Nou, zoals ik net zei, ik heb hier 9 koop mogelijkheden, dus dat moet wel goed komen denk ikquote:Op maandag 4 december 2006 16:47 schreef BMH het volgende:
Ik heb niet gepre-ordered.. Wat nu?
[afbeelding]
Hoi.quote:Op maandag 4 december 2006 16:47 schreef BMH het volgende:
DRIESJE!!!
Alles krijg je 11 decemberquote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef PastoorPeter het volgende:
Jezus, ik ben 1 dag weg, meteen een nieuwe topic.
Vraagje aan s0ul: ik heb dus nu leuk het geld overgemaakt naar dimplus enzo, alles is goed. Geld is daar ontvangen. Alleen staat er in mijn factuur het volgende:
Nintendo Wii systeem incl. Wii Sports
Controller Classic -Nintendo-
Legend of Zelda: Twilight Princess
bevestigd 2e levering / gepland 11 december
Spaarpunten / Salde: 6
Betekend dit dat ik Zelda pas later krijg?
Tevens tvp.
8 december levering bevestigdquote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef PastoorPeter het volgende:
Jezus, ik ben 1 dag weg, meteen een nieuwe topic.
Vraagje aan s0ul: ik heb dus nu leuk het geld overgemaakt naar dimplus enzo, alles is goed. Geld is daar ontvangen. Alleen staat er in mijn factuur het volgende:
Nintendo Wii systeem incl. Wii Sports
Controller Classic -Nintendo-
Legend of Zelda: Twilight Princess
bevestigd 2e levering / gepland 11 december
Spaarpunten / Salde: 6
Betekend dit dat ik Zelda pas later krijg?
Tevens tvp.
Voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurd.quote:Op maandag 4 december 2006 17:01 schreef s0ul het volgende:
[..]
8 december levering bevestigd
dat stond er bij mij, dan krijg jij alles 8 december denk ik
Lekker op tijd... Je werkgever zal wel blij met je zijnquote:Op maandag 4 december 2006 16:57 schreef Pronk het volgende:
Ik heb zojuist een vrije dag geregeld op vrijdag.
AW MY GAWD!!!!!!quote:Op maandag 4 december 2006 17:04 schreef spanks het volgende:
Ordernummer: 2123xxx
Datum: 01-12-2006
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: OGONE
![]()
Ja! Alleen eerst een loterij winnen ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 17:06 schreef -Dries- het volgende:
Zijn er eigenlijk meer mensen die 8 december het gaan wagen zonder pre-order? (zoals ik)
En wat is het?quote:Op maandag 4 december 2006 17:04 schreef spanks het volgende:
![]()
Bart Smit? Zo ja, dan zal die van mij ook wel snel worden verzonden, want ik heb ook op 1 december nog wat besteld.quote:Op maandag 4 december 2006 17:04 schreef spanks het volgende:
![]()
Bart Smit, dunkt mij.quote:
Fuck, zie net dat het alleen CoD3 isquote:Op maandag 4 december 2006 17:13 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bart Smit? Zo ja, dan zal die van mij ook wel snel worden verzonden, want ik heb ook op 1 december nog wat besteld.![]()
whehehequote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef spanks het volgende:
[..]
Fuck, zie net dat het alleen CoD3 is![]()
Geen wonder, die was vorige week al te koop.quote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef spanks het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef spanks het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef spanks het volgende:
[..]
Ja, nog later ten opzichte van de VS/Japanquote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef febster het volgende:
Bah bah, hier baal ik van zeg, stel dan je launch als Nintendo zijnde 2 weken uit ofzo
En die gameshop in V'waard?quote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef febster het volgende:
Ik vind het nu al een kut launch. Ik heb hem gepre ordert eind augustus/begin september, en ik heb hem dus niet. Zit bij de top 5 (4e) maar de Bart Smit krijgt er gewoon geen want het internet gaat voor en de voorraden die Nintendo leverde waren zo minimaal dat ze maar voor die optie gekozen hadden
.
Dus ja dan wordt het maar waarschijnlijk (kansloos) de shops afgaan in Eindhoven.
Bah bah, hier baal ik van zeg, stel dan je launch als Nintendo zijnde 2 weken uit ofzo
Welke? Gameshops heb je denk ik sowieso niks aan, want daar melden 100 nerds zich aan voor dat ding, geldt ook voor de Replay in Ehv.quote:
De winkels krijgen gewoon de 2e levering hoor en dat is rond 13 december. Om 5 dagen eerder te kunnen spelen ga ik echt niet een hele dag vergooien om een Wii te zoeken.quote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef febster het volgende:
Ik vind het nu al een kut launch. Ik heb hem gepre ordert eind augustus/begin september, en ik heb hem dus niet. Zit bij de top 5 (4e) maar de Bart Smit krijgt er gewoon geen want het internet gaat voor en de voorraden die Nintendo leverde waren zo minimaal dat ze maar voor die optie gekozen hadden
.
Dus ja dan wordt het maar waarschijnlijk (kansloos) de shops afgaan in Eindhoven.
Bij mij valt dat kansloos wel mee. Ik heb hier een Dynabyte, Van Leest, en een kijkshop zitten. 3 winkels waarvan bijna niemand weet dat ze em ook daar verkopen. BMH zei ook nog zelfs dat BCC ze ook misschien gaat verkopen, dan heb ik al 4 ''verborgen'' winkels. (plus nog 5 normale winkels)quote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef febster het volgende:
Rellen1!!!1!!!quote:Op maandag 4 december 2006 17:22 schreef Ipho het volgende:
OMFG!
Hier ligt die al in de winkel de MM kreeg er 20!
Lijkt me sterk, maar toch, waar?quote:Op maandag 4 december 2006 17:22 schreef Ipho het volgende:
OMFG!
Wat doe je achter je pc dan gek.quote:Op maandag 4 december 2006 17:22 schreef Ipho het volgende:
OMFG!
Pas op dat je niet overvallen wordt he.quote:Op maandag 4 december 2006 17:25 schreef Ipho het volgende:
Ik ben weg probeer er eentje te scoren !
Waarom zegt NIEMAND WAAR!?quote:Op maandag 4 december 2006 17:25 schreef Ipho het volgende:
Ik ben weg probeer er eentje te scoren !
mij ook maar ach laat hem in zijn waanquote:Op maandag 4 december 2006 17:31 schreef -Dries- het volgende:
Lijkt me echt heeel sterk dat MM de wii 4 dagen voor de launch verkoopt..
We weten waar hij woontquote:Op maandag 4 december 2006 17:34 schreef EricG het volgende:
Godverdomme dalijk heeft die eikel echt een Wii
dat zou wel balen zijnquote:Op maandag 4 december 2006 17:34 schreef EricG het volgende:
Godverdomme dalijk heeft die eikel echt een Wii
Ik sta op 2 bij van Leest, Bijenkorf Rotterdam. En bijquote:Op maandag 4 december 2006 16:29 schreef BMH het volgende:
Bijenkorf wil een wii voor mij reserveren, mits ik een aanbetaling doe van 25 euro! En ze kunnen nog niet zeggen wanneer ze hem krijgen.
morgen alquote:Op maandag 4 december 2006 17:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat zou wel balen zijn, naja ik ga morgen ook stad af om even te kijken hoe alle winkels er voor staan
![]()
Want ik wil mn wii + nunchuk + cod 3 + tony hawk downhill + far cry![]()
Ik sta al vol geboektquote:Op maandag 4 december 2006 17:37 schreef Oksel het volgende:
En anders.. ga ik bij iemand van Fok! langs die hem al wel heeft..![]()
Bijenkorf Den Haag? Zoja, naar welk e-mail adres heb je gestuurd?quote:Op maandag 4 december 2006 17:40 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik ga er echt niet van uit dat de MM hem er al heeft liggen, ze krijgen hem niet eerder dan woensdag binnen, of het zou heel dom zijn van Nintendo. Enkele dagen, liefst 1 van tevoren, zodat de winkel klaar is voor de launch...
ANYWAY,
Ik had dus eerst bij de BS gereserveerd (zonder betaling), waarna bleek dat die schurftige eikels eerst alle online reserveringen afhandelen.. No go dus. Daarna werd hier de Bijenkorf-tip gepost. Dus meteen een mail gestuurd en een uurtje geleden kreeg ik een telefoontje. Of ik even naar de Van Leest-balie kon komen en een vooruitbetaling van 25 euro kon doen... Dan kon ik hem gegarandeerd vrijdag op komen halen.![]()
Oke, ik ga dus weer terug de binnenstad in (kwam er net vandaan), loop die elitaire 'iedereen kijkt je aan als je geen supermerkkleding aan hebt'-zaak in en vraag me af waar het in godsnaam is (het zou 2e etage moeten zijn)... Ik loop de etage rond en zie een hoek waar wat CD's en DVD's liggen, maar nergens een teken van 'van leest' oid. Naar de klantenservice dan maar, alwaar ik werd naar die CD-hoek verwezen. Stond een aardig vrouwtje van 50 ofzo aan de balie, waar eerder ook nog een jonge knaap stond. Ik doe mijn verhaaltje en mevrouw begreep er natuurlijk niks van en wist van niks. Probeert ze die jonge collega te bellen, maar die nam niet, was aan het eten en kwam pas om 6 uur terug (zou ik dus een uur moeten wachten)... Ze kon ook verder geen geld aannemen, een briefje maken of iets in die richting, alleen mijn naam + telefoonnummer op een papiertje zetten, zodat die collega mij eens even op kan bellen.
Nu is het dus nog even wachten op dat telefoontje en moet ik nog beslissen of ik alsnog voor een nieuwe poging de binnenstad in fiets en de betaling doe.. Of morgen. Ik heb er inmiddels wel de wilskracht voor, gezien al de hectiek rond de lancering en mijn drang om enige zekerheid te kweken het ding op vrijdag te hebben.![]()
Getver ? dude wtf ??quote:
quote:Ordernummer: ********
Datum: 29-11-2006
Betaalmethode: Rembours
Product Uw keuze Prijs
in Euro's Aantal Totaal
in Euro's
Nintendo Wii Sports + Controller - 249,95 1 249,95
Verzendkosten: 5,00
Totaal: ¤ 254,95
hehe ik zocht bij google op I want Wii en toen kwam dat plaatjequote:Op maandag 4 december 2006 17:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Getver ? dude wtf ??
maar check die advertenties op marktplaats eens!![]()
![]()
![]()
Zoals iedereen al weet komt de Nintendo Wii 8 december op de markt.
Voor diegene die de Nintendo niet kunnen krijgen goed nieuws!!!!
Ik verkoop mijn Nintendo Wii zodra ik hem 8 december binnen hebt.
Je krijgt het compleet in verpakking met kassabon!!! ( garantie )
Als je interesse hebt kan je me mailen of bellen!
Telnr:( staat op marktplaats)
Hij vraagt er 400 euro voor
mijne staat nog altijd klaar voorquote:Op maandag 4 december 2006 17:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Zal jullie op de hoogte houden hoe de Wii naast mijn TV staat![]()
Je krijgt hem pas vrijdag.quote:Op maandag 4 december 2006 17:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Zal jullie op de hoogte houden hoe de Wii naast mijn TV staat![]()
quote:Ordernummer: ********
Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling isverzonden na ons centraal magazijn. U ontvangt hem vrijdag vanwege problemen die wij anders krijgen met Nintendo. Wij hopen op u begrip
Betaalmethode: Rembours
Product Uw keuze Prijs
in Euro's Aantal Totaal
in Euro's
Nintendo Wii Sports + Controller - 249,95 1 249,95
Verzendkosten: 5,00
Totaal: ¤ 254,95
Zal jullie op de hoogte houden hoe de Wii naast mijn TV staat
We merken het wel, toch lach ik iedereen uit als de TNT morgen aan mijn deur staat met een mooi pakketjequote:
Gebeurd niet, bart smit wil geen boete.quote:Op maandag 4 december 2006 17:57 schreef gamefreek het volgende:
[..]
We merken het wel, toch lach ik iedereen uit als de TNT morgen aan mijn deur staat met een mooi pakketje![]()
Cube had ik ook dinsdag of woensdag voor de release binnen, idem met GBAquote:Op maandag 4 december 2006 17:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gebeurd niet, bart smit wil geen boete.
Enschede. Check de site van Bijenkorf, bij 'contact' en dan kun je een formulier invullen. Kies je filiaal en doe je verhaaltje.quote:Op maandag 4 december 2006 17:45 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Bijenkorf Den Haag? Zoja, naar welk e-mail adres heb je gestuurd?
Als je hem voor het weekend heb breng em maar bij mij, ik zorg er wel goed voor.quote:Op maandag 4 december 2006 17:04 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop dat ik hem ná het weekend krijg
ben net opgeroepen om het hele weekend te komen werken
Dit zei ik begin vorig topicquote:Op maandag 4 december 2006 07:53 schreef DaMook het volgende:
TiiViiPii
Ik hoop eigenlijk dat BS belt om te vragen of ik mijn bestelling echt wil annuleren en dat ik wel bij de eerste levering zit, aangezien ik hier niet vanuit ga wordt donderdag een dagje rondrijden
. Mocht ik er nergens meer 1 kunnen krijgen ga ik eerst een weekje bij een maat van mij Wi'en
.
Van wie? Nintendo hoopt dat winkels zich gewoon aan launchdatum houden, maar ze kunnen er niks aan doen als er voor de achtste al wordt verkocht.quote:Op maandag 4 december 2006 17:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gebeurd niet, bart smit wil geen boete.
Hoe kan het dat jouw icoontje steeds verandert?quote:Op maandag 4 december 2006 18:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Van wie? Nintendo hoopt dat winkels zich gewoon aan launchdatum houden, maar ze kunnen er niks aan doen als er voor de achtste al wordt verkocht.
Is een php scriptje...quote:Op maandag 4 december 2006 18:21 schreef EricG het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jouw icoontje steeds verandert?
waarschijnlijk php dingetje als avatar instellenquote:Op maandag 4 december 2006 18:21 schreef EricG het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jouw icoontje steeds verandert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |