same herequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:48 schreef JeroenV het volgende:
![]()
Ik begin haar steeds leuker te vinden. Heb haar nog twee keer gezien, beide keren erg leuk en gezellig. Heb zo veel zin in zondag.
ik zie de mijne ook morgenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:36 schreef fakenick het volgende:
Het begint te komen, die verliefdheid... Het duurde even bij haar, maar na een 'erg gezellig' afspraakje afgelopen dinsdag heb ik weer echte vlinders. Enerzijds heerlijk, anderzijds gelijk al weer die onzekerheid die bij mij altijd de kop op steekt. Aargh, waarom kan ik er nou es niet alleen maar van genieten... Zondag weer afgesproken, heb er enorm veel zin in
ja manquote:
Oh begrijp me niet verkeerd, ik bedoel ook niet dat het een steriel boeltje moet worden. Maar (echt, no offence) ik zie sommigen bijkans elke dag reageren of overal op reageren, ook niet echt nodig. Het moet zeg maar een open topic blijven waar iédereen van het hele forum kan posten over z'n verliefdheid. Ik ben een beetje bang voor kliekjesvorming, vandaar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:58 schreef Roeni3 het volgende:
Wtf, Clumsy, dit is juist een 'Zie FOK!-ers eens verliefd zijn'-topic, waar mensen die dus verliefd zijn dat heerlijk mogen spuien. Dat is de kracht van dit topic. Statisch alleen af en toe een eenmalig 'Oh ja, ik ben verliefd'-post is helemaal niets. Bovendien, als iemand een langere tijd verliefd is op iemand, is het logisch dat er een bepaald groepje post. De mensen buiten dat groepje zijn blijkbaar niet verliefd he.
Dit is alles wat ik probeerde te melden inderdaad, topquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:28 schreef Houniet het volgende:
mwha aan de ene kant heeft Clums gelijkoke ik ben wekelijks te vinden in dit topic. ik zal de slowchat wat minderen
ik zal gewoon blijven posten, op de sc na dan
dat hier steeds dezeflde fok!kers terugkomen is juist het leuke aan dit topic
Dan ook nog een laatste reactie van mij hier op: je gaat totaal voorbij aan mijn argumentatie, clumsy, das jammer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is alles wat ik probeerde te melden inderdaad, top.
Oh, over verliefdheid gesproken, ik ga *nu* naar de supermarkt om een picknickmandje voor morgen samen te stellen.
Kom even naar FB.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan ook nog een laatste reactie van mij hier op: je gaat totaal voorbij aan mijn argumentatie, clumsy, das jammer.
Verder volg ik Hou's voorbeeld.
Veel succes vanavond!quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:26 schreef JeroenV het volgende:
Vanavond heb ik mijn date...![]()
Ondanks de vele goede voortekenen ben ik toch nog best onzeker en vooral zenuwachtig hoe het zal gaan lopen. Ik heb er wel onwijs veel zin in, zij ook hoop ik. Mijn gevoel zegt dat als de voortekenen kloppen het wel goed moet gaan komen. Wens me maar succes!
JA! Vooral als het andermans hormonen betreft!quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:32 schreef EddyMR het volgende:
Hormonen zijn kut! Er komt werkelijk alleen maar gezeik van.
Hier dan een verslagje hoe het wasquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:29 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Toen het uit was met m'n ex dacht ik dat ik m'n hele leve vrijgezel zou blijven, steker nog ik was er haast van overtuigd , maar dan nu toch ff m'n nieuwe VERLIEFDHEID melden![]()
Paar weken geleden ontmoet toen ik een weekendje weg was.. nadeel is alleen dat ie wel heeel ver weg woont in NL. Maar hij is knap en lief!![]()
Als ik mezelf en m'n vriendin moet geloven ben ik verliefd... kriebels in m'n buik, als ik even alleen ben denk ik aan hem...![]()
Heerlijk![]()
Ongeveer 150 kmquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]hoever woont hij bij je vandaan dan?
quote:
oooh. De mijne 200quote:
De buurmeid haar vriend woont ook erg dichtbijquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik zie hier veel posts van mensen die verliefdheid maar al dus in de relatie zitten. reageer eens niet. Ik wil posts zien van mensen die wanhopig onzeker zijn of de gevoelens wel wederzijds zijn. Gedeelde smart is halve smart enzo.
uitgebreid zoenen en dan nog niet weten of je met elkaar een relatie hebtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Morgenavond ga ik er weer naar toe. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan, of we weer gaan zoenen en hoe het verder loopt. Ik wil eigenlijk niet vragen of we nu wel of niet wat hebben.
Wij neuken, gaan samen naar de Ikeaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:20 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
uitgebreid zoenen en dan nog niet weten of je met elkaar een relatie hebt
opzich een leuk idee voor een topicquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:04 schreef Roeni3 het volgende:
Kolere, Mordreth en NDA, wat zijn jullie een stel zeikerds.
"wie-heeft-zijn/haar-geliefde-verder weg-wonen-wedstrijd"
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
opzich een leuk idee voor een topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |