Wil hem liever weer opslot voorgoedquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:38 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Done.. hou gebagger aub achterwege
Ja, maar ik zag er geen reden toe. Zakt vanzelf weg.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Wil hem liever weer opslot voorgoed![]()
Done.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:53 schreef dawg het volgende:
Kan deze e.v. weg? Heeft je verleden veel invloed op je persoonlijkheid?
Het is een serieus topic, en ik vind dit er niet echt in passen.
Ja, ik zit ook maar een beetje te F5'en.quote:
Ik wilde al op je topic reageren, maar ik heb het echt zó belachelijk druk momenteelquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook maar een beetje te F5'en.![]()
Je bent trouwens niet alleen mod, maar ook user, *hint*.
Midden in de nacht?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wilde al op je topic reageren, maar ik heb het echt zó belachelijk druk momenteel. Ik ben nieuw werk aan het regelen
.
Ik kom er zo een flinke reactie geven in ieder geval.
Ik ga probleemmoslimjongeren begeleiden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Midden in de nacht?
Dan ben ik toch wel benieuwd wat voor werk.
Klinkt interessant.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga probleemmoslimjongeren begeleiden.
in donkere keldertjes met grote mannen met een licht Russisch accent die de wacht houden
Risico van het vakquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Klinkt interessant.
Alleen die kelders.
Dank je, dat is tof om te horenquote:ik vind je trouwens steeds beter op je plek in R&P, om maar eens even met een compliment te strooien
Dat magquote:Op donderdag 9 november 2006 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wel? Wat moet ik doen om hem open te maken?
Ik ben het niet met je eens overigens
Ik vond het R&P wel een luchtig tintje geven. Je weet wel, dat forum waar ruimte diende te zijn voor een kwinkslag?quote:
Vooral dat laatste jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:22 schreef Litpho het volgende:
Maar goed, jij bent de baas. Dat én het werd intussen toch al een beetje oud.
In dat geval kunnen we wel voor een aangepaste nieuwe zorgen!quote:
Nah.. zal niet helpen. Humor is er een beetje vanafquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we wel voor een aangepaste nieuwe zorgen!![]()
Ach kom op zeg. JIJ vindt dat, de rest overduidelijk niet. Je laat je modschap iets te vaak gelden naar mijn mening.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:29 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Nah.. zal niet helpen. Humor is er een beetje vanaf.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:29 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen humor, of iig gevoel ervoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:29 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Done, bedankt voor de melding.quote:Op zondag 12 november 2006 13:38 schreef Sjowhan het volgende:
[R&P SC] Zondagmiddag met koffie
Kan dicht, nixxx was er al
Topiconderwerp enz.. geen discussiewaarde... niet nodig om een topic te openen.. rijp voor slotje/onzin.. dat dusquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
wat heeft dat nou weer met bagger te maken mordret![]()
We kunnen toch discussieren over welke straf ze verdient hequote:Op vrijdag 24 november 2006 01:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Topiconderwerp enz.. geen discussiewaarde... niet nodig om een topic te openen.. rijp voor slotje/onzin.. dat dus
Zie R&P policyquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We kunnen toch discussieren over welke straf ze verdient he![]()
het is nooit nodig om een topic te openen
je sluitpost slaat al helemaal nergens op
Is er een bepaalde lijst met topic onderwerpen die wel mogen dan ?
Nah ik vind je sluitpost maar een beetje sneuquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:18 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Zie R&P policy
En m'n sluitpost vat het goed samen lijkt mij.
soortgelijk topic ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:22 schreef Mordreth het volgende:
Tja, dat kan. Het is namelijk de 2de keer dat je een soortgelijk topic opent.. naar mijn mening een onzinnig topic.
Dat zou gemeen zijn, daa zou ik zo weer een topic over kunnen makenquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:43 schreef Mordreth het volgende:
Helemaal juist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |