quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:47 schreef BMH het volgende:
Op verprutser!
Je bent toch mod? Dan zou je moeten weten hoe het werktquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:48 schreef FJD het volgende:
[..]Ik probeer m te wijzigen maar het forum heeft database problemen *zucht*
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:52 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG DE BUNNIES ZITTEN OOK AL OP MIJN WEBSITE
Erg irritant![]()
![]()
hits genereren...quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:52 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG DE BUNNIES ZITTEN OOK AL OP MIJN WEBSITE
Erg irritant![]()
![]()
In topic 150 komt trouwens een leuke verrassing te staan. Met medewerking van FOK!gamesquote:
heeft eigenlijk voor mij toch geen nut, want ik verdien toch geen ene cent aan me websitequote:
oh oh... kom op jongens Spammuhh!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In topic 150 komt trouwens een leuke verrassing te staan. Met medewerking van FOK!games
Een 2e handse gamecube !!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In topic 150 komt trouwens een leuke verrassing te staan. Met medewerking van FOK!games
cijfers..cijfers...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:00 schreef Panick het volgende:
De Wii heeft op basis van de gemiddelde in reviews de slechtste launch line up EVER.
Dit ondanks het hoge cijfer van Zelda: TP. Kan je nagaan hoe het zonder Zelda had geweest.
Ik moet eerlijk zeggen dat in onaangenaam verrast ben, ik dacht juist dat het een onwijs sterke line up zou zijn.
En dan met name Red Steel valt erg tegen zo te zien...
Nou ja, ik heb nog een paar dagen..
wa?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:12 schreef ChOas het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
Wie weet waar willem wever Wii't?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:16 schreef Strolie75 het volgende:
Wii niet weg is, is gezien!
Dat gemiddelde is naar beneden gehaald door Happy Feet jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:00 schreef Panick het volgende:
De Wii heeft op basis van de gemiddelde in reviews de slechtste launch line up EVER.
Dit ondanks het hoge cijfer van Zelda: TP. Kan je nagaan hoe het zonder Zelda had geweest.
Ik moet eerlijk zeggen dat in onaangenaam verrast ben, ik dacht juist dat het een onwijs sterke line up zou zijn.
En dan met name Red Steel valt erg tegen zo te zien...
Nou ja, ik heb nog een paar dagen..
Ja, zegt verder ook niet zoveel natuurlijk, maar het was op z'n minst opmerkelijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat gemiddelde is naar beneden gehaald door Happy Feet jaPauper third party games
Red Steel valt niet tegen, tenminste dat zeggen de mensen die hem wat langer spelen. Het spel heeft een grote leercurve, omdat het gewoon allemaal erg nieuw is. Oke er zullen wat mindere dingen aan het spel zijn, maar het is zeker geen 5 waard oid.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, zegt verder ook niet zoveel natuurlijk, maar het was op z'n minst opmerkelijk.
Vooral nu Red Steel (de reden dat ik um bij de launch wilde) zo tegenvalt denk ik dat ik nog even wacht..
Zal wel 2007 worden.....
Red steel haal ik gewoon. Die komt vrijdag samen met de rest.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, zegt verder ook niet zoveel natuurlijk, maar het was op z'n minst opmerkelijk.
Vooral nu Red Steel (de reden dat ik um bij de launch wilde) zo tegenvalt denk ik dat ik nog even wacht..
Zal wel 2007 worden.....
Ik wacht er ook mee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Zal wel 2007 worden.....
Ja, neequote:Op dinsdag 5 december 2006 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je bent toch mod? Dan zou je moeten weten hoe het werkt
Krijg nou tietenquote:Eerst helemaal leeg editen, en dan de OP er weer in plakken
Allemaal uiteraardquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:58 schreef depax het volgende:
Zeg et maar.
Weird, bij de FRS waar ik ben geweest zeiden ze me dat ze net een bericht van HQ hadden gehad dat er geen preorders aangenomen mochten worden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:06 schreef sitting_elfling het volgende:
De FRS wist niet te zeggen hoeveel ze er kregen. Maar daar stonden 10 pre orders. Bij de kijkshop kregen ze geen wii binnen btw
ik heb vanochtend cod 3 gekochtquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:42 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ookWat voor een Wii dingen zijn er allemaal eigenlijk al in de winkel gevonden? Welke games enzo
![]()
Uiteraard. We vinden het altijd tof als users hun mening geven. We hebben er zelfs een mogelijkheid voor:quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:58 schreef depax het volgende:
Ik zal vrijdag even aangeven hoe sommige games spelen. Aangezien ik er toch een aantal krijg.
Intresse in reviews Roy ?
Ik heb
wii sports
wii play
monkey ball
rabbits
red steel
need for speed.
allen worden ze ook verzonden op de 8ste
daarnaast neemt een vriend zaterdag cod3 mee.
en staat tony hawk in reserve.
Zeg et maar.
jep, ik was er zelf ook bijna ingetrapt... wou hem bijna halen...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Wel slim om sommige spellen voor de launch uit te brengen.
Nou, hoe speelt ie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:18 schreef sitting_elfling het volgende:
inderdaad, de intertoys had cod 3 eerder binnengekregen en op de launch kregen ze geen cod 3 meer, en er waren er nog 3 .. nu dus 2En ik wou deze titel zoiezo dus
Dan word het nog veel gekkerquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:25 schreef Lemming22 het volgende:
Pff het is niet meer bij te houden. Gelukkig zal er vanaf 8 december een serene rust over de Wii-topics heenstrijken....![]()
dan krijg je 10 topics over dat ie is uitverkocht en dat niemand hem heeft...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:25 schreef Lemming22 het volgende:
Pff het is niet meer bij te houden. Gelukkig zal er vanaf 8 december een serene rust over de Wii-topics heenstrijken....![]()
De demo pod was leuk.quote:
Dan kom ik maar even niet hier... Of juist wel, aangezien dat toch ook hilarische verhalen op kan leverenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan krijg je 10 topics over dat ie is uitverkocht en dat niemand hem heeft...
Demo pod?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De demo pod was leuk.
Dus dan zal de echte ook wel leuk zijn
Kunnen we nog altijd splitsenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan krijg je 10 topics over dat ie is uitverkocht en dat niemand hem heeft...
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:44 schreef _GdR_ het volgende:
depax waarom moet je elk topic minimaal 2x je bestelling hier showen?
het is niet cool om te laten zien dat je 750+ euro speelgoed besteld hebt. ik bedoel je bent 23.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:53 schreef Oksel het volgende:
Kijk wat ik net vast had!
[afbeelding]
Alleen de cover van Red Steel is wél lelijk..
Kan jij met je muis of joystick schieten op je tv?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:56 schreef Megalomaniac het volgende:
CoD3 ga je toch niet op de Wii kopen man!
Dat is mijn webspace even op dit moment.quote:
Vasthouden != kopen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:56 schreef disjfa het volgende:
Oksel koopt spellen alleen heeft voorlopig nog geen wii
Sorry, was een btje sceptisch, maar zag later de 'played it, trade it' sticker dus moest wel echt zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat is mijn webspace even op dit moment.
Die foto heb ik net met mijn telefoon gemaakt in de FRS Schiedam...
Als je je best doet lukt alles...:')quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan jij met je muis of joystick schieten op je tv?
Jij gaat in de frs staan en gaat foto`s nemen van spellenquote:
http://www.youtube.com/watch?v=Dy3JFLL3E0Iquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Als je je best doet lukt alles...:')
CoD3 komt toch helemaal niet tot z'n recht op de Wii, kom op zeg.
Erg leuk filmpje, ga 'm niet @ launch kopen btwquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Dy3JFLL3E0I
dit filmpje heeft met toch aangenaam verrast...
Uhm...hate to break it to you dude...but that sucked.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Dy3JFLL3E0I
dit filmpje heeft met toch aangenaam verrast...
hey, met de wii ben ik weer even een kind laat mequote:Op dinsdag 5 december 2006 14:44 schreef _GdR_ het volgende:
depax waarom moet je elk topic minimaal 2x je bestelling hier showen?
het is niet cool om te laten zien dat je 750+ euro speelgoed besteld hebt. ik bedoel je bent 23.
Heb je je speciaal aangemeld om te kunnen pimpen met je bestelling?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:14 schreef Wiii het volgende:
Ordernummer: 2119XXX
Datum: 30-11-2006
Status: Uw bestelling is klaar voor verzending
Betaalmethode: iDEAL
Nintendo Wii Sports + Controller
Wii Play + Remote Controller
Zou ik Wii nog ontvangen 8 dec...
Ik hoop het echt...Nog maar 3 nachtjes slapen hoop ik...
Komen we morgen of overmorgen achter.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:16 schreef Kill_em_all het volgende:
Weet iemand of er al winkels zijn die eerder dan 8 december wii's gaan verkopen?
Waar welquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Als je je best doet lukt alles...:')
CoD3 komt toch helemaal niet tot z'n recht op de Wii, kom op zeg.
Sorry die posiitie is al vervuldquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:16 schreef Oksel het volgende:
Okay dan depax. Ik wil wel je vriendje zijn als ik hen 8 december niet heb..?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:12 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Uhm...hate to break it to you dude...but that sucked.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef RaymanNL het volgende:
officieel mogen de winkels de Wii vanaf 7/12 9.00 verkopen![]()
Je kunt er zo lang te tijd voor nemen als je zelf wilt, userreviews zijn niet tijdgebonden. Je kunt dus zelfs volgend jaar pas een keertje de review tikken, maar ik neem aan dat dat niet de bedoeling isquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:37 schreef depax het volgende:
[..]
Kunnen we nog altijd splitsen
Post hier als je je Wii hebt en normaal wil praten er over.
Post hier als je je Wii niet hebt en wil zeiken op Nintendo.
Trouwens ik was zelda nog vergeten Roy erbij te zetten.
En nu zit ik wel met een dilemma is er een deadline aan die reviews.
Neem aan dat je maar een review aan neemt per game.
Dit omdat ik een aantal methodes moet proberen om copys te gaan draaien en daarnaast spelen en daarnaast vind ik dat je even gespeeld moeten hebben voor een review.
Ik lees et wel.
Yep.. Er is geen verkoop verbod.. Als winkels het binnen hebben mogen ze het verkopen/quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Vorig topic riep iemand nog dat Nintendo slechts dringend had verzocht om ze niet eerder te verkopen.
Ja, de Replay. In de nacht van woensdag op donderdag. Echter, alleen pre-orders.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:16 schreef Kill_em_all het volgende:
Weet iemand of er al winkels zijn die eerder dan 8 december wii's gaan verkopen?
Roy poste die een paar topics geleden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:26 schreef FJD het volgende:
Heeft iemand dat mailtje nog?Mocht ik dan gebeld worden dan kan ik altijd een beetje pushen om dat ding eerder te verkopen
Dus. Dan is het een kutwinkel en zou ik hem gewoon niet kopen daar. Als ze zo slecht geinformeerd zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:26 schreef Oksel het volgende:
Is er een bron of artikel over het feit dat er geen verkoopverbod is? Of een e-mail die iemand even kan quoten? Dan print ik die uit.. voor de zekerheid. Strax zie ik hem morgen staan, met Zelda erbij, en krijg ik hem niet mee..
Die principes zou ik bewaren voor een andere keerquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus. Dan is het een kutwinkel en zou ik hem gewoon niet kopen daar. Als ze zo slecht geinformeerd zijn![]()
Ik heb net de FRS gebeld en een of andere malloot zei dat ze niet eerder verkocht mochten wordenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Roy poste die een paar topics geleden.
[edit: Nedgame melde mij net dat ze de zooi morgen binnenkrijgen en meteen gaan versturen! Dus donderdag kun je de zooi binnen hebben.
Post hem ff hier zodat we hem uit kunnen printen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb net de FRS gebeld en een of andere malloot zei dat ze niet eerder verkocht mochten worden
Ik ga dus langs met dat mailtje!
Januari 2008.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:39 schreef Jesse- het volgende:
En wanneer gaan de Wii's normaal bevoorraad in de winkels liggen zodat niet pre order mensen er ook eentje aan kunnen schaffen?
Over een half jaar ofzo, denk ik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:39 schreef Jesse- het volgende:
En wanneer gaan de Wii's normaal bevoorraad in de winkels liggen zodat niet pre order mensen er ook eentje aan kunnen schaffen?
quote:Ik ben net weer even langs de store geweest. Call of Duty 3 ligt inderdaad al in de schappen. Ook de Wii demopod staat inmiddels in de winkel. Alhoewel, demopod Lachen Het is een lege Wii met kabels + TV waar een video op afgespeeld wordt. Dus geen Wiimote of wat dan ook. Volgens de winkeleigenaar was het omdat Nintendo juridisch aan het uitzoeken is, wiens schuld het is als er mensen gewond raken door het zwaaien met de Wiimote Tong Degene die zwaait, de winkelier of Nintendo. Mocht er ooit een speelbare pod komen is dat op zijn vroegst in februari.
Zou het?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef BMH het volgende:
Januari 2008.
klote hype's ook altijdquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Over een half jaar ofzo, denk ik.![]()
dat was sarcastisch...quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou het?
Nintendo zou wel achterlijk zijn als ze het gezinsfeest van het jaar (Kerst) laten schieten om de gezinsconsole van het jaar te promoten. Ik gok dat die dingen vanaf volgende week maandag redelijk tot goed verkrijgbaar zijn.
Ik ook. Iedereen die er eentje wil heeft een Wii met de kerst.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou het?
Nintendo zou wel achterlijk zijn als ze het gezinsfeest van het jaar (Kerst) laten schieten om de gezinsconsole van het jaar te promoten. Ik gok dat die dingen vanaf volgende week maandag redelijk tot goed verkrijgbaar zijn.
Yep. Eerst zouden die pods al in November in de winkel moeten liggen.quote:
Je weet zeker dat ze die pods niet recht op zetten ( ja flauw ik verveel me )quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Yep. Eerst zouden die pods al in November in de winkel moeten liggen.
En uiteraard gewoon even die Wii pakken, laten zien... en dan zeggen "Tot vrijdag" en hem weer weg zetten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:52 schreef Lexie het volgende:
Ik zou je uitlachen als je met een uitgeprint mailtje je gelijk kwam halen.
Insert name, CTRL + P, go!quote:Beste X,
Dank je voor je reactie.
Nintendo Nederland probeert vóór 8 december ieder verkooppunt te bevoorraden met de Wii console,de accessoires en Wii software.
Dit is logisch omdat alle verkooppunten dan op 8 december kunnen starten met de verkoop.
Natuurlijk zullen er winkels zijn die de verkoop al eerder willen starten. Wij vragen dat nadrukkelijk niet te doen, maar kunnen niemand verplichten. Het is dus gewoon toegestaan.
Meestal houden de verkooppunten zich aan de onze vraag.
Nintendo Nederland kan echter niet verhinderen dat ergens toch eerder verkocht wordt.
Veel plezier met de Wii !
Het Nintendo Team.
----- Original Message -----
From: X
To: info@nintendo.nl
Sent: Tuesday, December 05, 2006 3:54 PM
Subject: Wii verkoop vóór 8 december?
Geachte heer, mevrouw
Naar aanleiding van geruchten wil ik u een vraag stellen over de Wii verkoop!
Het gerucht is dat er boetes uitgedeeld zouden gaan worden aan winkels die vóór 8 december de Wii al verkopen. Is dit waar?
Vriendelijke groeten,
Een foto maken, uitprinten, erop schrijven "aan deze man geen WIi verkopen" en die vervolgens achter de balie hangenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:56 schreef Cid het volgende:
[..]
En uiteraard gewoon even die Wii pakken, laten zien... en dan zeggen "Tot vrijdag" en hem weer weg zetten.
inderdaad,quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:52 schreef Lexie het volgende:
Ow, wat zeuren we danquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:42 schreef FJD het volgende:
[..]
k gok dat die dingen vanaf volgende week maandag redelijk tot goed verkrijgbaar zijn.
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:52 schreef Lexie het volgende:
Als 23 oud is voor een Wii moet ik dood zijn alquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:13 schreef depax het volgende:
[..]
hey, met de wii ben ik weer even een kind laat me
ik show mijn bestelling daarnaast niet ik wil gewoon vragen of ik reviews kan schrijven.
Als het je stoort dan is dat jouw probleem en geld deert me ook niet.
Opscheppen doe ik ook niet ik ben gewoon hyped/blij dat ik hem eindelijk krijg ondanks de problemen bij gameshop en gezeik naar een nieuwe te zoeken ik was er niet van uitgegaan dat ik hem nog zou krijgen namelijk na die mail op de 8ste.
Daarnaast heb ik zoveel besteld om met vrienden te kunnen doen en omdat op moment thuis wat moeilijk gaat en dit dus een goede afleiding is
Ik heb hier een spindel met 100 lege DVDs aangeraakt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:11 schreef Oksel het volgende:
Ik bedoel, ík heb vandaag 4 Wii games aangeraakt!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb hier een spindel met 100 lege DVDs aangeraakt.
Zelfde principe, ik heb ze staan en ik heb er in deze vorm geen zak aan
Sorry, maar er zijn zoveel meer dingen die leuker zijn om aan te raken ( en dan doel ik niet op wii's)quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:11 schreef Oksel het volgende:
Ik bedoel, ík heb vandaag 4 Wii games aangeraakt!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:19 schreef depax het volgende:
[..]
Sorry, maar er zijn zoveel meer dingen die leuker zijn om aan te raken ( en dan doel ik niet op wii's)
scherpquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:19 schreef depax het volgende:
[..]
Sorry, maar er zijn zoveel meer dingen die leuker zijn om aan te raken ( en dan doel ik niet op wii's)
Verkapte TVP postquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:22 schreef mini-lellan het volgende:
Ik zeg dus geen TVP in dit topic want voor je het weet is ie weer dicht!![]()
Heb je um zelf al lang gespeeld dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Red Steel valt niet tegen, tenminste dat zeggen de mensen die hem wat langer spelen. Het spel heeft een grote leercurve, omdat het gewoon allemaal erg nieuw is. Oke er zullen wat mindere dingen aan het spel zijn, maar het is zeker geen 5 waard oid.
Sterker nog, bij Bart Smit worden enkel online pre-orders uitgeleverd, de rest van de consoles gaan naar de E-Plaza.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:08 schreef Knoflook het volgende:
Ikverwacht dat ik volgende week word gebeld.. 6e bij BS,Maar die kut online orders gaan voor.
Ik ga GEK worden als ik jullie allemaal bezig zie en ik ben nog wiiloos.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:35 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Sterker nog, bij Bart Smit worden enkel online pre-orders uitgeleverd, de rest van de consoles gaan naar de E-Plaza.
En dan ga ik meteen binnen lopenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:16 schreef RaymanNL het volgende:
De dixons krijgt het 's ochtends sbinnen
Mijn vriendin heeft pech de week na 8 december..quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:19 schreef depax het volgende:
[..]
Dus ze mag niet met je wii spelen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft pech de week na 8 december..
Die is al verkochtquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:11 schreef Oksel het volgende:
Lexie, heb je nou wel of niet zo'n muts voor me?
Alles magquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:47 schreef Brici het volgende:
ze mogen pas vanaf donderdag 9:00 verkopen
ik heb er nog wel eentje liggenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:11 schreef Oksel het volgende:
Lexie, heb je nou wel of niet zo'n muts voor me?
Dat is een slecht geinformeerde winkel. Niets meer, niets minder. Dan moet je Roy`s email meenemen en zeggen dat je er wel een krijgtquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:51 schreef Brici het volgende:
|Ik was vandaag bij de intertoys ik vraag vanaf wanner mogen jullie verkopen hij zegt pas vanaf donderdag 9:00 anders krijen we een boete Duzzzzz
Donderdag 09:00 Intertoys dusquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:51 schreef Brici het volgende:
|Ik was vandaag bij de intertoys ik vraag vanaf wanner mogen jullie verkopen hij zegt pas vanaf donderdag 9:00 anders krijen we een boete Duzzzzz
Alle boden komen onder me behalve als we weer op de volgende pagina komen. Dus voorlopig win ik danquote:
Ze hebben preorders ja!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Donderdag 09:00 Intertoys dusof doen die aan preorders
monkey ball keek ik nu net zo naar uit blehquote:Helaas heeft de leverancier het spel Super Monkey Ball niet op tijd
afgeleverd. Wij zijn dus genoodzaakt deze na te sturen. De overige artikelen
van uw bestelling gaat wel vandaag de deur uit, en kunt u binnen 2 werkdagen
thuis verwachten.
Helaas heeft de leverancier het spel Need for Speed Carbon niet op tijd
afgeleverd. Wij zijn dus genoodzaakt deze na te sturen. De overige artikelen
van uw bestelling gaat wel vandaag de deur uit, en kunt u binnen 2 werkdagen
thuis verwachten.
ik wacht even op een hoger bod, maar ik denk dat je hem wel hebt voor die prijsquote:
quote:Wij zijn de allereerste partij die online gaan gamen
Echt professioneel zijn ze niet. Zo iets van:quote:
Holy shitquote:Nintendo boss Satoru Iwata says the company could beat its most optimistic forecasts for the year, following strong sales of Wii and DS. Meanwhile, stats have been released on the top selling Wii games in Japan, with Wii Sports beating Zelda.
Mag ik dan op je verjaardagfeestje komen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:23 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november!
Stem op mij ik geef koekjes!
Die is OP waardquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Wii-Style het volgende:
Nieuwe e-mail van gameshop in reactie op de mensen die vinden dat ze tè onprofessioneel zijn!!
Beste (trouwe) klant,
Met vriendelijke groet,
Alle medewerkers van de Gameshop
info@gameshop.nl
www.gameshop.nl
-Weimarstraat 61
2562GR Denhaag
Tel:070-3623196
-Schoolstraat 31
2511 AW Denhaag
Tel:070-3656523
-Loosduinse Hoofdstraat 256
2552 AM Denhaag
Tel:070-3978030
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Mag ik dan op je verjaardagfeestje komen?
Voor een WIi stem ik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:23 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november!
Stem op mij ik geef koekjes!
Ook goed.quote:
Oeps ik heb disfja gestemdquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:32 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ook goed.Ik word opgelicht.
*Aan mijn uitspraken worden geen rechten ontleend.![]()
Weg gegooide stem.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Wii-Style het volgende:
Nieuwe e-mail van gameshop in reactie op de mensen die vinden dat ze tè onprofessioneel zijn!!
Beste (trouwe) klant,
Met vriendelijke groet,
Alle medewerkers van de Gameshop
info@gameshop.nl
www.gameshop.nl
-Weimarstraat 61
2562GR Denhaag
Tel:070-3623196
-Schoolstraat 31
2511 AW Denhaag
Tel:070-3656523
-Loosduinse Hoofdstraat 256
2552 AM Denhaag
Tel:070-3978030
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:20 schreef Dementor het volgende:
Ze verkopen al vanaf 1982 1980 videogames en nog steeds zijn zo naïef. lmao pwnd by nintendoo.
ja chanty je hebt WEER geen gelijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er staat toch 1982 in die huilmail.
U zei?quote:
Oeps?quote:The Game & Watch series was a line of approximately 59 handheld electronic games made by Nintendo and created by Gunpei Yokoi from 1980 to 1991.
Sorry hoor, dat ik die post niet gelezen heb, maar slechts jouw post. Kneus.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat om gameshop en niet om nintendo (doos).
Oeh wat is ze weer bitchig vandaagquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik die post niet gelezen heb, maar slechts jouw post. Kneus.
Ja, als een paar zielige kneusjes zich zo slim voelen als ze mij de les lezen. Whooptie-fucking-doo zegquote:
Je begint er zelf mee dame.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja, als een paar zielige kneusjes zich zo slim voelen als ze mij de les lezen. Whooptie-fucking-doo zeg
zeker geen pre-orderquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja, als een paar zielige kneusjes zich zo slim voelen als ze mij de les lezen. Whooptie-fucking-doo zegAlsof zij nooit fouten maken door ergens overheen te lezen.
Kloptquote:
Hoi tonksquote:
Die morgen in de winkels ligt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:58 schreef Mattytrix het volgende:
geen ruzie a.u.b. denk maar aan die mooie wii die vrijdag in de winkels ligt![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:00 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
KloptMaar heeft er niks mee te maken, alleen dat sommige mensen graag anderen afzeiken om zichzelf beter te voelen.
Ik durf te wedden dat ik je IRL keihard pwn in een discussie. Is eerder voorgekomen namelijk. Als men voor me staat hebben ze ineens niet zo'n grote bekquote:
wtf morgen? ik loop achter?quote:
sorry spice girlquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik je IRL keihard pwn in een discussie. Is eerder voorgekomen namelijk. Als men voor me staat hebben ze ineens niet zo'n grote bek
Dixons krijgt hem morgen vroeg binnenquote:
Ik wel een kwijlbekquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik je IRL keihard pwn in een discussie. Is eerder voorgekomen namelijk. Als men voor me staat hebben ze ineens niet zo'n grote bek
WTFquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef -Dries- het volgende:
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=414
Wii's worden nu al verkocht.
meiske's met een grote waffel, grow up manquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Eh nee, ik heb gewoon een sterke opinie, mensen die voor mij staan verwachten dat niet en dan zijn ze snel uitgeluld. Moet ik het voor je komen bewijzen ofzo?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
meiske's met een grote waffel, grow up man![]()
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Eh nee, ik heb gewoon een sterke opinie, mensen die voor mij staan verwachten dat niet en dan zijn ze snel uitgeluld. Moet ik het voor je komen bewijzen ofzo?
Ga iemand anders versieren jijquote:
Okay, het is een chick, maar een beetje jong, niet ?quote:
Uuuuhm, linkt niet zo lekker...quote:
Voor jou wel Gijsquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Okay, het is een chick, maar een beetje jong, niet ?
Maar ik krijg wél een Wii vrijdagquote:
Geen problemen meequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Okay, het is een chick, maar een beetje jong, niet ?
Even denken...quote:
Ben ouder dan jou lieverdquote:
quote:
Uitstekend!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
@ ChOas: Ik wordt meestal ouder geschat door de mensen om mij heen hoor![]()
[olieophetvuurmodus]quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:47 schreef Chanty87 het volgende:
@ ChOas: Ik wordt meestal ouder geschat door de mensen om mij heen hoor(ja serieus!!!)
Seriously, get laidquote:
Touché.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:50 schreef FJD het volgende:
[..]
[olieophetvuurmodus]
Vast niet vanwege je kennis v/d Nederlandse taal.
[/olieophetvuurmodus]
Zolang je dit soort fouten blijft maken op het forum iig niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:47 schreef Chanty87 het volgende:
Ik wordt
Heb ik al geedit, spuit11quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:51 schreef Panick het volgende:
[..]
Zolang je dit soort fouten blijft maken op het forum iig niet..
serieus, boeiend...quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:51 schreef Panick het volgende:
[..]
Zolang je dit soort fouten blijft maken op het forum iig niet..
Daar heb je wel een punt eigenlijk. Ik ben ook een zeikerd namelijk. (nee ik hoef geen bevestigingenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:52 schreef tonks het volgende:
Door dit topic weet ik wel dat alleen zeikerds een wii kopen
quote:
KLOPT!!EINSIENSIN!@!@1quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt eigenlijk. Ik ben ook een zeikerd namelijk. (nee ik hoef geen bevestigingen)
Minstens net zo boeiend als wat EricG wil............quote:
Bij 150 krijgen we een kadoootjequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:55 schreef TYNOz het volgende:
owkeeej weer 6 paginas vol onzin gelezen op naar 141 !
JA WATquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:54 schreef Panick het volgende:
[..]
Minstens net zo boeiend als wat EricG wil............
Kunstquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
Shit, dit wordt een beetje te slowchatterig. Even weer ontopic.
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Ga je voor wat spelletjes die je nog niet kan spelen thuisblijven?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:04 schreef torn_Machina het volgende:
Zie ik net even dat mijn order bij de BS al verzonden is. Morgen maar niet teveel de deur uit dus.Nu nog een Wii hopelijk vrijdag.
![]()
Ik heb toch niets beters te doen morgen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:06 schreef EricG het volgende:
[..]
Ga je voor wat spelletjes die je nog niet kan spelen thuisblijven?
Okquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:06 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb toch niets beters te doen morgen.![]()
We gaan ervan uit dat je 89% kans hebt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:13 schreef McGilles het volgende:
Ik zie nu ook net op bartsmit.com dat mijn bestellingen allen zijn verzonden!
Wat is de kans dat hij er (over)morgen is?![]()
Je hebt hem sowieso overmorgen. Kans is ook vrij groot dat je hem morgen al hebt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:13 schreef McGilles het volgende:
Ik zie nu ook net op bartsmit.com dat mijn bestellingen allen zijn verzonden!
Wat is de kans dat hij er (over)morgen is?![]()
En dan ook vet skild zijn als je straks dat ding hebt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:15 schreef ChOas het volgende:Morgen leuk met een Wiimote door het huis rennen
Zal je zien dat die hele bestelling van mij verkloot is en ik nog 2 weken met dat ding door huis kan huppelen
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
En dan ook vet skild zijn als je straks dat ding hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |