dan ga je wel heel erg ver...quote:Op zondag 14 januari 2007 11:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
niet meegenomen op vakantie? De Wii is wel lekker compact.
Ja, dat wel. Maar als je op wintersport gaat (en je weet dat er bijna geen sneeuw ligt of gaat vallen), dan zou ik nog overwegen op 'm mee te nemen. Verder gaat de DS Lite wel standaard mee op reisquote:
DS lite is ook wel iets anders dan een wii natuurlijkquote:Op zondag 14 januari 2007 11:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar als je op wintersport gaat (en je weet dat er bijna geen sneeuw ligt of gaat vallen), dan zou ik nog overwegen op 'm mee te nemen. Verder gaat de DS Lite wel standaard mee op reis
Ook sneu zeg, dood, 3 kinderen achtergelaten, alleen maar om een Wii te winnen....quote:Vrouw dood na wedstrijd waterdrinken
In de Verenigde Staten is een vrouw overleden nadat zij grote hoeveelheden water had gedronken. Dit meldde de nieuwszender CNN zaterdag.
Jennifer Strange (28) had op de radio meegedaan aan het spel Hold Your Wee for a Wii (Hou je plas in voor een Wii). De deelnemer die het meeste water kon drinken zonder naar de wc te gaan, won een Nintendo Wii-spelcomputer.
Na het spel kreeg Strange hoofdpijn en begon te huilen voordat zij overleed. Uit de lijkschouwing is gebleken dat zij aan een overmaat aan water is overleden. Hoeveel zij heeft gedronken, is niet bekend. Zij laat drie kinderen achter.( AD )
Ik heb anders ook geen goed woord over voor die organisatie, je kon hier eigenlijk wel min of meer op wachten.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ook sneu zeg, dood, 3 kinderen achtergelaten, alleen maar om een Wii te winnen....
Ik heb ook nog steeds geen Wii, maar om aan zo'n wedstrijd mee te doen, dan moet je wel erg wanhopig zijn![]()
Nou ja, ze probeerde die Wii dacht ik te winnen voor haar kids, dus ze was juist erg aardig bezig voor die kinderen. Dat de organisatie niet snapt dat er mensen dood aan kunnen gaan is dan ook het grotere probleem.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ook sneu zeg, dood, 3 kinderen achtergelaten, alleen maar om een Wii te winnen....
Ik heb ook nog steeds geen Wii, maar om aan zo'n wedstrijd mee te doen, dan moet je wel erg wanhopig zijn![]()
Heb je het spel zelfquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:13 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Als het niet automatisch gebeurd moet je A indrukken.
Als er dan niks gebeurd heb je denk ik een bug
Hebben de kamermeisjes ook wat te spelenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:26 schreef Lexie het volgende:
Als ik geen DS had zou ik mijn Wii misschien ook wel meenemen op vakantie hoor. Je ligt vaak genoeg even te chillen op je hotelkamer, dan is het wel lekker om even te gamen.
Ik zat er ook mee.. elke keer kwamen er geen bananen, heb het keer op keer geprobeerd en opeens kwamen er wel bananen, dus ik weet niet wat het is, maar het is me uiteindelijk wel geluktquote:Op zondag 14 januari 2007 12:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb je het spel zelfHet schieten gebeurd namelijk heel soms, zonder dat ik een knop in druk, waarschijnlijkj moet ik voor het schieten een bepaalde beweging maken met de Wiimote, maar ik weet niet welke
Ik weeet alleen maar hoe ik moet richten
![]()
Okquote:Op zondag 14 januari 2007 12:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik zat er ook mee.. elke keer kwamen er geen bananen, heb het keer op keer geprobeerd en opeens kwamen er wel bananen, dus ik weet niet wat het is, maar het is me uiteindelijk wel gelukt
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:32 schreef mschol het volgende:
gister eff Call of duty geleend van iemand, damnn dat is echt een klote besturing
Wii op 60hz zettenquote:Op zondag 14 januari 2007 11:41 schreef clowncloon het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom dat ene spel van rayman raving rabbids zo KUD is?
Dat spel waarbij je radio's moet meppen en dan konijntjes met een bepaalde kleur (om nog maar te zwijgen met de variant met die barbabob konijn). Waarom kan ik niet altijd als een tokkie om me heen slaan?? Soms doet hij het gewoon niet....de frustratie! aaaaartgh
Wario Ware is idd tofquote:Op zondag 14 januari 2007 13:54 schreef Erotica_ het volgende:
TVP sletjes..
Ik denk dat ik Wario wel ga halen. Heb het uren gespeeld op de DS
Zoals drank fles schudden als uit de reclame, zal erg bekende beweging zijn voor veel mannen hier denkquote:Op zondag 14 januari 2007 13:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wario Ware is idd tofHet is echt zo brilliant en creatief in elkaar gezet
Het spel maakt echt gebruik van de Wiimote op manieren wat je nooit zult verwachten
![]()
Er was toch een gerucht dat RS:vegas voor de Wii zou komen? Dus mischien kan je beter die kopenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:22 schreef BMH het volgende:
Eergisteren een paar uur Wario ware gespeeld.. Erg leuk.. Maar ik koop het spel toch maar niet. Ik denk dat ik toch iets meer ga genieten van Rainbow Six vegas op de 360.
TVP
Gerucht? Geen gerucht, foutje van bart smit was het.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef _petjan het volgende:
[..]
Er was toch een gerrucht dat RS:vegas voor de Wii zou komen? Dus mischien kan je beter die kopen.
Bronquote:Er verschijnt vooralsnog geen Rainbow Six game op de Nintendo Wii. Dit is een foutje op de site van Bart Smit.
haha, idd en er is ook een minigame, waar je je wiimote op je hand moet leggen, en met de andere hand op je wiimote moet slaan, als je noot op TV tussen het klepje zit. Echt brilliantquote:Op zondag 14 januari 2007 14:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zoals drank fles schudden als uit de reclame, zal erg bekende beweging zijn voor veel mannen hier denk.
Naa.. Ik ga toch echt voor de online multiplayer... En de current gen/wii versies van RS:V zijn volgens mij niet door Montreal gemaakt.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef _petjan het volgende:
[..]
Er was toch een gerucht dat RS:vegas voor de Wii zou komen? Dus mischien kan je beter die kopen.
Dan heb je wel minder beeldlijnenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wii op 60hz zettenDan is het opgelost
Het is een bug
helaas wel, maar het is de enige oplossingquote:Op zondag 14 januari 2007 14:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan heb je wel minder beeldlijnen
Oh moest je dát daar doenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
haha, idd en er is ook een minigame, waar je je wiimote op je hand moet leggen, en met de andere hand op je wiimote moet slaan, als je noot op TV tussen het klepje zit. Echt brilliant![]()
haha, ik snapte het ook eerst nietquote:Op zondag 14 januari 2007 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oh moest je dát daar doenwij kwamen er al niet uit
Ik kwam er ook al niet uitquote:Op zondag 14 januari 2007 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oh moest je dát daar doenwij kwamen er al niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het verschil ziet MOET je jouw ogen na je dood afstaan voor donatie. Ik weet zeker dat iemand er heel blij mee zal zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan heb je wel minder beeldlijnen
ow...quote:Op zondag 14 januari 2007 13:46 schreef Mortale het volgende:
[..]Call of duty heeft een van de betere fps controlschemes.
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik kwam er ook al niet uit![]()
Verder is het echt een fantastisch spel, echt heel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste keer dat je het speelt wordt een nieuwe houding in een paar seconden uitgelegd, maar als de houding niet nieuw is wordt alleen heel snel voor de microgames een plaatje getoond waarop je kunt zien hoe je de controller vast moet houden. Het tempo gaat dus niet echt omlaag vind ik, zeker niet als je verder in het spel komt en het iets moeilijker wordt.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:53 schreef Erotica_ het volgende:
ff vraagje over Wario: Is het zo dat de tempo omlaag gaat door de instructie op het begin? Of valt dat erg mee?
niet?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:57 schreef Paulster het volgende:
Iemand een idee hoe ik met mijn Wii via mijn iMac op internet kan?
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je het verschil ziet MOET je jouw ogen na je dood afstaan voor donatie. Ik weet zeker dat iemand er heel blij mee zal zijn.
USB WiFi adaptertjequote:Op zondag 14 januari 2007 14:57 schreef Paulster het volgende:
Iemand een idee hoe ik met mijn Wii via mijn iMac op internet kan?
Denk niet dat die werkt op MAC.quote:
Er zijn toch wel WiFi USB adapters die op een mac aan de praat te krijgen zijn lijkt me.quote:
Er stond ergens een handleiding voor welke instelling je ervoor moest instellen etc. Ik zal heel zoeken voor je.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:43 schreef Paulster het volgende:
Heb al gezocht, maar niks gevondenHeb een WiFi USB-adapter ja, maar dat schiet ff niet op. En via Airport vind de Wii mijn iMac wel, alleen op de een of andere manier kan hij geen verbinding maken
Dat ligt aan je tv of de bekabeling vanuit je wii, niet aan je ogen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef Neverstop het volgende:
[..], ik heb mijn tv ook op 50Hz staan omdat ik bij 60hz dunne zwarte lijnen door m'n scherm zie lopen.
Is het niet meer zo dat jij je ogen vooral niet moet afstaan?
TV, ben al lang bilj dat ie uberhaupt 60hz weergeeftquote:Op zondag 14 januari 2007 17:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat ligt aan je tv of de bekabeling vanuit je wii, niet aan je ogen.
[afbeelding]
Ruzbeh
Kan wel, via omzetstekkertjes. Ik zou het alleen niet doen. T komt er erg lelijk en grof uit te zien om een computerbeeldscherm.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:12 schreef mschol het volgende:
iemand een idee of ik me wii kan aansluiten op of de analoge of digitale uitgang van me lcd monitor???
quote:
Net of ubi een geheim gaat verklappen Ik had bart smit hier over al gemailed in december toen zeiden ze we hebben dit zo van onze leverancier gehoord en een paar dagen geleden was er nog het bericht dat het uitgesteld is naar maart.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:09 schreef Mortale het volgende:
[..]
Gerucht? Geen gerucht, foutje van bart smit was het.
[..]
Bron
In alkmaar hadden ze bij de mediamarkt nog iets van 15 tot 20 nunchucks en bij de intertoys een mote of 2 dus ze zijn er nog wel alleen niet overal.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:46 schreef Mortale het volgende:
[..]Call of duty heeft een van de betere fps controlschemes.
Ik wist niet dat er ook zulke tekorten zijn aan wii-motes en nunchucks, gister half uur lang de stad afgestruind, 1 wii-mote te pakken gekregen.
Enough said.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen dat als belediging bedoelen. Dat outfit ziet er toch meisterlijk uit?
Ok, maar toch er zijn nog steeds wel wat tekorten.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
In alkmaar hadden ze bij de mediamarkt nog iets van 15 tot 20 nunchucks en bij de intertoys een mote of 2 dus ze zijn er nog wel alleen niet overal.
Die nunchuks/wiimotes zijn na een paar dagen weer uitverkocht...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:19 schreef Mortale het volgende:
[..]
Ok, maar toch er zijn nog steeds wel wat tekorten.
Maandje of anderhalfquote:Op zondag 14 januari 2007 20:19 schreef EsDe het volgende:
Heb gister bij iemand thuis even zitten wii-en, wii sports, vond het wel humor!![]()
Maar ik hoor nu dat er nergens aan een wii te komen is... is dat zo? (In Nijmegen..?)![]()
En zoniet, vanaf wanneer is er dan weer aan te komen? iemand een idee?![]()
Pre-orderen of reserveren is alleen voor mietjesquote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef Mortale het volgende:
[..]
Maandje of anderhalf.
Ik zou gewoon gaan reserveren ergens.
Maar goed dat er nu 3rd party controllers onderweg zijn danquote:Op zondag 14 januari 2007 20:32 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Die nunchuks/wiimotes zijn na een paar dagen weer uitverkocht...
Ziet er inderdaad uit als een dildoquote:Op zondag 14 januari 2007 22:14 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Maar goed dat er nu 3rd party controllers onderweg zijn dan![]()
![]()
Mwoah kweeni, misschien als ze 15 euro worden ofzo dat ik nog eens een 3e of 4e mote erbij haal voor het geval er meer spelers zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:45 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad uit als een dildo
Ach, we weten allemaal wel dat die controllers never nooit niet aan Nintendo's eigen controllers kunnen tippen
Die komen er bij mij dus op zeker niet in.
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:45 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad uit als een dildo
Ach, we weten allemaal wel dat die controllers never nooit niet aan Nintendo's eigen controllers kunnen tippen
Die komen er bij mij dus op zeker niet in.
waar in het wii menu? heb het tot dusver niet kunnen vinden :pquote:Op zondag 14 januari 2007 22:49 schreef SPiDeY. het volgende:
Sensitivity in Wii menu, maar je zou dan idd denken dat het voor beide wiimotes is. Vreemd :|
Um, gewoon hoofdmenu Wii > 2e of 3e tab ofzo > Sensorbar geloof ik? > Sensitivity > Bingo.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:57 schreef Jesse- het volgende:
[..]
waar in het wii menu? heb het tot dusver niet kunnen vinden :p
Heb hem bij de E-Plaza weg voor 9 eur.. moet er eigenlijk nog eentje extra hebben maar twijfel of ik verder zal zoeken naar een wavebird voor een vriendelijk prijsjequote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Waar verkopen ze die witte big-ben controller voor de gamecube/wii ?
dat is de licht gevoeligheid?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:23 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Um, gewoon hoofdmenu Wii > 2e of 3e tab ofzo > Sensorbar geloof ik? > Sensitivity > Bingo.
Ik zie de originele nog genoeg hoor, bijv bij Intertoys etc. Ga alleen geen 35 euro neerleggen voor een controller met draad voor die 4 gc spellen die ik nu heb. Vind het jammer om steeds m'n Wii te gaan verzetten als ik een GC spel wil spelen. Haalt toch een beetje de lol eraf en creert een drempel om te gaan spelen, als ik hem voor 20-25 euro zie dan wil ik het er nog wel op wagen. Je hebt dan alleen geen rumble, maar dat weegt niet op tegen de voordelen.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:28 schreef __Saviour__ het volgende:
ok, thx. wavebird lijkt me ook wel geinig, maar bij de freerecordshop ligt ie voor 50 euro. toch iets te duur. En de originele cube controllers zijn echt nergens meer te krijgen, wel jammer.
Ja, gewoon een beetje met die bar spelen van 1 tot 5 en kijken of je het merkt erna. Gevoeligheid kan ook liggen aan de kijkhoek hoe je voor de sensorbalk staat/zit.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:32 schreef Jesse- het volgende:
[..]
dat is de licht gevoeligheid?
zal zo wel ff beter kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. boss van wario ware is echt moeilijk
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:17 schreef RaymanNL het volgende:
Jezus, dieAmateurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. boss van wario ware is echt moeilijk![]()
gewoon in de maat en mee doen.. niets aan het handje, in een keer gehaald
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:37 schreef Nollem het volgende:
[..]
Amateurgewoon in de maat en mee doen.. niets aan het handje, in een keer gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]GVD, dat was lache idd toen ik mn broertje dat stukje zag doen. Je moet echt die bewegingen meedoen anders ga je af. Hij haalde het de derde keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van horen zeggen (kameraad) dat deze versie een stuk beter is, maar dat komt puur door de controls. De gameplay is echt gemaakt voor de Wiimote. Het is een aanrader, maar moeilijk is ie wel. Moeilijker? Dunno.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:15 schreef ASSpirine het volgende:
Ervaringen gezocht ivm Monkeyball op de wii, ik vond de 1 fantastisch, vele uren spelplezier (vooral singleplayer) aan beleefd.
2 daarentegen viel tegen omdat je bij veel levels geluk moest hebben.
Hoe zit het met deze monkeyball?
Hij maakte eerst van die huppelpasjes, toen ik zei dat dat er grappig uitzag deed ie t de volgende keer niet. Meteen af.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Whehe het helpt om mee te dansen.
Als je nog harder wilt lachen om wat je moet doen dan bij Rayman... zou ik hem zeker halen. Extra aanbeveling:quote:Op maandag 15 januari 2007 10:25 schreef Pronk het volgende:
Als ik dit zo lees, dan moet ik vanmiddag ook maar eens op zoek naar WarioWare! TVP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:29 schreef Nollem het volgende:
[..]
je moet elkaar wel uit kunnen lachten zeg maar
De Dixons filialen gooien de oude Cube voorraden eruit voor een zacht prijsje, heb er 2 wavebirds kunnen kopen die ieder ¤ 20 kostten. (Maar dan moeten ze hem natuurlijk wel op voorraad hebben)quote:Op maandag 15 januari 2007 00:28 schreef __Saviour__ het volgende:
ok, thx. wavebird lijkt me ook wel geinig, maar bij de freerecordshop ligt ie voor 50 euro. toch iets te duur. En de originele cube controllers zijn echt nergens meer te krijgen, wel jammer.
Zei ik toch!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:47 schreef Neverstop het volgende:
Zal hier even m'n avontuur van vandaag neergooien.
M'n Wii was stuk (lees een topic terug), artifacts in het beeld.
Wii moest opgestuurd worden, maar je kan 'm blijkbaar ook gewoon even komen brengen.
Ik dus vanochtend vroeg in de auto gesprongen en naar NIeuwegein gereden.
Kom daar aan, geld in de parkeerautomaat.
Ga naar binnen, meld bij de balie dat ik een kapotte Wii bij me heb en word naar een kamertje gewezen waar ik even moest wachten tot er iemand van de technische dienst was gehaald.
In dat kamertje staan een zooi trofeeën, oorkonden en retro systemen erg leuk om te zien. Daarnaast staat er een Gamecube.
De jongen van de technische dienst komt binnenlopen en vraagt wat het probleem is, het bleek echter dezelfde persoon te zijn als die ik over de telefoon gesproken had.
Hij loopt weg met de Wii en ik pak de controller van de Gamecube.
Na een half uurtje nog maar wat geld in de parkeerautomaat gestopt en na alles bij elkaar een uur is m'n Wii klaar, heb gewoon een nieuwe gehad. Het duurde zo lang omdat alle data overgezet moest worden. Ik ben dus helemaal niks kwijt.
Met de heen en terugreis erbij ben ik dus ongeveer 3 uur bezig geweest om m'n Wii om te ruilen, wel even iets korter dan wanneer je 'm in een doos stopt (en voor mij goedkoper).
Daarnaast heb ik daar gewoon een uurtje zitten gamen, dus erg vervelend was het niet.
Top service van Nintendo.
Backup geklets mag niet op fok.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:17 schreef Apekoek het volgende:
ik vraag niet van Hoe of Wat? Maar ik wil alleen weten wanneer.
Dus bij deze, vanaf wanneer zullen Wii backups te spelen zijn? Of wanneer is dat te verwachten?
Wanbeleid continues.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:21 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Backup wel, illegale kopie niet!
Had ook eigenlijk niet anders verwachtquote:
whehehehequote:Op maandag 15 januari 2007 11:55 schreef Neverstop het volgende:
Ja ben naar Nintendo gereden om 'm daar te laten fixen, was 40 min voor mij ongeveer.
En ik heb daar 1 of andere vage demo CD zitten spelen met chibi robot, sonic riders en mario party 7.
Als ik echter meer zin had om te gba'en of DS'en dan had ik dat ook kunnen doen, die stonden er namelijk ook.
Ook lagen er overal bergen Nintendo magazines.
Godver je hebt gelijk, ik had gewoon even een paar foto's moeten maken.
Het mooiste was eigenlijk een Link "beeld" levensgroot (nou eigenlijk 2x zo groot) van Twilight Princess.
O en GdR de enige afbeeldingen die op m'n Wii stonden waren de dingen die jij me hebt gestuurd, dus ze zullen wel gedacht hebben.
Hier in de Randstad heeft Dixons weinig cube controllers en zeker geen Wavebirds voor 20 euro. Laatst had ik nog wel drie bongo's op de kop getikt voor 10 euro p/s.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:46 schreef gamefreek het volgende:
[..]
De Dixons filialen gooien de oude Cube voorraden eruit voor een zacht prijsje, heb er 2 wavebirds kunnen kopen die ieder ¤ 20 kostten. (Maar dan moeten ze hem natuurlijk wel op voorraad hebben)
Same here een een paar bongo's voor 10 euroquote:Op maandag 15 januari 2007 13:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Hier in de Randstad heeft Dixons weinig cube controllers en zeker geen Wavebirds voor 20 euro. Laatst had ik nog wel drie bongo's op de kop getikt voor 10 euro p/s.
Damn, dus ze hebben daar gewoon Wii's staan die ze kunnen omwisselen en ik heb nog steeds geen Wii uit de winkel kunnen halen?! Dan ze die eens mooi doorsluizen naar mij!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:47 schreef Neverstop het volgende:
[knip]
Na een half uurtje nog maar wat geld in de parkeerautomaat gestopt en na alles bij elkaar een uur is m'n Wii klaar, heb gewoon een nieuwe gehad. Het duurde zo lang omdat alle data overgezet moest worden. Ik ben dus helemaal niks kwijt.
[knip]
Nou, ik zie hier nu onder de "gamecube klepjes" een soort witte veeg zitten, lijkt afgegeven van het klepje dat misschien een paar keer hard is dichtgemept. Het klepje van de controllers staat ook iets verder "naar achteren" dan die van de memory cards (of hoort dat?).quote:Op maandag 15 januari 2007 13:27 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Damn, dus ze hebben daar gewoon Wii's staan die ze kunnen omwisselen en ik heb nog steeds geen Wii uit de winkel kunnen halen?! Dan ze die eens mooi doorsluizen naar mij!![]()
moraal ridder, wat kan het nou je reet oxideren?quote:
Idd. Ik ben TEGEN het strenge beleid van FOK. Maar ik houd me er wel aan.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
moraal ridder, wat kan het nou je reet oxideren?
ik vraag me gewoon af vanaf wanneer het afspelen van een backup te verwachten valt. niet meer en niet minder. niets illegaals aan deze vraag.
Dat is gewoon koffie dik kijken .... niemand weet waarneer dat gebeuren gaat. if ever.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
moraal ridder, wat kan het nou je reet oxideren?
ik vraag me gewoon af vanaf wanneer het afspelen van een backup te verwachten valt. niet meer en niet minder. niets illegaals aan deze vraag.
dat ben ik toch niet van plan te gaan gebruiken.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Ooit zal dat wel kunnen. Maar het zal net als bij xbox zijn. Als ze detecteren dat je wii illegaal aangepast is, zouden ze je wel eens kunnen afsluiten van alle aanboden online diensten.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:03 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Dat is gewoon koffie dik kijken .... niemand weet waarneer dat gebeuren gaat. if ever.
Fake nuttig zeg...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=cDUhbFPG6Mg
Jules Deelder, da's mijn Mii! Lolquote:Op maandag 15 januari 2007 11:54 schreef Jesse- het volgende:
Dan wil ik alleen nog weten welke game je daar hebt gespeeld
Wie is Jules D. trouwens Metalhead?
Jules in een wit pak?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:09 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
Jules Deelder, da's mijn Mii! Lol
KIRBY !!!!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:06 schreef linebear het volgende:
Je weet dat we de komende tijd een heleboel games voor de Virtual Console mogen verwachten. Officiële data zijn er door Nintendo nog niet vrijgegeven, maar dit kwartaal wordt er één vol nostalgie. IGN heeft op haar website een aantal releasedata staan en die zouden best wel eens kunnen kloppen.
De komende drie weken die januari nog rest zullen naar alle waarschijnlijkheid de volgende acht titels opnieuw het levenslicht zien.
* Metroid
* Super Mario World
* Kirby's Adventure
* Punch-Out
* Kid Icarus
* Duck Hunt
* Comix Zone
* Streets of Rage
Verder vind je op de releaselijst nog een aantal games met de data TBA, wat betekent To Be Announced. Welte weten zijn dit onder andere toppers als Mario Kart 64, Star Fox 64 en Legend of Zelda: Ocarina of Time. Zijn de acht voorgaande games dan wel zeker weten voor deze maand bedoeld? Laten we hopen van wel!
Jules Deelder is de ongekroonde nachtburgemeester van rotterdamquote:Op maandag 15 januari 2007 11:54 schreef Jesse- het volgende:
Dan wil ik alleen nog weten welke game je daar hebt gespeeld
Wie is Jules D. trouwens Metalhead?
Geen id van wie hij komt hij kwam voorbij geloof ik in mn paradequote:Op maandag 15 januari 2007 15:09 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
Jules Deelder, da's mijn Mii! Lol
Ik steun uw motie alhoewel applequote:Op maandag 15 januari 2007 17:11 schreef zaikert het volgende:
da's niet hypocriet hoor. Dat betekent gewoon dat je een goed oog hebt voor de waarde van dingen![]()
De US ja, maar wij krijgen natuurlijk weer geen fuck.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:06 schreef linebear het volgende:
Je weet dat we de komende tijd een heleboel games voor de Virtual Console mogen verwachten. Officiële data zijn er door Nintendo nog niet vrijgegeven, maar dit kwartaal wordt er één vol nostalgie. IGN heeft op haar website een aantal releasedata staan en die zouden best wel eens kunnen kloppen.
De komende drie weken die januari nog rest zullen naar alle waarschijnlijkheid de volgende acht titels opnieuw het levenslicht zien.
* Metroid
* Super Mario World
* Kirby's Adventure
* Punch-Out
* Kid Icarus
* Duck Hunt
* Comix Zone
* Streets of Rage
Verder vind je op de releaselijst nog een aantal games met de data TBA, wat betekent To Be Announced. Welte weten zijn dit onder andere toppers als Mario Kart 64, Star Fox 64 en Legend of Zelda: Ocarina of Time. Zijn de acht voorgaande games dan wel zeker weten voor deze maand bedoeld? Laten we hopen van wel!
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:11 schreef zaikert het volgende:
da's niet hypocriet hoor. Dat betekent gewoon dat je een goed oog hebt voor de waarde van dingen![]()
gegroet, ouwe mii leverancierquote:Op maandag 15 januari 2007 17:12 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Jules Deelder is de ongekroonde nachtburgemeester van rotterdam![]()
[..]
Geen id van wie hij komt hij kwam voorbij geloof ik in mn paradeof had jij hem naar mij toegestuurd? ik weet het echt niet meer van wie ik wat heb nl heb er inmiddels 85
dus mensen die er nog meer hebben komt u maar
![]()
wij hadden moto roader vorige week alquote:Op maandag 15 januari 2007 17:19 schreef Webby het volgende:
[..]
De US ja, maar wij krijgen natuurlijk weer geen fuck.
http://wii.ign.com/index/(...)nt.eq.game.locale=us
http://wii.ign.com/index/(...)nt.eq.game.locale=uk
Net zoals dat wij alleen Xevious kregen en de us:
Xevious (NES, 1-2 players, 500 Wii Points)
R-Type III: The Third Lightning (Super NES, 1-2 players, 800 Wii Points)
Moto Roader (TurboGrafx16, 1-5 players, 600 Wii Points)
ga naar nintendo en neem je fototoestel mee!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:19 schreef SPiDeY. het volgende:
GVD, de disc-drive in m'n Wii is ineens overleden.. wil gewoon niets meer lezen. Wtf?
Neverstop als ik het je kan vragen, waar zit dat Nintendo support center en welk nummer moet ik daarvoor bellen? Eigenlijk absoluut geen zin om wekenlang een getouwtrek met de winkel te hebben om m'n Wii te kunnen replacen
ziet er grappig uit.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:04 schreef IJsvogel. het volgende:
Voor het leren van php en mysql als hobby wou ik gelijk iets functioneels opzetten dus heb ik iets voor uitwisseling voor wii codes gemaakt. Je kunt er een lijst mee samen stellen van gebruikers die je toegevoegd hebt en kijken wie jou heeft toegevoegd.
Voor diegene die mii's op zn plein wil hebben misschien wel handig.![]()
Omdat ik nog een beetje een n00b ben met php heb ik het gebruik van emailadressen er nog uitgelaten en zullen er vast nog wel bugs zijn.![]()
Zou het gaaf vinden als mensen het ff zouden willen proberen![]()
http://www.elixion.nl/wii
edit: wachtwoorden worden in md5 opgeslagen dus ik kan ze niet zien
Te lui om even naar www.nintendo.nl te gaanquote:Op maandag 15 januari 2007 19:19 schreef SPiDeY. het volgende:
GVD, de disc-drive in m'n Wii is ineens overleden.. wil gewoon niets meer lezen. Wtf?
Neverstop als ik het je kan vragen, waar zit dat Nintendo support center en welk nummer moet ik daarvoor bellen? Eigenlijk absoluut geen zin om wekenlang een getouwtrek met de winkel te hebben om m'n Wii te kunnen replacen
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |