abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:20:55 #1
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_42262008
M'n vriendin (en sommige van m'n vrienden) betichten me ervan dat ik een krent ben.
Ik zeg tegen mezelf altijd dat ik gewoon zuinig doe en op de kleintjes let..zoals dat heet.

Nu is zelfkennis niet m'n sterkste punt dus ga ik aan julie vragen, aan de hand van een paar
praktijk voorbeelden, of ik nu een krent ben of niet.

1- Ik tank bij een tankstation waar het onbemand tanken is, als ik het niet haal en ik moet bij een ander tank ik net genoeg om het tot dat onbemande tank station te halen. (soms reken ik dus voor maar 2 euro aan benzine af)

2. M'n partner betaalt me benzine geld per maand

3. plastic zakjes die ik krijg bij een gekocht product gebruik ik voor m'n vuilnisemmer.

4. A4-tjes die bedrukt zijn verknip ik tot kladblok papiertjes, evenals met enveloppen van de post. Of ik draai het a4-tje om. zodat ik er nog een x op kan printen.

5. ik koop nooit sigaretten maar biets van m'n partner of vrienden.

6. ik neem broodjes en drinken mee naar't strand of andere evenementen ipv daar een broodje te kopen.

7. ik pik zelden een terasje want ik vind 2 euro voor een biertje te duur.

8. ik drink met m'n vrienden in en probeer onder rondjes betalen uit te komen.

9. ik rij niet harder dan 90 op m'n motor op de snelweg omdat ik dan gemiddeld 1 op 27 haal.

10. m'n partner koopt altijd m'n bier voor me. (maar ik betaal soms wel mee aan boodschappen)

11. Ik koop nooit wat voor mezelf. M'n partner zij me dat ze me nooit wat heeft zien kopen voor mezelf in 2,5 jaar, behalve toen ik m'n nintendo DS ging kopen, waar ze bij was.

12. Ik koop af en toe wel een cadeautje voor m'n partner maar niet zo vaak als zij graag zou hebben denk ik.

13. ik neem wc-rollen. pennen, gummen, potloden, paperclips, nietjes, papier, zeep en theezakjes mee van m'n werk

Ben ik nu een krent, of ben ik gewoon zuinig? Ik wil weten of het namelijk te extreme vormen aanneemt.
En wat ik ertegen zou kunnen doen.

Want ik heb soms wel het gevoel dat ik moeilijk geld uitgeef.
bv. een bivakmuts voor op de motor, voor m'n gezicht warm te houdne, koop ik niet omdat ik denk dat ik het met m'n sjaal ook wel makkelijk afkan. Terwijl zo'n muts toch wel handig is.
pi_42262055
Je bent een ontzettende groene zak.
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:24:18 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42262085
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:20 schreef dvdk het volgende:
[...]
13. ik neem wc-rollen. pennen, gummen, potloden, paperclips, nietjes, papier, zeep en theezakjes mee van m'n werk

Ben ik nu een krent, of ben ik gewoon zuinig? [...]
Je bent een dief.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:24:27 #4
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_42262089
Je zus wat een krent ben je

Psychiater bezoekje?
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
pi_42262092
ik denk dat je meer een rozijn bent
pi_42262095
Sommige dingen zijn gewoon slim maar sommige dingen zijn echt triest.
Dat je nooit peuken haalt en alleen maar loopt te schooien ( ) is behoorlijk zielig bijvoorbeeld.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:25:23 #7
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_42262116
krent !
pi_42262123
Dat je vrienden zo dom zijn om je peuken te blijven geven Maar ik geloof je verhaal toch niet echt, tis volgens mij meer allemaal bullshit
† The 3 Kings †
pi_42262178
Je bent bijna de grootste krent die ik ooit tegengekomen ben en dat wil heel wat zeggen.
Een aantal dingen zijn wel slim maar geen peuken kopen maar bietsen, geen rondjes geven, je vriendin bezinegeld laten betalen e.d. is echt te triest voor woorden.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_42262188
Het is een grap of je hebt inderdaad geen zelfkennis!
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_42262189
quote:

Rondje nemen is rondje geven. In mijn vriendengroep ben je na dit aso gedrag al gelijk gesaneerd als lid.

Jij bent gewoon asociaal bezig. Prijs je gelukkig met je vriend/vriendin, als er iets lelijk is aan een persoon dan is het oa wel krenterigheid.
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:25 schreef TheSorrow het volgende:
Dat je vrienden zo dom zijn om je peuken te blijven geven Maar ik geloof je verhaal toch niet echt, tis volgens mij meer allemaal bullshit
Ik denk het ook, anders is het wel een heel triest persoon.
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:30:03 #12
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_42262208
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je bent een dief.
quote:
En een teringlijer
pi_42262214
De plastic zakjes gebruiken voor in de vuilnisbak vind ik daarentegen wel goed!
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:30:57 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42262229
quote:
M'n vriendin (en sommige van m'n vrienden) betichten me ervan dat ik een krent ben.
Ik zeg tegen mezelf altijd dat ik gewoon zuinig doe en op de kleintjes let..zoals dat heet.

Nu is zelfkennis niet m'n sterkste punt dus ga ik aan julie vragen, aan de hand van een paar
praktijk voorbeelden, of ik nu een krent ben of niet.

1- Ik tank bij een tankstation waar het onbemand tanken is, als ik het niet haal en ik moet bij een ander tank ik net genoeg om het tot dat onbemande tank station te halen. (soms reken ik dus voor maar 2 euro aan benzine af)

Heh yeah keep those bitches in check
quote:
3. plastic zakjes die ik krijg bij een gekocht product gebruik ik voor m'n vuilnisemmer.
GOED IDEE!!
quote:
4. A4-tjes die bedrukt zijn verknip ik tot kladblok papiertjes, evenals met enveloppen van de post. Of ik draai het a4-tje om. zodat ik er nog een x op kan printen.
Doe ik ook... tenminste... ik verknip ze niet maar ik gebruik ze op als kladpapier.
quote:
Ok dan ben je wel een beetje een pauper. Ik rook zelf niet dus dat's lekker makkelijk
quote:
6. ik neem broodjes en drinken mee naar't strand of andere evenementen ipv daar een broodje te kopen.
Heb ik ook een keer gedaan toen was ik even aan het frisbeen en gingen de meeuwen der mee aan de haal
quote:
Jij en de rest van Nederland.
quote:
Dat's wel cheap. Gewoon rondjes geven en betalen als zij het ook doen. Simpel.
quote:
9. ik rij niet harder dan 90 op m'n motor op de snelweg omdat ik dan gemiddeld 1 op 27 haal.
Misschien kan je naar de garage om je motor te laten instellen op 100km/u? Is dat mogelijk?
quote:
10. m'n partner koopt altijd m'n bier voor me. (maar ik betaal soms wel mee aan boodschappen)
Soms??? Zij betaalt toch ook altijd benzine geld?
quote:
11. Ik koop nooit wat voor mezelf. M'n partner zij me dat ze me nooit wat heeft zien kopen voor mezelf in 2,5 jaar, behalve toen ik m'n nintendo DS ging kopen, waar ze bij was.
Je hoeft niet per se dingen voor jezelf te kopen als je dat niet wilt.
quote:
12. Ik koop af en toe wel een cadeautje voor m'n partner maar niet zo vaak als zij graag zou hebben denk ik.
Doe eens wat vaker dan.
quote:
Dat heet diefstal.
quote:
Ben ik nu een krent, of ben ik gewoon zuinig? Ik wil weten of het namelijk te extreme vormen aanneemt.
En wat ik ertegen zou kunnen doen.

Want ik heb soms wel het gevoel dat ik moeilijk geld uitgeef.
bv. een bivakmuts voor op de motor, voor m'n gezicht warm te houdne, koop ik niet omdat ik denk dat ik het met m'n sjaal ook wel makkelijk afkan. Terwijl zo'n muts toch wel handig is.
Ja je bent op sommige punten wel heel erg cheap. Gewoon wat losser worden. Geld geef je toch wel uit. Kan je der net zo goed een beetje plezier van hebben. Zolang je geen schulden hebt of nog net quitte speelt elke maand moet het gewoon wel kunnen. Je leeft maar 1 keer.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:32:44 #15
152870 spliffy
cogito ergo sum
pi_42262278
En waarom staat dit precies hier en niet in ONZ?
Op woensdag 8 november 2006 19:14 schreef Alicey het volgende:
Stelletje kutmods, zelfs een topic in het goede subforum plaatsen kunnen jullie niet. :r
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:32:52 #16
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42262280
Maaruhhhhh... Waar geef je dan wel je geld aan uit
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_42262286
quote:
Asociaal Hoe lang doe je dit al?
quote:
Gezellig ventje ben je
quote:
Ik vraag me serieus af hoe lang het je vrienden nog zijn. Ik had het zeker niet gepikt....
quote:
Opa.
quote:
Wat doe je dan met je geld? Oppotten?
quote:
Ik hoop dat ze je een keer betrappen. Dief.
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:33:38 #18
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_42262299
quote:

Als je dit echt meent vindt ik het wel triest hoor , zeker bovenstaande dingen, je mag best zuinig zijn, maar bietsen/ teren op t geld van je vriendin/ vrienden vindt ik niet kunnen....schaam je je nooit op zo'n momenten?

nr 13 noemen ze jatten btw....
Ik hoor alleen maar bla bla bla
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:35:42 #19
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42262352
dit is wel erg hoor...en wat je eraan kunt doen? nou gewoon, niet doen.
doe je dit omdat je weinig geld hebt en dus zuinig MOET zijn? Of ben je bang dat elk moment de russen komen binnenvallen?
Ga bij jezelf eens na waarom je dat doet.
Mijn partner is ook wel zuinig met dingen..althans, hij verspilt niet graag. Ik daarentegen ben de grote allesverspiller thuis en wij hebben best van elkaars gedrag geleerd.
pi_42262356
Pfff lijkt me wel vermoeiend om jou te zijn. Er altijd maar aan denken om wc-rollen en genoeg pennen mee te nemen en nooit eens gezellig een terrasje kunnen pakken.
pi_42262392
Tering, jij bent echt een ontzettende asociale krent, niet te zuinig! Vooral punten 2,5,8 en 10. Andere alles laten betalen, maar zelf helemaal niks uit willen geven...
Ik snap niet dat er mensen zijn die nog met je omgaan als je je zo gedraagt.
pi_42262506
Jij hebt vast een hele mooie begrafenis, er is volgens mij gigantisch veel geld over als je dood bent.

Ikzlef heb liever een mooie leven trouwens
pi_42262508
een ongelooflijke krent...
zo iemand als jij zou ik meteen uit mijn vriendengroep weren, vuile parasiet!

All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_42262512
Whehehehe ik hoop op een lemming +

edit: zeg je nu dat je soms meebetaald of soms betaald?
pi_42262723
Geld moet rollen!!!

Sjjeezus KRENT!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')