Volgens Intertoys Spijkenisse zijn ook zij overgeslagen met de 1e leveringquote:Op woensdag 6 december 2006 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er al Intertoys die hem verkopen?
Aargh! Zo maar even bellen naar Top1toys in mijn woonplaats. Even vragen of ze idd wel Wii's verkopen..quote:Op woensdag 6 december 2006 11:20 schreef Adelante het volgende:
Zojuist gebeld op m'n werk, Top1Toys heeft hem ook binnen of ik 'm alsjeblieft af wil komen halenNa het werk maar even langsrijden dan...
Klopt, maar dat was al langer bekent, online-orders en E-plaza kregen voorrang...quote:Op woensdag 6 december 2006 11:28 schreef mara25 het volgende:
Net gebeld naar mijn plaatstelijke Bart Smit, En ze zijn een weekje overgeslagen.... vorlgende week verwachtten ze pas hun eerste lading
Ik haal m wel voor je opquote:Op woensdag 6 december 2006 11:32 schreef Lexie het volgende:
Drommelsch, ik hoop stiekem dat ik niet te vroeg gebeld wordt. Eigenlijk moet ik hard doorwerken aan mijn scriptie en stage, maar ik vrees dat ik mezelf niet in de hand kan houden als ik gebeld wordt.
Ik ga nu een wii zoeken... De groeten!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:39 schreef Dementor het volgende:
Hopelijk veranderd dit topic niet in een ik heb een wii en nu de groeten topic.
Jij houd het liever op ik heb wel een pre order en jij niet topicquote:Op woensdag 6 december 2006 11:39 schreef Dementor het volgende:
Hopelijk veranderd dit topic niet in een ik heb een wii en nu de groeten topic.
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:44 schreef Ipho het volgende:
goffedome wil er niemand naar zwolle. En fietsen is niet te doen.
oh nee dat zeker niet en als het zo overkwam dan was dat niet mijn intentie.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij houd het liever op ik heb wel een pre order en jij niet topic
Volgens mij kan je hier voor gebanned worden. Geslachtsdelen mogen gepost worden maar niet als ze iets aan het doen zijn of iets dat 'daar' op lijkt.quote:
Ff jullie pesten.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oksel. Ga godver gamen. Ik wil je hier niet meer zien!
je hebt hem net op kunnen halen ? terwijl je hem morgen in grunn vanaf12 uur kan ophalen ? uh ?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb net Wii play + Zelda op kunnen halen. Morgen vanaf 12 uur kan ik mijn Wii ophalen
als MM Groningen ze vandaag gaat verkopen haal ik hem daar op btw
Intertoys!quote:Op woensdag 6 december 2006 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
Als de mensen die hem hebben hier ff de winkels willen geven waar ze hem weg hebben kan ik misschien de MM overtuigen dat zij hem alvast moeten verkopen????
Ik heb Wii Play + Zelda op kunnen halenquote:Op woensdag 6 december 2006 12:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
je hebt hem net op kunnen halen ? terwijl je hem morgen in grunn vanaf12 uur kan ophalen ? uh ?
Je had `m toch al opgehaald, net zoals die anderen?quote:
Geweldigquote:Op woensdag 6 december 2006 12:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je had `m toch al opgehaald, net zoals die anderen?
Wel leuk als er om foto`s wordt gevraagd dat ze die dan niet posten, maar de anderen die graag een Wii willen maar gek maken.
GEWELDIG!!!![]()
![]()
Ehh nee leer eens lezen kneusquote:Op woensdag 6 december 2006 12:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je had `m toch al opgehaald, net zoals die anderen?
Wel leuk als er om foto`s wordt gevraagd dat ze die dan niet posten, maar de anderen die graag een Wii willen maar gek maken.
GEWELDIG!!!![]()
![]()
Zelda heb ik gekocht bij de Toys R Us, zit naast de Mediamarktquote:Op woensdag 6 december 2006 12:33 schreef SilverGun het volgende:
Waar is Zelda te koop? Ergens ook al RGB kabels gesignaleerd?
Hihihi je hebt nog geen Wiiquote:
Hihi jij bent een kinderachtig kneusjequote:
bedankt voor het onderzoeken.. hoef ik d'r geen 25 kilometer voor te rijden!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:36 schreef Mordreth het volgende:
Ben verdorie net naar mediamarkt en dixons gereden. Geen van beiden hebben de Wii nog niet in de verkoop(Zwolle).
tvp
Tuurlijk heb ik een pre-order 2 zelfs, 1 bij dixons 1 bij intertoys. Maar ik plaatste die bij Intertoys eergisteren pas en daar heb ik hem nu, klote dixons wou hem vandaag niet weg doenquote:Op woensdag 6 december 2006 12:33 schreef -Dries- het volgende:
Stefmans, waar heb jij je wii gehaald? Jij had ook geen pre order toch?
Komt eraanquote:Op woensdag 6 december 2006 12:35 schreef fr3d het volgende:
iedereen heeft em..maar geen 1 foto bah dat komt niet echt over heej
Ik wil een wii foto met een nos of rtl teletext achtergrond!!! dat is dan wel ultimate bewijs.
Mijn gameshop verkoopt het vrijdag en niet eerder
Maar jij zit nog steeds zonder Wii, die nu alleen kwijlend naar dit Wii-topic zit te klotsen.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hihi jij bent een kinderachtig kneusje
En ik ben blij dat ik niet op me fietsje 8 km heb gefietstquote:Op woensdag 6 december 2006 12:40 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
bedankt voor het onderzoeken.. hoef ik d'r geen 25 kilometer voor te rijden!
Ja klopt, voel je je nu stoer?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:41 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Maar jij zit nog steeds zonder Wii, die nu alleen kwijlend naar dit Wii-topic zit te klotsen.
Hehe nicequote:Op woensdag 6 december 2006 12:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik een pre-order 2 zelfs, 1 bij dixons 1 bij intertoys. Maar ik plaatste die bij Intertoys eergisteren pas en daar heb ik hem nu, klote dixons wou hem vandaag niet weg doen![]()
Bonnetje erbij graag, kan ik de MM hier overhalenquote:
Psst, er zijn al mensen die WEL al een Wii hebben. Wil jij er ook 1, als je snel bent kun je `m vanavond al hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja klopt, voel je je nu stoer?
Hoe oud ben je man kneus
Ga ff in de zandbak spelen manquote:Op woensdag 6 december 2006 12:43 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Psst, er zijn al mensen die WEL al een Wii hebben. Wil jij er ook 1, als je snel bent kun je `m vanavond al hebben.
quote:Op woensdag 6 december 2006 12:44 schreef 2Dcube het volgende:
Bij de Dixons stond ik eerst eerste, toen tweede, nu achtste. En ze krijgen er 3 binnen. WTF.
Bij de van Leest sta ik eerste maar die krijgen de spaanse versie binnen. Foutje van de leverancier. WTF.
Gelukkig is er de Intertoys nog, en die hebben er 1 voor mij klaar staan!!!
...maar ze verkopen hem pas vrijdag.
Spaanse versiequote:Op woensdag 6 december 2006 12:44 schreef 2Dcube het volgende:
Bij de Dixons stond ik eerst eerste, toen tweede, nu achtste. En ze krijgen er 3 binnen. WTF.
Bij de van Leest sta ik eerste maar die krijgen de spaanse versie binnen. Foutje van de leverancier. WTF.
Gelukkig is er de Intertoys nog, en die hebben er 1 voor mij klaar staan!!!
...maar ze verkopen hem pas vrijdag.
Kom je ook, neem ik meteen een Wii voor je mee, heb er nog 2 over.quote:
De gameshop bellen als je in de MM of TRU staat. Wel op speakerfunctie zetten!quote:Op woensdag 6 december 2006 12:48 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme de Gameshop Enschede verkoopt hem al! Wtf kan ik doen om de MM of TRU te overtuigen!
Damn je hebt lang nodig om een foto te maken. Ohw wacht je fototoestel heeft het begeven.quote:
of je zet je datum van je telefoon vooruit naar vrijdag en zegt dat het vrijdag is! (natuurlijk wel ff laten zien aan hun he!)quote:Op woensdag 6 december 2006 12:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
De gameshop bellen als je in de MM of TRU staat. Wel op speakerfunctie zetten!
Honing op je reet smeren.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:04 schreef Oksel het volgende:
Is iemand er al achter hoe ik met Bee Lava kan vissen?![]()
nee ik game nuquote:Op woensdag 6 december 2006 12:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Damn je hebt lang nodig om een foto te maken. Ohw wacht je fototoestel heeft het begeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |