Het is slechts steeds hetzelfde groepje dat hier post en constant discussies houdt hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:14 schreef basalphenaar het volgende:
Als je naar het tempo kijkt waarmee de Wii-topics volgepost worden hier op fok zou je toch wel denken dat de Wii behoorlijk populair is hier in Nederland
Opzich wel een strak planquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef Koentje3 het volgende:
dude, ga gewoon op 8 december vroeg naar de winkel, haal een wii, haal zelda, en sluit jezelf op in je kamer![]()
Toen jij nog niet in de wii topics kwam iddquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het is slechts steeds hetzelfde groepje dat hier post en constant discussies houdt hoorDaarom gaat het zo snel. Zegt geen ruk over de rest van Nederland.
Je bedoelt, vroegah, toen het hier nog stil en saai wasquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Toen jij nog niet in de wii topics kwam iddVroegah
Toen het hier nog gezellig was
Maargoed ik moet ook nog even meedoen met de discussie.....
Mensen die geen pre order hebben en wel een wii willen op 8 december zijn stom. En geen echte mannen!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je bedoelt, vroegah, toen het hier nog stil en saai wasIk breng leven in de brouwerij, dammit!
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je bedoelt, vroegah, toen het hier nog stil en saai wasIk breng leven in de brouwerij, dammit!
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
OH NOESDoe er zelf dan wat aan ipv zo te huilen.
Maar wel vlak na Sinterklaas, precies wanneer mensen hun geld hebben besteed.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef Dementor het volgende:
Vergeet ook niet dat de wii in feestmaand december uitkomt in Nederland en niet ergens midden in het jaar.
De kerstdagen worden ook steeds vaker gevierd met kado's onder de boomquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar wel vlak na Sinterklaas, precies wanneer mensen hun geld hebben besteed.
True. Want met Kerst wordt hier nog altijd weinig met cadeaus gedaan, toch? Tenminste, ik heb slechts eens in m'n leven kleine cadeautjes gehad met Kerst, voor de rest gewoon niet omdat we met Sinterklaas al cadeaus kregen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar wel vlak na Sinterklaas, precies wanneer mensen hun geld hebben besteed.
Huilen? Oh my godquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
OH NOESDoe er zelf dan wat aan ipv zo te huilen.
Overdreven shit... Whehe, hoor wie 't zegtquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huilen? Oh my god. Echt overdreven shit hier. Huilie's die zeggen LOL IK GA TOCH NIET PRE-ORDEREN NOG NOOIT GEDAAN WAAROM NU WEL HIHI ...
Ik heb ook nog nooit een pre-order gedaan, en het kan me ook echt totaal geen eeeeeeeeene zak schelen of iemand anders het wel doet of niet, maar waarom niet een stukje zekerheid dat je gewoon 100% zeker weet dat je een systeem te pakken hebt?
Zoals ik zei, het maakt me echt geen fuck uit of iemand het wel doet of niet maar het is gewoon echt DOM om te denken dat er geen grote vraag naar de Wii zal zijn. Alsof het ding nog OVERAL makkelijk te krijgen zal zijn joh
Zelda een 8.8 op gamespotquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:02 schreef ikookhier het volgende:
Gaat weer lekker snel een nog geen nieuws te bekennen![]()
het spijt me WTF laag man 8.8 Woootquote:
Jammer dat je niet kunt instellenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:06 schreef Cid het volgende:
Wel jammer dat ze Link helemaal rechthandig gemaakt hebben voor de Wii overigens.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Overdreven shit... Whehe, hoor wie 't zegt![]()
Idd, kutgamequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nu ga ik dat misbaksel al helemaal niet kopen.![]()
![]()
![]()
Zelda een B+ op gamerevolutionquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef Chanty87 het volgende:
Alle gekheid op een stokje. Iemand nog nieuws? Idioten die de strap niet omhadden ofzo?
Onder welke steen leef jij? Nooit t nieuws gevolgd? Is al jaren bekend dat sinterklaasviering overlopen wordt door kerst...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
True. Want met Kerst wordt hier nog altijd weinig met cadeaus gedaan, toch? Tenminste, ik heb slechts eens in m'n leven kleine cadeautjes gehad met Kerst, voor de rest gewoon niet omdat we met Sinterklaas al cadeaus kregen.
Niet echt, het is relatief rustig op verschillende messageboards. Alleen lees ik wel, dat aardig wat mensen die Navi pointer irritant vinden met TP. Je kunt hem uitzetten, maar dan moet je manual, met het pookje dus gaan richten met slingshot/bow.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef Chanty87 het volgende:
Alle gekheid op een stokje. Iemand nog nieuws? Idioten die de strap niet omhadden ofzo?
Kerst wint zeker aan populariteit.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij? Nooit t nieuws gevolgd? Is al jaren bekend dat sinterklaasviering overlopen wordt door kerst...
Verder is het gewoon slim op te pre-orderen als je de console op dag 1 wilt hebben. Gewoon de zekerheid hebben. Ook kom t het vaak voor dat nintendo spullen uitverkocht zijn, zoals AC voor de DS
Oh gut, het spijt me dat ik zelf deel uitmaak van een traditioneel gezin en niet in een grote stad woon waar Kerst met cadeaus vieren normaal isquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij? Nooit t nieuws gevolgd? Is al jaren bekend dat sinterklaasviering overlopen wordt door kerst...
Verder is het gewoon slim op te pre-orderen als je de console op dag 1 wilt hebben. Gewoon de zekerheid hebben. Ook kom t het vaak voor dat nintendo spullen uitverkocht zijn, zoals AC voor de DS
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zelda een B+ op gamerevolution![]()
T nieuws ontvang je niet in een traditioneel dorp???quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oh gut, het spijt me dat ik zelf deel uitmaak van een traditioneel gezin en niet in een grote stad woonTering.
Zou het kunnen dat third party Gamecube-controllers niet werken op de wii?quote:ahem.
I'm sure you already know this but...
I CAN'T GET MY GAMECUBE CONTROLLER TO WORK!
This sucks because I wasn't able to afford a game today, so all I have is Wii Sports and my Gamecube collection. It's a third party nyko Starpad, so if someone has a Nintendo branded controller and could tell me if that works, that'd be great. And if someone could also test out a third party one that'd be even better.
I'd hate to have to return the Wii now...
Anders ga je even na waar het uiteindelijk over gaat, Spuit11. Ik heb geen zin meer hier verder op in te gaan, we zien vanzelf wel hoe het loopt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
T nieuws ontvang je niet in een traditioneel dorp???
Waar t om gaat is dat je redeneringen nergens op slaan. Wat is het nadeel van een preorder? Niets. Je hebt gewoon een zekerheidje en hoeft op de dag zelf geen extra moeite te doen. Nintendo heeft overigens de gewoonte om te weinig van hun producten te leveren dus de gedachtengang erachter lijkt me niet echt vreemd.
Net of een traditioneel gezin wat in een dorp woont geen kerst viert. Jullie gezin misschien niet, maar veel anderen wel. Het is gewoon de realiteit die wordt verteld.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oh gut, het spijt me dat ik zelf deel uitmaak van een traditioneel gezin en niet in een grote stad woon waar Kerst met cadeaus vieren normaal isTering.
Nee?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef Mortale het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat third party controllers niet werken op de wii?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |