Ik vind het wel lullig voor je maar reserveren bij Futurezone is sowieso niet echt slim. Zelf ook een tijd gedaan maar ben klaar met die familie. De organisatie en logistiek van dit familie bedrijf is echt een dramaquote:Op woensdag 29 november 2006 15:04 schreef Oksel het volgende:
JA..Beetje medeleven zou wel prettig zijn..
Volgens mij krijg je een mailtje als jij je reservering in een bestelling kan omzetten.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:10 schreef Knucklezz het volgende:
Ik vraag me af he.. ik zie dat sommige een mail hadden van bartsmit.. nu heb ik em daar ook gereserveerd maar heb geen mail gehad??? weet iemand hoe dat kan ?? en kan mn reservering ook niet in een bestelling veranderen? hm vaag.. kan wel een nieuwe BESTELLEN..
weet iemand hoe ik die reservering kan omzetten in bestelling ?
"ze"? je laat je moeder je wii halen?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:11 schreef realbase het volgende:
ik nie..
Ik kwam pas te laat achter deze console en heb dus geen preorder meer geplaatst.
Ik mag dus hopen dat ze bij de MM waar ze geen preorder list bijhouden het hardst kan rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Gast. Ga mensen in het ps3 topic lastigvallen ofzo.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:16 schreef _GdR_ het volgende:
*kuch*
ja jij niet dan ?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:12 schreef floppie86 het volgende:
[..]
"ze"? je laat je moeder je wii halen?![]()
Dus omdat ze chinees is zou ze daar niet mogen werkenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:18 schreef Oksel het volgende:
En waarschijnlijk is dat Chinese wijf idd één van de eigenaren, anders zou ze er niet werken.
maar hoezo kan ik em dan wel bestellen maar niet mn reservering omzetten in bestelling ??quote:Op woensdag 29 november 2006 15:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je een mailtje als jij je reservering in een bestelling kan omzetten.![]()
Die vastlopers gebeurden alleen bij lange sessies, dus warmteproblemen. Hij (en ik) zijn enorm kritisch als het gaat om electronica en daarom heeft ie m meteen weer verkocht. Je moet er namelijk vanuit kunnen dat je n stabiele console hebt. Geldt ook voor de Wii waar ik ook 'verhalen' over hoor van vastlopers, hoewel dit waarschijnlijk softwareproblemen zijn. Als straks de nieuwe 360 uitkomt dan is er een grote kans dat DIE erbij komt hoewel ik altijd gedacht heb dat ik een PS zou halen. De 360 heeft de meeste kans om naast de Wii te komen door het onlinegebeuren en de leegloop van exclusives voor de PS. En de prijs natuurlijkquote:Op woensdag 29 november 2006 15:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
als ie last van vastlopers heeft, kan hij hem ook gewoon opsturen voor garantie..
Ik heb wel een mailtje gehad, maar op de website kan ik het ook nog niet bestellen.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:24 schreef Knucklezz het volgende:
[..]
maar hoezo kan ik em dan wel bestellen maar niet mn reservering omzetten in bestelling ??
moet toch mogelijk zijn om dat EERDER te kunnen dan mensen die em niet gereserveerd hebben ?:P
Ga gewoon langsquote:Op woensdag 29 november 2006 15:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb wel een mailtje gehad, maar op de website kan ik het ook nog niet bestellen.
Ach fuck it.
Ik 450e, niet zo zeurenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:26 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Die vastlopers gebeurden alleen bij lange sessies, dus warmteproblemen. Hij (en ik) zijn enorm kritisch als het gaat om electronica en daarom heeft ie m meteen weer verkocht. Je moet er namelijk vanuit kunnen dat je n stabiele console hebt. Geldt ook voor de Wii waar ik ook 'verhalen' over hoor van vastlopers, hoewel dit waarschijnlijk softwareproblemen zijn. Als straks de nieuwe 360 uitkomt dan is er een grote kans dat DIE erbij komt hoewel ik altijd gedacht heb dat ik een PS zou halen. De 360 heeft de meeste kans om naast de Wii te komen door het onlinegebeuren en de leegloop van exclusives voor de PS. En de prijs natuurlijk.
Een HD-DVD of Bluray haal ik wel voor mn PCtje. De Wii wordt deze gen denk ik de lachende derde, veel mensen kopen die erbij naast de HD consoles of kopen m omdat ze N-fan zijn en dan heb je daarnaast nog de casuals. Alleen moet die prijs straks wel NAAR BENEDENBijna 400e ben ik straks kwijt
![]()
Ik heb er een gereserveerd bij de plaatselijk BS dus dat komt wel goed.quote:
Jep! Maar volgend jaar pas!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:38 schreef Ludacriss het volgende:
Komt smash bros eigenlijk ook uit? Dat was namelijk de spel op de game cube en als ie hier ook voor uit komt koop ik de Wii zeker
http://www.gamer.nl/doc/36132quote:Op woensdag 29 november 2006 15:38 schreef Ludacriss het volgende:
Komt smash bros eigenlijk ook uit? Dat was namelijk de spel op de game cube en als ie hier ook voor uit komt koop ik de Wii zeker
Cool... nog effe wachten dus ( niet zoals Cartman in South Park ).quote:Op woensdag 29 november 2006 15:39 schreef Roi het volgende:
[..]
Jep! Maar volgend jaar pas!
[afbeelding]
Je moet de wii dan gewoon ff bestellen, heb ik ook gedaan en ben net gebeld door bart smit om de order te bevestigen en dat ik hem op 8 december kan verwachtenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:10 schreef Knucklezz het volgende:
Ik vraag me af he.. ik zie dat sommige een mail hadden van bartsmit.. nu heb ik em daar ook gereserveerd maar heb geen mail gehad??? weet iemand hoe dat kan ?? en kan mn reservering ook niet in een bestelling veranderen? hm vaag.. kan wel een nieuwe BESTELLEN..
weet iemand hoe ik die reservering kan omzetten in bestelling ?
Mja, de Replay had hem vandaag ook al in de rekken staan. Geinig spul, zo'n Wii-doosjequote:Op woensdag 29 november 2006 15:38 schreef Wessiej het volgende:
Haha, Zuiderpark computers heeft Call of Duty 3 voor de Wii nu al op voorraad
Vorige maand heb ik mijn Wii aanbetaald, moet je maar na de Dixons gaanquote:Op woensdag 29 november 2006 15:34 schreef Oksel het volgende:
16 Oktober heb ik mijn Wii aanbetaald..
Meesterlijkquote:
Ga er maar vanuit dat er evenveel of zelfs iets meer characters in komen dan bij Melee. Hopelijk halen ze al die kloon characters er wel uit.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:46 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Meesterlijk
Veel nieuwe personages alleen wel minder dan de oude. Hopelijk dat je nog pokemon kan oproepen
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik dus op #14quote:Op woensdag 29 november 2006 15:56 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wees daar maar niet zo cker van![]()
Via de website lukte het me (nog) niet in ieder geval.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:11 schreef Brici het volgende:
hebbe meer mense die bij bart smit gepreorderd hebben een mailtje gehad van bs
Ik had bij bs zelf gereserveerd en ook via internet nu weet ik niet of dit van de winkel of van internet is
Kga er morgen wel ff langs maar in die mail staat:
Aangezien u een van de eersten bent geweest die de console heeft gereserveerd, krijgt u de kans om nu al te bestellen bij www.bartsmit.com. De voorraad is heel schaars, dus reageer snel!
De spelcomputer wordt echter pas op de dag van release, 8 december bij u afgeleverd.
U heeft:
Nintendo Wii Sports + Controller
bij ons gereserveerd. Nu heeft u de mogelijkheid om het product dat u heeft gereserveerd (Nintendo Wii Sports + Controller) te bestellen.
Denken jullie dat dit van me reservering van de winkel is en dat ik moet bestellen?
De gouden tip is: Van Leest. Bijna niemand weet dat die ook consoles verkopen. Die in het centrum had echter al meer pre-orders dan de eerste lichting, gelukkig heb je ook wel eens winkelcentra in nieuwbouwwijken waar niemand aan denktquote:
Van Van Leest mag je toch wel verwachten dat ze niet knoeienquote:Op woensdag 29 november 2006 14:58 schreef Adagio het volgende:
[..]
Ik zou het nog ff een keer of wat checken als ik jou was. Om zeker te zijn. En hier posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |