Ik vind die opmerking niet gepast. Ik ben "gedumpt" een tijd terug en kan me voorstellen dat het behoorlijk pijnlijk kan zijn. Ik zou me misschien ook hetzelfde voelen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:36 schreef MadMarco het volgende:
Zoek zelf een ander,
niet zeuren
of ga morgen kijken of de kettingzagen in de aanbieding zijn bij de DHZ
Het is altijd zo makkelijk om dat tegen anderen te zeggen. Maar om het zelf te doen? Ik ken echt maar weinig 'mannen' die nooit jaloers zouden worden als hun ex een nieuwe vriend kreeg. Wat ik wel veel ken zijn 'eikels', die nooit jaloers worden simpelweg omdat ze nooit echt om die meid gegeven hebben. Ik denk dat zo'n 90% van de mannen bestaat uit 'kneuzen' en 'eikels'.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:17 schreef JoPiDo het volgende:
een kneus is afhankelijk van vrouwen, een man is onafhankelijk van vrouwen
je moet aan jezelf werken, niet aan een stuk gelopen relatie!
Dat sucks echt bigtime, dit had ik dus met mijn vorige (ex)-vriendin.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:14 schreef Mot het volgende:
Ik weet wat je voelt, heb op dit moment hetzelfde.
Ik was verder wel over haar heen, maar nu zij een nieuwe vriend heeft en ik nog geen vriendin knaagt het toch aan me.
Wordt er best wel gek van.
Dat is niet per definitie zo, of je er sterker uit gaat komen is een keuze.quote:Ze zeggen dat alles wat je mee maakt sterker maakt ? Ik hoop het ......
Als je weet wat echt liefdesverdriet / pijn is, dan waardeer je echt liefde / goede gevoelens meer op waarde. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 25 september 2006 02:23 schreef Xennia het volgende:
Ik denk dat vrijwel iedereen dit wel eens heeft meegemaakt. Het helpt je in ieder geval beseffen dat er echt geen weg terug meer is en zo kun je het definitief afsluiten.
[..]
Dat is niet per definitie zo, of je er sterker uit gaat komen is een keuze.
Dat zou voor mij ook wel goed zijn denk ik, ook al wil ik het niet natuurlijk........... Wat kan liefde toch heerlijk dubbel zijn...........quote:Op maandag 25 september 2006 08:47 schreef het.ismij het volgende:
voor mij was het echt iets positiefs dat mijn ex een nieuwe vriend kreeg, ik kon het voor mezelf ook niet eerst helemaal verwerken, en k bleef hopen dat het goed zou komen.
Doordat je ex een nieuwe vriend/vriendin krijgt wordt je wel met je neus op de feiten gedrukt.
het heeft mij echt geholpen om dat hoofdstuk af te sluiten en te laten rusten.
EN ook zeer snel, na maanden van todden, had ik binnen een week na het nieuws het hoofdstuk afgesloten, en verder gegaan met mijn leven.
je wilt het niet, maar ergens weet je dat het wel beter is.quote:Op maandag 25 september 2006 12:40 schreef DragonRoque het volgende:
[..]
Dat zou voor mij ook wel goed zijn denk ik, ook al wil ik het niet natuurlijk........... Wat kan liefde toch heerlijk dubbel zijn...........
quote:Op maandag 25 september 2006 07:55 schreef DragonRoque het volgende:
O wat herkenbaar.......
Mijn relatie is na 20 maand het superleuk gehad te hebben uitgegaan op in mijn ogen wat kleine dingetjes. Zij gooide het gelijk over de boeg van 'm'n gevoel is weg etc', ze gaf ook pas aan dat het niet meer zo lekker ging met de woorden 'ik voel niks meer voor je', daarvoor was er volgens mij niets aan de hand.
Ik check ook steeds haar Hyves enzo, en wat van die fotosites waar ze wel 's op staat. De kans is natuurlijk ook heel groot dat ze een keer iemand anders vind, want ik weet precies wat ik in haar leuk vind en dat is vrij veel ;-).
Bij mij gaat het steeds met ups en downs, ook al weet ik dat het zo beter is. Vooral s'morgens mis ik haar als de pest.
Ik ben voor stage naar het buitenland gegaan, dat was ook 1 van de redenen waar we het niet eens over konden worden, daarom is het mede uitgegaan.
Ze is ook wel wat jonger dan mij (3 jaar en 4 maand). Toen ik na zat te denken over andere mensen die ik ken die ook die leeftijd hebben die had ik in gedachten als zeg maar 'meisjes', terwijl ik mijn vriendin echt als vrouw zag.
Zo'n hele situatie is niet leuk, maar tijd heelt alle wonden. Hoop ik.
Ik had haar eerst wel uit mijn hyves gegooid enzo omdat ik boos op haar was dat ze ook binnen 2 week al met een handjevol andere jongens had gezoend, maar das gewoon omdat ik stik en stikjaloers was.
Nu staat ze er wel gewoon weer in, alleen ik klik daarom steeds haar aan en kijk hoeveel vriendjes ze heeft enzo. Erg fout, en ik voel me er ook niet lekker bij, maar als ik het niet doe blijft het knagen aan me en dan kijk ik toch.
Het is fucking niet leuk, maar ok. Iedereen moet verder. Ik hoop alleen stiekem dat als ik een nieuwe vriendin krijg dat zij ook een beetje jaloers word op haar. Maar ik voel aan mezelf dat ik nog niet klaar ben voor een nieuwe vriendin, ik wil haar nog veel te graag terug.
De groetjes allemaal!!
jij bent ook een tjik, die zijn daar veel beter in. Koudbloedige wezens behquote:Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar je bent een kneus... en dan dat controleren van haar nog.......
gewoon vergeten, naar andere meiden kijken gewoon, niet meer op haar hyves kijken, zo blijf je maar geobsedeerd door haar. Zij moet je waarschijnlijk niet meer. Als je haar zo blijft controleren heb je nooit een fijne avond meer, dan zit je alleen met je gedachtes van,,,, wat zou ze nu aan het doen zijn??? zou ze nu met een jongen zijn?? bla bla bla, zo blijf je bezig.. afkappen dat en verder gaan. Het lijkt moeilijker dan het is.
![]()
inderdaad!quote:Op maandag 25 september 2006 18:25 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
jij bent ook een tjik, die zijn daar veel beter in. Koudbloedige wezens beh
ik zou het juist fijn vinden als me ex nu tussen 6 plankjes ligt, dan had ik een feestje gehouden. BTW: Me ex was echt een teringwijfquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:39 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou het juist fijn vinden als mijn ex nu in de armen van een ander lag, maar hij heeft het nu ook even niet zo lekker.
sorry dat ik het zeg, maar gezien je leeftijd is te verwachten dat je nog niet bijster veel levenservaring hebt.quote:Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar je bent een kneus... en dan dat controleren van haar nog.......
gewoon vergeten, naar andere meiden kijken gewoon, niet meer op haar hyves kijken, zo blijf je maar geobsedeerd door haar. Zij moet je waarschijnlijk niet meer. Als je haar zo blijft controleren heb je nooit een fijne avond meer, dan zit je alleen met je gedachtes van,,,, wat zou ze nu aan het doen zijn??? zou ze nu met een jongen zijn?? bla bla bla, zo blijf je bezig.. afkappen dat en verder gaan. Het lijkt moeilijker dan het is.
![]()
Absoluut, verweven is echt het juiste woord. En het hoort er ook bij dat het een paar keer 'lekker' fout gaat voordat je diegene tegenkomt waar je je leven mee wilt gaan delen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef rustig het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar gezien je leeftijd is te verwachten dat je nog niet bijster veel levenservaring hebt.
nogal kortzichtig om iemand op basis van het geschrevene een kneus te noemen.
daarnaast, afhankelijk van de duur en vorm van je relatie (mijne duurde ruim 5 jaar en liep twee weken geleden stuk) sta je vaak te kijken hoe gewend je bent geraakt aan elkaar. je schrijft deze tekst alsof het relatief makkelijk zou moeten zijn, maar het is moeilijk voor te stellen hoe "verweven" elkaars levens zijn geraakt...
Ik wil je niet ontmoedigen, maar het gaat je zeker vaker gebeuren dan eens in je levenquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:59 schreef micro1234 het volgende:
Merk wel dat ik er sterker uit ben gekomen en dat dit iedereen een keer in zn leven overkomt
Wist je al dat vrouwen wanhoop kunnen ruiken en dat dat je zeker niet aantrekkelijker maakt voor het andere geslacht?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:02 schreef micro1234 het volgende:
ook van weekends op stap gaan, en dan heel erg opzoek gaan naar iemand die de leegte in mij kan opvullen.
Ook van als ik dit weekend niet op stap ga of niet op stap ga, kom ik nooit iemand meer tegen.
Terwijl ik soms weekenden helemaal geen zin heb om op stap te gaan, maar dan bij mezelf denk van als ik nu alweer niet op stap ga duurt het alleen maar langer dat ik weer iemand tegenkom ...
Het is allemaal wat
Herkenbaar, maar ik heb voor mezelf bepaald dat het helemaal geen kwaad kan om even een jaartje ofzo geen relatie te hebben. Mocht er down the road iets op m'n pad komen, dan ga ik er misschien wel op in, maar ik ben momenteel meer op zoek naar leuke scharrels voor het weekend dan een serieuze relatie.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:59 schreef micro1234 het volgende:
Al die dingen heb ik gewoonweg nog niet. En dat is best wel frusterend. De drang om het zelfde te krijgen is erg groot, want ik mis zoveel dingen in de relatie die we hadden die er gewoon niet meer zijn.
Daar ben ik ook altijd bang voor dat je ex het als verloren zietquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:49 schreef DragonRoque het volgende:
[..]
Absoluut, verweven is echt het juiste woord. En het hoort er ook bij dat het een paar keer 'lekker' fout gaat voordat je diegene tegenkomt waar je je leven mee wilt gaan delen.
Op den duur val je toch in zo'n ritme van dingen doen die je al eens gedaan hebt, allerlei zaken waar je wel eens geweest bent etc, dan ga je toch denken is dit het. In het begin is het toch allemaal nieuw, leuk en spannend enzo.
Dat moet ik nog een beetje weer gaan ontdekken, terwijl ik er wel veel over fantaseerde toen we nog een relatie hadden. Komt allemaal wel weer goed.
Ik hoop alleen oprecht dat we later elkaar nog eens tegenkomen (ergens over 10 jaar ofzo), no matter what er met ons beiden gebeurt is (relatie, en de rest) en dat we samen kunnen lachen en terugkijken op de leuke tijd.
Wat dat betreft is liefde wel een beetje een spelletje van geluk, als ik bij wijze van een handjevol eerdere relaties had gehad, en we allebei wat ouder en ervarener waren dan zou het maar zou kunnen dat we samen oud en gelukkig waren geworden.
Met sommige mensen klikt het gewoon een bepaalde manier, dat je soulmates bent.
It's all in the game of love!
ga je je nou vergelijken met haar........ wat BOEIT da nou man, dat zij dat nu wel heeft en jij nog niet, sjesis, komt heus wel hoor.. kan je niet alleen zijn ofzo?? Ben je zoiemand die PERSE iemand moet hebben maakt niet uit wie ALS je maar iemand hebt???quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:59 schreef micro1234 het volgende:
maar het gevoel dat zij al een stap verder is als mij is nou niet echt bepaald fijn. Zij heeft alweer iemand waar ze lekker weekends mee filmpie gaat kijken of samen mee op stap gaat. Al die dingen heb ik gewoonweg nog niet. En dat is best wel frusterend. De drang om het zelfde te krijgen is erg groot,
Maar toch het gevoel dat ik een stuk achter loop als mn ex is fuckt.
Nou, dat denk ik niet. In mijn ervaring sluiten vrouwen de relatie al af wanneer ze nog in de relatie zitten. Wanneer ze het dan uitmaken, lijkt het alsof ze er niet zoveel moeite mee hebben, maar dat stadium zijn ze dan al voorbij. Ten minste, zo komt het vaak op mij over.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:42 schreef DragonRoque het volgende:
Ik denk soms ook wel dat vrouwen zoiets sneller kunnen dan mannen. Ze zeggen dat mannen fysiek sterker zijn, alleen ik denk dat vrouwen dat sterkere op het mentale vlak hebben. Zij kunnen veel meer met volledige overgave in een relatie staan (waar mannen twijfelen en piekeren) en als het dan niet goed ook veel sneller de knoop doorhakken en verder gaan.
Vind dat je hier een zeer goed punt aansnijdt. Zie dat ook wel om me heen bij mensen en vind het ook maar raar. Kijk, ik heb lang een relatie gehad en toen het uit ging was ik niet blij, maar aan de andere kant gaf het me ook een kans weer ff fijn voor mezelf te leven. En dat heb ik ook gedaan. Moet er nu echt niet aan denken dat ik een relatie zou hebben, maar ik ben dan ook niet verliefd op dit moment en er is vrij veel voor nodig om wel verliefd te worden.quote:Ben je zoiemand die PERSE iemand moet hebben maakt niet uit wie ALS je maar iemand hebt???
Christ, boeiend. Die reboundrelaties werken toch 9 van de 10 keer niet. Een ex waar ik 2 jaar een relatie mee gehad heb beweerde dat ze sowieso 4 jaar single zou blijven. Nou, dat heeft ze niet gehaald. Alleen heeft ze nu bijna 3 jaar een relatie met een of andere volslagen idioot, is ze ERG dik geworden en staat haar relatie op springen. I winquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:59 schreef micro1234 het volgende:
ene kant ben ik wel blij dat ik het weet, besef nu wel dat het echt over is en dat ze nu haar eigen leven leid. Toch blijven er vraag tekens in me hoofd. Denk ook heus wel dat ik weer iemand in de toekomst tegenkom waar ik weer gek op word, maar het gevoel dat zij al een stap verder is als mij is nou niet echt bepaald fijn. Zij heeft alweer iemand waar ze lekker weekends mee filmpie gaat kijken of samen mee op stap gaat. Al die dingen heb ik gewoonweg nog niet. En dat is best wel frusterend. De drang om het zelfde te krijgen is erg groot, want ik mis zoveel dingen in de relatie die we hadden die er gewoon niet meer zijn.
Ze heeft wel een punt overigens. Get a grip. Mensen gaan lopen stalken levert niks op, voor jezelf niet en voor haar niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:07 schreef Xtinction het volgende:
Aan frederiqueske: je bent 13, wat weet jij er nou van, sorry hoor. Maar ga niet lopen spuien dat iedereen alles kan als je 13 bent, dan weet je gewoon nog niks van het leven. Kan jij ook niks aan doen, maar zo zit het gewoon...
Mijn laatste ex d'r nieuwe vriend is een enorme kneus, grappige is dat haar vriendinnen dat ook vinden. Het is of geen lang leven beschoren, of ze is wanhopig en heeft over een half jaar kinderen met 'emquote:Op woensdag 27 september 2006 15:08 schreef Roellio het volgende:
Mijn laatste ex haar vriend is een prutser, dus ik lach haar meer uit dan zij mij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |