 2 on the hardest difficulty and complete certain tasks, you have seen the supposed Kingdom Hearts 3 teaser trailer…for everyone else; you can watch it on YouTube.
If you recall, the trailer shows three knights in a forest of giant keys and there is no sight of the original characters Sora, Riku, and Kairi. The trailer leads us to believe that Square Enix is taking the series in more of a realistic route due to the look of the new characters.
In Kingdom Hearts 2: Final Mix, the secret trailer has been extended showing two new characters, a man and an unknown creature/person. Here are some images from the extended trailer
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:01 schreef SocialDisorder het volgende:
die schaal van lair
en die shizzle komt zo op de F!g pagina, eerst Uncharted planten
Hier staan alle acties op een rij: klikquote:Op zondag 18 maart 2007 11:18 schreef satecl het volgende:
TVP
Wat voor voordelen krijg ik als ik me PS3 bij de intertoys heb besteld..?(dat heb ik namelijk gedaan)
Het streamen van foto's en filmpjes vanaf je PS3 naar je PSP. Muziek luisteren kan ook dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:22 schreef Gstyles het volgende:
Nu is mijn Nederlands niet zo geweldig, maar is het niet ''waar een slaapzak weinig uit maakt..''?
anyway, ik ben nu mijn PSP aan het upgraden naar firmware 3.11.. kan ik em dan als controller gaan gebruiken? ik begrijp nou nog steeds niet helemaal wat je met je PSP in combinatie met de PS3 kan doen..![]()
en de motion sensorquote:Op zondag 18 maart 2007 20:11 schreef SToRM81 het volgende:
Dat is waar, maar je mist dan wel 2 triggers, een analoge stick en het ligt niet zo lekker in de hand als een echte controller
Wow, erg mooiquote:Op zondag 18 maart 2007 20:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ook jaquote:
Verbinding maken zou geen probleem mogen zijn, alleen een zinnige uitwisseling van gegevens, daar kan ik je pas volgende week ergens een onderbouwd antwoord op gevenquote:Op maandag 19 maart 2007 00:17 schreef mini-lellan het volgende:
Kan je met de PS3 ook verbinding maken Sony Eriscon telefoontoestellen? Bleutooth dus.![]()
vreemd, geen multi-tasking dus...quote:Zoals beloofd zal Sony met een nieuwe firmware (1.6) komen voor de PlayStation 3 op de Europese launchdatum. De PS3 die je hier in de winkel koopt zal deze update nog niet bevatten, je zal hem dus gewoon moeten downloaden. De update zal de volgende features bevatten volgens de Japanse website van de PS3:
Web browser: inzoomen en resolutie-settings
Folding@home
Remote play via draadloze acces points met de PSP
Background downloading
Full-size on-screen keyboard
dat bg-downloaden is toch multi-tasking? Wat wil je nog meer multitaskeren dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:21 schreef kepler het volgende:
Details PS3 firmware-update bekend
[..]
vreemd, geen multi-tasking dus...
laat maar, ik had het verkeerd begrepenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat bg-downloaden is toch multi-tasking? Wat wil je nog meer multitaskeren dan?
van een ander forumquote:Details:
You download something, you can go back to the xmb and do whatever. When you start a game (and I think dvd/blu-ray movies too, not sure) the download stops. The download resumes when you go back into the xmb.
It's not perfect (meaning downloading while in-game), but it's a shit load better than what we have now.
wel that sucksquote:Op maandag 19 maart 2007 14:03 schreef kepler het volgende:
[..]
laat maar, ik had het verkeerd begrepen
edit alhoewel:
[..]
van een ander forum
ik ga alvast aandelen Eneco kopenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:31 schreef RedemptioN het volgende:
dus nog niet echt multi tasking...wel jammer, denk dat me ps3 24/7 aanstaat int begin
Ik heb het ook al,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
het is altijd een goede beslissing om een 360 te kopenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:56 schreef The_Verve het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen of het nu wel zo'n goede beslissing was om een 360 te kopen ipv een jaartje langer te wachten. Bij deze een tvp.
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef kepler het volgende:
[..]
het is altijd een goede beslissing om een 360 te kopen
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS3 ownt!
http://www.youtube.com/watch?v=25LceCPO1ys
Met dank aan BMH
Hoeveel goedkoper zijn ze daar dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:36 schreef RedemptioN het volgende:
een 360 is ook een mooie console ja =]
maar de ps3 is heilig![]()
enige wat k*t gaat worden is de games die ik ga spelen...zoooo veeeeel spellen die ik al heb dankzij ebay![]()
ik denk dat ik maar begin met motorstorm...en daarna resistance, de rest moet maar even iets langer wachten
als je het beetje goed doet, krijg je een spel voor rond de 40$ inclusief verzendkosten..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:49 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Hoeveel goedkoper zijn ze daar dan?
Is het trouwens misschien een idee om uit een ander land te importeren?
als het goed is niet...is voor mij ook nog afwachtenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:18 schreef Nielz. het volgende:
Oh das wel heel netjes 40 $ voor een spel, maar hoe gaat dat dan met online spelen? Zit ik dan niet vast aan alleen maar Amerikaanse mensen? (als je dit toevallig weet)
Ik stond met de Wii bij meerdere winkels als eerste op de lijst.. Kreeg pas 3-4 weken na de release telefoonquote:
ja dat is dus ook al mogelijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:45 schreef kepler het volgende:
zou je ook een PS3 kunnen krijgen bij een nieuw GSM-abonnement?
waarschijnlijk niet
Was dat de actie met de lcd's combi pakket?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:37 schreef Fallen het volgende:
Ik moet dan nog een week wachten. Krijg hem van de dealer actie.
Dus pas rond de 30e.
Ook, maar die heb ik toch maar niet gedaan. ¤2100.- blijft veel geld. Moet namelijk ook volgend jaar collegegeld betalen (en dat is die 1500.- voor die LCD).quote:Op maandag 19 maart 2007 23:59 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Was dat de actie met de lcd's combi pakket?
Dat is zeker een mooie deal.. maar erm.. waar werk je dan? :pquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ook, maar die heb ik toch maar niet gedaan. ¤2100.- blijft veel geld. Moet namelijk ook volgend jaar collegegeld betalen (en dat is die 1500.- voor die LCD).
Voorlopig nog maar even op mijn gewone CRT-bak, die doet het ook wel.
600 voor PS3 met 2 games en extra controller vond ik een mooie deal.
Boeie, wij hebben tenmiste Mortal Kombat 2quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:43 schreef Cid het volgende:
Ouch voor Sony:
Sony May Cry: Devil May Cry goes 360
Als het waar is, zou dat best een beetje jammer zijn voor de PS3 in mijn geval. Nu Tekken en FF nog![]()
ha 'wij' hebben Mortal Kombat 3quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Boeie, wij hebben tenmiste Mortal Kombat 2
qftquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:58 schreef SToRM81 het volgende:
2 is beter
En daarnaast heb je op de PS3 Heavenly Sword (en God of War) ook nogeens.
iemand?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef satecl het volgende:
Haha ik ga zeker meteen alle demo's nemen en dan kan ik kijken welke game ik erbij ga kopen
Ik ben trouwens niet gebeld door Intertoys, kan ik hem gewoon om 10 uur s'morgens afhalen... of komen ze pas later op dé dag binnen?
Ehm...Sony is de op 2 na grootste uitgever van games, dus het probleem van exclusives zie ik niet zo. Het is nu gewoon zo dat meer third-party games nietmeer exclusief zijn en daar heeft MS momenteel het meeste voordeel van.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig dat Sony nog ''exclusieve'' franchises heeft, maar binnen de kortste keren blijft er niets over hoor. Ze mogen zich nu echt achter hun oren gaan krabben en maar heel rap exclusieve titels weten te strikken, anders zie ik het somber in.
En als ik ze heel lief aankijk, zou ik hem dan donderdag al mee mogen nemen. De intertoys is bij mijn werk aan de overkantquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:17 schreef SocialDisorder het volgende:
meestal krijgen de winkels de dag van te voren de consoles binnen, satecl
Hetgene wat ik duidelijk probeer te maken is dat Sony straks nog amper exclusieve third-party titels heeft op MGS en FF na. Als we kijken naar de line-up dan zijn het voornamelijk titels van Sony zelf.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:21 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ehm...Sony is de op 2 na grootste uitgever van games, dus het probleem van exclusives zie ik niet zo. Het is nu gewoon zo dat meer third-party games nietmeer exclusief zijn en daar heeft MS momenteel het meeste voordeel van.
Maar hoe groter de installed base van de PS3 wordt, hoe meer MS kan gaan betalen om een third-party game exclusief te houden lijkt me.
dat is een vraag die je niet hier moet stellen denk ik, maar aan de overkant van je werkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:24 schreef satecl het volgende:
[..]
En als ik ze heel lief aankijk, zou ik hem dan donderdag al mee mogen nemen. De intertoys is bij mijn werk aan de overkant![]()
Voor MGS en FF alleen koop al een PS3quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hetgene wat ik duidelijk probeer te maken is dat Sony straks nog amper exclusieve third-party titels heeft op MGS en FF na. Als we kijken naar de line-up dan zijn het voornamelijk titels van Sony zelf.....
ach die komen ook wel naar de 360quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Voor MGS en FF alleen koop al een PS3
voor de first en second party exclusives (God of War 3, Lair, Ratchet & Clank, Uncharted, White Knight Story) doe ik het ook welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Voor MGS en FF alleen koop al een PS3
Ow zeker, niet te vergeten GT5, Heavenly Sword, Eight Days(die lijkt me interessant), Jak & Daxter, Unknown Realms en vast nog vele andere die gaan komen. En Tekken 6 moet ik ook gewoon hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
voor de first en second party exclusives (God of War 3, Lair, Ratchet & Clank, Uncharted, White Knight Story) doe ik het ook wel
Je kan het ook andersom zien, de 360 heeft ook maar weinig exclusives(en over een tijd waarschijnlijk zelfs veel minder dan de PS3) als de PS3 dan in prijs is gezakt dan blijft er maar weinig reden over om een 360 te kopen..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:09 schreef RedemptioN het volgende:
probleem is dat wanneer er zo weinig exclusives overblijven het bij een volgende console...of misschien in de latere levenscyclus van de ps3, niet meer interessant wordt om een ps3 te kopen, tenzij ze het dus goedkoper maken zodat de concurrentie positie met de 360 beter is...
natuurlijk is de technologie duurder, en het hebben van een blu-ray speler is een grote plus...alleen is het wachten tot de developers hier ook echt gebruik van willen/moeten maken
als je zo beredeneerd is de prijs van de xbox360 pas belachelijk![]()
er komen genoeg (console-)exclusives uit op de 360 hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:24 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je kan het ook andersom zien, de 360 heeft ook maar weinig exclusives(en over een tijd waarschijnlijk zelfs veel minder dan de PS3) als de PS3 dan in prijs is gezakt dan blijft er maar weinig reden over om een 360 te kopen..
Dat is echt wel een flinke lijstquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Toch nog wat goed nieuws vandaag,
PS3 BC list voor Europa
Let op dat de lijst ge-update wordt, maar dit zijn wel zo ongeveer de PS2 titels die je vrijdag kunt spelen op de PS3 na het downloaden van firmware 1.60. Recente titels als Okami, FF XII en God of War II zijn ook speelbaar. Grote klasse Sony!![]()
nu opeens blij zijn dat er veel titels zijn te spelen op de PS3, terwijl ze toch echt 100% BC hebben beloofdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:38 schreef Cyberia18 het volgende:
PS3 BC list voor Europa
Let op dat de lijst ge-update wordt, maar dit zijn wel zo ongeveer de PS2 titels die je vrijdag kunt spelen op de PS3 na het downloaden van firmware 1.60. Recente titels als Okami, FF XII en God of War II zijn ook speelbaar. Grote klasse Sony!![]()
Ja Sony dit en Sony dat, dat geneuzel toch ook altijdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:22 schreef kepler het volgende:
[..]
nu opeens blij zijn dat er veel titels zijn te spelen op de PS3, terwijl ze toch echt 100% BC hebben beloofd
Dus echt grote klasse vind ik het nietWel mooi voor de consument dat het meer zijn dan in eerste instantie verwacht werd
nou ja, Okami kent duidelijke problemen en bij FFXII treden af en toe problemen op. Even wachten hoe erg die problemen zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja Sony dit en Sony dat, dat geneuzel toch ook altijdVele PS2 titels zijn gewoon speelbaar en dat ze die 100% niet hebben gehaald zal aan mijn reet roesten. Ik ben in ieder geval blij voor de PS3 bezitters dat ze toppers als God of War II, Okami en FF XII bij de launch kunnen spelen.
Teleurstellende lijst. De meeste games die ik heb werken slecht of niet op de PS3. Heel handig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:38 schreef Cyberia18 het volgende:
PS3 BC list voor Europa
Problem solvedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Teleurstellende lijst. De meeste games die ik heb werken slecht of niet op de PS3. Heel handig.C is voor mij een belangrijke feature omdat ik altijd mijn console weg doe of verkoop. Gewoon een verotte naaistreek van Sony
.
Maarja, ik koop de PS3 iig toch niet bij de launch of in het eerste jaar. Dus hopelijk fixen ze de problemen wel voor ik er 1 ga kopen.
Volgens mij is die actie voorbij, zie hem tenslotte niet meer staan op de site.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:40 schreef Nielz. het volgende:
Vriend van me ging hem reserveren. Vroeg dat wijf achter de kassa bij FRS: Meteen meenemen?![]()
toch wel jammer dat toen zo´n andere gast van FRS het hoorde.
Ik ga hem zelf morgen wss reserveren bij Intertoys vanwege 50 % korting op games voor PS3 als je hem koopt.
nu nog reserverenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:40 schreef Nielz. het volgende:
Vriend van me ging hem reserveren. Vroeg dat wijf achter de kassa bij FRS: Meteen meenemen?![]()
toch wel jammer dat toen zo´n andere gast van FRS het hoorde.
Ik ga hem zelf morgen wss reserveren bij Intertoys vanwege 50 % korting op games voor PS3 als je hem koopt.
op het moment dat je die tophits wil spelen zal de BC wel weer geupdate zijn denk ik ^^quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik vraag me af wat ze onder "af en toe problemen " verstaan
ik wil ook gewoon me Ico & SoTC spelen![]()
als het nou af en toe een beetje crappy hoekje is wat weg valt, dan kan ik er nog mee leven
maar als je met 5 frames p.s moet gaan spelen![]()
Waarom is dat wel een exclusive voor de 360?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:27 schreef kepler het volgende:
er komen genoeg (console-)exclusives uit op de 360 hoor(en ja een console-exclusive vind ik in dit geval ook een exclusive voor de 360). En de 360 zal natuurlijk ook gewoon in prijs zakken, en altijd wel onder de PS3 blijven qua prijs
Vrijdag zijn er genoeg fokkers die er 1 hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef -Dries- het volgende:
Ik wacht op de eerste fokker die er eentje heeft
Fixed.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef -Dries- het volgende:
Ik wacht op de eerste fokker die een Europese heeft
nee, maar die mensen zullen al helemaal geen PS3 kopenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom is dat wel een exclusive voor de 360?
De PC is, zeker in Europa, een enorm platform. En het verschijnen van een hoop games op de PC gelijktijdig met de 360 zal er voor zorgen dat een hoop mensen niet over de streep getrokken zullen worden voor de aanschaf van een 360, hoe zeer dat ook jouw droom is.
Wat een onzin zegquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:05 schreef kepler het volgende:
nee, maar die mensen zullen al helemaal geen PS3 kopenEn daar ging het nu even om. Elke console die extra wordt verkocht door zo'n 'exclusive' game is dus gewoon in het voordeel van de 360
Dat er ook veel mensen het spel voor de PC kopen is logisch, maar er zullen er ook een (flink?) aantal zijn die het spel voor de 360 kopen (of andersom)
In het licht van exclusives die een console doen verkopen, heb je aan multi-platform games dus geen drol, omdat de PC, hoezeer het sommigen ook tegen het verkeerde eind van de verkeerde zenuw is, ook een games-platform is. Zeker in Europa. En als mensen de keuze krijgen om games te spelen op een platform wat ze toch al hebben, of een console met de game aanschaffen, is de keuze schnell gemacht. WUNDERBAR!quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:05 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, maar die mensen zullen al helemaal geen PS3 kopenEn daar ging het nu even om. Elke console die extra wordt verkocht door zo'n 'exclusive' game is dus gewoon in het voordeel van de 360
Dat er ook veel mensen het spel voor de PC kopen is logisch, maar er zullen er ook een (flink?) aantal zijn die het spel voor de 360 kopen (of andersom)
Ken je de term console-exclusive?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom is dat wel een exclusive voor de 360?
die was toch door MS uitgevonden om de schijn van exclusieve titels voor de Xbox nog enigzins op te houden?quote:
Nee, dat zijn exclusieve titels voor mensen, zoals ik, die niet op een PC gamen en (vooralsnog) maar één console hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die was toch door MS uitgevonden om de schijn van exclusieve titels voor de Xbox nog enigzins op te houden?
Inderdaad jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:45 schreef SocialDisorder het volgende:
die was toch door MS uitgevonden om de schijn van exclusieve titels voor de Xbox nog enigzins op te houden?
Riiiiightquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:55 schreef Panick het volgende:
Nee, dat zijn exclusieve titels voor mensen, zoals ik, die niet op een PC gamen en (vooralsnog) maar één console hebben..
Wow. That's officially the greatest piece of bullshit I've ever heard. Exclusive betekent dat hij alleen op één specifiek stuk hardware te spelen is. Zelfs Mac-mensen gaan niet zover als bijvoorbeeld Warcraft 3 Mac-exclusive te noemen, omdat ze dan geen PC hoeven te kopen om hem te spelen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:55 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee, dat zijn exclusieve titels voor mensen, zoals ik, die niet op een PC gamen en (vooralsnog) maar één console hebben..
Whatever floats your boat honeyquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Face it: non-exclusiveness is multi-platform. Of je het nou leuk vind of niet.
Ik vind dat reuze meevallen iig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En de 360 heeft simpelweg absurd weinig exclusives.
Er zullen ook zat mensen zijn die alleen Nintendo kopen, is een game die verschijnt op elk platform dan ook ineens Nintendo-exclusive? Je redenatie raakt kant noch wal. Exclusive is exclusive en multi-platform is multi-platform. Daar kun je geen categorieën in onderscheidenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:26 schreef Panick het volgende:
Console-exclusives zijn imo wel degelijk exclusives aangezien er zat console-exclusive gamers zijn.
Nintendo Wii is een console. De PC niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er zullen ook zat mensen zijn die alleen Nintendo kopen, is een game die verschijnt op elk platform dan ook ineens Nintendo-exclusive? Je redenatie raakt kant noch wal. Exclusive is exclusive en multi-platform is multi-platform. Daar kun je geen categorieën in onderscheiden.
ik zeg toch ook helemaal niet dat er geen concurrentie bestaat tussen de PC, 360 en PS3?? Daarbij heb ik ook gezegd dat het console-exclusives zijn voor de Xbox 360. En of je het nu wil geloven of niet, er zullen ook mensen zijn die zulke games niet voor de PC zullen kopen maar juist voor de 360. Of misschien wel juist een 360 aanschaffen voor zulke games omdat ze geen zin hebben om hun PC up te graden, of gewoon al twijfelden om een 360 aan te schaffen. (ik ben er bv eentje van). Het ging hier in dit geval om de concurrentie tussen de PS3 en de Xbox 360. Als een game dus alleen op de PC/360 uitkomt dan is dat gewoon in het voordeel van de 360, want niemand zal voor zo'n game een PS3 kopenquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg
Je neemt nu aan dat er geen concurrentie bestaat tussen PC en 360/PC en PS3, maar enkel tussen 360 en PS3. Als een game niet exclusive is maar gewoon 360/PC, dan zal dat gewoon meewegen in iemand's beslissing om een 360 te halen, ergo, dat zal hij minder snel doen. En als hij dan toch een console wil voor games als Army of Two die bijvoorbeeld 360/PS3 zijn, dan zal hij eerder voor de PlayStation 3 gaan waar ook nog games op verschijnen die noch de PC noch de Xbox 360 aandoen.
er zijn ook zat Playstation-exclusive gamers. Maakt dat Devil May Cry 4, Assassin's Creed of NBA Street Homecourt ineens PS3-exclusive, zuiver en alleen omdat ze niet op de PS2 of PS1 uitkomen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:26 schreef Panick het volgende:
[..]
Whatever floats your boat honey.
Console-exclusives zijn imo wel degelijk exclusives aangezien er zat console-exclusive gamers zijn.
nope.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:45 schreef Blaetman het volgende:
Als ik hier lees dat games regiovrij gaan worden, koop ik er wel lekker 1 in japan ofzo.
Vetste spel is maybe nog wel Tekken DRMaar die kan zeker niet eens online of wel? :S
yep. alleen zijn er spellen waarbij het mogelijk is dat je alleen tegen Amerikaanse PS3-owners kan spelen. Hoewel die kans steeds kleiner lijkt te worden, Resistance kun je world-wide spelen sinds de nieuwe patch.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:30 schreef Nielz. het volgende:
Als ik een PS3 game importeer uit Amerika, kan ik die dan wel gewoon online spelen, iemand die dit weet?
wat heeft het eerder verkopen van een PS3 te maken met het al dan niet verrichten van sexuele handelingen met hun moeders?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef Vince22 het volgende:
Vieze motherfuckers daar in Italië: http://www.gamersnet.nl/index.php?display=newsitem&id=11948
ik denk dat Sony dat nog fijn dicht houdt. Bovendien wil je het aantal breedband aansluitingen in Italië niet wetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:06 schreef Vince22 het volgende:
Haha... nou het feit dat heel ps3 ownend italië nu eerder kan registreren voor de Casino royale bluray bijvoorbeeld.
de datum van registeren zal sony ook wel zienquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:06 schreef Vince22 het volgende:
Haha... nou het feit dat heel ps3 ownend italië nu eerder kan registreren voor de Casino royale bluray bijvoorbeeld.
jah leukquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:12 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
de datum van registeren zal sony ook wel zien
iedereen die voor de 23e registreerd met een pal console krijgt gewoon geen james bond
easy as hell can be
gast, er zijn 500.000 consoles voor europa, en 500.000 casino royal blurays... waar is het probleem?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:06 schreef Vince22 het volgende:
Dat er 1.000.000 consoles zijn voor Europa?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:52 schreef laidback het volgende:
[..]
gast, er zijn 500.000 consoles voor europa, en 500.000 casino royal blurays... waar is het probleem?
Wel hoor.. hij staat er toch tussen...quote:
Bij het afspelen op PLAYSTATION®3 treden duidelijke problemen opquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Wel hoor.. hij staat er toch tussen...
Ook gelezen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:30 schreef satecl het volgende:
ik las trouwens in de Telegraaf dat er vorige week al 44.000 PS3's zijn gereseveerd van de 50.000 die er zijn in Nederland...
en dan zit je PS3 onder de vinger- en andersoortige vlekkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:11 schreef Vince22 het volgende:
Haha ik ook man, like a kid on xmas morning
Ga morgenavond met een vriend van me heen... hij rijdt dus ik heb onderweg terug mooi tijd om vast de boekies en al het moois uit de doos te bekijken... It's mine... alllll mine!!! Dat gevoel... best sneu eigenlijk![]()
zolang die andersoortige vlekken maar niet zijn wat ik denkquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en dan zit je PS3 onder de vinger- en andersoortige vlekken
Maar wel als eentje waar 1 ding bij staat, dus veel problemenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Wel hoor.. hij staat er toch tussen...
Fainquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yep. alleen zijn er spellen waarbij het mogelijk is dat je alleen tegen Amerikaanse PS3-owners kan spelen. Hoewel die kans steeds kleiner lijkt te worden, Resistance kun je world-wide spelen sinds de nieuwe patch.
De 360 kocht ik met heel lichte twijfel (geen spijt tot nu toe hoor), maar de PS3 kan niet snel genoeg komen!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:57 schreef mini-lellan het volgende:
Hmm...Ik ben niet zo verheugd als de launch van de 360. Komt mishcien doordat de 360 de 1e console was met zulke graphics bla bla.
daarom heb ik ook resistance en cod3 gehaald, cod3 is btw wel vette WWII shooter, op de 360 al uitgespeeld met me neefje =]quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:48 schreef satecl het volgende:
Resitance lijkt mij ook een vette game, maar ik neem hem toch maar niet omdat ik het zo onrealistisch vindt, met al die monsters enz. Geef mij dan maar liever Call Of Duty 3(ik denk dat ik die ook ga kopen). Ik koop Resitance wel als die goedkoper is of op marktplaats
Het speelt zich af in de jaren '50 in diverse Engelse steden en je vecht als Amerikaan, samen met Engelsen, tegen een invasie van mutanten die vanuit Oost-Rusland al heel Europa hebben ingenomen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:48 schreef satecl het volgende:
Resitance lijkt mij ook een vette game, maar ik neem hem toch maar niet omdat ik het zo onrealistisch vindt, met al die monsters enz.
yes! 6 euro goedkoperquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Makro heeft 40 units binnengekregen vandaag, elke vestiging (ga dus naar de kleinste bij je in de buurt voor de meeste kans). Prijs is vrijdag 499 euro exclusief BTW en ze worden verkocht via wie het eerst komt principe.
Just so you know.
shit dan had ik zo die 360 gehad als ze dat toen ook hadden gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met de Wii gingen ze ook pas vanaf 9u verkopen, gewoon aan de mensen in de rij. Bij de 360 was het wel Gold Card klanten eerst, maar ze hebben geleerd. In ieder geval de vestiging in Delft dan, over anderen heb ik geen idee.
wist je dat nog nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik kan vanavond langs gaan![]()
Alleen sta ik dan voor een gesloten deur![]()
Ik las trouwens net in de handleiding dat Resistance Co-op kan![]()
Ik weet al wat we morgen de hele dag ga doen![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik kan vanavond langs gaan![]()
Alleen sta ik dan voor een gesloten deur![]()
Ik las trouwens net in de handleiding dat Resistance Co-op kan![]()
Ik weet al wat we morgen de hele dag ga doen![]()
je zegt zojuist dat je jezelf dus geen echte man vindt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben een echte man, ik lees nooit handleidingen
![]()
dus zodoende![]()
Ik ga het misschien wel even proberen jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:32 schreef -Dries- het volgende:
Gaan mensen vanavond al langs de winkels?
mooi logoquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:15 schreef Xrenity het volgende:
haha
Virgin Megastore in newcastle
[afbeelding]
lees: "normaliter lees ik nooit handleidingen"quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[..]
je zegt zojuist dat je jezelf dus geen echte man vindt.
Bronquote:Europa krijgt verrassing voor MotorStorm
MotorStorm krijgt kleine update morgen
IGN meldde dat we morgen een leuke update kunnen verwachten voor het cross spel Motorstorm. De update zal automatisch gedownload worden als je aangesloten bent op het internet.
De update bevat een vriendenlijst en zorgt ervoor dat in het menu van Motorstorm een optie komt van "Buddies". Als je de optie Buddies aanklikt kom je bij je vriendenlijst waar je kunt zien of je vrienden online zijn en kan je ze uitnodigen voor een heftig potje racen. Het is zelfs mogelijk om een race aan te maken waarin alleen je buddies kunnen joinen, wat stuken handiger is dan een password op je gehoste game.
Evolution meldde dat dit nog maar het begin is en dat er nog veel meer updates voor MotorStorm volgen.
quote:
ik haal niet uit het bericht dat het wel zo is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:05 schreef SToRM81 het volgende:
Waar staat dat dat niet zo is dan?
Ziet er goed uit allemaalquote:-Folding@Home
-BG Downloading (in and out of game, and so far even while playing online)
-Fixes to Resistance in Players met (going along with the also coming motorstorm patch to use xmb friendlist)
-Disc Auto-start option (was a godsend on the psp, welcomed here too)
-Network settings and tests (if its not new i didnt notice it)
-Remote play via any wifi connection (cant test, 3.03 custom firmware gives ps3 "psp system update required" message)
-Seperate icon for mic/video chat
-Game Icons that are videos will now constant play instead of standard image when not highlighted
-Full screen keyboard
-no more holding, simple press of ps button brings up menu when ingame
-Internet browser zoom
jij vat hemquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:33 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
lees: "normaliter lees ik nooit handleidingen"
mensen die in de rij gaan staan zodat ze 5min eerder de ps3 hebben dan een ander![]()
zeker, maar ik haal nergens uit een bron (dus niet gaf) dat hij ook daadwerkelijk de xmb-friendslist gaat gebruikenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef SToRM81 het volgende:
De updates die ik zo via GAF vind:
[..]
Ziet er goed uit allemaal![]()
Correct op de Bergweg en de MM in het centrum, ik weet nog niet naar welke ik toegaquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:26 schreef Smots het volgende:
weet er iemand waar er in de buurt van R'dam een nachtelijk launch-event wordt georganiseerd bij een winkel?
Ik ben zelf niet op zoek naar een console, maar wel naar een winkel waar er iets wordt georganiseerd rond de PS3-launch.
denk het overigens wel hoor. Sony wil graag dat alle games die lijst gaan gebruiken, en als zowel Resistance als Motorstorm (beiden 2nd party titels) die lijst gebruiken wordt het toch een soort van standaard voor het platform.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:31 schreef SToRM81 het volgende:
Dat zullen we dan moeten afwachten tot morgen he
Het zou wel mooi zijn als het wel zo zou zijn.
Ga jij ook een PS3 kopen dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Correct op de Bergweg en de MM in het centrum, ik weet nog niet naar welke ik toega
Bij de MM moest je je van tevoren aanmelden via mail.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Correct op de Bergweg en de MM in het centrum, ik weet nog niet naar welke ik toega
Hij wil Resistance: fallen men EN Ratchet and clank spelen...quote:Op maandag 19 maart 2007 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat bg-downloaden is toch multi-tasking? Wat wil je nog meer multitaskeren dan?
Om alle Sony phanboyz af te knallen en dan helemaal spaced the gaan gamen op je 360, volhoudend dat de 360 beter is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:26 schreef Smots het volgende:
weet er iemand waar er in de buurt van R'dam een nachtelijk launch-event wordt georganiseerd bij een winkel?
Ik ben zelf niet op zoek naar een console, maar wel naar een winkel waar er iets wordt georganiseerd rond de PS3-launch.
Ik denk het wel ja, Smots is al jaren een Xbox fanboy en moet he-le-maal niets van PlayStation hebben. Ik denk overigens dattie niet alleen komt als ie die mensen gaat neerschieten, al zn matties gaan opzeker mee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:36 schreef WillemOtto het volgende:
[..]
Om alle Sony phanboyz af te knallen en dan helemaal spaced the gaan gamen op je 360, volhoudend dat de 360 beter is?![]()
![]()
ik zou er niet op rekenen. ALs ze goedkoper gaan produceren, zal de behaalde winst niet in een price-drop gestoken worden, maar eerder in minder verlies. Ze draaien namelijk zo'n 400 à 500 euro verlies per console geloof ik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
voor degene die het op kunnen brengen nog een half jaar te wachten![]()
Morgen ligt de PlayStation 3 eindelijk in de winkel. Met z'n prijs van 599 euro is-ie een stuk duurder dan directe concurrenten Xbox 360 (399 euro) en Wii (249 euro). Grote vraag: nu aanschaffen of nog even wachten?
Even wachten, zeggen analisten van Goldman Sachs. Sony topman Yuji Fujimori schijnt aan beleggers te hebben beloofd dat er kostenbesparingen in het productieproces zullen worden doorgevoerd. Dat heeft het bedrijf al eerder gedaan. Zo bestond de eerste PlayStation op de tekentafel uit 700 verschillende onderdeeltjes en werden dat er uiteindelijk 200. PlayStation 2? Zelfde verhaal. 2000 onderdelen in het originele ontwerp, 600 stuks in het eindproduct. Het prototype van de PlayStation 3 herbergde 4000(!) onderdelen. Dat is inmiddels al fiks teruggebracht en moet uiteindelijk uitkomen op ongeveer 2000.
Al met al zou dit, aldus Goldman Sachs, kunnen betekenen dat de prijs in oktober met ongeveer 100 dollar naar beneden gaat. Oftewel: zo'n 75 euro.
400 a 500 euro?? Dat geloof je toch zelf niet. De hoogste kosten berekening die ik heb gezien was 900 dollar, voor het produceren van een PS3, dus dan zouden ze maximaal 300 dollar verlies maken per console. En zelfs dat lijkt me overdreven aangezien die berekenen allemaal maar natte vinger werk is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zou er niet op rekenen. ALs ze goedkoper gaan produceren, zal de behaalde winst niet in een price-drop gestoken worden, maar eerder in minder verlies. Ze draaien namelijk zo'n 400 à 500 euro verlies per console geloof ik.
marketing enzo is gratis volgens jou?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:38 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
400 a 500 euro?? Dat geloof je toch zelf niet. De hoogste kosten berekening die ik heb gezien was 900 dollar, voor het produceren van een PS3, dus dan zouden ze maximaal 300 dollar verlies maken per console. En zelfs dat lijkt me overdreven aangezien die berekenen allemaal maar natte vinger werk is.
Marketing valt niet onder productie kosten. Ze maken echt geen 400 tot 500 euro verlies per console.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
marketing enzo is gratis volgens jou?
nee, maar die kosten worden wel gemaakt, en die betaalt Kaz Hirai echt niet uit z'n eigen zak.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Marketing valt niet onder productie kosten. Ze maken echt geen 400 tot 500 euro verlies per console.
OMG geen wat?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef WillemOtto het volgende:
De PS3 pwnt de 360 gewoon 10 miljoen keer![]()
Mja, Eerst al die microschoft fanboys allemaal zeiken "OMG GEEN MULTITAZKINGZ0R!1!! PS3 SUXX MAH BALLZ!!1!"
En nu zijn de gewoon keihard geroflpwnt![]()
![]()
Nee wijsneus, ik wilde een leuk artikeltje schrijven over de PS3 en de verkrijgbaarheid ervan rond de launchdate.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:36 schreef WillemOtto het volgende:
[..]
Om alle Sony phanboyz af te knallen en dan helemaal spaced the gaan gamen op je 360, volhoudend dat de 360 beter is?![]()
![]()
IMO is de PS3 een 360 van 600 euro die me niet genoeg 'wow't om de console boven een 360 te verkiezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef WillemOtto het volgende:
Mja, Eerst al die microschoft fanboys allemaal zeiken "OMG GEEN MULTITAZKINGZ0R!1!! PS3 SUXX MAH BALLZ!!1!"
![]()
*proest*quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:35 schreef Nielz. het volgende:Eindelijk definitief, morgen krijg ik hem
Samen met Resistance Fall Of Men
Verzendkosten zijn heel verschillend, kan 5 euro zijn maar ook 15 euro zijn. En op Ebay moet je gewoon betalen met paypal, is het veiligst.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:04 schreef satecl het volgende:
Hoeveel zijn ongeveer de verzend kosten van Ebay voor 1 game en weet iemand of je met NETeller kan betalen naar iemand in Amerika..?
hehe ik heb dat k*t ding van mij maar weer uit de kast getrokken hij doet et nog goed dus online resistance gamen here i comequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik pas half 10![]()
maar eerst nog even snel een router kopen![]()
Ik ga hem morge op half 10 halen, dan thuis brengen en dan moet ik werken tot 6uur, dat is ook erg zuur. Je weet dat dat goddelijke ding bij je in de slaapkamer staat, maar toch niet kunnen spelenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik pas half 10![]()
maar eerst nog even snel een router kopen![]()
en het ergste is, ik moet vannacht werken.........dus de nacht gaat heeel lang duren![]()
Ik wil hem wel voor je inspelenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ga hem morge op half 10 halen, dan thuis brengen en dan moet ik werken tot 6uur, dat is ook erg zuur. Je weet dat dat goddelijke ding bij je in de slaapkamer staat, maar toch niet kunnen spelen![]()
BALLIIIN!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef WillemOtto het volgende:
![]()
Jezus lul, typ eens normaal.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:49 schreef WillemOtto het volgende:
Morge om 9 uur PS3 ophale:D;d;D:d;:D:d;:D:D:;D::D::D;D:;D
hehe beetje op je p*k getrapt BOY?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Jezus lul, typ eens normaal.....
Bovendien is de 360 momenteel gewoon beter door het spellen aanbod. Daar kan je niet omheen, PWND bla, bla, grow the fuck up boy.
De PS3 zal de 360 wel voorbij streven in europa, maar dat zal wel effe duren. Het games aanbod is gewoonweg nog te sumier. En nu naar bed, kind!
tussen de 10 en 13 dollar verzendkosten, altijd vanuit amerika laten komen, nooit vanuit canada, daar liggen de shipping rates hoger...het verschilt ook per verkoper.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:04 schreef satecl het volgende:
Hoeveel zijn ongeveer de verzend kosten van Ebay voor 1 game en weet iemand of je met NETeller kan betalen naar iemand in Amerika..?
bij mijn ps2 heb ik nooit een remote gebruikt, ik vind de controller uiterst handig =],misschien iets moeilijker maar om nou 30 euri neer t eleggen voor die crapquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef Gstyles het volgende:
Ja ik had resistance bij wehkamp besteld maar die laat nog 4 weken op zich wachten.. dus ik haal em denk ik bij de MM morgen. Koopt iemand ook die blue tooth remote? Het leek mij wel een handig ding opzich.. ik weet alleen niet in hoevere een gewone controller minder bied dan de remote
Ik wilde m wel ja, maar ze hadden er maar 1 binnen gekregen en die was al verkocht. Maar als er morgen 1 binnenkomt dan is ie van mijquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef Gstyles het volgende:
Ja ik had resistance bij wehkamp besteld maar die laat nog 4 weken op zich wachten.. dus ik haal em denk ik bij de MM morgen. Koopt iemand ook die blue tooth remote? Het leek mij wel een handig ding opzich.. ik weet alleen niet in hoevere een gewone controller minder bied dan de remote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |