het is altijd een goede beslissing om een 360 te kopenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:56 schreef The_Verve het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen of het nu wel zo'n goede beslissing was om een 360 te kopen ipv een jaartje langer te wachten. Bij deze een tvp.
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef kepler het volgende:
[..]
het is altijd een goede beslissing om een 360 te kopen
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS3 ownt!
http://www.youtube.com/watch?v=25LceCPO1ys
Met dank aan BMH
Hoeveel goedkoper zijn ze daar dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:36 schreef RedemptioN het volgende:
een 360 is ook een mooie console ja =]
maar de ps3 is heilig![]()
enige wat k*t gaat worden is de games die ik ga spelen...zoooo veeeeel spellen die ik al heb dankzij ebay![]()
ik denk dat ik maar begin met motorstorm...en daarna resistance, de rest moet maar even iets langer wachten
als je het beetje goed doet, krijg je een spel voor rond de 40$ inclusief verzendkosten..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:49 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Hoeveel goedkoper zijn ze daar dan?
Is het trouwens misschien een idee om uit een ander land te importeren?
als het goed is niet...is voor mij ook nog afwachtenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:18 schreef Nielz. het volgende:
Oh das wel heel netjes 40 $ voor een spel, maar hoe gaat dat dan met online spelen? Zit ik dan niet vast aan alleen maar Amerikaanse mensen? (als je dit toevallig weet)
Ik stond met de Wii bij meerdere winkels als eerste op de lijst.. Kreeg pas 3-4 weken na de release telefoonquote:
ja dat is dus ook al mogelijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:45 schreef kepler het volgende:
zou je ook een PS3 kunnen krijgen bij een nieuw GSM-abonnement?
waarschijnlijk niet
Was dat de actie met de lcd's combi pakket?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:37 schreef Fallen het volgende:
Ik moet dan nog een week wachten. Krijg hem van de dealer actie.
Dus pas rond de 30e.
Ook, maar die heb ik toch maar niet gedaan. ¤2100.- blijft veel geld. Moet namelijk ook volgend jaar collegegeld betalen (en dat is die 1500.- voor die LCD).quote:Op maandag 19 maart 2007 23:59 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Was dat de actie met de lcd's combi pakket?
Dat is zeker een mooie deal.. maar erm.. waar werk je dan? :pquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ook, maar die heb ik toch maar niet gedaan. ¤2100.- blijft veel geld. Moet namelijk ook volgend jaar collegegeld betalen (en dat is die 1500.- voor die LCD).
Voorlopig nog maar even op mijn gewone CRT-bak, die doet het ook wel.
600 voor PS3 met 2 games en extra controller vond ik een mooie deal.
Boeie, wij hebben tenmiste Mortal Kombat 2quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:43 schreef Cid het volgende:
Ouch voor Sony:
Sony May Cry: Devil May Cry goes 360
Als het waar is, zou dat best een beetje jammer zijn voor de PS3 in mijn geval. Nu Tekken en FF nog![]()
ha 'wij' hebben Mortal Kombat 3quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Boeie, wij hebben tenmiste Mortal Kombat 2
qftquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:58 schreef SToRM81 het volgende:
2 is beter
En daarnaast heb je op de PS3 Heavenly Sword (en God of War) ook nogeens.
iemand?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef satecl het volgende:
Haha ik ga zeker meteen alle demo's nemen en dan kan ik kijken welke game ik erbij ga kopen
Ik ben trouwens niet gebeld door Intertoys, kan ik hem gewoon om 10 uur s'morgens afhalen... of komen ze pas later op dé dag binnen?
Ehm...Sony is de op 2 na grootste uitgever van games, dus het probleem van exclusives zie ik niet zo. Het is nu gewoon zo dat meer third-party games nietmeer exclusief zijn en daar heeft MS momenteel het meeste voordeel van.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig dat Sony nog ''exclusieve'' franchises heeft, maar binnen de kortste keren blijft er niets over hoor. Ze mogen zich nu echt achter hun oren gaan krabben en maar heel rap exclusieve titels weten te strikken, anders zie ik het somber in.
En als ik ze heel lief aankijk, zou ik hem dan donderdag al mee mogen nemen. De intertoys is bij mijn werk aan de overkantquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:17 schreef SocialDisorder het volgende:
meestal krijgen de winkels de dag van te voren de consoles binnen, satecl
Hetgene wat ik duidelijk probeer te maken is dat Sony straks nog amper exclusieve third-party titels heeft op MGS en FF na. Als we kijken naar de line-up dan zijn het voornamelijk titels van Sony zelf.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:21 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ehm...Sony is de op 2 na grootste uitgever van games, dus het probleem van exclusives zie ik niet zo. Het is nu gewoon zo dat meer third-party games nietmeer exclusief zijn en daar heeft MS momenteel het meeste voordeel van.
Maar hoe groter de installed base van de PS3 wordt, hoe meer MS kan gaan betalen om een third-party game exclusief te houden lijkt me.
dat is een vraag die je niet hier moet stellen denk ik, maar aan de overkant van je werkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:24 schreef satecl het volgende:
[..]
En als ik ze heel lief aankijk, zou ik hem dan donderdag al mee mogen nemen. De intertoys is bij mijn werk aan de overkant![]()
Voor MGS en FF alleen koop al een PS3quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hetgene wat ik duidelijk probeer te maken is dat Sony straks nog amper exclusieve third-party titels heeft op MGS en FF na. Als we kijken naar de line-up dan zijn het voornamelijk titels van Sony zelf.....
ach die komen ook wel naar de 360quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Voor MGS en FF alleen koop al een PS3
voor de first en second party exclusives (God of War 3, Lair, Ratchet & Clank, Uncharted, White Knight Story) doe ik het ook welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Voor MGS en FF alleen koop al een PS3
Ow zeker, niet te vergeten GT5, Heavenly Sword, Eight Days(die lijkt me interessant), Jak & Daxter, Unknown Realms en vast nog vele andere die gaan komen. En Tekken 6 moet ik ook gewoon hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
voor de first en second party exclusives (God of War 3, Lair, Ratchet & Clank, Uncharted, White Knight Story) doe ik het ook wel
Je kan het ook andersom zien, de 360 heeft ook maar weinig exclusives(en over een tijd waarschijnlijk zelfs veel minder dan de PS3) als de PS3 dan in prijs is gezakt dan blijft er maar weinig reden over om een 360 te kopen..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:09 schreef RedemptioN het volgende:
probleem is dat wanneer er zo weinig exclusives overblijven het bij een volgende console...of misschien in de latere levenscyclus van de ps3, niet meer interessant wordt om een ps3 te kopen, tenzij ze het dus goedkoper maken zodat de concurrentie positie met de 360 beter is...
natuurlijk is de technologie duurder, en het hebben van een blu-ray speler is een grote plus...alleen is het wachten tot de developers hier ook echt gebruik van willen/moeten maken
als je zo beredeneerd is de prijs van de xbox360 pas belachelijk![]()
er komen genoeg (console-)exclusives uit op de 360 hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:24 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je kan het ook andersom zien, de 360 heeft ook maar weinig exclusives(en over een tijd waarschijnlijk zelfs veel minder dan de PS3) als de PS3 dan in prijs is gezakt dan blijft er maar weinig reden over om een 360 te kopen..
Dat is echt wel een flinke lijstquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Toch nog wat goed nieuws vandaag,
PS3 BC list voor Europa
Let op dat de lijst ge-update wordt, maar dit zijn wel zo ongeveer de PS2 titels die je vrijdag kunt spelen op de PS3 na het downloaden van firmware 1.60. Recente titels als Okami, FF XII en God of War II zijn ook speelbaar. Grote klasse Sony!![]()
nu opeens blij zijn dat er veel titels zijn te spelen op de PS3, terwijl ze toch echt 100% BC hebben beloofdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:38 schreef Cyberia18 het volgende:
PS3 BC list voor Europa
Let op dat de lijst ge-update wordt, maar dit zijn wel zo ongeveer de PS2 titels die je vrijdag kunt spelen op de PS3 na het downloaden van firmware 1.60. Recente titels als Okami, FF XII en God of War II zijn ook speelbaar. Grote klasse Sony!![]()
Ja Sony dit en Sony dat, dat geneuzel toch ook altijdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:22 schreef kepler het volgende:
[..]
nu opeens blij zijn dat er veel titels zijn te spelen op de PS3, terwijl ze toch echt 100% BC hebben beloofd
Dus echt grote klasse vind ik het nietWel mooi voor de consument dat het meer zijn dan in eerste instantie verwacht werd
nou ja, Okami kent duidelijke problemen en bij FFXII treden af en toe problemen op. Even wachten hoe erg die problemen zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja Sony dit en Sony dat, dat geneuzel toch ook altijdVele PS2 titels zijn gewoon speelbaar en dat ze die 100% niet hebben gehaald zal aan mijn reet roesten. Ik ben in ieder geval blij voor de PS3 bezitters dat ze toppers als God of War II, Okami en FF XII bij de launch kunnen spelen.
Teleurstellende lijst. De meeste games die ik heb werken slecht of niet op de PS3. Heel handig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:38 schreef Cyberia18 het volgende:
PS3 BC list voor Europa
Problem solvedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Teleurstellende lijst. De meeste games die ik heb werken slecht of niet op de PS3. Heel handig.C is voor mij een belangrijke feature omdat ik altijd mijn console weg doe of verkoop. Gewoon een verotte naaistreek van Sony
.
Maarja, ik koop de PS3 iig toch niet bij de launch of in het eerste jaar. Dus hopelijk fixen ze de problemen wel voor ik er 1 ga kopen.
Volgens mij is die actie voorbij, zie hem tenslotte niet meer staan op de site.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:40 schreef Nielz. het volgende:
Vriend van me ging hem reserveren. Vroeg dat wijf achter de kassa bij FRS: Meteen meenemen?![]()
toch wel jammer dat toen zo´n andere gast van FRS het hoorde.
Ik ga hem zelf morgen wss reserveren bij Intertoys vanwege 50 % korting op games voor PS3 als je hem koopt.
nu nog reserverenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:40 schreef Nielz. het volgende:
Vriend van me ging hem reserveren. Vroeg dat wijf achter de kassa bij FRS: Meteen meenemen?![]()
toch wel jammer dat toen zo´n andere gast van FRS het hoorde.
Ik ga hem zelf morgen wss reserveren bij Intertoys vanwege 50 % korting op games voor PS3 als je hem koopt.
op het moment dat je die tophits wil spelen zal de BC wel weer geupdate zijn denk ik ^^quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik vraag me af wat ze onder "af en toe problemen " verstaan
ik wil ook gewoon me Ico & SoTC spelen![]()
als het nou af en toe een beetje crappy hoekje is wat weg valt, dan kan ik er nog mee leven
maar als je met 5 frames p.s moet gaan spelen![]()
Waarom is dat wel een exclusive voor de 360?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:27 schreef kepler het volgende:
er komen genoeg (console-)exclusives uit op de 360 hoor(en ja een console-exclusive vind ik in dit geval ook een exclusive voor de 360). En de 360 zal natuurlijk ook gewoon in prijs zakken, en altijd wel onder de PS3 blijven qua prijs
Vrijdag zijn er genoeg fokkers die er 1 hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef -Dries- het volgende:
Ik wacht op de eerste fokker die er eentje heeft
Fixed.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef -Dries- het volgende:
Ik wacht op de eerste fokker die een Europese heeft
nee, maar die mensen zullen al helemaal geen PS3 kopenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom is dat wel een exclusive voor de 360?
De PC is, zeker in Europa, een enorm platform. En het verschijnen van een hoop games op de PC gelijktijdig met de 360 zal er voor zorgen dat een hoop mensen niet over de streep getrokken zullen worden voor de aanschaf van een 360, hoe zeer dat ook jouw droom is.
Wat een onzin zegquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:05 schreef kepler het volgende:
nee, maar die mensen zullen al helemaal geen PS3 kopenEn daar ging het nu even om. Elke console die extra wordt verkocht door zo'n 'exclusive' game is dus gewoon in het voordeel van de 360
Dat er ook veel mensen het spel voor de PC kopen is logisch, maar er zullen er ook een (flink?) aantal zijn die het spel voor de 360 kopen (of andersom)
In het licht van exclusives die een console doen verkopen, heb je aan multi-platform games dus geen drol, omdat de PC, hoezeer het sommigen ook tegen het verkeerde eind van de verkeerde zenuw is, ook een games-platform is. Zeker in Europa. En als mensen de keuze krijgen om games te spelen op een platform wat ze toch al hebben, of een console met de game aanschaffen, is de keuze schnell gemacht. WUNDERBAR!quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:05 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, maar die mensen zullen al helemaal geen PS3 kopenEn daar ging het nu even om. Elke console die extra wordt verkocht door zo'n 'exclusive' game is dus gewoon in het voordeel van de 360
Dat er ook veel mensen het spel voor de PC kopen is logisch, maar er zullen er ook een (flink?) aantal zijn die het spel voor de 360 kopen (of andersom)
Ken je de term console-exclusive?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom is dat wel een exclusive voor de 360?
die was toch door MS uitgevonden om de schijn van exclusieve titels voor de Xbox nog enigzins op te houden?quote:
Nee, dat zijn exclusieve titels voor mensen, zoals ik, die niet op een PC gamen en (vooralsnog) maar één console hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die was toch door MS uitgevonden om de schijn van exclusieve titels voor de Xbox nog enigzins op te houden?
Inderdaad jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:45 schreef SocialDisorder het volgende:
die was toch door MS uitgevonden om de schijn van exclusieve titels voor de Xbox nog enigzins op te houden?
Riiiiightquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:55 schreef Panick het volgende:
Nee, dat zijn exclusieve titels voor mensen, zoals ik, die niet op een PC gamen en (vooralsnog) maar één console hebben..
Wow. That's officially the greatest piece of bullshit I've ever heard. Exclusive betekent dat hij alleen op één specifiek stuk hardware te spelen is. Zelfs Mac-mensen gaan niet zover als bijvoorbeeld Warcraft 3 Mac-exclusive te noemen, omdat ze dan geen PC hoeven te kopen om hem te spelen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:55 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee, dat zijn exclusieve titels voor mensen, zoals ik, die niet op een PC gamen en (vooralsnog) maar één console hebben..
Whatever floats your boat honeyquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Face it: non-exclusiveness is multi-platform. Of je het nou leuk vind of niet.
Ik vind dat reuze meevallen iig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En de 360 heeft simpelweg absurd weinig exclusives.
Er zullen ook zat mensen zijn die alleen Nintendo kopen, is een game die verschijnt op elk platform dan ook ineens Nintendo-exclusive? Je redenatie raakt kant noch wal. Exclusive is exclusive en multi-platform is multi-platform. Daar kun je geen categorieën in onderscheidenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:26 schreef Panick het volgende:
Console-exclusives zijn imo wel degelijk exclusives aangezien er zat console-exclusive gamers zijn.
Nintendo Wii is een console. De PC niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er zullen ook zat mensen zijn die alleen Nintendo kopen, is een game die verschijnt op elk platform dan ook ineens Nintendo-exclusive? Je redenatie raakt kant noch wal. Exclusive is exclusive en multi-platform is multi-platform. Daar kun je geen categorieën in onderscheiden.
ik zeg toch ook helemaal niet dat er geen concurrentie bestaat tussen de PC, 360 en PS3?? Daarbij heb ik ook gezegd dat het console-exclusives zijn voor de Xbox 360. En of je het nu wil geloven of niet, er zullen ook mensen zijn die zulke games niet voor de PC zullen kopen maar juist voor de 360. Of misschien wel juist een 360 aanschaffen voor zulke games omdat ze geen zin hebben om hun PC up te graden, of gewoon al twijfelden om een 360 aan te schaffen. (ik ben er bv eentje van). Het ging hier in dit geval om de concurrentie tussen de PS3 en de Xbox 360. Als een game dus alleen op de PC/360 uitkomt dan is dat gewoon in het voordeel van de 360, want niemand zal voor zo'n game een PS3 kopenquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg
Je neemt nu aan dat er geen concurrentie bestaat tussen PC en 360/PC en PS3, maar enkel tussen 360 en PS3. Als een game niet exclusive is maar gewoon 360/PC, dan zal dat gewoon meewegen in iemand's beslissing om een 360 te halen, ergo, dat zal hij minder snel doen. En als hij dan toch een console wil voor games als Army of Two die bijvoorbeeld 360/PS3 zijn, dan zal hij eerder voor de PlayStation 3 gaan waar ook nog games op verschijnen die noch de PC noch de Xbox 360 aandoen.
er zijn ook zat Playstation-exclusive gamers. Maakt dat Devil May Cry 4, Assassin's Creed of NBA Street Homecourt ineens PS3-exclusive, zuiver en alleen omdat ze niet op de PS2 of PS1 uitkomen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:26 schreef Panick het volgende:
[..]
Whatever floats your boat honey.
Console-exclusives zijn imo wel degelijk exclusives aangezien er zat console-exclusive gamers zijn.
nope.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:45 schreef Blaetman het volgende:
Als ik hier lees dat games regiovrij gaan worden, koop ik er wel lekker 1 in japan ofzo.
Vetste spel is maybe nog wel Tekken DRMaar die kan zeker niet eens online of wel? :S
yep. alleen zijn er spellen waarbij het mogelijk is dat je alleen tegen Amerikaanse PS3-owners kan spelen. Hoewel die kans steeds kleiner lijkt te worden, Resistance kun je world-wide spelen sinds de nieuwe patch.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:30 schreef Nielz. het volgende:
Als ik een PS3 game importeer uit Amerika, kan ik die dan wel gewoon online spelen, iemand die dit weet?
wat heeft het eerder verkopen van een PS3 te maken met het al dan niet verrichten van sexuele handelingen met hun moeders?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef Vince22 het volgende:
Vieze motherfuckers daar in Italië: http://www.gamersnet.nl/index.php?display=newsitem&id=11948
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |