quote:
Nee, hier kunnen we wat mee...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:59 schreef NTCE het volgende:
Internet, half jaar.
Ja dat kan ook, dan hoef je ook niet te reageren hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ben alleen, ik heb geen liefde.
Ha haquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:00 schreef NTCE het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, dan hoef je ook niet te reageren he![]()
ben je ongesteld?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, hier kunnen we wat mee...
Koste je veel moeite zeker om dat te tiepen...![]()
Nee, haat alleen bagger OP's...quote:
Hoe had jij hem geopend?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, haat alleen bagger OP's...
Interessante informatie.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:59 schreef NTCE het volgende:
Internet, half jaar.
ja via een chat, daarna msn, daarna een date, toenquote:
Ik voel de kriebels in mn buik al. Was vast heel spannend zo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:06 schreef NTCE het volgende:
[..]
ja via een chat, daarna msn, daarna een date, toen![]()
quote:
Met m'n eigen verhaal dus...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:18 schreef NTCE het volgende:
@Releaze: mee eens, ongetwijfeld zal ik de 1000ste zijn die een topic als deze opent.
Maar goed, ik wil niet meteen een verhaal erin knallen, eerst aftasten, inventariseren, en dan met je eigen "volledige" verhaal komen
zo gaat dat niet vaak op fok, helaasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:18 schreef NTCE het volgende:
@Releaze: mee eens, ongetwijfeld zal ik de 1000ste zijn die een topic als deze opent.
Maar goed, ik wil niet meteen een verhaal erin knallen, eerst aftasten, inventariseren, en dan met je eigen "volledige" verhaal komen
En wat is het doel? Wat wil je met dit topic bereiken?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:18 schreef NTCE het volgende:
ik wil weten wie er nog meer van SATAN houdt?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En wat is het doel? Wat wil je met dit topic bereiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |