quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:20 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is er geen DQ8 topic. Ik vraag het hier wel dan
. Hoe kan ik het best de kalamari verslaan ( zeemonster )? Welk lvl moet je zijn etc?
Wat vind jij binnenkort? Dat ding komt hier echt niet voor Maart/april hier uit hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:53 schreef Elvi het volgende:
Heeft het wel nut om een roze PS2 te kopen als de PS3 binnenort uitkomt?
Ok maar dan heb je nog 4 maanden met je PS2... En ik wil de PS3 sowieso hebbenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat vind jij binnenkort? Dat ding komt hier echt niet voor Maart/april hier uit hoor. Ja imo wel
Volgens Sony gaan ze nog een jaar dor met het maken van games voor de PS2 dacht ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok maar dan heb je nog 4 maanden met je PS2... En ik wil de PS3 sowieso hebben![]()
Zouden er dan nog wel PS2 games worden uitgegeven?
PS2 games kun je ook op PS3 spelen dus daar hoef je 't niet voor te doen. Maar goed, er zullen nog wel uitkomen. Er komen zelfs nog PS1 spellen uit.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok maar dan heb je nog 4 maanden met je PS2... En ik wil de PS3 sowieso hebben![]()
Serieus?!quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er komen zelfs nog PS1 spellen uit.![]()
![]()
In het begin zullen er meestal toch niet zulke topgames zijn voor de Ps3, en dan zal hij ook nog erg prijzig zijn. Mijn tip is om even te wachten met de aanschaf van een Ps3. Zo zjin de kinderziektes van de hardware na een jaartje meestal ook verdwenenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Precies wat ik ga doen. Er zijn nu al berichten vanuit Japan over fouten in 't systeem.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
In het begin zullen er meestal toch niet zulke topgames zijn voor de Ps3, en dan zal hij ook nog erg prijzig zijn. Mijn tip is om even te wachten met de aanschaf van een Ps3. Zo zjin de kinderziektes van de hardware na een jaartje meestal ook verdwenen.
Stapel spellen die je wel hebt gekocht maar nog nooit/amper hebt gespeeld.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:02 schreef Elvi het volgende:
Wat is een backlog?
Ik had m volgens mij geklokt op de 45 uurquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:43 schreef Darkzell het volgende:
FFX eergisteren eindelijk aan begonnen en tot nu toe bevalt ie wel al vraag ik me af of ik hem uit ga spelen
Hoeveel uur doe je er trouwens ongeveer over (alleen de main story)?
Het is gemakkelijker gewoon te vragen wat je wilt weten. Er zijn meer mensen die het leuk vinden de wereld op te rollenquote:Op zondag 12 november 2006 00:08 schreef MMaRsu het volgende:
Roy heb jij toevallig We Love Katamari?
Nooit gespeeld, lijkt me wel grappigquote:Op zondag 12 november 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, en ik vind Katamari ook zuigen ook
God of war, guitar hero, devil may cry, disgaea, frequency, amplitude, dark cloud.quote:Op zondag 12 november 2006 20:00 schreef Mr.G het volgende:
Ik wil ook weer een tof spel...
Die moet ik ook nog hebben, weet iemand nog een webwinkel waar ze hem op voorraad hebben?quote:Op zondag 12 november 2006 21:07 schreef ethiraseth het volgende:
devil may cry
quote:Op zondag 12 november 2006 17:13 schreef
ethiraseth het volgende:
Wanneer leren makers nou eens dat je bij een actiespel GEEN game-over scherm wilt, maar meteen een retry/quit scherm zodat je binnen 5 seconden weer verder kan.![]()
Ja ik kijk naar jou PoP - warrior within.![]()
Mja, er zitten wat nare dingen in het spel. Soms niet duidelijk waar je heen moet (of ik ben gewoon blindquote:Op maandag 13 november 2006 10:02 schreef Smots het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik weet precies wat je bedoelt!
Ik ben op dit moment ook bezig met PoP-WW. Jofel spel hoor, maar MIJN GOD! Wat ben ik vaak verkeerd gelopen zeg....
Het is positief dat ik verslaafd door bleef spelen, negatief dat het wel erg snel gaat, maar ze worden wel steeds moeilijker ... dus ik denk dat ik toch nog wel even zoet ben ...quote:Op maandag 13 november 2006 12:52 schreef zquing het volgende:
hmmm, is dat een negatief of positief iets? Ik heb het maar even kunnen spelen maar die hele stijl sprak me wel aan. Ik kan niet wachten todat ze met zoiets komen naar de ps3.
Je kan ook op zoek gaan naar een EyeToy Chat starterspak. Tijdje terug had de plaatselijke spellenboer die in de aanbieding. EUR 19.95,- voor EyeToy chat, USB camera + PS2 netwerkkaart. Elk van die onderdelen werd los voor meer verkochtquote:Op zondag 12 november 2006 17:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Weet iemand waar ik de oude netwerkadapters kan halen, geen een winkel levert ze meer die ik ken.
Aangezien Sony is gestopt met het produceren van deze dingen.
Het grootste minpunt aan PoP:W.W. is het compleet ontbreken van een bruikbare plattegrond.quote:Op maandag 13 november 2006 13:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mja, er zitten wat nare dingen in het spel. Soms niet duidelijk waar je heen moet (of ik ben gewoon blind) en dan waag ik maar eens een sprong ergens heen waardoor ik weer te pletter val. Maar meest irritante is dat als je doodgaat je vaak weer aantal vijanden opnieuw moet verslaan. En dan moet ik door 1 verkeerde sprong weer 10 minuten vechten met stel dingen die ik al 5x eerder verslagen heb.
![]()
Resident Evil 4?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:47 schreef Noax het volgende:
Ik wil het alleen maar weten, alsof ik daar zo'n fan van ben.
Maar wanneer je kleine neefje gek van het genre is dan geef je em maar RES4?
Als je geen vrienden hebt ja.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef mini-lellan het volgende:
Eyetoy zuigt. Net als Singstar en Buzz.
Ik ben vorige week weer begonnen met Dragon Quest 8, doel is hem uitspelenquote:Op donderdag 16 november 2006 22:47 schreef mini-lellan het volgende:
Ik moet nog steeds Dragon Quest 8 uitspelen...maar er zijn er nog zoveel andere...![]()
Een leuke rpg waar je zeker weten een tijdje zoet mee bent. Zal nu toch wel aardig goedkoop zijn en hij is het wel waard om te spelen, dus ga ervoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:03 schreef Cid het volgende:
Iemand ervaringen met FFX-2? Heb er niet zulk goede dingen over gehoord eigenlijk, twijfel of ik hem nog zal kopen of niet.
FFX-2 is beter dan dragon quest en FFx gecombineerd. dress-systeem + vechten met 3 chicks + tongue in cheek verhaal >>>>> het suffe FFX en de old-school van dragon quest.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ben vorige week weer begonnen met Dragon Quest 8, doel is hem uitspelenIk moet ook FFX nog uitspelen, dat komt daarna wel hoop ik. Hoop dat ik het red voor FFXII hehe.
Iemand ervaringen met FFX-2? Heb er niet zulk goede dingen over gehoord eigenlijk, twijfel of ik hem nog zal kopen of niet.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:42 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
FFX-2 is beter dan dragon quest en FFx gecombineerd. dress-systeem + vechten met 3 chicks + tongue in cheek verhaal >>>>> het suffe FFX en de old-school van dragon quest.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:10 schreef Cid het volgende:
[..]Heb je maar 3 chars met FFX-2? Dat vind ik heerlijk van DQ8, dat je maar 4 partymembers hebt, en daarmee altijd speeld.
Vanmiddag even naar de stad geweest, en toevallig liep ik tegen de non-platinum (geen idee waarom, maar ik heb graag non-platinum games.....waarom een nieuw minder mooi hoesje aan een game geven...zonde...) editie aan van FFX-2 voor 14,-.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:37 schreef makenshi het volgende:
[..]
Een leuke rpg waar je zeker weten een tijdje zoet mee bent. Zal nu toch wel aardig goedkoop zijn en hij is het wel waard om te spelen, dus ga ervoor
op de blingbling na dan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:30 schreef Mr.G het volgende:
Overnieuw begonnen met San Andreas. Echt mijn favoriete spel heb ik besloten. Al die details die in dat spel zitten en dan toch ook een sterk verhaal in de game verwerken.
Gewoon een meesterwerk van eenzame klasse.
Het is een thema. Wat eigenlijk ook wel een goede vernieuwing was. Het hele maffia thema was eigenlijk wel al lang genoeg gespeeld en nu met dit gang thema kwam er weer vernieuwing in de reeks.quote:
kinderziektes van de hardware? het is geen xbox/xbox360 hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
In het begin zullen er meestal toch niet zulke topgames zijn voor de Ps3, en dan zal hij ook nog erg prijzig zijn. Mijn tip is om even te wachten met de aanschaf van een Ps3. Zo zjin de kinderziektes van de hardware na een jaartje meestal ook verdwenen.
Oh nee? Er zijn al genoeg fouten gemeld van crashende software tot corrupte savegames.quote:Op zondag 19 november 2006 00:57 schreef A.West het volgende:
[..]
kinderziektes van de hardware? het is geen xbox/xbox360 hoor![]()
maar dat wachten kan je beter bij elke console doen ivm. de prijs (spellen valt over het algemeen wel mee, gezien er vrij snel nieuwe spellen komen)
FFX-2 zuigt. FFX en DQ8 vind ik vele malen beter dan FFX-2. Alleen een nadeel van FFX is dat je meerder personages hebt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:42 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
FFX-2 is beter dan dragon quest en FFx gecombineerd. dress-systeem + vechten met 3 chicks + tongue in cheek verhaal >>>>> het suffe FFX en de old-school van dragon quest.
Haha gozer, even serieus, Ps2 heeft jaren na de release nog altijd dat de laser kapot gaat na zoveel tijd. En bij de Ps3 is het niet anders, ik heb al filmpjes gezien van crashende Ps3's, foutmeldingen etc etc. Denk niet dat Sony geweldig is manquote:Op zondag 19 november 2006 00:57 schreef A.West het volgende:
[..]
kinderziektes van de hardware? het is geen xbox/xbox360 hoor![]()
maar dat wachten kan je beter bij elke console doen ivm. de prijs (spellen valt over het algemeen wel mee, gezien er vrij snel nieuwe spellen komen)
Welnee. X-2 is de beste rpg van deze generatie. Beste vechtsysteem + beste personages + een verhaal dat zichzelf niet serieus neemt = teh win. Daar kan niks tegenop.quote:Op zondag 19 november 2006 21:02 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
FFX-2 zuigt. FFX en DQ8 vind ik vele malen beter dan FFX-2. Alleen een nadeel van FFX is dat je meerder personages hebt.
quote:Op zondag 19 november 2006 21:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Welnee. X-2 is de beste rpg van deze generatie. Beste vechtsysteem + beste personages + een verhaal dat zichzelf niet serieus neemt = teh win. Daar kan niks tegenop.![]()
dat is denk ik dan ook een reden dat ik liever de nippon ichi games speel danwel mijn rpg's beperk tot de gba/ds , een verhaal lezen ok, maar ik trek het echt niet om op elk willekeurig punt een cutscene binnen te stappen om direct na de cut-scene geabmushed te worden zonder dat ik enige kans tot healing gehad heb , wat mij in FFX net iets te vaak gebeurdequote:Op maandag 20 november 2006 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cut scenes zitten er ookveel in XIIEcht minutenlange FMV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Nippon Ichi.quote:Op maandag 20 november 2006 15:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat is denk ik dan ook een reden dat ik liever de nippon ichi games speel danwel mijn rpg's beperk tot de gba/ds , een verhaal lezen ok, maar ik trek het echt niet om op elk willekeurig punt een cutscene binnen te stappen om direct na de cut-scene geabmushed te worden zonder dat ik enige kans tot healing gehad heb , wat mij in FFX net iets te vaak gebeurde![]()
Die vond ik stiekem dan weer heel irritant met cutscenes of hele lange lappen tekst e.d. Dat duurde me altijd net iets te lang met hele onzinnige verhalen soms.quote:Op maandag 20 november 2006 14:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ieder zijn ding , maar ik ben tot nu toe zeker niet onder de indruk van de FF's op de PS2 (heb XII dan nog nniet gespeeld en hoop dat deze toffer word) , werd bij FFX een beetje ziek van die shitload aan cut scenes en het systeem bij FFX-II vond ik ruk, nee dan liever DQ8 of Star Ocean : Till The End of Time
Welke games?quote:Op maandag 20 november 2006 18:21 schreef dj_ko het volgende:
tvp
ik ben sinds een maandje ook een trotse ps2 bezitter
heb er nog niet zo veelquote:
Hoeveel had jij ervoor betaalt? Zelf heb ik hem ook ong. een maand. Tweedehands voor 85 euro inc. overgekocht. Compleet met Controller, memorycard en bonnetje dat pas een paar weken oud wasquote:Op maandag 20 november 2006 18:21 schreef dj_ko het volgende:
tvp
ik ben sinds een maandje ook een trotse ps2 bezitter
Final fantasy X-2. Luister niet naar alle haters op internet, spel is geniaal.quote:Op maandag 20 november 2006 19:33 schreef Grim. het volgende:
Iemand nog tips welke spellen die ik nog zou moeten kopen(Vooral goeie rpg's) ?
Nee ze zuigt. X daarintegenquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Final fantasy X-2. Luister niet naar alle haters op internet, spel is geniaal.
wie is die gast uit je ava?quote:Op maandag 20 november 2006 19:52 schreef Cid het volgende:
Er is nog een goede strategy RPG: Disgaea / Disgaea 2.
Verder z.s.m. Dragon Quest 8 halen, echt een top game vind ik!
Zie hier zo'n standaard X-2 hater.quote:
Crono uit Chrono Triggerquote:
Dat doet niks af aan het feit dat X gewoon overrated is en niet meer dan een matige rpg met een leuk skillsysteem. Shadow hearts: covenant, dát is pas een goede rpg.quote:
Dus uiteindelijk moet je gewoon eerst x en dan x2 spelen. Moeilijk hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan het feit dat X gewoon overrated is en niet meer dan een matige rpg met een leuk skillsysteem. Shadow hearts: covenant, dát is pas een goede rpg. [afbeelding]
Def Jam: Fight for New Yorkquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:50 schreef RoaRRR het volgende:
Sinds kort ook in het bezit van een ps2....
Maar aangezien ik graag iemand anders zijn ass kick vroeg ik me af welke spellen er allemaal geschikt zijn om met 2 spelers te doen? Oudere spellen mogen ook natuurlijk. Op dit moment regelmatig worms under siege aan het spelen en geeft me veel plezier om de ander op te blazen....
Of iemand een idee waar ik dit zelf kan vinden of een spel geschikt is voor meerdere spelers ?
Hmm lijkt een beetje een DBZ gastjequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef Cid het volgende:
[..]
Crono uit Chrono Trigger![]()
Daarvoor Cid Highwind uit Final Fantasy 7, geknipt uit een FMW van FF7:Dirge of Cerberus. (Vandaag geswitched dus geen idee welke je bedoeld)
is ook zo. Het is Goku met oranje haar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm lijkt een beetje een DBZ gastje. Cool design
Character designer Akira Toriyama heeft dan ook de characters van Dragon Ball en Chrono Trigger gemaakt, ze zijn van dezelfde tekenaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:43 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
is ook zo. Het is Goku met oranje haar.![]()
http://www3.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=268530&subcat=ps2quote:Op maandag 27 november 2006 17:59 schreef dj_ko het volgende:
weet iemand waar ik tomb raider legend goedkoop kan halen?
Gister de demo gedaan was wel geinig
Klopt begin is wat lang, maar gewoon blijven spelen het is echt een goed spelquote:Op maandag 27 november 2006 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ben van het weekend bezig gegaan met Suikoden V, maar ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Het begin is iig heel traag, den de steden waarin ik ben geweest een stuk te groot en complex. Toch lijkt dit spel mij wel ok
Op dit moment ligt Suikoden V bij mij een beetje stof te happen, omdat ik eerst nog wat andere games wil uitspelen. Het begin is vrij traag, maar als er eenmaal wat personages je bij je groep aansluiten dan begint de pret.quote:Op maandag 27 november 2006 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ben van het weekend bezig gegaan met Suikoden V, maar ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Het begin is iig heel traag, den de steden waarin ik ben geweest een stuk te groot en complex. Toch lijkt dit spel mij wel ok
idd ik zit nu op 7 uur , en na een uurtje of 4 zat ik pas echt in het verhaal(en de eerste echte dungeon). Ik vind het een goede game tot nu toe.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:26 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Klopt begin is wat lang, maar gewoon blijven spelen het is echt een goed spel
Hmm, das wel minder. Na het spelen van FFXII is dat een flinke stap terug denk ik...quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
bij de gameplay even rogue galaxy gespeeld![]()
maar was de eerste stad nog niet uit of ik had al iets van 35 random encounters gehad![]()
nou vindt ik dat niet erg.......maar komop......ik hoef niet elke 5 meter aangevallen te worden![]()
in het begin wel, maar zodra jouw hero mystic aura oid geleerd heb, kan je de RE's voor een tijd uitschakelen, wat zeker handig is als je weer zo'n lang eind moet lopen/varen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
Bij Dragonquest 8 is het ook erg tergend moet ik zeggen, die RE's.
Ik heb 'm in bestelling staan bij Drgames.quote:Op maandag 27 november 2006 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er mensen die ding gebruiken?
[afbeelding]
http://www.xploder.net/products/148/Xploder-HDTV-Player.htm
Hmm rond wat voor level leer je dat?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in het begin wel, maar zodra jouw hero mystic aura oid geleerd heb, kan je de RE's voor een tijd uitschakelen, wat zeker handig is als je weer zo'n lang eind moet lopen/varen.
Bestel maar af, ik heb een review-exemplaar en het is k*t.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:00 schreef Smots het volgende:
Ik heb 'm in bestelling staan bij Drgames.
naam was fout, ik bedoelde holy protection en die krijg je met 28 punten op courage, enemys met een hoger level dan jij vallen je overigens wel aan volgensmij, maar die spell scheelt na een tijdje best wel wat aangezien je verderop in het spel nog best wel vaak moet backtracken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm rond wat voor level leer je dat?
Wat de neuk?quote:Op woensdag 29 november 2006 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bestel maar af, ik heb een review-exemplaar en het is k*t.
CD-tje en een component kabel (die laatste is trouwens wel fijn). Het foefje om de resolutie scherper te maken is het beeld kleiner maken en vervormen (in 480p wordt het formaat 4:3 en in 780p en 1080p platter). Vervolgens moet je met de verticale en horizontale instellingen van je TV gaan goochelen om het weer een beetje toonbaar te maken, waarbij de winst verloren gaat. Ook moet je voor élke sessie die CD laden.
Ja, volgende week ergens.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:29 schreef Smots het volgende:
URL van de review gaat op games.fok.nl verschijnen neem ik aan?
Maar goed, ik neem aan dat jij dus niks met die HDTV player doet?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, volgende week ergens.
Lees anders dit topic eens, er staan veel ervaringen in:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=112654
De beste? Dat zou ik niet durven zeggen. Maar het zijn alletwee supercoole games!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:24 schreef mini-lellan het volgende:
Vandaag weer effe Killzone gespeeld. En eigenlijk vind ik Killzone samen met Area 15 de beste FPSers op de PS2.
Vind ik wel. Ik haat wereldoorlog spellen.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:54 schreef Smots het volgende:
[..]
De beste? Dat zou ik niet durven zeggen. Maar het zijn alletwee supercoole games!
en timesplitters dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:02 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik haat wereldoorlog spellen.
Nee maar er zijn oplossing voor:quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:59 schreef Nick109 het volgende:
Is de ps2 regiovrij?
Ik heb deze:quote:Op zondag 3 december 2006 11:23 schreef MeZZiN het volgende:
Vraag over RGB kabels voor de Playstation 2.
Welk merk is goed en zijn er nog wel originele van Sony te krijgen kan er namelijk heel weinig over vinden.
Voor een afstandsbediening misschien?quote:Op zondag 3 december 2006 16:18 schreef Grim. het volgende:
Weer een newbie vraag. Heeft iemand enig idee waarvoor dat zwarte infrarood ding onder mijn aanknop doet(Heb de slimline)?
Mag niet van fok!gamesquote:Op donderdag 30 november 2006 13:18 schreef Smots het volgende:
Maar goed, ik neem aan dat jij dus niks met die HDTV player doet?
Wil je 'm anders doorverkopen?
Oh. Da's jammer.quote:
Yup, heb meerdere kabels maar deze is het beste. Ook nog een mooi schakelaartje voor DVD <-> Gamequote:Op maandag 4 december 2006 07:01 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
tnx voor de tip gelijk maar ff besteldziet er namelijk best goed uit
Ik moet het eerste deel nog steeds kopen, alleen heb ik ook nog genoeg rpg's hier liggen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
damn zoveel RPG's uit te spelen, dat het niet leuk meer is
ik kon het ook niet laten om Atelier Iris 2 te kopen, toen ik em zag liggen
Ik zag de nieuwe rayman afgelopen zaterdag al in de eplaza liggen hoorquote:Op maandag 4 december 2006 15:45 schreef lilalush het volgende:
Nog een paar weken en dan is de nieuwe Rayman uit! Helemaal top, heb nu net bijna Kingdom Hearts II uit dus qua timing perfect.
Als de game tegenvalt is het altijd nog een leuke collector's item als Clover's laatste game.quote:Op maandag 4 december 2006 15:16 schreef 5112 het volgende:
Iemand trouwens al ervaring met God Hand, die beat'em up van Clover Studio's? De reviews lijken nogal tegenstrijdig (of heel goed, of heel slecht)
Damn, thanks!! Die is in de pocket, hehe.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:20 schreef SToRM81 het volgende:
Dit is ook een koopje: Canis Canem Edit
KH is al een lange tijd Platinum.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:38 schreef MeZZiN het volgende:
Ik ben nu nog dragon quest aan het spelenen dan kingdom of hearts (is net platinum
wat een feestik ben voorlopig nog zoet!
Wow, das wel heel goedkoop, besteld.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:20 schreef SToRM81 het volgende:
Dit is ook een koopje: Canis Canem Edit
Heb je suikoden 5 al gegamed? Zo ja, wat vond je ervan?quote:Op maandag 4 december 2006 13:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
damn zoveel RPG's uit te spelen, dat het niet leuk meer is
ik kon het ook niet laten om Atelier Iris 2 te kopen, toen ik em zag liggen
niet de beste RPG die ik gespeeld heb, wel een leuke , vooral het verhaal en de setting vind ik heel tof, alhoewel de NPC gebieden mij veuls te uitgebreid zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:17 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Heb je suikoden 5 al gegamed? Zo ja, wat vond je ervan?![]()
Dit smilie is een beetje buiten contextquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet de beste RPG die ik gespeeld heb, wel een leuke , vooral het verhaal en de setting vind ik heel tof, alhoewel de NPC gebieden mij veuls te uitgebreid zijn.
Goede koop.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:30 schreef ethiraseth het volgende:
Zo, star ocean 3 ook maar besteld bij play.com. 27 euro is wel puik prijsje, heb ik wat te doen weer binnekort.![]()
dat leger en RTS battles wel, wat het kasteel betrefd weet ik niet(mssn dat dat nog komt), voorlopig ben ik alleen maar op de vluchtquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:12 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dit smilie is een beetje buiten contextIs dat bouw je eigen kasteel en leger game binnen de game nog steeds aanwezig, en de RTS battles?
Ik vond dat gedeelte namelijk erg cool, lekker een beetje door je kasteel rondlopen je nieuwe characters bewonderen etc. Hoeveel uren heb je erop zitten?quote:Op maandag 11 december 2006 15:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat leger en RTS battles wel, wat het kasteel betrefd weet ik niet(mssn dat dat nog komt), voorlopig ben ik alleen maar op de vlucht, ik zit volgensmij nog niet eens op 1/3 deel, vanavond nadat ik de eindbaas van Atelier iris 2 heb verslagen ga ik verder
Meer spelen...laat Halo maar effe ligge.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:18 schreef peristilius het volgende:
Ik heb mn PS2 ook nog, hoef alleen Dragon Quest VIII, Kingdom Hearts 2, The Mark of Kri, Onimusha 3, Primal, PoP:TT, Resident Evil 4, Shadow of Rome, Shadow of the Colossus en Star Ocean 3 nog maar te spelen. Sommigen hiervan heb ik al even gespeeld, een groot deel ook nog helemaal niet.
Ik moet minder games kopen (of ze meer spelen).
Halo is tenminste lekker laagdrempelig om te gaan spelen, kan je gewoon ff een half uurtje fraggen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:19 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Meer spelen...laat Halo maar effe ligge.![]()
Halo vind ik te soft. Doe mij Killzone of Area 51 maarquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Halo is tenminste lekker laagdrempelig om te gaan spelen, kan je gewoon ff een half uurtje fraggen.
Zilveren PS2 vind ik niet mooi. Die roze daarintegen juist wel!quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:39 schreef Patries86 het volgende:
ik wou de roze ps2...maar dat wou mijn vriend niet (past niet in ons huis)
Nu dus maar de grijze, meteen 2 spellen erbij gekocht (buzz quiz met drukknopen en trilvilel)
Trillville is wel leuk, lijkt in sommige opzichten wel op roller coaster,maar met trillville kun je echt in de achtbaan en andere dingen en je moet opdrachten vervullen,je bent echt de manager enzo
Thrillville is ook leuk !quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:39 schreef Patries86 het volgende:
Trillville is wel leuk, lijkt in sommige opzichten wel op roller coaster,maar met trillville kun je echt in de achtbaan en andere dingen en je moet opdrachten vervullen,je bent echt de manager enzo
Je kunt bezoekers ook uitdagen voor een minigame! Dan is het wel leukquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Thrillville is ook leuk !
En de achtbanen kan je zo maken als je wilt. Zit dezelfde engine ongeveer in als in RCT3Alleen dan met een controller ipv muis. En het werkt best relaxt.
Andere minigames zijn leuk ook als je meer mensen over de vloer hebt. Heb ik alleen nog niet uit kunnen proberen want het spel ligt bij een vriend van me![]()
Owja. De roze ps2 past in ieder huis !
Ja, achter een gesloten kastdeur.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Owja. De roze ps2 past in ieder huis !
Ja, kvond het een beetje tegenvallen, ik had er zeg maar veel meer van verwacht. Maar nog steeds leuk spel om te spelen. Ik ben zelf meer van de rpg klasse, maarja als je van dit soort spellen houd is hij zeker wel aan te raden. Maar het word na een tijdje wel een beetje eenzijdig.quote:Op maandag 4 december 2006 15:16 schreef 5112 het volgende:
Iemand trouwens al ervaring met God Hand, die beat'em up van Clover Studio's? De reviews lijken nogal tegenstrijdig (of heel goed, of heel slecht)
Weer eens een vraagquote:
Het aantal games dat ik uitspeel t.o.v. het aantal games dat ik heb is ook nogal buiten proportiequote:Op vrijdag 15 december 2006 09:02 schreef ethiraseth het volgende:
Backlogs zijn echt zo irritant. Mijn backlog is zo groot (25+) dat het mijn plezier in gamen bederft omdat ik simpelweg nergens aan begin meer omdat ik nog zoveel spellen moet spelen.Ben daarom maar zoveel mogelijk weg aan het verkopen om mn collectie terug te brengen tot +- 5 games. Zodra ik overstap op een 360 of ps3 ga ik mijn aankopen ook flink beperken tot enkele spellen per jaar. 20 games per jaar kopen is echt idioot gewoon als je hooguit 2 uurtjes per week games speelt.
![]()
- Star Ocean 3: 'Till the end of timequote:Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke RPG voor de PS2 om uit te spelen voordat Final Fantasy XII uitkomt in februari. De volgende RPG's heb ik gespeeld. Het zou fijn zijn als een volgende RPG qua speelstijl vergelijkbaar is.Final Fantasy X; Final Fantasy X-2; Kingdom Hearts; Kingdom Hearts 2; Dragon quest VIII.
Iemand suggesties? Door de vele beschikbare titels zie ik door de bomen het bos niet meer...![]()
- Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga. Vind ik leuker dan Lucifer's Call.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
- Star Ocean 3: 'Till the end of time
- Shin Megami Tensei: Lucifer's Call
Ohja, die was ik nog vergeten. Die moet ik zelf ook nog eens verder gamen alleen ik zit vast.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:03 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
- Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga. Vind ik leuker dan Lucifer's Call.
- Shadow Hearts: Covenant.
- Grandia II.
- Suikoden V
Zeker de moeite waard als je hem nog ergens kan vinden. 2.5 jaar geleden nog gekocht voor 20 euro.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ohja, die was ik nog vergeten. Die moet ik zelf ook nog eens verder gamen alleen ik zit vast.
Ik weet niet precies meer wat ik ervoor betaald had, heb hem eigenlijk pas dit jaar gekocht. Ik ben nog niet zo ver omdat ik bij een baas zit die ik qua level nog net niet aan kan. Ik heb geen revive-items, kan niet uit die bepaalde dungeon en de monsters die er rondlopen zijn erg schaars en geven net weer niet genoeg EXP. Oftewel, ik moet daar een paar uurtjes levelen met het weinige aantal monsters voordat ik de baas kan verslaan zonder die revive items.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:17 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard als je hem nog ergens kan vinden. 2.5 jaar geleden nog gekocht voor 20 euro.![]()
Herkenbaar, alleen vind ik lvlen altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet niet precies meer wat ik ervoor betaald had, heb hem eigenlijk pas dit jaar gekocht. Ik ben nog niet zo ver omdat ik bij een baas zit die ik qua level nog net niet aan kan. Ik heb geen revive-items, kan niet uit die bepaalde dungeon en de monsters die er rondlopen zijn erg schaars en geven net weer niet genoeg EXP. Oftewel, ik moet daar een paar uurtjes levelen met het weinige aantal monsters voordat ik de baas kan verslaan zonder die revive items.
Ik heb ook niet echt een hekel aan het levelen, maar op den duur wordt het wel wat irritant als je al uren bezig bent en gewoon nog steeds die boss na de zoveelste keer niet aankan. Frustraties ten top.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen vind ik lvlen altijd wel leuk.In FF X kon ik uren monsters killen voor items en lvls
![]()
Als het voorkomt dat een boss te sterk is en ik moet lvlen, dan zorg ik er wel voor dat het na 1 goede lvl sessie wel goed gaat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een hekel aan het levelen, maar op den duur wordt het wel wat irritant als je al uren bezig bent en gewoon nog steeds die boss na de zoveelste keer niet aankan. Frustraties ten top.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:03 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
- Grandia II.
- Suikoden V
De port is toch kut?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:17 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard als je hem nog ergens kan vinden. 2.5 jaar geleden nog gekocht voor 20 euro.![]()
Heb je de originele ook gespeeld? Zijn er gigantische zwarte balken te zien en het gevoel dat het zich afspeelt op de maan? (50hz)quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nergens problemen mee gehad.
Hahaquote:
Hebben, hebben, hebben!quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste 15 minuten van Rogue Galaxy
De grafische stijl van het spel ziet er echt prachtig uit en de voice acting is briljant. Een van m'n laatste spellen voor de PS2.
Zekers te weten!quote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Lekker toetje straks na FF XII.![]()
quote:Alright, well, I've played the first two chapters of Seiken Densetsu 4, which'll be released here next year as Dawn of Mana. I had very few expectations going in. The Mana series has been through so much upheaval over the past decade that who knows what the gameplay will be like for any given entry. I did expect one thing, though: I expected Dawn of Mana to be a role-playing game.
I'm not entirely sure that it is one.
When you start out, it definitely feels like an action RPG, a 3D re-envisioning of the classic slash-and-level adventures. You're a stylishly-attired kid named Eldy. You have a sword. There's a forest full of cute li'l monsters. You hit them, and out pop items that give you more hit points and mana points. Good so far!
You've also got a whip, and it levels up as you use it, opening access to more and better whip moves. Still good!
You meet helpful little creatures who give you magical powers, and soon you can beef your stats temporarily and fire gusts of wind that knock (giant) enemy (crab) characters off their feet, rendering them vulnerable. No problems yet!
But then, as if you were playing Super Mario Sunshine or something, you beat the boss creature and the "chapter" ends. And you're given grades based on how you did, how many items you got, damage taken, stats like that. Okay, except this: once you beat a chapter, all your stats drop back down to zero. You lose all the attack magic, you lose your whip moves, everything. There's no character-building on a long-term scale.
So what, you ask. If the game's balanced right this could be fun. And I actually agree -- it is pretty fun, for reasons I'll get into in a later post. But it sure as hell ain't an RPG. What is there to distinguish Dawn of Mana from God of War? Right now, nothing. I'm not saying that I'm disappointed in the change of genre, I'm just saying it's not the sort of thing that "Seiken Densetsu 4" would imply.
dan krijg je geen rpg van 40 uur maar 20 kleine rpgtjes van een uur of 2quote:Op donderdag 21 december 2006 16:03 schreef ethiraseth het volgende:
Maar als elk chapter zijn eigen moves e.d. geeft kan het nog wel oke zijn.
Jou mischien niet, maar vast andere mensen wel. Niet iedereen heeft de zin of de tijd om rpg's van 40+ uur uit te spelen. Ik ben er een van.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan krijg je geen rpg van 40 uur maar 20 kleine rpgtjes van een uur of 2, nee lijkt mij niks.
Ik dacht dat ook jij een backlog moest zien weg te werken?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mjah, het beste punt aan de eerdere delen in de mana serie was juist het uitgebreide levelup systeem, als dat zoals in deze review beweerd word wegvalt dan word het op de skins van de enemys na gewoon geen titel die in de serie past.
maarja, ik heb gisteren Phantom Brave en Disgaea 2 gekocht en ben nog met naruto bezig dus ik heb de komende tijd nog genoeg te doen
Dat is het nadeel van geld over hebben na de kerstinkopen en een gameshop binnenstappenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook jij een backlog moest zien weg te werken?
Nippon Ichi.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van geld over hebben na de kerstinkopen en een gameshop binnenstappen
(maarja ik trek die TBssen van Nippon Ichi gewoon heel goed, en ik zag ze toevallig liggen met soundtrack tegen een redelijke prijs)
12 euroquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:17 schreef torn_Machina het volgende:
Klopt, Nippon Ichi is echt fantastisch. Ik heb er hier een aantal spellen van liggen.
Donderdag ontvang ik Disgaea 2. Ik kon het niet laten om deze te bestellen.
Mijn backlog wordt steeds groter![]()
Vanmiddag ook bij de MM geweest in Enschede.
Ik heb daar Jade Cocoon 2 gekocht voor 10 euro.
Ook zag ik er Shin Megami Tensei : Lucifers Call voor 12 euro liggen. Jammer dat ik dat spel al in mijn bezit heb. Het spel is een echte aanrader voor de RPG liefhebber.
Zo goedkoop zie je ze bijna niet nee. Ik wou ook al bijna Wild Arms 4 meenemen, maar 3 games kopen op 1 dag is iets teveel van het goede.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
12 euro![]()
Dat is weinig. Ik heb er destijds zo'n 10 euro meer voor betaald.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:52 schreef Laniboekje het volgende:
Die is het geworden uiteindelijk. Die kreeg, voor zover ik kon bepalen, de beste kritieken en sprak mij persoonlijk het meest aan. Gister zat 'ie bij de post dus ik ga nog wel wat uurtjes met de Playstation spenderen deze kerst!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:03 schreef torn_Machina het volgende:
- Grandia II.
- Suikoden V
Dat begin is echt killing inderdaad. De enige tip die ik je kan geven is 'even doorzetten'. Het wordt vanzelf beter!quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Net met Kingdom hearts 2 begonnen![]()
Alleen zit ik na 2.5 uur nog steeds in dat tutorial stadje![]()
En nog steeds geen Disney beest gezien![]()
Okay!quote:Op donderdag 28 december 2006 16:32 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb Kingdom Hearts 2 bijna uitgespeeld. Zit 'denk ik' in de laatste wereld, daarna ga ik dan maar weer verder met Grandia II (ligt ook nog stof te verzamelen).
Natuurlijkquote:
Djiezus fukking KRAJST!!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:16 schreef NutKees het volgende:
OMG! Ik heb Guitar Hero 2 nu helemaal uit (okee, op Jordan en Six na. Die zijn echt onmogelijk op Expert). Freebird en Hangar 18 hebben me verdomme 3 avonden oefenen gekost, maar het is eindelijk gelukt!
Ik heb hier Disgaea 2 ook nog liggen. Ik moet mij er van weerhouden deze in mijn ps2 te doen. Moet nog eerst wat andere spellen wegwerken. Ik heb Disgaea 1 nog niet eens helemaal doorgespeeld.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heerlijk gestatwhored die paar dagen dat ik de vorige week thuis was, met spellen als disgaea 2 en phantom brave kom ik niet eens aan mn backlog toe
Ik voel mij altijd zo genoodzaakt om elke class uit te proberen, waarna je in chapter 3 zit met 30 characters op l7 na 25u speeltijd, ik steek er iets teveel tijd in volgensmijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb hier Disgaea 2 ook nog liggen. Ik moet mij er van weerhouden deze in mijn ps2 te doen. Moet nog eerst wat andere spellen wegwerken. Ik heb Disgaea 1 nog niet eens helemaal doorgespeeld.![]()
Disgaea moet je ook gewoon veel tijd in stoppen. Vooral voor de sidequests en itemworld moet je party goed gelvled zijn. Met Makai Kingdom heb ik me ook erg lang vermaakt om alle Hidden Bosses te killen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik voel mij altijd zo genoodzaakt om elke class uit te proberen, waarna je in chapter 3 zit met 30 characters op l7 na 25u speeltijd, ik steek er iets teveel tijd in volgensmij
Allemaal Pal, behalve Rogue Galaxy. Deze moet nog gereleased worden in Europa. Bovenstaande games heb ik ook allemaal thuis liggen m.u.v Rogue Galaxy.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:03 schreef MeZZiN het volgende:
Trouwens van dit lijstje zijn dit allemaal pal games of ook VS
- Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga
- Grandia II.
- Suikoden V
- Rogue Galaxy
- Disgaea 2
Bij Dimplus voor 30 euro.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:43 schreef JimmyJames het volgende:
Grandia II moet ik beslist nog eens kopen.
Voor die prijs kan ik em niet laten liggen idd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bij Dimplus voor 30 euro.Alleen denk ik als je wat beter zoekt dat je hem ook nog wel voor 20 euro kan krijgen nieuw.
![]()
Oh ik heb ook nog MGS3: Subsistence in mn baclog zitten waarvan ik eilk totnutoe alleen Metal Gear en Metal Gear 2: Solid Snake gespeeld hebquote:Op woensdag 3 januari 2007 03:21 schreef mini-lellan het volgende:
Nu na dat ik een poos geleden MGS3: SE heb uitgespeeld ben ik van plan om MGS2: SoL te gaan kopen alleen vroeg ik me af wat er nou verschild tussen 2 en 3. Is het spel hetzelfde qua gameplay of ik het ingewikkelder dan deel 3?
IGN geeft namelijk een 9,7 en GameSpot 9,6.
Same here alleen is ie hier nog niet eens in m'n PS2 geweest.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oh ik heb ook nog MGS3: Subsistence in mn baclog zitten waarvan ik eilk totnutoe alleen Metal Gear en Metal Gear 2: Solid Snake gespeeld heb
Hoho, het is Metal Gear solid 3 en de naar het engels vertaalde MSX ports van Metal Gear 1 en Metal Gear 2: Solid Snake(dat overigens door velen(niet door mij ik vind SD Snatcher een beter Konami/MSX spel) als beste MSX spel gezien word/werd). Het gaat dus niet over de 3D metal gear solids, maar over de twee 2d prequels die nooit eerder in Europa uitgekomen zijn(ok de eerste metal gear is wel op de NES uitgebracht.).quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:47 schreef mini-lellan het volgende:
Ja ik heb hier MGS3: SE liggen alleen die is nog van peristilius.Dus nu ben ik van plan om MGS3: Subsistence te gaan kopen. Waarbij 1,2 en 3 in één pakket zit. En online natuurlijk.
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoho, het is Metal Gear solid 3 en de naar het engels vertaalde MSX ports van Metal Gear 1 en Metal Gear 2: Solid Snake(dat overigens door velen(niet door mij ik vind SD Snatcher een beter Konami/MSX spel) als beste MSX spel gezien word/werd). Het gaat dus niet over de 3D metal gear solids, maar over de twee 2d prequels die nooit eerder in Europa uitgekomen zijn(ok de eerste metal gear is wel op de NES uitgebracht.).
Coolquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoho, het is Metal Gear solid 3 en de naar het engels vertaalde MSX ports van Metal Gear 1 en Metal Gear 2: Solid Snake(dat overigens door velen(niet door mij ik vind SD Snatcher een beter Konami/MSX spel) als beste MSX spel gezien word/werd). Het gaat dus niet over de 3D metal gear solids, maar over de twee 2d prequels die nooit eerder in Europa uitgekomen zijn(ok de eerste metal gear is wel op de NES uitgebracht.).
Hey nu je het zegt, ik wil die een keer terug.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:47 schreef mini-lellan het volgende:
Ja ik heb hier MGS3: SE liggen alleen die is nog van peristilius.Dus nu ben ik van plan om MGS3: Subsistence te gaan kopen. Waarbij 1,2 en 3 in één pakket zit. En online natuurlijk.
![]()
ohja, de MSX versie was wel in europa gereleased maar de NES versie niet itt die verschikkelijke spinoffquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:50 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Cooloude tijden herleven Trouwens die MSX versie was wel in europa gereleased heb hem nog gespeeld
Moet je kopen is erg goed (vind hem beter dan de dualshock controlers van de ps zelf licht goed in de hand)quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand ervaringen met deze draadloze controller van Logitech? Hij krijgt lovende reviews en na de 360 controller heb ik het wel gehad met draadjes.
Logitech Action Wireless Controller
[afbeelding]
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=14166quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand ervaringen met deze draadloze controller van Logitech? Hij krijgt lovende reviews en na de 360 controller heb ik het wel gehad met draadjes.
[afbeelding]
Het enige wat ik van een Xenosaga II nog weet is dat die 'robot' waar je mee begint heel goed kan breakdancenquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
gisteren met Xenosaga II Begonnen(hoe die in mn backlog is gekomen weet ik ook niet, zal wel een impulsieve aankoop geweest zijn tegen een lage prijs), damn wat een ingewikkeld skill systeem zeg, had best wel wat makkelijker gekund.
Oh echt? Dat wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Idd, het is ook wel weer eens een andere ervaring om in de eerste 2 uur van een game anderhalfuur naar cutscenes zit te kijken, gelukkig zijn deze wel te skippen om daarna te saven en opnieuw te loaden , aangezien je tijdens het loaden een korte samenvatting krijgt wat je moet doen
ik heb de voorganger ervan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Volgensmij niet eens om het verhaal uit te leggen, de eerste episode op die bonus dvd die erbij zit heeft btw de zelfde titel als de eerste game, zouden ze die DVD er daarom juist bijgeplakt hebben?quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh echt? Dat wist ik helemaal nietEcht, die scenes zijn niet normaal hoor! Een beetje heel het eerste deel voor de Europeanen uitleggen. Breng dan meteen Xenosaga I dan hier uit.
Er zat een bonus disc bij die het verhaal van deel 1uitlegde. Daarom ga ik Xenosaga ook niet kopen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij niet eens om het verhaal uit te leggen, de eerste episode op die bonus dvd die erbij zit heeft btw de zelfde titel als de eerste game, zouden ze die DVD er daarom juist bijgeplakt hebben?
Heb 'm in ieder geval hier maar even toegevoegd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:52 schreef JimmyJames het volgende:
Mss kan deze in de OP: [CENTRAAL] Playstation 2 verkoop/ruil topic deel 1
Allaaaaan, im in charge of the softwarequote:Op donderdag 4 januari 2007 10:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het enige wat ik van een Xenosaga II nog weet is dat die 'robot' waar je mee begint heel goed kan breakdancenDaar heb ik toen een kwartier lang om in deuk gelegen met tranen erbij. Toen is het spel uitgegaan en nooit meer aangeraakt.
Compleet gestoord zeg ik je.
![]()
- De PS2 kent in heel Nederland dezelfde adviesprijs, mochten er winkels zijn die er net wat onder zitten dan zal het bedrag niet zoveel onder de adviesprijs liggen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:23 schreef boem-dikkie het volgende:oke bully is leuk dus! Denk dat ik morgen even ga kijken voor een ps2 pakketje met mem card en 2 controllers. Ben al bij dimension plus en die andere game winkel geweest in Groningen, nog andere tips in groningen? Prijzen zijn niet anders bij de verschillende winkels.
Ben van plan om een game te kopen voor in mn eentje ( Bully of God of War 2 ) en een game voor met zijn tweeën , ik zat zelf te denken aan Pro evo 6 omdat ik van de pro evo serie wel hou, beetje voetballen met vrienden , zijn er nog andere leuke spellen om met zijn tweeen te doen? en is God of War 2 ook online te doen ?
Mwha het zijn voornamelijk de multi-platform titels, de meest recente shooter is Call of Duty 3. Als je echt opzoek bent naar een leuke shooter, dan moet je eens Killzone of Timesplitters:Future Pefect eens checken. Beide toffe games voor een spotprijsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:30 schreef boem-dikkie het volgende:Tof , zijn er op t moment nog andere toffe up to date shooters uit dan?
hmm ..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:33 schreef tommie_b het volgende:
Sony is kut en ze behandelen hun klanten waardeloos...
De PS2 heeft een kut-lens dus laten liggen dat ding! Tenzij ze het bij de nieuwe generatie hebben verbeterd (zelfs nog een rechtzaak over geweest)
Dude ga aub snel je nest in, want je loopt alleen maar onzin uit te kramen. Wat probeer je nou met deze statement duidelijk te maken ? Dat hij nu toch geen PS2 moet kopen, omdat hij alleen maar problemen over zich geen krijgt. Serious stop the crap.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:33 schreef tommie_b het volgende:
Sony is kut en ze behandelen hun klanten waardeloos...
De PS2 heeft een kut-lens dus laten liggen dat ding! Tenzij ze het bij de nieuwe generatie hebben verbeterd (zelfs nog een rechtzaak over geweest)
Hij is niet duur als je kijkt wat voor dikke shit er in zit.. En hij is al helemaal niet vergeleken bij de nieuwe concurrent (PS3).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hmm ..
maar tegenwoordig is de 360 helemaal in,wat ik nog steeds een véélste overdreven dure console vind en de Wii wat gewoon redelijk inovatief is , maar niet echt helemaal wat ik wil
Ja ik weet ook niet waar hij het over heeft, dit is een verhaal van een paar jaar geleden. Inmiddels heeft niemand meer met dit probleem te kampen dus tsja...... Het spreekt voor zich dat je niet in aanraking moet komen met de lens, doe je dit dan is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Trouwens van vrienden e.d nog nooit problemen gehoord over de lens ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |