quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Zelda preview vannacht om 0uquote:
welke games heb je gespeeld dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarnaast was het grafisch allemaal matig, en verschillende besturingen waren té gevoelig.
doe hier eens even een sneak preview posten!quote:Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelda preview vannacht om 0u
Daarnaast was het grafisch allemaal matig, en verschillende besturingen waren té gevoelig.
Mjah, dat vind ik ook. Maar om nou aan te komen met games die er minder mooi uitzien dan FFXII op de PS2 is ook weer een beetje te he. Monkey Ball ziet er bijvoorbeeld wel een flinke stap beter uit dan Monkey Ball op de Cube.quote:
Een hele alineaquote:Op woensdag 15 november 2006 18:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
doe hier eens even een sneak preview posten!
Niet eens Raymanquote:Op woensdag 15 november 2006 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, dat vind ik ook. Maar om nou aan te komen met games die er minder mooi uitzien dan FFXII op de PS2 is ook weer een beetje te he. Monkey Ball ziet er bijvoorbeeld wel een flinke stap beter uit dan Monkey Ball op de Cube.
@ Xren: Zelda, Wii Play, Exc Truck, NFS, Tony Hawk, Monkey Ball, Mario Soccer
Blij dat ik de NGC-versie niet uit de pre-order fase heb gehaald danquote:Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Grafisch is het God Gijsquote:Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een preview schrijven na minder dan een uur Zelda gespeeld te hebben vind ik maarquote:Op woensdag 15 november 2006 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een hele alinea
Eén van de belangrijkste titels die bij de launch aanwezig zal zijn is natuurlijk The Legend of Zelda: Twilight Princess. Deze game stond in demovorm ook op de Wii Move You beurs en we konden er even mee spelen. Naar aanleiding van deze speelminuten is deze preview geschreven.
Plus de drukte in zo'n ruimte.... je kan gewoon geen echte indruk maken. Niet rustig op jezelf een ervoor gaan zitten.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een preview schrijven na minder dan een uur Zelda gespeeld te hebben vind ik maar. Zelda is een beleving
.
Ja precies, vind het echt raar om daar een preview van te schrijven. Doe dat dan als je door Nintendo uitgenodigt wordt om een paar uur bij hun Zelda te spelen of wat dan ook.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Plus de drukte in zo'n ruimte.... je kan gewoon geen echte indruk maken. Niet rustig op jezelf een ervoor gaan zitten.
Dat zou wel hard zijn, nog voor launch is wel heel snelquote:Op woensdag 15 november 2006 19:24 schreef depax het volgende:
hij is al gekraakt trouwens :
Wii.Copy.Protection.Information.READ.NFO.INTERNAL-Wii
WiiCLONE.Tools.READ.NFO-Wii
The.Legend.Of.Zelda.Twilight.Princess.WiiCLONE-Wii
Red.Steel.WiiCLONE-Wii
(ps ik ga alles netjes kopen heb gewoon nog wat contacten uit mijn verleden en zo ;x)
Is dat al bevestigd of is het nep, want dat heb je vaak namelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:24 schreef depax het volgende:
Red.Steel.WiiCLONE-Wii
(ps ik ga alles netjes kopen heb gewoon nog wat contacten uit mijn verleden en zo ;x)
Ik heb hem 2 keer... 10 minuten ofzo gespeeld en het is geweldig.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja precies, vind het echt raar om daar een preview van te schrijven. Doe dat dan als je door Nintendo uitgenodigt wordt om een paar uur bij hun Zelda te spelen of wat dan ook.
Laat ik het zo zeggen. Ik kom zelf uit die wereld ben sinds een half jaar gestopt. ;xquote:Op woensdag 15 november 2006 19:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Is dat al bevestigd of is het nep, want dat heb je vaak namelijk.
Oh nee hoor ik laat me niet door de wijs brengen door Roy, die vond Oot ook niksquote:Op woensdag 15 november 2006 19:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 keer... 10 minuten ofzo gespeeld en het is geweldig.
Dus laat je niet van de wijs brengen.
Als iemand negatief is kan ie er meest geen reet van wat Zelda TP betreft.
Ik zit nog steeds in die wereld. Echt waar, yo. Da king of warez, mon.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:34 schreef depax het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik kom zelf uit die wereld ben sinds een half jaar gestopt. ;x
eerlijk gezegd de nfo nog niet gelezen, maar het zou beetje gc achtig zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:38 schreef Kill_em_all het volgende:
En de Wii speelt zeker ook zonder problemen gebrande games af wou je zeggen? lijkt me dat je wel iets van een modchip (die er nog niet is) moet hebben.
Ik ben niet trots erop ofzo. Was gewoon ter verduidelijking.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in die wereld. Echt waar, yo. Da king of warez, mon.
Is idd ook wel logisch, praktisch gezien zelfde hardware.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:41 schreef depax het volgende:
[..]
eerlijk gezegd de nfo nog niet gelezen, maar het zou beetje gc achtig zijn.
dus probeer die nfo nu te pakken te krijgen.
alleen zijn de wii discs groter dus het kan ook omgedraaide dvd zijn zoals gc omgedraaide minidvd was.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:43 schreef Mortale het volgende:
[..]
Is idd ook wel logisch, praktisch gezien zelfde hardware.
kan me niet schelen ga deze tijd alles kopen voor de Wii.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:48 schreef Mortale het volgende:
Komt toch iets van een firmware update zodat de wii dvd's kan spelen? Dus wss kun je het gewoon branden op dl-dvd als de firmware van de dvd wii-disc/dvd speler gekraakt is.
Het komt uiteindelijk toch neer op de gameplay. Ik speel nu veel op de 360, maar om nou te zeggen dat ik door de graphics de spellen leuker vind? Neuh.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, dat vind ik ook. Maar om nou aan te komen met games die er minder mooi uitzien dan FFXII op de PS2 is ook weer een beetje te he. Monkey Ball ziet er bijvoorbeeld wel een flinke stap beter uit dan Monkey Ball op de Cube.
@ Xren: Zelda, Wii Play, Exc Truck, NFS, Tony Hawk, Monkey Ball, Mario Soccer
De Bart Smit in winkelcentrum de Passage in Schiedam had nog 0 pre-orders uitstaan. En ook nog geen vraag naar gehad.. of ze uberhaupt aan pre-orders doen weet ik niet..quote:Op woensdag 15 november 2006 18:29 schreef __aram het volgende:
Ik ben echt als een bezetene allemaal winkels aan het mailen, waaronder de media markt in verschillende steden. En nu kreeg ik van de vestiging in Eindhoven, en de meeste andere winkels en vestegingen ook, te horen dat ze geen reservering, ofwel pre-orders, aan nemen.
Waar haalt iedereen zijn pre-order dan eigenlijk vandaan? En zal dit betekenen dat met de launch er ook nog een heleboel in de winkel te halen zijn?
Mijn zoektocht gaat in ieder geval verder, al krijg ik van de meeste winkels neuteloze antwoorden terug en een vage belofte dat de wii bij hun op 8 december gekocht kan worden.
Je avatar zegt genoeg kneusquote:Op woensdag 15 november 2006 20:12 schreef nietteveranderen het volgende:
Gister was de presentatie van de WII. Want een ontzettende teleurstelling zeg.
Presentatie sloeg werkelijk nergens op, tien minuten filmpje met niets anders dan allang bekende informatie (wij trekken nieuwe doelgroepen aan bladiebladiebla)
Grote zaal met wii's om mee te spelen, maar er stond geen 1 leuk spelAllemaal kleuterspellen imo)
Enige positieve was het eten en drinken.
Ow ik ben de verschrikkelijk karige goodie-tas vergeten. Inhoud: Een muts en 2 infoboekjes, hallo?
Karige zooi, de mission360 was toch een heel stuk beter!
Nee hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
ja maar jij bent een xbox fanboy!
Eenvoud siert de Nintendo Wii.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:16 schreef nietteveranderen het volgende:
Duidelijk niet bij de presentatie geweest ?
Dat kan wel wezen, maar een presentatie mag toch wel wat meer uitleggen over het apparaat zelf? Daar is een presentatie voor volgens mijquote:
Ik wil wel graag een bron zien voor ik het geloofquote:Op woensdag 15 november 2006 19:24 schreef depax het volgende:
Red.Steel.WiiCLONE-Wii
Ja lekker objectief dan, Roy heeft OoT amper gespeeld mènquote:Op woensdag 15 november 2006 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh nee hoor ik laat me niet door de wijs brengen door Roy, die vond Oot ook niks
Behalve de echte reviewsquote:Op woensdag 15 november 2006 20:40 schreef Dementor het volgende:
Al die previews van Zelda zijn echt lachwekkend, zoveel verschillende previews met allemaal dezelfde bij elkaar geraapte info.
Nintendo heeft echt al jaren geleden aangegeven dat ze de specs niet vrij gaan geven dus dat was gewoon valse hoop...en wat verwacht je verder van een presentatie voor winkeliers, die moeten weten hoe Nntendo de Wii wil verkopen en aangezien Nintendo dat niet met de specs gaat doen hoeven de winkeliers die ook niet te weten.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:20 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen, maar een presentatie mag toch wel wat meer uitleggen over het apparaat zelf? Daar is een presentatie voor volgens mij
Technische informatie? Je weet toch wel dat Nintendo die niet geeft? Of verwachtte je meer te horen dan sites als IGN en Gamespot?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:20 schreef nietteveranderen het volgende:
Dat kan wel wezen, maar een presentatie mag toch wel wat meer uitleggen over het apparaat zelf? Daar is een presentatie voor volgens mij
Amen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nintendo heeft echt al jaren geleden aangegeven dat ze de specs niet vrij gaan geven dus dat was gewoon valse hoop...en wat verwacht je verder van een presentatie voor winkeliers, die moeten weten hoe Nntendo de Wii wil verkopen en aangezien Nintendo dat niet met de specs gaat doen hoeven de winkeliers die ook niet te weten.
Deze niet. Deze was puur om retailers te overtuigen. 'Ken je de DS? Die doet het goed he? De Wii wordt precies zo!'quote:Op woensdag 15 november 2006 20:20 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
volgens mij jij niet de games waren bizar fijn om te spelen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:16 schreef nietteveranderen het volgende:
Duidelijk niet bij de presentatie geweest ?
Nee.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:43 schreef Oksel het volgende:
"Foebel"
Stomme vraag: Zijn er al spellen die online gaan?
Aangekondigd? Ja.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:43 schreef Oksel het volgende:
"Foebel"
Stomme vraag: Zijn er al spellen die online gaan?
Wii 126 - binnen de evolutie is een maand niet lang...m...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:34 schreef Knucklezz het volgende:
ben ik nou de enigste die ziet dat er naar deel 125 deel 127 komt.. ? waar is 126?
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:34 schreef Knucklezz het volgende:
ben ik nou de enigste die ziet dat er naar deel 125 deel 127 komt.. ? waar is 126?
En het is enige.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:46 schreef RipCore het volgende:
De OP is kut want deel 126 staat er niet bij.
fixed.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:00 schreef BMH het volgende:
Wii heeft gewoon een matige launch... Net zoals alle consoles een matige launch hebben. Vaak is er maar 1 game die je echt moet kopen, en dat is dit keer Zelda.
2007 is het jaar van de wii: Metroid, Mario Galaxy, Smash Bros en meer
Mariokartquote:Op woensdag 15 november 2006 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
De game is Monkey Ball mensen!MONKEY. BALL.
quote:Nieuws: Er komen geen speelbare demopods in de Nederlandse winkels... Enkel tv's die filmpjes afspelen!
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:17 schreef CrazyRay het volgende:
ff een qoute van het vorige topic:
[..]
Jawel, 4 speelbare demo units bij de FRS
En de eerste leveringen in december zullen zwaaaaar tegenvallen. Ik krijg er in mijn filiaal 2 stuks binnen die meteen voor het personeel is.
Vond het btw jammer dat COD3 niet te spelen was. En ff de gozers van Gammo uitgelachen dat ze niet konden honkballen
Das geen launchgame eiquote:
Nee, ja, je beantwoord die vraag in de volgende vraag, ja.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das geen launchgame ei
Zit Wii Airplane trouwens bij Wii Play? Nee he? Wat is Wii Airplane dan? Nog steeds de techdemo voor een toekomstige Pilot Wings?
Was dat niet Wing Island? Of het zou ook onderdeel kunnen worden van Wii Motorsportsquote:Op woensdag 15 november 2006 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das geen launchgame ei
Zit Wii Airplane trouwens bij Wii Play? Nee he? Wat is Wii Airplane dan? Nog steeds de techdemo voor een toekomstige Pilot Wings?
Weet of je het meegekregen, dat ik dit samen met een vriend van plan was en we nintendo gemailed hadden of ze het deden approven.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je krijgt strax ook Wii Pr0n. Daarin onder andere Wii Masturbate en Wii have sex
ik geloof dat Roy dat vandaag gedaan heeftquote:Op woensdag 15 november 2006 23:36 schreef _GdR_ het volgende:
negative fibe in dit topic...dombo's met xdoos avatars lopen de boel te fukken.
niemand kan mij vertellen dat zelda gaat tegen vallen. kan-niet! mag-niet!
Daar doe ik het niet voor, en dat weet jij ook Febquote:Op donderdag 16 november 2006 00:24 schreef febster het volgende:
Stel je bent Roy, en je zit in de redactie van een redelijk grote games site, hoe trek je dan veel views? Hij deed het 2 topics geleden al in een TT, maar met een preview die niet zo goed is gaan zowel de views in het Wii Topic, als op de subsite zelf naar ongekende hoogten....
Misschien interessant als 2e game.quote:Op donderdag 16 november 2006 01:03 schreef kipknots het volgende:
Tony Hawk word ook goed onthaald. Staan nu 2 reviews op gamerankings, een 8.7 en 9.2![]()
In eerste instantie is het ook een video-demo. En dan een week voor de launch of na de launch wordt er een stuk aangezet en kan je zelf spelen. Ik heb gezien hoe het eruit komt te zien. Veel speelbaarheid zit er niet aan ivm beveiliging.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:22 schreef BMH het volgende:
[..].. Mijn bronnen zeggen weer wat anders... weird.
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
Roy op het event gister :
[afbeelding]
zit er nu ook over na te denken, die te halen...quote:Op donderdag 16 november 2006 11:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Tony Hawk nog een 9. Dat wordt een sleeper hit.
Vind ik ookquote:Op donderdag 16 november 2006 11:17 schreef Platina het volgende:
Ik had liever een Project 8 achtige Tony Hawk op de Wii gezien. Vind ik veel leuker dan racen, gewoon lekker beetje rondskaten in een stad heerlijk toch?
ik heb de demo van project 8 op de 360 gedaan... ...maar ik speel liever American Sk8land op de DS... Downhill Jam vond ik leuker om te doen... maar ik heb dan ook meestal geen tijd om uren te gamen... PickUp&play dus...quote:Op donderdag 16 november 2006 11:17 schreef Platina het volgende:
Ik had liever een Project 8 achtige Tony Hawk op de Wii gezien. Vind ik veel leuker dan racen, gewoon lekker beetje rondskaten in een stad heerlijk toch?
SSX en 1080 snowboarding vond je ook niks?quote:Op donderdag 16 november 2006 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind ik ookDownhill Jam is vrij eentonig, je gaat enkel hard naar beneden.
Wel aardig, maar dat heb ik nu wel gezien.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
SSX en 1080 snowboarding vond je ook niks?
De waarheid mag gezegd worden.quote:With the Wii, a new type of gaming system has hit the industry. If the Xbox 360 and PS3 are Lamborghinis, the Wii is a Mini Cooper. It will never win a speed race. It will never be the flashiest. But it's something that appeals to people who might not take notice otherwise - and it's a heck of a lot of fun.
wooooooquote:Op donderdag 16 november 2006 12:46 schreef deGVR het volgende:Handleiding van Zelda lezen? Het kan!
dat verklaart wel een hoop...quote:Op donderdag 16 november 2006 12:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwjah, jongens, de reden waarom red steel tegen viel is ook al bekend![]()
Het was de E3 demo![]()
Ik heb liever een goede downhill game dan een slechte open roaming missie game.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel aardig, maar dat heb ik nu wel gezien.
het is toch mogelijk om de gevoeligheid aan te passen naar je eigen voorkeuren? Was dat niet mogelijk bij de demo's ofzo?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:35 schreef DtchDopey het volgende:
Ik heb nu aardig wat reviews gelezen maar maak me toch een beetje zorgen om de besturing voor FPS games (wat nou eenmaal mijn fav. genre is). Het schijnt te gevoelig te zijn zowel in cod3 als redsteel! En ik heb ook nog geen aangekondigde FPS games gezien die online kunnen!
En Tony Hawk niet na 7 praktisch dezelfde games?quote:Op donderdag 16 november 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel aardig, maar dat heb ik nu wel gezien.
Kloptquote:Op donderdag 16 november 2006 13:05 schreef deGVR het volgende:
Volgens mij kun je de gevoeligheid van de pointer gewoon in de Wii-instellingen aanpassen en wordt dat dan doorgevoerd in de games.
Jij gelooft wat dixons verkopers zeggenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwjah, ik heb het even gevraagt bij de Dixons, maar hun krijgen zoals het er nu voor staat gewoon alle Wii's binnen die gereserveerd zijn (ze verwachten er 20)
Nee.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:18 schreef fr3d het volgende:
weet iemand of er bij de launch al andere kleuren wii zijn?
Ze weten natuurlijk wel welk aantal ze binnen krijgen aan consolesquote:Op donderdag 16 november 2006 13:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij gelooft wat dixons verkopers zeggen![]()
[..]
Nee.
Dat zou moeten idd. Maar mijn beleving vind van niet. Maargoed het is jouw wiiquote:Op donderdag 16 november 2006 13:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze weten natuurlijk wel welk aantal ze binnen krijgen aan consolesDaar zijn ze een winkel voor
![]()
Nou deze dixons heeft geen n00bsquote:Op donderdag 16 november 2006 13:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat zou moeten idd. Maar mijn beleving vind van niet. Maargoed het is jouw wiiJij geloof maar wie je gelooft.
Verkoopt Top1Toys games dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:21 schreef senesta het volgende:
We hebben bij top1toys gepreorderd, daar waren we derde.
En hoewel ik nooit een wii fan was ga ik nu toch overstag denk ik![]()
Vetquote:Op donderdag 16 november 2006 13:56 schreef Xrenity het volgende:
Onze Dixons ownt ook!
Ik ook al een tijdquote:Op donderdag 16 november 2006 13:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vet![]()
![]()
Ik ben al jaren vaste klant bij de Dixons bij ons![]()
Naja, dat verschild natuurlijk erg per filliaal, het ligt erg aan het personeel of de winkel wat isquote:Op donderdag 16 november 2006 14:02 schreef disjfa het volgende:
Gekke mensen hier. Bij mijn dixons weten ze nog niet eens open van gesloten doosjes te onderscheiden. Gelukkig hebben we gewoon een gameshop in het winkelcentrum.
Maar het klinkt vreemd. Ownende dixons
iddquote:Trouwens ook goede reviews van tony hawk. Die wil ik wel uitproberen
Het werkt. Ik heb dat al van te veel mensen gehoordquote:Op donderdag 16 november 2006 14:08 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Dit wordt mischien My First ConsoleTM, maar ik wil hem eerst in een winkel oid spelen. Of de besturing is briljant fantastisch, of het werkt voor geen meter.
ik heb wario ware gespeeldquote:Op donderdag 16 november 2006 13:21 schreef Lexie het volgende:
Wie heeft er Wario Ware gespeeld op het evenement? Dan heb ik je misschien uitleg gegeven![]()
.
Rayman heb ik even gedaan, was vooral een leuke mini game.
Ik stond bij de pod naast Tony Hawkquote:Op donderdag 16 november 2006 14:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik heb wario ware gespeeld![]()
op die heb ik geen Wario Ware gedaan...quote:Op donderdag 16 november 2006 14:51 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik stond bij de pod naast Tony Hawk. Ik had geen vest aan omdat ze alleen nog maar M hadden
.
Maar hoe was tony hawk ?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
op die heb ik geen Wario Ware gedaan...maar wel Tony Hawk en toen ik moest wachten keek ik wel naar Wario Ware naast Tony Hawk
![]()
Tony Hawk is fun... (9e keer...quote:Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar hoe was tony hawk ?
Of heb je dat al 12 keer verteld?
kan je ook met schildjes schieten? anders vind ik racegames niks aanquote:Op donderdag 16 november 2006 14:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tony Hawk is fun... (9e keer...)
Daar heb je de 360 toch ook voor...quote:Op donderdag 16 november 2006 14:58 schreef floppie86 het volgende:
Eerst maar eens zelda uitspelen, dan komen de andere games er wel aan.. Mensen nog gears of war gezien op de x360, das ook wel bruut hoor.. toch enigzins jammer dat de wii niet zulke graphics kan ophoesten.
als ik geld overhoudt deze winter van mn werk wellicht... tot die tijd toch maar wachtenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Daar heb je de 360 toch ook voor...
als je een beetje slim e-bayed, dan heb je hem voor minder dan wat een wii kost... (ik iig wel).
Gears of War kan me mooi bezig houden totdat de Wii uitkomt...![]()
Dan heb je zoeen hendig mij misschien gezienquote:Op donderdag 16 november 2006 14:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
op die heb ik geen Wario Ware gedaan...maar wel Tony Hawk en toen ik moest wachten keek ik wel naar Wario Ware naast Tony Hawk
![]()
z0mg!1 Dikke shizzle..quote:Op donderdag 16 november 2006 15:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dan heb je zoeen hendig mij misschien gezien
Zoals we al dachten, met 250 euro worden we stevig genaaidquote:UK, November 16, 2006 - Shigeru Miyamoto, Nintendo's general manager of entertainment, analysis and development, has revealed that the Wii was originally planned as a sub-$100 console but spiraling costs of new technology prevented the company from achieving its goal. Speaking in an interview with BusinessWeek.com, Miyamoto said: "My idea was to spend nothing on the console technology so all the money could be spent on improving the interface and software. If we hadn't used NAND flash memory [to store data such as games and photos] and other pricey parts, we might have succeeded."
The interview also reveals that Miyamoto drew inspiration for a new controller interface from a variety of difference sources, as veteran designer Ken'ichiro Ashida explained: "Miyamoto brought in cell phones and car navigation remote controllers and tried them. We made one that resembled a cell phone. Another one had an analog stick on top and digital interface on bottom."
Even when Nintendo had settled on the wireless Wii-mote and nunchuck it still took over a year to perfect the controller's motion-sensitive technology, as Miyamoto revealed: "It worked just fine in the ideal environment, but bright lights and sunlight interfered with its accuracy. And we had to test it in rooms of all sizes. The final version wasn't finished until this summer." Miyamoto also wanted to keep the system as simple as possible and had reservations about relying on a sensor bar that sat on top of the television, but admitted it was necessary to ensure the accuracy of the pointer.
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:27 schreef Xrenity het volgende:
http://www.nintendo.co.jp/wii/rzdj/index.html?link=rss
Japanse TP site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:06 schreef MMaRsu het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Collegaquote:Op donderdag 16 november 2006 18:44 schreef Garnaalt het volgende:
Wie heeft er Golf gespeeld op Wii Move You? Daar stond ik ! (En nee, ik was niet dat vrouwtje van 40..)
Was toch al lang bekend?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Zoals we al dachten, met 250 euro worden we stevig genaaid.
Kun jij ff doorgeven dat die pers cd een beetje matig is... Enkel screens van Zelda en Wii Sports/Playquote:
quote:
die tas heb ik welquote:Op donderdag 16 november 2006 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt er ook echt niets aan. Een Wii muts, een Wii promoboekje, een DS promoboekje en die persmap met 2 A4tjes en die CD
Geef mij die muts maar danquote:Op donderdag 16 november 2006 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt er ook echt niets aan. Een Wii muts, een Wii promoboekje, een DS promoboekje en die persmap met 2 A4tjes en die CD
Waar lees jij dat de prijs veel te hoog is? Er staat duidelijk in het artikel dat het idee was om een < 100 dollar machine te maken. Maar helaas door duurdere onderdelen is de prijs hoger komen te liggen.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Zoals we al dachten, met 250 euro worden we stevig genaaid.
[fanboy-mode]quote:Op donderdag 16 november 2006 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:
Ik wil m ook.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:01 schreef s0ul het volgende:
[..]
[fanboy-mode]
Ik wil wel die Wii muts overnemen als je wilt![]()
[/fanboy-mode]
AA....AA batterijen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:01 schreef speknek het volgende:
Volgens mij zitten er AA batterijen in, dus met oplaadbare batterijen in een batterijoplader.
Inderdaad, ik ber er ook niet zo'n fan van. Gelukkig heb ik nog een oplader liggen dus ik hoef alleen nog wat oplaadbare batterijen te kopen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
AA....AA batterijen.
Dat is wel erg vorige eeuws.
Maar je zal in elk geval nooit met een "luie" accu komen te zitten...quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
AA....AA batterijen.
Ik verwacht wel dat er een dergelijke accu komt als in de 360 ook zit. Die werkt in principe ook met AA batterijen en MS heeft die losse accu uitgebracht om extra doekoe te verdienen. Verwacht je nou dat Nintendo dat niet doet als ze dat kunnen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
AA....AA batterijen.
Gewist?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens is het gewist van de controller, mede dankzij die AA batterijen, wel perfect
Kunst, je hebt amper bewegingsvrijheid in die wereld.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:25 schreef Retuobak het volgende:
Strijdlustige beelden Pokémon Battle Revolution
Wat nou slechte graphics op de Wii? [afbeelding]
ik denk wel als ie hier op 8 december lauchtquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:08 schreef RaymanNL het volgende:
ohwjah, hoe slecht:
Opera werkt niet op dag #1
Het weer channel niet, het nieuws channel niet![]()
bron: http://www.prnewswire.com/cgi-bin/stories.pl?ACCT=104&STORY=/www/story/11-16-2006/0004476212&EDATE=
met een kabel!!!!!!11!!!!einz!!!!lollerpantoffel!@!!1quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe kan ik een Wii het beste op een HDTV aansluiten?
Component cablesquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe kan ik een Wii het beste op een HDTV aansluiten? Ik las iets over upscalling naar 480p?
quote:Just be sure to play the Wii version. Seriously, the Wiimote is perfect for this. And widesceen is how Hyrule was meant to be seen. Last week, I thought about canceling my Twilight Princess preorder since I knew I'd have seen the whole game before the Wii launch, but that won't be happening. I'll be replaying Twilight Princess sooner than later, slowly and thoroughly. The way Zelda games were meant to be played.
Op die ingang zit m'n 360 straksquote:
Ja. Ik haat het ookquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Is omwisselen zo'n moeite?
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:19 schreef s0ul het volgende:
Hieronder staat de (voorlopige) lijst van launch titels en verder bevestigde spellen:
Launch titelsAvatar: The Last Airbender Blazing Angels: Squadrons of WWII Blitz: The League Call of Duty 3 Cars Dragon Ball Z: Budokai Tenkachi 2 Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors Elebits Excite Truck Far Cry GT Pro Series Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers The Legend of Zelda: Twilght Princess Madden NFL 07 Marvel: Ultimate Alliance Metal Slug Anthology Metroid Prime 3: Corruption Monster 4x4 World Circuit Need for Speed: Carbon Open Season Rayman Raving Rabbids Red Steel SpongeBob SquarePants: Creature from the Krusty Krab Super Monkey Ball: Baana Blitz Tony Hawk's Downhill Jam Trauma Center: Second Opinion Wii Sports
De kwaliteit schijnt enorm te verschillen, het loont toch de moeite om er iets voor te zoeken. misschien bestaan er switchboxen voor ofzo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Ik haat het ookIk lever liever iets aan kwaliteit in dan dat ik moet gaan wisselen elke keer als ik met een andere console wil gaan gamen
Is het niet zeg maar een game als Myst maar dan met wat zwaaiwerk als er random wat vijanden verschijnen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat lijstje is geen launch lijst, sommige spellen in dat lijst komen in 2007 uit.
Ik kan overigens niet wachten op Dragon Quest Swords.![]()
![]()
![]()
![]()
Square-Enix spellen zoals Final Fantasy and Draqon Quest vind ik helemaal niks maar van wat ik gezien heb gelezen heb van Swords vind ik het echt helemaal fantastisch. Ik kan serieus niet wachten.
Wat Roy zegt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Is omwisselen zo'n moeite?
DQ Swords is zo'n spel die Wii juist nodig heeft. Hij wordt helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het niet zeg maar een game als Myst maar dan met wat zwaaiwerk als er random wat vijanden verschijnen?DQ Swords lijkt me persoonlijk verschrikkelijk.
Ga in het xbox topic trollenquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:06 schreef Ruzbeh het volgende:
DQ Swords is zo'n spel die Wii juist nodig heeft. Hij wordt helemaal geweldig.Graphics zien er bovendien enorm goed uit.
Mooi, kan je je met je andere hand aftrekken op de fenomenale graphics.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Kijk hier eensch:
[afbeelding]
Het is dus niet alleen vechten.
Vechten + leuke elementen in een stad waar je misschien dingen kan kopen + een leuk verhaal =
De mensen die het gespeeld hebben zeggen dat het verassend goed is en veel potentiëel heeft. En je speelt het met één hand, want ik ook goed vind.
Spelen met één hand moet meer toegepast worden ja, zeker in turnbased RPGs. Maar nee, DQ Swords is het simpelweg niet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Kijk hier eensch:
[afbeelding]
Vechten + leuke elementen in een stad waar je misschien dingen kan kopen + een leuk verhaal =
De mensen die het gespeeld hebben zeggen dat het verassend goed is en veel potentiëel heeft. En je speelt het met één hand, want ik ook goed vind.
de japannertjes kunnen pas eind 2007 een Wii kopen met DVD functie.. Dus NIET straks al bij de releasequote:Op vrijdag 17 november 2006 14:55 schreef _GdR_ het volgende:
@gamert:
Even wat wiieuwtjes rond Nintendo’s nieuwe console. De Japanners beloven hun thuisland over zo’n drie weken te overspoelen met dozen. Tijdens de launch heeft Nintendo een voorraad van 400.000 van de witte boekenleggers klaar staan. Zeggen ze. Halen ze dit aantal, dan is het toch zeker vier zoveel als Sony met zijn Playstation 3 opleverde. In de rij staan voor de Wii? Niet nodig dus! Verder maakt het bedrijf bekend dat de console zeker níet met een DVD-afspeelfunctie wordt geleverd. Japanezen krijgen deze extra wel, maar ja dat zijn dan ook übermensen. De rest van de wereld kan dus geen DVD’s draaien op zijn Wii. Goed, en dan nu het Wiir
Een woord: "Japan"quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Verkoopt die troep nog?
Component Video Switch? Ja hoor, bestaan. Net zo duur als je Wii zelfquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De kwaliteit schijnt enorm te verschillen, het loont toch de moeite om er iets voor te zoeken. misschien bestaan er switchboxen voor ofzo.
In NL ook. Pokemon Dungeon (nu uit op GBA en DS) verkoopt als een tiet. Onze winkel is ondertussen al 100 exemplaren per versie kwijt. Ter vergelijking, een Splinter Cell op de 360 verkoopt 10 stuks in dezelfde periode.quote:
He,... een mede hyper !quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Kijk hier eensch:
[afbeelding]
Wow dat verbaast me best wel. Kijk als het nou pokémon cyrstal/diamond was dan kan ik het nog begrijpen maar dungeon is nou niet echt een topper.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In NL ook. Pokemon Dungeon (nu uit op GBA en DS) verkoopt als een tiet. Onze winkel is ondertussen al 100 exemplaren per versie kwijt. Ter vergelijking, een Splinter Cell op de 360 verkoopt 10 stuks in dezelfde periode.
Vier dagen langquote:Op donderdag 16 november 2006 20:30 schreef Garnaalt het volgende:
[..]
Sta je ook bij Gameplay? Of heb jij er ook nog niets over gehoord, anders moeten we daar even meeten ofzo. Zoiezo veel toffe mensen bij het promoteam!
Heb jij meegedaan aan het mutsenschandaal?
downloads.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe zit het met de oude spellen op de Wii?? Ik dacht dat Super Mario World en Donkey Kong Coountry etc gespeeld kunnen worden op de Wii, hoe zit dat?
Wii mote suit = $ 50quote:
Dat verwacht je nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Gamespot review van Red Steel
http://www.gamespot.com/w(...)w.html?q=red%20steel
Wow das wel heel erg laag.quote:Op zaterdag 18 november 2006 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Gamespot review van Red Steel
http://www.gamespot.com/w(...)w.html?q=red%20steel
Je bent niet de enige. De wikipedia pagina's van Jeff Gerstmann (reviewer Zelda: TP) en Gamespot zel zijn gelocked door Wikipedia omdat Nintendo fanmongolen (dat waren geen fanboys meer) de ergste uitingen hebben geplaatst.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:22 schreef kipknots het volgende:
Ik begin echt het gevoel te krijgen dat Gamespot de Wii haatZe posten ook nog eens screens van Red Steel opgerekt van 480p naar 720p
quote:"Even so, there isn't much out there that compares to Twilight Princess, except for the Zelda games that have come before it."
quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:42 schreef Mortale het volgende:
Hier op fok games werd ook zonder roze zelda bril op gekeken
Nee, dat is ontkent door Nintendo. Alleen de controllers komen in een andere kleur uit.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:59 schreef Karina het volgende:
Als ik dit [afbeelding] mag geloven komt er ook een blauwe en een zwarte Wii!
bron: BBC News
Exite truck is er niet bij de launch hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:23 schreef Oksel het volgende:
Ik ga denk ik mijn pre-order van Red Steel cancellen, en er Excite Truck van maken..
quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:06 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nee, dat is ontkent door Nintendo. Alleen de controllers komen in een andere kleur uit.
Dan alleen Zelda. En Wii Play voor de extre remote.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Exite truck is er niet bij de launch hoor![]()
Ik zou ze beiden negeren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:23 schreef Oksel het volgende:
Ik ga denk ik mijn pre-order van Red Steel cancellen, en er Excite Truck van maken..
quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:23 schreef Oksel het volgende:
Rayman Raving Rabbidsquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:26 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan alleen Zelda. En Wii Play voor de extre remote.
Helaasch..
Kan ik me haast niet voorstellen, waarom zou je een witte Wii willen met een andere kleur controller?quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:06 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nee, dat is ontkent door Nintendo. Alleen de controllers komen in een andere kleur uit.
makkelijker te zien wie er welke player isquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik me haast niet voorstellen, waarom zou je een witte Wii willen met een andere kleur controller?
Bij de N64 was de gele controller van mij alleenquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
makkelijker te zien wie er welke player is
lolquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:57 schreef Ruzbeh het volgende:
FLIKKER OP GAMESPOT![]()
![]()
![]()
![]()
http://gstp.ytmnd.com/
aah zeker, hopelijk niet te duurquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Joytech accessoires voor Wii
Vooral die powerstation is een musthave!
Dat is nog eens een meningquote:
En ik helemaal nooit. Heb je Kasavin's review gelezen? Wat een bagger zeg. Allerlei bugs en weet ik veel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:41 schreef Lexie het volgende:
Daarna koop ik Red Steel wel tweedehands, ofzo.
red steel ligt over 3 maanden al in de budgetbak denk ik.. dat spel word zo schijt volgens mij..quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:41 schreef Lexie het volgende:
Ik hou het bij Zelda en waarschijnlijk Wii Play als extraatjes. Daar ben ik voorlopig al lang genoeg mee bezig. Daarna koop ik Red Steel wel tweedehands, ofzo.
quote:
Wii krijgt zulke shit reviews alsof The End Times nabij is en jullie zitten gewoon over een willekeurige slet te kwijlen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |