abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42061387
Heb een tijd een relatie gehad, het is nu een aantal maanden uit.

En heb via via te horen gekregen en via internet dingen gezien het komt erop neer mn ex heeft nu echt serieus een nieuwe vriend. Het doet echt erg veel pijn, niet zoals in het begin dat de relatie uitging. Toch bleef ik altijd wel hoop houden van het komt wel goed maybe mede omdat ze nog steeds geen nieuwe vriend had. Nu is het echt SERIEUS voorbij en zal er nooit meer een recht pad tussen ons komen. Komen veel zieke gedachtes in me hoofd, van leuke dingen die ze samen gaan doen, uit eten gaan, vakanties enz. soms zover dat ik eraan denk hoe mn ex nu aan het sexen is.

Voel ook erg een competie gevoel van, oh nu heeft zij nieuwe vriend nu moet ik ook zo snel mogelijk een nieuwe vriendin krijgen zodat ik niet achter loop. Echt een rot gevoel .......

Best wel raar dat ik nu echt begin te beseffen dat ze NOOIT meer in mn armen zal gaan liggen, ze nooit meer in me leven zal staan. Terwijl je echt zoveel emotionele dingen en dat je mekaar door en door kent en zoveel prachtige dingen mee hebt gemaakt en dat dat nu gewoon een stuk geschiedenis is geworden. Voel me er heel raar onder.

Heb ook weer halve nacht wakker gelegen ervan, en me werk ging er echt zwaar onder leiden .... TERWIJL ik eigenlijk mn leven weer beetje op rails had. Nu moet ik WEER weken kut gaan voelen, en weer DIT een plek gaan geven, weer dagen van me leven weggooien ....... Baal hiervan .... Voel echt woede en frustatie van binnen, zoveel tijd en energie in iets gestoken en het is er echt niet meer het is weg en het zal nooit meer terugkomen .....

Haar gaan zien in de stad met haar nieuwe lover .... Ook die punten krijg ik echt serieus mee te maken in de toekomst ... Ze zeggen dat alles wat je mee maakt sterker maakt ? Ik hoop het ......

Hoe zijn jullie hier mee omgegaan ?

Hoe snel kreeg jouw ex een nieuwe vriend/vriendin ???

Hoe ging je hier mee om ? Viel je terug ? Of werd het verwerken er makkelijker van ?

Had je toen ook een soort competie gevoel ? Zie je haar nog wel eens met haar nieuwe lover ?

Wat vraagjes, voor mensen die dit ook mee hebben gemaakt hoeft niet allemaal beantwoord te worden. Maar wil weleens weten van mensen die in dezelfde situatie hebben gezeten.
pi_42065719
Edit: doe 's normaal reageren.

[ Bericht 88% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2006 23:03:08 ]
^_
pi_42065809
Ik zou het juist fijn vinden als mijn ex nu in de armen van een ander lag, maar hij heeft het nu ook even niet zo lekker.

Toch is het niet zo'n heel rare reactie denk ik... maar wel eentje waar je je gauw over heen zou moeten proberen te zetten. Je bereikt er immers niets mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door ondeugend op 23-09-2006 00:46:30 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_42065974
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 00:36 schreef MadMarco het volgende:
Zoek zelf een ander,

niet zeuren

of ga morgen kijken of de kettingzagen in de aanbieding zijn bij de DHZ
Ik vind die opmerking niet gepast. Ik ben "gedumpt" een tijd terug en kan me voorstellen dat het behoorlijk pijnlijk kan zijn. Ik zou me misschien ook hetzelfde voelen.
De werkelijkheid van je ervaring is een spiegel van je verwachtingen.
Als je elke dag hetzelfde beeld projecteert, is je werkelijkheid elke dag hetzelfde.
pi_42066011
Gewoon zorgen dat jij degene bent die het telkens uit maakt whehe maar ja, je komt wel erg jaloers over zeg, gewoon het schijt aan hun hebben en een ander zoeken een ex moet je sowieso nooit meer terug nemen man, geen vertrouwen meer enzo, lekker laten hangen
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
  zaterdag 23 september 2006 @ 01:13:12 #6
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_42066731
kut is dat eh

bah, relaties,

sex

That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_42067689
Klote ja. Gewoon klote.

Afleiding zoeken.
twee violen en een trommel en een fluit
  zaterdag 23 september 2006 @ 02:34:20 #8
81237 releaze
best of both worlds
pi_42068309
Je moet helemaal niks. Je moet niet dit of dat om je beter of slechter te voelen, tzit allemaal in je hoofd, verhalen over hoe het morgen zal zijn en hoe het zou zijn wanneer dit en dat nu anders was. Jammer maar helaas, zo zit de wereld op dit moment niet in elkaar. Het feit is dat zij een nieuwe vriend heeft, jij op dit moment zonder relatie zit en dat je maandag weer naar je werk moet. Focus je op de concrete dingen in je huidige leventje, misschien dat je daarmee die verhalen uit je hoofd kan krijgen.

Over je vragen, ik weet niet hoe het met mn exen staat. Boeit me ook vrij weinig. Ik hoop dat ze gelukkig worden in hun leven, tis iig al lang besloten dat dat iig zonder mij zou zijn en dan ik gelukkiger zou worden in mn leven zonder hun.
Life goes on, voor iedereen.
  zaterdag 23 september 2006 @ 02:57:39 #9
55017 christiaan1985
Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
pi_42068557
Pijnlijk is het altijd..
Maar een betere manier die je te laten beseffen dat het echt over is, is er niet denk ik..
Dat je toch hoop blijft koesteren werkt ook niet, je moet je leven weer oppakken.

Het is klote, en je voelt je vooral klote, maar je komt er altijd beter en sterker uit. Probeer vooral te beseffen dat zij/hij niet de enige is die je gelukkig kan maken. Als je je ervoor open kunt stellen zijn er genoeg anderen. Dat kost tijd.
Sterkte.
pi_42068747
een kneus is afhankelijk van vrouwen, een man is onafhankelijk van vrouwen

je moet aan jezelf werken, niet aan een stuk gelopen relatie!
pi_42069986
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 03:17 schreef JoPiDo het volgende:

een kneus is afhankelijk van vrouwen, een man is onafhankelijk van vrouwen

je moet aan jezelf werken, niet aan een stuk gelopen relatie!
Het is altijd zo makkelijk om dat tegen anderen te zeggen. Maar om het zelf te doen? Ik ken echt maar weinig 'mannen' die nooit jaloers zouden worden als hun ex een nieuwe vriend kreeg. Wat ik wel veel ken zijn 'eikels', die nooit jaloers worden simpelweg omdat ze nooit echt om die meid gegeven hebben. Ik denk dat zo'n 90% van de mannen bestaat uit 'kneuzen' en 'eikels'.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_42072825
Ik weet wat je voelt, heb op dit moment hetzelfde.
Ik was verder wel over haar heen, maar nu zij een nieuwe vriend heeft en ik nog geen vriendin knaagt het toch aan me.
Wordt er best wel gek van.
pi_42077827
Ik kan me hier ook bij aansluiten. Mijn ex-vriendin had na 8 weken dat onze relatie over was alweer een ander. Dat doet toch even pijn om dat mee te maken. Zeker omdat ik na 8 weken nog niet bepaald over haar heen was.

Dus stelde ik mijzelf ook de vraag, zou ik me minder kl*te voelen als ik zelf ook weer op zoek zou gaan? Ik dacht in eerste instantie wel, maar toen ik mezelf weer 'beschikbaar' wilde stellen dacht ik bij mezelf dat het toch alleen maar een rebound relatie zou worden. Ik vond het niet de oplossing, dus hoe ik het heb opgelost is gewoon je agenda volplannen.
Hou jezelf bezig, zodat je er niet aan denkt. Waardeer de vriendschappen die je nog hebt, ga iets doen etc. Dan komt het vanzelf wel goed. Het heeft voor mij geholpen, en je gevoel voor eigenwaarde heb je ten minste nog.

Waarom nog bezig houden met haar moet je altijd bij jezelf denken. Zij is het zo niet waard, en ik verdien zoveel beter. (ego een beetje strelen mag best )
pi_42087974
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:14 schreef Mot het volgende:
Ik weet wat je voelt, heb op dit moment hetzelfde.
Ik was verder wel over haar heen, maar nu zij een nieuwe vriend heeft en ik nog geen vriendin knaagt het toch aan me.
Wordt er best wel gek van.
Dat sucks echt bigtime, dit had ik dus met mijn vorige (ex)-vriendin.
Wel sneu overigens, niet alleen voor TS, maar voor iedereen, dat je er via via achterkomt, dat ze kort na het beëindigen van een relatie een ander heeft.

Ik zou dan al gauw denken dat ze die ander al heeft leren kennen toen we nog samen waren..

Relaties:
pi_42087998
Och, sommige mensen hebben nu eenmaal last van het competitiegevoel. Je kan je beter gewoon richten op jouw leven en daar gewoon het beste van maken.
pi_42104778
Ben eens een vent en niet zo'n kneus.... waarom denk je dat ze je niet wil??. . So take a beer, go out and have fun! Voordat je haar hebt ontmoet kon je toch ook leven en fun hebben.
pi_42104957
Ik denk dat vrijwel iedereen dit wel eens heeft meegemaakt. Het helpt je in ieder geval beseffen dat er echt geen weg terug meer is en zo kun je het definitief afsluiten.
quote:
Ze zeggen dat alles wat je mee maakt sterker maakt ? Ik hoop het ......
Dat is niet per definitie zo, of je er sterker uit gaat komen is een keuze.
pi_42106109
O wat herkenbaar.......

Mijn relatie is na 20 maand het superleuk gehad te hebben uitgegaan op in mijn ogen wat kleine dingetjes. Zij gooide het gelijk over de boeg van 'm'n gevoel is weg etc', ze gaf ook pas aan dat het niet meer zo lekker ging met de woorden 'ik voel niks meer voor je', daarvoor was er volgens mij niets aan de hand.

Ik check ook steeds haar Hyves enzo, en wat van die fotosites waar ze wel 's op staat. De kans is natuurlijk ook heel groot dat ze een keer iemand anders vind, want ik weet precies wat ik in haar leuk vind en dat is vrij veel ;-).

Bij mij gaat het steeds met ups en downs, ook al weet ik dat het zo beter is. Vooral s'morgens mis ik haar als de pest.
Ik ben voor stage naar het buitenland gegaan, dat was ook 1 van de redenen waar we het niet eens over konden worden, daarom is het mede uitgegaan.

Ze is ook wel wat jonger dan mij (3 jaar en 4 maand). Toen ik na zat te denken over andere mensen die ik ken die ook die leeftijd hebben die had ik in gedachten als zeg maar 'meisjes', terwijl ik mijn vriendin echt als vrouw zag.
Zo'n hele situatie is niet leuk, maar tijd heelt alle wonden. Hoop ik.

Ik had haar eerst wel uit mijn hyves gegooid enzo omdat ik boos op haar was dat ze ook binnen 2 week al met een handjevol andere jongens had gezoend, maar das gewoon omdat ik stik en stikjaloers was.
Nu staat ze er wel gewoon weer in, alleen ik klik daarom steeds haar aan en kijk hoeveel vriendjes ze heeft enzo. Erg fout, en ik voel me er ook niet lekker bij, maar als ik het niet doe blijft het knagen aan me en dan kijk ik toch.

Het is fucking niet leuk, maar ok. Iedereen moet verder. Ik hoop alleen stiekem dat als ik een nieuwe vriendin krijg dat zij ook een beetje jaloers word op haar. Maar ik voel aan mezelf dat ik nog niet klaar ben voor een nieuwe vriendin, ik wil haar nog veel te graag terug.

De groetjes allemaal!!
pi_42106113
quote:
Op maandag 25 september 2006 02:23 schreef Xennia het volgende:
Ik denk dat vrijwel iedereen dit wel eens heeft meegemaakt. Het helpt je in ieder geval beseffen dat er echt geen weg terug meer is en zo kun je het definitief afsluiten.
[..]

Dat is niet per definitie zo, of je er sterker uit gaat komen is een keuze.
Als je weet wat echt liefdesverdriet / pijn is, dan waardeer je echt liefde / goede gevoelens meer op waarde. Daar ben ik van overtuigd.
pi_42106467
voor mij was het echt iets positiefs dat mijn ex een nieuwe vriend kreeg, ik kon het voor mezelf ook niet eerst helemaal verwerken, en k bleef hopen dat het goed zou komen.
Doordat je ex een nieuwe vriend/vriendin krijgt wordt je wel met je neus op de feiten gedrukt.
het heeft mij echt geholpen om dat hoofdstuk af te sluiten en te laten rusten.
EN ook zeer snel, na maanden van todden, had ik binnen een week na het nieuws het hoofdstuk afgesloten, en verder gegaan met mijn leven.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op maandag 25 september 2006 08:47 schreef het.ismij het volgende:
voor mij was het echt iets positiefs dat mijn ex een nieuwe vriend kreeg, ik kon het voor mezelf ook niet eerst helemaal verwerken, en k bleef hopen dat het goed zou komen.
Doordat je ex een nieuwe vriend/vriendin krijgt wordt je wel met je neus op de feiten gedrukt.
het heeft mij echt geholpen om dat hoofdstuk af te sluiten en te laten rusten.
EN ook zeer snel, na maanden van todden, had ik binnen een week na het nieuws het hoofdstuk afgesloten, en verder gegaan met mijn leven.
Dat zou voor mij ook wel goed zijn denk ik, ook al wil ik het niet natuurlijk........... Wat kan liefde toch heerlijk dubbel zijn...........
  maandag 25 september 2006 @ 12:44:42 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_42109916
EX is EX TS. Probeer zelf weer verder te gaan met leven.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_42110177
-je kan ook normaal reageren-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mordreth op 25-09-2006 13:03:36 ]
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_42110326
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:40 schreef DragonRoque het volgende:

[..]

Dat zou voor mij ook wel goed zijn denk ik, ook al wil ik het niet natuurlijk........... Wat kan liefde toch heerlijk dubbel zijn...........
je wilt het niet, maar ergens weet je dat het wel beter is.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 25 september 2006 @ 13:29:11 #25
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_42110973
Stukgelopen relaties, altijd moeilijk
Het moeilijkste vind ik altijd het helemaal opnieuw terug moeten beginnen met iemand die je helemaal nog niet kent, terwijl je met je ex zoveel hebt meegemaakt en zoveel van elkaar weet.

Maar ja that's life, er bestaan ergere dingen
pi_42111723
Stuk gelopen relaties is nooit leuk,maar tijd heelt alle wonden

Maar ik zal nooit een vriendje nemen om hem lik op stuk te geven ...zodra hij een ander meisje zou hebben gevonden..Dat kan gewoon niet werken en neemt het gevoel niet weg.

Ik denk dat ik zeker ook in het begin zou checken of hij al een ander zou hebben,maar als ik dat niet kan hebben dan gooi ik hem gewoon msn uit, en in real kom ik hem niet zo snel tegen omdat mijn vriend best een eindje bij me vandaan woont...Dus zou hem bewust op moeten zoeken of uit gaan in zijn regio.

Trouwens bij mijn ex deed ik het niet eens ...gooide hem gewoon mijn msn uit(maar moet wel bekennen ,ik maakte het uit)..
Raar iets eigenlijk dat je zelf ermee gaat kwellen ..door te checken met wat hij/zij doet en met wie

Op een dag sta je op en bedenkt..ach het leven is zo slecht nog niet.
En sta je vanzelf weer open voor een nieuwe relatie.
Salsa Española
  maandag 25 september 2006 @ 17:46:22 #27
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_42117320
quote:
Op maandag 25 september 2006 07:55 schreef DragonRoque het volgende:
O wat herkenbaar.......

Mijn relatie is na 20 maand het superleuk gehad te hebben uitgegaan op in mijn ogen wat kleine dingetjes. Zij gooide het gelijk over de boeg van 'm'n gevoel is weg etc', ze gaf ook pas aan dat het niet meer zo lekker ging met de woorden 'ik voel niks meer voor je', daarvoor was er volgens mij niets aan de hand.

Ik check ook steeds haar Hyves enzo, en wat van die fotosites waar ze wel 's op staat. De kans is natuurlijk ook heel groot dat ze een keer iemand anders vind, want ik weet precies wat ik in haar leuk vind en dat is vrij veel ;-).

Bij mij gaat het steeds met ups en downs, ook al weet ik dat het zo beter is. Vooral s'morgens mis ik haar als de pest.
Ik ben voor stage naar het buitenland gegaan, dat was ook 1 van de redenen waar we het niet eens over konden worden, daarom is het mede uitgegaan.

Ze is ook wel wat jonger dan mij (3 jaar en 4 maand). Toen ik na zat te denken over andere mensen die ik ken die ook die leeftijd hebben die had ik in gedachten als zeg maar 'meisjes', terwijl ik mijn vriendin echt als vrouw zag.
Zo'n hele situatie is niet leuk, maar tijd heelt alle wonden. Hoop ik.

Ik had haar eerst wel uit mijn hyves gegooid enzo omdat ik boos op haar was dat ze ook binnen 2 week al met een handjevol andere jongens had gezoend, maar das gewoon omdat ik stik en stikjaloers was.
Nu staat ze er wel gewoon weer in, alleen ik klik daarom steeds haar aan en kijk hoeveel vriendjes ze heeft enzo. Erg fout, en ik voel me er ook niet lekker bij, maar als ik het niet doe blijft het knagen aan me en dan kijk ik toch.

Het is fucking niet leuk, maar ok. Iedereen moet verder. Ik hoop alleen stiekem dat als ik een nieuwe vriendin krijg dat zij ook een beetje jaloers word op haar. Maar ik voel aan mezelf dat ik nog niet klaar ben voor een nieuwe vriendin, ik wil haar nog veel te graag terug.

De groetjes allemaal!!
sorry dat ik het zeg, maar je bent een kneus... en dan dat controleren van haar nog....... gewoon vergeten, naar andere meiden kijken gewoon, niet meer op haar hyves kijken, zo blijf je maar geobsedeerd door haar. Zij moet je waarschijnlijk niet meer. Als je haar zo blijft controleren heb je nooit een fijne avond meer, dan zit je alleen met je gedachtes van,,,, wat zou ze nu aan het doen zijn??? zou ze nu met een jongen zijn?? bla bla bla, zo blijf je bezig.. afkappen dat en verder gaan. Het lijkt moeilijker dan het is.
  maandag 25 september 2006 @ 18:25:21 #28
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_42118193
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

sorry dat ik het zeg, maar je bent een kneus... en dan dat controleren van haar nog....... gewoon vergeten, naar andere meiden kijken gewoon, niet meer op haar hyves kijken, zo blijf je maar geobsedeerd door haar. Zij moet je waarschijnlijk niet meer. Als je haar zo blijft controleren heb je nooit een fijne avond meer, dan zit je alleen met je gedachtes van,,,, wat zou ze nu aan het doen zijn??? zou ze nu met een jongen zijn?? bla bla bla, zo blijf je bezig.. afkappen dat en verder gaan. Het lijkt moeilijker dan het is.
jij bent ook een tjik, die zijn daar veel beter in. Koudbloedige wezens beh
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_42118729
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:25 schreef NeoTribalist het volgende:

[..]

jij bent ook een tjik, die zijn daar veel beter in. Koudbloedige wezens beh
inderdaad!
Als je echt om iemand hebt gegeven vergeetje haar niet zo snel (bij de een gaat het sneller dan de ander). Maar het is volgens mij heel legitiem als je nog geïntereseerd in haar bent. Om er een drama van te maken haar met een ander te zien is echter een ander verhaal.
Heeft mij ook even gekost om dat te beseffen, maar soms ben je in je eentje gewoon beter af hoor
pi_42120345
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 00:39 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou het juist fijn vinden als mijn ex nu in de armen van een ander lag, maar hij heeft het nu ook even niet zo lekker.
ik zou het juist fijn vinden als me ex nu tussen 6 plankjes ligt, dan had ik een feestje gehouden. BTW: Me ex was echt een teringwijf
  maandag 25 september 2006 @ 23:52:03 #31
112998 rustig
come wander with me
pi_42128881
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

sorry dat ik het zeg, maar gezien je leeftijd is te verwachten dat je nog niet bijster veel levenservaring hebt.
nogal kortzichtig om iemand op basis van het geschrevene een kneus te noemen.
daarnaast, afhankelijk van de duur en vorm van je relatie (mijne duurde ruim 5 jaar en liep twee weken geleden stuk) sta je vaak te kijken hoe gewend je bent geraakt aan elkaar. je schrijft deze tekst alsof het relatief makkelijk zou moeten zijn, maar het is moeilijk voor te stellen hoe "verweven" elkaars levens zijn geraakt...
Those who do not feel the music think the dancer mad.
pi_42134468
Dat je niet binnen 3 dagen over een relatie heen bent, en dat je haar nog een beetje in de smiezen houdt dat betekent niet dat je een kneus bent. Zoiets hoef ik niet van een 13-jarige te horen.

Ik denk soms ook wel dat vrouwen zoiets sneller kunnen dan mannen. Ze zeggen dat mannen fysiek sterker zijn, alleen ik denk dat vrouwen dat sterkere op het mentale vlak hebben. Zij kunnen veel meer met volledige overgave in een relatie staan (waar mannen twijfelen en piekeren) en als het dan niet goed ook veel sneller de knoop doorhakken en verder gaan.

Bij mij was dat in elk geval, wel zo. Ik las vandaag dat ze ook sinds zaterdag weer in love is, wat me eigenlijk wel een rustgevend gevoel geeft omdat het wat afsluit.
Ik vind het wel erg jammer dat we wel vrij afstandelijk tegen elkaar doen, helemaal nadat we tijden lief en leed gedeeld hebben. Maar ok, het is ook de eerste echte keer voor mij om echt liefdesverdriet mee te maken. Misschien hoort dat er wel allemaal bij. Who knows.

But what doesn't kill you makes you stronger!

Groetjes van mij!
pi_42134560
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef rustig het volgende:

[..]

sorry dat ik het zeg, maar gezien je leeftijd is te verwachten dat je nog niet bijster veel levenservaring hebt.
nogal kortzichtig om iemand op basis van het geschrevene een kneus te noemen.
daarnaast, afhankelijk van de duur en vorm van je relatie (mijne duurde ruim 5 jaar en liep twee weken geleden stuk) sta je vaak te kijken hoe gewend je bent geraakt aan elkaar. je schrijft deze tekst alsof het relatief makkelijk zou moeten zijn, maar het is moeilijk voor te stellen hoe "verweven" elkaars levens zijn geraakt...
Absoluut, verweven is echt het juiste woord. En het hoort er ook bij dat het een paar keer 'lekker' fout gaat voordat je diegene tegenkomt waar je je leven mee wilt gaan delen.
Op den duur val je toch in zo'n ritme van dingen doen die je al eens gedaan hebt, allerlei zaken waar je wel eens geweest bent etc, dan ga je toch denken is dit het. In het begin is het toch allemaal nieuw, leuk en spannend enzo.

Dat moet ik nog een beetje weer gaan ontdekken, terwijl ik er wel veel over fantaseerde toen we nog een relatie hadden. Komt allemaal wel weer goed.

Ik hoop alleen oprecht dat we later elkaar nog eens tegenkomen (ergens over 10 jaar ofzo), no matter what er met ons beiden gebeurt is (relatie, en de rest) en dat we samen kunnen lachen en terugkijken op de leuke tijd.
Wat dat betreft is liefde wel een beetje een spelletje van geluk, als ik bij wijze van een handjevol eerdere relaties had gehad, en we allebei wat ouder en ervarener waren dan zou het maar zou kunnen dat we samen oud en gelukkig waren geworden.
Met sommige mensen klikt het gewoon een bepaalde manier, dat je soulmates bent.

It's all in the game of love!
pi_42149608
ene kant ben ik wel blij dat ik het weet, besef nu wel dat het echt over is en dat ze nu haar eigen leven leid. Toch blijven er vraag tekens in me hoofd. Denk ook heus wel dat ik weer iemand in de toekomst tegenkom waar ik weer gek op word, maar het gevoel dat zij al een stap verder is als mij is nou niet echt bepaald fijn. Zij heeft alweer iemand waar ze lekker weekends mee filmpie gaat kijken of samen mee op stap gaat. Al die dingen heb ik gewoonweg nog niet. En dat is best wel frusterend. De drang om het zelfde te krijgen is erg groot, want ik mis zoveel dingen in de relatie die we hadden die er gewoon niet meer zijn.

Van het mekaar smsjes sturen tot het samen naar bed gaan. Alles is er niet meer.

Weet wel dat die tijd wel weer komt, maar ben wel benieuwd hoelang dat dan gaat duren.

Merk wel dat ik er sterker uit ben gekomen en dat dit iedereen een keer in zn leven overkomt, en tuuriljk helpen jullie reacties weet dat ik ieder geval niet de enigste bent.

Maar toch het gevoel dat ik een stuk achter loop als mn ex is fuckt.
pi_42149673
ook van weekends op stap gaan, en dan heel erg opzoek gaan naar iemand die de leegte in mij kan opvullen.

Ook van als ik dit weekend niet op stap ga of niet op stap ga, kom ik nooit iemand meer tegen.

Terwijl ik soms weekenden helemaal geen zin heb om op stap te gaan, maar dan bij mezelf denk van als ik nu alweer niet op stap ga duurt het alleen maar langer dat ik weer iemand tegenkom ...

Het is allemaal wat
pi_42150245
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:59 schreef micro1234 het volgende:
Merk wel dat ik er sterker uit ben gekomen en dat dit iedereen een keer in zn leven overkomt
Ik wil je niet ontmoedigen, maar het gaat je zeker vaker gebeuren dan eens in je leven
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:02 schreef micro1234 het volgende:
ook van weekends op stap gaan, en dan heel erg opzoek gaan naar iemand die de leegte in mij kan opvullen.

Ook van als ik dit weekend niet op stap ga of niet op stap ga, kom ik nooit iemand meer tegen.

Terwijl ik soms weekenden helemaal geen zin heb om op stap te gaan, maar dan bij mezelf denk van als ik nu alweer niet op stap ga duurt het alleen maar langer dat ik weer iemand tegenkom ...

Het is allemaal wat
Wist je al dat vrouwen wanhoop kunnen ruiken en dat dat je zeker niet aantrekkelijker maakt voor het andere geslacht?
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:38:19 #37
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_42150928
quote:
Al die dingen heb ik gewoonweg nog niet. En dat is best wel frusterend. De drang om het zelfde te krijgen is erg groot, want ik mis zoveel dingen in de relatie die we hadden die er gewoon niet meer zijn.
Herkenbaar, maar ik heb voor mezelf bepaald dat het helemaal geen kwaad kan om even een jaartje ofzo geen relatie te hebben. Mocht er down the road iets op m'n pad komen, dan ga ik er misschien wel op in, maar ik ben momenteel meer op zoek naar leuke scharrels voor het weekend dan een serieuze relatie.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
http://www.myspace.com/a_streetcar_named_patrick
pi_42158719
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:49 schreef DragonRoque het volgende:

[..]

Absoluut, verweven is echt het juiste woord. En het hoort er ook bij dat het een paar keer 'lekker' fout gaat voordat je diegene tegenkomt waar je je leven mee wilt gaan delen.
Op den duur val je toch in zo'n ritme van dingen doen die je al eens gedaan hebt, allerlei zaken waar je wel eens geweest bent etc, dan ga je toch denken is dit het. In het begin is het toch allemaal nieuw, leuk en spannend enzo.

Dat moet ik nog een beetje weer gaan ontdekken, terwijl ik er wel veel over fantaseerde toen we nog een relatie hadden. Komt allemaal wel weer goed.

Ik hoop alleen oprecht dat we later elkaar nog eens tegenkomen (ergens over 10 jaar ofzo), no matter what er met ons beiden gebeurt is (relatie, en de rest) en dat we samen kunnen lachen en terugkijken op de leuke tijd.
Wat dat betreft is liefde wel een beetje een spelletje van geluk, als ik bij wijze van een handjevol eerdere relaties had gehad, en we allebei wat ouder en ervarener waren dan zou het maar zou kunnen dat we samen oud en gelukkig waren geworden.
Met sommige mensen klikt het gewoon een bepaalde manier, dat je soulmates bent.

It's all in the game of love!
Daar ben ik ook altijd bang voor dat je ex het als verloren ziet
046
Dank aan Yeahinho
pi_42160458
quote:
maar het gevoel dat zij al een stap verder is als mij is nou niet echt bepaald fijn. Zij heeft alweer iemand waar ze lekker weekends mee filmpie gaat kijken of samen mee op stap gaat. Al die dingen heb ik gewoonweg nog niet. En dat is best wel frusterend. De drang om het zelfde te krijgen is erg groot,

Maar toch het gevoel dat ik een stuk achter loop als mn ex is fuckt.
ga je je nou vergelijken met haar........ wat BOEIT da nou man, dat zij dat nu wel heeft en jij nog niet, sjesis, komt heus wel hoor.. kan je niet alleen zijn ofzo?? Ben je zoiemand die PERSE iemand moet hebben maakt niet uit wie ALS je maar iemand hebt??? laat haar lekker al iemand hebben, schijt aan hebben zeg. Een buurjongen van mij is ook zo'n zieltje, die heeft 5 jaar verkering ofzo, zij vind iemand anders, gaat bij hem weg, hij ziet dat zij al iemand heeft en kan er niet tegen, geeft zich bij weet ik het hoeveel datingsites op, de eerste die reageerd neemt tie gelijk en woont tie nu mee samen en dat na 2 maanden...................... ga toch weg man hoe zielig............ ja sorry hoor, jullie zullen wel weer gaan zeiken over mijn leeftijd blalblalblalblslblsal, boeiend... maar komop zeg, zij heb het ook dus ik moet da ook hebben anders loop ik achter.............................. laat het achter je en ga gewoon verder, zo moeilijk is dat toch niet zeg.... stel je eens wat harder op voor je eigen , kan je makkelijk.
pi_42161232
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:42 schreef DragonRoque het volgende:

Ik denk soms ook wel dat vrouwen zoiets sneller kunnen dan mannen. Ze zeggen dat mannen fysiek sterker zijn, alleen ik denk dat vrouwen dat sterkere op het mentale vlak hebben. Zij kunnen veel meer met volledige overgave in een relatie staan (waar mannen twijfelen en piekeren) en als het dan niet goed ook veel sneller de knoop doorhakken en verder gaan.
Nou, dat denk ik niet. In mijn ervaring sluiten vrouwen de relatie al af wanneer ze nog in de relatie zitten. Wanneer ze het dan uitmaken, lijkt het alsof ze er niet zoveel moeite mee hebben, maar dat stadium zijn ze dan al voorbij. Ten minste, zo komt het vaak op mij over.

En vrouwen mentaal sterker? Ik denk dat dat per persoon verschilt, veel vrouwen die ik ken zijn toch onzeker, makkelijk van hun stuk te brengen. Dit in tegenstelling tot mannen die ik ken.
pi_42169134
Een verliefde man is volgens mij 10 keer kwetsbaarder als een verliefde vrouw.
Ik ben blij voor al mijn exen als ze gelukkig zijn met een ander.
Dat gun ik ze.
En ik ga er vanuit dat ze ook blij voor mij zijn.
  woensdag 27 september 2006 @ 14:37:41 #42
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_42169923
quote:
Ben je zoiemand die PERSE iemand moet hebben maakt niet uit wie ALS je maar iemand hebt???
Vind dat je hier een zeer goed punt aansnijdt. Zie dat ook wel om me heen bij mensen en vind het ook maar raar. Kijk, ik heb lang een relatie gehad en toen het uit ging was ik niet blij, maar aan de andere kant gaf het me ook een kans weer ff fijn voor mezelf te leven. En dat heb ik ook gedaan. Moet er nu echt niet aan denken dat ik een relatie zou hebben, maar ik ben dan ook niet verliefd op dit moment en er is vrij veel voor nodig om wel verliefd te worden.

Er zijn echter mensen die zo graag een relatie willen, dat ze zichzelf aanpraten dat ze verliefd zijn. Na maximaal een half jaar komen ze er dan achter dat ze totaal niet bij elkaar passen en dat de liefde toch niet zo groot was maar dan hebben ze zich al als een kip zonder kop in allerlei situaties gegooit met alle gevolgen van dien. Conclusie is dat het met veel gezeik weer uit gaat. Voelen ze zich weer eenzaam en mislukt omdat ze geen relatie hebben, scoren ze weer een vmbo kapster in de lokale disco en zijn ze weer verliefd en begint het spelletje weer... .zucht...
Waarom zo afhankelijk zijn? Leef eens fijn voor jezelf en ga nadenken over een relatie als je verliefd bent
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_42170787
Aan frederiqueske: je bent 13, wat weet jij er nou van, sorry hoor. Maar ga niet lopen spuien dat iedereen alles kan als je 13 bent, dan weet je gewoon nog niks van het leven. Kan jij ook niks aan doen, maar zo zit het gewoon...

En dude: ik ken het maar al te goed, ik heb nu een nieuwe vriendin en NOG vind ik het kut als ik hoor dat mijn ex aan het "rondneuken" is.. heb vooral het gevoel dat zij beter verdient dan ze nu krijgt enzo, heel irri....

Edit: woops ik zie nu dat je de commentaren op je leeftijd al voorspeld had, nou ja.. hier is er dan 1
pi_42170827
Mijn laatste ex haar vriend is een prutser, dus ik lach haar meer uit dan zij mij!
  woensdag 27 september 2006 @ 16:45:54 #45
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42172678
quote:
ene kant ben ik wel blij dat ik het weet, besef nu wel dat het echt over is en dat ze nu haar eigen leven leid. Toch blijven er vraag tekens in me hoofd. Denk ook heus wel dat ik weer iemand in de toekomst tegenkom waar ik weer gek op word, maar het gevoel dat zij al een stap verder is als mij is nou niet echt bepaald fijn. Zij heeft alweer iemand waar ze lekker weekends mee filmpie gaat kijken of samen mee op stap gaat. Al die dingen heb ik gewoonweg nog niet. En dat is best wel frusterend. De drang om het zelfde te krijgen is erg groot, want ik mis zoveel dingen in de relatie die we hadden die er gewoon niet meer zijn.
Christ, boeiend. Die reboundrelaties werken toch 9 van de 10 keer niet. Een ex waar ik 2 jaar een relatie mee gehad heb beweerde dat ze sowieso 4 jaar single zou blijven. Nou, dat heeft ze niet gehaald. Alleen heeft ze nu bijna 3 jaar een relatie met een of andere volslagen idioot, is ze ERG dik geworden en staat haar relatie op springen. I win

Serieus, ik heb het nooit als een competitie gezien. Tuurlijk valt er een flink gat, maar je moet gewoon de positieve kanten zien. Zelf kon ik met haar nieteens met een meisje praten zonder dat ze jaloers werd en dan ruzie ging maken. Toen het eenmaal uit was kon ik doen en laten wat ik wou. Gewoon lomp bieren met vrienden of samen met een vriend 'op jacht', kon allemaal zonder dat ik daar verantwoording over af hoefde te leggen.
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:07 schreef Xtinction het volgende:
Aan frederiqueske: je bent 13, wat weet jij er nou van, sorry hoor. Maar ga niet lopen spuien dat iedereen alles kan als je 13 bent, dan weet je gewoon nog niks van het leven. Kan jij ook niks aan doen, maar zo zit het gewoon...
Ze heeft wel een punt overigens. Get a grip. Mensen gaan lopen stalken levert niks op, voor jezelf niet en voor haar niet.
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:08 schreef Roellio het volgende:
Mijn laatste ex haar vriend is een prutser, dus ik lach haar meer uit dan zij mij!
Mijn laatste ex d'r nieuwe vriend is een enorme kneus, grappige is dat haar vriendinnen dat ook vinden. Het is of geen lang leven beschoren, of ze is wanhopig en heeft over een half jaar kinderen met 'em Ik zie m'n ex trouwens nog behoorlijk vaak, ze zit nog steeds in 't damesteam dat ik train (best fout, I know ).
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_42187107
Zo, Frits die ff serieus gaat reageren.

Ik heb anderhalf (1,5) jaar een relatie gehad met een meisje die bij mij in de klas zat, heel veel met elkaar optrekken enzo. Je kent het wel. Na 1,5 jaar ging het dus minder, zij wilde meer vrijheid enz. en tegelijkertijd kwam ze een jongen tegen die ze voor mij leuk vond. Beetje afspreken ('maar ik voel niks voor hem') toen heeft ze het na onze diploma-uitreiking uitgemaakt.

Twee weken later had ze al met die jongen, als het niet eerder was. Een tijdje, voordat ik wist dat ze met hem had, dacht ik dat het nog wel goed zou komen. Maar deze illusie was dus snel over. Ook ik ging me dingen voor de geest halen over die jongen, maar al snel was dit over.

Toen ging ik daarna eens even denken hoe zij mij wel niet genaaid had (de slet!) en hoe ik mijn eigenwaarde deels kwijt was. En door inderdaad mijn ego te strelen kreeg ik weer plezier in het uitgaan en ging het allemaal wat makkelijker met contact maken.

Na een paar maanden hoefde ik niets meer met haar te maken te hebben, en dat is echt het beste voor je! Na 3 maanden had ik alweer een leuk meisje gevonden en sindsdien ben ik weer gelukkig (nu al bijna een jaar geleden) en ik voel me echt beter dan ooit.

Moraal + samenvatting:

Ga niet zitten malen, want er zijn toch echt meer meisjes dan kerken (veel gehoord in die tijd) en je kunt heus wel iemand krijgen (anders had je niet al een vriendin gehad) en ga gewoon de hort op!

Succes enzo!

[ Bericht 2% gewijzigd door vrolijke-frits op 28-09-2006 00:47:14 ]
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')