Als ie woensdag binnenkomt bij TrU...quote:Op maandag 4 december 2006 13:33 schreef lizardtattoo het volgende:
Replay heeft zojuist telefonisch nachtverkoop in de nacht van woensdag op donderdag bevestigd. Donderdag 00:02 heb ik dus een Wii.
Nopequote:Op maandag 4 december 2006 14:45 schreef depax het volgende:
gewoon in een of ander gat een gameshop zoeken op 8 december.
En volgens mij gaat replay een fixe boeten krijgen als ze 1 dag al van te voren gaan verkopen.
Ik heb een "insider" daar...quote:Op maandag 4 december 2006 15:04 schreef MMaRsu het volgende:
Denk je dat H.Flick? ? Ik heb ze ook bij TRU gereserveerd
Gaat niet werken denk ik...quote:Op maandag 4 december 2006 15:11 schreef MMaRsu het volgende:
Tof, maar dan moeten ze hem ook nog maar meegeven, nog tips?
Gewoon dit zeggen zal dat werken?
"Ja ik had gebeld gister en ik kon ze vandaag ophalen, omdat ze vandaag waren binnengekomen? "
SOwieso want het is een eerste rangs pauper winkel. Wel vaag dan hun op woensdag al units krijgen terwijl alle winkels waar ik geweest ben zeggen dat ze pas donderdag of vrijdag Wii's binnen krijgen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef Lexie het volgende:
Dood aan Replay!!
WATTANquote:
Dan krijg je alleen de cassiere mee. De wii is leukerquote:Op maandag 4 december 2006 15:18 schreef MMaRsu het volgende:
een tientje toeschuiven naar de cassiere dan
De meeste winkels krijgen het gewoon dinsdag/woensdag binnen hoor. Alleen verkopen ze het niet voor vrijdag.quote:Op maandag 4 december 2006 15:16 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
SOwieso want het is een eerste rangs pauper winkel. Wel vaag dan hun op woensdag al units krijgen terwijl alle winkels waar ik geweest ben zeggen dat ze pas donderdag of vrijdag Wii's binnen krijgen.
Shit happens..quote:Op maandag 4 december 2006 15:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
WATTAN
Ik ben donderdag jarig dan wil ik hem eigenlijk al wel
Gezien de reclame maak je bij de MM de meeste kansquote:Op maandag 4 december 2006 15:26 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga ook de grootste mongool opzoeken en die 10 euro geven zodat hij/zij mij een Wii meegeeft.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:33 schreef linebear het volgende:
net een telefoontje van E-plaza in Amsterdam... Kan mijn Wii morgen ophalen
¤250,- kun je krijgen. Je maakt je winst maar doordat je je BTW kan aftrekken.quote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef koentje.k het volgende:
Zo, ik heb net even een schaduw BV opgezet. Ik krijg 7 Wii's binnen woensdag/donderdag.
Dus:
Te Koop: Nintendo Wii
¤290,-
Ja. Ben je nog steeds in je buiquote:
voor 250 mag je mij ook nog even aftrekken...quote:Op maandag 4 december 2006 15:37 schreef Oksel het volgende:
[..]
¤250,- kun je krijgen. Je maakt je winst maar doordat je je BTW kan aftrekken.
Krijg ik er dan ook een muts bij !?quote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef koentje.k het volgende:
Zo, ik heb net even een schaduw BV opgezet. Ik krijg 7 Wii's binnen woensdag/donderdag.
Dus:
Te Koop: Nintendo Wii
¤290,-
quote:Leonsito:"Several places in Spain are selling Wiis today, European Wii campaign begins
Ga is aan je werk danquote:Op maandag 4 december 2006 15:46 schreef linebear het volgende:
ik niet, maar werk er wel
quote:x Wii Component AV Cable Nintendo Wii Accessoires nieuw ¤ 29,99 ¤ 29,99
Totaal Pre-Orders ¤ 29,99
Verzendkosten ¤ 0,00
gaat je wel kosten natuurlijk... dat snap je wel hequote:Op maandag 4 december 2006 15:49 schreef spanks het volgende:
[..]
Ga is aan je werk danen regel ook ff een wii voor mij morgen!
250 euri toch?quote:Op maandag 4 december 2006 15:55 schreef linebear het volgende:
[..]
gaat je wel kosten natuurlijk... dat snap je wel he
Ik, hoezo?quote:Op maandag 4 december 2006 15:46 schreef Dementor het volgende:
Wie woont er hier in Rotterdam?
hehe, nou dan wacht ik mijn BS levering van vrijdag wel afquote:Op maandag 4 december 2006 15:58 schreef linebear het volgende:
[..]
zeg maar 350.... ik ben niet goedkoop
Ik zou er nog maar niet teveel over opscheppenquote:Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik, hoezo?
Ik heb een plekje gevonden waar ik op 2 kan staan als ik NU ga aanbetalen..![]()
Straks hebben we weer een huilende Oksel.quote:Op maandag 4 december 2006 16:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik zou er nog maar niet teveel over opscheppen
Kansloosquote:Op maandag 4 december 2006 14:56 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik ga het proberen in Enschede (dat zonder pre-orderen). En dus niet bij de Bart Smit met z'n klote online pre-order beleid![]()
Gewoon leuk om te weten.quote:Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik, hoezo?
