http://www3.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=268530&subcat=ps2quote:Op maandag 27 november 2006 17:59 schreef dj_ko het volgende:
weet iemand waar ik tomb raider legend goedkoop kan halen?
Gister de demo gedaan was wel geinig
Klopt begin is wat lang, maar gewoon blijven spelen het is echt een goed spelquote:Op maandag 27 november 2006 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ben van het weekend bezig gegaan met Suikoden V, maar ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Het begin is iig heel traag, den de steden waarin ik ben geweest een stuk te groot en complex. Toch lijkt dit spel mij wel ok
Op dit moment ligt Suikoden V bij mij een beetje stof te happen, omdat ik eerst nog wat andere games wil uitspelen. Het begin is vrij traag, maar als er eenmaal wat personages je bij je groep aansluiten dan begint de pret.quote:Op maandag 27 november 2006 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ben van het weekend bezig gegaan met Suikoden V, maar ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Het begin is iig heel traag, den de steden waarin ik ben geweest een stuk te groot en complex. Toch lijkt dit spel mij wel ok
idd ik zit nu op 7 uur , en na een uurtje of 4 zat ik pas echt in het verhaal(en de eerste echte dungeon). Ik vind het een goede game tot nu toe.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:26 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Klopt begin is wat lang, maar gewoon blijven spelen het is echt een goed spel
Hmm, das wel minder. Na het spelen van FFXII is dat een flinke stap terug denk ik...quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
bij de gameplay even rogue galaxy gespeeld![]()
maar was de eerste stad nog niet uit of ik had al iets van 35 random encounters gehad![]()
nou vindt ik dat niet erg.......maar komop......ik hoef niet elke 5 meter aangevallen te worden![]()
in het begin wel, maar zodra jouw hero mystic aura oid geleerd heb, kan je de RE's voor een tijd uitschakelen, wat zeker handig is als je weer zo'n lang eind moet lopen/varen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
Bij Dragonquest 8 is het ook erg tergend moet ik zeggen, die RE's.
Ik heb 'm in bestelling staan bij Drgames.quote:Op maandag 27 november 2006 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er mensen die ding gebruiken?
[afbeelding]
http://www.xploder.net/products/148/Xploder-HDTV-Player.htm
Hmm rond wat voor level leer je dat?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in het begin wel, maar zodra jouw hero mystic aura oid geleerd heb, kan je de RE's voor een tijd uitschakelen, wat zeker handig is als je weer zo'n lang eind moet lopen/varen.
Bestel maar af, ik heb een review-exemplaar en het is k*t.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:00 schreef Smots het volgende:
Ik heb 'm in bestelling staan bij Drgames.
naam was fout, ik bedoelde holy protection en die krijg je met 28 punten op courage, enemys met een hoger level dan jij vallen je overigens wel aan volgensmij, maar die spell scheelt na een tijdje best wel wat aangezien je verderop in het spel nog best wel vaak moet backtracken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm rond wat voor level leer je dat?
Wat de neuk?quote:Op woensdag 29 november 2006 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bestel maar af, ik heb een review-exemplaar en het is k*t.
CD-tje en een component kabel (die laatste is trouwens wel fijn). Het foefje om de resolutie scherper te maken is het beeld kleiner maken en vervormen (in 480p wordt het formaat 4:3 en in 780p en 1080p platter). Vervolgens moet je met de verticale en horizontale instellingen van je TV gaan goochelen om het weer een beetje toonbaar te maken, waarbij de winst verloren gaat. Ook moet je voor élke sessie die CD laden.
Ja, volgende week ergens.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:29 schreef Smots het volgende:
URL van de review gaat op games.fok.nl verschijnen neem ik aan?
Maar goed, ik neem aan dat jij dus niks met die HDTV player doet?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, volgende week ergens.
Lees anders dit topic eens, er staan veel ervaringen in:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=112654
De beste? Dat zou ik niet durven zeggen. Maar het zijn alletwee supercoole games!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:24 schreef mini-lellan het volgende:
Vandaag weer effe Killzone gespeeld. En eigenlijk vind ik Killzone samen met Area 15 de beste FPSers op de PS2.
Vind ik wel. Ik haat wereldoorlog spellen.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:54 schreef Smots het volgende:
[..]
De beste? Dat zou ik niet durven zeggen. Maar het zijn alletwee supercoole games!
en timesplitters dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:02 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik haat wereldoorlog spellen.
Nee maar er zijn oplossing voor:quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:59 schreef Nick109 het volgende:
Is de ps2 regiovrij?
Ik heb deze:quote:Op zondag 3 december 2006 11:23 schreef MeZZiN het volgende:
Vraag over RGB kabels voor de Playstation 2.
Welk merk is goed en zijn er nog wel originele van Sony te krijgen kan er namelijk heel weinig over vinden.
Voor een afstandsbediening misschien?quote:Op zondag 3 december 2006 16:18 schreef Grim. het volgende:
Weer een newbie vraag. Heeft iemand enig idee waarvoor dat zwarte infrarood ding onder mijn aanknop doet(Heb de slimline)?
Mag niet van fok!gamesquote:Op donderdag 30 november 2006 13:18 schreef Smots het volgende:
Maar goed, ik neem aan dat jij dus niks met die HDTV player doet?
Wil je 'm anders doorverkopen?
Oh. Da's jammer.quote:
Yup, heb meerdere kabels maar deze is het beste. Ook nog een mooi schakelaartje voor DVD <-> Gamequote:Op maandag 4 december 2006 07:01 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
tnx voor de tip gelijk maar ff besteldziet er namelijk best goed uit
Ik moet het eerste deel nog steeds kopen, alleen heb ik ook nog genoeg rpg's hier liggen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
damn zoveel RPG's uit te spelen, dat het niet leuk meer is
ik kon het ook niet laten om Atelier Iris 2 te kopen, toen ik em zag liggen
Ik zag de nieuwe rayman afgelopen zaterdag al in de eplaza liggen hoorquote:Op maandag 4 december 2006 15:45 schreef lilalush het volgende:
Nog een paar weken en dan is de nieuwe Rayman uit! Helemaal top, heb nu net bijna Kingdom Hearts II uit dus qua timing perfect.
Als de game tegenvalt is het altijd nog een leuke collector's item als Clover's laatste game.quote:Op maandag 4 december 2006 15:16 schreef 5112 het volgende:
Iemand trouwens al ervaring met God Hand, die beat'em up van Clover Studio's? De reviews lijken nogal tegenstrijdig (of heel goed, of heel slecht)
Damn, thanks!! Die is in de pocket, hehe.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:20 schreef SToRM81 het volgende:
Dit is ook een koopje: Canis Canem Edit
KH is al een lange tijd Platinum.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:38 schreef MeZZiN het volgende:
Ik ben nu nog dragon quest aan het spelenen dan kingdom of hearts (is net platinum
wat een feestik ben voorlopig nog zoet!
Wow, das wel heel goedkoop, besteld.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:20 schreef SToRM81 het volgende:
Dit is ook een koopje: Canis Canem Edit
Heb je suikoden 5 al gegamed? Zo ja, wat vond je ervan?quote:Op maandag 4 december 2006 13:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
damn zoveel RPG's uit te spelen, dat het niet leuk meer is
ik kon het ook niet laten om Atelier Iris 2 te kopen, toen ik em zag liggen
niet de beste RPG die ik gespeeld heb, wel een leuke , vooral het verhaal en de setting vind ik heel tof, alhoewel de NPC gebieden mij veuls te uitgebreid zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:17 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Heb je suikoden 5 al gegamed? Zo ja, wat vond je ervan?![]()
Dit smilie is een beetje buiten contextquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet de beste RPG die ik gespeeld heb, wel een leuke , vooral het verhaal en de setting vind ik heel tof, alhoewel de NPC gebieden mij veuls te uitgebreid zijn.
Goede koop.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:30 schreef ethiraseth het volgende:
Zo, star ocean 3 ook maar besteld bij play.com. 27 euro is wel puik prijsje, heb ik wat te doen weer binnekort.![]()
dat leger en RTS battles wel, wat het kasteel betrefd weet ik niet(mssn dat dat nog komt), voorlopig ben ik alleen maar op de vluchtquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:12 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dit smilie is een beetje buiten contextIs dat bouw je eigen kasteel en leger game binnen de game nog steeds aanwezig, en de RTS battles?
Ik vond dat gedeelte namelijk erg cool, lekker een beetje door je kasteel rondlopen je nieuwe characters bewonderen etc. Hoeveel uren heb je erop zitten?quote:Op maandag 11 december 2006 15:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat leger en RTS battles wel, wat het kasteel betrefd weet ik niet(mssn dat dat nog komt), voorlopig ben ik alleen maar op de vlucht, ik zit volgensmij nog niet eens op 1/3 deel, vanavond nadat ik de eindbaas van Atelier iris 2 heb verslagen ga ik verder
Meer spelen...laat Halo maar effe ligge.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:18 schreef peristilius het volgende:
Ik heb mn PS2 ook nog, hoef alleen Dragon Quest VIII, Kingdom Hearts 2, The Mark of Kri, Onimusha 3, Primal, PoP:TT, Resident Evil 4, Shadow of Rome, Shadow of the Colossus en Star Ocean 3 nog maar te spelen. Sommigen hiervan heb ik al even gespeeld, een groot deel ook nog helemaal niet.
Ik moet minder games kopen (of ze meer spelen).
Halo is tenminste lekker laagdrempelig om te gaan spelen, kan je gewoon ff een half uurtje fraggen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:19 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Meer spelen...laat Halo maar effe ligge.![]()
Halo vind ik te soft. Doe mij Killzone of Area 51 maarquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Halo is tenminste lekker laagdrempelig om te gaan spelen, kan je gewoon ff een half uurtje fraggen.
Zilveren PS2 vind ik niet mooi. Die roze daarintegen juist wel!quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:39 schreef Patries86 het volgende:
ik wou de roze ps2...maar dat wou mijn vriend niet (past niet in ons huis)
Nu dus maar de grijze, meteen 2 spellen erbij gekocht (buzz quiz met drukknopen en trilvilel)
Trillville is wel leuk, lijkt in sommige opzichten wel op roller coaster,maar met trillville kun je echt in de achtbaan en andere dingen en je moet opdrachten vervullen,je bent echt de manager enzo
Thrillville is ook leuk !quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:39 schreef Patries86 het volgende:
Trillville is wel leuk, lijkt in sommige opzichten wel op roller coaster,maar met trillville kun je echt in de achtbaan en andere dingen en je moet opdrachten vervullen,je bent echt de manager enzo
Je kunt bezoekers ook uitdagen voor een minigame! Dan is het wel leukquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Thrillville is ook leuk !
En de achtbanen kan je zo maken als je wilt. Zit dezelfde engine ongeveer in als in RCT3Alleen dan met een controller ipv muis. En het werkt best relaxt.
Andere minigames zijn leuk ook als je meer mensen over de vloer hebt. Heb ik alleen nog niet uit kunnen proberen want het spel ligt bij een vriend van me![]()
Owja. De roze ps2 past in ieder huis !
Ja, achter een gesloten kastdeur.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Owja. De roze ps2 past in ieder huis !
Ja, kvond het een beetje tegenvallen, ik had er zeg maar veel meer van verwacht. Maar nog steeds leuk spel om te spelen. Ik ben zelf meer van de rpg klasse, maarja als je van dit soort spellen houd is hij zeker wel aan te raden. Maar het word na een tijdje wel een beetje eenzijdig.quote:Op maandag 4 december 2006 15:16 schreef 5112 het volgende:
Iemand trouwens al ervaring met God Hand, die beat'em up van Clover Studio's? De reviews lijken nogal tegenstrijdig (of heel goed, of heel slecht)
Weer eens een vraagquote:
Het aantal games dat ik uitspeel t.o.v. het aantal games dat ik heb is ook nogal buiten proportiequote:Op vrijdag 15 december 2006 09:02 schreef ethiraseth het volgende:
Backlogs zijn echt zo irritant. Mijn backlog is zo groot (25+) dat het mijn plezier in gamen bederft omdat ik simpelweg nergens aan begin meer omdat ik nog zoveel spellen moet spelen.Ben daarom maar zoveel mogelijk weg aan het verkopen om mn collectie terug te brengen tot +- 5 games. Zodra ik overstap op een 360 of ps3 ga ik mijn aankopen ook flink beperken tot enkele spellen per jaar. 20 games per jaar kopen is echt idioot gewoon als je hooguit 2 uurtjes per week games speelt.
![]()
- Star Ocean 3: 'Till the end of timequote:Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke RPG voor de PS2 om uit te spelen voordat Final Fantasy XII uitkomt in februari. De volgende RPG's heb ik gespeeld. Het zou fijn zijn als een volgende RPG qua speelstijl vergelijkbaar is.Final Fantasy X; Final Fantasy X-2; Kingdom Hearts; Kingdom Hearts 2; Dragon quest VIII.
Iemand suggesties? Door de vele beschikbare titels zie ik door de bomen het bos niet meer...![]()
- Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga. Vind ik leuker dan Lucifer's Call.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
- Star Ocean 3: 'Till the end of time
- Shin Megami Tensei: Lucifer's Call
Ohja, die was ik nog vergeten. Die moet ik zelf ook nog eens verder gamen alleen ik zit vast.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:03 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
- Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga. Vind ik leuker dan Lucifer's Call.
- Shadow Hearts: Covenant.
- Grandia II.
- Suikoden V
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |