Ze zei al dat half negen een vriendin zou komen. Maar ik zei zo.. mag ik je ff wat vragen? Met als antwoord, sorry maar ik moet gaan, .... komt er aan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
eh hoezo danliet je al een beetje doorschemeren wat je wilde vragen dan
![]()
Ja idd..quote:
Hoe ging dat bij jou?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:39 schreef Houniet het volgende:
ik heb het ook een keer meegemaakt. s'avonds was het nog super. en de dag daarna, opeens.. BAM, uit het niets
maargoed, het kan ook zijn dat je helemaal verkeerd denkten dat je er dik naast zit
als ze afstandelijker begint te gedragen weet ik genoegquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:43 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoe ging dat bij jou?
Bij mij is het nu 3 keer gebeurt. En elke keer daarna gewoon leuk en gezellig. Alleen na gister twijfel ik, lijkt wel of ze minder contact opneemt en afstandelijker doet.
Tsja, ook dat kan tussen mijn oren zitten. Als ik een dag een keer geen smsje krijg, is dat gelijk afstandelijker? Ze kan morgen niet, oke dat is kut. Maar ze zegt wel dat ze ook hoopt dat ze maandag kan. Het blijft lastig in te schatten op basis van een msn gesprek. En waarom zou ze nu opeens niet meer geinteresseerd zijn zoals eerst?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
als ze afstandelijker begint te gedragen weet ik genoeg. . ..
Het is niet zo dat ze niets meer wilt, ze kan alleen morgen niet. Dat kan natuurlijk ook gewoon een legitieme reden hebben. Als het maandag dan ook weer niet doorgaat door een of andere vage reden ga ik wel twijfelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:00 schreef Houniet het volgende:
dat ze een keer een dag niet smst kan. daar hoef je absoluut niet wakker van te liggen
en dat ze van de een op de andere dag niets meer van je wilt kan ik ook niet verklaren. misschien bindingsangst
het kan ook zijn dat ze alleen de lusten wilt, en niet de lasten. het blijft dus vaag.
Als ik het goed begrijp wilt ze me dus eerst echt beter leren kennen voor ze wat neemt. Zo lang is het ook nog niet uit met haar ex. Maar het is inderdaad opzich geen nee. Maar ook weer geen ja dus. Ik denk te vaak in ja/nee, er is natuurlijk ook een tussenweg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:20 schreef Houniet het volgende:
nou dat is toch een goed teken
en over dat smsen met elkaar. laat haar ook een keer smsen.
het moet wel van beide kanten komen he [afbeelding]
heb je goedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:24 schreef JeroenV het volgende:
Paar maanden. Opzich zou ze er niet heel erg mee moeten zitten als ik haar soms hoor over die ex en ze heeft het zelf uitgemaakt.Maar dat haalde ik er even bij om aan te geven dat het misschien een reden kan zijn dat ze niet gelijk in het diepe wil duiken. Opzich is elkaar echt goed leren kennen ook wel beter, dan weet je echt wat je in huis haalt. Maar ik wil ook niet nog een maand aan het lijntje gehouden worden.
En ik liep dus misschien de laatste dagen iets te hard van stapel, dus is het goed dat ik het weet nu. Voorzover het klopt natuurlijk. Maar dat zal ik dan ook bij haar aangeven als ik er over begin, dat ik gewoon haar tempo wil volgen.
En dat smsen zat goed, maar ik hoop dat het zo door blijft gaan... Omdat ik dus misschien iets te hard van stapel liep.

En daar ben ik, die vind dat het na een keer wat drinken en een keer uit eten wel wat duidelijker mag zijn wat zij van mij vindt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:31 schreef Houniet het volgende:
inderdaad, dat is wel snel jaik zou wat gas terug nemen
kan zeker geen kwaad en is voor haar ook fijn..
ik hoor het wel [afbeelding]
ik ben nu dus weg, zaterdagavond enzo he
Het heeft een erg leuk vervolg gekregen. Ik kreeg een smsje van haar waarin ze vroeg wat ik wilde vragen. Omdat ik dat niet via sms doe, maar gezegd dat ik het volgende keer wel vertel. Waarop ze nog nieuwsgieriger werd. Gevolg is dat ik eigenlijk niet degene ben die nieuwsgierig is, maar zijquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:31 schreef Houniet het volgende:
inderdaad, dat is wel snel jaik zou wat gas terug nemen
kan zeker geen kwaad en is voor haar ook fijn..
ik hoor het wel
Moet zeggen dat je nu wel de meest hopeloos kleine dingen aanpakt om positief te zijn hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het heeft een erg leuk vervolg gekregen. Ik kreeg een smsje van haar waarin ze vroeg wat ik wilde vragen. Omdat ik dat niet via sms doe, maar gezegd dat ik het volgende keer wel vertel. Waarop ze nog nieuwsgieriger werd. Gevolg is dat ik eigenlijk niet degene ben die nieuwsgierig is, maar zij
Jij weet niet hoe het over en weer gesms gegaan is gisteravond. Het was niet een smsje, hebben bijna heel de avond staan smsen. Geloof me, ze werd echt nieuwsgierig.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat je nu wel de meest hopeloos kleine dingen aanpakt om positief te zijn hoor.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:32 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe het over en weer gesms gegaan is gisteravond. Het was niet een smsje, hebben bijna heel de avond staan smsen. Geloof me, ze werd echt nieuwsgierig.
En als ze tijdens uitgaan heel vaak met je staat te smsen terwijl ze ook gewoon de hele tijd kan feesten vind ik dat ook wel wat zeggen.
Ik ben absoluut niet zeker. Vooral gisteren zat ik erg te twijfelen, maar door dat gedoe gisteravond voelt het al wat meer dat ze me ziet zitten. Nu even wachten tot ik haar spreek.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Je klinkt zeker. Waarom heb je het dan nog nodig onze mening te vragen in dit topic?
Dan vindt ze je niet leuk genoeg.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:23 schreef JeroenV het volgende:
Heb het net met haar er over gehad. Het gaat niet werken![]()
Ze vindt me leuk, maar ziet het niet zitten vanwege tijdsgebrek. Druk leventje enzo.![]()
Het is wel zo... Als je elkaar echt leuk vind probeer je het op zijn minst.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan vindt ze je niet leuk genoeg.
Damn, klinkt wel lekker lullig. Maar tis wel waar.
quote:
thnx kweek maar ik wou niet via sms vragen wat ze voor me voelt ik wil gwn dichterbij dr komen en btr leren kennen. Ik ga denk ook nog 1 vn dr vriendinne uithoren en dn weet ik hoop ik meerquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:31 schreef kweek89 het volgende:
smsen ! zwaaak
gewoon vertellen, als een echte man, beetje uitvogelen via haar vriendinnen hoe het zit zou ik mee beginnen!
het ziet er goed voor je uit though..good luck
Tsja.. Het zij zo. Gisteren vond ik het echt kut. Nu is het jammer, vooral vanwege die kutsmoes. Maar hoezo dacht jij dat al??quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:40 schreef Houniet het volgende:
@ JeroenV
kut manmaar dat is wel wat ik dacht dat het was
op naar de volgende man, ze weet gewoon niet wat ze gaat missen![]()
zo voelde dat al aan. en zeker toen je postte over dat ze afstandelijker ging doen enzoquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Tsja.. Het zij zo. Gisteren vond ik het echt kut. Nu is het jammer, vooral vanwege die kutsmoes. Maar hoezo dacht jij dat al??
En nu inderdaad weer lekker verder. Maar telkens als ik mijn verliefdheid hier post gaat het fout
Achteraf had ik het misschien een beetje kunnen weten. Maar dan hoop je toch dat het goed zit. Vind het nu nog jammer, maar het zij zo. Alleen had ze het ook gewoon eerlijk kunnen zeggen in plaats van een smoesje erbij te halen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
zo voelde dat al aan. en zeker toen je postte over dat ze afstandelijker ging doen enzo
gisteren, stationsrestauratie van rotterdam centraalquote:
Wtf, je bent gewoon naast haar gaan zittenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:25 schreef Vida het volgende:
[..]
gisteren, stationsrestauratie van rotterdam centraal![]()
ik zat daar op mn trein te wachten en zij zat een eindje verderop, steeds lief naar me te lachen![]()
dus toen ben ik er naast gaan zitten, hebben we 20 minuten gepraat
dat was veel te kort natuurlijk maar het klikte echt
toen kwam haar trein (amsterdam) en ik moest helemaal de andere kant op (zeeland)![]()
gelukkig gaf ze haar nummer, gisterenavond heb ik haar een smsje gestuurd en ik kreeg er ook een terug, er stond in dat ze me lief vond jeujen denet hebben we een half uurtje gebeld
ze was zo mooi![]()
Jahhh zo hoort hetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:25 schreef Vida het volgende:
[..]
gisteren, stationsrestauratie van rotterdam centraal![]()
ik zat daar op mn trein te wachten en zij zat een eindje verderop, steeds lief naar me te lachen![]()
dus toen ben ik er naast gaan zitten, hebben we 20 minuten gepraat
dat was veel te kort natuurlijk maar het klikte echt
toen kwam haar trein (amsterdam) en ik moest helemaal de andere kant op (zeeland)![]()
gelukkig gaf ze haar nummer, gisterenavond heb ik haar een smsje gestuurd en ik kreeg er ook een terug, er stond in dat ze me lief vond jeujen denet hebben we een half uurtje gebeld
ze was zo mooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |