Dat mag ook wel aangezien dit een nr. door Pia Douwes gezongen is in de musical Elisabethquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:10 schreef TR08 het volgende:
Een aardig gedicht op zichOok best stijlvol geschreven en zo...
Ik zie gedichtenbundels gepubliceerd worden met minder kwaliteit.
is ee nsongtekstquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:10 schreef TR08 het volgende:
Een aardig gedicht op zichOok best stijlvol geschreven en zo...
Ik zie gedichtenbundels gepubliceerd worden met minder kwaliteit.
Maar als het echt op jou van toepassing is zou ik wel hulp zoeken. Wel vriendschap willen, maar geen binding, niet beoordeeld willen worden, je nooit hoeven schikken naar een ander...niet echt een handige combinatie. Ben je erg alleen/eenzaam toevallig?
Afdeling? Zit je ergens opgenomen ofzo...quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:23 schreef tinoz het volgende:
ow de afdeling wordt onruimt , men moet op visite bij het kleinkind ...... ik publiceer het wel met fouten hoor
Jep, heeft 'ie eerder in een van zijn vele andere topics al verteld: hij zit in een (gesloten?) inrichting wegens psychoses en waanbeelden of zo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:28 schreef TR08 het volgende:
[..]
Afdeling? Zit je ergens opgenomen ofzo...
nee ik heb een afdeling taal coreectie in mijn netwerkje , dat is eignelijk mijn tante maar zo klinkt het groter dacht ik maar ik zie alweer wat er met mij geaziosjeert wordtquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:28 schreef TR08 het volgende:
[..]
Afdeling? Zit je ergens opgenomen ofzo...
Ah ok...kan me er wel iets bij voorstellen. Jammer dat het nodig is maar goed dat je er zitquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Jep, heeft 'ie eerder in een van zijn vele andere topics al verteld: hij zit in een (gesloten?) inrichting wegens psychoses en waanbeelden of zo.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:36 schreef MissMatch het volgende:
Noem je tante gewoon je tante en niet je afdeling correctie. nergens voor nodig zaken groter te maken dan dat ze in realiteit zijn.
ik zie dat je inmiddels je groot verhaal gepost hebt.
Welke kluns heeft die vergissing op z'n gewetenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:34 schreef tinoz het volgende:
ik ben vrij
Ik vraag me enkel af wat de toegevoegde waarde is van dingen grootser doen voorkomen dan dat ze zijn. het enige wat je bereikt is dat mensen je daardoor nog minder serieus nemen en dat is toch verre van de bedoeling, lijkt me.quote:
Nee, ik vind mezelf nuchter en realistisch. In tegenstelling tot jou kan ik nl. wel ABN typen, open ik niet 50.000 topics om over alles te klagen behalve mezelf omdat ik mezelf zo "perfect" zou vinden en de hele psychiatrische wereld niet zou deugen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:44 schreef tinoz het volgende:
vind jij jezelf nou leuk en stoer
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heckler_&_Kochquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:54 schreef tinoz het volgende:
je bent gewoon een hecklertje , altijd al geweest volgens mij .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |