quote:Op woensdag 20 september 2006 18:50 schreef editor2 het volgende:
Aldus mijn vriendin die van de week met haar beste vriendin even wat was gaan drinken en te horen kreeg dat haar vader,toen ze bekent maakte dat ze op een Marokkaanse jongen was gevallen,heel duidelijk maakte dat voor wat hem betreft er in de familie geen plaats is voor een kamelenhoeder.
En dat terwijl het een jongen is die hier is geboren en getogen. Hoe zouden jullie het vinden als je iemand van een andere cultuur leuk vindt en er wordt thuis duidelijk gemaakt dat zo iemand nu en in de toekomst niet welkom is. Zou je tegen je ouders zeggen: \" toedeloe...ik ben met hem lekker in \'Bergistan\' aan het wandelen \" of gewoon gaan onderhandelen om te proberen alsnog je ouders enigzins begrip te laten
hebben voor je keuze.
Het schijnt wel een rage te worden dat Marokkanen in trek zijn bij blond Nederland want eerder hadden BN\'er Froukje de Both en ene Ouali-Fehdel een relatie en daarna RTL5 model Yfke Sturm en Imad Izemrane. Of zijn dit gewoon uitzonderingen en zijn indo\'s en Surinamers nog steeds het meest in trek van de allochtone bevolkingsgroepen..
Maar er is juist wel zo'n reclame gemaakt opgefokte wijsneus!quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:35 schreef nonzz het volgende:
[..]
Dat weet je toch helemaal niet? Er is nooit zo'n reclame gemaakt....... Doe trouwens eens niet zo zielig "boehoe, ik ben een 2e rangs burger in m'n eigen land geworden".
eerst aankloten met een gewillige nederlandse blonde en dan vervolgens alsnog een analfabete lelijke graftak uit berberland halenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:09 schreef slaapkamermug het volgende:
Geen Marokkaan in mijn huis !
Hier begon het vorige topic mee:
[..]
[..]
Maar er is juist wel zo'n reclame gemaakt opgefokte wijsneus!![]()
En als jij vind dat ik zielig doe omdat hij dat voorbeeld aanhaalde is dat lekker jou probleem.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik sta open voor alle culturen. Van Zuid-Amerikaans tot Japans. Mi cassa, su cassa.![]()
Maar een leipe Mocro hoef ik niet als zwager, of wie weet ooit als schoonzoon. Puur om de reputatie die ze hebben.
Toch wel ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch maar wel een nieuwe?
Het is jou keuze toch niet. Als je dochter verliefd is op een marrokaan.... Ga je haar dan vertellen dat ze niet met hem mag omgaan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik sta open voor alle culturen. Van Zuid-Amerikaans tot Japans. Mi cassa, su cassa.![]()
Maar een leipe Mocro hoef ik niet als zwager, of wie weet ooit als schoonzoon. Puur om de reputatie die ze hebben.
Ja, maar als je van je dochter houdt wil je het beste voor haar. Iemand met een baan, iemand met respect voor Nederlanders, iemand die betrouwbaar is, etc. Daar schort het bij de Marokkaanse jongens vaak aan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:56 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het is jou keuze toch niet. Als je dochter verliefd is op een marrokaan.... Ga je haar dan vertellen dat ze niet met hem mag omgaan?![]()
Er zijn toch ook marokkanen die afgestudeerd zijn een baan hebben etc. en die wel goed zijn ingeburgerd? Of hoe dan ook.. verschilt per geval denk ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Ja, maar als je van je dochter houdt wil je het beste voor haar. Iemand met een baan, iemand met respect voor Nederlanders, iemand die betrouwbaar is, etc. Daar schort het bij de Marokkaanse jongens vaak aan.
Opleidingsniveau heeft weinig met de waarden en normen waarmee ze opgevoed zijn te maken. Maar je hebt altijd uitzonderingen. Echter wanneer het om je bloedeigen kind gaat neem je liever het zekere voor het onzekere en ga je niet de politiek-correcte lul uithangen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:04 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Er zijn toch ook marokkanen die afgestudeerd zijn een baan hebben etc. en die wel goed zijn ingeburgerd? Of hoe dan ook.. verschilt per geval denk ik persoonlijk.
Inderdaad, hoewel ik in eerste instantie ook niet joepie zou roepen mocht mijn dochter thuiskomen met een Marokkaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:04 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Er zijn toch ook marokkanen die afgestudeerd zijn een baan hebben etc. en die wel goed zijn ingeburgerd? Of hoe dan ook.. verschilt per geval denk ik persoonlijk.
Nee dat zeg ik ook niet, maar wel eerst ff het aapje uit de boom kijken. Je kan rustig zeggen dat je het er niet mee eens bent, kan ik me goed voorstellen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:07 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Opleidingsniveau heeft weinig met de waarden en normen waarmee ze opgevoed zijn te maken. Maar je hebt altijd uitzonderingen. Echter wanneer het om je bloedeigen kind gaat neem je liever het zekere voor het onzekere en ga je niet de politiek-correcte lul uithangen.
Inderdaad sommige marokaanse jongens, vergeet niet dat 1 rotte appel het vaak verpest voor de rest.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Ja, maar als je van je dochter houdt wil je het beste voor haar. Iemand met een baan, iemand met respect voor Nederlanders, iemand die betrouwbaar is, etc. Daar schort het bij de Marokkaanse jongens vaak aan.
Ja laten we fok maar sluiten danquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:16 schreef Echo99 het volgende:
Waar kan je je druk over maken zeg! Als meneer geen berbers in zijn huis wenst. Prima. Wil hij wel berbers in zijn huis, ook prima.
Wat een nutteloze discussie dit.
-6 voorspelbaarquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:17 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Ja laten we fok maar sluiten dan![]()
Dan kan je wel in je slachtofferrol kruipen, maar feit is dat Nederlandse jongens in veel moslim familie's niet welkom zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:28 schreef muhammad_ali het volgende:
tjeeez wat ik hier allemaal lees zeg. En men durft zich nog wel eens te tolerant of open voor andere culturen te noemen. Op tv en straat zegt men gewoon niet wat men er daadwerkelijk van vind.![]()
Wat scheinheilig![]()
Nu op Ned3 Job Cohen in "De wereld draait door" die weer om de hete brij heendraait.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:37 schreef HassieBassie het volgende:
Mijn vader zou mn poten breken. Niet dat dat een reden zou zijn om niet met een Marokkaanse aan te pappen, maar toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |