quote:Pff wat voel ik me verrot zeg.. Ik post hier wel in een topic over het loslaten van je ex, maar ik wil haar nog helemaal niet loslaten.. Heb net ff met haar gepraat en gevraagd of de relatie echt ECHT over is, maar ze weet het nog niet helemaal.. Ze denkt van wel maar ze weet het niet zeker.. Ik gun haar dus nog wat tijd..
Ik ben in 5 dagen een goeie 5 kilo afgevallen.. Ben benieuwd hoe lekker slank ik over een weekje ben..
Ik wil haar zo graag terug![]()
Ik hoop het ook, alleen vertrouw ik vrouwen niet meer.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:18 schreef Gallacher het volgende:
Wat een slet zeg,zeker game over dan ja. Ik hoop dat je snel een andere leuke meid tegenkomt!
Het is niet fijn als je binnen 5 jaar, 2x verlaten wordt voor een ander. Dan ga je toch twijfelen aan jezelf.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik begrjip je.. Ik hoop alleen dat jij mij ook begrijpt dat niet alle vrouwen zo zijn (ik in ieder geval niet!)
Datzelfde dacht ik over mannen... dat ze me allemaal maar gebruikten, maar als het erop aan kwam dan waren ze in geen velden of wegen te bekennen.
Op een dag kom je wel weer een lief meisje tegen.. Dat komt wel goed met jou.. Tis alleen een kwestie van tijd en heeeeeeel veeeeel geduld denk ik.
Moet je ook niet doen, gewoon van genieten voor zolang het duurt.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, alleen vertrouw ik vrouwen niet meer.
dat werkt dus nooit in de praktijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef hollander172 het volgende:
En dan wilde ze ook nog vrienden blijven.![]()
ik vindt dat je hierbij inderdaad de eer aan jezelf moet houden als zij zo doet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef hollander172 het volgende:
Mjah het wordt mij wel heel makkelijk gemaakt om mijn ex te vergeten, alle afspraken die we hebben gemaakt komt ze niet na en ze vraagt ook nog eens een aardige portie goodwill van mij.....Ze heeft wel lef, dat moet ik haar nageven.
![]()
Ik probeer mijn emoties maar zoveel mogelijk onder controle te houden en het superzakelijk op te lossen, zij laat zich nu behoorlijk kennen........Het gaat echt helemaal nergens meer over op dit moment.
Nah ja, na zoveel jaar denk je dat je iemand goed kent (ik had het overigens al wel verwacht, onderbuikgevoel) maar toch kunnen mensen je blijven verrassen. Ik snap alleen niet waarom ze bepaalde dingen doet want mij heeft ze er niet mee. Ik hoop dat ze er om heeft kunnen lachen met d'r nieuwe vriend want ik ga echt geen millimeter meer toegeven, ben al veel te coulant geweest naar haar toe.
Mensen verklaren me echt voor gek dat ik het nog volwassen en redelijk wil oplossen maar ik ga mezelf echt niet verloochenen omdat zij ineens van die rare sprongen maakt.
En dan wilde ze ook nog vrienden blijven.![]()
I know maar dat wilde ze graag, ik kan dat ook wel vrij makkelijk omdat ik sowieso emotioneel gezien niet echt lekker in elkaar zit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
dat werkt dus nooit in de praktijk
Je leest het niet goed, mensen keuren juist mijn coulance jegens haar af.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:37 schreef Stampurtjuh het volgende:
[..]
ik vindt dat je hierbij inderdaad de eer aan jezelf moet houden als zij zo doet.
dus het is een prima oplossing van je al denken anderen daar anders over![]()
Ze heeft me mijn mailtje laten lezen, dus ze moet er toch aan zijn gekomen hequote:Op zaterdag 9 december 2006 15:33 schreef flappiewappie het volgende:
je hebt het wel over een andere ex he,
niet echt een geheel onafhankelijke bron, maar goed dat soort dingen komen nooit ui de lucht vallen denk ik dan maar, zelfs als je het verhaal een verbuigt zit er altijd enigzins een waarheid in
![]()
Echt he! Wanneer houdt dit een keer op! Waarom moet ie zich met mij en mn familie blijven bemoeien als ie toch niet normaal kan doen! Laat ie me dan ook gewoon met rust als ie niet meer om me geeft! Tis NB al een half jaar uit en nog!quote:Weet je dat papa P. (=ex) gesproken heeft toen hij je van dansen ophaalde? (toen was ik dus nog niet beneden en dit vind ik opzich al heel typisch gezien die 2 echt niet vaak met elkaar praten ofzo...). Hij kwam naar de auto van papa toe. Heel belangstellend vroeg hij hoe het was allemaal en dat hij in Hoefplan woonde in een 2 kamerflat van 280 euro. Hij was zonder meisje hoor! (En nee die had ie niet al in zn auto gedumpt!) Heeft hij jou nog gedag gezegd?
I.p.v. dat je hem gewon verwijderd en blockt en niet elke keer z'n schermpje opent.quote:Op maandag 11 december 2006 18:45 schreef Sunshine2006 het volgende:
Tja... was t maar zo makkelijk. Die gast gaat ook steeds fotoos omwisselen naar die van "onze vakantie" als ik online kom. Beetje vermoeiend. I.p.v. dat ie nou eens zn bek tegen mij open durft te trekken...
Maar dat wil je nietquote:Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ja dat is natuurlijk ook een optie...
Geen optie, dat moet je gewoon doen.quote:Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ja dat is natuurlijk ook een optie...
mee eensch isquote:Op maandag 11 december 2006 22:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen optie, dat moet je gewoon doen.
Wtf verloving?quote:Op maandag 11 december 2006 23:39 schreef Byte_Me het volgende:
* Byte_Me is ook weer vrijgezelf sinds een half uurtje
leuk hoor, verloving afgebroken, vrijdag 3 weken op vakantie zonder mn vriendin, ik verheug me er gruwelijk op
tsja, toch lastig, lange afstandsrelaties, ofschoon ik er goed mee om kom gaan. mn vriendin ex heeft er meer problemen mee. ergens toch wel een erg klote manier van uit gaan (hoewel het natuurlijk altijd klote is), toch van elkaar houden, maar niet meer verder kunnen.quote:
Kweetniet hoor, maar je verdringt het wel heel erg. Kijk ik wil je ook geen gierend liefdesverdriet bij elke break up aanpraten, maar gelijk niks meer voelen nadat je het uitmaakt is toch raar. Dan voelde je daarvoor ook al niet zoveel meer lijkt me. Misschien dat je, als je een keer gedumpt wordt terwijl je zelf nog heel verliefd bent, je anders gaat voelen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:55 schreef sitting_elfling het volgende:
ik moet echt wat meer gevoelens in me bolle kop gaan kweken. Als het uitgaat tijdens een relatie voel ik opzich eigenlijk helemaal niks. Ook al was ik zooo verliefd etc. En dat ben ik geweest. Kheb het vaak zelf uitgemaakt, dat gedoe van stalken, waaaaaaaaarom ?? je doet me zo pijn !!! en dat soort dingen deden me op een gegeven moment echt niks meer. En als ik het niet zelf uitmaakte, had zij er meer moeite mee dan ik dat heb. Ik ben zelfs een keer toen ik naar mn vriendin gegaan om eens even te 'kletsen' over onze relatie. Ik was niet serieus genoeg in de relatie, flirte te veel met anderen. Ze maakte het uit, ze wou het eigenlijk liever niet, want ze hield zoveel van me. Blablabla.
Ik ben regelrecht naar wat vrienden gegaan en toen nog met hun wezen stappen, en direct kijken of er wat gangbaars tussen zat. En uiteraard kreeg ik smsje van haar die ochtend daarna dat ik een klootzak was, direct naar een ander op zoek ging, dat hadden we niet afgesproken, ik dacht dat je van me hield etc.
naja als zij het uitmaakt, zet ik de knop direct om. Theeft 0.0% zin om je kut er over te voelen![]()
Maja, mssn zet ik die knop wat makkelijker om?
Dat ie het verdringt ben ik met je eens, is een soort van zelfbescherming cq emotionele afvlakking. Moet ie niet willen denk ik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:07 schreef Mavro het volgende:
[..]
Kweetniet hoor, maar je verdringt het wel heel erg. Kijk ik wil je ook geen gierend liefdesverdriet bij elke break up aanpraten, maar gelijk niks meer voelen nadat je het uitmaakt is toch raar. Dan voelde je daarvoor ook al niet zoveel meer lijkt me. Misschien dat je, als je een keer gedumpt wordt terwijl je zelf nog heel verliefd bent, je anders gaat voelen?
Ouch!quote:Op maandag 11 december 2006 23:39 schreef Byte_Me het volgende:
* Byte_Me is ook weer vrijgezelf sinds een half uurtje
leuk hoor, verloving afgebroken, vrijdag 3 weken op vakantie zonder mn vriendin, ik verheug me er gruwelijk op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |