nose for treasure werkt alleen in een stad of gebouw, niet in de buitenlucht zeg maar . Daarmee kun je zien of je alle treasures in een bepaalde locatie hebt gevonden. Hij zegt dan iets van er zijn nog zoveel treasures oid. hij zegt er niet bij waar ze liggen.....quote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef mini-lellan het volgende:
trouwens waar is Nose fot Treasure goed voor?![]()
der staat wel bij dat ie meld als er een schatkist in de buurt staat
maar hij zegt altijd 'no response'
maar dan loop ik 3 meter verder en staat er ineens een schatkist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
ah..man..genaaidquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:19 schreef Gamedemon het volgende:
free record deelde ze gratis uit in het begin, dus best veel mensen hebben em (ik niet)
Woa waar unlock ik die haperende cutscenes??!? die wil ik ook in mijn PAL versie hebben!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:32 schreef Opie het volgende:
Ik heb (gelukkig) de NTSC versie van Dragon Quest VIII even te leen en wat een fantasieloze settings en textures. Het enige wat me een beetje kan bekoren zijn de character designs, maar wat clichematig allemaal. Daar komt ook nog eens bij dat de PAL versie haperende cutscenes heeft. Weer een goede PAL conversie....
ik snap er geen fuck vanquote:Op zondag 11 juni 2006 11:47 schreef djarson het volgende:
hallo dragon quest liefhebbers.
ik heb een vraagje
ik weet niet meer wa ik moet doen dus vraag ik het aan jullie.
weten jullie wat je moet doen als je bij die standbeelden bent met die lazers?
in de grot las je doulmagus achterna moet?
plz atwoord,
quote:Op zondag 11 juni 2006 11:47 schreef djarson het volgende:
hallo dragon quest liefhebbers.
ik heb een vraagje
ik weet niet meer wa ik moet doen dus vraag ik het aan jullie.
weten jullie wat je moet doen als je bij die standbeelden bent met die lazers?
in de grot las je doulmagus achterna moet?
plz atwoord,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van het weekend btw er voor gezorgd dat ik kon vliegen , leuke bijl gehaald (sterkste van het spel volgens de omschrijving) en monster gehunt (voornamelijk naar liquid metal(10k exp) en metal king slimes(30k exp)) op Howlwind Hill (plateau te/heuvel noorden van Arcadia) , ben nu btw op L44
[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 12-06-2006 15:46:51 ]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:29 schreef djarson het volgende:
snapt iemand wat ik bedoelde met mijn vraag.
het is moeilijk te omschrijven maar het is als je een spiegel hebt gekregen en die daar bij doulmagus's grot in moet doen(voor de grot dat het zwarte weg gaat).
dan kom je in die grot bij standbeelden met lasers.
hoe moet je die lasers zetten?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees spoiler dus (scroll er met je linker muisknop ingedrukt overheen)![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:45 schreef Gamedemon het volgende:
zit nu op het einde als het goed isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gisteren btw mn suncrown opgeofferd om een timbrel of tension te maken , heelijk item die je oneindig veel kan gebruiken , en de tension van de party opbouwt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |