abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42048349
Geen Marokkaan in mijn huis !

Hier begon het vorige topic mee:
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:50 schreef editor2 het volgende:
Aldus mijn vriendin die van de week met haar beste vriendin even wat was gaan drinken en te horen kreeg dat haar vader,toen ze bekent maakte dat ze op een Marokkaanse jongen was gevallen,heel duidelijk maakte dat voor wat hem betreft er in de familie geen plaats is voor een kamelenhoeder.
En dat terwijl het een jongen is die hier is geboren en getogen. Hoe zouden jullie het vinden als je iemand van een andere cultuur leuk vindt en er wordt thuis duidelijk gemaakt dat zo iemand nu en in de toekomst niet welkom is. Zou je tegen je ouders zeggen: \" toedeloe...ik ben met hem lekker in \'Bergistan\' aan het wandelen \" of gewoon gaan onderhandelen om te proberen alsnog je ouders enigzins begrip te laten
hebben voor je keuze.

Het schijnt wel een rage te worden dat Marokkanen in trek zijn bij blond Nederland want eerder hadden BN\'er Froukje de Both en ene Ouali-Fehdel een relatie en daarna RTL5 model Yfke Sturm en Imad Izemrane. Of zijn dit gewoon uitzonderingen en zijn indo\'s en Surinamers nog steeds het meest in trek van de allochtone bevolkingsgroepen..
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:35 schreef nonzz het volgende:

[..]

Dat weet je toch helemaal niet? Er is nooit zo'n reclame gemaakt....... Doe trouwens eens niet zo zielig "boehoe, ik ben een 2e rangs burger in m'n eigen land geworden".
Maar er is juist wel zo'n reclame gemaakt opgefokte wijsneus!

En als jij vind dat ik zielig doe omdat hij dat voorbeeld aanhaalde is dat lekker jou probleem.
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:15:58 #2
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_42048494
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:09 schreef slaapkamermug het volgende:
Geen Marokkaan in mijn huis !

Hier begon het vorige topic mee:
[..]

[..]

Maar er is juist wel zo'n reclame gemaakt opgefokte wijsneus!

En als jij vind dat ik zielig doe omdat hij dat voorbeeld aanhaalde is dat lekker jou probleem.
eerst aankloten met een gewillige nederlandse blonde en dan vervolgens alsnog een analfabete lelijke graftak uit berberland halen
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:28:32 #3
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_42048829
Ik sta open voor alle culturen. Van Zuid-Amerikaans tot Japans. Mi cassa, su cassa.

Maar een leipe Mocro hoef ik niet als zwager, of wie weet ooit als schoonzoon. Puur om de reputatie die ze hebben.
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:41:19 #4
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42049168
Ik zou geen Meki als schoonzoon/schoonbroer willen hebben
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:41:19 #5
41994 the-shit
Met harde stukjes er in
pi_42049169
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik sta open voor alle culturen. Van Zuid-Amerikaans tot Japans. Mi cassa, su cassa.

Maar een leipe Mocro hoef ik niet als zwager, of wie weet ooit als schoonzoon. Puur om de reputatie die ze hebben.
wat ben jij een bekrompen eikel!!!!!
"There's no good or bad, there's only boring and fun"
"life goes pretty fast if you don`t stop to look around once in a while, you might mis it"
pi_42049192
Toch maar wel een nieuwe? Dan haal ik m'n waarschuwing er weer even bij.

Even een waarschuwing vooraf mensen. Het vorige topic is goed gelopen, maar er zat wel érg veel zooi tussen. Als je je mening niet genuanceerd kan brengen, blijf dan gewoon uit de buurt van de reageer-knop. No more Miss Nice Clown, zeg maar .
pi_42049494
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch maar wel een nieuwe?
Toch wel ja.
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:56:46 #8
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_42049535
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:28 schreef Martijn_fijn het volgende:

Het is jou keuze toch niet. Als je dochter verliefd is op een marrokaan.... Ga je haar dan vertellen dat ze niet met hem mag omgaan?
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_42049636
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:56 schreef muhammad_ali het volgende:

[..]

Het is jou keuze toch niet. Als je dochter verliefd is op een marrokaan.... Ga je haar dan vertellen dat ze niet met hem mag omgaan?
Ja, maar als je van je dochter houdt wil je het beste voor haar. Iemand met een baan, iemand met respect voor Nederlanders, iemand die betrouwbaar is, etc. Daar schort het bij de Marokkaanse jongens vaak aan.
pi_42049738
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef slaapkamermug het volgende:

[..]

Ja, maar als je van je dochter houdt wil je het beste voor haar. Iemand met een baan, iemand met respect voor Nederlanders, iemand die betrouwbaar is, etc. Daar schort het bij de Marokkaanse jongens vaak aan.
Er zijn toch ook marokkanen die afgestudeerd zijn een baan hebben etc. en die wel goed zijn ingeburgerd? Of hoe dan ook.. verschilt per geval denk ik persoonlijk.
pi_42049805
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:04 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

Er zijn toch ook marokkanen die afgestudeerd zijn een baan hebben etc. en die wel goed zijn ingeburgerd? Of hoe dan ook.. verschilt per geval denk ik persoonlijk.
Opleidingsniveau heeft weinig met de waarden en normen waarmee ze opgevoed zijn te maken. Maar je hebt altijd uitzonderingen. Echter wanneer het om je bloedeigen kind gaat neem je liever het zekere voor het onzekere en ga je niet de politiek-correcte lul uithangen.
pi_42049820
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:04 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

Inderdaad, hoewel ik in eerste instantie ook niet joepie zou roepen mocht mijn dochter thuiskomen met een Marokkaan.
pi_42049855
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:07 schreef slaapkamermug het volgende:

[..]

Opleidingsniveau heeft weinig met de waarden en normen waarmee ze opgevoed zijn te maken. Maar je hebt altijd uitzonderingen. Echter wanneer het om je bloedeigen kind gaat neem je liever het zekere voor het onzekere en ga je niet de politiek-correcte lul uithangen.
Nee dat zeg ik ook niet, maar wel eerst ff het aapje uit de boom kijken. Je kan rustig zeggen dat je het er niet mee eens bent, kan ik me goed voorstellen.
pi_42050017
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef slaapkamermug het volgende:

[..]

Inderdaad sommige marokaanse jongens, vergeet niet dat 1 rotte appel het vaak verpest voor de rest.
Is jammer maar helaas een feit, ik kan me overigens wel vinden in de mening van slaapkamermug, als het om je eigen kroost gaat wordt er vaker minder tolerant gereageerd.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:16:08 #15
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_42050067
Waar kan je je druk over maken zeg! Als meneer geen berbers in zijn huis wenst. Prima. Wil hij wel berbers in zijn huis, ook prima.

Wat een nutteloze discussie dit.
Lang leve mij! *O*
pi_42050099
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:16 schreef Echo99 het volgende:
Waar kan je je druk over maken zeg! Als meneer geen berbers in zijn huis wenst. Prima. Wil hij wel berbers in zijn huis, ook prima.

Wat een nutteloze discussie dit.
Ja laten we fok maar sluiten dan
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:19:30 #17
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_42050145
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:17 schreef slaapkamermug het volgende:

[..]

Ja laten we fok maar sluiten dan
-6 voorspelbaar
Lang leve mij! *O*
pi_42050172
Mijn pa heeft ons gewaarschuwd niet met een 'buitenlander' thuis te komen. Nu vind ik dat zelf niet echt een probleem en betwijfel ook of dat ooit een probleem wordt.

Indien dit wel een probleem wordt denk ik dat er niet echt moeilijk over gedaan zal gaan worden tenzij de persoon in kwestie slecht opgevoed is.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:28:46 #19
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_42050380
tjeeez wat ik hier allemaal lees zeg. En men durft zich nog wel eens te tolerant of open voor andere culturen te noemen. Op tv en straat zegt men gewoon niet wat men er daadwerkelijk van vind.

Wat scheinheilig
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_42050489
dat zei ik net al, alleen zijn het er weinig die het ook durven te zeggen als het ze gevraagd zou worden, want och gut je zou eens niet tolerant zijn....

alsof een moslim blij is als zijn zoon thuis komt met een nederlands meisje.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:37:45 #21
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_42050538
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:28 schreef muhammad_ali het volgende:
tjeeez wat ik hier allemaal lees zeg. En men durft zich nog wel eens te tolerant of open voor andere culturen te noemen. Op tv en straat zegt men gewoon niet wat men er daadwerkelijk van vind.

Wat scheinheilig
Dan kan je wel in je slachtofferrol kruipen, maar feit is dat Nederlandse jongens in veel moslim familie's niet welkom zijn.

Scheinheilig? Wellicht, maar kijk ook naar uw eigen cultuur, meneer Ali.
pi_42054108
Nouja, als ik er mee aankom, of wie dan ook bij ons thuis, moet dat geen probleem zijn. Ik ben toch wel zo slim om met normale mensen om te gaan, dan boeit het toch niet uit wat voor cultuur ze komen :p
pi_42054954
Mijn vader zou mn poten breken. Niet dat dat een reden zou zijn om niet met een Marokkaanse aan te pappen, maar toch.
Big dick.
  vrijdag 22 september 2006 @ 19:45:43 #24
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_42055215
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 19:37 schreef HassieBassie het volgende:
Mijn vader zou mn poten breken. Niet dat dat een reden zou zijn om niet met een Marokkaanse aan te pappen, maar toch.
Nu op Ned3 Job Cohen in "De wereld draait door" die weer om de hete brij heendraait.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:16:44 #25
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_42062654
Het boeien me ouders niet, maar ze hebben nadrukkelijk gezegd dat ze liever niet willen dat ik thuis kom met iemand van negroide uiterlijk als vriendin. Ik heb genoeg "zwarte" of "arabische" vrienden en dat vinden ze niet erg, maar als het een meisje was... de rest vinden ze allemaal prima.

Oh ja, aangezien me ouders ras Chinezen zijn: helemaal geen Japanners mee naar huis nemen! Dat is zwaar taboe en verdient de doodstraf, volgens hun..
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')