Ik heb een plekje gevonden waar ik op 2 kan staan als ik NU ga aanbetalen..![]()
dat was wel grappig andersquote:Op maandag 4 december 2006 16:01 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Straks hebben we weer een huilende Oksel.![]()
hehe, zo niet leukerquote:Op maandag 4 december 2006 16:03 schreef linebear het volgende:
nou ja, als ik er vrijdag geen een krijg.... dan maar het hele weekend met mijn plasser spelen. Bijna net zo leuk
Ligt aan de winkels.quote:Op maandag 4 december 2006 16:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Komt die nou wel......... of niet eerder uit ? dan vrijdag ?
Een paar euro meer of minder daar ga ik echt niet op lopen wachten. Ook al kost ie ineens 300 euro, wat boeit dat nouquote:Op maandag 4 december 2006 16:14 schreef BroesWillems het volgende:
ik haal hem er de week er op pas... kan hem wel gelijk ergens kopen vrijdag... maar als ik een week wacht, scheelt het met 15%
quote:Op maandag 4 december 2006 16:10 schreef linebear het volgende:
fuck, door jullie raak ik echt gestresst..... zit de hele tijd al met mijn afstandbediening in mijn hand, zwaaiende bewegingen te maken
15% van 400 euro is nog altijd 60 euro,quote:Op maandag 4 december 2006 16:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Een paar euro meer of minder daar ga ik echt niet op lopen wachten. Ook al kost ie ineens 300 euro, wat boeit dat nou
wees er maar blij mee... doet gewoon pijn nuquote:Op maandag 4 december 2006 16:17 schreef Mortale het volgende:
[..]
![]()
Geniaal, waarom heb ik dat nou niet.
Gewoon forum afsluiten. Evil dead kijken. Genieten. Army of darkness aanzetten. Nog ff sars wars kijken. Doorgaan. Is vanzelf vrijdag. Als je alleen maar hier f5`t is het alleen maar moeilijkquote:Op maandag 4 december 2006 16:21 schreef linebear het volgende:
[..]
wees er maar blij mee... doet gewoon pijn nu
Ben je 4,5 uur verderquote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gewoon forum afsluiten. Evil dead kijken. Genieten. Army of darkness aanzetten. Nog ff sars wars kijken. Doorgaan. Is vanzelf vrijdag. Als je alleen maar hier f5`t is het alleen maar moeilijk
Wat een onzin.. Zeg gewoon sorry.. Of schop em nog een keer.quote:Op maandag 4 december 2006 16:29 schreef s0ul het volgende:
GVD omdat ik iemand in zun ballûh schopte moet ik tot 15.40 vrijdag op school blijven
En dan nog 30 min naar huis fietsen![]()
zeggen dat je niet kan, dat je hamster is overleden of zoquote:Op maandag 4 december 2006 16:29 schreef s0ul het volgende:
GVD omdat ik iemand in zun ballûh schopte moet ik tot 15.40 vrijdag op school blijven
Verkopen ze bij Dynabyte ook wii'squote:Op maandag 4 december 2006 14:30 schreef DtchDopey het volgende:
Bij m'n dynabyte gecheked en die geven aan dat er zat wii's zijn om de preorders in te vullen en als ik het zo begreep was er zelfs nog ruimte voor preorders...
Ik hoop het, ik ga gewoon 's morgens hier naar het winkelcentrum waar ik 8 (!) mogelijkheden heb voor een wii, namelijk: (op volgorde van verwachting) V&D, Van Leest, Dynabyte, Dixons, FRS, Intertoys, Kijkshop, Bart Smit. Ik denk dat het me wel moet lukken. Zoniet, stap ik in de tram voor 20 min. en heb ik nog een Intertoys, Bart Smit, MM, Dixons, en een Bijenkorf. Jammer genoeg is dit in Den Haag. Maar ik denk dat het me wel gaat lukken bij de eerste groep winkels.quote:Op maandag 4 december 2006 14:27 schreef Knoflook het volgende:
Wie denk dat het hem gaat lukken een Wii te krijgen vrijdag.
Dat wil zeggen zonder Pre orders....
Lekkere ben jequote:Op maandag 4 december 2006 16:29 schreef s0ul het volgende:
Sommige mensen verdienen het gewoon.quote:
Misschien dat de plaatselijke pastoor nog wel een Wii heeft, moet je wel voor zondag gaan, anders is het godslastering!quote:Op maandag 4 december 2006 16:33 schreef linebear het volgende:
ik woon in staphorst en daar is geen speelgoedzaak
Heb ze gemaild, maar nog niks gehoord. Weet niet of ze ze gaan verkopen...quote:
Ik ook en foto's enzo.quote:Op maandag 4 december 2006 16:42 schreef torn_Machina het volgende:
Ik verwacht vrijdag hier wel complete verslagen van Fokkers, die vrijdag stad en land afreizen voor een Wii.![]()
Goed idee! Ik denk dat ik wel een camera mee neem om mijn avontuur te fotograferenquote:
Kom nou, op dat moment ben ik wel met andere dingen bezigquote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Goed idee! Ik denk dat ik wel een camera mee neem om mijn avontuur te fotograferen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |