quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik werk in de plaatselijke Dixons en heb voor mezelf 4 Wii's gereserveerd. Plek 1 t/m 4 sta ik op, dus. Voor de Fok!-chaps doe ik de drie die ik over heb tegen een zacht prijsje weg: ¤400 voor 't pakket en dan gooi ik er nog een extra controllerset bij.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:43 schreef SuperHarregarre het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kansloze pauperIk kots even op je
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
zeldaquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:58 schreef Kremers het volgende:
Humor om dit allemaal te lezen
Ik twijfel nog of ik een wii ga kopen. Ik heb al een XBOX360, en kom nu eig al tijd te kort voor andere dingen(HBO studie voornamelijk
)
Ik kijk het nog even aan, want ook de launchgames spreken mij niet echt aan, behalve wii sports dan.
t filmpje erbij ook..quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:01 schreef Megalomaniac het volgende:
Nintendo geeft tips voor veilig Wii-gebruik
AMSTERDAM - Nintendo heeft op zijn website instructies geplaatst voor het veilige gebruik van de nieuwe gameconsole Wii. De Wii heeft een bijzondere controller, die de lichaamsbewegingen van de speler volgt.
Bekijk video
Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om in het standaard met de console meegeleverde spel Wii Sports golf of tennis te spelen door de controller als golfclub of racket te gebruiken.
Wie de controller daarbij in het heetst van de strijd uit zijn handen laat vliegen, kan flinke brokken maken. Dat heeft in de Verenigde Staten, waar de Wii deze week op de markt kwam, inmiddels tot schade en zelfs verwondingen geleid.
Polsband
Nintendo raadt spelers daarom aan altijd de bijbehorende polsband te gebruiken. Ook moeten fanatieke gamers zorgen dat ze genoeg ruimte hebben om vrij te bewegen, en om het kwartier even pauzeren.
Nu.nl
Stiekem pre-orderenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:09 schreef super-muffin het volgende:
Wat doen echte Matcho's dan om een Wii te krijgen op 8 december?
's ochtends wakker worden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:09 schreef super-muffin het volgende:
Wat doen echte Matcho's dan om een Wii te krijgen op 8 december?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:20 schreef spanks het volgende:
De kans bestaat dat ik er vrijdag ook twee heb. Uiteraard kan deze tegen kostprijs door een Fokker bij mij in Utrecht dan worden afgehaald! Die van de BS staat op internet klaar voor levering bij mij en ik sta 1ste bij de Intertoys.
Dat zei je in 't vorige topic ook al.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:28 schreef CecilBDemented het volgende:
WII wat een lachertje zeg
Dat lachertje verkoopt wel als een speerquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:28 schreef CecilBDemented het volgende:
rot op allochtoon!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:28 schreef CecilBDemented het volgende:
Ik hou mezelf aanbevolen..quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:20 schreef spanks het volgende:
De kans bestaat dat ik er vrijdag ook twee heb. Uiteraard kan deze tegen kostprijs door een Fokker bij mij in Utrecht dan worden afgehaald! Die van de BS staat op internet klaar voor levering bij mij en ik sta 1ste bij de Intertoys.
Het is nog afwachten he! Straks krijg ik er maar 1. Maar ALS ik er twee krijg, dan post ik dat hier in het Wii topic (waarschijnlijk nummer 142 tegen die tijdquote:
Niet te voorbarig hequote:Op vrijdag 1 december 2006 13:07 schreef Oksel het volgende:
En Roy heeft mijn zijn 2e pre-order beloofd..Lief gewoon!
Hodverdommequote:Geachte internetklant,
Volgende week is het zover, de Nintendo Wii wordt gelanceerd.
U heeft bij ons een Wii spelcomputer gereserveerd, echter krijgen wij helaas niet het aantal consoles uitgeleverd dat wij zouden moeten krijgen, rekening houdende met het overweldigende aantal reserveringen dat wij hebben binnengekregen.
Op volgorde van reserveringsdatum hebben de eerste klanten inmiddels de mogelijkheid gekregen om te bestellen. De geringe voorraad is alweer uitverkocht….
Er volgen natuurlijke verdere leveringen, echter weten wij niet hoeveel stuks dit zullen zijn.
U blijft in onze reserveringslijst staan, en wij zullen wederom op volgorde van reserveringsdatum een e-mail en/of SMS sturen zodra u de Wii spelcomputer kunt bestellen.
Onze excuses voor het ongemak en check uw mailbox regelmatig!
Met vriendelijke groeten,
De Shopmanager
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:05 schreef DaMook het volgende:
Mail van bs:
[..]
HodverdommeKlootzakken
Dat wel ja, maar ach dan krijg je het 3 dagen later. Is dat nou zo'n ramp?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:10 schreef Kill_em_all het volgende:
Wel dat ze ze via inet verkopen ipv via de winkels.
quote:Geachte internetklant,
Volgende week is het zover, de Nintendo Wii wordt gelanceerd.
U heeft bij ons een Wii spelcomputer gereserveerd, echter krijgen wij helaas niet het aantal consoles uitgeleverd dat wij zouden moeten krijgen, rekening houdende met het overweldigende aantal reserveringen dat wij hebben binnengekregen.
Op volgorde van reserveringsdatum hebben de eerste klanten inmiddels de mogelijkheid gekregen om te bestellen. De geringe voorraad is alweer uitverkocht….
Er volgen natuurlijke verdere leveringen, echter weten wij niet hoeveel stuks dit zullen zijn.
U blijft in onze reserveringslijst staan, en wij zullen wederom op volgorde van reserveringsdatum een e-mail en/of SMS sturen zodra u de Wii spelcomputer kunt bestellen.
Onze excuses voor het ongemak en check uw mailbox regelmatig!
Met vriendelijke groeten,
De Shopmanager
PWND!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:49 schreef speknek het volgende:
@#$%^&%$ Hoor net dat de V&D ook een mini-preorder lijstje had en dus al uitverkocht zijn.
Spanks, wij Utreggers, wij moeten elkaar steunen!
doe ik nu al.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:55 schreef speknek het volgende:
Ik vind het in ieder geval fijn dat praktisch het hele topic stevig in z'n kont wordt gepwnd! Gedeelde smart is halve smart zal ik maar zeggen.
Degene die hem wel heeft op 8 december kan hier zo hard lachen..
Oplaadbare batterijen FTWquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:58 schreef _GdR_ het volgende:
omg krijg je dit gezeik ook nog natuurlijk:
[afbeelding]
check die tv btwgast zal zn lcd wel geperforeerd hebben met zn wiimote.
Gaat ie ook echt meldenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:05 schreef _GdR_ het volgende:
ben ff weg.
IK WIL ZEKERHEID!quote:Geachte heer/mevrouw,
tot mijn grote schrik zag mijn oog dat u tot op heden nog geen vermelding maakt van de Nintendo Wii op uw website. De Nintendo Wii is de nieuwste Nintendo spelcomputer die 8 dec in de winkels komt te liggen. Ik vroeg mij af of Intratuin dit product weldegelijk gaat verkopen en of ik deze alvast kan bestellen voor een bezorging op 8 dec.
M.V.G.
Eric
quote:
Intratuinquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef BMH het volgende:
Tis heel gezellig geworden hier
[..]
IK WIL ZEKERHEID!
Hij gaat gewoon elke willekeurige winkel af om te vragen of ze een Wii gaan verkopenquote:
ik ga de snackbar maar mailen dan voor de zekerheidquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ze bij de Intratuin allemaal verkopen.
Denk je nu echt dat ik de intratuin heb gemailt?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:17 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga de snackbar maar mailen dan voor de zekerheid
Denk je nu echt dat ik de snackbar ga mailenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik de intratuin heb gemailt?![]()
quote:EA invests in development studio for Wii
It has been announced today by Electronic Arts that they have acquired developer Headgate Studios. For those of you that may remember, Electronic Arts have previously teamed up with the developer to work on the Tiger Woods and Madden franchises since 2000.
Now renamed EA Salt Lake, the developer has been given the job to exclusively develop software for the Nintendo Wii. "Having worked with EA for the past six years, we know their teams share work ethic, passion for creative excellence and commitment to quality," Vance Cook, founder of Headgate and now newly appointed Executive Producer of EA Salt Lake stated. "By joining EA, we are making official what we all already feel – that we are part of the EA family."
Paul Lee, President of EA Studios also shared his thoughts on the acquisition. "Salt Lake City is a terrific place to make games," He said. "It's a dynamic city with a vibrant creative community and a great quality of life. We are thrilled to have them join EA."
This news follows last month's announcement from Buena Vista who opened a new studio developing software exclusively for Nintendo consoles. Things are certainly looking bright for Nintendo. On a side note, less than a week until Wii reaches PAL shores.
quote:Over fifteen more Wii games are underway at Electronic Arts, each one custom designed for the quirky new console.
Probably because it can rather than necessarily should at this stage, EA is giving Nintendo Wii huge support over the next 12-18 months. Speaking to Newsweek, EA’s CEO Larry Probst has promised “five or six” new Wii games before the end of March 2007, and a further “low to mid-teens” throughout 2007-2008. “You're going to see us be more prolific on Nintendo's platform than we have been in the past,” says Probst.
Among familiar brands that include Harry Potter, SSX, Need for Speed, and The Godfather, the all-seeing EA CEO also promises “Wii-specific” games – Wii Sims (http://boku-sim.jp), mentioned in our news on Tuesday, will be one of the first.
In closing, Probst is asked what he is most looking forward to from other publishers. “I think it's always interesting to watch Nintendo. They consistently do things that are unique, innovative, unexpected. It'll be fun to watch what they have in the pipeline for Wii and for DS.”
quote:RUMOR: A Wii surprise coming?
Speaking with a friend of mine from Germany, who works for a very legitimate gaming production and publication, I can confirm that Nintendo truly does have something under their sleeves in the next few months. Of course, I can’t say more than that at the current moment, but now you’re glad that you checked the site other the weekend right? The secret lies within the Wii’s interface, most notably the channels. Something just might surprise you how far Nintendo can go in actually changing the infrastructure of their next-gen console.
Remember IGN’s interview with NOA’s Perrin Kaplan?
IGN: “Do we have any more surprises on the way before launch?”
Kaplan: “We do have a couple of other surprises. You know probably not as big as what you got today, but more details on a couple of different things that I think people… I think your folks will be very pleased about.”
These secrets are contained in upcoming channels to surface eventually - ones that haven’t been announced. Nintendo’s playing a waiting game on when to reveal this, but I cannot confirm anything other than that. Stay tuned on these developments.
In other developments, you might want to keep an eye on your Wii’s WiiConnect24 service leading up to this Christmas. Nintendo’s sending a nifty gift… a surprise.
Intratuin?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef BMH het volgende:
Tis heel gezellig geworden hier
[..]
IK WIL ZEKERHEID!
Kun je de Wii dan voor 249 euro uit de muur trekken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:53 schreef linebear het volgende:
Ik heb even gecheckt bij de Febo bij me om de hoek... daar sta ik nu # 1 op lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |