Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:59 schreef Flibble het volgende:
Vervolgje op deel 2.
TS is grandioos verliefd!!![]()
![]()
Wordt er erg chaotisch en druk van!![]()
Maar is super gelukkig!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:03 schreef Herkauwer het volgende:
Komend weekend samenwonen(En uiteraard ook de dagen erna
)
@ Corksterrquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:31 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Niks boeiends, we moesten allebei werken, daar kennen we elkaar ook van.
Vond het gewoon leuk om d'r weer te zien en even te spreken.Ik geniet in mijn hoofd nog na van zaterdag.
![]()
[..]
Dat zit dus wel goed zo te horen.![]()
Oja enne Houniet ik eis een verslag van die bruiloft die je met je liefje ging bezoeken.![]()
Laten rusten, niet aan proberen te denken, loslaten en laten gaan!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:22 schreef Pingel81 het volgende:
Ik ben verliefd geworden op een leuk meisje. We hebben een aantal weken leuke contact gehad, belde ze me afgelopen zaterdag op dat ze niet zo goed weet wat ze wil en wil ze mij geen valse hoop geven en dus maar (even?) niet meer afspreken?![]()
Voel me dus beetje raar, heb het meestal niet zo snel zo erg te pakken. Baal er best van, denk echt de hele dag aan haar! Wat zou ik nu het beste kunnen doen? Ze heeft gezegd dat ik niet op haar moet wachten, ook al zou ik dat best willen, is het niet verstandig dat weet ik zelf ook wel.
Moet ik er nog aandacht aan besteden of laten rusten?
jij ook al?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:05 schreef beertenderrr het volgende:
eerst wel, nu weer niet, en nu weet ik het niet meer
verdomme, dit wordt niets![]()
ik ben zoooooooo slecht met vrouwen
ja precies, maar ondertussen wel op dat low-life scum vallen die zich voordoen als een loverboy.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:19 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
jij ook al?
Ik val altijd op de verkeerde types. Van die zelfbewuste, onafhankelijke, inteligente, hoogopgeleide vrouwen die niet op een man zitten te wachten omdat ze al een goede relatie met hun vibrator hebben
Ze drukt dus gewoon op een zachte manier uit dat het niks gaat worden.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:22 schreef Pingel81 het volgende:
Ik ben verliefd geworden op een leuk meisje. We hebben een aantal weken leuke contact gehad, belde ze me afgelopen zaterdag op dat ze niet zo goed weet wat ze wil en wil ze mij geen valse hoop geven en dus maar (even?) niet meer afspreken?![]()
Voel me dus beetje raar, heb het meestal niet zo snel zo erg te pakken. Baal er best van, denk echt de hele dag aan haar! Wat zou ik nu het beste kunnen doen? Ze heeft gezegd dat ik niet op haar moet wachten, ook al zou ik dat best willen, is het niet verstandig dat weet ik zelf ook wel.
Moet ik er nog aandacht aan besteden of laten rusten?
Kut vind ik dat altijdquote:Op woensdag 13 september 2006 17:18 schreef kanovinnie het volgende:
ik ook, nu nog eens de ballen vinden om te vragen of ze wat wil doen, gelukkig zie ik der vrijdag weer
quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:01 schreef Alcarin het volgende:
Nog steeds verliefd!
Alles gaat naar de klote in mijn en zijn leven, maar tussen ons gaat het nog steeds geweldig!
Moet wel echte liefde zijn![]()
Nou ja, als je in moeilijke tijden steun aan elkaar hebt, lijkt dat me wel goed ofzoquote:
Absoluut!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:47 schreef _SunShine_ het volgende:
vandaag al weer 3 weken
![]()
je moet ergens beginnen toch?
Ah, dat was jij dusquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:01 schreef Sjakie01 het volgende:
Ben weer verliefdNiet op mijn huidige vriendin waar ik al 3 jaar mee ga, maar op een vrouwtje uit mijn nieuwe klas.
![]()
En het is wederzijds!quote:Op donderdag 14 september 2006 09:20 schreef Sitethief het volgende:
*CHECK*
1 maand, 6 dagen, en 864 km,,
.
Ik dacht dat je iemand anders leuk vond?quote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef RealZeus het volgende:
Ik krijg een beetje last van een goede vriendin van mij,als in gevoelens hebben voor.
Klein doch niet geheel onbelangrijk detail: 5 jaar geleden had ik dat ook en toen zag ze me ook al als goede vriend.Weet nu al dat het niet veel anders wordt en ik probeer het uit alle macht van me af te zetten,maar het wil niet helemaal lukken.(want leuk,lief en mooi)
Gelukkig woont ze 180 kilometer verderop,daardoor kan ik haar tenminste een beetje ontlopen.![]()
Ja,dat zeg je goed,vond.Het is ook iets van de laatste paar dagen.Veel bellen doet rare dingen met je.Niet perse goede dingen overigens.quote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iemand anders leuk vond?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:27 schreef Corksterr het volgende:
Ik weet het niet.
houd ons op de hoogtequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef Hendrik_ het volgende:
*meldt*
eerste date gehad zelfs, more to come
Heb het idee dat het langzaamaan minder wordt van haar kant maarja we zullen zien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Houniet het volgende:
[..]wat
en dat meisje danis dat voorbij..
Dunno, gisteravond was het eerste afspraakje, straks maar eens smsen of zij het ook voor herhaling vatbaar vindt.quote:
En natuurlijk hou je ons op de hoogtequote:Op donderdag 21 september 2006 18:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dunno, gisteravond was het eerste afspraakje, straks maar eens smsen of zij het ook voor herhaling vatbaar vindt.
En ik heb er zin, we gaan saampjes de stad in, we gaan saampjes een ijsje eten, we gaan saampjes fietsen en we gaan saampjes lekker nueqsex hebben.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef Skazminko het volgende:
Heel heel heel erg verliefd, en zaterdag zie ik haar weer.![]()
![]()
Ik ben altijd goed bezig hoenietiequote:Op donderdag 21 september 2006 18:59 schreef Houniet het volgende:goed bezig Fisherietie
en Roeni3, jij ook man
Je hebt net een dag een relatie, de volgende avond alweer ruzie, nu hoor je niets meer van haar, wil ze (na een dag) al even afstand nemen, en je blijft positief?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:23 schreef jagermeister1 het volgende:
Ook weer een beetje verliefd. Maandagavond kreeg ik spontaan te horen dat het eigenlijk wel wederzijds is (we gingen al een tijd met elkaar om als in friend-with-benefits)
Dinsdag avond allebei gezopen. Ik sliep bij haar. Kregen we een discussie welke ging over oude koeien. Ontaarde een beetje in ruzie. Ik dacht, bekijk het maar.... hier heb ik ff geen trek in, want het ging werkelijk nergens over. Ben toen dus om 02:00 naar huis gegaan aangezien ze niet meer voor rede vatbaar was. Ik trouwens ook niet volgens mij, maar goed.
Nu dus al een dag of 2 geen contact meer omdat mevrouw het verstandig vindt om nu even een beetje afstand te nemen. Ik praat graag dingen uit. Zij blijkbaar niet....grrrrrr...![]()
Toch is ze![]()
Houniet heeft al een tijdje een vriendin; je vraag komt daarom wat vreemd over.quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ik ben altijd goed bezig hoenietieHoe staat 't trouwens met jouw meisje dat je ging smssen?
Hoenietie begrijpt me welquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Houniet heeft al een tijdje een vriendin; je vraag komt daarom wat vreemd over.
My thoughts exactly. Maar ik denk, blijf netjes, zeg het niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je hebt net een dag een relatie, de volgende avond alweer ruzie, nu hoor je niets meer van haar, wil ze (na een dag) al even afstand nemen, en je blijft positief?
Respect.![]()
wat Roeni3 zegt man, ik snap het niet. al komt het wel vaag voor in me hoofdquote:
Misschien heb je er onbewust een scharrel bij, Hou?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat Roeni3 zegt man, ik snap het niet. al komt het wel vaag voor in me hoofd
*zucht* ik moet je ook echt alles voorkauwen hè...quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat Roeni3 zegt man, ik snap het niet. al komt het wel vaag voor in me hoofd
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:59 schreef nogal het volgende:
Te lief meisje ontmoet op kamp met school 2 weken terug. Jammer dat een vriendin van haar mij
eerst probeerde te versieren en ik het toe liet (gelukkig niet met haar gezoent enkel een arm om haar
heen geslagen) De hele nacht met haar liggen praten, terwijl ik nog steeds me arm om die vriendin
van haar heen had. Toen we weer terug op school waren heel veel met haar gepraat, en nu een dinsdag
hebben we een keer afgesproken, en toen samen wentelteefjes gebakkenEn toen een film gekeken
en toen lagen we ineens spontaan te zoenen. En donderdagavond was het weer raak tijdens het huiswerk
maken met z'n 2eZe is zoooo lief
![]()
Dit weekend gaan we weer wat afspreken
![]()
![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:59 schreef nogal het volgende:
Te lief meisje ontmoet op kamp met school 2 weken terug. Jammer dat een vriendin van haar mij
eerst probeerde te versieren en ik het toe liet (gelukkig niet met haar gezoent enkel een arm om haar
heen geslagen) De hele nacht met haar liggen praten, terwijl ik nog steeds me arm om die vriendin
van haar heen had. Toen we weer terug op school waren heel veel met haar gepraat, en nu een dinsdag
hebben we een keer afgesproken, en toen samen wentelteefjes gebakkenEn toen een film gekeken
en toen lagen we ineens spontaan te zoenen. En donderdagavond was het weer raak tijdens het huiswerk
maken met z'n 2eZe is zoooo lief
![]()
Dit weekend gaan we weer wat afspreken
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |