abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44173111
Vorig deel:
De kunst van het loslaten van een ex #45

Que?
Relatie over? Kon ze d\'r benen niet bij elkaar houden? Ging hij vreemd? Was het gevoel weg? Ging het niet meer? Stort hier je hart uit.

En nu?
Schrijf het van je af. Praat erover met vrienden. Dat helpt. Verder kunnen de volgende linkjes verlichting bieden.
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/
http://www.ldvd.nl/
http://www.liefdesverdriet.nu/
Liefdesverdriet (Bol.com)
Hoe lijm ik mijn gebroken hart? (Bol.com)
Red je relatie! (Bol.com)

Stort je hart uit, niet slowchatten.

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2006 13:00:02 ]
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_44178819
tvp'tje, vandaag behoorlijk kut gevoeld, mah voel me nu wel wat beterder
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:43:01 #3
160346 Mavro
Black & Red
pi_44178836
Hmmz, ex nu afgelopen zondag voor de 3e keer gezien. Gewoon ff langs geweest, filmpje gekeken, gegeten, voetbal gekeken, zijn strips gelezen. Kheb af en toe meer lol met zn vriend en broer dan met hem. T is nog steeds lastig, maar we hadden beloofd contact te houden. Ik vraag me alleen af: als ik niks meer afspreek, zou hij me dan nog sms'en of ik nog een x langs kom?

Ik kan natuurlijk niks meer van me laten horen, maar... ik ben bang dat ik dan ook niks meer van hem hoor en het initatief tot contact voortaan van mij komt. En ik wil niet opdringerig overkomen.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_44184128
Vrienden blijven is vaak onmogelijk, en waarom zou al het contact van jou kant moeten komen? Laat ook nog maar iets van hem komen.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_44184374
mijn ex heeft net een relatie van een maandje (+-) achter haar rug.
voel raar, voelt alsof ze al veel verder is dan mij, ik denk nog dagelijks aan haar...

leven begint wel weer zn eigen loopje te krijgen, allerlei leuke dingen op mijn weg tegen gekomen, ook nieuwe meisjes.

ik heb wel zin in een relatie, maar ik ben bang dat ik dat dus teveel en te snel wil. Dat ik dus opdringerig overkom (met een meisje 1x naar bios geweest en dan in mijn hoofd er al van uit gaan dat we "verkering" hebben zeg maar). En het feit dat ik mijn ex mis in mijn leven, maar geen idee hebt waarom. Als ik alles op een rijtje zet zou ik alleen het fysieke missen, en voor de rest niet, maar op een of andere manier hadden we zon grote klik met zn 2en, alles klopte, en toch eigenlijk niet.

tis nu bijna 2 maanden geleden, maar die 2 maanden voelen als 3 jaar... ik ben echt enorm veranderd (écht beter persoon voor mijn mede mens geworden, ik leef nu ook voor mn ouders en niet meer alleen voor haar) contact geprobeerd te houden maar dat lukte gewoon niet, telkens als we elkaar zagen begonnen we weer met zoenen, omdat we gewoon van elkaar houden.

Maar waar ik nu dus mee zit is of ik wel of niet opzoek moet naar een nieuwe relatie, ik ben nu wel redelijk over mijn ex heen kwa liefdes gevoelens (ik wil niet meer van haar houden zeg maar). maar aan de andere kant wil ik ook wel alleen leren leven, maar dat bevalt me niet echt...
  woensdag 6 december 2006 @ 14:26:12 #6
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44192844
tvp
pi_44195078
Opzoek niet, vooral niet omdat de ander er wel 1 heeft. Laat het nog op je afkomen allemaal zou ik zeggen. Sterkte
pi_44195784
quote:
Pff wat voel ik me verrot zeg.. Ik post hier wel in een topic over het loslaten van je ex, maar ik wil haar nog helemaal niet loslaten.. Heb net ff met haar gepraat en gevraagd of de relatie echt ECHT over is, maar ze weet het nog niet helemaal.. Ze denkt van wel maar ze weet het niet zeker.. Ik gun haar dus nog wat tijd..

Ik ben in 5 dagen een goeie 5 kilo afgevallen.. Ben benieuwd hoe lekker slank ik over een weekje ben..

Ik wil haar zo graag terug
Ja snot natuurlijk
pi_44200621
haar terug willen is een waste of time, beginnen met verder te kijken dan haar is een goeie start.

ze was alles, nu niet meer, ff hard zijn voor jezelf en voor je het weer ben je weer happy
pi_44214903
sinds gisteren besloten om maar even niets meer te laten horen aan me ex..
kijken of zij nu contact op gaat nemen van haar kant uit.
life is like a present you never know what is in it
pi_44218012
Gebeurt toch niet.
Heb ik op een gegeven moment ook gedaan en tot op heden niks van die klootzak gehoord.

Tis niet voor niets je ex. Vergeet haar, en ga verder met je eigen leven
pi_44218189
Nou voor mij is het nu ook echt Game Over. Dinsdag nog met haar afgesproken nog gekust/ gezoend. Mailt haar moeder mij in één keer of wij elkaar gezien hadden. En uit dat gesprek blijkt dus dat ze allang een andere vriend heeft en mij al weken loopt ovor te liegen en hoop loop te geven. Heb haar nu gezegd dat ze dood voor me is en dat ze nooit meer contact met me moet opnemen.
pi_44219165
Wat een slet zeg,zeker game over dan ja. Ik hoop dat je snel een andere leuke meid tegenkomt!
pi_44219779
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:18 schreef Gallacher het volgende:
Wat een slet zeg,zeker game over dan ja. Ik hoop dat je snel een andere leuke meid tegenkomt!
Ik hoop het ook, alleen vertrouw ik vrouwen niet meer.
pi_44219942
Ik begrjip je.. Ik hoop alleen dat jij mij ook begrijpt dat niet alle vrouwen zo zijn (ik in ieder geval niet!)

Datzelfde dacht ik over mannen... dat ze me allemaal maar gebruikten, maar als het erop aan kwam dan waren ze in geen velden of wegen te bekennen.

Op een dag kom je wel weer een lief meisje tegen.. Dat komt wel goed met jou.. Tis alleen een kwestie van tijd en heeeeeeel veeeeel geduld denk ik.
pi_44220079
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik begrjip je.. Ik hoop alleen dat jij mij ook begrijpt dat niet alle vrouwen zo zijn (ik in ieder geval niet!)

Datzelfde dacht ik over mannen... dat ze me allemaal maar gebruikten, maar als het erop aan kwam dan waren ze in geen velden of wegen te bekennen.

Op een dag kom je wel weer een lief meisje tegen.. Dat komt wel goed met jou.. Tis alleen een kwestie van tijd en heeeeeeel veeeeel geduld denk ik.
Het is niet fijn als je binnen 5 jaar, 2x verlaten wordt voor een ander. Dan ga je toch twijfelen aan jezelf.
  donderdag 7 december 2006 @ 15:53:50 #17
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_44225568
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, alleen vertrouw ik vrouwen niet meer.
Moet je ook niet doen, gewoon van genieten voor zolang het duurt.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_44243621
damn het wil nog steeds niet echt lukken
пусть всегда будет солнце
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:58:39 #19
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_44244136
Ik kan eindelijk weer normaal met mijn ex omgaan . Na een paar maanden ruzie (ik kreeg een neiuwe vriendin, vond ze iets minder), heeft zij ook een ander gevonden, en kunnen we weer normaal met elkaar praten .

En ik ben ondertussen alweer 3 maanden samen met m'n nieuwe vriendin
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_44257636
Het is nu 6 dagen geleden dat ze het uitmaakte.. Maar sinds dat ik vanochtend eens even lekker stevig in de fitness ben bezig geweest en ff met wat kennissen heb gepraat voel ik me weer eens lekker voor het eerst deze week
Ik begin er vrede mee te krijgen dat ze weg is denk ik.. Misschien dat ik eerdaags wel weer een klap in mijn gezicht krijg omdat ik haar plotsklap weer heel erg mis, maar ik vind het nu wel prima zo
Ja snot natuurlijk
pi_44258586
jah die klappen in je gezicht zul je echt nog wel af en toe hebben.
die heb ik zelf ook nogsteeds al ben ik vollop met andere vrouwen ondertussen bezig.
iets waar me ex tot op heden nog niets vanaf weet...als ze erachter komt zal ze zelf haar klap in dr gezicht krijgen.
net als de vorige keer dat ze me plotseling terug wou, maar dit keer ga ik mooi niet terug dan hoeveel ik ook van haar hou.
ze heeft nu nog de kans om dingen recht te zetten en te zeggen ik wil je terug nu ik nog niet bezet ben, iets waar eigenlijk geen hoop op is.
maar als ze deze kans niet pakt dan is dat haar probleem
pi_44271402
Het is nu een weekje verder en voel me er toch weer een beetje rot over.. Moet nog steeds er veel aan haar denken en wil haar heel graag weer eventjes zien en vasthouden.. Het huilerige is er nu wel vanaf, maar toch.. Ik mis nu wel iets ontzettend belangrijks in mijn leventje..
Ja snot natuurlijk
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:24:02 #23
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_44271805
Mjah het wordt mij wel heel makkelijk gemaakt om mijn ex te vergeten, alle afspraken die we hebben gemaakt komt ze niet na en ze vraagt ook nog eens een aardige portie goodwill van mij..... Ze heeft wel lef, dat moet ik haar nageven.

Ik probeer mijn emoties maar zoveel mogelijk onder controle te houden en het superzakelijk op te lossen, zij laat zich nu behoorlijk kennen........ Het gaat echt helemaal nergens meer over op dit moment.
Nah ja, na zoveel jaar denk je dat je iemand goed kent (ik had het overigens al wel verwacht, onderbuikgevoel) maar toch kunnen mensen je blijven verrassen. Ik snap alleen niet waarom ze bepaalde dingen doet want mij heeft ze er niet mee. Ik hoop dat ze er om heeft kunnen lachen met d'r nieuwe vriend want ik ga echt geen millimeter meer toegeven, ben al veel te coulant geweest naar haar toe.
Mensen verklaren me echt voor gek dat ik het nog volwassen en redelijk wil oplossen maar ik ga mezelf echt niet verloochenen omdat zij ineens van die rare sprongen maakt.

En dan wilde ze ook nog vrienden blijven.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:27:42 #24
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_44271846
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef hollander172 het volgende:
dat werkt dus nooit in de praktijk
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_44274164
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef hollander172 het volgende:
Mjah het wordt mij wel heel makkelijk gemaakt om mijn ex te vergeten, alle afspraken die we hebben gemaakt komt ze niet na en ze vraagt ook nog eens een aardige portie goodwill van mij..... Ze heeft wel lef, dat moet ik haar nageven.

Ik probeer mijn emoties maar zoveel mogelijk onder controle te houden en het superzakelijk op te lossen, zij laat zich nu behoorlijk kennen........ Het gaat echt helemaal nergens meer over op dit moment.
Nah ja, na zoveel jaar denk je dat je iemand goed kent (ik had het overigens al wel verwacht, onderbuikgevoel) maar toch kunnen mensen je blijven verrassen. Ik snap alleen niet waarom ze bepaalde dingen doet want mij heeft ze er niet mee. Ik hoop dat ze er om heeft kunnen lachen met d'r nieuwe vriend want ik ga echt geen millimeter meer toegeven, ben al veel te coulant geweest naar haar toe.
Mensen verklaren me echt voor gek dat ik het nog volwassen en redelijk wil oplossen maar ik ga mezelf echt niet verloochenen omdat zij ineens van die rare sprongen maakt.

ik vindt dat je hierbij inderdaad de eer aan jezelf moet houden als zij zo doet.
dus het is een prima oplossing van je al denken anderen daar anders over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')