Oh, je bent nu ineens heel tof.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Want? Omdat ik het raar vind dat mensen gaan doemdenken als anderen niet hebben gepreorderd? Lekker boeiend wie wel en wie niet heeft gepreorderd trouwens. Ikzelf heb nooit gepreorderd, dus waarom zou ik het nu wel doen? Om de eerste te zijn? Whooptie-fucking-doo.
Als 20.000 mensen een Wii willen en er zijn er 10.000 beschikbaar, dan maakt het niet uit wat 85% van nederland doetquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:44 schreef Chanty87 het volgende:
Sure. En da's echt representatief voor de rest van het landEn zoals Roi al zei, dit is Nederland. Minstens 85% van de bevolking weet amper wat een Wii is. Ik weet zeker dat als ik bij de Top1Toys in Numansdorp een Wii zou halen, ik er gewoon eentje mee zou krijgen.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:49 schreef _petjan het volgende:
Inderdaad. Ik ga gewoon naar de winkel en dan koop dan gewoon een wii.
Ineens? Ben altijd al tof geweest. Ik wacht gewoon geduldig tot mijn vader een Wii meeneemt. Die vindt het zelf ook een tof ding 14.gifquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Oh, je bent nu ineens heel tof.
Dan wacht je toch even. Tering
Pre-orders zijn sowieso alleen handig voor mensen die er een op 8 december willen hebben.
Nu is het ook ineens niet boeiend meer
[..]
Als 20.000 mensen een Wii willen en er zijn er 10.000 beschikbaar, dan maakt het niet uit wat 85% van nederland doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ineens? Ben altijd al tof geweest. Ik wacht gewoon geduldig tot mijn vader een Wii meeneemt. Die vindt het zelf ook een tof ding 14.gifk, coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk overigens wel dat je in een dorpje zo een Wii kan halen
oe er wordt geeditZes uur is wel even wat anders dan 6 weken.quote:Kijk, dat sommigen hier gelijk beginnen te mauwen van "Wheheheheheh wij zitten dan al lekker 6 uur te spelen op de Wii als de anderen die niet gepreordered hebben nog lopen te zoeken" kan ik toch niks aan doen. Wie probeert er dan tof te doen vraag ik me af? Ik verdedig slechts de mensen die niet willen preorderen. So sue me.
Vooral voor de fans (zoals Tomasso) die er nu al maaaanden op wachten.
6 uur zal me echt aan m'n aars schroeien. Hell, ik kan eventueel ook nog 2 weken wachten. Tuurlijk, ik zou hem graag op dag 1 willen hebben, maar het is geen prioriteit om me in leven te houden ofzo...quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
k, cool
oe er wordt geedit
[..]
Zes uur is wel even wat anders dan 6 weken.
Vergis je daar niet in, bij ons kutdorp (17k inwoners). Zijn er al 12 preorders en ze verwachten maar 8 Wii's.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
k, cool
oe er wordt geedit
[..]
Ik quote slechts wat er in deeltje 129 werd gezegd, hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
k, cool
oe er wordt geedit
[..]
Zes uur is wel even wat anders dan 6 weken.
Ja, mij ook, ik moet nog naar school 's ochtends.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
6 uur zal me echt aan m'n aars schroeien.
Ik heb lekker vrij op 8 december.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja, mij ook, ik moet nog naar school 's ochtends.
Joh, de hele gemeente waar Numansdorp onder valt heeft net iets meer dan 13.000 inwoners en mijn eigen gemeente heeft maar 10.000 inwonersquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:03 schreef Platina het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in, bij ons kutdorp (17k inwoners). Zijn er al 12 preorders en ze verwachten maar 8 Wii's.
Nederland met Amerika vergelijkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
De meeste mensen in America dachten ook van ach, ik hoef niet te pre-orderen, ik stap zo de winkel binnen en haal er wel 1, maar dat is toch mooi anders gelopen.
Maargoed jullie zien het vanzelf wel
ik hoop dat dat in Putten niet het geval is.... kga wel niet meer pre-orderen en gewoon ochtends half 9 ff naar de bartssmit... anders naar kutdorp ernaast fietsen naar de intertoys... na 12 uur zoek ik niet meerquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:03 schreef Platina het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in, bij ons kutdorp (17k inwoners). Zijn er al 12 preorders en ze verwachten maar 8 Wii's.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:31 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb gehoord dat ze de 6de geleverd worden...
hé!, pssssssst meisje, hier heb je 20 euro als je mij die wii nu al geeft. kan je lekker breezers gaan drinken met je vriendinnetjes.
Je onderschat de Wii, wat een schatje ben je toch ook héquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:20 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nederland met Amerika vergelijken![]()
Wat een grapjurk ben je toch ook hè.
17k inwoners een dorp noemen...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:03 schreef Platina het volgende:
[..]
Kun je voor mij dan ook die medewerkers een draai om de oren verkopen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:39 schreef Oksel het volgende:
Bij de Bart Smit in "De Passage", in Schiedam hadden ze nog 0 pre-orders of andere gekkigheid. Nog niemand geweest die er uberhaupt naar vroeg.
Ik sta op Nr 1 bij Future Zone Rotterdam, als ik er géén heb, sla ik een winkelruit in.
Nee, jij maakt gewoon een domme vergelijking. Nederland is helemaal niet zo gefocust op gameconsoles en dan vooral niet op Nintendo. Heb jij hier in NL ooit een grote groep fans voor de deur van een grote winkel zien kamperen alleen voor de launch van een console? Denk het niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je onderschat de Wii, wat een schatje ben je toch ook hé
De DS Lite was in 't begin ook niet goed verkrijgbaar hoor, vooral in 't zwart.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, jij maakt gewoon een domme vergelijking. Nederland is helemaal niet zo gefocust op gameconsoles en dan vooral niet op Nintendo. Heb jij hier in NL ooit een grote groep fans voor de deur van een grote winkel zien kamperen alleen voor de launch van een console? Denk het niet.
Hahaha! Ja hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef Oksel het volgende:
Chanty, je moet niet zo bijdehand doen, want jij was degene die heel hard riep te schreeuwen dat ze geen Wii ging kopen, en geen Zelda wilde op de Wii, en dat Nintendo alles fout deed... Je lijkt Wouter Windvaan Bos wel, meewaaien met alle winden...
![]()
Voor mij is het gewoon pure zekerheid zodat ik niet voor lul naar de stad hoef in mijn zeer schaarse vrije tijdquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef MMaRsu het volgende:
In tegenstelling tot eerdere consolelaunches lijkt de vraag voor de Wii toch een stuk groter. Wat is de moeite van pre-orderen? Je bent zeker van een systeem. Beter het zekere voor het onzekere nemen
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, jij maakt gewoon een domme vergelijking. Nederland is helemaal niet zo gefocust op gameconsoles en dan vooral niet op Nintendo. Heb jij hier in NL ooit een grote groep fans voor de deur van een grote winkel zien kamperen alleen voor de launch van een console? Denk het niet.
Jawel dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:50 schreef zquing het volgende:
ik ga gwoon bivakeren voor een mediamarkt met een stel vrienden en dan zo snel mogelijk naar de wii's rennen als de winkel open gaat, zo heeft een vrien van me ook een 360 kunnen bemagtigen op de launch dag
Een handheld is niet hetzelfde als een console, lieve schatquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Mikani het volgende:
[..]
De DS Lite was in 't begin ook niet goed verkrijgbaar hoor, vooral in 't zwart.
We zullen zien, inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:00 schreef sitting_elfling het volgende:
waardeloze discussie weer .. we zien wel wie gelijk heeft op 8 december ?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:03 schreef _GdR_ het volgende:
als ik op de 8e geen wii hebt ga ik gewoon kinderen beroven van hun preorder.
Joh.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Een handheld is niet hetzelfde als een console, lieve schat
Het is slechts steeds hetzelfde groepje dat hier post en constant discussies houdt hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:14 schreef basalphenaar het volgende:
Als je naar het tempo kijkt waarmee de Wii-topics volgepost worden hier op fok zou je toch wel denken dat de Wii behoorlijk populair is hier in Nederland
Opzich wel een strak planquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef Koentje3 het volgende:
dude, ga gewoon op 8 december vroeg naar de winkel, haal een wii, haal zelda, en sluit jezelf op in je kamer![]()
Toen jij nog niet in de wii topics kwam iddquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het is slechts steeds hetzelfde groepje dat hier post en constant discussies houdt hoorDaarom gaat het zo snel. Zegt geen ruk over de rest van Nederland.
Je bedoelt, vroegah, toen het hier nog stil en saai wasquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Toen jij nog niet in de wii topics kwam iddVroegah
Toen het hier nog gezellig was
Maargoed ik moet ook nog even meedoen met de discussie.....
Mensen die geen pre order hebben en wel een wii willen op 8 december zijn stom. En geen echte mannen!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je bedoelt, vroegah, toen het hier nog stil en saai wasIk breng leven in de brouwerij, dammit!
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je bedoelt, vroegah, toen het hier nog stil en saai wasIk breng leven in de brouwerij, dammit!
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
OH NOESDoe er zelf dan wat aan ipv zo te huilen.
Maar wel vlak na Sinterklaas, precies wanneer mensen hun geld hebben besteed.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef Dementor het volgende:
Vergeet ook niet dat de wii in feestmaand december uitkomt in Nederland en niet ergens midden in het jaar.
De kerstdagen worden ook steeds vaker gevierd met kado's onder de boomquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar wel vlak na Sinterklaas, precies wanneer mensen hun geld hebben besteed.
True. Want met Kerst wordt hier nog altijd weinig met cadeaus gedaan, toch? Tenminste, ik heb slechts eens in m'n leven kleine cadeautjes gehad met Kerst, voor de rest gewoon niet omdat we met Sinterklaas al cadeaus kregen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar wel vlak na Sinterklaas, precies wanneer mensen hun geld hebben besteed.
Huilen? Oh my godquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
OH NOESDoe er zelf dan wat aan ipv zo te huilen.
Overdreven shit... Whehe, hoor wie 't zegtquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huilen? Oh my god. Echt overdreven shit hier. Huilie's die zeggen LOL IK GA TOCH NIET PRE-ORDEREN NOG NOOIT GEDAAN WAAROM NU WEL HIHI ...
Ik heb ook nog nooit een pre-order gedaan, en het kan me ook echt totaal geen eeeeeeeeene zak schelen of iemand anders het wel doet of niet, maar waarom niet een stukje zekerheid dat je gewoon 100% zeker weet dat je een systeem te pakken hebt?
Zoals ik zei, het maakt me echt geen fuck uit of iemand het wel doet of niet maar het is gewoon echt DOM om te denken dat er geen grote vraag naar de Wii zal zijn. Alsof het ding nog OVERAL makkelijk te krijgen zal zijn joh
Zelda een 8.8 op gamespotquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:02 schreef ikookhier het volgende:
Gaat weer lekker snel een nog geen nieuws te bekennen![]()
het spijt me WTF laag man 8.8 Woootquote:
Jammer dat je niet kunt instellenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:06 schreef Cid het volgende:
Wel jammer dat ze Link helemaal rechthandig gemaakt hebben voor de Wii overigens.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Overdreven shit... Whehe, hoor wie 't zegt![]()
Idd, kutgamequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nu ga ik dat misbaksel al helemaal niet kopen.![]()
![]()
![]()
Zelda een B+ op gamerevolutionquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef Chanty87 het volgende:
Alle gekheid op een stokje. Iemand nog nieuws? Idioten die de strap niet omhadden ofzo?
Onder welke steen leef jij? Nooit t nieuws gevolgd? Is al jaren bekend dat sinterklaasviering overlopen wordt door kerst...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
True. Want met Kerst wordt hier nog altijd weinig met cadeaus gedaan, toch? Tenminste, ik heb slechts eens in m'n leven kleine cadeautjes gehad met Kerst, voor de rest gewoon niet omdat we met Sinterklaas al cadeaus kregen.
Niet echt, het is relatief rustig op verschillende messageboards. Alleen lees ik wel, dat aardig wat mensen die Navi pointer irritant vinden met TP. Je kunt hem uitzetten, maar dan moet je manual, met het pookje dus gaan richten met slingshot/bow.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef Chanty87 het volgende:
Alle gekheid op een stokje. Iemand nog nieuws? Idioten die de strap niet omhadden ofzo?
Kerst wint zeker aan populariteit.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij? Nooit t nieuws gevolgd? Is al jaren bekend dat sinterklaasviering overlopen wordt door kerst...
Verder is het gewoon slim op te pre-orderen als je de console op dag 1 wilt hebben. Gewoon de zekerheid hebben. Ook kom t het vaak voor dat nintendo spullen uitverkocht zijn, zoals AC voor de DS
Oh gut, het spijt me dat ik zelf deel uitmaak van een traditioneel gezin en niet in een grote stad woon waar Kerst met cadeaus vieren normaal isquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij? Nooit t nieuws gevolgd? Is al jaren bekend dat sinterklaasviering overlopen wordt door kerst...
Verder is het gewoon slim op te pre-orderen als je de console op dag 1 wilt hebben. Gewoon de zekerheid hebben. Ook kom t het vaak voor dat nintendo spullen uitverkocht zijn, zoals AC voor de DS
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zelda een B+ op gamerevolution![]()
T nieuws ontvang je niet in een traditioneel dorp???quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oh gut, het spijt me dat ik zelf deel uitmaak van een traditioneel gezin en niet in een grote stad woonTering.
Zou het kunnen dat third party Gamecube-controllers niet werken op de wii?quote:ahem.
I'm sure you already know this but...
I CAN'T GET MY GAMECUBE CONTROLLER TO WORK!
This sucks because I wasn't able to afford a game today, so all I have is Wii Sports and my Gamecube collection. It's a third party nyko Starpad, so if someone has a Nintendo branded controller and could tell me if that works, that'd be great. And if someone could also test out a third party one that'd be even better.
I'd hate to have to return the Wii now...
Anders ga je even na waar het uiteindelijk over gaat, Spuit11. Ik heb geen zin meer hier verder op in te gaan, we zien vanzelf wel hoe het loopt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
T nieuws ontvang je niet in een traditioneel dorp???
Waar t om gaat is dat je redeneringen nergens op slaan. Wat is het nadeel van een preorder? Niets. Je hebt gewoon een zekerheidje en hoeft op de dag zelf geen extra moeite te doen. Nintendo heeft overigens de gewoonte om te weinig van hun producten te leveren dus de gedachtengang erachter lijkt me niet echt vreemd.
Net of een traditioneel gezin wat in een dorp woont geen kerst viert. Jullie gezin misschien niet, maar veel anderen wel. Het is gewoon de realiteit die wordt verteld.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oh gut, het spijt me dat ik zelf deel uitmaak van een traditioneel gezin en niet in een grote stad woon waar Kerst met cadeaus vieren normaal isTering.
Nee?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef Mortale het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat third party controllers niet werken op de wii?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |