done.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:35 schreef Aarde het volgende:
wil iemand ff deze en de daaropvolgende post vernietigen![]()
de dag voor jezelf doornemen
bedanktquote:
Ik zie niet allesquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:03 schreef Moonah het volgende:
Copycat, bedankt!!!!
Wat te denken trouwens van deze geweldige ontopic-bijdragen aan het Cc-veren-in-haar-dikke-reet-en-tussen-haar-grote-memmen-en-verweven-in-haar-okselhaar-topic?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:34 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik zie niet alles.
En er waren een stuk of 10 slowchat posts (met o.a.: hoi "usernaam").. humor kan wel in dat topic.. slowchat vind ik van niet.
ik zal er vanavond naar kijkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:22 schreef Mickeys het volgende:
*NIEUWE* R&P policy
Bij centrale topics zijn een aantal linkjes gezet die natuurlijk inmiddels al een volgend deeltje hebben gekregen. In ieder geval De Kunst van. Kan/kunnen deze aangepast worden? tnx
ik vind het persoonlijk nogal meevallen. Hij schets een beeld meer niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:59 schreef Averon het volgende:
Hoi,
Trollen kan ik wel lijden, maar Bismarck gaat hard richting racisme met zijn opmerkingen over Surinamers en Antillianen.
Single vrouwen van 26 en kinderen
Eens.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:07 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk nogal meevallen. Hij schets een beeld meer niet.
Weet ook niet wat mijn medemods ervan zeggen?
*ook al eens gehad heeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eens.
Ipv quoten besloten mijn hersenen het er maar als edit bij te zetten, in eerste instantie
Lol, pas je je post nu aan dat je er vandaag naar gaat kijken? hihi, een andere mod mag het ook doen hoorquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door Sc0rPi0n op 12-09-2006 16:01 ]quote:Op woensdag 13 september 2006 07:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, pas je je post nu aan dat je er vandaag naar gaat kijken? hihi, een andere mod mag het ook doen hoor
Heel goed.. prio's stellen en dat heb je goed gedaan hoorquote:
Dat doe ik liever zelfquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
ik zal hem persoonlijk aan haar geven.![]()
Ik neem aan dat je het niet over mijn edit hebt? Ik heb even niet opgelet.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:02 schreef kanaiken het volgende:
Ok, nu begint het irritant te worden. Wie haalt mijn reactie weg in Dit topic?
lol. ik zie dit nu pas!quote:Op maandag 11 september 2006 17:40 schreef zoalshetis het volgende:
-zie post van Scorpion-
Never mind, ik dacht nog iets anders, maar het was alleen die edit.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het niet over mijn edit hebt? Ik heb even niet opgelet.
Edit: Doe 's duidelijker zijn, waar heb je het over? Er zijn namelijk geen reacties van je verwijderd in dat topic, behalve mijn edit. Maar goed, daar staat onder wie het gedaan heeft.
Ja hoor. Ik heb hem in de editgeschiedenis staan, heb hem nog 's bekeken, en hij komt serieus noch ontopic over. En ik had net gezegd dat het weer ontopic mocht. En het leek me een reactie waar weer een reactie op zou volgen, dus om een einde te maken aan het gegrap.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Never mind, ik dacht nog iets anders, maar het was alleen die edit.
Om mijn bezoek in dit topic niet geheel nutteloos te laten lijken, kun je je verantwoorden voro die edit?
Moet ik hier verder op ingaan? Op een destructieve manier een leven leiden lijkt me niet goedquote:Op donderdag 21 september 2006 23:54 schreef Bep het volgende:
Dat lijkt jou duidelijk maar als je de op leest heeft die vriend het prima naar zijn zin en is de ts van mening dat hij niet zon leven mag leven
Jou niet maar mag diegene dat niet zelf weten? Wie zijn jullie om zomaar te zeggen dat een ander dat niet mag?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:56 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Moet ik hier verder op ingaan? Op een destructieve manier een leven leiden lijkt me niet goed.
Ik heb ook even getwijfeld ja. Er staat al een flinke waarschuwing in het topic. Ik laat hem even open om te kijken of het normaal kan verlopen, als dat niet het geval is gaat hij dicht. Er waren in het vorige topic nog redelijk wat mensen die gewoon discussieerden, als dat zo blijft kan hij best blijven staan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Geen Marokkaan in mijn huis ! (deel II )
Is dit spui je onzinnige vooroordelen topic echt een deel 2 waard?
Ah ja, die reactie is weg, bedankt voor het melden.quote:Op zondag 24 september 2006 17:48 schreef Roeni3 het volgende:
MadMarco kan als hij reageert, dat alleen doen met debiele, overdreven afkrakende en vooral irritante kutposts. Wat een kut user.
ex nieuwe vriend/vriendin ( competitie gevoel )
Oh, en c_c, voel je vrij voor het woord 'kut' de wat vriendelijkere benaming 'flamoes' te gebruiken.
Bedankt voor de melding. Anders nog iets?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:16 schreef JoeyT het volgende:
Ff laten weten dat Mordreth echt een slappe lul van een moderator is... Beetje man zonder ballen idee...
hij was maar een clown....quote:Op donderdag 28 september 2006 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding. Anders nog iets?
Ga ergens anders spelenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:16 schreef JoeyT het volgende:
Ff laten weten dat Mordreth echt een slappe lul van een moderator is... Beetje man zonder ballen idee...
Ff feedback, verder nietsquote:Op donderdag 28 september 2006 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding. Anders nog iets?
Toch even nieuwsgierig.. doe ik wat verkeerd ofzo?quote:
Naja t gaat me niet eens om je modereren, daar merk ik weinig van. Dus als je dat ongemerkt doet dan doe je je werk denk ik goed. Alleen je adviezen zijn afentoe omte kotsen. Zo 13 in een dozijn met een vleugje vrouwelijkheid van hier tot Tokyo eropquote:Op donderdag 28 september 2006 11:55 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Toch even nieuwsgierig.. doe ik wat verkeerd ofzo?
Want je zit me vrijwel altijd af te kraken.. dus vertel eens..
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja t gaat me niet eens om je modereren, daar merk ik weinig van. Dus als je dat ongemerkt doet dan doe je je werk denk ik goed. Alleen je adviezen zijn afentoe omte kotsen. Zo 13 in een dozijn met een vleugje vrouwelijkheid van hier tot Tokyo erop
Waarom?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:11 schreef Mordreth het volgende:
[..]right..
Volgende keer als je denkt weer even zo idioot je mening te verkondigen.. bedenk je dan even
Omdat ik geen zin heb in onzinnige kinderlijke reacties hier in feedback die niks met modereren te maken heeft en geheel onnodig zijn om te vermelden.quote:
Ik wilde t in het desbetreffende topic zeggen, maar dacht dit is een betere plek.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:22 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in onzinnige kinderlijke reacties hier in feedback die niks met modereren te maken heeft en geheel onnodig zijn om te vermelden.
Ik kan je geruststellen.. het ligt niet aan jouquote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef Kreupelhout het volgende:
Ligt het aan mij, of is ineens het topic "Lange jongens, kleine meisjes" verdwenen?
Waarom?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:44 schreef Mordreth het volgende:
slot
Mjah, we zijn nu alweer een uur verder en het topic is nog niet heropend.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom?
Leg eens uit, in plaats van het roepen van: BAGGER.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:36 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Je topic is gewoon een bagger topic dat zowel R&P als Onzin onwaardig is.
bag·ger (de ~, ~s)quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Leg eens uit, in plaats van het roepen van: BAGGER.
Je kan dan wel blauw zijn, een heldere uitleg komt er niet.
Je moet dat topic gewoon heropenen. Mwwwwhumbah!quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef Mordreth het volgende:
Dom gelul.
Neem nog een fles bier, daarmee krijg je de kater wegquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:08 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je moet dat topic gewoon heropenen. Mwwwwhumbah!
Opzouten. ik ben aan de Port.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Neem nog een fles bier
Topperrrrr!quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef Mordreth het volgende:
bag·ger (de ~, ~s)
1 modder
2 tropische zuigvis
bag·ge·raar (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die zich met baggerwerk bezighoudt
heaumeauquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Opzouten. ik ben aan de Port.
Dat zeggen ze allemaal. Oprotten.quote:
Ach mensen die aan de port zitten rotten vanzelf wel weg.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Oprotten.
Tnxquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is uit Ik had een hele goede relatie met mijn broodrooster![]()
De waarschuwing is mij duidelijk ik zal me verder gedragen.![]()
Maar die roostert vast niet zo lekker als mijn oudequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:44 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Tnx. En voor wat geld kan je op de hoek zo een nieuwe broodrooster krijgen
Hai. Ik zei niet dat er kliekjesvorming was, beschuldigingen staan er niet. Het is gewoon een opmerking in de richting van 'passen jullie op dat jullie niet élke zucht die met verliefdheid te maken heeft melden, ondanks dat het énorm leuk is om het erover te hebben?'. Ik snap dat langdurig verliefden het vaker zullen melden, ábsoluut geen problemen mee, maar het moet geen slowchat voor verliefden wordenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan ook nog een laatste reactie van mij hier op: je gaat totaal voorbij aan mijn argumentatie, clumsy, das jammer.
Verder volg ik Hou's voorbeeld.
Is dit de criteria om van alles te verwijderen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:26 schreef Mordreth het volgende:
Als je zonder verdere onderbouwing een uitspraak doet dan word ie inderdaad verwijderd ja.
En zullen we verder ontopic blijven?
Het probleem is: ik kan dat niet zien. Ik zag het topic en ik zie een reactie staan die ik quote van jou. Ik zag geenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:36 schreef Mordreth het volgende:
Nope.. maar als een stelsmileys samen en het woord slotje erin staan dan kunnen zulke posts weg
(ohja en daartussen stond nog het woordje 'generalisaties' verstopt
).
Als ik een berichtje edit dan zie je ook het origineel niet terug?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het probleem is: ik kan dat niet zien. Ik zag het topic en ik zie een reactie staan die ik quote van jou. Ik zag geensmileys. Daarom is deleten vaak ook minder.
Dan weet je tenminste hoeveel en welke users er zijn geëdit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:44 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Als ik een berichtje edit dan zie je ook het origineel niet terug?
Ik reageerde eigenlijk alleen op die specifieke user (wat toch vrij duidelijk naar voren komt..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste hoeveel en welke users er zijn geëdit.
Kutmods hier. Te weinig aanwezig/meeposten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste hoeveel en welke users er zijn geëdit.
donequote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:11 schreef Litpho het volgende:
[R&P SC] werken voor hun geld is dubbel.
Dat is geen ienemienemutte, dat is kijken naar het topicid om te zien dat Dickies me net te snel af wasquote:
Precies, net doen alsof ie nu wel mijn kant kiestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is geen ienemienemutte, dat is kijken naar het topicid om te zien dat Dickies me net te snel af was.
Alsnog, dank.
Ik ga stoppen als moderator op R & Pquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kutmods hier. Te weinig aanwezig/meeposten.
Vroeger was het beter.
ex collegaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik stop als moderator op R&P
Kom Mo wel solidair blijven met je collega
Oh, tuurlijk kan een discussie wel. Er wordt daar echter simpelweg gezegd 'joh, het is je allemaal aangepraat, borderline, niets van gelovenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:47 schreef PeZu het volgende:
sorry hoor
maar een topic als Borderline en ADHD
doet nu eenmaal een hoop stof opwaaien
mag er dan niet gewoon over gepraat worden?
zonder gelijk van bagger en drammen te spreken?
of zitten de mensen gewoon niet te wachten op goed bedeoelde adviezen uit eigen ervaringen?
stel je voor
ik vind dat herbeoordelen van zo'n diagnose wel erg samenvalt met het delen van lotgenotenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk kan een discussie wel. Er wordt daar echter simpelweg gezegd 'joh, het is je allemaal aangepraat, borderline, niets van geloven'. Even grof gezegd dan. Dat is nergens voor nodig. TS geeft zelf aan grondig onderzocht te zijn en dan geloof ik de diagnose wel. Er wordt imo dus wél te hard gedramd. Nog afgezien van dit alles is het onderwerp van dat topic praten met lotgenoten, en dus niet het herbeoordelen van z'n diagnose.
Vind ik een goed plan. Máár. Dan zou ik graag willen dat dat topic niet over deze TS gaat, maar over de algemene kwestie 'borderline-diagnose'.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat herbeoordelen van zo'n diagnose wel erg samenvalt met het delen van lotgenoten
maar goed de een vindt het doordrammen en de ander advies geven, ts heeft tenslotte ook 20 beoordelingen volghouden dus zal hij hier ook wel tegen opgewassen zijn
vooral in zo'n geval als dit is het stellen van vagen diagonese in overlappende kwalen erg twijfelactig en dat lijdt tot enig verhitte discussies
maar goed, moet er dan een spin=off topic worden aangemaakt?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:34 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil ff duidelijk maken dat ik nooit PM krijg
Meer je best doen om een kutusert te zijn danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:34 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil ff duidelijk maken dat ik nooit PM krijg
Dat wordt er nu... de eerste 2 pagina's geven een heel ander beeld.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:27 schreef Mordreth het volgende:
D'r word normaal gediscuseerd en niet belachelijk gemaakt. Dus ik zie het probleem niet?
Ik heb de rest van de pagina's ook gezien en zie niks wat ergs?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:12 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat wordt er nu... de eerste 2 pagina's geven een heel ander beeld.
En waarom? D'r stonden wat baggerposts in maar die heb ik verwijderd. Misschien kan je wat met de tips die ze geven ofzoquote:
Neh, jj was gewoon iets vervelender. Das anders.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Nah, miekd was in het verliefdheid-meldtopic niet vervelend dit keer, dat was alleen ik nu.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 04:14 schreef BloodyLotte het volgende:
*reep chocola onder neus schuift*
Peace man.
Ik heb ook niet gezegd dat je dat topic moet mijden?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:07 schreef miekd het volgende:
Ja man, want een verliefdtopic moet je ook echt de hele tijd mijden als ie bovenaan je MyAT staat de hele dag. Vet nuttig.
Cursusje 'Hoe jaag ik mijn users het snelst weg?' gehad en gefaald soms?
Tortelduiven doe je maar lekker ergens anders.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:07 schreef miekd het volgende:
Ja man, want een verliefdtopic moet je ook echt de hele tijd mijden als ie bovenaan je MyAT staat de hele dag. Vet nuttig.
Cursusje 'Hoe jaag ik mijn users het snelst weg?' gehad en gefaald soms?
Die reactie van fvivif, sja, het is een idiote opvatting maar niet écht editwaardig, gewoon niet op ingaan. De andere is weg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:39 schreef no1uknow het volgende:
Niet bij elkaar passen..
Kan iemand deze kutpost (dus niet topic) verwijderen? Ik word af en toe gek van die gast. Loopt overal (in mijn) topics te baggeren
Hmmz wil je anders dat ik dat topic alsnog even een schopje onzin geef?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:44 schreef SCH het volgende:
Ik mis Tong80 zo enorm
Waarom is deze zonder motivatie gesloten? Als ie hier niet past, wat ik niet snap, dan maar in GC ofzo?
Zou kunnen maar waarom kan het hier niet? Het is serieus. Ik mis hem en ken hem vooral online en het is een interessant gegeven als een virtuele vriend ineens van het internet wordt afgesloten. Maar als het hier niet kan misschien GC of iets anders. ONZ vind ik wel erg onwaardig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:49 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Hmmz wil je anders dat ik dat topic alsnog even een schopje onzin geef?
Schopje pub is onnodigquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:51 schreef JoeyT het volgende:
Misschien schopje naar PUB of iig een normale OP het is uit , ik snap mezelf niet
Is dit een subtiele hint met betrekking tot het niveau in R&P?quote:
Done.. hou gebagger aub achterwegequote:Op maandag 30 oktober 2006 13:01 schreef Clint_Eastwood het volgende:
" Ik hou van jou " mag deze weer open heb update
We hebben ons aan te passen aan de usersquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit een subtiele hint met betrekking tot het niveau in R&P?.
Wil hem liever weer opslot voorgoedquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:38 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Done.. hou gebagger aub achterwege
Ja, maar ik zag er geen reden toe. Zakt vanzelf weg.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Wil hem liever weer opslot voorgoed![]()
Done.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:53 schreef dawg het volgende:
Kan deze e.v. weg? Heeft je verleden veel invloed op je persoonlijkheid?
Het is een serieus topic, en ik vind dit er niet echt in passen.
Ja, ik zit ook maar een beetje te F5'en.quote:
Ik wilde al op je topic reageren, maar ik heb het echt zó belachelijk druk momenteelquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook maar een beetje te F5'en.![]()
Je bent trouwens niet alleen mod, maar ook user, *hint*.
Midden in de nacht?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wilde al op je topic reageren, maar ik heb het echt zó belachelijk druk momenteel. Ik ben nieuw werk aan het regelen
.
Ik kom er zo een flinke reactie geven in ieder geval.
Ik ga probleemmoslimjongeren begeleiden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Midden in de nacht?
Dan ben ik toch wel benieuwd wat voor werk.
Klinkt interessant.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga probleemmoslimjongeren begeleiden.
in donkere keldertjes met grote mannen met een licht Russisch accent die de wacht houden
Risico van het vakquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Klinkt interessant.
Alleen die kelders.
Dank je, dat is tof om te horenquote:ik vind je trouwens steeds beter op je plek in R&P, om maar eens even met een compliment te strooien
Dat magquote:Op donderdag 9 november 2006 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wel? Wat moet ik doen om hem open te maken?
Ik ben het niet met je eens overigens
Ik vond het R&P wel een luchtig tintje geven. Je weet wel, dat forum waar ruimte diende te zijn voor een kwinkslag?quote:
Vooral dat laatste jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:22 schreef Litpho het volgende:
Maar goed, jij bent de baas. Dat én het werd intussen toch al een beetje oud.
In dat geval kunnen we wel voor een aangepaste nieuwe zorgen!quote:
Nah.. zal niet helpen. Humor is er een beetje vanafquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we wel voor een aangepaste nieuwe zorgen!![]()
Ach kom op zeg. JIJ vindt dat, de rest overduidelijk niet. Je laat je modschap iets te vaak gelden naar mijn mening.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:29 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Nah.. zal niet helpen. Humor is er een beetje vanaf.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:29 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen humor, of iig gevoel ervoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:29 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Done, bedankt voor de melding.quote:Op zondag 12 november 2006 13:38 schreef Sjowhan het volgende:
[R&P SC] Zondagmiddag met koffie
Kan dicht, nixxx was er al
Topiconderwerp enz.. geen discussiewaarde... niet nodig om een topic te openen.. rijp voor slotje/onzin.. dat dusquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
wat heeft dat nou weer met bagger te maken mordret![]()
We kunnen toch discussieren over welke straf ze verdient hequote:Op vrijdag 24 november 2006 01:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Topiconderwerp enz.. geen discussiewaarde... niet nodig om een topic te openen.. rijp voor slotje/onzin.. dat dus
Zie R&P policyquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We kunnen toch discussieren over welke straf ze verdient he![]()
het is nooit nodig om een topic te openen
je sluitpost slaat al helemaal nergens op
Is er een bepaalde lijst met topic onderwerpen die wel mogen dan ?
Nah ik vind je sluitpost maar een beetje sneuquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:18 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Zie R&P policy
En m'n sluitpost vat het goed samen lijkt mij.
soortgelijk topic ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:22 schreef Mordreth het volgende:
Tja, dat kan. Het is namelijk de 2de keer dat je een soortgelijk topic opent.. naar mijn mening een onzinnig topic.
Dat zou gemeen zijn, daa zou ik zo weer een topic over kunnen makenquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:43 schreef Mordreth het volgende:
Helemaal juist
Als hij de boel echt zou neppen, waarom, wáárom zou hij het in z'n fotoboek zetten? En nog afgezien daarvan, noemt hij z'n leeftijd ergens in het R&P topic? Dan heb ik dat gemist. Zo nee, wat heeft het er dan mee te maken? Ik heb je al meerdere keren ge-edit en gewaarschuwd, het is leuk geweest.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:43 schreef Catbert het volgende:
"Edit: ik ben je zat aan het worden en dat is niet goed voor je postrechten "
Euh, pardon? Kun je misschien persoonlijke opvattingen even achterlaten bij de voordeur en objectief te werk gaan? Die BG zit de zaak te neppen, hij is helemaal geen 58?
Ik heb maar 1 edit gezien helaas, misschien een idee om mensen de wijzigingen te mailen? Ik heb namelijk ook geen idee meer wat er precies stond. Ik ga het topic wel ff teruglezen dan.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Als hij de boel echt zou neppen, waarom, wáárom zou hij het in z'n fotoboek zetten? En nog afgezien daarvan, noemt hij z'n leeftijd ergens in het R&P topic? Dan heb ik dat gemist. Zo nee, wat heeft het er dan mee te maken? Ik heb je al meerdere keren ge-edit en gewaarschuwd, het is leuk geweest.
CC, ik vrees dat je een beetje voor 't lapje gehouden wordt. Maargoed, maakt verder niet uit. Als je het niet eens bent met wat ik post, prima, maar dat het je persoonlijk irriteert is absoluut geen maatstaf. Gaan dreigen met een ban omdat het je irriteert doet me je capaciteiten als moderator een beetje in twijfels trekken. Blijf alsjeblieft objectief, en daarnaast; met een vriendelijk verzoek kom je over 't algemeen een stuk verder als met dreigementenquote:Daarnaast heb ik meer info dan jij en weet ik dat het serieus is, en hoera, ik ben nog altijd degene die besluit of een topic serieus genomen dient te worden.
Dat lijkt me - gezien de aard van het topic - logisch, te verwachten en aanvaardbaar.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Op zijn enorm lompe reacties naar anderen zie ik jou niet reageren. Met 2 maten aan het meten?
[..]
Nouja, ik ben benieuwd. Ik wil vooral dat 58/23 verhaal graag duidelijk hebben. Voor de rest ben ik wel uitgeluld wat betreft dat topicquote:Op donderdag 30 november 2006 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, ik weet inderdaad dat die post door kartoffeldinges gequote wordt. Ik zou zweren dat ik die aangeklikt had om te verwijderen, is dus niet gebeurd. Fout mijnerzijds, die post moest iig weg.
BG zelf reageert inderdaad ook niet koosjer en is daar ook op aangesproken. Verder zeurt hij inderdaad over jongeren, maar vergeet niet dat je niet 60 hoeft te zijn om te klagen over jongeren. Ik doe het zelf ook erg erg vaak en voel me regelmatig niet thuis in een groepje breezers, ik ben 19. Ik ken z'n postgeschiedenis, ik heb zelf ook echt wel erg kritisch naar het topic gekeken. Daarnaast heb ik nog wat achtergrond nagevraagd. geloof me, als ik een topic verdedig op z'n geloofwaardigheid doe ik dat alleen omdat ik het zeker weet.
Mja, ik zou jouw werk ook niet willen doen (ik ben een tijd mod geweest op een soortgelijk forum, maar daar werd lang niet zo lomp gereageerd), maar ik weet niet in hoeverre het een slechte week is natuurlijk. Zelf vind absoluut dat enorm lompe reacties verwijderd kunnen worden, maar de insteek van mijn reactie was dat als het zo erg was dat hij zelfmoord overweegt, gaan klagen op een internet forum waar mensen niks om je geven niet bepaald de beste weg is. Er zijn instanties die je veel beter kunnen helpen. Dus, ik ben het niet eens met het commentaar daaropquote:Wat ik bedoelde met m'n irritatie (wat misschien wat beter verwoord had mogen worden mijnerzijds) is dat dat topic al 2 keer een opruimslotje nodig heeft gehad. Het topic nodigt veel gezeik uit, en dat komt er ook in grote mate. Daarnaast heb ik wel meer posts van je verwijderd, oa over dat een forum niet bepaald de plek is waar je hulp kan krijgen.
Geeft niet, het is ook rotwerk, het is in ieder geval fijn dat iemand het doetquote:Hoe dan ook, ik word niet voor het lapje gehouden, ik ben het niet met je eens, en je zal niet geband worden puur omdat je me irriteert maar wel als je blijft zeuren over dat het niet echt is.
Ik had inderdaad vriendelijker mogen zijn, maar het is baggerweek in R&P lijkt het en ik ben ook wel 's door m'n geduld heen. Excuus daarvoor.
Hoezo? De TS mag wel mensen voor rotte vis uitmaken, maar de wat hardere reacties van anderen mogen niet? Lijkt mij niet eerlijk. Dat je geestelijk in de knoop zit geeft je naar mijn mening niet opeens meer rechten.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:17 schreef ThinkTank het volgende:
Dat lijkt me - gezien de aard van het topic - logisch, te verwachten en aanvaardbaar.
N.a.v. Boebiedoe's lijstje...quote:
Waarom niet? Er werd gediscussieerd over het al dan niet willen daten met iemand die je van FOK! kent, en of je dan ook in het lijstje vermeld zou worden. Het ging wel degelijk ergens over. Wie ben jij om het zo zonder opgaaf van reden dicht te gooien?quote:Op zondag 3 december 2006 16:37 schreef Mordreth het volgende:
Chagerijnig? Moi? Nope..
Topic ging gewoon totaal nergens over.
Dat was schijnbaar de enige reden maak ik hieruit op. Alleen zijn mening telt en doet maar wat ie leuk vind. Vraag me af hoe lang ie het nog gaat volhouden hier met zo'n instelling.quote:Op zondag 3 december 2006 20:47 schreef Mr.Manson het volgende:
[..]
[...]
En dan al helemaal dat 'lekker', alsof je hier puur mod bent om lekker topics dicht te gooien die je niet aanstaan? [...]
Hmmz.. met die reden heb ik dat topic niet op slot gegooid hoorquote:Op zondag 3 december 2006 20:47 schreef Mr.Manson het volgende:
En dan al helemaal dat 'lekker', alsof je hier puur mod bent om lekker topics dicht te gooien die je niet aanstaan? Wat denk je wel niet?
Waarom meld je dan niet gewoon een reden in je sluitpost? En waarom had het topic geen discussiewaarde als er mensen in aan het discussieren waren?quote:Op zondag 3 december 2006 21:47 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Hmmz.. met die reden heb ik dat topic niet op slot gegooid hoor. Topic had gewoon geen enkele discussiewaarde. Dat mijn sluitpost verkeerd overkomt kan ik wel begrijpen, maar was serieus niet zo bedoeld
.
Ik zag hoogstens 2 personen normaal reageren. De rest was pure onzin (en ook wat afzeikposts) wat er werd geplaatstquote:Op zondag 3 december 2006 21:49 schreef Mr.Manson het volgende:
[..]
Waarom meld je dan niet gewoon een reden in je sluitpost? En waarom had het topic geen discussiewaarde als er mensen in aan het discussieren waren?
quote:Op zondag 3 december 2006 21:53 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik zag hoogstens 2 personen normaal reageren. De rest was pure onzin (en ook wat afzeikposts) wat er werd geplaatst. De reden leek me daarom nogal duidelijk, dus vandaar dat ik dat ook achterwege liet
.
ik zie niet echt wat er nog aan toegevoegd kan worden. Alle meningen zijn zo'n beetje uitgesproken. Maar ja: jij bent de baasquote:Op donderdag 7 december 2006 21:56 schreef Mordreth het volgende:
Ik gooi het liever nog niet op slot. D'r zijn altijd users die het leuk vinden om anderen de tent uit te lokken.. negeer zulke mensen gewoon en richt je gewoon op de serieuze input van anderen
.
Tsja, je kan wel een gedicht alleen als OP neergooien, maar wat moet er dan met het topic gebeuren verder? Er is namelijk weinig discussiemateriaal. Feitelijk gezien is het hoe jij je voelt, uitgedrukt in een tekst. Kan dus prima in dat topic. Dat je het zelf geschreven hebt maakt niets uit, het hoeven niet per sé lyrics van andere artiesten te zijn daar.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:39 schreef BrandX het volgende:
Beste clumsy_clown,
Jammer dat je mijn topic op slot gooit, m.i. past het niet in de link die je er bij zette. Het ging mij met name om het gedicht wat ik zelf geschreven heb.... Ik zou het zeer waarderen als je het weer wil openen, zo nodig haal ik de quotes wel weg. Die zijn inderdaad uit verschillende songteksten, maar daar gaat het nog niet zo zeer om. Wel om mijn gedicht.
Please?
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, je kan wel een gedicht alleen als OP neergooien, maar wat moet er dan met het topic gebeuren verder? Er is namelijk weinig discussiemateriaal. Feitelijk gezien is het hoe jij je voelt, uitgedrukt in een tekst. Kan dus prima in dat topic. Dat je het zelf geschreven hebt maakt niets uit, het hoeven niet per sé lyrics van andere artiesten te zijn daar.
Probeer het dan 's neer te tikken. Iets meer uitwerken, iets meer details, zodat mensen er inhoudelijk op kunnen reageren. Dat topic van zojuist lokt gewoon niet de reacties uit die je wil.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb (veel) mindere topics open zien blijven... Maar goed het is niet anders blijkbaar. Minpuntje.
![]()
te meer omdat het echt recht uit mijn hart komt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb (veel) mindere topics open zien blijven... Maar goed het is niet anders blijkbaar. Minpuntje.
![]()
te meer omdat het echt recht uit mijn hart komt.![]()
![]()
quote:Ik heb een hele goede vriend. Mijn beste maatje. Eigenlijk zijn we geen vrienden. We houden zielsveel van elkaar. Doch (zoals onderstaand gedicht laat lezen) hebben we door diverse ervaringen in ons leven er bewust voor gekozen niet met elkaar een relatie aan te gaan.
Hij is in het verleden zeer diep gekwetst, zo diep dat ik zat te janken.
Ik heb een verleden achter de rug, wat ik gewoon eerst verder een plaats moet geven.
We zijn zulke goede vrienden, dat gezamelijke vrienden die weinig te maken hebben met onze wederhelften (we hebben beiden een relatie met iemand anders) ons als een eenheid blijven zien. Hoewel ze ons niet begrijpen, niet begrijpen waarom wij onze wederhelften niet laten voor wat ze zijn, en wij niet samen zijn, kunnen en willen wij het niet uit leggen.
Zij zien niets liever dan ons samen, maar wij weten dat dat gedoemd is om te mislukken. Niet omdat we niet genoeg van elkaar houden, maar wel omdat we nog te veel issues hebben die we eerst moeten op lossen en we te bang zijn om onze vriendschap op het spel te zetten. Daarvoor is die te dierbaar.
Oneerlijk naar onze huidige relaties toe? Hoewel het dubbel klinkt, is het antwoord daarop toch nee. Zij weten het. Zij weten hoe wij naar elkaar zijn. Zij maken onze vriendschap, datgene wat ons dus rest, dagelijks mee. Zij vinden het moeilijk maar accepteren het. Ze hebben beiden ruimschoots de gelegenheid gekregen om de relatie te beëindigen, maar het niet gedaan. So be it.
Anyways, van hier uit komt onderstaand gedicht. Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Al heel goed, vertelt duidelijk wat je voelt. Ik weet dat zeurderig overkom, maar het mist nog wel iets waardoor mensen gaan reageren. Wat wil je bereiken met het topic? Wil je tips om het houden van in te dammen, wil je dat mensen die iets soortgelijks meegemaakt hebben reageren? Want als je zegt 'ben benieuwd wat jullie ervan vinden' gaat het om het gedicht en alleen het gedicht. Dan zullen de reacties bestaan uit 'ja, mooi' of 'bah'. Maar daar houdt de discussie dan wel weer op. Daarnaast is R&P niet de plek voor het beoordelen van een gedicht. Het zal dus echt om de inhoud moeten gaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 03:10 schreef BrandX het volgende:
Ok. probleemstelling is als volgt en zal ik in de OP posten indien gewenst![]()
[..]
Maak maar een nieuw topic met die uitgewerkte OP.quote:Op woensdag 13 december 2006 03:26 schreef BrandX het volgende:
laat maar. Dit heet inderdaad zeurderig of iig moelijk doen. veelvuldig blijven topics open (ook in R&P) die nog niet 10% van de inhoud hebben van wat ik hier neerleg.
Als ik nou een of andere baggeruser was, dan zou ik je snappen, maar je zal toch moet erkennen dat ik dat niet ben. Erg jammer dit.
BrandX mompelt iets van: een topic kans geven en zo....
Kan prima hier.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:40 schreef lady-wrb het volgende:
hoi even een vraagje: ik wil een topic openen over beelddenken.
moet die hier of is die in lifestyle beter op zijn plaats, of misschien zelfs nog ergens anders?
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maak maar een nieuw topic met die uitgewerkte OP.
Inmiddels dicht.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:02 schreef JoeyT het volgende:
Kan dit topic dicht? Groot verhaal posten
Slaat nergens (meer) op...
Ik denk dat je dan ook maar vast een oog kunt houden op zijn nieuwste topic: het GGZquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:49 schreef Nosh het volgende:
Topic was inderdaad verbaggerd, met name door semi-grappige lolbroeken, die de ironie compleet maken door te melden dat híj hier niks te zoeken heeft.
Gezien, bedankt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:59 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ook maar vast een oog kunt houden op zijn nieuwste topic: het GGZ
Ik denk niet dat dit topic lang stand gaat houden, aangezien TS al meerdere keren topics heeft geopend over het al dan niet stoppen met zijn medicatie, waarin hij vindt dat hij moet stoppen en de rest van de wereld vindt dat hij dat niet moet doen. Ook dit topic gaat die kant op.
Het lijkt mij beter als dit topic ook gesloten wordt. Ervaringen delen over de GGZ is een prima idee. Veel mensen hebben heel veel aan de GGZ en als iemand nare ervaringen ermee heeft is het natuurlijk g0ed dat hij het ventileert. Maar ik vind dit te ver gaan. Die gozer zit aan de medicijnen, gebruikt speeds om de werking van de medicijnen op te heffen en bedreigt ook nog eens de GGZ. Dit l;ijkt me geen gepast topic voor R&P.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:59 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ook maar vast een oog kunt houden op zijn nieuwste topic: het GGZ
Ik denk niet dat dit topic lang stand gaat houden, aangezien TS al meerdere keren topics heeft geopend over het al dan niet stoppen met zijn medicatie, waarin hij vindt dat hij moet stoppen en de rest van de wereld vindt dat hij dat niet moet doen. Ook dit topic gaat die kant op.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:20 schreef tinoz het volgende:
geen idee van en dan nog ze krijgen maar allemaal het apenlazerens met de vinketering er bij en de kikker schimmel wat mij betreft , stelletje gladiolen zullen ooit boeten voor hun na latig heid al moet ik daar persoonlijk voor zorgen , het zal geschieden want dit horen we niet te pikken , als ik weer een ibs of RM krijg dat ik er gewoo nvan tussen , heb ik al een keer gedaan en ik heb er nu van geleerd en ik zal het anders aanpakken dit maal .
Zoals dit lyric al zei van Pia MIJN LEVEN IS VAN MIJ
Ik vind het vooralsnog kunnen. Ik post er mee dus het wordt echt wel in de gaten gehouden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het lijkt mij beter als dit topic ook gesloten wordt. Ervaringen delen over de GGZ is een prima idee. Veel mensen hebben heel veel aan de GGZ en als iemand nare ervaringen ermee heeft is het natuurlijk g0ed dat hij het ventileert. Maar ik vind dit te ver gaan. Die gozer zit aan de medicijnen, gebruikt speeds om de werking van de medicijnen op te heffen en bedreigt ook nog eens de GGZ. Dit l;ijkt me geen gepast topic voor R&P.
[..]
Je [post idd mee. Maar ben jij een geleerd psycholoog/psyciater? Het spijt me maar die gast is niet goed bij zn hoofdquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind het vooralsnog kunnen. Ik post er mee dus het wordt echt wel in de gaten gehouden.
Je meent het?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je [post idd mee. Maar ben jij een geleerd psycholoog/psyciater? Het spijt me maar die gast is niet goed bij zn hoofd
Dan ga ik er ook vanuit dat je het topic niet sluit wanneer iemand met dit soort problemen van de brug wilt springenquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je meent het?
Ik ben geen hulpverlener aan het spelen, ik ben hem advies aan het geven zoals we in ieder ander topic op R&P doet. Er zijn wel meer mensen die absoluut niet luisteren naar al het advies. Dat hij andere hulp nodig heeft is overduidelijk, maar wil niet zeggen dat we dus het topic maar moeten sluiten.
Appels en peren.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan ga ik er ook vanuit dat je het topic niet sluit wanneer iemand met dit soort problemen van de brug wilt springen
Done, ik ga later vanavond even het topic doornemen en kijken of het verder opgeschoond dient te worden, maar wel zelf dan ook ontopic blijven vanaf nu.quote:Op zondag 17 december 2006 21:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Zucht. Ik hou best van een goede discussie, maar tienduizend keer je eigen mening/gevoel herhalen en doen alsof dat de enige waarheid is valt daar bij mij niet onder.
open relatie verus vrijgezel
Kan een modje misschien eens tegen Nickthedick zeggen dat het nu wel duidelijk is wat hij ervan vindt en dat sommige mensen gewoon weer ontopic verder willen?
oquote:Op zondag 17 december 2006 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, maar niet hier in m'n FB.
Een nieuw topic openen met betrekking tot dit onderwerp kan natuurlijk altijd, maar users weren die dit bij voorbaat afkeuren, dat kunnen we je natuurlijk niet garanderen. Dan krijg je de vreemde situatie dat enkelen reageren, en dat eventuele discussies meteen afgekapt worden naar verloop van tijd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:08 schreef Mini_rulez het volgende:
De discussie over open relaties gaat maar door...
Is het misschien een idee om een nieuw topic te openen waar mensen met zo'n relatie ervaringen kunnen uitwisselen zonder inmenging van mensen die het al bij voorbaat afkeuren? Zodat de discussie hier verder gevoerd kan blijven worden en wij toch normaal over onze situatie kunnen praten.
Bleh open relaties.... Ranzigheid ten topquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:08 schreef Mini_rulez het volgende:
De discussie over open relaties gaat maar door...
Is het misschien een idee om een nieuw topic te openen waar mensen met zo'n relatie ervaringen kunnen uitwisselen zonder inmenging van mensen die het al bij voorbaat afkeuren? Zodat de discussie hier verder gevoerd kan blijven worden en wij toch normaal over onze situatie kunnen praten.
Not again...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bleh open relaties.... Ranzigheid ten top
Ik denk dat toen Mini schreef dat de discussie "hier" verder gevoerd kan worden, ze niet direct de R&P FB in gedachten hadquote:Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bleh open relaties.... Ranzigheid ten top
I know...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat toen Mini schreef dat de discussie "hier" verder gevoerd kan worden, ze niet direct de R&P FB in gedachten had.
Bij wijze van hoge uitzondering verwijderd, in overleg met de topicstarter.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:34 schreef N.icka het volgende:
Waar is het topic van Cattara gebleven over haar ex en de bezoekregeling?
Bedoeld mevrouw ADHD/ADD Deel 6 ?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:45 schreef Christine het volgende:
Waar is het AD-topic gebleven?
[Centraal] Medicatie bij psychische klachten... 2 deze is het laatst geopend.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, het vervolg van [Centraal] Medicatie bij psychische klachten
Wat mij betreft kan er gewoon een nieuw topic komen.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:39 schreef Christine het volgende:
Jij bent de mod, dus wat lijkt jou het slimst?.
Dan moet je even een nieuw topic openen, bij 300 reacties gaat een topic namelijk automatisch dichtquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:39 schreef Arokh86 het volgende:
Ineens over... kan dat?
Ik had er toch graag nog wat op ingegaan.
Dat van die feestdagen kan er eventueel nog achter, of zo..quote:Op zondag 24 december 2006 15:48 schreef ShowChat het volgende:
Waarom zo'n crappy TT, eigenlijk.
Ik vond: HVJJN beter.
HVJJN is gewoon de afkortingquote:Op zondag 24 december 2006 16:05 schreef ShowChat het volgende:
Hoe voel je je nu? # 445: Tijdens de Feestdagen
[..]
Dat van die feestdagen kan er eventueel nog achter, of zo..
HVJJN # 445 (Tijdens de feestdagen)
Ehm... stomme vraag mss, maar waarom?quote:Op zondag 24 december 2006 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
TT change.
OT: Goed, want Ben&Jerry's.
Dat kan. Ik vind van niet.quote:Op zondag 24 december 2006 18:36 schreef ShowChat het volgende:
Maar het was juist die afkorting HVJJN die me voor de eerste keer op dat topic deed klikken.!
En ik vind de TT op dit moment slordig en chaotisch overkomen.
quote:
Bij deze.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Eliminator20 het volgende:
Hoi modjes, kunnen jullie even een slotje op mijn topic gooien?
bvd
Het een en ander is opgeschoond, voortaan gewoon negeren. Ik zal het topic volgen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:05 schreef Moragh_DaughterofS... het volgende:
Hallo mods
Zouden jullie het offtopic gepraat over duivelaanbidding en islam uit mijn borderline topic willen halen?
Ik zal ze met rust latenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het een en ander is opgeschoond, voortaan gewoon negeren. Ik zal het topic volgen.
Ja, want alleen melden is zooooo veel leuker dan het er vervolgens ook daadwerkelijk over te hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hou het 's bij posten over je eigen verliefdheid alsjeblieft. Niet elke post heeft een reactie nodig, het blijft een meldtopic.
Dat is absoluut niet gedaan op jouw verzoek, zoals ik dat daar al zei. Dat is puur en alleen gedaan omdat je dat topic eigenhandig naar de knoppen hebt geholpen door informatie achter te houden, die nodig is om een fatsoenlijke discussie te voeren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:02 schreef Bunghole het volgende:
Ik zou het betreffende crewlid die mijn onderwerp, op mijn verzoek, heeft gesloten hartelijk willen bedanken.![]()
Ik was er emotioneel nog niet aan toe alles uit de doeken te doen. Ik hoop dat ik binnenkort mijn verhaal kan doen.
Nogmaals mijn dank hiervoor.
Morgen kom ik erop terug, beloofd. Ik ga nu even een rondje doen om te kijken of er niets rampzaligs is gebeurd en daarna m'n bed opzoeken. Lange dag achter de rug.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef Roeni3 het volgende:
Laten we het er maar eens goed over hebben, c_c. Ik zou graag een goed weerwoord hebben op de post die ik ook in het R&P verliefdheidstopic zelf heb gezet:
[..]
Ja, want alleen melden is zooooo veel leuker dan het er vervolgens ook daadwerkelijk over te hebben.
Jullie mogen blij zijn dat er daar nog vrolijk honderduit over verliefdheid wordt gepraat, ipv alleen 'Jaa! Vandaag weer verliefd!'. Je gelooft toch zelf niet dat een puur meldtopic serieus leuker is dan het er ook daadwerkelijk over te hebben?
Uhuh, thanks. Ik was gisteren erg, érg moe blijkbaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
*plakkertje plakt...
Althans, ik neem aan dat dit nog gewoon sticky hoort te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |