zeker, maar ik haal nergens uit een bron (dus niet gaf) dat hij ook daadwerkelijk de xmb-friendslist gaat gebruikenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef SToRM81 het volgende:
De updates die ik zo via GAF vind:
[..]
Ziet er goed uit allemaal![]()
Correct op de Bergweg en de MM in het centrum, ik weet nog niet naar welke ik toegaquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:26 schreef Smots het volgende:
weet er iemand waar er in de buurt van R'dam een nachtelijk launch-event wordt georganiseerd bij een winkel?
Ik ben zelf niet op zoek naar een console, maar wel naar een winkel waar er iets wordt georganiseerd rond de PS3-launch.
denk het overigens wel hoor. Sony wil graag dat alle games die lijst gaan gebruiken, en als zowel Resistance als Motorstorm (beiden 2nd party titels) die lijst gebruiken wordt het toch een soort van standaard voor het platform.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:31 schreef SToRM81 het volgende:
Dat zullen we dan moeten afwachten tot morgen he
Het zou wel mooi zijn als het wel zo zou zijn.
Ga jij ook een PS3 kopen dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Correct op de Bergweg en de MM in het centrum, ik weet nog niet naar welke ik toega
Bij de MM moest je je van tevoren aanmelden via mail.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Correct op de Bergweg en de MM in het centrum, ik weet nog niet naar welke ik toega
Hij wil Resistance: fallen men EN Ratchet and clank spelen...quote:Op maandag 19 maart 2007 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat bg-downloaden is toch multi-tasking? Wat wil je nog meer multitaskeren dan?
Om alle Sony phanboyz af te knallen en dan helemaal spaced the gaan gamen op je 360, volhoudend dat de 360 beter is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:26 schreef Smots het volgende:
weet er iemand waar er in de buurt van R'dam een nachtelijk launch-event wordt georganiseerd bij een winkel?
Ik ben zelf niet op zoek naar een console, maar wel naar een winkel waar er iets wordt georganiseerd rond de PS3-launch.
Ik denk het wel ja, Smots is al jaren een Xbox fanboy en moet he-le-maal niets van PlayStation hebben. Ik denk overigens dattie niet alleen komt als ie die mensen gaat neerschieten, al zn matties gaan opzeker mee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:36 schreef WillemOtto het volgende:
[..]
Om alle Sony phanboyz af te knallen en dan helemaal spaced the gaan gamen op je 360, volhoudend dat de 360 beter is?![]()
![]()
ik zou er niet op rekenen. ALs ze goedkoper gaan produceren, zal de behaalde winst niet in een price-drop gestoken worden, maar eerder in minder verlies. Ze draaien namelijk zo'n 400 à 500 euro verlies per console geloof ik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
voor degene die het op kunnen brengen nog een half jaar te wachten![]()
Morgen ligt de PlayStation 3 eindelijk in de winkel. Met z'n prijs van 599 euro is-ie een stuk duurder dan directe concurrenten Xbox 360 (399 euro) en Wii (249 euro). Grote vraag: nu aanschaffen of nog even wachten?
Even wachten, zeggen analisten van Goldman Sachs. Sony topman Yuji Fujimori schijnt aan beleggers te hebben beloofd dat er kostenbesparingen in het productieproces zullen worden doorgevoerd. Dat heeft het bedrijf al eerder gedaan. Zo bestond de eerste PlayStation op de tekentafel uit 700 verschillende onderdeeltjes en werden dat er uiteindelijk 200. PlayStation 2? Zelfde verhaal. 2000 onderdelen in het originele ontwerp, 600 stuks in het eindproduct. Het prototype van de PlayStation 3 herbergde 4000(!) onderdelen. Dat is inmiddels al fiks teruggebracht en moet uiteindelijk uitkomen op ongeveer 2000.
Al met al zou dit, aldus Goldman Sachs, kunnen betekenen dat de prijs in oktober met ongeveer 100 dollar naar beneden gaat. Oftewel: zo'n 75 euro.
400 a 500 euro?? Dat geloof je toch zelf niet. De hoogste kosten berekening die ik heb gezien was 900 dollar, voor het produceren van een PS3, dus dan zouden ze maximaal 300 dollar verlies maken per console. En zelfs dat lijkt me overdreven aangezien die berekenen allemaal maar natte vinger werk is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zou er niet op rekenen. ALs ze goedkoper gaan produceren, zal de behaalde winst niet in een price-drop gestoken worden, maar eerder in minder verlies. Ze draaien namelijk zo'n 400 à 500 euro verlies per console geloof ik.
marketing enzo is gratis volgens jou?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:38 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
400 a 500 euro?? Dat geloof je toch zelf niet. De hoogste kosten berekening die ik heb gezien was 900 dollar, voor het produceren van een PS3, dus dan zouden ze maximaal 300 dollar verlies maken per console. En zelfs dat lijkt me overdreven aangezien die berekenen allemaal maar natte vinger werk is.
Marketing valt niet onder productie kosten. Ze maken echt geen 400 tot 500 euro verlies per console.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
marketing enzo is gratis volgens jou?
nee, maar die kosten worden wel gemaakt, en die betaalt Kaz Hirai echt niet uit z'n eigen zak.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Marketing valt niet onder productie kosten. Ze maken echt geen 400 tot 500 euro verlies per console.
OMG geen wat?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef WillemOtto het volgende:
De PS3 pwnt de 360 gewoon 10 miljoen keer![]()
Mja, Eerst al die microschoft fanboys allemaal zeiken "OMG GEEN MULTITAZKINGZ0R!1!! PS3 SUXX MAH BALLZ!!1!"
En nu zijn de gewoon keihard geroflpwnt![]()
![]()
Nee wijsneus, ik wilde een leuk artikeltje schrijven over de PS3 en de verkrijgbaarheid ervan rond de launchdate.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:36 schreef WillemOtto het volgende:
[..]
Om alle Sony phanboyz af te knallen en dan helemaal spaced the gaan gamen op je 360, volhoudend dat de 360 beter is?![]()
![]()
IMO is de PS3 een 360 van 600 euro die me niet genoeg 'wow't om de console boven een 360 te verkiezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef WillemOtto het volgende:
Mja, Eerst al die microschoft fanboys allemaal zeiken "OMG GEEN MULTITAZKINGZ0R!1!! PS3 SUXX MAH BALLZ!!1!"
![]()
*proest*quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:35 schreef Nielz. het volgende:Eindelijk definitief, morgen krijg ik hem
Samen met Resistance Fall Of Men
Verzendkosten zijn heel verschillend, kan 5 euro zijn maar ook 15 euro zijn. En op Ebay moet je gewoon betalen met paypal, is het veiligst.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:04 schreef satecl het volgende:
Hoeveel zijn ongeveer de verzend kosten van Ebay voor 1 game en weet iemand of je met NETeller kan betalen naar iemand in Amerika..?
hehe ik heb dat k*t ding van mij maar weer uit de kast getrokken hij doet et nog goed dus online resistance gamen here i comequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik pas half 10![]()
maar eerst nog even snel een router kopen![]()
Ik ga hem morge op half 10 halen, dan thuis brengen en dan moet ik werken tot 6uur, dat is ook erg zuur. Je weet dat dat goddelijke ding bij je in de slaapkamer staat, maar toch niet kunnen spelenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik pas half 10![]()
maar eerst nog even snel een router kopen![]()
en het ergste is, ik moet vannacht werken.........dus de nacht gaat heeel lang duren![]()
Ik wil hem wel voor je inspelenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ga hem morge op half 10 halen, dan thuis brengen en dan moet ik werken tot 6uur, dat is ook erg zuur. Je weet dat dat goddelijke ding bij je in de slaapkamer staat, maar toch niet kunnen spelen![]()
BALLIIIN!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef WillemOtto het volgende:
![]()
Jezus lul, typ eens normaal.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:49 schreef WillemOtto het volgende:
Morge om 9 uur PS3 ophale:D;d;D:d;:D:d;:D:D:;D::D::D;D:;D
hehe beetje op je p*k getrapt BOY?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Jezus lul, typ eens normaal.....
Bovendien is de 360 momenteel gewoon beter door het spellen aanbod. Daar kan je niet omheen, PWND bla, bla, grow the fuck up boy.
De PS3 zal de 360 wel voorbij streven in europa, maar dat zal wel effe duren. Het games aanbod is gewoonweg nog te sumier. En nu naar bed, kind!
tussen de 10 en 13 dollar verzendkosten, altijd vanuit amerika laten komen, nooit vanuit canada, daar liggen de shipping rates hoger...het verschilt ook per verkoper.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:04 schreef satecl het volgende:
Hoeveel zijn ongeveer de verzend kosten van Ebay voor 1 game en weet iemand of je met NETeller kan betalen naar iemand in Amerika..?
bij mijn ps2 heb ik nooit een remote gebruikt, ik vind de controller uiterst handig =],misschien iets moeilijker maar om nou 30 euri neer t eleggen voor die crapquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef Gstyles het volgende:
Ja ik had resistance bij wehkamp besteld maar die laat nog 4 weken op zich wachten.. dus ik haal em denk ik bij de MM morgen. Koopt iemand ook die blue tooth remote? Het leek mij wel een handig ding opzich.. ik weet alleen niet in hoevere een gewone controller minder bied dan de remote
Ik wilde m wel ja, maar ze hadden er maar 1 binnen gekregen en die was al verkocht. Maar als er morgen 1 binnenkomt dan is ie van mijquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef Gstyles het volgende:
Ja ik had resistance bij wehkamp besteld maar die laat nog 4 weken op zich wachten.. dus ik haal em denk ik bij de MM morgen. Koopt iemand ook die blue tooth remote? Het leek mij wel een handig ding opzich.. ik weet alleen niet in hoevere een gewone controller minder bied dan de remote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |