Mario komt helemaal niet uit dit jaar. Waarschijnlijk pas eind volgend jaar.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:40 schreef koentje.k het volgende:
Ziet e toch wel slick uit
Misschien volgende maand een wiiii halen als ze op voorraad zijn. Ik weet alleen geen leuke spellen die erbij zitten of uitkomen dit jaar, en kom niet met mario aan want daar heb ik een schijt heken aan gekregen.
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:40 schreef koentje.k het volgende:
Ziet e toch wel slick uit
Misschien volgende maand een wiiii halen als ze op voorraad zijn. Ik weet alleen geen leuke spellen die erbij zitten of uitkomen dit jaar, en kom niet met mario aan want daar heb ik een schijt heken aan gekregen.
Zelda Interesseert met ook niet... Maar wiil wel Wii sports spelen.. Is er geen GoW op de wii?:Pquote:Op woensdag 6 december 2006 10:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Mario komt helemaal niet uit dit jaar. Waarschijnlijk pas eind volgend jaar.
Zelda en Wii Sports zijn must haves. Daarna is er een tijdje leegte.
Excite Truck!quote:Op woensdag 6 december 2006 10:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Zelda ben je wel ff zoet mee.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:41 schreef speknek het volgende:
[..]
HAAL ZELDA.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:42 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Zelda Interesseert met ook niet... Maar wiil wel Wii sports spelen.. Is er geen GoW op de wii?:P
Zelda laat me koud... En ik hou niet van RPG's, Red steel is het enige wat me aanspreekt maar die zuigt dan weerquote:Op woensdag 6 december 2006 10:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
HAAL ZELDA.
Serieus. Doe het.
Ik wordt overigens niet warm of koud van jullie stress.
Ik wacht wel gewoon tot ik wordt gebeld, waarschijnlijk vrijdag![]()
Zelda is geen RPG.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:50 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Zelda laat me koud... En ik hou niet van RPG's, Red steel is het enige wat me aanspreekt maar die zuigt dan weer
OMG hyped! Wanneer komt dat spel uit?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zelda is geen RPG.
Zelda is een adventure die je te paard kerkers in stuurt, jou in deze monsters laat bevechten met een zwaard om vervolgens puzzels op te lossen (met coole items als een hookshot) en een eindbaas te verslaan. Vervolgens ga je te paard over een wijds land op zoek naar een volgend doel, terwijl het epische verhaal je voort stuwt.
HOE KUN JE DAT NIET TOF VINDEN.
Koop een 360 en ga in dat topic bespreken welke spellen leuk zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 10:50 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Zelda laat me koud... En ik hou niet van RPG's, Red steel is het enige wat me aanspreekt maar die zuigt dan weer
BS krijgt toch niets binnenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:54 schreef linebear het volgende:
inderdaad strolie....
ik zit trouwens te bedenken hoe ik de plaatselijke BS kan overvallen
Inderdaad. Wat een nerd-stress zegquote:Op woensdag 6 december 2006 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Leuk om te volgen als je zelf niet nu zit te wachten op een Wii.
Geld dat voor alle winkels waar ze de wii verkopen? of alleen bij jouw in de buurt?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:48 schreef BMH het volgende:
Ik houd het niet vol... De tijd gaat veel te traag... De winkels worden pas om 12:00 of 14:00 bevooraad met games (en consoles)... En nu zit ik hier te wachten.
De FRS waar ik pre-ordered heb zegt dat ze morgen pas binnenkrijgen en dat vrijdag pas mogen verkopen. Ik ga morgenmiddag gewoon langs en dan ga ik wapperen met de 400 euro die ik voor de Wii hebquote:Op woensdag 6 december 2006 10:55 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Geld dat voor alle winkels waar ze de wii verkopen? of alleen bij jouw in de buurt?
En de tijd gaat idd veel te traag, moet tot half 5 werken, en het is pas 11 uur en alles gaat zoooo traaaaaaaag.
Weet iemand toevallig of de FRS de wii al eerder binnen krijgt? heb vanochtend gebeld maar toen zeiden ze nog vrijdag.
En niet leuk om te volgens als je wel zit te wachtenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Leuk om te volgen als je zelf niet nu zit te wachten op een Wii.
Ik ook. Daarom had ik besloten de Wii niet te gaan preorderen. Now am d00med.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit had ik trouwens met Windwaker ook. Die kwam na koninginnedag uit officieel, maar was al voor Koninginnedag te koop. Echter omdat ik besteld had en de post niet bezorgde op Koninginnedag kreeg ik m een dag later.
Misschien is daar mijn aversie tegen Zelda wel ontstaan
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:41 schreef BMH het volgende:
Dit is te niet leuk meer.
Niet doen... Ik ga zo om heen slaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:05 schreef miekd het volgende:
inserting wii sports
omgquote:Op woensdag 6 december 2006 11:01 schreef miekd het volgende:
de wii is aan het updaten atmwireless werkt !
Dus je wil met Hitler spelen?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:09 schreef _GdR_ het volgende:
zelda is echt zwaar de bom.
mii's bouwen is btw echt fukking geweldig. heb hitler al nagemaakt
bowlen met hitlerquote:Op woensdag 6 december 2006 11:09 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Dus je wil met Hitler spelen?![]()
WELKE WINKEL?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:09 schreef Oksel het volgende:Ik heb hem..
Ik heb nog een nr. 2 pre-order over bij v. Leest, V&D Rotterdam, ¤25,- aanbetaald. Wie o wie?
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:12 schreef BMH het volgende:
Maanden geleden gepre-ordered en dan word ik zo genaaid. Ik voel me depri.
Oksel (voor als je eroverheen gelezen hebt) Ik wil wel een pre-order van je overnemen. Die 25 euro stort ik je dan wel terug. Of als je in de buurt woon breng ik het welquote:Op woensdag 6 december 2006 11:11 schreef Oksel het volgende:
Hij's klein. Hij's fijn. Ga hem nu aansluiten.
Ik zit met hetzelfde probleem alleen weet ik nog steeds niet hoeveel mijn Intertoys er krijgt deze week.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:12 schreef BMH het volgende:
Nee. dan komt er bloed op mijn Zelda disc.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:14 schreef linebear het volgende:
polsen doorsnijden !?
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:12 schreef BMH het volgende:
Ga maar lekker spelenquote:
Meld je ziek!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:20 schreef Adelante het volgende:
Zojuist gebeld op m'n werk, Top1Toys heeft hem ook binnen of ik 'm alsjeblieft af wil komen halenNa het werk maar even langsrijden dan...
Net de top1toys in Enschede gebeld: "Nee, wij verkopen helemaal niets van dat spul"quote:Op woensdag 6 december 2006 11:20 schreef Adelante het volgende:
Zojuist gebeld op m'n werk, Top1Toys heeft hem ook binnen of ik 'm alsjeblieft af wil komen halenNa het werk maar even langsrijden dan...
Futurezone?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:21 schreef Oksel het volgende:
Ik mocht niet zeggen waar ik hem gekocht heb..Maar dat kunnen jullie allemaal raden.
welke MM ? .. die in zwolle ?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:36 schreef linebear het volgende:
een vriend van me heeft hem net gehaald bij de MM
ik ga vanavond lekker Wii sporten
als die gast vanavond om 17:30 uur toch geen wii voor me klaar heeft staanquote:Op woensdag 6 december 2006 11:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Net de top1toys in Enschede gebeld: "Nee, wij verkopen helemaal niets van dat spul"
![]()
Onmogelijk. Een uur geleden gebeld naar hun, maar ze verkopen geen Wii's.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:20 schreef Adelante het volgende:
Als het die in Zwolle is!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
welke MM ? .. die in zwolle ?
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:27 schreef linebear het volgende:
inderdaad....Zwolle
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:28 schreef linebear het volgende:
vriend van me moest vandaag in Zwolle zijn
Tot straks!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga nu als de rete bliksem naar zwolle toe
Volgens Intertoys Spijkenisse zijn ook zij overgeslagen met de 1e leveringquote:Op woensdag 6 december 2006 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er al Intertoys die hem verkopen?
Aargh! Zo maar even bellen naar Top1toys in mijn woonplaats. Even vragen of ze idd wel Wii's verkopen..quote:Op woensdag 6 december 2006 11:20 schreef Adelante het volgende:
Klopt, maar dat was al langer bekent, online-orders en E-plaza kregen voorrang...quote:Op woensdag 6 december 2006 11:28 schreef mara25 het volgende:
Net gebeld naar mijn plaatstelijke Bart Smit, En ze zijn een weekje overgeslagen.... vorlgende week verwachtten ze pas hun eerste lading
Ik haal m wel voor je opquote:Op woensdag 6 december 2006 11:32 schreef Lexie het volgende:
Drommelsch, ik hoop stiekem dat ik niet te vroeg gebeld wordt. Eigenlijk moet ik hard doorwerken aan mijn scriptie en stage, maar ik vrees dat ik mezelf niet in de hand kan houden als ik gebeld wordt.
Ik ga nu een wii zoeken... De groeten!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:39 schreef Dementor het volgende:
Hopelijk veranderd dit topic niet in een ik heb een wii en nu de groeten topic.
Jij houd het liever op ik heb wel een pre order en jij niet topicquote:Op woensdag 6 december 2006 11:39 schreef Dementor het volgende:
Hopelijk veranderd dit topic niet in een ik heb een wii en nu de groeten topic.
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:44 schreef Ipho het volgende:
goffedome wil er niemand naar zwolle. En fietsen is niet te doen.
oh nee dat zeker niet en als het zo overkwam dan was dat niet mijn intentie.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij houd het liever op ik heb wel een pre order en jij niet topic
Volgens mij kan je hier voor gebanned worden. Geslachtsdelen mogen gepost worden maar niet als ze iets aan het doen zijn of iets dat 'daar' op lijkt.quote:
Ff jullie pesten.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oksel. Ga godver gamen. Ik wil je hier niet meer zien!
je hebt hem net op kunnen halen ? terwijl je hem morgen in grunn vanaf12 uur kan ophalen ? uh ?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb net Wii play + Zelda op kunnen halen. Morgen vanaf 12 uur kan ik mijn Wii ophalen
als MM Groningen ze vandaag gaat verkopen haal ik hem daar op btw
Intertoys!quote:Op woensdag 6 december 2006 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
Als de mensen die hem hebben hier ff de winkels willen geven waar ze hem weg hebben kan ik misschien de MM overtuigen dat zij hem alvast moeten verkopen????
Ik heb Wii Play + Zelda op kunnen halenquote:Op woensdag 6 december 2006 12:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
je hebt hem net op kunnen halen ? terwijl je hem morgen in grunn vanaf12 uur kan ophalen ? uh ?
Je had `m toch al opgehaald, net zoals die anderen?quote:
Geweldigquote:Op woensdag 6 december 2006 12:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je had `m toch al opgehaald, net zoals die anderen?
Wel leuk als er om foto`s wordt gevraagd dat ze die dan niet posten, maar de anderen die graag een Wii willen maar gek maken.
GEWELDIG!!!![]()
![]()
Ehh nee leer eens lezen kneusquote:Op woensdag 6 december 2006 12:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je had `m toch al opgehaald, net zoals die anderen?
Wel leuk als er om foto`s wordt gevraagd dat ze die dan niet posten, maar de anderen die graag een Wii willen maar gek maken.
GEWELDIG!!!![]()
![]()
Zelda heb ik gekocht bij de Toys R Us, zit naast de Mediamarktquote:Op woensdag 6 december 2006 12:33 schreef SilverGun het volgende:
Waar is Zelda te koop? Ergens ook al RGB kabels gesignaleerd?
Hihihi je hebt nog geen Wiiquote:
Hihi jij bent een kinderachtig kneusjequote:
bedankt voor het onderzoeken.. hoef ik d'r geen 25 kilometer voor te rijden!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:36 schreef Mordreth het volgende:
Ben verdorie net naar mediamarkt en dixons gereden. Geen van beiden hebben de Wii nog niet in de verkoop(Zwolle).
tvp
Tuurlijk heb ik een pre-order 2 zelfs, 1 bij dixons 1 bij intertoys. Maar ik plaatste die bij Intertoys eergisteren pas en daar heb ik hem nu, klote dixons wou hem vandaag niet weg doenquote:Op woensdag 6 december 2006 12:33 schreef -Dries- het volgende:
Stefmans, waar heb jij je wii gehaald? Jij had ook geen pre order toch?
Komt eraanquote:Op woensdag 6 december 2006 12:35 schreef fr3d het volgende:
iedereen heeft em..maar geen 1 foto bah dat komt niet echt over heej
Ik wil een wii foto met een nos of rtl teletext achtergrond!!! dat is dan wel ultimate bewijs.
Mijn gameshop verkoopt het vrijdag en niet eerder
Maar jij zit nog steeds zonder Wii, die nu alleen kwijlend naar dit Wii-topic zit te klotsen.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hihi jij bent een kinderachtig kneusje
En ik ben blij dat ik niet op me fietsje 8 km heb gefietstquote:Op woensdag 6 december 2006 12:40 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
bedankt voor het onderzoeken.. hoef ik d'r geen 25 kilometer voor te rijden!
Ja klopt, voel je je nu stoer?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:41 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Maar jij zit nog steeds zonder Wii, die nu alleen kwijlend naar dit Wii-topic zit te klotsen.
Hehe nicequote:Op woensdag 6 december 2006 12:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik een pre-order 2 zelfs, 1 bij dixons 1 bij intertoys. Maar ik plaatste die bij Intertoys eergisteren pas en daar heb ik hem nu, klote dixons wou hem vandaag niet weg doen![]()
Bonnetje erbij graag, kan ik de MM hier overhalenquote:
Psst, er zijn al mensen die WEL al een Wii hebben. Wil jij er ook 1, als je snel bent kun je `m vanavond al hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja klopt, voel je je nu stoer?
Hoe oud ben je man kneus
Ga ff in de zandbak spelen manquote:Op woensdag 6 december 2006 12:43 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Psst, er zijn al mensen die WEL al een Wii hebben. Wil jij er ook 1, als je snel bent kun je `m vanavond al hebben.
quote:Op woensdag 6 december 2006 12:44 schreef 2Dcube het volgende:
Bij de Dixons stond ik eerst eerste, toen tweede, nu achtste. En ze krijgen er 3 binnen. WTF.
Bij de van Leest sta ik eerste maar die krijgen de spaanse versie binnen. Foutje van de leverancier. WTF.
Gelukkig is er de Intertoys nog, en die hebben er 1 voor mij klaar staan!!!
...maar ze verkopen hem pas vrijdag.
Spaanse versiequote:Op woensdag 6 december 2006 12:44 schreef 2Dcube het volgende:
Bij de Dixons stond ik eerst eerste, toen tweede, nu achtste. En ze krijgen er 3 binnen. WTF.
Bij de van Leest sta ik eerste maar die krijgen de spaanse versie binnen. Foutje van de leverancier. WTF.
Gelukkig is er de Intertoys nog, en die hebben er 1 voor mij klaar staan!!!
...maar ze verkopen hem pas vrijdag.
Kom je ook, neem ik meteen een Wii voor je mee, heb er nog 2 over.quote:
De gameshop bellen als je in de MM of TRU staat. Wel op speakerfunctie zetten!quote:Op woensdag 6 december 2006 12:48 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme de Gameshop Enschede verkoopt hem al! Wtf kan ik doen om de MM of TRU te overtuigen!
Damn je hebt lang nodig om een foto te maken. Ohw wacht je fototoestel heeft het begeven.quote:
of je zet je datum van je telefoon vooruit naar vrijdag en zegt dat het vrijdag is! (natuurlijk wel ff laten zien aan hun he!)quote:Op woensdag 6 december 2006 12:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
De gameshop bellen als je in de MM of TRU staat. Wel op speakerfunctie zetten!
Honing op je reet smeren.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:04 schreef Oksel het volgende:
Is iemand er al achter hoe ik met Bee Lava kan vissen?![]()
nee ik game nuquote:Op woensdag 6 december 2006 12:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Damn je hebt lang nodig om een foto te maken. Ohw wacht je fototoestel heeft het begeven.
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:17 schreef SHOOOTO het volgende:
**insert John McEnroe qoute: You can't be serious!
Mischien moet je een keer proberen je wii te verbinden met je wifi router ipv jezelfquote:Op woensdag 6 december 2006 13:31 schreef Oksel het volgende:
Ik krijg geen verbinding met mn WiFi router..
Dan is het voor mij alleen nog een kwestie van tijdquote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef Wiii het volgende:
WIi binnen van bartsmit.com ik lag nog te slapen en toen ding dongwii
photoshopquote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sluit gelijk ffs je Nederlandse talen boek aan!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef Wiii het volgende:
zit hem nog aan het aansluitenstrakkies foto's
Spot on!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:36 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Sluit gelijk ffs je Nederlandse talen boek aan!
Neequote:Op woensdag 6 december 2006 13:36 schreef speknek het volgende:
Kun je trouwens die blauwe led standaard aanzetten?
Op de Wii mote staat er 1 standaard aan.. op de console ben ik de optie nog niet tegen gekomen.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:36 schreef speknek het volgende:
Kun je trouwens die blauwe led standaard aanzetten?
quote:
Ik doe toch wat hij vraagt is het nog niet goedquote:iedereen heeft em..maar geen 1 foto bah dat komt niet echt over heej
Ik wil een wii foto met een nos of rtl teletext achtergrond!!! dat is dan wel ultimate bewijs.
Mijn gameshop verkoopt het vrijdag en niet eerder
Geen zelda?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelda word morgen gehaald, dan krijg ik loonquote:Op woensdag 6 december 2006 13:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen zelda?
Het boekje van Zelda is moooooooooiiiiiiiiiii
Jammer dan, maar dat waren geen Photoshop afbeeldingen.quote:
Hehe lol, we zitten gewoon in de verkeerde winkels te zoeken.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:40 schreef _GdR_ het volgende:
maatje van me belt net.
belt kijkshop op. en daar krijgen ze er 5 en geen 1 preorder
LOL! Zeg gewoon dat ze bij Media-markt aan het verkopen zijn, dat er mensen al met dozen lopen enzo. Verzin zelf watquote:Op woensdag 6 december 2006 13:42 schreef Frankeinstein het volgende:
De Intertoys bij mij heeft hem al, maar hij wil het niet voor morgen verkopen of hij moet een winkel weten waar ze hem al verkopen, dan kan hij die mailen. Welke winkel verkoopt em al? Dan kan ik die van mij vandaag misschien ook nog ophalen
Gameshop Enschede.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:42 schreef Frankeinstein het volgende:
De Intertoys bij mij heeft hem al, maar hij wil het niet voor morgen verkopen of hij moet een winkel weten waar ze hem al verkopen, dan kan hij die mailen. Welke winkel verkoopt em al? Dan kan ik die van mij vandaag misschien ook nog ophalen
hij gaat ze dus mailen...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:44 schreef DarkManta het volgende:
[..]
LOL! Zeg gewoon dat ze bij Media-markt aan het verkopen zijn, dat er mensen al met dozen lopen enzo. Verzin zelf wat
Heb nog wel een paar flappen in mijn portomonnee zitten voor een extra wii, maar wel met rente terugbetalenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:47 schreef linebear het volgende:
Wii've got a problem.....
wil er nu ook wel een, maar heb even geen geld
Met die gedachte moet je je nu eens aftrekken, alsof je een wii controllor een beurt geeft.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:47 schreef Blaetman het volgende:
Wel de doosjes van de spellekes en punten in mn handen gehad ;x
Gast...serieus manquote:Op woensdag 6 december 2006 13:49 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Met die gedachte moet je je nu eens aftrekken, alsof je een wii controllor een beurt geeft.
Ik ben de enige hier die absoluut geen Wii wilt, maar al die andere hier... whehehe helemaal in de stress om een kut consolequote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:51 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier die absoluut geen Wii wilt, maar al die andere hier... whehehe helemaal in de stress om een kut console
Heerlijk dit topic
Hype is half the funquote:Op woensdag 6 december 2006 13:54 schreef Lemming22 het volgende:
Hilarisch topic!![]()
Allemaal gestresste gefrustreerde mensen die niet meer een weekje kunnen wachten en NU per direct een Wii willen omdat anderen hem ook al hebben.
Fantastisch, ga zo door!![]()
Chan ik heb zelda binnen hequote:Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[afbeelding]
I'm going slightly maaad..
Nee hier rondhangen om mensen uit te lachen dat is leukquote:Op woensdag 6 december 2006 13:51 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier die absoluut geen Wii wilt, maar al die andere hier... whehehe helemaal in de stress om een kut console
Heerlijk dit topic
Eerder kansloos.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hier rondhangen om mensen uit te lachen dat is leuk![]()
It finally happened!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[afbeelding]
I'm going slightly maaad..
Zit er een map van Hyrule bij?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Chan ik heb zelda binnen he. Dat boekje enzo
Helaas kan ik pas morgen aan m'n avontuur beginnen. Best birthday ever though
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hier rondhangen om mensen uit te lachen dat is leuk![]()
Kneus, ik hoop dat je een ban krijgtquote:
Een ban omdat het leuk is om te lezen dat er een aantal mensen helemaal doordraaien omdat ze niet 2 dagen voor de launch een Wii kunnen bemachtigen en niet even anderhalve week kunnen wachten? Zal wel meevallenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kneus, ik hoop dat je een ban krijgt![]()
Ook heerlijk om te zien dat jij hapt, psst nog steefds geen Wii he?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kneus, ik hoop dat je een ban krijgt![]()
Ga ff lekker ergens anders trollen ofzoquote:Op woensdag 6 december 2006 14:04 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ook heerlijk om te zien dat jij hapt, psst nog steefds geen Wii he?
Intertoys heeft hem al aan mij verkocht.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:42 schreef Frankeinstein het volgende:
Neuh dat vind ik helemaal niet erg maar mensen beledigen omdat je niks beters te doen hebt is toch wel vrij zieligquote:Op woensdag 6 december 2006 14:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Een ban omdat het leuk is om te lezen dat er een aantal mensen helemaal doordraaien omdat ze niet 2 dagen voor de launch een Wii kunnen bemachtigen en niet even anderhalve week kunnen wachten? Zal wel meevallen![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:04 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ook heerlijk om te zien dat jij hapt, psst nog steefds geen Wii he?
Week later?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:05 schreef RoelRoel het volgende:
Vanaf wanneer zul je gewoon fatsoenlijk ergens een wii kunnen kopen zonder dat ze overal uitverkocht zijn? Wanneer krijgen de winkels weer een nieuwe voorraad?
als jij ze nou ff gaat overtuigenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:44 schreef Mortale het volgende:
MediaMarkt Hengelo was demopod aan het klaarzetten. Wanneer de wii verkocht werd wisten ze niet. Ik vind gewoon dat dat vandaag gaat gebeuren, fiets er straks nog wel weer een keer heen.
Probeer het es, misschien is alles wel gepre-ordered, en wordt alles achter gehouden.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als jij ze nou ff gaat overtuigendan kan ik mn pre-order daar ook eens op gaan halen
Danny Jansen is een kneus.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:10 schreef JoMo0 het volgende:
Je kunt altijd nog een Wii op marktplaats scoren![]()
http://computer-hardware.marktplaats.nl/spelcomputers-nintendo-gameboy-ds-en-gamecube/64332723-nieuwe-europese-nintendo-wii-eventueel-spel.html?return=eJwlyt0KwjAMhuF7GWyH%2FVnFSkqReSdFBy2ta1gDm4r3btST8LwfCaDhlUC5Bno00LU5rNfoIhGClLnivIh7WDNhCYGaWIr8vwiMeN6L18Oteaq9mXRvLoUYz4Rf7kx7NOq3PzgOxp6s4sob15YSsza%2B0zig1517fwDGdCuB&df=1&fta=
Jezus dan ben je echt te lui als je daar 400 euro voor neer gaat tellen.....quote:Op woensdag 6 december 2006 14:12 schreef Lemming22 het volgende:
Naiiiissss. 400 euro. Dat is even 150 euro in de pocket. "Voor de echte Nintendo liefhebbers". Sure!
Moet je ff het volume naar beneden doen, als het goed is moet je op de home knop drukken terwijl je zelda speeltquote:Op woensdag 6 december 2006 14:15 schreef Oksel het volgende:
Alleen de speakers in de remote klinkt gaar.
welke?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Intertoys heeft hem al aan mij verkocht.
Weert.quote:
Ze wisten mij te vertellen dat ze niet voor vrijdag gingen verkopen. Ze waren sowieso nog niet binnen. Wanneer ze de Wii voor vrijdag de deur uitdeden, kregen ze een boete plus een wii-leveringsstop. Ik verwacht hem vanaf daar niet voor vrijdag in ieder geval.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:44 schreef Mortale het volgende:
MediaMarkt Hengelo was demopod aan het klaarzetten. Wanneer de wii verkocht werd wisten ze niet. Ik vind gewoon dat dat vandaag gaat gebeuren, fiets er straks nog wel weer een keer heen.
Heb je een Intertoys gehad dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:26 schreef FJD het volgende:
De intertoys die ik had wilde er geen een verkopen. Mocht niet. Ook Toys R Us op Alexander deed dat niet en zat sowieso vol met preorders.
Morgenochtend nog wat FRSen proberen en de MM maar heb er weinig vertrouwen in, dan maar op vrijdagochtend
Ja hoor dat werkt echtquote:Op woensdag 6 december 2006 14:27 schreef TiMmS het volgende:
Werkt dat een beetje die controller, ik was benieuwd naar FPS, of dat ook echt werkt dat richten door je controller naar boven te brengen enzo ??
WTF is de TRU ?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:28 schreef MMaRsu het volgende:
FJD, ik kan morgen vanaf 12 uur mijn Wii ophalen bij de TRU...
Die van mij was 49'95.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoeveel kost die Wiiplay eigenlijk in de winkels?
toch ben ik van mening dat het vooral met FPS niet heel lekker gaat werken. Met de Wii-mote heb je niet echt een rustpunt zoals je met de muis/controller hebt. Je moet dus altijd blijven mikken op het scherm. Althans dat idee had ik nadat ik Red Steel had gespeeld, misschien dat een andere game het beter oplostquote:Op woensdag 6 december 2006 14:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoor dat werkt echt.
Ze zijn zelfs al bezig om de Wiimote compatible te maken met Half Life 2 ( eigen projectje hoor, dus verwacht geen wonderen maar het ziet er al tof uit! )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |