Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:59 schreef Flibble het volgende:
Vervolgje op deel 2.
TS is grandioos verliefd!!![]()
![]()
Wordt er erg chaotisch en druk van!![]()
Maar is super gelukkig!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:03 schreef Herkauwer het volgende:
Komend weekend samenwonen(En uiteraard ook de dagen erna
)
@ Corksterrquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:31 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Niks boeiends, we moesten allebei werken, daar kennen we elkaar ook van.
Vond het gewoon leuk om d'r weer te zien en even te spreken.Ik geniet in mijn hoofd nog na van zaterdag.
![]()
[..]
Dat zit dus wel goed zo te horen.![]()
Oja enne Houniet ik eis een verslag van die bruiloft die je met je liefje ging bezoeken.![]()
Laten rusten, niet aan proberen te denken, loslaten en laten gaan!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:22 schreef Pingel81 het volgende:
Ik ben verliefd geworden op een leuk meisje. We hebben een aantal weken leuke contact gehad, belde ze me afgelopen zaterdag op dat ze niet zo goed weet wat ze wil en wil ze mij geen valse hoop geven en dus maar (even?) niet meer afspreken?![]()
Voel me dus beetje raar, heb het meestal niet zo snel zo erg te pakken. Baal er best van, denk echt de hele dag aan haar! Wat zou ik nu het beste kunnen doen? Ze heeft gezegd dat ik niet op haar moet wachten, ook al zou ik dat best willen, is het niet verstandig dat weet ik zelf ook wel.
Moet ik er nog aandacht aan besteden of laten rusten?
jij ook al?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:05 schreef beertenderrr het volgende:
eerst wel, nu weer niet, en nu weet ik het niet meer
verdomme, dit wordt niets![]()
ik ben zoooooooo slecht met vrouwen
ja precies, maar ondertussen wel op dat low-life scum vallen die zich voordoen als een loverboy.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:19 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
jij ook al?
Ik val altijd op de verkeerde types. Van die zelfbewuste, onafhankelijke, inteligente, hoogopgeleide vrouwen die niet op een man zitten te wachten omdat ze al een goede relatie met hun vibrator hebben
Ze drukt dus gewoon op een zachte manier uit dat het niks gaat worden.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:22 schreef Pingel81 het volgende:
Ik ben verliefd geworden op een leuk meisje. We hebben een aantal weken leuke contact gehad, belde ze me afgelopen zaterdag op dat ze niet zo goed weet wat ze wil en wil ze mij geen valse hoop geven en dus maar (even?) niet meer afspreken?![]()
Voel me dus beetje raar, heb het meestal niet zo snel zo erg te pakken. Baal er best van, denk echt de hele dag aan haar! Wat zou ik nu het beste kunnen doen? Ze heeft gezegd dat ik niet op haar moet wachten, ook al zou ik dat best willen, is het niet verstandig dat weet ik zelf ook wel.
Moet ik er nog aandacht aan besteden of laten rusten?
Kut vind ik dat altijdquote:Op woensdag 13 september 2006 17:18 schreef kanovinnie het volgende:
ik ook, nu nog eens de ballen vinden om te vragen of ze wat wil doen, gelukkig zie ik der vrijdag weer
quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:01 schreef Alcarin het volgende:
Nog steeds verliefd!
Alles gaat naar de klote in mijn en zijn leven, maar tussen ons gaat het nog steeds geweldig!
Moet wel echte liefde zijn![]()
Nou ja, als je in moeilijke tijden steun aan elkaar hebt, lijkt dat me wel goed ofzoquote:
Absoluut!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:47 schreef _SunShine_ het volgende:
vandaag al weer 3 weken
![]()
je moet ergens beginnen toch?
Ah, dat was jij dusquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:01 schreef Sjakie01 het volgende:
Ben weer verliefdNiet op mijn huidige vriendin waar ik al 3 jaar mee ga, maar op een vrouwtje uit mijn nieuwe klas.
![]()
En het is wederzijds!quote:Op donderdag 14 september 2006 09:20 schreef Sitethief het volgende:
*CHECK*
1 maand, 6 dagen, en 864 km,,
.
Ik dacht dat je iemand anders leuk vond?quote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef RealZeus het volgende:
Ik krijg een beetje last van een goede vriendin van mij,als in gevoelens hebben voor.
Klein doch niet geheel onbelangrijk detail: 5 jaar geleden had ik dat ook en toen zag ze me ook al als goede vriend.Weet nu al dat het niet veel anders wordt en ik probeer het uit alle macht van me af te zetten,maar het wil niet helemaal lukken.(want leuk,lief en mooi)
Gelukkig woont ze 180 kilometer verderop,daardoor kan ik haar tenminste een beetje ontlopen.![]()
Ja,dat zeg je goed,vond.Het is ook iets van de laatste paar dagen.Veel bellen doet rare dingen met je.Niet perse goede dingen overigens.quote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iemand anders leuk vond?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:27 schreef Corksterr het volgende:
Ik weet het niet.
houd ons op de hoogtequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef Hendrik_ het volgende:
*meldt*
eerste date gehad zelfs, more to come
Heb het idee dat het langzaamaan minder wordt van haar kant maarja we zullen zien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Houniet het volgende:
[..]wat
en dat meisje danis dat voorbij..
Dunno, gisteravond was het eerste afspraakje, straks maar eens smsen of zij het ook voor herhaling vatbaar vindt.quote:
En natuurlijk hou je ons op de hoogtequote:Op donderdag 21 september 2006 18:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dunno, gisteravond was het eerste afspraakje, straks maar eens smsen of zij het ook voor herhaling vatbaar vindt.
En ik heb er zin, we gaan saampjes de stad in, we gaan saampjes een ijsje eten, we gaan saampjes fietsen en we gaan saampjes lekker nueqsex hebben.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef Skazminko het volgende:
Heel heel heel erg verliefd, en zaterdag zie ik haar weer.![]()
![]()
Ik ben altijd goed bezig hoenietiequote:Op donderdag 21 september 2006 18:59 schreef Houniet het volgende:goed bezig Fisherietie
en Roeni3, jij ook man
Je hebt net een dag een relatie, de volgende avond alweer ruzie, nu hoor je niets meer van haar, wil ze (na een dag) al even afstand nemen, en je blijft positief?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:23 schreef jagermeister1 het volgende:
Ook weer een beetje verliefd. Maandagavond kreeg ik spontaan te horen dat het eigenlijk wel wederzijds is (we gingen al een tijd met elkaar om als in friend-with-benefits)
Dinsdag avond allebei gezopen. Ik sliep bij haar. Kregen we een discussie welke ging over oude koeien. Ontaarde een beetje in ruzie. Ik dacht, bekijk het maar.... hier heb ik ff geen trek in, want het ging werkelijk nergens over. Ben toen dus om 02:00 naar huis gegaan aangezien ze niet meer voor rede vatbaar was. Ik trouwens ook niet volgens mij, maar goed.
Nu dus al een dag of 2 geen contact meer omdat mevrouw het verstandig vindt om nu even een beetje afstand te nemen. Ik praat graag dingen uit. Zij blijkbaar niet....grrrrrr...![]()
Toch is ze![]()
Houniet heeft al een tijdje een vriendin; je vraag komt daarom wat vreemd over.quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ik ben altijd goed bezig hoenietieHoe staat 't trouwens met jouw meisje dat je ging smssen?
Hoenietie begrijpt me welquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Houniet heeft al een tijdje een vriendin; je vraag komt daarom wat vreemd over.
My thoughts exactly. Maar ik denk, blijf netjes, zeg het niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je hebt net een dag een relatie, de volgende avond alweer ruzie, nu hoor je niets meer van haar, wil ze (na een dag) al even afstand nemen, en je blijft positief?
Respect.![]()
wat Roeni3 zegt man, ik snap het niet. al komt het wel vaag voor in me hoofdquote:
Misschien heb je er onbewust een scharrel bij, Hou?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat Roeni3 zegt man, ik snap het niet. al komt het wel vaag voor in me hoofd
*zucht* ik moet je ook echt alles voorkauwen hè...quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat Roeni3 zegt man, ik snap het niet. al komt het wel vaag voor in me hoofd
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:59 schreef nogal het volgende:
Te lief meisje ontmoet op kamp met school 2 weken terug. Jammer dat een vriendin van haar mij
eerst probeerde te versieren en ik het toe liet (gelukkig niet met haar gezoent enkel een arm om haar
heen geslagen) De hele nacht met haar liggen praten, terwijl ik nog steeds me arm om die vriendin
van haar heen had. Toen we weer terug op school waren heel veel met haar gepraat, en nu een dinsdag
hebben we een keer afgesproken, en toen samen wentelteefjes gebakkenEn toen een film gekeken
en toen lagen we ineens spontaan te zoenen. En donderdagavond was het weer raak tijdens het huiswerk
maken met z'n 2eZe is zoooo lief
![]()
Dit weekend gaan we weer wat afspreken
![]()
![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:59 schreef nogal het volgende:
Te lief meisje ontmoet op kamp met school 2 weken terug. Jammer dat een vriendin van haar mij
eerst probeerde te versieren en ik het toe liet (gelukkig niet met haar gezoent enkel een arm om haar
heen geslagen) De hele nacht met haar liggen praten, terwijl ik nog steeds me arm om die vriendin
van haar heen had. Toen we weer terug op school waren heel veel met haar gepraat, en nu een dinsdag
hebben we een keer afgesproken, en toen samen wentelteefjes gebakkenEn toen een film gekeken
en toen lagen we ineens spontaan te zoenen. En donderdagavond was het weer raak tijdens het huiswerk
maken met z'n 2eZe is zoooo lief
![]()
Dit weekend gaan we weer wat afspreken
![]()
![]()
Haha... ik snap je punt!quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je hebt net een dag een relatie, de volgende avond alweer ruzie, nu hoor je niets meer van haar, wil ze (na een dag) al even afstand nemen, en je blijft positief?
Respect.![]()
Goede instelling; gewoon lekker plezier blijven maken en als je merkt dat dat er na een tijdje toch niet meer is...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:50 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Haha... ik snap je punt!
Eigenlijk hebben we al zo'n 3 maanden een relatie hoor. Alleen we hebben nooit echt uitgesproken dat we toch wel erg gek op elkaar zijn. We vonden elkaar speciaal en nu is het dus gewoon iets meer officieel zeg maar.
Ruzie is BTW alweer bijgelegd. Toch hebben we nu allebei zoiets van... dat beloofd wat voor de toekomst![]()
Ik zie wel waar het schip strandt.
nog steeds geen ballen gevonden, zelfs over msn durf ik het niet/gaat het nietquote:Op woensdag 13 september 2006 17:18 schreef kanovinnie het volgende:
ik ook, nu nog eens de ballen vinden om te vragen of ze wat wil doen, gelukkig zie ik der vrijdag weer
Ben je drie weken niet verliefd geweest? Dan zou ik er ook eens zwaar genoeg van krijgen jaquote:Op zondag 24 september 2006 19:51 schreef Flibble het volgende:
Ik was ff vergeten hoe FUCKING KLOTE verliefd zijn kan zijn. Ach ja, na 3 weken euforie mag er ook wel weer 's een flinke dosis twijfel en onzekerheid tegenaan, I guess...![]()
Verliefdheid is maar niks, verliefdheid is rampzalig! Erger dan de mazelen, de bof en rode hond. Want die zijn op zijn hoogst éénmalig, lang niet zo rampzalig ongezond.quote:Op zondag 24 september 2006 19:51 schreef Flibble het volgende:
Ik was ff vergeten hoe FUCKING KLOTE verliefd zijn kan zijn. Ach ja, na 3 weken euforie mag er ook wel weer 's een flinke dosis twijfel en onzekerheid tegenaan, I guess...![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 20:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Verliefdheid is maar niks, verliefdheid is rampzalig! Erger dan de mazelen, de bof en rode hond. Want die zijn op zijn hoogst éénmalig, lang niet zo rampzalig ongezond.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 24 september 2006 20:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Verliefdheid is maar niks, verliefdheid is rampzalig! Erger dan de mazelen, de bof en rode hond. Want die zijn op zijn hoogst éénmalig, lang niet zo rampzalig ongezond.
Als je maar niet in hun relatie gaat zitten wroeten!quote:Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef rena het volgende:
Ik ben ook verliefd.Maar wel op iemand die al heel lang een relatie heeft, behoorlijke hopeloos dus
Hopelijk gaat het gauw over, gelukkig (
) zie ik hem niet vaak. Maar ik mis hem
![]()
Zo ben ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:45 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Als je maar niet in hun relatie gaat zitten wroeten!![]()
Update:quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:00 schreef JeroenV het volgende:
*komt blijheid melden![]()
Dat ze me leuk vindt is nu wel duidelijk, duidelijker kan ik het niet hebben. En stiekem vind ik haar ook wel een beetje leuk![]()
En we zien elkaar zaterdag weer als het goed is. Ik wil me nog nergens op vast pinnen, omdat ik eerst af wil wachten hoe het loopt als we elkaar weer zien, maar de vooruitzichten zijn erg gunstig..![]()
Mijn ervaring is dat als vrouwen dat zeggen het wel zeer duidelijk isquote:Op woensdag 27 september 2006 20:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Update:
Zaterdag is nog erg onzeker of ze komt. Daarentegen hebben ze afgesproken dat ze zondag naar mij komt om een film te kijken. En ze zei al dat ie eng moet zijn zodat ze tegen me aan kan kruipen.![]()
![]()
Tsja, dat is maar 1 van de weinige hints... Ik heb er meer gehad die zoiets bedoelen. Dus wel leukquote:Op woensdag 27 september 2006 21:03 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat als vrouwen dat zeggen het wel zeer duidelijk isfeli hoor
.
hehe leuk verhaal!quote:Op donderdag 28 september 2006 14:44 schreef Catbert het volgende:
Beetje een vreemde week. Afgelopen zaterdag met wat vrienden uitgeweest (eerst naar zwartboek en daarna de cafe's in), was o.a. een meisje uit 't damesteam dat ik train bij. Leuk meisje, liep later op de avond op zoenen uit, en ben later met haar naar huis en naar bed geweest. Afgesproken dat we maandag samen wat zouden gaan doen enzo, maargoed, ze belde maandag of dat naar donderdag (vandaag) kon, want ze moest eerder werken. PrimaIk wist zelf nog niet helemaal wat ik van plan was, ik vond het wel een leuk meisje maar had niet meteen zo iets van heej daar ben ik verliefd op ofzo.
Goed, zit maandag thuis, beetje suf voor de TV, belt een ander meisje uit dat team (ook een goeie vriendin) om 21:00 of ik nog zin had om een drankje te komen doen in de stad. Ze had nl. een vriendinnetje mee die net in Utrecht was komen wonen, en ze wou haar wat mensen laten leren kennen. Nog wat mensen gebeld, en toen zaten we op een gegeven moment met z'n 5en in een cafe. Ik begon dat vriendinnetje dus steeds leuker te vinden, hoewel ik aanvankelijk zo iets had van dat kan ik niet maken. Nja, blijkt ze mij dus ook leuk te vinden, en een tijdje later staan we te zoenen. Ik heb haar gezegd dat ik haar leuker vond dan dat meisje van zaterdag (hiervoor heb ik 6 maanden droog gestaan, go figure), en dat ik dat af zou breken als ze dit voor haar niet een avondje zoenen was, en dat was het niet volgens haar. Dus, toen heb ik het dinsdag afgebroken met die van zaterdag.
Dus, vanavond heb ik een 'date' met haar, 2e keer dat ik haar zie. Heb enorm veel zin haar weer te zien, maar ben best nerveus. Heb het idee dat ik verdorie verliefd begin te worden, nu al, terwijl het de bedoeling is dat dat pas komt als ik zeker weet dat ze echt wat wil![]()
Thanksquote:
Ik heb, serieus, onlangs weer een bus Axe gekocht (hiervoor ander merk maar dat was 'op'), alleen geen idee of ik dat toen ophadquote:Op donderdag 28 september 2006 14:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe leuk verhaal!
heb je toevallig laatst voor het eerst Axe deo gekocht ofzo
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:28 schreef flapp het volgende:
JA HIERO NOG EEN!!!
De crush van me leven, maar dat gaat niets worden
same herequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:48 schreef JeroenV het volgende:
![]()
Ik begin haar steeds leuker te vinden. Heb haar nog twee keer gezien, beide keren erg leuk en gezellig. Heb zo veel zin in zondag.
ik zie de mijne ook morgenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:36 schreef fakenick het volgende:
Het begint te komen, die verliefdheid... Het duurde even bij haar, maar na een 'erg gezellig' afspraakje afgelopen dinsdag heb ik weer echte vlinders. Enerzijds heerlijk, anderzijds gelijk al weer die onzekerheid die bij mij altijd de kop op steekt. Aargh, waarom kan ik er nou es niet alleen maar van genieten... Zondag weer afgesproken, heb er enorm veel zin in
ja manquote:
Oh begrijp me niet verkeerd, ik bedoel ook niet dat het een steriel boeltje moet worden. Maar (echt, no offence) ik zie sommigen bijkans elke dag reageren of overal op reageren, ook niet echt nodig. Het moet zeg maar een open topic blijven waar iédereen van het hele forum kan posten over z'n verliefdheid. Ik ben een beetje bang voor kliekjesvorming, vandaar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:58 schreef Roeni3 het volgende:
Wtf, Clumsy, dit is juist een 'Zie FOK!-ers eens verliefd zijn'-topic, waar mensen die dus verliefd zijn dat heerlijk mogen spuien. Dat is de kracht van dit topic. Statisch alleen af en toe een eenmalig 'Oh ja, ik ben verliefd'-post is helemaal niets. Bovendien, als iemand een langere tijd verliefd is op iemand, is het logisch dat er een bepaald groepje post. De mensen buiten dat groepje zijn blijkbaar niet verliefd he.
Dit is alles wat ik probeerde te melden inderdaad, topquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:28 schreef Houniet het volgende:
mwha aan de ene kant heeft Clums gelijkoke ik ben wekelijks te vinden in dit topic. ik zal de slowchat wat minderen
ik zal gewoon blijven posten, op de sc na dan
dat hier steeds dezeflde fok!kers terugkomen is juist het leuke aan dit topic
Dan ook nog een laatste reactie van mij hier op: je gaat totaal voorbij aan mijn argumentatie, clumsy, das jammer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is alles wat ik probeerde te melden inderdaad, top.
Oh, over verliefdheid gesproken, ik ga *nu* naar de supermarkt om een picknickmandje voor morgen samen te stellen.
Kom even naar FB.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan ook nog een laatste reactie van mij hier op: je gaat totaal voorbij aan mijn argumentatie, clumsy, das jammer.
Verder volg ik Hou's voorbeeld.
Veel succes vanavond!quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:26 schreef JeroenV het volgende:
Vanavond heb ik mijn date...![]()
Ondanks de vele goede voortekenen ben ik toch nog best onzeker en vooral zenuwachtig hoe het zal gaan lopen. Ik heb er wel onwijs veel zin in, zij ook hoop ik. Mijn gevoel zegt dat als de voortekenen kloppen het wel goed moet gaan komen. Wens me maar succes!
JA! Vooral als het andermans hormonen betreft!quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:32 schreef EddyMR het volgende:
Hormonen zijn kut! Er komt werkelijk alleen maar gezeik van.
Hier dan een verslagje hoe het wasquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:29 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Toen het uit was met m'n ex dacht ik dat ik m'n hele leve vrijgezel zou blijven, steker nog ik was er haast van overtuigd , maar dan nu toch ff m'n nieuwe VERLIEFDHEID melden![]()
Paar weken geleden ontmoet toen ik een weekendje weg was.. nadeel is alleen dat ie wel heeel ver weg woont in NL. Maar hij is knap en lief!![]()
Als ik mezelf en m'n vriendin moet geloven ben ik verliefd... kriebels in m'n buik, als ik even alleen ben denk ik aan hem...![]()
Heerlijk![]()
Ongeveer 150 kmquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]hoever woont hij bij je vandaan dan?
quote:
oooh. De mijne 200quote:
De buurmeid haar vriend woont ook erg dichtbijquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik zie hier veel posts van mensen die verliefdheid maar al dus in de relatie zitten. reageer eens niet. Ik wil posts zien van mensen die wanhopig onzeker zijn of de gevoelens wel wederzijds zijn. Gedeelde smart is halve smart enzo.
uitgebreid zoenen en dan nog niet weten of je met elkaar een relatie hebtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Morgenavond ga ik er weer naar toe. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan, of we weer gaan zoenen en hoe het verder loopt. Ik wil eigenlijk niet vragen of we nu wel of niet wat hebben.
Wij neuken, gaan samen naar de Ikeaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:20 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
uitgebreid zoenen en dan nog niet weten of je met elkaar een relatie hebt
opzich een leuk idee voor een topicquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:04 schreef Roeni3 het volgende:
Kolere, Mordreth en NDA, wat zijn jullie een stel zeikerds.
"wie-heeft-zijn/haar-geliefde-verder weg-wonen-wedstrijd"
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
opzich een leuk idee voor een topic![]()
Hm, vanavond gaat niet door. Ze kon niet omdat ze het te druk had met school. Nu zien we elkaar vrijdag 'pas' weer. Maar het is dichterbij dan het lijkt eigenlijk. Het liefst zie ik haar nu gelijk...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef JeroenV het volgende:
Morgenavond ga ik er weer naar toe. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan, of we weer gaan zoenen en hoe het verder loopt. Ik wil eigenlijk niet vragen of we nu wel of niet wat hebben.
Oh! Nou, dat van die date van donderdag he? Nou, ze heeft 't van vanavond naar morgen verzet. Ik hoorde van een vriendin van mij en haar dat ze het heel rustig aan wou doen, ook omdat ze net in Utrecht woont, en een nieuwe baan heeft. Beetje balen dus, maargoed, we gaan morgen weer wat drinken. Ben ma en di in Londen geweest, en heb wat voor d'r gekocht, en vraag me dus nu af of het wel een goed idee is dat te geven. *zucht* Vrouwen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef JeroenV het volgende:
Hm, vanavond gaat niet door. Ze kon niet omdat ze het te druk had met school. Nu zien we elkaar vrijdag 'pas' weer. Maar het is dichterbij dan het lijkt eigenlijk. Het liefst zie ik haar nu gelijk...
Jaaa geven natuurlijk!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh! Nou, dat van die date van donderdag he? Nou, ze heeft 't van vanavond naar morgen verzet. Ik hoorde van een vriendin van mij en haar dat ze het heel rustig aan wou doen, ook omdat ze net in Utrecht woont, en een nieuwe baan heeft. Beetje balen dus, maargoed, we gaan morgen weer wat drinken. Ben ma en di in Londen geweest, en heb wat voor d'r gekocht, en vraag me dus nu af of het wel een goed idee is dat te geven. *zucht* Vrouwen.
Ok, thanks, leuk om te horen. Is zo'n Paddington beer (zaten vlak bij Paddington Station)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:47 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Jaaa geven natuurlijk!
Vrouwen moet je toch zien te veroveren man!![]()
Daarbij zal ze zich heel gevleit voelen.
Ken het. Vorige week een 6280 genomen ter vervanging van m'n overleden foonquote:
Nu ik mijn telefoonrekening heb niet meerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben ook verliefd. Op m'n telefoon.
Tussen de benen of?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hoi. Het kriebelt.
Dan doet die toch wat fout! Of niet, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:21 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Haha hihi hoho.
Nee in mijn buik.
Ze heeft je gebruikt als broertjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef kweek89 het volgende:
al weer sinds april hopeloos verliefd![]()
wordt niks.
Groep vrienden, begonnen beetje te smsen...
halverwege April had ik door...fuck ik ben verliefdvoor het eerst in mijn leven...heb die tijd nauwlijks geslapen, onzekerheid etc. etc.
werd afgewezen, haar niet mijn gevoelens verteld, maar iemand ging vissen, niet positief.
op de kon.nach gevraagd hoe het zit, niet wederzijds...'s nachts wel bij me in bed kruipen en tegen me aan liggen, en een beetje knuffelen.
vriendschap werd steeds hechter, meer smsen, veel leuke dingen doen samen, veel lol...
nog is gevraagd, nee bleef het antwoord(waarom val ik op een lief intelligent meisje wat op macho mannen valt) vriendschap werd nog wat hechter, nog een paar keer samen in bed beland(niks gebeurd behalve weer wat geknuffel) toen een goed gesprek gehad, dat we elkaar maar niet meer moeten spreken, en dan wel weer zien, ging van beide kanten niet en de telefoon rekening bleef maar de pan uit reizen(het record is jawel..350 euro ! ) ik ging een maand naar Engeland en ze zei dat ze me miste. het was september, nog steeds héél erg gezellig enzo..maar nee geen wederzijdse gevoelens.
nu sinds 2 weken word ik genegeert! op school word ik half genegeert, antwoord niet op mijn smsjes(na 3 weken beweren dat je nog steeds geen beltegoed hebt gaat bij mij er niet in..)
en ik word nu zelfs af en toe buitengesloten als er plannen zijn met vrienden wat te doen...auw![]()
zaterdag wel met 5 vriendinnen van haar ontiegelijk veel tequila gedronken, en hup we hadden het weer leuk, veel lol, samen op 1 fiets gestapt(zij bij mij achterop) wiet gehaald(1ste keer voor iedereen)
en gewoon veel gelachen met ze 2e...
dan maandag weer op school...negeren.
nu dus al 7 maanden, en het doet pijn...de onzekerheid, het verlangen en het ergste van allemaal..JALOEZIE! wat is dat een kut gevoel en een rot emotiejezus.
rant afgelopen...dat ik er nu maar echt snel van af kom, en een ander leuk meisje vind...
fuck, je zat in de friendzone hahahahaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
weet je wat pas zuigt, een meisje al 2 jaar leuk vinden,om er vandaag achter te komen dat ze al een jaar een verborgen knipperlichtrelatie met iemand heeft![]()
dus, daar gaat mijn hoop.
en maar tegen mij zegen, wel vertellen he! als je een vriendin hebt![]()
Theo de Kingquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:22 schreef hetisleuk het volgende:
verliefd zijn is toch wel erg gaaf...zaterdagmorgen werd ik wakker en lag ik naast haar. Eigenlijk nog niet eens romantisch zo sochtends met een duffe kop, maar dat gevoel , die geluksprikkeling was er ineens over mijn hele lichaam, geweldig gevoel.
Denk wel dat je het super spannend houdt door elkaar ook veel met rust te laten en na elkaar te snakken...al is dat wel moeilijk.
tering iddquote:
juist wel wat zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:00 schreef Sukilove het volgende:
Aww. Verliefd op een jongen die inmiddels 100 km verderop woont (want ik moest zonodig studeren). En nu zie ik hem alleen op vrijdagavond in de kroeg en dan durf ik meestal niks te zeggen.
maar ze had wel een speciale manier om met me om te gaan, dat viel niet alleen mij op. een maat van me begon erook eens overquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
fuck, je zat in de friendzone hahahaha
ze wil gewoon weten wanneer je gelukkig wordt, niet je gelukkig maken
[centraal] kado'squote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:32 schreef Fisher het volgende:
Bijna 1 jaar![]()
Moet alleen nog 'n leuk cadeau voor haar bedenken![]()
niet bellen man! dat moet je persoonlijk doen hequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:25 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik weet het eigenlijk niet echt meer.
Inmiddels hebben we 3 keer gezoend en telkens als we samen zijn is het gewoon erg gezellig. Ik ben erg verliefd, maar om de een of andere reden heb ik het idee dat het van haar kant 'wel leuk' is maar dat niks vasts hoeft. Er is maar 1 manier om daar achter te komen, en dat is vragen. Maar laat ik haar nu net niet te pakken kunnen krijgen.
logischquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:03 schreef JeroenV het volgende:
Ach, opzich kan je zo'n vraag op een gegeven moment wel verwachten... Als je elkaar twee weken lang plat smst en drie keer zoent in die tijd.
eh hoezo danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef JeroenV het volgende:
Dit is echt frustrerend. Ik wilde er net toch maar over gaan beginnen, moet ze gaan... Alsof ze wist waar ik het over wilde gaan hebben. Morgen zie ik haar dus niet, wat eerste de bedoeling was. Nu misschien maandag.
Ze zei al dat half negen een vriendin zou komen. Maar ik zei zo.. mag ik je ff wat vragen? Met als antwoord, sorry maar ik moet gaan, .... komt er aan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
eh hoezo danliet je al een beetje doorschemeren wat je wilde vragen dan
![]()
Ja idd..quote:
Hoe ging dat bij jou?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:39 schreef Houniet het volgende:
ik heb het ook een keer meegemaakt. s'avonds was het nog super. en de dag daarna, opeens.. BAM, uit het niets
maargoed, het kan ook zijn dat je helemaal verkeerd denkten dat je er dik naast zit
als ze afstandelijker begint te gedragen weet ik genoegquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:43 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoe ging dat bij jou?
Bij mij is het nu 3 keer gebeurt. En elke keer daarna gewoon leuk en gezellig. Alleen na gister twijfel ik, lijkt wel of ze minder contact opneemt en afstandelijker doet.
Tsja, ook dat kan tussen mijn oren zitten. Als ik een dag een keer geen smsje krijg, is dat gelijk afstandelijker? Ze kan morgen niet, oke dat is kut. Maar ze zegt wel dat ze ook hoopt dat ze maandag kan. Het blijft lastig in te schatten op basis van een msn gesprek. En waarom zou ze nu opeens niet meer geinteresseerd zijn zoals eerst?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
als ze afstandelijker begint te gedragen weet ik genoeg. . ..
Het is niet zo dat ze niets meer wilt, ze kan alleen morgen niet. Dat kan natuurlijk ook gewoon een legitieme reden hebben. Als het maandag dan ook weer niet doorgaat door een of andere vage reden ga ik wel twijfelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:00 schreef Houniet het volgende:
dat ze een keer een dag niet smst kan. daar hoef je absoluut niet wakker van te liggen
en dat ze van de een op de andere dag niets meer van je wilt kan ik ook niet verklaren. misschien bindingsangst
het kan ook zijn dat ze alleen de lusten wilt, en niet de lasten. het blijft dus vaag.
Als ik het goed begrijp wilt ze me dus eerst echt beter leren kennen voor ze wat neemt. Zo lang is het ook nog niet uit met haar ex. Maar het is inderdaad opzich geen nee. Maar ook weer geen ja dus. Ik denk te vaak in ja/nee, er is natuurlijk ook een tussenweg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:20 schreef Houniet het volgende:
nou dat is toch een goed teken
en over dat smsen met elkaar. laat haar ook een keer smsen.
het moet wel van beide kanten komen he [afbeelding]
heb je goedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:24 schreef JeroenV het volgende:
Paar maanden. Opzich zou ze er niet heel erg mee moeten zitten als ik haar soms hoor over die ex en ze heeft het zelf uitgemaakt.Maar dat haalde ik er even bij om aan te geven dat het misschien een reden kan zijn dat ze niet gelijk in het diepe wil duiken. Opzich is elkaar echt goed leren kennen ook wel beter, dan weet je echt wat je in huis haalt. Maar ik wil ook niet nog een maand aan het lijntje gehouden worden.
En ik liep dus misschien de laatste dagen iets te hard van stapel, dus is het goed dat ik het weet nu. Voorzover het klopt natuurlijk. Maar dat zal ik dan ook bij haar aangeven als ik er over begin, dat ik gewoon haar tempo wil volgen.
En dat smsen zat goed, maar ik hoop dat het zo door blijft gaan... Omdat ik dus misschien iets te hard van stapel liep.
En daar ben ik, die vind dat het na een keer wat drinken en een keer uit eten wel wat duidelijker mag zijn wat zij van mij vindt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:31 schreef Houniet het volgende:
inderdaad, dat is wel snel jaik zou wat gas terug nemen
kan zeker geen kwaad en is voor haar ook fijn..
ik hoor het wel [afbeelding]
ik ben nu dus weg, zaterdagavond enzo he
Het heeft een erg leuk vervolg gekregen. Ik kreeg een smsje van haar waarin ze vroeg wat ik wilde vragen. Omdat ik dat niet via sms doe, maar gezegd dat ik het volgende keer wel vertel. Waarop ze nog nieuwsgieriger werd. Gevolg is dat ik eigenlijk niet degene ben die nieuwsgierig is, maar zijquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:31 schreef Houniet het volgende:
inderdaad, dat is wel snel jaik zou wat gas terug nemen
kan zeker geen kwaad en is voor haar ook fijn..
ik hoor het wel
Moet zeggen dat je nu wel de meest hopeloos kleine dingen aanpakt om positief te zijn hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het heeft een erg leuk vervolg gekregen. Ik kreeg een smsje van haar waarin ze vroeg wat ik wilde vragen. Omdat ik dat niet via sms doe, maar gezegd dat ik het volgende keer wel vertel. Waarop ze nog nieuwsgieriger werd. Gevolg is dat ik eigenlijk niet degene ben die nieuwsgierig is, maar zij
Jij weet niet hoe het over en weer gesms gegaan is gisteravond. Het was niet een smsje, hebben bijna heel de avond staan smsen. Geloof me, ze werd echt nieuwsgierig.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat je nu wel de meest hopeloos kleine dingen aanpakt om positief te zijn hoor.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:32 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe het over en weer gesms gegaan is gisteravond. Het was niet een smsje, hebben bijna heel de avond staan smsen. Geloof me, ze werd echt nieuwsgierig.
En als ze tijdens uitgaan heel vaak met je staat te smsen terwijl ze ook gewoon de hele tijd kan feesten vind ik dat ook wel wat zeggen.
Ik ben absoluut niet zeker. Vooral gisteren zat ik erg te twijfelen, maar door dat gedoe gisteravond voelt het al wat meer dat ze me ziet zitten. Nu even wachten tot ik haar spreek.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Je klinkt zeker. Waarom heb je het dan nog nodig onze mening te vragen in dit topic?
Dan vindt ze je niet leuk genoeg.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:23 schreef JeroenV het volgende:
Heb het net met haar er over gehad. Het gaat niet werken![]()
Ze vindt me leuk, maar ziet het niet zitten vanwege tijdsgebrek. Druk leventje enzo.![]()
Het is wel zo... Als je elkaar echt leuk vind probeer je het op zijn minst.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan vindt ze je niet leuk genoeg.
Damn, klinkt wel lekker lullig. Maar tis wel waar.
quote:
thnx kweek maar ik wou niet via sms vragen wat ze voor me voelt ik wil gwn dichterbij dr komen en btr leren kennen. Ik ga denk ook nog 1 vn dr vriendinne uithoren en dn weet ik hoop ik meerquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:31 schreef kweek89 het volgende:
smsen ! zwaaak
gewoon vertellen, als een echte man, beetje uitvogelen via haar vriendinnen hoe het zit zou ik mee beginnen!
het ziet er goed voor je uit though..good luck
Tsja.. Het zij zo. Gisteren vond ik het echt kut. Nu is het jammer, vooral vanwege die kutsmoes. Maar hoezo dacht jij dat al??quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:40 schreef Houniet het volgende:
@ JeroenV
kut manmaar dat is wel wat ik dacht dat het was
op naar de volgende man, ze weet gewoon niet wat ze gaat missen![]()
zo voelde dat al aan. en zeker toen je postte over dat ze afstandelijker ging doen enzoquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Tsja.. Het zij zo. Gisteren vond ik het echt kut. Nu is het jammer, vooral vanwege die kutsmoes. Maar hoezo dacht jij dat al??
En nu inderdaad weer lekker verder. Maar telkens als ik mijn verliefdheid hier post gaat het fout
Achteraf had ik het misschien een beetje kunnen weten. Maar dan hoop je toch dat het goed zit. Vind het nu nog jammer, maar het zij zo. Alleen had ze het ook gewoon eerlijk kunnen zeggen in plaats van een smoesje erbij te halen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
zo voelde dat al aan. en zeker toen je postte over dat ze afstandelijker ging doen enzo
gisteren, stationsrestauratie van rotterdam centraalquote:
Wtf, je bent gewoon naast haar gaan zittenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:25 schreef Vida het volgende:
[..]
gisteren, stationsrestauratie van rotterdam centraal![]()
ik zat daar op mn trein te wachten en zij zat een eindje verderop, steeds lief naar me te lachen![]()
dus toen ben ik er naast gaan zitten, hebben we 20 minuten gepraat
dat was veel te kort natuurlijk maar het klikte echt
toen kwam haar trein (amsterdam) en ik moest helemaal de andere kant op (zeeland)![]()
gelukkig gaf ze haar nummer, gisterenavond heb ik haar een smsje gestuurd en ik kreeg er ook een terug, er stond in dat ze me lief vond jeujen denet hebben we een half uurtje gebeld
ze was zo mooi![]()
Jahhh zo hoort hetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:25 schreef Vida het volgende:
[..]
gisteren, stationsrestauratie van rotterdam centraal![]()
ik zat daar op mn trein te wachten en zij zat een eindje verderop, steeds lief naar me te lachen![]()
dus toen ben ik er naast gaan zitten, hebben we 20 minuten gepraat
dat was veel te kort natuurlijk maar het klikte echt
toen kwam haar trein (amsterdam) en ik moest helemaal de andere kant op (zeeland)![]()
gelukkig gaf ze haar nummer, gisterenavond heb ik haar een smsje gestuurd en ik kreeg er ook een terug, er stond in dat ze me lief vond jeujen denet hebben we een half uurtje gebeld
ze was zo mooi![]()
Dat zijn wel leuke verhalen jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh zo hoort het...Helemaal geweldig
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |