Hm, vanavond gaat niet door. Ze kon niet omdat ze het te druk had met school. Nu zien we elkaar vrijdag 'pas' weer. Maar het is dichterbij dan het lijkt eigenlijk. Het liefst zie ik haar nu gelijk...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef JeroenV het volgende:
Morgenavond ga ik er weer naar toe. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan, of we weer gaan zoenen en hoe het verder loopt. Ik wil eigenlijk niet vragen of we nu wel of niet wat hebben.
Oh! Nou, dat van die date van donderdag he? Nou, ze heeft 't van vanavond naar morgen verzet. Ik hoorde van een vriendin van mij en haar dat ze het heel rustig aan wou doen, ook omdat ze net in Utrecht woont, en een nieuwe baan heeft. Beetje balen dus, maargoed, we gaan morgen weer wat drinken. Ben ma en di in Londen geweest, en heb wat voor d'r gekocht, en vraag me dus nu af of het wel een goed idee is dat te geven. *zucht* Vrouwen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef JeroenV het volgende:
Hm, vanavond gaat niet door. Ze kon niet omdat ze het te druk had met school. Nu zien we elkaar vrijdag 'pas' weer. Maar het is dichterbij dan het lijkt eigenlijk. Het liefst zie ik haar nu gelijk...
Jaaa geven natuurlijk!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh! Nou, dat van die date van donderdag he? Nou, ze heeft 't van vanavond naar morgen verzet. Ik hoorde van een vriendin van mij en haar dat ze het heel rustig aan wou doen, ook omdat ze net in Utrecht woont, en een nieuwe baan heeft. Beetje balen dus, maargoed, we gaan morgen weer wat drinken. Ben ma en di in Londen geweest, en heb wat voor d'r gekocht, en vraag me dus nu af of het wel een goed idee is dat te geven. *zucht* Vrouwen.
Ok, thanks, leuk om te horen. Is zo'n Paddington beer (zaten vlak bij Paddington Station)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:47 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Jaaa geven natuurlijk!
Vrouwen moet je toch zien te veroveren man!![]()
Daarbij zal ze zich heel gevleit voelen.
Ken het. Vorige week een 6280 genomen ter vervanging van m'n overleden foonquote:
Nu ik mijn telefoonrekening heb niet meerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben ook verliefd. Op m'n telefoon.
Tussen de benen of?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hoi. Het kriebelt.
Dan doet die toch wat fout! Of niet, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:21 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Haha hihi hoho.
Nee in mijn buik.
Ze heeft je gebruikt als broertjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef kweek89 het volgende:
al weer sinds april hopeloos verliefd![]()
wordt niks.
Groep vrienden, begonnen beetje te smsen...
halverwege April had ik door...fuck ik ben verliefdvoor het eerst in mijn leven...heb die tijd nauwlijks geslapen, onzekerheid etc. etc.
werd afgewezen, haar niet mijn gevoelens verteld, maar iemand ging vissen, niet positief.
op de kon.nach gevraagd hoe het zit, niet wederzijds...'s nachts wel bij me in bed kruipen en tegen me aan liggen, en een beetje knuffelen.
vriendschap werd steeds hechter, meer smsen, veel leuke dingen doen samen, veel lol...
nog is gevraagd, nee bleef het antwoord(waarom val ik op een lief intelligent meisje wat op macho mannen valt) vriendschap werd nog wat hechter, nog een paar keer samen in bed beland(niks gebeurd behalve weer wat geknuffel) toen een goed gesprek gehad, dat we elkaar maar niet meer moeten spreken, en dan wel weer zien, ging van beide kanten niet en de telefoon rekening bleef maar de pan uit reizen(het record is jawel..350 euro ! ) ik ging een maand naar Engeland en ze zei dat ze me miste. het was september, nog steeds héél erg gezellig enzo..maar nee geen wederzijdse gevoelens.
nu sinds 2 weken word ik genegeert! op school word ik half genegeert, antwoord niet op mijn smsjes(na 3 weken beweren dat je nog steeds geen beltegoed hebt gaat bij mij er niet in..)
en ik word nu zelfs af en toe buitengesloten als er plannen zijn met vrienden wat te doen...auw![]()
zaterdag wel met 5 vriendinnen van haar ontiegelijk veel tequila gedronken, en hup we hadden het weer leuk, veel lol, samen op 1 fiets gestapt(zij bij mij achterop) wiet gehaald(1ste keer voor iedereen)
en gewoon veel gelachen met ze 2e...
dan maandag weer op school...negeren.
nu dus al 7 maanden, en het doet pijn...de onzekerheid, het verlangen en het ergste van allemaal..JALOEZIE! wat is dat een kut gevoel en een rot emotiejezus.
rant afgelopen...dat ik er nu maar echt snel van af kom, en een ander leuk meisje vind...
fuck, je zat in de friendzone hahahahaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
weet je wat pas zuigt, een meisje al 2 jaar leuk vinden,om er vandaag achter te komen dat ze al een jaar een verborgen knipperlichtrelatie met iemand heeft![]()
dus, daar gaat mijn hoop.
en maar tegen mij zegen, wel vertellen he! als je een vriendin hebt![]()
Theo de Kingquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:22 schreef hetisleuk het volgende:
verliefd zijn is toch wel erg gaaf...zaterdagmorgen werd ik wakker en lag ik naast haar. Eigenlijk nog niet eens romantisch zo sochtends met een duffe kop, maar dat gevoel , die geluksprikkeling was er ineens over mijn hele lichaam, geweldig gevoel.
Denk wel dat je het super spannend houdt door elkaar ook veel met rust te laten en na elkaar te snakken...al is dat wel moeilijk.
tering iddquote:
juist wel wat zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:00 schreef Sukilove het volgende:
Aww. Verliefd op een jongen die inmiddels 100 km verderop woont (want ik moest zonodig studeren). En nu zie ik hem alleen op vrijdagavond in de kroeg en dan durf ik meestal niks te zeggen.
maar ze had wel een speciale manier om met me om te gaan, dat viel niet alleen mij op. een maat van me begon erook eens overquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
fuck, je zat in de friendzone hahahaha
ze wil gewoon weten wanneer je gelukkig wordt, niet je gelukkig maken
[centraal] kado'squote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:32 schreef Fisher het volgende:
Bijna 1 jaar![]()
Moet alleen nog 'n leuk cadeau voor haar bedenken![]()
niet bellen man! dat moet je persoonlijk doen hequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:25 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik weet het eigenlijk niet echt meer.
Inmiddels hebben we 3 keer gezoend en telkens als we samen zijn is het gewoon erg gezellig. Ik ben erg verliefd, maar om de een of andere reden heb ik het idee dat het van haar kant 'wel leuk' is maar dat niks vasts hoeft. Er is maar 1 manier om daar achter te komen, en dat is vragen. Maar laat ik haar nu net niet te pakken kunnen krijgen.
logischquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:03 schreef JeroenV het volgende:
Ach, opzich kan je zo'n vraag op een gegeven moment wel verwachten... Als je elkaar twee weken lang plat smst en drie keer zoent in die tijd.
eh hoezo danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef JeroenV het volgende:
Dit is echt frustrerend. Ik wilde er net toch maar over gaan beginnen, moet ze gaan... Alsof ze wist waar ik het over wilde gaan hebben. Morgen zie ik haar dus niet, wat eerste de bedoeling was. Nu misschien maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |