quote:Pff wat voel ik me verrot zeg.. Ik post hier wel in een topic over het loslaten van je ex, maar ik wil haar nog helemaal niet loslaten.. Heb net ff met haar gepraat en gevraagd of de relatie echt ECHT over is, maar ze weet het nog niet helemaal.. Ze denkt van wel maar ze weet het niet zeker.. Ik gun haar dus nog wat tijd..
Ik ben in 5 dagen een goeie 5 kilo afgevallen.. Ben benieuwd hoe lekker slank ik over een weekje ben..
Ik wil haar zo graag terug![]()
Ik hoop het ook, alleen vertrouw ik vrouwen niet meer.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:18 schreef Gallacher het volgende:
Wat een slet zeg,zeker game over dan ja. Ik hoop dat je snel een andere leuke meid tegenkomt!
Het is niet fijn als je binnen 5 jaar, 2x verlaten wordt voor een ander. Dan ga je toch twijfelen aan jezelf.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik begrjip je.. Ik hoop alleen dat jij mij ook begrijpt dat niet alle vrouwen zo zijn (ik in ieder geval niet!)
Datzelfde dacht ik over mannen... dat ze me allemaal maar gebruikten, maar als het erop aan kwam dan waren ze in geen velden of wegen te bekennen.
Op een dag kom je wel weer een lief meisje tegen.. Dat komt wel goed met jou.. Tis alleen een kwestie van tijd en heeeeeeel veeeeel geduld denk ik.
Moet je ook niet doen, gewoon van genieten voor zolang het duurt.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, alleen vertrouw ik vrouwen niet meer.
dat werkt dus nooit in de praktijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef hollander172 het volgende:
En dan wilde ze ook nog vrienden blijven.![]()
ik vindt dat je hierbij inderdaad de eer aan jezelf moet houden als zij zo doet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef hollander172 het volgende:
Mjah het wordt mij wel heel makkelijk gemaakt om mijn ex te vergeten, alle afspraken die we hebben gemaakt komt ze niet na en ze vraagt ook nog eens een aardige portie goodwill van mij.....Ze heeft wel lef, dat moet ik haar nageven.
![]()
Ik probeer mijn emoties maar zoveel mogelijk onder controle te houden en het superzakelijk op te lossen, zij laat zich nu behoorlijk kennen........Het gaat echt helemaal nergens meer over op dit moment.
Nah ja, na zoveel jaar denk je dat je iemand goed kent (ik had het overigens al wel verwacht, onderbuikgevoel) maar toch kunnen mensen je blijven verrassen. Ik snap alleen niet waarom ze bepaalde dingen doet want mij heeft ze er niet mee. Ik hoop dat ze er om heeft kunnen lachen met d'r nieuwe vriend want ik ga echt geen millimeter meer toegeven, ben al veel te coulant geweest naar haar toe.
Mensen verklaren me echt voor gek dat ik het nog volwassen en redelijk wil oplossen maar ik ga mezelf echt niet verloochenen omdat zij ineens van die rare sprongen maakt.
En dan wilde ze ook nog vrienden blijven.![]()
I know maar dat wilde ze graag, ik kan dat ook wel vrij makkelijk omdat ik sowieso emotioneel gezien niet echt lekker in elkaar zit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
dat werkt dus nooit in de praktijk
Je leest het niet goed, mensen keuren juist mijn coulance jegens haar af.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:37 schreef Stampurtjuh het volgende:
[..]
ik vindt dat je hierbij inderdaad de eer aan jezelf moet houden als zij zo doet.
dus het is een prima oplossing van je al denken anderen daar anders over![]()
Ze heeft me mijn mailtje laten lezen, dus ze moet er toch aan zijn gekomen hequote:Op zaterdag 9 december 2006 15:33 schreef flappiewappie het volgende:
je hebt het wel over een andere ex he,
niet echt een geheel onafhankelijke bron, maar goed dat soort dingen komen nooit ui de lucht vallen denk ik dan maar, zelfs als je het verhaal een verbuigt zit er altijd enigzins een waarheid in
![]()
Echt he! Wanneer houdt dit een keer op! Waarom moet ie zich met mij en mn familie blijven bemoeien als ie toch niet normaal kan doen! Laat ie me dan ook gewoon met rust als ie niet meer om me geeft! Tis NB al een half jaar uit en nog!quote:Weet je dat papa P. (=ex) gesproken heeft toen hij je van dansen ophaalde? (toen was ik dus nog niet beneden en dit vind ik opzich al heel typisch gezien die 2 echt niet vaak met elkaar praten ofzo...). Hij kwam naar de auto van papa toe. Heel belangstellend vroeg hij hoe het was allemaal en dat hij in Hoefplan woonde in een 2 kamerflat van 280 euro. Hij was zonder meisje hoor! (En nee die had ie niet al in zn auto gedumpt!) Heeft hij jou nog gedag gezegd?
I.p.v. dat je hem gewon verwijderd en blockt en niet elke keer z'n schermpje opent.quote:Op maandag 11 december 2006 18:45 schreef Sunshine2006 het volgende:
Tja... was t maar zo makkelijk. Die gast gaat ook steeds fotoos omwisselen naar die van "onze vakantie" als ik online kom. Beetje vermoeiend. I.p.v. dat ie nou eens zn bek tegen mij open durft te trekken...
Maar dat wil je nietquote:Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ja dat is natuurlijk ook een optie...
Geen optie, dat moet je gewoon doen.quote:Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ja dat is natuurlijk ook een optie...
mee eensch isquote:Op maandag 11 december 2006 22:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen optie, dat moet je gewoon doen.
Wtf verloving?quote:Op maandag 11 december 2006 23:39 schreef Byte_Me het volgende:
* Byte_Me is ook weer vrijgezelf sinds een half uurtje
leuk hoor, verloving afgebroken, vrijdag 3 weken op vakantie zonder mn vriendin, ik verheug me er gruwelijk op
tsja, toch lastig, lange afstandsrelaties, ofschoon ik er goed mee om kom gaan. mn vriendin ex heeft er meer problemen mee. ergens toch wel een erg klote manier van uit gaan (hoewel het natuurlijk altijd klote is), toch van elkaar houden, maar niet meer verder kunnen.quote:
Kweetniet hoor, maar je verdringt het wel heel erg. Kijk ik wil je ook geen gierend liefdesverdriet bij elke break up aanpraten, maar gelijk niks meer voelen nadat je het uitmaakt is toch raar. Dan voelde je daarvoor ook al niet zoveel meer lijkt me. Misschien dat je, als je een keer gedumpt wordt terwijl je zelf nog heel verliefd bent, je anders gaat voelen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:55 schreef sitting_elfling het volgende:
ik moet echt wat meer gevoelens in me bolle kop gaan kweken. Als het uitgaat tijdens een relatie voel ik opzich eigenlijk helemaal niks. Ook al was ik zooo verliefd etc. En dat ben ik geweest. Kheb het vaak zelf uitgemaakt, dat gedoe van stalken, waaaaaaaaarom ?? je doet me zo pijn !!! en dat soort dingen deden me op een gegeven moment echt niks meer. En als ik het niet zelf uitmaakte, had zij er meer moeite mee dan ik dat heb. Ik ben zelfs een keer toen ik naar mn vriendin gegaan om eens even te 'kletsen' over onze relatie. Ik was niet serieus genoeg in de relatie, flirte te veel met anderen. Ze maakte het uit, ze wou het eigenlijk liever niet, want ze hield zoveel van me. Blablabla.
Ik ben regelrecht naar wat vrienden gegaan en toen nog met hun wezen stappen, en direct kijken of er wat gangbaars tussen zat. En uiteraard kreeg ik smsje van haar die ochtend daarna dat ik een klootzak was, direct naar een ander op zoek ging, dat hadden we niet afgesproken, ik dacht dat je van me hield etc.
naja als zij het uitmaakt, zet ik de knop direct om. Theeft 0.0% zin om je kut er over te voelen![]()
Maja, mssn zet ik die knop wat makkelijker om?
Dat ie het verdringt ben ik met je eens, is een soort van zelfbescherming cq emotionele afvlakking. Moet ie niet willen denk ik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:07 schreef Mavro het volgende:
[..]
Kweetniet hoor, maar je verdringt het wel heel erg. Kijk ik wil je ook geen gierend liefdesverdriet bij elke break up aanpraten, maar gelijk niks meer voelen nadat je het uitmaakt is toch raar. Dan voelde je daarvoor ook al niet zoveel meer lijkt me. Misschien dat je, als je een keer gedumpt wordt terwijl je zelf nog heel verliefd bent, je anders gaat voelen?
Ouch!quote:Op maandag 11 december 2006 23:39 schreef Byte_Me het volgende:
* Byte_Me is ook weer vrijgezelf sinds een half uurtje
leuk hoor, verloving afgebroken, vrijdag 3 weken op vakantie zonder mn vriendin, ik verheug me er gruwelijk op
thnx.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:42 schreef Woesteling het volgende:
[..]
Ouch!![]()
Heel veel sterkte in ieder geval..
Begrijp mij niet verkeerd, ik denk niet dat jij er al vrede mee heb. Zou ik ook knap vinden....quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:07 schreef Woesteling het volgende:
Zo, dat is een aardige afstand.. Waar woon jij en waar woont je ex als ik vragen mag? En hoe vaak zagen jullie elkaar?
Ga in ieder geval lekker op vakantie en probeer niet zo veel aan haar te denken.. Maak lol met je broer en zijn vriendin en probeer niet al te veel dingen op te zoeken die je met je ex ook altijd graag deed.. In het begin niet tenminste.. (ik weet niet wanneer je erheen gaat)
Verder gewoon je emoties laten gaan, en zoek veel afleiding, heeft bij mij ook reuze geholpen.. (10 dagen geleden dat mijn ex het heeft uitgemaakt, maar heb er nu vrede mee).
ik woon in duitsland, in de buurt van leipzig, zij in eindhoven. we zagen elkaar toch wel twee lange weekenden per maand, maar zij kreeg telkens een enorme dip na zo'n weekend. en ach, dat het uitgaat is klote, maar niet het einde van de wereld, ik weet wel hoe ik er mee om moet gaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:07 schreef Woesteling het volgende:
Zo, dat is een aardige afstand.. Waar woon jij en waar woont je ex als ik vragen mag? En hoe vaak zagen jullie elkaar?
Ga in ieder geval lekker op vakantie en probeer niet zo veel aan haar te denken.. Maak lol met je broer en zijn vriendin en probeer niet al te veel dingen op te zoeken die je met je ex ook altijd graag deed.. In het begin niet tenminste.. (ik weet niet wanneer je erheen gaat)
Verder gewoon je emoties laten gaan, en zoek veel afleiding, heeft bij mij ook reuze geholpen.. (10 dagen geleden dat mijn ex het heeft uitgemaakt, maar heb er nu vrede mee).
Ik heb nu echt het gevoel van "jammer maar het is uit, tijd om weer verder te gaan". Ik heb er met heel veel mensen over gepraat, en heb echt ontzettend veel liggen janken, maar nu heb ik mezelf een aantal doelen voor ogen gesteld, en daar ga ik me op focussen. Ik ben erachter gekomen dat er toch nog heel veel mensen voor me klaar staan en dat heeft een superfijn gevoel gegeven..quote:Begrijp mij niet verkeerd, ik denk niet dat jij er al vrede mee heb. Zou ik ook knap vinden....
misschien komt dat ook wel dat ik met geen enkele ex dan ook nog maar een 'vrienden' relatie heb. Ik spreek helemaal geen enkele ex meer. Ik zie ze soms nog wel eens, dan kan ik er wel een babbeltje mee maken, maar dan hoor ik vaak dat zij nog wel eens terug denken. Maar dat heb ik helemaal nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:07 schreef Mavro het volgende:
[..]
Kweetniet hoor, maar je verdringt het wel heel erg. Kijk ik wil je ook geen gierend liefdesverdriet bij elke break up aanpraten, maar gelijk niks meer voelen nadat je het uitmaakt is toch raar. Dan voelde je daarvoor ook al niet zoveel meer lijkt me. Misschien dat je, als je een keer gedumpt wordt terwijl je zelf nog heel verliefd bent, je anders gaat voelen?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het wordt hier steeds drukker.
Manier van uitgaan speelt natuurlijk ook mee.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef Byte_Me het volgende:
ik krijg het idee dat ik het idee van uit elkaar gaan veel erger vond dan het uit elkaar gaan zelf. het is nu krap twee dagen geleden dat de knoop is doorgehakt, en hoewel het echt niet mijn keuze was, heb ik er nu al vrede mee. Tuurlijk ben ik niet happy, maar ook absoluut niet depri, zoals ik dat van andere breakups ken. zou ik dan toch minder van haar gehouden hebben dan ik dacht? Of zou het komen doordat we toch al ver uit elkaar woonden en ik niet in een of ander zwart gat val.
dat is toch echt per persoon anders. ik vind het namelijk wel werken. niet dat ik na een week al met een ander het bed in duik, maar ik vind het wel fijn om tussen twee serieuze relaties in weer ff lekker te sletten. ik heb ook gemerkt dat dat voor mij beter werkt om de laatste beetjes ex uit je hoofd te krijgen, wat natuurlijk weer een voordeel kan zijn voor de volgende relatie.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:16 schreef Sunshine2006 het volgende:
Scharrelen is echt niet de manier om over iemand heen te komen hoor. Trust me, been there done that! Je voelt je daarna alleen nog maar kutter omdat die meid in kwestie je toch niet ECHT kan geven wat je wilt en enkel afleiding is. Tevens is het ook enorm lullig tegenover de dame in kwestie.
Maar heeft ze dat nou ook toegegeven aan jou? Mss wilde die moeder wel van je af..quote:Op donderdag 7 december 2006 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou voor mij is het nu ook echt Game Over. Dinsdag nog met haar afgesproken nog gekust/ gezoend. Mailt haar moeder mij in één keer of wij elkaar gezien hadden. En uit dat gesprek blijkt dus dat ze allang een andere vriend heeft en mij al weken loopt ovor te liegen en hoop loop te geven. Heb haar nu gezegd dat ze dood voor me is en dat ze nooit meer contact met me moet opnemen.
Nee, ze ontkent nog steeds tegenover mij. Maar ik hoef geen contact meer met haar.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar heeft ze dat nou ook toegegeven aan jou? Mss wilde die moeder wel van je af..
Dan ging het kennelijk dus al langer slecht met de relatie, tochquote:Op donderdag 14 december 2006 19:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nee, ze ontkent nog steeds tegenover mij. Maar ik hoef geen contact meer met haar.
En idd, die moeder wou ook van me af, we hadden ruzie e.d. Maar als die moeder dus tegen mij heft gelogen dan moet ze bij haar zijn en niet bij mij. Dan moet ze maar haar best doen.
Als ze meteen de zaterdag nadat ze het uitmaakt een jongen ('haar beste vriend') bij haar laat slapen. En er allemaal gedichtjes/ foto's op zijn site staan hoe goed hij zich voelt bij haar (zijn vrouwtje). Dan wordt je daar niet vrolijk van.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dan ging het kennelijk dus al langer slecht met de relatie, toch.
Ik weet natuurlijk niet percies wat er allemaal speelt, maar als je het echt zo plotseling vanuit het niets hebt uitgemaakt, kan ik me wel een beetje voorstellen dat ze het er moeilijk mee heeft en nog belt.
Is dus geen kritiek of zo, maar gewoon ff mijn gedachte.![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als ze meteen de zaterdag nadat ze het uitmaakt een jongen
Ik snap het niet helemaal meer, jij had het toch uitgemaakt na het zoenen vanwege het bericht van die moeder?quote:Dinsdag nog met haar afgesproken nog gekust/ gezoend.
Hahahah, het was hiervoor al uit. Het is al een maand uit. Ik heb haar 3 weken niet gesproken toen belde ze schijnheilig op wij afspreken zij ontekken, zij mij zoenen, zij wil sexen ik zeg nee. Toen mailde haar ma naar mij en verteld dat ze wel wat had met die jongen.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het niet helemaal meer, jij had het toch uitgemaakt na het zoenen vanwege het bericht van die moeder?
Heb het draadje gelezen, maar toch...![]()
Ik geloof dat ik het nu snapquote:Op donderdag 14 december 2006 22:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hahahah, het was hiervoor al uit. Het is al een maand uit. Ik heb haar 3 weken niet gesproken toen belde ze schijnheilig op wij afspreken zij ontekken, zij mij zoenen, zij wil sexen ik zeg nee. Toen mailde haar ma naar mij en verteld dat ze wel wat had met die jongen.
Ik denk neit dat die in dit topic komen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:11 schreef enpe het volgende:
Zijn er hier ook mensen die weer wat met hun ex hebben gekregen na verloop van tijd? En waarbij dat goed ging en nu nog steeds goed gaat?
Ik. 2x. En dat ging niet goed.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:11 schreef enpe het volgende:
Zijn er hier ook mensen die weer wat met hun ex hebben gekregen na verloop van tijd? En waarbij dat goed ging en nu nog steeds goed gaat?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:11 schreef enpe het volgende:
hhahaha ja! t was naar 15 maanden uit en toen wilde hij me terug en blalbla, 9 maanden nog volgehouden maar sinds afgelopen definitief (en eindelijk! ) weer singlequote:Op zaterdag 16 december 2006 14:11 schreef enpe het volgende:
thnx voor de info, heb al weer 3 dagen sms contact met mn ex.quote:Op zondag 17 december 2006 12:11 schreef ChillOutje het volgende:
[..]
hhahaha ja! t was naar 15 maanden uit en toen wilde hij me terug en blalbla, 9 maanden nog volgehouden maar sinds afgelopen definitief (en eindelijk! ) weer singlezou mrgn 2 jaar hebben, maar tis echt big no no om je ex terug te nemen, want je moet je vertrouwen in hem weer terugwinnen enzo en werkt toch 9 vd 10 keer niet
![]()
Alleen komt alles van haar kant en laat ik niets van me horen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:43 schreef Sunshine2006 het volgende:
Tja idd kut kind, ze wil je gewoon aan het lijntje houden... lekker dan...
Heeft iemand hier een mening over of idee ofzo, in de zin van oorlogontwijkende oplossingen...quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:31 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik denk dat ik zelf straks nog veel meer last krijg van mn ex die het zelf toendertijd heeft uitgemaakt en het zo irritant vond dat ie dus ook minder aandacht van me krijgt (die zie ik dus elke week nog op dansen).![]()
Punt is dat ik de laatste tijd wel weer lekkerder in mn vel zit en dat ziet de buitenwereld ook. Feit is ook dat de mannelijke aandacht (en nee ik overdrijf echt niet) van alle kanten naar me toe stroomt . Kheb het voor t kiezen zeg maar...![]()
Nou zit er in diezelfde zondaggroep van dansen een jongen rond mijn leeftijd en die is opzich wel leuk, was me weleens eerder opgevallen. Ik kan op dansen of dat soort gelegenheden weleens wat semi arrogant overkomen (zonder opzet trouwens hoor!)...![]()
![]()
Om een lang verhaal kort te maken en alle uitdagingspogingen, leuk geplaatste opmerkingen naar elkaar toe en weddenschapjes en over te slaan, ik ben dus uitgenodigd voor een date donderdagavond (na afgelopen vrijdagavond met elkaar gezoend te hebben... mja... hij was nogal galant hehe).
Nou is het wel leuk en aardig allemaal en hij is ook heel galant wat dat betreft en weet goed hoe ie een vrouw moet behandelen maar ik weet niet of ik er wel aan toe ben en of t wel zo'n goed plan is. Ben bang dat ik het voor mezelf toch weer ga verpesten. Punt 1 ben ik nog niet 100% over mn ex heen en die 2 zitten nog eens in dezelfde groep op zondag dansen ook. En ook samen met degene die ik help op zondag die een oogje op me heeft (maar die gast is gewoon heel jong en super super onzeker over zichzelf, straks wordt ie nog down...) en mn eigen danspartner ziet me liever ook niet echt bezet. Geen idee waar die aandacht allemaal vandaan komt
.
Straks veroorzaak ik nog een gigantische oorlog in die groep! Ik kan niet zo 1,2,3 weer een relatie aangaan sowieso, that takes time, ik kan het gewoon nog niet. Ten tweede zal degene die ik help gezien zijn karakter gigantisch down worden (hoop niet al te depri) en mn ex wordt wss nog veel vervelender gezien ie dan WEER geen aandacht krijgt maar nu dubbelop.![]()
![]()
Waar heb ik mezelf nou weer in geholpen? Zo maak ik alleen maar problemen voor mezelf i.p.v. dat ik eruit kom![]()
![]()
![]()
je zegt zelf al dat je nog niet over je ex heen bent en nog geen relatie aan kan gaan, dan moet je het ook niet doen. Maar je moet niet niet een relatie aangaan om je ex, omdat je ruzie wilt vermijden dat is onzin. Je hebt niets met hem te maken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:43 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Heeft iemand hier een mening over of idee ofzo, in de zin van oorlogontwijkende oplossingen...![]()
![]()
Ik zou dat dansgroepje van jou even rechts laten liggen, en dat gewoon als hobby blijven zien. Ga buiten dat groepje eens kijken naar een leuke vent.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:43 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Heeft iemand hier een mening over of idee ofzo, in de zin van oorlogontwijkende oplossingen...![]()
![]()
oh wacht ik snap hem al er staat dubbel "niet".quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
je zegt zelf al dat je nog niet over je ex heen bent en nog geen relatie aan kan gaan, dan moet je het ook niet doen. Maar je moet niet niet een relatie aangaan om je ex, omdat je ruzie wilt vermijden dat is onzin. Je hebt niets met hem te maken.
Jamaar in mijn stad buiten de dansschool lopen alleen maar van die boeren hehequote:Op dinsdag 19 december 2006 15:49 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Ik zou dat dansgroepje van jou even rechts laten liggen, en dat gewoon als hobby blijven zien. Ga buiten dat groepje eens kijken naar een leuke vent.![]()
Owjah, mijn ex is een slet, en voor goed uit mijn hart, hoe zeer dat ook doet![]()
* flappiewappie gaat weer leren slecht topic dit rakelt alles weer op![]()
ja heb ongeveer zon tongytonylicky verhouden met mijn exquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:23 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Jamaar in mijn stad buiten de dansschool lopen alleen maar van die boeren hehe![]()
![]()
Ach ik denk dat ik ook wel gewoon plezier kan hebben mag ik hopen... Daten hoeft heus niet meteen vaste relatie te betekenen. Ben alleen meer bang dat die ander dan meer van me verwacht dan dat ik kan geven...
![]()
![]()
Is het trouwens zo erg dat je je ex gewoon een slet noemt???![]()
Waarom schrikken als je al een nieuwe vriend hebt? Just curious....quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:32 schreef GorgeousRose het volgende:
Mjah.. Mijn ex heeft me geblockt en verwijderd van msn nadat hij te weten kwam dat ik een andere vriend heb... Terwijl dat gesprek juist zo vriendelijk en soepel verliep... En nu heeft hij allemaal msn namen waar ik toch wel een beetje van schrik. Mah jah, wat doe je ertegen? "Gewoon loslaten"
Ohw even ter informatie, hij heeft het uitgemaakt.
miss zijn t hele agressieve of hele depressieve msnnamen, daar zou ik ook van schrikken ook al voel ik niks voor mn ex meerquote:Op woensdag 20 december 2006 00:22 schreef FrozenFlame het volgende:
[..]
Waarom schrikken als je al een nieuwe vriend hebt? Just curious....
Nee dat niet zo zeer... Ze gaan over van dat je geen relatie nodig hebt voor sex en dat er nu allerlei mogelijkheden voor hem open gaan.. Voor mij komt het nogal over dat hij mij vooral gebruikte voor de sex, en dat komt toch wel hard aan omdat hij het altijd ontkent heeft...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:46 schreef ChillOutje het volgende:
[..]
miss zijn t hele agressieve of hele depressieve msnnamen, daar zou ik ook van schrikken ook al voel ik niks voor mn ex meer
ik vraag me af: hoe weet je wat voor msn namen hij heeft als hij je geblokt en verwijderd heeft?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:32 schreef GorgeousRose het volgende:
Mjah.. Mijn ex heeft me geblockt en verwijderd van msn nadat hij te weten kwam dat ik een andere vriend heb... Terwijl dat gesprek juist zo vriendelijk en soepel verliep... En nu heeft hij allemaal msn namen waar ik toch wel een beetje van schrik. Mah jah, wat doe je ertegen? "Gewoon loslaten"
Ohw even ter informatie, hij heeft het uitgemaakt.
via via?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:46 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
ik vraag me af: hoe weet je wat voor msn namen hij heeft als hij je geblokt en verwijderd heeft?
Een vriendin van me heeft hem ook in haar lijst staan, en als ik dan bij haar ben, zie ik die msn namen...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:46 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
ik vraag me af: hoe weet je wat voor msn namen hij heeft als hij je geblokt en verwijderd heeft?
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:37 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft hem ook in haar lijst staan, en als ik dan bij haar ben, zie ik die msn namen...
Voor iedereen die vage smsjes begrijpt... uhum.....quote:Op woensdag 20 december 2006 16:23 schreef Sunshine2006 het volgende:
Dat afspreken werkt alleen maar averecht joh... dan heb je daarna nog veel meer pijn... is niet aan te raden hoor...
Hij heeft het niet over alle vrouwenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:30 schreef Sunshine2006 het volgende:
Zucht...... waarokm moeten alle vrouwen toch altijd hoeren worden benoemd als ze iets doen wat je niet aanstaat....![]()
![]()
idd, trust mequote:Op woensdag 20 december 2006 17:29 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
. Ik heb altijd een boel vragen gehad omtrent de "scheiding" welke ze nooit beantwoord heeft.
hoop dat ik dan wat kan los peuteren, denk dat ik wel sterk genoeg ben voor de confrontatie, volgende week woensdag een date met meisje van mijn afdeling (als alles goed gaat)
mja, blijft irritant, er is altijd nog een beetje gevoel, maar hoe langer ik er over na denk, the less I care![]()
Lijkt me wel duidelijk wat hij op doelt met zijn smsje. Hij spreekt het alleen niet letterlijk uit, omdat het nu spannender blijft.. of omdat hij niet weet of jij het wel wil en er dan altijd nog een andere draai aan kan geven?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Voor iedereen die vage smsjes begrijpt... uhum.....
quote:Op donderdag 21 december 2006 01:38 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk wat hij op doelt met zijn smsje. Hij spreekt het alleen niet letterlijk uit, omdat het nu spannender blijft.. of omdat hij niet weet of jij het wel wil en er dan altijd nog een andere draai aan kan geven?
Ik praat toch goed mee?quote:Op donderdag 21 december 2006 01:46 schreef gekke_sandra het volgende:
En nu ga je dus niks vertellen?
Wacht maar af. Die kant gaat het niet op. En zoals ik al zei, tis geen wildvreemde voor me en dit soort dingen doet ie weleens meer expres. Net als alle cliches op tafel gooien die ik dan weer backfire.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:38 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk wat hij op doelt met zijn smsje. Hij spreekt het alleen niet letterlijk uit, omdat het nu spannender blijft.. of omdat hij niet weet of jij het wel wil en er dan altijd nog een andere draai aan kan geven?
dus dat....quote:Op donderdag 21 december 2006 01:32 schreef Duracell het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over alle vrouwen
Misschien is ze in dit geval vreemdgegaan.
Dan is de benaming wel correct![]()
doen, en dan ook gewoon vertellen dat dit je dwars zit, je bereikt niks als je erom heen gaat draaien en vaag gaat zitten doen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:47 schreef HiddeRV het volgende:
Jeetje. Wat een avond gister. Illegaal op een feest binnengekomen waar me ex ook was. Het is nu 3 maanden uit bijna en maand geleden dat we voor het laatst zoenden.
Er zijn 2 meisjes die ik wel leuk vind, maar zij maakt me nog steeds onwijs aan het twijfelen. Daarnaast zijn het vriendinnen van haar... Ik wil nog niks met 1 van die meisjes beginnen vanwege me ex... ik geef nog teveel om haar en heb beetje wakker gelegen erover vannacht. Ik wil haar nog even spreken gewoon gezellig praten voor de kerst. (ga zaterdag weg) Zijn nu wel vrienden enzo kunnen nog altijd leuk praten met elkaar...
Ik denk dat het niet goed is om wat met een vriendin van haar te beginnen (gewoon een vriendin, niet hartsvriendin oid)
Ook gaf ze weer vage flirts naar me en hints dat ze niemand leuk vindt enzo... Straks benk 4 dagen weg en ik wil haar absoluut niet in mijn hoofd hebben....
maar ik wil haar doodgraag nog even zien voor de kerst, zal ik dat proberen ofnie?
Ik zou het op meer dan 60% houden, dan leg je de lat voor je zelf niet zo hoog. Accepteren dat er altijd *iets* speelt, maar dat het nu tijd is om verder te kijken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:24 schreef fakenick het volgende:
Ik baal er behoorlijk van maar zolang ik haar nog niet 100% uit mn hoofd kan zetten, kom ik geen stap verder in mn leven. En ik ben straks bijna 30 en dan hoop je toch wel dat je ooit nog weer es een vaste relatie krijgt.
En how about 'minder zien' ipv helemaal niet meer? Laat het een paar weekjesmaandjes rusten ofzo. Voelt kut, maar het biedt je meer ruimte om verder te kijken..quote:Eigenlijk is op dit moment de enige manier om eroverheen te komen, door haar niet meer te zien. Maar ze is toch een goede vriendin van me, en die zet je ook niet zomaar opzij. Ik weet niet meer wat te doen...
ja maar het is toch beter omdat te bespreken dan weg te drukken?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:32 schreef Stampurtjuh het volgende:
jah ik persoonlijk zit ook wel met vragen , maar ik heb geleerd dat ik ze beter niet kan stellen.
omdat het beter is om het verleden te laten rusten en pas weer op te pakken als er weer een sprankeltje hoop is.
juist omdat je dan gevoelens gaat oprakelen en daardoor ontstaan frustraties en dus ook woede.
Oh sorry, verkeerde topik.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:37 schreef Stampurtjuh het volgende:
waar heb jij het over juiced dit gaat over de kunst van het loslaten van een ex niet over het aanlaten of uitmaken van een relatie
Ook er over praten lost het niet per definitie op. Je kan het proberen, je kan het ook loslaten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
ja maar het is toch beter omdat te bespreken dan weg te drukken?
Das negatief toch?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef Sunshine2006 het volgende:
Mijn ex zijn vriendengroep stookte hem wel tegen mij op ja. En hij is zo lekker beinvloedbaar...
och een smsje en ik ben al weer een maand terug...quote:Op donderdag 28 december 2006 19:58 schreef MoChe het volgende:
[..]
Das negatief toch?
Soms heb je wel van die dagen dat je aan iemand moet denken en dat dan gelijk heel je dag verneukt is...
jep hier. zijn vrienden keurden mij af, ik was niet serieus genoeg, niet simpel genoeg, had teveel een eigen mening. uiteindelijk koos ie voor zijn vrienden, was er helemaal kapot van, hij was mijn grote liefde, was er al 4 jaar gek op. hebben uiteindelijk 8 maanden iets gehad.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:38 schreef HiddeRV het volgende:
Hebben jullie welles gehad dat het uit is gegaan omdat je vriendengroep niet mixte met je vriendin/haar vrienden?
Volgens mij was dat ook een van de redenen dat het uit is namelijk...
Wow. Dat lijkt wel mijn tekst en droom.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:22 schreef zwartedoos het volgende:
Vannacht echt een enorme nachtmerrie gehad over een ex, geen zin om het allemaal hier te schrijven maar het komt erop neer dat dat gesprek eigenlijk in RL had moeten plaatsvinden, heb zoveel te horen gekregen achteraf hoe hij over mij dacht, en dat was zo dubbel en onbegrijpelijk dat ik het liefste de waarheid uit hem zelf had willen rammelen, net zoals in mijn droom...maja dan zou hij waarschijnlijk toch weer niet eerlijk geweest zijn en ik heb geen zin meer in zijn leugens, wil het gewoon afsluiten nu,![]()
Heeft allemaal al veels te lang geduurd![]()
Heb je dat ook in dit topic geschreven? Zoja dan lees ik effe terugquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow. Dat lijkt wel mijn tekst en droom.![]()
Nee, maar heb in het verleden ook weleens over mijn ex gedroomt dat ik hem goed de waarheid vertelde (luchtte wel op) en boos op hem was.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:36 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Heb je dat ook in dit topic geschreven? Zoja dan lees ik effe terug![]()
Luchtte in mij droom ook echt op, totdat ik wakker werd en besefte dat ik die antwoorden dus helemaal niet had gekregenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar heb in het verleden ook weleens over mijn ex gedroomt dat ik hem goed de waarheid vertelde (luchtte wel op) en boos op hem was.
Bedoelde met "mijn tekst" omdat ik zoiets ook gezegt had kunnen hebben omdat ik precies dat zelfde gevoel gehad heb als wat jij nu globaal beschreef.
Heel strange.![]()
Iddquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef vencodark het volgende:
Ja vind ik ook. Soms zijn mannen zulke eikels!![]()
Zo, dat lucht ook op. Nu nog een keer tegen hem zeggen.![]()
Ja dat is ook weer zo maar heb het idee dat hij er toch niet voor in zou zijn, een gesprek bedoel ik, onder het mom van dat ik labiel ben enzo(heeft ie een handje aan, iedere ex is zogenaamd labielquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:50 schreef vencodark het volgende:
True. Maar soms lucht het op om eens zonder gevolgen lekker boos te mogen zijn op hem.![]()
Laten doen? Of bedoel je niet doen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef vencodark het volgende:
In dat geval gewoon laten doen indd. Wie weet wat voor staartje het nog kan krijgen. Ik heb ondertussen al enkele staartjes gehad waarvan ik dacht: Wat is dit nou weer?
Maar ja, dat lijkt nu wel over te zijn.![]()
Ik zou er niet meer veel energie indd. insteken. Genoeg is genoeg en dus gewoon laten lopen zoals het loopt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:09 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Laten doen? Of bedoel je niet doen?
Snap het, kan het af en toe alleen niet uitstaan dat hij zo laf is, als hij daadwerkelijk dat allemaal gezegd heeft over mij en die dingen gedaan heeft dan moet hij daar ook gewoon voor uitkomen...maar als ik anderen exen mag geloven dan doet hij dat dus bij iedere meid. Best triest eigenlijk. Vraag me af hoe je dan nog in de spiegel kan kijken zonder te kotsen van jezelf.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou er niet meer veel energie indd. insteken. Genoeg is genoeg en dus gewoon laten lopen zoals het loopt.
Niet allerlei acties ondernemen aangezien "wraak" heel zoet kan zijn.
Snap je? Just let it be.![]()
Dat soort dromen heb ik ook gehad. Het was uit, maar we zagen elkaar nog...sliepen nogsamen en nog wel meer. Ik droomde dat hij zelfmoord¨pleegde...echt verschrikkelijk, tranen liepen over mijn wangen toen ik wakker werd(naast hem) Ik vertelde het en hij maakte er een grapje van. 1 tip, ga nooit terug naar je exquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Mavro het volgende:
Wees blij dat je dromen hebt waarin je de waarheid uit je ex ramt.
Ik droomde vannacht dat mn ex kanker had en helemaal alleen was. En toen wilde ik hem helpen, omhelzen, er voor hem zijn en hij wees me gewoon af.
Dan heb je pas een kutdag als je wakker wordt... ik heb me nog nooit zo afgewezen gevoeld.
True, dromen kunnen een raar effect op je hebben. Wat ik al niet gedroomd heb over mijn ex: dat hij zwaar aan de cocaine was (hij was mager, bleek, zwarte kringen rond zijn ogen), die droom leek zo echt...wordt er nog een beetje naar van.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Mavro het volgende:
Wees blij dat je dromen hebt waarin je de waarheid uit je ex ramt.
Ik droomde vannacht dat mn ex kanker had en helemaal alleen was. En toen wilde ik hem helpen, omhelzen, er voor hem zijn en hij wees me gewoon af.
Dan heb je pas een kutdag als je wakker wordt... ik heb me nog nooit zo afgewezen gevoeld.
Ik las: ...bovenop haar ga staan....quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:53 schreef flappiewappie het volgende:Ik weet wel dat iig niet mijn gelijk kom halen, maar gewoon boven haar ga staan.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:24 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dat soort dromen heb ik ook gehad. Het was uit, maar we zagen elkaar nog...sliepen nogsamen en nog wel meer. Ik droomde dat hij zelfmoord¨pleegde...echt verschrikkelijk, tranen liepen over mijn wangen toen ik wakker werd(naast hem) Ik vertelde het en hij maakte er een grapje van. 1 tip, ga nooit terug naar je ex![]()
10000% overeenkomst.quote:Op zondag 31 december 2006 01:36 schreef noda het volgende:
Heb het 1.5 maand uit (na 1.5 jaar) en mn ex heeft al een ander. Door zoiets voel je je snel niet goed genoeg en bedrogen.
Het blijkt dat ze die 'ander' al kende voordat het uit was. Voor zover ik mn ex dacht te kennen zal ze wel niet fysiek vreemd zijn gegaan, maar emotioneel? Ja ja het is duidelijk, ik zit nog in de acceptatie fase.
Maar het feit dat ze al een 'ander' heeft gaf me wel een klap. Helemaal nu ik signalen van eerder koppel aan die 'ander'. Dan probeer je die linken te leggen, je ligt uren wakker. En zij? Ze duikt alweer in de volgende relatie. Niet eerlijk.
Ik kan er wel meer over vertellen maar ben bang dat ik dan in herhaling val.![]()
Wat wil je horen?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog iemand een update?
Ik reageer even on der mijn adnere account die andere is geblockt om een 'kinderachtige' rede. (als fok deze ook wil blokken gaan ze hun gang, maar ik gedraag me hier).quote:
Toevalligquote:Op zondag 31 december 2006 01:43 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
10000% overeenkomst.Echt helemaal exact hetzelfde verhaal hierzo.
Sorry, ik ken de situatie niet en zeg daarom vast dingen die nergens op slaan, maar was je ex altijd al zo?quote:Op zondag 31 december 2006 17:02 schreef NotoriousJw het volgende:
Oke, leuk (tongytongylickylicky) me ex zat hier dus net gezellig in één keer met me moeder te praten. Ik kwam thuis zag ik haar tassen staan. Ben even flink tekeer gegaan wat ze hier kwam zoeken en of ik niet duidelijk was. Zogenaamd kwam ze voor me moeder. Me moeder heelmaal overstuur, dat ik normaal moet doen en dat ze voor haar kwam. Onzin....ben weer terug bij af, klote kind.
Kop op man!quote:Op maandag 1 januari 2007 06:51 schreef ChillyWilly het volgende:
Op een avond als deze merk je dat het moeilijker loslaten is dan je in eerste instantie had gedacht. Was er altijd wel nuchter over, maar voel me vandaag toch kut. Iedereen heeft een hoop lol, de mooiste meisjes staan te bekken met de grootste losers, maar je komt zelf niet in de stemming omdat het meisje waar je de afgelopen jaren altijd op kon rekenen er opeens niet meer is.![]()
Mjah, mijn ex woont nog in bij haar nieuwe vriend, ze heeft de schurft aan mijn nieuwe vriendin (ze waren ooit bevriend) en ik voel me heel gelukkig met mijn nieuwe liefde.quote:Op zondag 31 december 2006 12:01 schreef NotoriousJw het volgende:
Maar hoe het met iedereen gaat natuurlijk?!
Heej,quote:Op maandag 1 januari 2007 20:29 schreef peachess het volgende:
hey,
mijn ex heeft uit 3 weken geleden gedaan gemaakt na 3 jaar. hij zei dat ie me nog wel graag ziet maar op een andere manier. een hele week in bed gelegen 5 kilo afgevallen
. nu heb ik hem ondertussen al 2 keer terug gezien . 1 keer op een td waar die nogal redelijk afstandelijk deed, en nu dus gisteren. we waren allebei nogal redelijk dronken en we hebben verscheidene keren met elkaar gekust
. toen zijn we naar buiten gegaan en hebben we ook nog eens sex gehad :s . nu hebbek weer heel de dag aan hem zitten denken. terwijl dat ik de laatste week helemaal niet meer aan hem heb zitten denken . voel mij echt kut nu . ik hoop altijd da die me nog terug wilt maar ik weet toch da da niet ga zijn
ik heb de mooiste afsluiting ooit gehad,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
Eindelijk het vorige jaar afgesloten :). 2006 was voor mij een behoorlijk gemixt jaar: eerst na ruim 4 jaar mijn vorige relatie verbroken, en 3 maanden later een nieuwe vriendin gevonden waar het nog steeds goed mee gaat, heb oud en nieuw bij haar gevierd.
Ook met mijn ex heb ik nog steeds af en toe contact. Sinds zij ook weer bezet is kunnen we weer redelijk met elkaar opschieten.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 31-12-2006 15:26:13 ik durf het niet 31-12-2006 15:27:36 als wij nou gaan vechten voor ons wordt het niks 31-12-2006 15:27:41 de manier waarop ik nu leef 31-12-2006 15:27:47 kun je jij niet mee dealen 31-12-2006 15:27:56 en ik vertik het om het anders te doen 31-12-2006 15:28:49 sorry dat ik dan gelijk zo moet doen 31-12-2006 15:28:57 ik weet dat doe ik niet goed 31-12-2006 15:29:06 en dat zal ik ook wel altijd fout blijven doen 31-12-2006 15:29:34 blok en verwijder mij maar weer ik wil jou geen pijn ozo aan doen 31-12-2006 15:29:40 en op dit moment doe ik he tniet echt goed |
Idd je wordt alleen maar gek van het constante gepieker. Soms is het beter om iets achter de rug te hebben en gewoon verder gaan met je levenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:07 schreef alvave het volgende:
moet ook ff mn ei kwijt....
nu anderhalve week uit..:(.. en naar mijn gevoel om niks terwijl er wel echt redenene waren. Maar voor mij niet waard zoiets moois kapot te maken.
Had net weer ff een inzinking. Eergister hebben we nog een hele dag gesmst met neutrale smsjes, maar daaruit probeer ik "met mn gekke kop" dan nog iets positiefs uit te halen.. zodat het lijkt of ze misschien nog wel.
Ik moet er echt mee stoppen... Maar ik wil mezelf later niet schuldig voelen als zei nog geprobeerd heeft om te peilen of ik nog wilde dat ik dan "bot" gereageerd heb zodat ze dat opgaf....
Gek maak ik me... Moet er mee stoppen.. wil het niet.. maar moet het wel.. wil het niet.. maar moet wel....
Het vervelendste is nog wel als het niet aan ziet komen. Dan is het helemaal een schok.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef jagermeister1 het volgende:
Nou.. ik meld me ook maar weer. Het is vandaag precies 2 weken uit na een relatie van 5 maanden.
Voor de geïnteresseerden in mijn verhaal... zie mijn topic: Wat bezielt vrouwen die relatiehoppen
Ben er toch goed ziek van. Wat heb ik het tof met haar gehad, en nu flikt ze me dit.
Thanks!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:01 schreef noda het volgende:
[..]
Het vervelendste is nog wel als het niet aan ziet komen. Dan is het helemaal een schok.
Sterkte!
Meestal is je voorgevoel juist en gewoon je gezond verstand gebruiken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:23 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Thanks!
Het ging zo goed, maar we hadden issues over haar gedrag t.o.v. andere gasten. Ze zwoor dat ik me niet druk hoefde te maken. Achteraf was ik dus toch niet gek.
Is hij wel vaker vreemd gegaan of is dit de eerste keer?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
Nou, hier kom ik me dan melden ....
Het is uit. Sinds ruim een week, ik ben er kapot van. 5 kilo lichter en jank zowat de hele dag
Ik ben besodemieterd bedrogen en belogen en nog wil ik hem het liefste op ahngende pootjes terug zien komen. Waarom? Waaarom die vernedering?
Ik kan hem niet loslaten.... hij mij ook niet.
Dat maakt het nog moeilijker, dagelijks kontakt (zien en bellen) Als we elkaar zien gedraagt hij zich zielig... as in "wat heb ik kapot gemaakt" en "ik wil mijn meisje helemaal niet kwijt ben ik bang" en "waarom maak ik steeds zulke grote fouten en maak ik alles kapot
Juist door het verdriet dat hij heeft wil ik hem meer en meer terug, hoewel ik weet dat dat onzin is, want het is eigenlijk voor altijd stuk.
Ik had mijn vermoedens, had zelfs duidelijke bewijzen zoals intieme sms-jes en nog wilde ik het niet zien. Nu nog niet geloof ik.
Ik hou zo vast aan het oude, ben bang dat ik ga toegeven asls hij wel op hangende pootjes terug komt (wat ik werkelijk de hele dag door hoop, terwijl ik weet dat dat absurd is en onmogelijk nog een normale goede relatie samen te hebben)
Je leest, ik loop behoorlijk tegen de muren op en weet mezelf geen raad.
Hoop hier wat steun en ervaringen te vinden ....
Ouderwets? Als je vriend of vriendin vreemd gaat hoort het toch gewoon voorbij te zijn? Nouja, dat is mijn mening. Als mijn toekomstige vriendin ooit vreemd gaat is het gelijk over. Ik vind het ook enigsinds vrouw onterent om te zeggen dat ze het maar moeten accepteren. Als je niet meer van je partner houd en je komt een ander tegen, maak het uit en ga met die ander. Maar eerder of anders niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:09 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Is hij wel vaker vreemd gegaan of is dit de eerste keer?
Als je hem zijn uitstapjes vergeeft kun je wel degelijk nog een normale goede relatie samen hebben. Het klinkt misschien een beetje ouderwets, maar (veel) mannen zijn nou eenmaal zo. Met een hoop zelfvertrouwen sta je daar boven.
Je moet nog lang niet aan die vakantie denken, want daar kan je stiekem hoop van krijgen. Dat het dan weer goed komt blablabla. Verder gaan met je leven en genieten! En ook zeker genieten van de vakantie, maar die is pas over een half jaar, dus daar nog niet aan denken. Voor de rest veel succes er mee!quote:Op maandag 8 januari 2007 10:53 schreef Redzor het volgende:
Zo het is al weer sinds october 25 dat het uit is gegaan,
ze had geen gevoelens meer, en dan kun je wel doorgaan maar dat helpt ook niet echt.
het verhaal staat hier ook wel ergens,
ben er echt kapot van geweest zag het niet meer zitten, muren kwamen op mij af en ontvluchte het huis.
veel afwisseling alsmaar bezig blijven en andere gedachtes krijgen. maar zodra ik weer alleen was begon het weer allemaal wat zijn gevoelens soms zo klote om het zo maar te zeggen.
Heb me opeens ook afgevraagd waarom zoveel feestdagen in december zitten, dan ben ik ook nog eens jarig enzo en toen kwam er weer een dipje.
Maar nu in het nieuwe jaar wil ik niet meer achterom kijken alleen vooruit heb ook alweer contact gekregen met een ander meisje veel chatten emailen smsen maar nog maar 1x gezien. Ik wil het rustig aan doen want ben nog niet 100% eroverheen. maar sindsdien gaat alles sneller, andere gedachten weer. Weer een lichtpuntje.
Maar in de zomer zal ik weer een dipje beleven denk ik, omdat ik dan mijn ex weer terug zal zien praat niet meer met haar en ze woont ook niet in de buurt dus kom haar ook niet tegen. maar in de zomer zit ik op de camping en daar staat zij ook, daar is het ook allemaal begonnen dus weet niet hoe ik me dan voel.
Zeg maar bang voor het onbekende.
maar nu blijf ik positief denken dacht dat er geen hoop meer was, maar ben er juist sterker doorgeworden heb ik zelf door. zoals een kameraad van mij zei
Liefde is als een balletje klei
De eerste paar keer dat er in gesneden wordt, is de snee diep...Heel diep
Maar naar mate het balletje verder rolt
Wordt de klei steeds harder
En de sneeën dus ook steeds kleiner.
maar het gaat weer goed sinds maanden en hopelijk overkomt het jullie ook weer.
De eerste is er niet met een ander vandoor gegaan. Het werkte gewoonweg niet meer tussen ons, maar toen ze eenmaal weg was viel ik in een gat. We woonden zo'n 2.5 jaar samen en hadden iets van 5.5 jaar een relatie. Na een half jaar was ik redelijk opgekrabbeld en genoot van de mooie zomer. Was nog lang niet over haar heen, maar door veel leuke dingen te doen met mijn maten, was de pijn en stuk minder.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
@ Jagermeister: Heb ik ook. Nog steeds checken enzo. Bij mij is dit de 2e keer in 2 jaarBeide keren zijn ze er met een ander vandoor gegaan. Ze belde vridjag dat ze me terug wilt enzo en ontkent alles. Vind ik net een foto door mijn obsessieve gedrag van haar en haar nieuwe lover in haar bed, hij zonder shirt onder de dekens met haar, kussend.
Ben weer goed ingestort.
haha.. dat heb ik gisteren gedaan. Weg met al die meuk die achteraf geen kont voorstelde! Ik moet zo min mogelijk dingen om me heen hebben die me aan haar herinneren.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Net alle inboxen, outboxen en alle andere smsboxen van mijn mobieltje geleegd. Weg met die blijkbaar nietsmeenende "ik laat je nooit meer gaan", "je komt nooit meer van mijn af .." en "ik hou van jou's" van een tijd terug.
Tijd voor nieuwe leuke berichtjes
Mmmhh, ja ik geloof alleen dat ik in mijn delete all geweld een paar belangrijke telefoonnummers, die in smsjes stonden en ik nog niet opgeslagen had, heb verwijderd. Oeps.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef jagermeister1 het volgende:
haha.. dat heb ik gisteren gedaan. Weg met al die meuk die achteraf geen kont voorstelde! Ik moet zo min mogelijk dingen om me heen hebben die me aan haar herinneren.
Nu ik dit lees, heb ik pas door dat ik de afgelopen 2 weken obsessief gedrag vertoon. Ik heb zojuist alle zooi die ik van haar heb gedelete. Ik heb op papier een aantal dingen geschreven zoals : ' Verder gaan met je leven! doet zij ook! 'quote:Op maandag 8 januari 2007 23:09 schreef jagermeister1 het volgende:
Hebben jullie niet dat je obsessief gedrag gaat vertonen?
Al haar spullen heeft ze meegenomen. 1 kledingstuk was ze vergeten en die heb ik dan ook gewoon weggedonderd. Verder alles wat me aan haar herinnerd weggedaan of opgeborgen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:20 schreef LordVan het volgende:
Kleren verbranden die ik hier nog heb liggen is opzich wel een goed idee.
Ben bang dat mijn ex over een tijdje ook weer pogingen gaat wagen. Ze kan er namelijik niet tegen als ze wordt afgewezen en dat is nu precies wat ik ga doen als ze weer in de kroeg is. Lekker negeren en doen alsof ik haar al lang en breed ben vergeten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:56 schreef Sunshine2006 het volgende:
Van het weekend voor het eerst sinds 3 maanden weer face to face on speaking terms met mn ex. Beste wensen wensen en daaruit kwam een gesprekje rollen. Relax gewoon, niets geen ernstige dingen. En hij was zelf ook zeer geinteresseerd.![]()
Het vreemde is dat ie nu na de tijd van negeren zn houding weer op naja hoe zal ik het zeggen, standje indruk maken had gezet. Beetje bijdehand doen op een leuke manier en me met sterretjes ogen aan staan te kijken, beetje het mannetje uithangen. Precies zoals voordat onze relatie ooit begon...![]()
![]()
Pfff.... ik snap het niet meer...![]()
Dat is pas irritant ja, dat het echt puur om dr ego gaat en ze je niet echt terug wilt. Rare bij mij is dat hij echt precies zo deed als dat ie me toendertijd probeerde te versieren om een relatie met me te krijgen... En dat vind ik zo vaag... Want als ik t eerlijk zeg is het wel mn grote liefde (geweest) en zou ik graag in zn koppie willen kijken offie dit nou echt meent...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:14 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ben bang dat mijn ex over een tijdje ook weer pogingen gaat wagen. Ze kan er namelijik niet tegen als ze wordt afgewezen en dat is nu precies wat ik ga doen als ze weer in de kroeg is. Lekker negeren en doen alsof ik haar al lang en breed ben vergeten.
Tja.. ze heeft nu iemand anders, maar ik gok dat dat niet lang stand gaat houden. Het leven dat die vent lijdt is ... hmm.. op zijn zachtst gezegd geen leven dat je succesvol met een relatie kan combineren. (Lees: veel drugs en heel veel drank) Op het moment is dat wel iets dat bij haar aansluit, maar ik weet zeker dat ze hier snel van genezen is en dan zal ze óf weer op jacht gaan naar een nieuw slachtoffer, óf weer met mij proberen aan te pappen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:46 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Dat is pas irritant ja, dat het echt puur om dr ego gaat en ze je niet echt terug wilt. Rare bij mij is dat hij echt precies zo deed als dat ie me toendertijd probeerde te versieren om een relatie met me te krijgen... En dat vind ik zo vaag... Want als ik t eerlijk zeg is het wel mn grote liefde (geweest) en zou ik graag in zn koppie willen kijken offie dit nou echt meent...![]()
Dat zal idd niet lang stand houden gok ik zo, maar in dit geval vind ik idd dat je het goede doet hoor. Je hoeft je echt niet te laten gebruiken. Want dat is dan wat ze gaat doen zo in de zin van "gebrek aan beter" en dan moet je maar denken dat je zelf stukken beter verdient!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:47 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Tja.. ze heeft nu iemand anders, maar ik gok dat dat niet lang stand gaat houden. Het leven dat die vent lijdt is ... hmm.. op zijn zachtst gezegd geen leven dat je succesvol met een relatie kan combineren. (Lees: veel drugs en heel veel drank) Op het moment is dat wel iets dat bij haar aansluit, maar ik weet zeker dat ze hier snel van genezen is en dan zal ze óf weer op jacht gaan naar een nieuw slachtoffer, óf weer met mij proberen aan te pappen.
Eigenlijk had ie niet echt negatieve dingen, hij was perfect. We zijn beide alleen gigantisch koppig, that' s it eigenlijk. Ik zeg ook niet voor niks dat ie zeg maar (stiekem nog steeds...quote:Erg goed is om als je aan je vriendin weer denkt aan negatieve dingen van haar te denken.. dat hielp mij heel erg. Dan wordt je realistischer en zie je dat zij helemaal niet 'de enige is '.
Ellendige situatie en ik hoop dat ze indd. verleden tijd is maar zal toch lastig zijn haar zomaar achter je te laten. iig good luck.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:48 schreef Stevie_ het volgende:
Mja, naja, ze heeft haar zelf vandaag nu dubbel voor 'lul' gezet. Ze stuurde vanmiddag een smsje naar het verkeerde nummer, naar mij namelijk. Dat smsje was bedoeld voor een ene 'Raynaúd'. Ze belde me er meteen achter aan om het uit te leggen. In het smsje stond namelijk 'Raynaud, het lijkt me heeerlijk om je weer te zien. Hopelijk tot snel, lief'.
Schijnbaar liep er iets met ene Raynaud ook al langer wat. Alleen heeft hij al een vriendin, zo legde het hulpeloze meisje uit...
Naja, moet niet gekker worden he? Ik heb haar dus de mond gesnoert d.m.v. wat groffe uitspraken en haar het één en ander toe te wensen. Ze is nu defenitief verleden tijd.
:S
dat kreeg je te horen terwijl die ex naast haar op de bank zat?!? damn, dan kreeg ik nog liever een smsje dat het uit is.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:31 schreef Type-R het volgende:
Ik heb nu ook de eer dat ik hier mag reageren
een hele maand haar niet kunnen zien omdat ik op vakantie was enzo, lange afstands relatie (eindhoven - hengelo 185km).
ik zo vandaag de eerste keer ernatoe sinds de hele maand, ze maakte me helemaal dol met lieve sms'jes ik mis je blablabla...
Kom ik daar aan - Zit haar ex daar gezellig op de bankEn mij wou ze ff leuk vertellen dat ze goed heeft zitten nadenken en dat ze toch niet met me verder wilt gaan.
GVD dat hele kuteind zitten rijden voor deze shit.
Die ex zat daar al het hele weekend daar. Maar het was mijn fout vond ze dat ik dacht dat daar meer achterzat. "We zijn goede vrienden meer niet"
Ik weet wat je doormaakt man. Zie mijn post elders in R&P. Het best is volgens mij om alle contact met haar te verbreken. Misschien dat jij (of zij) over een paar maanden weer contact kunt zoeken als je daar behoefte aan hebt. Maar op dit moment is het belangrijkste dat je voor jezelf kiest en doorgaat met je eigen leven. Dus veel afspreken met vrienden en vriendinnen en zoveel mogelijk leuke dingen gaan doen en afleiding zoeken. Dan is het een kwestie van tijd voor je minder aan d'r gaat denken. Ik wil niet zeggen vergeten, want zeker als je 2 jaar iets hebt gehad zal dat niet gebeuren door al je ervaringen met haar. Wanneer je nu voor jezelf kiest is de kans groot dat je het snel een plek kan geven, wanneer je contact met haar houdt is die kans een stuk kleiner en blijft ze je bezig houden. Good luck!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:36 schreef Stevie_ het volgende:
Ah, ik meld me ook even aan.
Afgelopen maandag kwam me vriendinnetje me vertellen dat ze de dag daarvoor 'vreemd' was geweest. Na twee jaar relatie is gebleken dat ze al die tijd een jongen achter de hand had gehouden, iemand waar ze ook enig zwak voor had aangezien ze ooit ontzettend verliefd op hem was geweest. Dit spelletje van haar is afgelopen zondag uit de hand gelopen. Ze kwamen elkaar tegen op straat en enkele minuten later stonden ze te zoenen.
Het stomme is dat ik dit al een tijdje in de gaten had, en we afgelopen zomer zelfs o.a. hierdoor enkele maanden uitelkaar zijn gegaan. In die maanden heeft mijn vriendinnetje ontzettend haar best er voor gedaan om te bewijzen dat ik voor haar de enige ben en ze me heel graag terug wou...
Half oktober was het dan toch weer goed gekomen. Veel dingen waarvan we wisten die wat milder moesten en sommige wat soepeler leidde tot de perfecte middelweg. Ook meer aandacht voor 'quality-time' leidde tot geniale tijden met haar. Tot afgelopen maandag, zij me kwam vertellen dat ze vreemd was gegaan met die 'ene jongen'.
Ben wel erg blij dat ze het zelf aan kon om het me in me gezicht te vertellen. Het rare is, dat dat mens haar zelf nu ontzettend haat. Haar spelletje waarvan ze dacht dat ze alles onder controle had was uit de hand gelopen. Ook heeft ze iets verpest wat ze voor geen goud kwijt wou. Ze was één en al brok ellende. Ze kon niet eten, overgeven, janken, niet slapen etcetera. Iets wat mij weer goed doet. Afgelopen woensdag, donderdag en vrijdag was ze hier. Het boeide me allemaal niet meer. Ik dacht er zelf wel even om heen te draaien. Tot gisteravond, ik merkte toch wel erg aan mezelf dat ik mijn trots wel enorm krenk en hier diep ongelukkig van wordt. Me vriendin is een tweedehandsje geworden. En een goedkoop tweedehandsje. Voorlopig hebben we geen contact meer....
Jammer, ging echt ontzettend goed....
nee die ex was nog in de woonkamer. toen ik vertrok (ik voelde de bui al hangen) vertelde ze me hetquote:Op zondag 14 januari 2007 22:42 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat kreeg je te horen terwijl die ex naast haar op de bank zat?!? damn, dan kreeg ik nog liever een smsje dat het uit is.
nou ja, zo iemand ben je ook liever kwijt dan rijk moet je maar denken.
Zeer apart en ze liegt dus gewoon.. Maar natuurlijk blijft haar mail HAAR privacy, ik weet niet of je haar hiermee zo maar mee kan confronteren. Je hebt nu duidelijk antwoord, je bent iig niet de enige in haar leven. Vergeet haar en ga door met je leven, ze zit je gewoon keihard te naaien.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Stevie_ het volgende:
Zoals ik al had verteld had me ex-vriendinnetje mij een berichtje gestuurd welke niet voor mij bedoeld was. Op dat moment dat kwam een nieuw iemand aan het licht waarvan ik nog nooit gehoord had. Volgens me ex was dat helemaal niks en hebben ze elkaar maar twee keer gezien. Nog steeds doet me ex ontzettend lief naar me en laat merken dat ze liever niet van me af is...dat ze nog veel van me houdt etcetera....
Aangezien ik toch niks te verliezen heb ben ik zo dom geweest om in te loggen in haar mailbox. Het volgende trof ik aan, iets wat nog ongelezen was....oftewel, mooi actie om me ex hier nog even me te confronterer...welke volheid dat ze niets niks van hem moest en ze geen contact hadden. Of naja, soms via msn wat.
Check de mail en trek je eigen oordeel. Het gaat btw om een jongen die in een goede band speelt en tevens al een vriendin heeft. Wel tof als die gast of zijn vriendin dit zal lezen. Hij heet Raynaud en speelt in de band 'Vangrail'. Ghehe (nee ik ben geen stalker...)
Check:
Van: Vangrail Music
Verzonden: maandag 15 januari 2007 17:40:55
Aan: xxxxxxx@hotmail.com
Onderwerp: aparte vogel ben je
Ik heb er natuurlijk ook over nagedacht, ik zet ook alles op het spel geef me over aan jou met heel m'n gevoel en alle kwetsbaarheid. Je denkt misschien dat zoiets wel normaal voor me zal zijn. Wilde je zo toelaten tot alles en iedereen, vind je geweldig! Het is toch te makkelijk om te zeggen als je iets fout doet er maar een eind aan te maken! Als ik dat zou doen zou ik elke dag kunnen stoppen. Maar ja als jij het zo ziet ik vind het erg vervelend kan ik je vertellen! Wil geen sex voor één keer of wat je ook maar denkt maar ik wil jou. Ik laat me niet zomaar even aan de kant zetten! Ik vind je super geweldig mooi! Als jij iemand een smsje stuurt die niet voor hem bedoeld was ja dat kan gebeuren! Dan hoef je de verbinding naar mij toch niet te verbreken? Als je op weg bent naar je werk en je wordt omgeleid en je moet 20 km om ga je toch ook geen ontslag nemen? Nou ja, ik mis je gewoon.
kus
pffffff
Appart he, iemand van een volwassen leeftijd die zomaaaaar, na aanleiding van elkaar twee keer te hebben gezien zo gek is op mijn ex?????? Serieus jongens, ben IK gek of mijn ex??!
iemand die je 2 keer gezien hebt mis je niet, bullshit dus, dit speelt al langer.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Stevie_ het volgende:
Appart he, iemand van een volwassen leeftijd die zomaaaaar, na aanleiding van elkaar twee keer te hebben gezien zo gek is op mijn ex?????? Serieus jongens, ben IK gek of mijn ex??!
Als je iemand haar mail gaat controleren, kun je net zo goed gelijk al stoppenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Stevie_ het volgende:
mailverhaal
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:15 schreef DBBknown het volgende:
ik ben happpppppyyyyyy, nieuwe meid leren kennen, welliswaar online, liggen al 4 dagen elke nacht zo'n 3 uur te bellen en heb er gewoon echt een super gevoel bij, as zondag richting den bosch (vanuit zuid limburg) en ik heb er goed vertrouwen in dat het een super gezellige dat word !!!!!!!!!![]()
Zit nu weer 5 dagen per week in de sportschool, dus dat gaat ook weer lekker. Kleurtje heb ik nogquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:29 schreef DBBknown het volgende:
Gewoon doen joh tongytongy, ik ga voor zondag iig nog een paar keer onder de zonnebank zodat ik er weer wat beter uitzie haha, ik ga ervoor!
En over een paar weken voel je je al weer een stuk beter geloof me!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:40 schreef Xanzi het volgende:
Het is nu 3,5 week uit ongeveer en ik vind het maar moeilijk!! Vind het zo raar om hem niet meer te bellen als er wat leuks is gebeurd of iets wat minder leuk is. Heb 2 jaar me gevoelens met hem gedeeld en dat kan nu ineens niet meer *zucht*
Ja daar heb je gelijk in. Voel me al wel iets beter als vorige week gelukkig. Nog even volhouden dan maar!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En over een paar weken voel je je al weer een stuk beter geloof me!
Ik heb me nu al twee keer gestoten aan dezelfde steenen beide keren ben ik er overheen gekomen.
Gewoon geen contact, en een klein beetje haatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:45 schreef Xanzi het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Voel me al wel iets beter als vorige week gelukkig. Nog even volhouden dan maar!
Haha haat gaat niet lukken, ik heb totaal geen haatgevoelens voor hem. En we hebben nog wel een beetje contact. Maar dat hoeft niet perse slecht te zijn toch? Ik ga in ieder geval niet achter elke aardige reactie van hem iets zoeken of die toch de verkeerde keuze heeft gemaakt en het weer wil proberen. Als die aardig is denk ik gewoon elke keer "Het is uit! Hij wil me niet meer!" En dat werkt eigenlijk best goed als ik maar zo blijf denken hihiquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Gewoon geen contact, en een klein beetje haat![]()
Komt helemaal goed. Over een paar maanden/ weekjes voel je je heerlijk en bevrijdt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:04 schreef Xanzi het volgende:
[..]
Haha haat gaat niet lukken, ik heb totaal geen haatgevoelens voor hem. En we hebben nog wel een beetje contact. Maar dat hoeft niet perse slecht te zijn toch? Ik ga in ieder geval niet achter elke aardige reactie van hem iets zoeken of die toch de verkeerde keuze heeft gemaakt en het weer wil proberen. Als die aardig is denk ik gewoon elke keer "Het is uit! Hij wil me niet meer!" En dat werkt eigenlijk best goed als ik maar zo blijf denken hihi![]()
Ik hou je op de hoogtequote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:28 schreef DBBknown het volgende:
Ik zit ook weer terug op oud niveau, ook weer de 4/5 dagen in de GYM, nog ff een paar x zonnebanken voor het weekend, en hopelijk zondag een supper dag.
Hoop dat het je lukt tongy!![]()
Helemaal waar inderdaad. Zelf heb ik nu al 2 weken geen contact gehad met m'n ex. Heb d'r zo lang genegeerd dat ze het bellen/smsen/mailen maar heeft opgegeven.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:00 schreef Byte_Me het volgende:
toch vaag hoe je de ene keer als je met je ex chat je helemaal beroerd voelt worden, en er de andere keer niets aan de hand is
Zíj heeft het bellen/smsen opgegeven, maar jíj wil haar vergeten? Wat is je verhaal?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:15 schreef Adventis het volgende:
[..]
Helemaal waar inderdaad. Zelf heb ik nu al 2 weken geen contact gehad met m'n ex. Heb d'r zo lang genegeerd dat ze het bellen/smsen/mailen maar heeft opgegeven.Ik heb nu ook last van stemmingswisselingen. Het ene moment kan ik alles relativeren en wil ik d'r zoveel mogelijk vergeten, het andere moment denk ik weer terug aan leuke dingen die ik met haar heb meegemaakt en daardoor zit ik weer met verdriet. Dit laatste komt vooral voor als ik alleen ben en dus tijd heb om na te denken/ te piekeren.
Ik weet dat tijd wonden heelt, het gaat alleen zo verrekte langzaam...
Hm....check dat topic maar eens dan dat ik 2 weken geleden heb opgestart.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:54 schreef Arokh86 het volgende:
Zíj heeft het bellen/smsen opgegeven, maar jíj wil haar vergeten? Wat is je verhaal?
En mee 'uit' gevraagd bioscoopje pakken, volgende week vrijdag ofzo. En ze heeft ja gezegdquote:
En daar zit hem nu net de kneep.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:28 schreef Tarot het volgende:
En dat gevoel wil ik nooit meer loslaten....
Nice nice, heb vrijdag ook een date met een mooie schone blondinequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En mee 'uit' gevraagd bioscoopje pakken, volgende week vrijdag ofzo. En ze heeft ja gezegdDus mijn leven komt weer redelijk op de rails.
inderdaad, zodra je beslist verder te gaan met je leven en het los te laten, gaat het zoveel makkelijker.quote:
Ik wilde nu eigenlijk iets typen zoals 'duh' .. maar dat zou te lullig overkomen. Je bedoelde het goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:17 schreef Vivi het volgende:
En daar zit hem nu net de kneep.
Maar waarom wil je zo graag aan iets vasthouden wat je pijn bezorgt? Ben je bang dat je hetgene wat er geweest is devalueert door het los te laten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:18 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik wilde nu eigenlijk iets typen zoals 'duh' .. maar dat zou te lullig overkomen. Je bedoelde het goed![]()
Yup... maar dat is al eerder behandeld. Mocht ik ooit weer opnieuw verliefd worden, dan weet ik ook zeker dat ik het meen. En dat ik niet in mn achterhoofd hou ... "och als het uitgaat ben ik d'r toch binnen 2 maanden weer overheen"quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:51 schreef Vivi het volgende:
Maar waarom wil je zo graag aan iets vasthouden wat je pijn bezorgt? Ben je bang dat je hetgene wat er geweest is devalueert door het los te laten?
En het allerergste is nog... ondanks dat ze me zo gigantisch veel pijn heeft gedaan de afgelopen 3 maanden, kan ik mijn droom van samen een gezinnetje stichten met de kids maar niet uit mijn hoofd krijgen. Moet wel zeggen dat dit ooit nog gebeurd vrijwel nihil is. Ze negeert me al 2,5 maand lag en afgelopen zaterdag heeft ze staan bekken met een 1 of ander dude. Toevallig zou ik ook eigenlijk naar die disco gaan maar dankzij mijn pillen en gebrek aan eetlust stortte ik weer eens om 11 s'avonds in.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:56 schreef shifto het volgende:
Sterkte!! Dat is echt genaaid, Ik hoop dat je wint en kinderen vaker mag zien! Belachelijk geregeld zo
Was het maar zo makkelijk... Ik ben traditioneel ingesteld. Voor je vrouw en kinderen hoor je gewoon te zorgen, ongeacht. Ik heb het zelf nooit kunnen meemaken met mijn ouders (scheiding, ellende etc.) Dus ik wilde mijn (ex)vriendin en kinderen ALLES geven wat ik zelf als kind heb gemist. Dat ik kinderen (wat ik het meest wonderlijke van het leven vind) heb gekregen met de verkeerde is just bad luck. We waren nog niet eens als gezin begonnen of ze wilde al van me af.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:25 schreef shifto het volgende:
Je bent volgens mij wel al het punt voorbij dat je het moet accepteren, zo iemand wil je toch niet trug? Jij kan veel beter krijgen zo te horen. Dumpen, kinderen trug winnen, en dan als sexy vader een leuke andere meid ontmoeten.
ik vind dat wij als mannen massaal de straat op moeten gaan om tegen dit onrecht te strijden. dit is geen democratie, onze rechten als man worden van ons afgenomen. tuurlijk zijn er ook slechte mannen, maar er zijn ook slechte vrouwen en goede mannen! de wet beschermt zo de vrouwen teveel waardoor er onrechtvaardige situaties ontstaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:48 schreef Eliminator20 het volgende:
*meld me ook dan maar aan*
Sinds 4 maanden uit, 1,5 maand na de geboorte van onze kinderen. Kort samengevat: Begon als een klein ruzie, uitgelopen naar een gigantische, mams had alleen oog voor de kinderen, ouders en vrienden. Ik gefrustreerd, maakte verkeerde opmerkingen, mag kinderen niet meer zien, mams slet er aardig op los, paps word doodgenegeerd, paps in depressie gekomen, mams lacht zich rot, rechtzaak kost maanden, paps aan de anti-depressiva. Paps heeft kinderen al 2 maanden niet meer mogen zien. Interesseert mams geen donder dat paps kapot hier aan gaat. Paps heeft het gevoel dat het gezin nooit een kans heeft gehad, mist mams en kids, maar mams haat paps, paps grote droom verpest. Paps staat machteloos en heeft van mams nooit de kans gehad om er over te praten.
een paar maanden niks van je laten horen (neem pakweg een maand of 4), als zij contact opneemt me tel. ophangen net doen of ze je weinig doet en na die 4 maanden "spontaan" even zelf contact nemen is je enigste kans om de relatie te redden. Let wel op die kans is klein, maar op deze manier is het je enigste kans in mijn ogen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef shifto het volgende:
Nja, ze is weer pissed... Moet ik er nog achtergaan en het iig goed maken zodat de tijd dat we geen contact hebben zonder haat is of alles gewoon laten als het is? Pff, ik heb altijd die drang naar goedmaken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |