Je bent een dief.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:20 schreef dvdk het volgende:
[...]
13. ik neem wc-rollen. pennen, gummen, potloden, paperclips, nietjes, papier, zeep en theezakjes mee van m'n werk
Ben ik nu een krent, of ben ik gewoon zuinig? [...]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:20 schreef dvdk het volgende:
8. ik drink met m'n vrienden in en probeer onder rondjes betalen uit te komen.
Ik denk het ook, anders is het wel een heel triest persoon.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:25 schreef TheSorrow het volgende:
Dat je vrienden zo dom zijn om je peuken te blijven gevenMaar ik geloof je verhaal toch niet echt, tis volgens mij meer allemaal bullshit
quote:
En een teringlijerquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:20 schreef dvdk het volgende:
Heh yeah keep those bitches in checkquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:20 schreef dvdk het volgende:
M'n vriendin (en sommige van m'n vrienden) betichten me ervan dat ik een krent ben.
Ik zeg tegen mezelf altijd dat ik gewoon zuinig doe en op de kleintjes let..zoals dat heet.
Nu is zelfkennis niet m'n sterkste punt dus ga ik aan julie vragen, aan de hand van een paar
praktijk voorbeelden, of ik nu een krent ben of niet.
1- Ik tank bij een tankstation waar het onbemand tanken is, als ik het niet haal en ik moet bij een ander tank ik net genoeg om het tot dat onbemande tank station te halen. (soms reken ik dus voor maar 2 euro aan benzine af)
2. M'n partner betaalt me benzine geld per maand
GOED IDEE!!quote:3. plastic zakjes die ik krijg bij een gekocht product gebruik ik voor m'n vuilnisemmer.
Doe ik ook... tenminste... ik verknip ze niet maar ik gebruik ze op als kladpapier.quote:4. A4-tjes die bedrukt zijn verknip ik tot kladblok papiertjes, evenals met enveloppen van de post. Of ik draai het a4-tje om. zodat ik er nog een x op kan printen.
Ok dan ben je wel een beetje een pauper. Ik rook zelf niet dus dat's lekker makkelijkquote:5. ik koop nooit sigaretten maar biets van m'n partner of vrienden.
Heb ik ook een keer gedaan toen was ik even aan het frisbeen en gingen de meeuwen der mee aan de haalquote:6. ik neem broodjes en drinken mee naar't strand of andere evenementen ipv daar een broodje te kopen.
Jij en de rest van Nederland.quote:7. ik pik zelden een terasje want ik vind 2 euro voor een biertje te duur.
Dat's wel cheap. Gewoon rondjes geven en betalen als zij het ook doen. Simpel.quote:8. ik drink met m'n vrienden in en probeer onder rondjes betalen uit te komen.
Misschien kan je naar de garage om je motor te laten instellen op 100km/u? Is dat mogelijk?quote:9. ik rij niet harder dan 90 op m'n motor op de snelweg omdat ik dan gemiddeld 1 op 27 haal.
Soms??? Zij betaalt toch ook altijd benzine geld?quote:10. m'n partner koopt altijd m'n bier voor me. (maar ik betaal soms wel mee aan boodschappen)
Je hoeft niet per se dingen voor jezelf te kopen als je dat niet wilt.quote:11. Ik koop nooit wat voor mezelf. M'n partner zij me dat ze me nooit wat heeft zien kopen voor mezelf in 2,5 jaar, behalve toen ik m'n nintendo DS ging kopen, waar ze bij was.
Doe eens wat vaker dan.quote:12. Ik koop af en toe wel een cadeautje voor m'n partner maar niet zo vaak als zij graag zou hebben denk ik.
Dat heet diefstal.quote:13. ik neem wc-rollen. pennen, gummen, potloden, paperclips, nietjes, papier, zeep en theezakjes mee van m'n werk
Ja je bent op sommige punten wel heel erg cheap. Gewoon wat losser worden. Geld geef je toch wel uit. Kan je der net zo goed een beetje plezier van hebben. Zolang je geen schulden hebt of nog net quitte speelt elke maand moet het gewoon wel kunnen. Je leeft maar 1 keer.quote:Ben ik nu een krent, of ben ik gewoon zuinig? Ik wil weten of het namelijk te extreme vormen aanneemt.
En wat ik ertegen zou kunnen doen.
Want ik heb soms wel het gevoel dat ik moeilijk geld uitgeef.
bv. een bivakmuts voor op de motor, voor m'n gezicht warm te houdne, koop ik niet omdat ik denk dat ik het met m'n sjaal ook wel makkelijk afkan. Terwijl zo'n muts toch wel handig is.
Asociaalquote:5. ik koop nooit sigaretten maar biets van m'n partner of vrienden.
Gezellig ventje ben jequote:7. ik pik zelden een terasje want ik vind 2 euro voor een biertje te duur.
Ik vraag me serieus af hoe lang het je vrienden nog zijn. Ik had het zeker niet gepikt....quote:8. ik drink met m'n vrienden in en probeer onder rondjes betalen uit te komen.
Opa.quote:9. ik rij niet harder dan 90 op m'n motor op de snelweg omdat ik dan gemiddeld 1 op 27 haal.
quote:10. m'n partner koopt altijd m'n bier voor me. (maar ik betaal soms wel mee aan boodschappen)
Ik hoop dat ze je een keer betrappen. Dief.quote:13. ik neem wc-rollen. pennen, gummen, potloden, paperclips, nietjes, papier, zeep en theezakjes mee van m'n werk
Als je dit echt meent vindt ik het wel triest hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:20 schreef dvdk het volgende:
2. M'n partner betaalt me benzine geld per maand
5. ik koop nooit sigaretten maar biets van m'n partner of vrienden.
10. m'n partner koopt altijd m'n bier voor me. (maar ik betaal soms wel mee aan boodschappen)
13. ik neem wc-rollen. pennen, gummen, potloden, paperclips, nietjes, papier, zeep en theezakjes mee van m'n werk
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:55 schreef Mikkie het volgende:
Dit kan gewoon niets anders dan een grap zijn.
Die gele zijn dus echt niet lekker.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:50 schreef Mailbox het volgende:
nee, je bent een rozijn.
[afbeelding]
nee dat klopt,,quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:53 schreef qwertyuiop het volgende:
[..]
Die gele zijn dus echt niet lekker.
Allen probeer ik altijd te bestellen zonder, of ik haal ze der eerst met een vorkje tussen uit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:46 schreef i2Them2 het volgende:
Oliebollen, pannenkoeken, appeltaart, appelflap, pap...
Krenten![]()
![]()
Die DS laad je zeker ook altijd bij je vrienden op?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:06 schreef dvdk het volgende:
Nou ik was even gaan zaalvoetballen, en daarna met m'n DS aan't spelen.
Ik heb nog wat dingen bedacht overgens waar ik ook op beknibbel:
Ik heb een pre-paid gsm en als ik iemand wil bellen dan laat ik 1x overgaan zodat ze terugbellen.
DAn kost het me geen geld.
WAt ik ook doe is alleen smsjes versturen via internet, want die zijn gratis.
Ik weet niet of ik mezelf echt kan veranderen want ik ben al 24.
En, op 1 of andere manier krijg ik er een kick uit geen geld uit te geven.
ik hoopte dat het toch een ONZ topic wasquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef dvdk het volgende:
Ik vind het trouwens wel weer typisch dat dit naar ONZ verplaatst werd....
Dit stond in R&P omdat ik serieus er iets aan wil doen.
Want m'n partner vindt het ook niet echt leuk denk ik, dat ik zo'n aversie heb tegen geld uitgeven.
Kan het niet teruggeplaatst worden naar R&P en dat dan de onzin reacties eruit worden gehaald?
je bent een pi, pa, een hondenneuker!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:53 schreef KopieerMachine het volgende:
je bent gewoon een asociale hondeneuker
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
je bent een pi, pa, een hondenneuker!
En aftrekken doe je ook niet zeker? Zonde om je sperma te verspillen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:51 schreef dvdk het volgende:
OH ik print trouwens ook al m'n documentne uit op m'n werk, zo hoef ik m'n printer niet te verslijten.
Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:06 schreef qwertyuiop het volgende:
kick
dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |