abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42461813
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:17 schreef Houniet het volgende:

[..]

eh hoezo dan liet je al een beetje doorschemeren wat je wilde vragen dan
Ze zei al dat half negen een vriendin zou komen. Maar ik zei zo.. mag ik je ff wat vragen? Met als antwoord, sorry maar ik moet gaan, .... komt er aan.
Ik zei dat ik hoopte haar maandag ze zien. Ze zei dat ze het ook hoopte, maarja of dat wat zegt...
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:22:07 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42461854
hm heel vreemd idd
vrouwen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_42462238
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:22 schreef Houniet het volgende:
hm heel vreemd idd
vrouwen
Ja idd..

Er zitten gewoon wat dingen tussen die ik niet snap. Dat is er 1 van. Aan de andere kant, waarom zegt ze dan dat ze ook hoopt dat het maandag door kan gaan enzo.
Kan je in twee weken tijd drie keer met iemand zoenen en heel veel smsen/bellen en dan nog niks willen? Dat snap ik niet echt, als het zo zou zijn.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:39:45 #254
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42462392
ik heb het ook een keer meegemaakt. s'avonds was het nog super. en de dag daarna, opeens.. BAM, uit het niets

maargoed, het kan ook zijn dat je helemaal verkeerd denkt en dat je er dik naast zit
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_42462511
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:39 schreef Houniet het volgende:
ik heb het ook een keer meegemaakt. s'avonds was het nog super. en de dag daarna, opeens.. BAM, uit het niets

maargoed, het kan ook zijn dat je helemaal verkeerd denkt en dat je er dik naast zit
Hoe ging dat bij jou?

Bij mij is het nu 3 keer gebeurt. En elke keer daarna gewoon leuk en gezellig. Alleen na gister twijfel ik, lijkt wel of ze minder contact opneemt en afstandelijker doet.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:48:30 #256
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42462672
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:43 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Hoe ging dat bij jou?

Bij mij is het nu 3 keer gebeurt. En elke keer daarna gewoon leuk en gezellig. Alleen na gister twijfel ik, lijkt wel of ze minder contact opneemt en afstandelijker doet.
als ze afstandelijker begint te gedragen weet ik genoeg . . ..
pi_42462839
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:48 schreef Houniet het volgende:

[..]

als ze afstandelijker begint te gedragen weet ik genoeg . . ..
Tsja, ook dat kan tussen mijn oren zitten. Als ik een dag een keer geen smsje krijg, is dat gelijk afstandelijker? Ze kan morgen niet, oke dat is kut. Maar ze zegt wel dat ze ook hoopt dat ze maandag kan. Het blijft lastig in te schatten op basis van een msn gesprek. En waarom zou ze nu opeens niet meer geinteresseerd zijn zoals eerst?

Ik blijf het jammer vinden dat ik het net niet heb kunnen vragen. Ik heb zelfs geen zin meer om uit te gaan nu. Ik hoop dat ik haar morgen wel even spreek. En afwachten of ze morgen contact opneemt, ik hoop het zelf vol te houden morgen even niet te beginnen met smsen.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:00:58 #258
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42463055
dat ze een keer een dag niet smst kan. daar hoef je absoluut niet wakker van te liggen
en dat ze van de een op de andere dag niets meer van je wilt kan ik ook niet verklaren. misschien bindingsangst
het kan ook zijn dat ze alleen de lusten wilt, en niet de lasten. het blijft dus vaag.
pi_42463540
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:00 schreef Houniet het volgende:
dat ze een keer een dag niet smst kan. daar hoef je absoluut niet wakker van te liggen
en dat ze van de een op de andere dag niets meer van je wilt kan ik ook niet verklaren. misschien bindingsangst
het kan ook zijn dat ze alleen de lusten wilt, en niet de lasten. het blijft dus vaag.
Het is niet zo dat ze niets meer wilt, ze kan alleen morgen niet. Dat kan natuurlijk ook gewoon een legitieme reden hebben. Als het maandag dan ook weer niet doorgaat door een of andere vage reden ga ik wel twijfelen.

Toevallig had ik net een vriend aan de lijn. Die had geprobeerd haar in de kroeg gister te 'ondervragen'. Hij vroeg of we wat hadden. Haar antwoord:
'Hmm ik ken hem eigenlijk nog niet zo goed'. Volgens hem dus zeker niet afwijzend, maar meer van ik wil hem eigenlijk nog wat beter leren kennen.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:20:57 #260
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42463727
nou dat is toch een goed teken
en over dat smsen met elkaar. laat haar ook een keer smsen.
het moet wel van beide kanten komen he
pi_42464552
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:20 schreef Houniet het volgende:
nou dat is toch een goed teken
en over dat smsen met elkaar. laat haar ook een keer smsen.
het moet wel van beide kanten komen he [afbeelding]
Als ik het goed begrijp wilt ze me dus eerst echt beter leren kennen voor ze wat neemt. Zo lang is het ook nog niet uit met haar ex. Maar het is inderdaad opzich geen nee. Maar ook weer geen ja dus. Ik denk te vaak in ja/nee, er is natuurlijk ook een tussenweg.

Ik ben wel een beetje bang dat ik me de laatste dagen teveel aan het opdringen was omdat ik door had dat zij me ook wel interessant vond. En dat dit misschien een beetje doorslaat naar angst van haar kant. Dus ik moet denk ik ook oppassen dat ik niet te veel toenadering zoek, maar het wel leuk houd.

En wat betreft het smsen. Dat zat juist altijd wel goed. Zij was degene die vaak begon met smsen. Dat vond ik zo leuk. Maar dat moet wel zo blijven, en niet dat ik nu alleen maar moet beginnen met smsen. Dus even afwachten hoe dat morgen loopt
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:17:55 #262
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42465527
je moet ook niet te opdringerig zijn he! of te snel van stapel lopen. dat is niet fijn voor iemand. helemaal niet voor iemand die net uit een relatie gestapt is.
is dat een tijd geleden of pas gebeurd

en wat betreft dat smsen, dat zit dus wel goed
pi_42465712
Paar maanden. Opzich zou ze er niet heel erg mee moeten zitten als ik haar soms hoor over die ex en ze heeft het zelf uitgemaakt. Maar dat haalde ik er even bij om aan te geven dat het misschien een reden kan zijn dat ze niet gelijk in het diepe wil duiken. Opzich is elkaar echt goed leren kennen ook wel beter, dan weet je echt wat je in huis haalt. Maar ik wil ook niet nog een maand aan het lijntje gehouden worden.

En ik liep dus misschien de laatste dagen iets te hard van stapel, dus is het goed dat ik het weet nu. Voorzover het klopt natuurlijk . Maar dat zal ik dan ook bij haar aangeven als ik er over begin, dat ik gewoon haar tempo wil volgen.

En dat smsen zat goed, maar ik hoop dat het zo door blijft gaan... Omdat ik dus misschien iets te hard van stapel liep.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:26:26 #264
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42465773
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:24 schreef JeroenV het volgende:
Paar maanden. Opzich zou ze er niet heel erg mee moeten zitten als ik haar soms hoor over die ex en ze heeft het zelf uitgemaakt. Maar dat haalde ik er even bij om aan te geven dat het misschien een reden kan zijn dat ze niet gelijk in het diepe wil duiken. Opzich is elkaar echt goed leren kennen ook wel beter, dan weet je echt wat je in huis haalt. Maar ik wil ook niet nog een maand aan het lijntje gehouden worden.

En ik liep dus misschien de laatste dagen iets te hard van stapel, dus is het goed dat ik het weet nu. Voorzover het klopt natuurlijk . Maar dat zal ik dan ook bij haar aangeven als ik er over begin, dat ik gewoon haar tempo wil volgen.

En dat smsen zat goed, maar ik hoop dat het zo door blijft gaan... Omdat ik dus misschien iets te hard van stapel liep.
heb je goed je moet je ook niet aan het lijntje laten houden
maar wordt niet te-bevriend met der, dan kom je weer in die Friendzone
hoelang speelt zich dit nu af? maandje of een, twee
pi_42465856
Twee weken geleden voor het eerst gezoend, sindsdien eigenlijk elke dag wel contact via sms en soms bellen. En dan dus nog twee keer gezoend, afgelopen zondag en gisteren.

Opzich niet lang dus, dus ze heeft wel gelijk als ze zegt dat ze me nog niet zo goed kent.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:31:35 #266
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42465925
inderdaad, dat is wel snel ja ik zou wat gas terug nemen kan zeker geen kwaad en is voor haar ook fijn..

ik hoor het wel

ik ben nu dus weg, zaterdagavond enzo he
pi_42465965
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:31 schreef Houniet het volgende:
inderdaad, dat is wel snel ja ik zou wat gas terug nemen kan zeker geen kwaad en is voor haar ook fijn..

ik hoor het wel [afbeelding]

ik ben nu dus weg, zaterdagavond enzo he
En daar ben ik, die vind dat het na een keer wat drinken en een keer uit eten wel wat duidelijker mag zijn wat zij van mij vindt.

Heb nog een hoop te leren.
pi_42466099
bwuh
meisje in kwestie(zie vorige post) gesmst en gevraagd wat er toch aan de hand is, en dan ik de vriendschap mis, toen heeft een wederzijdse vriendin gezegd: dat ze is gaan beseffen dat een jongen(ik dus) van haar houdt, en dat ze heeft geprobeerd dat te negeren en maar het nu toch is gaan beseffen(begrijpen doe ik het niet)
...mgoed haar beltegoed is dus echt op enzo...dus ik wist dat ik eigenlijk geen hoop had op een smsje terug...maar toch heeft ze met de telefoon van haar broer gesmst
komt wel goed...en je zou voor de grap es naar S. moeten luisteren, ze kent me en is niet gek''

wat ik er mee moet weet ik allemaal niet...en zeker niet wat ik kan verwachten :s
ik heb zo m'n bedenkingen..
you might aswell do the white line
pi_42477469
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:31 schreef Houniet het volgende:

ik hoor het wel
Het heeft een erg leuk vervolg gekregen. Ik kreeg een smsje van haar waarin ze vroeg wat ik wilde vragen. Omdat ik dat niet via sms doe, maar gezegd dat ik het volgende keer wel vertel. Waarop ze nog nieuwsgieriger werd. Gevolg is dat ik eigenlijk niet degene ben die nieuwsgierig is, maar zij
pi_42477528
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:28 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Het heeft een erg leuk vervolg gekregen. Ik kreeg een smsje van haar waarin ze vroeg wat ik wilde vragen. Omdat ik dat niet via sms doe, maar gezegd dat ik het volgende keer wel vertel. Waarop ze nog nieuwsgieriger werd. Gevolg is dat ik eigenlijk niet degene ben die nieuwsgierig is, maar zij
Moet zeggen dat je nu wel de meest hopeloos kleine dingen aanpakt om positief te zijn hoor.
pi_42477577
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:31 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Moet zeggen dat je nu wel de meest hopeloos kleine dingen aanpakt om positief te zijn hoor.
Jij weet niet hoe het over en weer gesms gegaan is gisteravond. Het was niet een smsje, hebben bijna heel de avond staan smsen. Geloof me, ze werd echt nieuwsgierig.

En als ze tijdens uitgaan heel vaak met je staat te smsen terwijl ze ook gewoon de hele tijd kan feesten vind ik dat ook wel wat zeggen.
pi_42477637
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:32 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Jij weet niet hoe het over en weer gesms gegaan is gisteravond. Het was niet een smsje, hebben bijna heel de avond staan smsen. Geloof me, ze werd echt nieuwsgierig.

En als ze tijdens uitgaan heel vaak met je staat te smsen terwijl ze ook gewoon de hele tijd kan feesten vind ik dat ook wel wat zeggen.
Je klinkt zeker. Waarom heb je het dan nog nodig onze mening te vragen in dit topic?
pi_42477670
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:36 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Je klinkt zeker. Waarom heb je het dan nog nodig onze mening te vragen in dit topic?
Ik ben absoluut niet zeker. Vooral gisteren zat ik erg te twijfelen, maar door dat gedoe gisteravond voelt het al wat meer dat ze me ziet zitten. Nu even wachten tot ik haar spreek.

En ik vind het leuk hier te delen
pi_42483892
Heb het net met haar er over gehad. Het gaat niet werken

Ze vindt me leuk, maar ziet het niet zitten vanwege tijdsgebrek. Druk leventje enzo.
pi_42484111
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:23 schreef JeroenV het volgende:
Heb het net met haar er over gehad. Het gaat niet werken

Ze vindt me leuk, maar ziet het niet zitten vanwege tijdsgebrek. Druk leventje enzo.
Dan vindt ze je niet leuk genoeg.

Damn, klinkt wel lekker lullig. Maar tis wel waar.

Lekker door naar de volgende.
pi_42484224
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:31 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Dan vindt ze je niet leuk genoeg.

Damn, klinkt wel lekker lullig. Maar tis wel waar.
Het is wel zo... Als je elkaar echt leuk vind probeer je het op zijn minst.
Maarja, waarom zoen je dan drie keer, spreek je gewoon af, sms je heel veel? Vrouwen
pi_42484362
je kan beter kippen houden
heb wel met je te doen
sux to be us.
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:13:55 #278
139913 Raat
Struikel niet over je twijfels
pi_42497185
Flieft!!!!! (nu alleen die onzekerheid nog!! )
pi_42497259
pi_42498730
En ook ik meld mij
pi_42507138
*nogmaals meld*
pi_42509481
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:22 schreef miekd het volgende:
*nogmaals meld*
Aaah. Ik doe even mee.
  maandag 9 oktober 2006 @ 14:07:13 #283
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42510027
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:22 schreef miekd het volgende:
*nogmaals meld*
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_42515545
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:49 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Aaah. Ik doe even mee.
Sowieso schrijf je zo.
pi_42515646
sinds een paar dagen ook verliefd op een meisje van school, ik kende haar al van vorig schooljaar. we waren nog goed bevriend met elkaar. pas geleden had ik een verjaardag van iemand en zij ging ook, dus gingen we er samen heen. de verjaardag was erg gezellig en we hadden de grootste lol en later ook arm over elkaar heen enz. toen de verjaardag afgelopen was bracht ik haar naar huis. toen we elkaar een afscheidsknuffel gaven, gaf ze me een kusje op de wang en bedankte ze me dat ik haar thuisgebracht had. de dag erna op school ging ze ook weer lief tegen me lachen en me omhelzen, maar de sfeer was toch anders als op de verjaardag. wat denken jullie er van? ik weet eigenlijk niet wat ik er mee aan moet... ik begin dr steeds leuker te vinden maar ik weet niet wat zij van mij vind.. zal ik haar gewoon een keer sms-en?
pi_42516301
smsen ! zwaaak
gewoon vertellen, als een echte man, beetje uitvogelen via haar vriendinnen hoe het zit zou ik mee beginnen!
het ziet er goed voor je uit though.. good luck
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:40:47 #287
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42518771
@ JeroenV

kut man maar dat is wel wat ik dacht dat het was
op naar de volgende man, ze weet gewoon niet wat ze gaat missen
pi_42519283
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:31 schreef kweek89 het volgende:
smsen ! zwaaak
gewoon vertellen, als een echte man, beetje uitvogelen via haar vriendinnen hoe het zit zou ik mee beginnen!
het ziet er goed voor je uit though.. good luck
thnx kweek maar ik wou niet via sms vragen wat ze voor me voelt ik wil gwn dichterbij dr komen en btr leren kennen. Ik ga denk ook nog 1 vn dr vriendinne uithoren en dn weet ik hoop ik meer
pi_42520513
oohw dat is altijd een goed plan
begin met een normaal smsje, hoe gaat het ofzo, niet te klef;)

komt goed (Y)
pi_42523160
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:40 schreef Houniet het volgende:
@ JeroenV

kut man maar dat is wel wat ik dacht dat het was
op naar de volgende man, ze weet gewoon niet wat ze gaat missen
Tsja.. Het zij zo. Gisteren vond ik het echt kut. Nu is het jammer, vooral vanwege die kutsmoes. Maar hoezo dacht jij dat al??
En nu inderdaad weer lekker verder. Maar telkens als ik mijn verliefdheid hier post gaat het fout
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 01:19:37 #291
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42531056
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 20:40 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Tsja.. Het zij zo. Gisteren vond ik het echt kut. Nu is het jammer, vooral vanwege die kutsmoes. Maar hoezo dacht jij dat al??
En nu inderdaad weer lekker verder. Maar telkens als ik mijn verliefdheid hier post gaat het fout
zo voelde dat al aan. en zeker toen je postte over dat ze afstandelijker ging doen enzo
pi_42531164
*check.

Lieve Marije!
pi_42533585
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 01:19 schreef Houniet het volgende:

[..]

zo voelde dat al aan. en zeker toen je postte over dat ze afstandelijker ging doen enzo
Achteraf had ik het misschien een beetje kunnen weten. Maar dan hoop je toch dat het goed zit. Vind het nu nog jammer, maar het zij zo. Alleen had ze het ook gewoon eerlijk kunnen zeggen in plaats van een smoesje erbij te halen.
pi_42541633
meisje ontmoet
Vive al máximo
pi_42542246
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 14:10 schreef Vida het volgende:
meisje ontmoet
Wie, wat, waar?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:34:40 #296
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_42542470
Meldt

Ze heeft er wat moeite voor moeten doen, maar het is gelukt...and im very happy with it
pi_42544357
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 14:27 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Wie, wat, waar?
gisteren, stationsrestauratie van rotterdam centraal
ik zat daar op mn trein te wachten en zij zat een eindje verderop, steeds lief naar me te lachen
dus toen ben ik er naast gaan zitten, hebben we 20 minuten gepraat
dat was veel te kort natuurlijk maar het klikte echt
toen kwam haar trein (amsterdam) en ik moest helemaal de andere kant op (zeeland)
gelukkig gaf ze haar nummer, gisterenavond heb ik haar een smsje gestuurd en ik kreeg er ook een terug, er stond in dat ze me lief vond jeuj en denet hebben we een half uurtje gebeld
ze was zo mooi
Vive al máximo
pi_42544389
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:25 schreef Vida het volgende:

[..]

ik zat daar op mn trein te wachten en zij zat een eindje verderop, steeds lief naar me te lachen
toen kwam haar trein (amsterdam) en ik moest helemaal de andere kant op (zeeland)
gelukkig gaf ze haar nummer, gisterenavond heb ik haar een smsje gestuurd en ik kreeg er ook een terug, er stond in dat ze me lief vond jeuj en denet hebben we een half uurtje gebeld
ze was zo mooi
Wtf, je bent gewoon naast haar gaan zitten ? Diep respect.
pi_42544427
Meldt zich ook aan Ben al lang *flieft*
pi_42545709
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:25 schreef Vida het volgende:

[..]

ze was zo mooi
Jahhh zo hoort het ...Helemaal geweldig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')