quote:Pff wat voel ik me verrot zeg.. Ik post hier wel in een topic over het loslaten van je ex, maar ik wil haar nog helemaal niet loslaten.. Heb net ff met haar gepraat en gevraagd of de relatie echt ECHT over is, maar ze weet het nog niet helemaal.. Ze denkt van wel maar ze weet het niet zeker.. Ik gun haar dus nog wat tijd..
Ik ben in 5 dagen een goeie 5 kilo afgevallen.. Ben benieuwd hoe lekker slank ik over een weekje ben..
Ik wil haar zo graag terug![]()
Ik hoop het ook, alleen vertrouw ik vrouwen niet meer.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:18 schreef Gallacher het volgende:
Wat een slet zeg,zeker game over dan ja. Ik hoop dat je snel een andere leuke meid tegenkomt!
Het is niet fijn als je binnen 5 jaar, 2x verlaten wordt voor een ander. Dan ga je toch twijfelen aan jezelf.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik begrjip je.. Ik hoop alleen dat jij mij ook begrijpt dat niet alle vrouwen zo zijn (ik in ieder geval niet!)
Datzelfde dacht ik over mannen... dat ze me allemaal maar gebruikten, maar als het erop aan kwam dan waren ze in geen velden of wegen te bekennen.
Op een dag kom je wel weer een lief meisje tegen.. Dat komt wel goed met jou.. Tis alleen een kwestie van tijd en heeeeeeel veeeeel geduld denk ik.
Moet je ook niet doen, gewoon van genieten voor zolang het duurt.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, alleen vertrouw ik vrouwen niet meer.
dat werkt dus nooit in de praktijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef hollander172 het volgende:
En dan wilde ze ook nog vrienden blijven.![]()
ik vindt dat je hierbij inderdaad de eer aan jezelf moet houden als zij zo doet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef hollander172 het volgende:
Mjah het wordt mij wel heel makkelijk gemaakt om mijn ex te vergeten, alle afspraken die we hebben gemaakt komt ze niet na en ze vraagt ook nog eens een aardige portie goodwill van mij.....Ze heeft wel lef, dat moet ik haar nageven.
![]()
Ik probeer mijn emoties maar zoveel mogelijk onder controle te houden en het superzakelijk op te lossen, zij laat zich nu behoorlijk kennen........Het gaat echt helemaal nergens meer over op dit moment.
Nah ja, na zoveel jaar denk je dat je iemand goed kent (ik had het overigens al wel verwacht, onderbuikgevoel) maar toch kunnen mensen je blijven verrassen. Ik snap alleen niet waarom ze bepaalde dingen doet want mij heeft ze er niet mee. Ik hoop dat ze er om heeft kunnen lachen met d'r nieuwe vriend want ik ga echt geen millimeter meer toegeven, ben al veel te coulant geweest naar haar toe.
Mensen verklaren me echt voor gek dat ik het nog volwassen en redelijk wil oplossen maar ik ga mezelf echt niet verloochenen omdat zij ineens van die rare sprongen maakt.
En dan wilde ze ook nog vrienden blijven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |