abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44173111
Vorig deel:
De kunst van het loslaten van een ex #45

Que?
Relatie over? Kon ze d\'r benen niet bij elkaar houden? Ging hij vreemd? Was het gevoel weg? Ging het niet meer? Stort hier je hart uit.

En nu?
Schrijf het van je af. Praat erover met vrienden. Dat helpt. Verder kunnen de volgende linkjes verlichting bieden.
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/
http://www.ldvd.nl/
http://www.liefdesverdriet.nu/
Liefdesverdriet (Bol.com)
Hoe lijm ik mijn gebroken hart? (Bol.com)
Red je relatie! (Bol.com)

Stort je hart uit, niet slowchatten.

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2006 13:00:02 ]
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_44178819
tvp'tje, vandaag behoorlijk kut gevoeld, mah voel me nu wel wat beterder
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:43:01 #3
160346 Mavro
Black & Red
pi_44178836
Hmmz, ex nu afgelopen zondag voor de 3e keer gezien. Gewoon ff langs geweest, filmpje gekeken, gegeten, voetbal gekeken, zijn strips gelezen. Kheb af en toe meer lol met zn vriend en broer dan met hem. T is nog steeds lastig, maar we hadden beloofd contact te houden. Ik vraag me alleen af: als ik niks meer afspreek, zou hij me dan nog sms'en of ik nog een x langs kom?

Ik kan natuurlijk niks meer van me laten horen, maar... ik ben bang dat ik dan ook niks meer van hem hoor en het initatief tot contact voortaan van mij komt. En ik wil niet opdringerig overkomen.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_44184128
Vrienden blijven is vaak onmogelijk, en waarom zou al het contact van jou kant moeten komen? Laat ook nog maar iets van hem komen.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_44184374
mijn ex heeft net een relatie van een maandje (+-) achter haar rug.
voel raar, voelt alsof ze al veel verder is dan mij, ik denk nog dagelijks aan haar...

leven begint wel weer zn eigen loopje te krijgen, allerlei leuke dingen op mijn weg tegen gekomen, ook nieuwe meisjes.

ik heb wel zin in een relatie, maar ik ben bang dat ik dat dus teveel en te snel wil. Dat ik dus opdringerig overkom (met een meisje 1x naar bios geweest en dan in mijn hoofd er al van uit gaan dat we "verkering" hebben zeg maar). En het feit dat ik mijn ex mis in mijn leven, maar geen idee hebt waarom. Als ik alles op een rijtje zet zou ik alleen het fysieke missen, en voor de rest niet, maar op een of andere manier hadden we zon grote klik met zn 2en, alles klopte, en toch eigenlijk niet.

tis nu bijna 2 maanden geleden, maar die 2 maanden voelen als 3 jaar... ik ben echt enorm veranderd (écht beter persoon voor mijn mede mens geworden, ik leef nu ook voor mn ouders en niet meer alleen voor haar) contact geprobeerd te houden maar dat lukte gewoon niet, telkens als we elkaar zagen begonnen we weer met zoenen, omdat we gewoon van elkaar houden.

Maar waar ik nu dus mee zit is of ik wel of niet opzoek moet naar een nieuwe relatie, ik ben nu wel redelijk over mijn ex heen kwa liefdes gevoelens (ik wil niet meer van haar houden zeg maar). maar aan de andere kant wil ik ook wel alleen leren leven, maar dat bevalt me niet echt...
  woensdag 6 december 2006 @ 14:26:12 #6
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44192844
tvp
pi_44195078
Opzoek niet, vooral niet omdat de ander er wel 1 heeft. Laat het nog op je afkomen allemaal zou ik zeggen. Sterkte
pi_44195784
quote:
Pff wat voel ik me verrot zeg.. Ik post hier wel in een topic over het loslaten van je ex, maar ik wil haar nog helemaal niet loslaten.. Heb net ff met haar gepraat en gevraagd of de relatie echt ECHT over is, maar ze weet het nog niet helemaal.. Ze denkt van wel maar ze weet het niet zeker.. Ik gun haar dus nog wat tijd..

Ik ben in 5 dagen een goeie 5 kilo afgevallen.. Ben benieuwd hoe lekker slank ik over een weekje ben..

Ik wil haar zo graag terug
Ja snot natuurlijk
pi_44200621
haar terug willen is een waste of time, beginnen met verder te kijken dan haar is een goeie start.

ze was alles, nu niet meer, ff hard zijn voor jezelf en voor je het weer ben je weer happy
pi_44214903
sinds gisteren besloten om maar even niets meer te laten horen aan me ex..
kijken of zij nu contact op gaat nemen van haar kant uit.
life is like a present you never know what is in it
pi_44218012
Gebeurt toch niet.
Heb ik op een gegeven moment ook gedaan en tot op heden niks van die klootzak gehoord.

Tis niet voor niets je ex. Vergeet haar, en ga verder met je eigen leven
pi_44218189
Nou voor mij is het nu ook echt Game Over. Dinsdag nog met haar afgesproken nog gekust/ gezoend. Mailt haar moeder mij in één keer of wij elkaar gezien hadden. En uit dat gesprek blijkt dus dat ze allang een andere vriend heeft en mij al weken loopt ovor te liegen en hoop loop te geven. Heb haar nu gezegd dat ze dood voor me is en dat ze nooit meer contact met me moet opnemen.
pi_44219165
Wat een slet zeg,zeker game over dan ja. Ik hoop dat je snel een andere leuke meid tegenkomt!
pi_44219779
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:18 schreef Gallacher het volgende:
Wat een slet zeg,zeker game over dan ja. Ik hoop dat je snel een andere leuke meid tegenkomt!
Ik hoop het ook, alleen vertrouw ik vrouwen niet meer.
pi_44219942
Ik begrjip je.. Ik hoop alleen dat jij mij ook begrijpt dat niet alle vrouwen zo zijn (ik in ieder geval niet!)

Datzelfde dacht ik over mannen... dat ze me allemaal maar gebruikten, maar als het erop aan kwam dan waren ze in geen velden of wegen te bekennen.

Op een dag kom je wel weer een lief meisje tegen.. Dat komt wel goed met jou.. Tis alleen een kwestie van tijd en heeeeeeel veeeeel geduld denk ik.
pi_44220079
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik begrjip je.. Ik hoop alleen dat jij mij ook begrijpt dat niet alle vrouwen zo zijn (ik in ieder geval niet!)

Datzelfde dacht ik over mannen... dat ze me allemaal maar gebruikten, maar als het erop aan kwam dan waren ze in geen velden of wegen te bekennen.

Op een dag kom je wel weer een lief meisje tegen.. Dat komt wel goed met jou.. Tis alleen een kwestie van tijd en heeeeeeel veeeeel geduld denk ik.
Het is niet fijn als je binnen 5 jaar, 2x verlaten wordt voor een ander. Dan ga je toch twijfelen aan jezelf.
  donderdag 7 december 2006 @ 15:53:50 #17
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_44225568
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, alleen vertrouw ik vrouwen niet meer.
Moet je ook niet doen, gewoon van genieten voor zolang het duurt.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_44243621
damn het wil nog steeds niet echt lukken
пусть всегда будет солнце
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:58:39 #19
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_44244136
Ik kan eindelijk weer normaal met mijn ex omgaan . Na een paar maanden ruzie (ik kreeg een neiuwe vriendin, vond ze iets minder), heeft zij ook een ander gevonden, en kunnen we weer normaal met elkaar praten .

En ik ben ondertussen alweer 3 maanden samen met m'n nieuwe vriendin
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_44257636
Het is nu 6 dagen geleden dat ze het uitmaakte.. Maar sinds dat ik vanochtend eens even lekker stevig in de fitness ben bezig geweest en ff met wat kennissen heb gepraat voel ik me weer eens lekker voor het eerst deze week
Ik begin er vrede mee te krijgen dat ze weg is denk ik.. Misschien dat ik eerdaags wel weer een klap in mijn gezicht krijg omdat ik haar plotsklap weer heel erg mis, maar ik vind het nu wel prima zo
Ja snot natuurlijk
pi_44258586
jah die klappen in je gezicht zul je echt nog wel af en toe hebben.
die heb ik zelf ook nogsteeds al ben ik vollop met andere vrouwen ondertussen bezig.
iets waar me ex tot op heden nog niets vanaf weet...als ze erachter komt zal ze zelf haar klap in dr gezicht krijgen.
net als de vorige keer dat ze me plotseling terug wou, maar dit keer ga ik mooi niet terug dan hoeveel ik ook van haar hou.
ze heeft nu nog de kans om dingen recht te zetten en te zeggen ik wil je terug nu ik nog niet bezet ben, iets waar eigenlijk geen hoop op is.
maar als ze deze kans niet pakt dan is dat haar probleem
pi_44271402
Het is nu een weekje verder en voel me er toch weer een beetje rot over.. Moet nog steeds er veel aan haar denken en wil haar heel graag weer eventjes zien en vasthouden.. Het huilerige is er nu wel vanaf, maar toch.. Ik mis nu wel iets ontzettend belangrijks in mijn leventje..
Ja snot natuurlijk
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:24:02 #23
17709 hollander172
pi_44271805
Mjah het wordt mij wel heel makkelijk gemaakt om mijn ex te vergeten, alle afspraken die we hebben gemaakt komt ze niet na en ze vraagt ook nog eens een aardige portie goodwill van mij..... Ze heeft wel lef, dat moet ik haar nageven.

Ik probeer mijn emoties maar zoveel mogelijk onder controle te houden en het superzakelijk op te lossen, zij laat zich nu behoorlijk kennen........ Het gaat echt helemaal nergens meer over op dit moment.
Nah ja, na zoveel jaar denk je dat je iemand goed kent (ik had het overigens al wel verwacht, onderbuikgevoel) maar toch kunnen mensen je blijven verrassen. Ik snap alleen niet waarom ze bepaalde dingen doet want mij heeft ze er niet mee. Ik hoop dat ze er om heeft kunnen lachen met d'r nieuwe vriend want ik ga echt geen millimeter meer toegeven, ben al veel te coulant geweest naar haar toe.
Mensen verklaren me echt voor gek dat ik het nog volwassen en redelijk wil oplossen maar ik ga mezelf echt niet verloochenen omdat zij ineens van die rare sprongen maakt.

En dan wilde ze ook nog vrienden blijven.
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:27:42 #24
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_44271846
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef hollander172 het volgende:
dat werkt dus nooit in de praktijk
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_44274164
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef hollander172 het volgende:
Mjah het wordt mij wel heel makkelijk gemaakt om mijn ex te vergeten, alle afspraken die we hebben gemaakt komt ze niet na en ze vraagt ook nog eens een aardige portie goodwill van mij..... Ze heeft wel lef, dat moet ik haar nageven.

Ik probeer mijn emoties maar zoveel mogelijk onder controle te houden en het superzakelijk op te lossen, zij laat zich nu behoorlijk kennen........ Het gaat echt helemaal nergens meer over op dit moment.
Nah ja, na zoveel jaar denk je dat je iemand goed kent (ik had het overigens al wel verwacht, onderbuikgevoel) maar toch kunnen mensen je blijven verrassen. Ik snap alleen niet waarom ze bepaalde dingen doet want mij heeft ze er niet mee. Ik hoop dat ze er om heeft kunnen lachen met d'r nieuwe vriend want ik ga echt geen millimeter meer toegeven, ben al veel te coulant geweest naar haar toe.
Mensen verklaren me echt voor gek dat ik het nog volwassen en redelijk wil oplossen maar ik ga mezelf echt niet verloochenen omdat zij ineens van die rare sprongen maakt.

ik vindt dat je hierbij inderdaad de eer aan jezelf moet houden als zij zo doet.
dus het is een prima oplossing van je al denken anderen daar anders over
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:13:26 #26
17709 hollander172
pi_44274901
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:27 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

dat werkt dus nooit in de praktijk
I know maar dat wilde ze graag, ik kan dat ook wel vrij makkelijk omdat ik sowieso emotioneel gezien niet echt lekker in elkaar zit.
Dat wil zeggen dat ik enorm afgevlakt ben.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:37 schreef Stampurtjuh het volgende:

[..]

ik vindt dat je hierbij inderdaad de eer aan jezelf moet houden als zij zo doet.
dus het is een prima oplossing van je al denken anderen daar anders over
Je leest het niet goed, mensen keuren juist mijn coulance jegens haar af. Ze vinden juist dat ik veel te aardig, netjes en vriendelijk blijf.

Maar goed, netjes blijf ik wel maar vriendelijk en aardig niet.
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:58:55 #27
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44275870
Nou ik ben gewoon met een andere ex gaan praten en wat zij mij allemaal vertelde wat hij over mij had gezegd En dat hij mijn mailtjes aan haar had laten lezen En dat alle contact zogenaamd van mij afkwam
Nu ben ik voorgoed van hem genezen, en besef ik wat voor leugenaar hij al die tijd is geweest. Dit maakt alles een stuk makkelijker om hem te vergeten.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_44276610
je hebt het wel over een andere ex he,

niet echt een geheel onafhankelijke bron , maar goed dat soort dingen komen nooit ui de lucht vallen denk ik dan maar, zelfs als je het verhaal een verbuigt zit er altijd enigzins een waarheid in
  zondag 10 december 2006 @ 16:24:24 #29
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44305635
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:33 schreef flappiewappie het volgende:
je hebt het wel over een andere ex he,

niet echt een geheel onafhankelijke bron , maar goed dat soort dingen komen nooit ui de lucht vallen denk ik dan maar, zelfs als je het verhaal een verbuigt zit er altijd enigzins een waarheid in
Ze heeft me mijn mailtje laten lezen, dus ze moet er toch aan zijn gekomen he
pi_44307948
Ik voel me nu zo vreemd hè.. Aan de ene kant heb ik zoiets van "nouja, het zal allemaal wel, laat maar zitten" maar aan de andere kant wil ik mn ex toch echt nog wel terug.. Het is zo saai en stil zonder haar om me heen, geen spontaan kusje meer enzo.. Bleh, liefde is raar..
Ja snot natuurlijk
pi_44308471
Leuke topic.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_44311975
Spontaan kusje heb je niet perse je ex voor nodig... dat kunnen veel meer mensen

mijn ex is echt zwaar irritant bezig, tis nu ruim anderhalve maand en ze loopt de hele tijd mind games te spelen, telkens vriendinnen op me afsturen enzo. Maar onder tussen kan zij wel lekker bezig met andere dingen... Wou dat ik kon verhuizen naar andere stad ofzo iig weg hier
pi_44323788
Gisteravond nog te dansen geweest. Heel gezellig, ook al is mn ex er ook nog elke week. In de pauze gezellig nieuw clubbie gevonden; een leuke meid waar ik vaak mee klets (die vond mij voorheen altijd al haar roll model op een of andere manier... schijnbaar omdat ik wat jaartjes ouder dan dr ben, zij lijkt alleen ouder dan ze is...) en 3 a 4 jongens inclusief degene die ik help op de zondag. Altijd wel dikke pret.

Zoals ik al zei zijn mn ex en ik alleen toch nog steeds niet op speaking terms... Sterker nog, ik krijg zelfs vaak zeer chagerijnige blikken naar me toe geworpen, zeker als ik plezier heb of net als vorige keer dat ik een drankje van mn danspartner kreeg en verstandig verderop bleef staan om maar niet naast mn ex te gaan staan... Met zn nieuwe "meisje van 16" (hij is 25, hoe zielig!).

Bottom line is dat hij dus ook geen gedag zegt andersom ook niet etc etc. en dat ie ook helemaal niet echt close is geweest met mn ouders by the way.

Wat dan wel heel erg typisch is (gisteren keek ie me een beetje treurig aan op dansen btw), is het volgende wat ik via email van mn moeder hoorde (tja mn moeder flapt weleens meer dingen eruit en die kloppen ook nagenoeg altijd)...
quote:
Weet je dat papa P. (=ex) gesproken heeft toen hij je van dansen ophaalde? (toen was ik dus nog niet beneden en dit vind ik opzich al heel typisch gezien die 2 echt niet vaak met elkaar praten ofzo...). Hij kwam naar de auto van papa toe. Heel belangstellend vroeg hij hoe het was allemaal en dat hij in Hoefplan woonde in een 2 kamerflat van 280 euro. Hij was zonder meisje hoor! (En nee die had ie niet al in zn auto gedumpt!) Heeft hij jou nog gedag gezegd?
Echt he! Wanneer houdt dit een keer op! Waarom moet ie zich met mij en mn familie blijven bemoeien als ie toch niet normaal kan doen! Laat ie me dan ook gewoon met rust als ie niet meer om me geeft! Tis NB al een half jaar uit en nog!

Snappen jullie die capriolen nou???
Always look on the bright side of life :-)
pi_44323905
Je zegt wel iets van hem, maar je trekt het jezlef ook nog behoorlijk aan aan je verhaal te lezen.
pi_44324053
Doe ik ook wel een beetje ja. Kan nou eenmaal niet zomaar mn gevoel voor die gozer uitschakelen. Maar wat schiet ik er mee op? Niets. Als hij mij niet meer wil moet ik doorgaan. Maar dan moet ie eens kappen met dit soort geintjes!
pi_44326727
Is dat dan gewoon aandachttrekkerij ofzo??? Zo van nu is mn ego niet meer gestreeld o.i.d.???
pi_44331875
of misschien issie gewoon daadwerkelijk geinterreseerd?
als het je niks uit maakt, laat het je dan ook niks uit maken, en heb zoiets van; ow leuk voor hem dat ie in een flatje woont. klaar...
pi_44333558
Tja... was t maar zo makkelijk. Die gast gaat ook steeds fotoos omwisselen naar die van "onze vakantie" als ik online kom. Beetje vermoeiend. I.p.v. dat ie nou eens zn bek tegen mij open durft te trekken...
pi_44333658
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:45 schreef Sunshine2006 het volgende:
Tja... was t maar zo makkelijk. Die gast gaat ook steeds fotoos omwisselen naar die van "onze vakantie" als ik online kom. Beetje vermoeiend. I.p.v. dat ie nou eens zn bek tegen mij open durft te trekken...
I.p.v. dat je hem gewon verwijderd en blockt en niet elke keer z'n schermpje opent.
pi_44333755
Ja dat is natuurlijk ook een optie...
pi_44334037
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef Sunshine2006 het volgende:
Maar dat wil je niet
  maandag 11 december 2006 @ 22:55:50 #42
17709 hollander172
pi_44342088
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef Sunshine2006 het volgende:
Geen optie, dat moet je gewoon doen.
pi_44343248
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:55 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Geen optie, dat moet je gewoon doen.
mee eensch is
pi_44343663
* Byte_Me is ook weer vrijgezelf sinds een half uurtje

leuk hoor, verloving afgebroken, vrijdag 3 weken op vakantie zonder mn vriendin, ik verheug me er gruwelijk op
pi_44344240
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:39 schreef Byte_Me het volgende:

leuk hoor, verloving afgebroken, vrijdag 3 weken op vakantie zonder mn vriendin, ik verheug me er gruwelijk op
Wtf verloving?
pi_44344494
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Wtf verloving?
tsja, toch lastig, lange afstandsrelaties, ofschoon ik er goed mee om kom gaan. mn vriendin ex heeft er meer problemen mee. ergens toch wel een erg klote manier van uit gaan (hoewel het natuurlijk altijd klote is), toch van elkaar houden, maar niet meer verder kunnen.
pi_44345581
ik moet echt wat meer gevoelens in me bolle kop gaan kweken. Als het uitgaat tijdens een relatie voel ik opzich eigenlijk helemaal niks. Ook al was ik zooo verliefd etc. En dat ben ik geweest. Kheb het vaak zelf uitgemaakt, dat gedoe van stalken, waaaaaaaaarom ?? je doet me zo pijn !!! en dat soort dingen deden me op een gegeven moment echt niks meer. En als ik het niet zelf uitmaakte, had zij er meer moeite mee dan ik dat heb. Ik ben zelfs een keer toen ik naar mn vriendin gegaan om eens even te 'kletsen' over onze relatie. Ik was niet serieus genoeg in de relatie, flirte te veel met anderen. Ze maakte het uit, ze wou het eigenlijk liever niet, want ze hield zoveel van me. Blablabla.
Ik ben regelrecht naar wat vrienden gegaan en toen nog met hun wezen stappen, en direct kijken of er wat gangbaars tussen zat. En uiteraard kreeg ik smsje van haar die ochtend daarna dat ik een klootzak was, direct naar een ander op zoek ging, dat hadden we niet afgesproken, ik dacht dat je van me hield etc.

naja als zij het uitmaakt, zet ik de knop direct om. Theeft 0.0% zin om je kut er over te voelen
Maja, mssn zet ik die knop wat makkelijker om?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 12 december 2006 @ 01:07:43 #48
160346 Mavro
Black & Red
pi_44345781
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:55 schreef sitting_elfling het volgende:
ik moet echt wat meer gevoelens in me bolle kop gaan kweken. Als het uitgaat tijdens een relatie voel ik opzich eigenlijk helemaal niks. Ook al was ik zooo verliefd etc. En dat ben ik geweest. Kheb het vaak zelf uitgemaakt, dat gedoe van stalken, waaaaaaaaarom ?? je doet me zo pijn !!! en dat soort dingen deden me op een gegeven moment echt niks meer. En als ik het niet zelf uitmaakte, had zij er meer moeite mee dan ik dat heb. Ik ben zelfs een keer toen ik naar mn vriendin gegaan om eens even te 'kletsen' over onze relatie. Ik was niet serieus genoeg in de relatie, flirte te veel met anderen. Ze maakte het uit, ze wou het eigenlijk liever niet, want ze hield zoveel van me. Blablabla.
Ik ben regelrecht naar wat vrienden gegaan en toen nog met hun wezen stappen, en direct kijken of er wat gangbaars tussen zat. En uiteraard kreeg ik smsje van haar die ochtend daarna dat ik een klootzak was, direct naar een ander op zoek ging, dat hadden we niet afgesproken, ik dacht dat je van me hield etc.

naja als zij het uitmaakt, zet ik de knop direct om. Theeft 0.0% zin om je kut er over te voelen
Maja, mssn zet ik die knop wat makkelijker om?
Kweetniet hoor, maar je verdringt het wel heel erg. Kijk ik wil je ook geen gierend liefdesverdriet bij elke break up aanpraten, maar gelijk niks meer voelen nadat je het uitmaakt is toch raar. Dan voelde je daarvoor ook al niet zoveel meer lijkt me. Misschien dat je, als je een keer gedumpt wordt terwijl je zelf nog heel verliefd bent, je anders gaat voelen?
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:54:47 #49
17709 hollander172
pi_44353733
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 01:07 schreef Mavro het volgende:

[..]

Kweetniet hoor, maar je verdringt het wel heel erg. Kijk ik wil je ook geen gierend liefdesverdriet bij elke break up aanpraten, maar gelijk niks meer voelen nadat je het uitmaakt is toch raar. Dan voelde je daarvoor ook al niet zoveel meer lijkt me. Misschien dat je, als je een keer gedumpt wordt terwijl je zelf nog heel verliefd bent, je anders gaat voelen?
Dat ie het verdringt ben ik met je eens, is een soort van zelfbescherming cq emotionele afvlakking. Moet ie niet willen denk ik. Komt ook vanzelf wel goed maar handiger is het denk ik om het zelf aan te pakken, bij sommigen valt het kwartje nooit.

Hoewel niet zo extreem herken ik het wel, ik ga er in ieder geval wel iets aan doen.
pi_44357260
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:39 schreef Byte_Me het volgende:

Ouch!

Heel veel sterkte in ieder geval..
Ja snot natuurlijk
pi_44357470
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 14:42 schreef Woesteling het volgende:

[..]

Ouch!

Heel veel sterkte in ieder geval..
thnx.

gelukkig is het voordeel van een langeafstandsrelatie dat je niet in zo'n gat valt. we wonen nu al 1 jaar zo'n 500 km uit elkaar, en dat was voor mijn vriendin uiteindelijk te veel. we hebben nog een jaar te gaan, maar ze kan het niet meer aan.

donderdag spreken we elkaar nog face2face, dan zal het wel definitief voorbij zijn. vrijdag vertrek ik 3 weken naar Myanmar, met mijn ouders, broer en zijn vriendin. maar ik ga het mijn vakantie niet laten vergallen, ook al kijk ik al maandenlang uit naar eindelijk 3 weken samen met mijn nu ex te zijn.
pi_44357977
Zo, dat is een aardige afstand.. Waar woon jij en waar woont je ex als ik vragen mag? En hoe vaak zagen jullie elkaar?

Ga in ieder geval lekker op vakantie en probeer niet zo veel aan haar te denken.. Maak lol met je broer en zijn vriendin en probeer niet al te veel dingen op te zoeken die je met je ex ook altijd graag deed.. In het begin niet tenminste.. (ik weet niet wanneer je erheen gaat)
Verder gewoon je emoties laten gaan, en zoek veel afleiding, heeft bij mij ook reuze geholpen.. (10 dagen geleden dat mijn ex het heeft uitgemaakt, maar heb er nu vrede mee ).
Ja snot natuurlijk
  dinsdag 12 december 2006 @ 15:09:43 #53
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44358035
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:07 schreef Woesteling het volgende:
Zo, dat is een aardige afstand.. Waar woon jij en waar woont je ex als ik vragen mag? En hoe vaak zagen jullie elkaar?

Ga in ieder geval lekker op vakantie en probeer niet zo veel aan haar te denken.. Maak lol met je broer en zijn vriendin en probeer niet al te veel dingen op te zoeken die je met je ex ook altijd graag deed.. In het begin niet tenminste.. (ik weet niet wanneer je erheen gaat)
Verder gewoon je emoties laten gaan, en zoek veel afleiding, heeft bij mij ook reuze geholpen.. (10 dagen geleden dat mijn ex het heeft uitgemaakt, maar heb er nu vrede mee ).
Begrijp mij niet verkeerd, ik denk niet dat jij er al vrede mee heb. Zou ik ook knap vinden....
pi_44358310
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:07 schreef Woesteling het volgende:

ik woon in duitsland, in de buurt van leipzig, zij in eindhoven. we zagen elkaar toch wel twee lange weekenden per maand, maar zij kreeg telkens een enorme dip na zo'n weekend. en ach, dat het uitgaat is klote, maar niet het einde van de wereld, ik weet wel hoe ik er mee om moet gaan.
pi_44358337
quote:
Begrijp mij niet verkeerd, ik denk niet dat jij er al vrede mee heb. Zou ik ook knap vinden....
Ik heb nu echt het gevoel van "jammer maar het is uit, tijd om weer verder te gaan". Ik heb er met heel veel mensen over gepraat, en heb echt ontzettend veel liggen janken, maar nu heb ik mezelf een aantal doelen voor ogen gesteld, en daar ga ik me op focussen. Ik ben erachter gekomen dat er toch nog heel veel mensen voor me klaar staan en dat heeft een superfijn gevoel gegeven..
Afleiding zoeken door lachen, sporten, erover praten en dingen doen hebben me er tot nu toe doorheen gesleept, en voel me nu gewoon normaal.
Ja snot natuurlijk
pi_44358909
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 01:07 schreef Mavro het volgende:

[..]

misschien komt dat ook wel dat ik met geen enkele ex dan ook nog maar een 'vrienden' relatie heb. Ik spreek helemaal geen enkele ex meer. Ik zie ze soms nog wel eens, dan kan ik er wel een babbeltje mee maken, maar dan hoor ik vaak dat zij nog wel eens terug denken. Maar dat heb ik helemaal niet
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44365214
Bah, een maand geleden uit gemaakt met mijn vriendin, voelde er al een paar maanden amper meer iets voor haar. Ben ik er zaterdag ineens weer verliefd op geworden :x
BlaBlaBla
pi_44366161
na 2 jaar weer single!
pi_44373366
Ik ben volgens mij er overheen, 2 weken lang nauwelijks aan haar gedacht maar het is nog steeds een flits door mn hoofd als ik haar zie, ik denk er wel minder aan. En afgelope week 3x gedroomd over haar! :/

Ik wil dat het nu wel een beetje stopt, moet gewoon echt een ander meiske hebben zsm.
pi_44373501
Het wordt hier steeds drukker.
pi_44373798
je moet minstens 1x aan haar denken wil je er over dromen niet te snel zeggen dat je over haar heen bent, mag best een poosje duren, alles neemt zn tijd...

ik begin nou weer aan mn opwaartse mars richting vrolijkheid, zie het leven veel leuker is, veel losser ed
wil bijna zeggen dat het een goed ding voor me is geweest.., ow wacht het is ook zo
  woensdag 13 december 2006 @ 08:16:17 #62
17709 hollander172
pi_44382156
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het wordt hier steeds drukker.
Het zal het seizoen zijn.

Hoe lullig het misschien ook klinkt, ik lees hier exact de dingen terug die je juist niet moet doen en dat is af en toe wel handig.
pi_44383727
Dromen blijf je sowieso een tijdje doen lijkt me, komt omdat het toch in je onderbewustzijn zit nog. Zeker als je het verdringt grote kans dat je erover droomt.

Ben er zelf achtergekomen dat dat meisie van 16, wat ik dus al vermoedde (want ik snapte het al niet), helemaal zn vriendin niet is maar dat ie haar gewoon simpelweg alleen voor dansen heeft. De factoren buitenaf hebben het alleen aangedikt en mensen hebben gigantisch lopen stoken...

Ongelovelijk dat mensen zo moeten blijven stoken na al die tijd nog...

We hebben beide fouten gemaakt en eigenlijk wil ik hem gewoon vergeven en gewoon accepteren dat dit nou eenmaal op deze manier gelopen is. Zonder in goed en fout te denken want we zijn beiden even erg...

Op die manier heb ik zelf ook meer rust... Maar hoe doe je dat?
pi_44383961
zucht dat van het vergeven omdat je zelf even erg bent als de ander is iets wat me bekend in de oren klinkt.
al is het inderdaad een moeilijk iets....heb haar moeder een paar dagen geleden aan de telefoon gehad toen ik haar even wou spreken.
heb toen gezegd dat ik later terug zou bellen nu een paar dagen later is dat nog steeds niet gebeurd.
en ben ondertussen lekker aan het flirten met een dame van me college...terwijl me gedachten nog half bij haar zijn
pi_44384271
Scharrelen is echt niet de manier om over iemand heen te komen hoor. Trust me, been there done that! Je voelt je daarna alleen nog maar kutter omdat die meid in kwestie je toch niet ECHT kan geven wat je wilt en enkel afleiding is. Tevens is het ook enorm lullig tegenover de dame in kwestie.
pi_44387697
ik krijg het idee dat ik het idee van uit elkaar gaan veel erger vond dan het uit elkaar gaan zelf. het is nu krap twee dagen geleden dat de knoop is doorgehakt, en hoewel het echt niet mijn keuze was, heb ik er nu al vrede mee. Tuurlijk ben ik niet happy, maar ook absoluut niet depri, zoals ik dat van andere breakups ken. zou ik dan toch minder van haar gehouden hebben dan ik dacht? Of zou het komen doordat we toch al ver uit elkaar woonden en ik niet in een of ander zwart gat val.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:29:06 #67
17709 hollander172
pi_44391831
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef Byte_Me het volgende:
ik krijg het idee dat ik het idee van uit elkaar gaan veel erger vond dan het uit elkaar gaan zelf. het is nu krap twee dagen geleden dat de knoop is doorgehakt, en hoewel het echt niet mijn keuze was, heb ik er nu al vrede mee. Tuurlijk ben ik niet happy, maar ook absoluut niet depri, zoals ik dat van andere breakups ken. zou ik dan toch minder van haar gehouden hebben dan ik dacht? Of zou het komen doordat we toch al ver uit elkaar woonden en ik niet in een of ander zwart gat val.
Manier van uitgaan speelt natuurlijk ook mee.

Ik heb veel gehad aan waar ik na het uitgaan achterkwam, je gaat iemand dan toch heel anders bekijken en de liefde is dan ineens heel snel over. Niet meteen weg maar wel "anders" zeg maar.
pi_44399367
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:16 schreef Sunshine2006 het volgende:
Scharrelen is echt niet de manier om over iemand heen te komen hoor. Trust me, been there done that! Je voelt je daarna alleen nog maar kutter omdat die meid in kwestie je toch niet ECHT kan geven wat je wilt en enkel afleiding is. Tevens is het ook enorm lullig tegenover de dame in kwestie.
dat is toch echt per persoon anders. ik vind het namelijk wel werken. niet dat ik na een week al met een ander het bed in duik, maar ik vind het wel fijn om tussen twee serieuze relaties in weer ff lekker te sletten. ik heb ook gemerkt dat dat voor mij beter werkt om de laatste beetjes ex uit je hoofd te krijgen, wat natuurlijk weer een voordeel kan zijn voor de volgende relatie.
pi_44400224
het werkt omdat je ziet dat je ex niet uniek is, en je met andere dames ook prima kunt vermaken. Ik zou persoonlijk het erg zielig vinden als je meteen met andere mensen het bed in duikt of bijvoorbeeld iemand meteen elke dag willen zien ofzo, dat is niet gezond.

mijn ex had een week nadat het met mij uit was, een soort van "substitutie mij" ofzo, erg irritant.
pi_44424001
Lomp wijf belt na een week weer om 23:00 om even te checken met wie ik naar het concert van John Legend ben geweest in Brussel, omdat ik eigenlijk met haar zou gaan. Gelijk even duidelijk gemaakt dat het niet gewenst was dat ze belde. Ook duidelijk gemaakt dat het haar geen reet aangaat met wie ik ben en waar ik ben.

Maar ondertussen fokt ze me gevoelens wel weer, laat me gewoon met rust en laat me me gang gaan.
  donderdag 14 december 2006 @ 19:32:49 #71
124676 RobertoCarlos
pi_44434623
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou voor mij is het nu ook echt Game Over. Dinsdag nog met haar afgesproken nog gekust/ gezoend. Mailt haar moeder mij in één keer of wij elkaar gezien hadden. En uit dat gesprek blijkt dus dat ze allang een andere vriend heeft en mij al weken loopt ovor te liegen en hoop loop te geven. Heb haar nu gezegd dat ze dood voor me is en dat ze nooit meer contact met me moet opnemen.
Maar heeft ze dat nou ook toegegeven aan jou? Mss wilde die moeder wel van je af..
pi_44435550
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Maar heeft ze dat nou ook toegegeven aan jou? Mss wilde die moeder wel van je af..
Nee, ze ontkent nog steeds tegenover mij. Maar ik hoef geen contact meer met haar.

En idd, die moeder wou ook van me af, we hadden ruzie e.d. Maar als die moeder dus tegen mij heft gelogen dan moet ze bij haar zijn en niet bij mij. Dan moet ze maar haar best doen.

Er valt niet veel meer te ontkennen aan hun relatie.
  donderdag 14 december 2006 @ 20:52:39 #73
124676 RobertoCarlos
pi_44437536
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Nee, ze ontkent nog steeds tegenover mij. Maar ik hoef geen contact meer met haar.

En idd, die moeder wou ook van me af, we hadden ruzie e.d. Maar als die moeder dus tegen mij heft gelogen dan moet ze bij haar zijn en niet bij mij. Dan moet ze maar haar best doen.
Dan ging het kennelijk dus al langer slecht met de relatie, toch .

Ik weet natuurlijk niet percies wat er allemaal speelt, maar als je het echt zo plotseling vanuit het niets hebt uitgemaakt, kan ik me wel een beetje voorstellen dat ze het er moeilijk mee heeft en nog belt.
Is dus geen kritiek of zo, maar gewoon ff mijn gedachte.
pi_44438053
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dan ging het kennelijk dus al langer slecht met de relatie, toch .

Ik weet natuurlijk niet percies wat er allemaal speelt, maar als je het echt zo plotseling vanuit het niets hebt uitgemaakt, kan ik me wel een beetje voorstellen dat ze het er moeilijk mee heeft en nog belt.
Is dus geen kritiek of zo, maar gewoon ff mijn gedachte.
Als ze meteen de zaterdag nadat ze het uitmaakt een jongen ('haar beste vriend') bij haar laat slapen. En er allemaal gedichtjes/ foto's op zijn site staan hoe goed hij zich voelt bij haar (zijn vrouwtje). Dan wordt je daar niet vrolijk van.
  donderdag 14 december 2006 @ 22:11:23 #75
124676 RobertoCarlos
pi_44440181
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Als ze meteen de zaterdag nadat ze het uitmaakt een jongen
quote:
Dinsdag nog met haar afgesproken nog gekust/ gezoend.
Ik snap het niet helemaal meer, jij had het toch uitgemaakt na het zoenen vanwege het bericht van die moeder?
Heb het draadje gelezen, maar toch...
pi_44441248
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:11 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

[..]

Ik snap het niet helemaal meer, jij had het toch uitgemaakt na het zoenen vanwege het bericht van die moeder?
Heb het draadje gelezen, maar toch...
Hahahah, het was hiervoor al uit. Het is al een maand uit. Ik heb haar 3 weken niet gesproken toen belde ze schijnheilig op wij afspreken zij ontekken, zij mij zoenen, zij wil sexen ik zeg nee. Toen mailde haar ma naar mij en verteld dat ze wel wat had met die jongen.
  vrijdag 15 december 2006 @ 09:07:15 #77
124676 RobertoCarlos
pi_44447866
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Hahahah, het was hiervoor al uit. Het is al een maand uit. Ik heb haar 3 weken niet gesproken toen belde ze schijnheilig op wij afspreken zij ontekken, zij mij zoenen, zij wil sexen ik zeg nee. Toen mailde haar ma naar mij en verteld dat ze wel wat had met die jongen.
Ik geloof dat ik het nu snap En je wilde dus echt niet terugzoenen zeg maar?

Wie weet zit zij op een ander forum volop te posten dat ze het moeilijk heeft met het verwerken van dat het uit is.... En dat ze het nog geprobeerd heeft.....

Maarre....ik zou maar gewoon verder elk contact afhouden in het vervolg. Mijn ervaring is dat, als je het uitmaakt, dat ook helemaal moet doen en niet 'we houden nog contact' enzo. Cker in het begin als je toch nog eerst voor jezelf het een beetje rustig moet krijgen.

Wat werkt is om voor jezelf ( of desnoods met haar) af te spreken om bijv 3 maanden helemaal geen contact te hebben en dan pas te kijken of het echt nog wel wat was. Anders krijg je steeds dat soort situaties als met die moeder met allemaal gedoe... schiet niet op.
pi_44461285
Van mijn kant komt er geen contact, heb haar geblockt met alles en gedelete. Maar als zij zo kinderachtig om onbekend te gaan bellen en niets te zeggen en dan na dagen in één keer toegeven aan vrienden van mij ja ik was het. Kinderachtig gedoe.

Blijf lekker bij die ander en stop met mij vervelen.
pi_44471893
Voel me nu eigenlijk heel vreemd. Vanmiddag had ik met mijn ex afgesproken omdat we toch willen omgaan als vrienden. Bedoel, voor die tijd waren we langer vrienden eigenlijk dan we wat hadden.
ZIjn nu half jaar uit elkaar en is beetje rot gelopen, 3 weken later nog gezien omdat hij twijfelde over zijn beslissing etc. maar elkaar los gelaten.

Toen door tijd gebrek mekaar sinds juli dus niet meer gezien en hij is vandaag thuis hier geweest.
Was best gezellig en hebben ook afgesproken mekaar toch vaker te zien, hij gaf me een hand (enigsinds apart gebaar maar het is wel lief bedoeld) en vertrok met de trein.
Nu hij weg is en ik hier alleen zit voel ik me toch heel eenzaam. Misschien heb ik dingen open gehaald want wat was nu het ellendige, hij zag er precies zo uit (op zijn schoenen na) als een klein jaar geleden toen hij hier voor het eerst was.
Geweldig mooi en een enorme flashback dus.
Ik ben over hem heen en het is ok nu zoals het is gelopen maar heb wel een zwak voor hem.
Ik wil hem niet terug maar ik mis de leuke tijd van vorig jaar. Shit.
pi_44478238
Bah, ik heb vannacht kut over haar gedroomt.. Ik droomde dat ik bij haar thuis was, en toen kwam haar nieuwe vriend binnen gelopen.. (deze heeft ze overigens nog niet) En ik zat daar een beetje op de bank tegenover en toen begonnen ze helemaal klef te doen enzo.. Het enige waar ik aan kon denken was die gozer total loss beuken.. Uiteindelijk werd ik wakker met een rotgevoel die nog steeds niet weg is.. Bah wat kan dromen kut zijn

Mis haar best eigenlijk..
Ja snot natuurlijk
pi_44481544
Zijn er hier ook mensen die weer wat met hun ex hebben gekregen na verloop van tijd? En waarbij dat goed ging en nu nog steeds goed gaat?
pi_44481701
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:11 schreef enpe het volgende:
Zijn er hier ook mensen die weer wat met hun ex hebben gekregen na verloop van tijd? En waarbij dat goed ging en nu nog steeds goed gaat?
Ik denk neit dat die in dit topic komen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:24:13 #83
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44481843
quote:
Ik. 2x. En dat ging niet goed.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:37:44 #84
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44483378
quote:
En, never again...totaal verschillende ideeen erover, alleen was meneer daar niet zo duidelijk in Na een aantal jaar ben ik nu VOORGOED van hem genezen
pi_44486758
Toegegeven, ik mis hem.

Maar hij kijkt nietn aar mij om.. dus aandacht aan hem schenken verdient hij ook totaal niet en dat doe ik al ruim 2 maanden ook niet meer. In plaats daarvan steek ik mijn schaarse vrije tijd in de mensen die echt belangrijk voor mij zijn.

Ik kom vanzelf wel weer een nieuwe liefde tegen
pi_44501213
Ik mis haar, denk elke dag aan d'r en geloof dat mijn trots, om te weten wanneer je moet ophouden met proberen, ervoor zorgt dat ik de liefde van mijn leven voor altijd laat gaan.
Doe eens wild ....
pi_44502644
quote:
hhahaha ja! t was naar 15 maanden uit en toen wilde hij me terug en blalbla, 9 maanden nog volgehouden maar sinds afgelopen definitief (en eindelijk! ) weer single zou mrgn 2 jaar hebben, maar tis echt big no no om je ex terug te nemen, want je moet je vertrouwen in hem weer terugwinnen enzo en werkt toch 9 vd 10 keer niet
pi_44508181
quote:
Op zondag 17 december 2006 12:11 schreef ChillOutje het volgende:

[..]

hhahaha ja! t was naar 15 maanden uit en toen wilde hij me terug en blalbla, 9 maanden nog volgehouden maar sinds afgelopen definitief (en eindelijk! ) weer single zou mrgn 2 jaar hebben, maar tis echt big no no om je ex terug te nemen, want je moet je vertrouwen in hem weer terugwinnen enzo en werkt toch 9 vd 10 keer niet
thnx voor de info, heb al weer 3 dagen sms contact met mn ex.
probleem is dat ze altijd zielig gaat doen (oma ziek, ruzie thuis, blablabla) ik zou daar eigenlijk door heen moeten kijken. maar omdat ik altijd achter mn pik aan loop besteed ik daar aandacht aan.

ik haat het om een man te zijn en een "lekkere" ex te hebben, echter, heb ik de laatste maand een enorme ego boost gehad, beetje flirten met (knappe) meisjes, stuk slimmer en "vrouwelijker" (volwassenere denk manier) dan haar. Maar toch blijft mijn ex op een of andere manier speciaal voor mij. Misschien moet ik toch wat meer werk maken van die andere dames dan maar weer terug vallen op mijn ex.

Daarbij begint het single leven me echt super te bevallen, maar heeft mijn ex ondertussen elke week een andere en dat haat ik want zo ben ik absoluut (wel van het geestelijke flirten, maar niet van het lichamelijke) niet.

Mja ik slaap er nog wel een nachtje over
pi_44569039
Ik denk dat ik zelf straks nog veel meer last krijg van mn ex die het zelf toendertijd heeft uitgemaakt en het zo irritant vond dat ie dus ook minder aandacht van me krijgt (die zie ik dus elke week nog op dansen).

Punt is dat ik de laatste tijd wel weer lekkerder in mn vel zit en dat ziet de buitenwereld ook. Feit is ook dat de mannelijke aandacht (en nee ik overdrijf echt niet) van alle kanten naar me toe stroomt . Kheb het voor t kiezen zeg maar...

Nou zit er in diezelfde zondaggroep van dansen een jongen rond mijn leeftijd en die is opzich wel leuk, was me weleens eerder opgevallen. Ik kan op dansen of dat soort gelegenheden weleens wat semi arrogant overkomen (zonder opzet trouwens hoor!)...

Om een lang verhaal kort te maken en alle uitdagingspogingen, leuk geplaatste opmerkingen naar elkaar toe en weddenschapjes en over te slaan, ik ben dus uitgenodigd voor een date donderdagavond (na afgelopen vrijdagavond met elkaar gezoend te hebben... mja... hij was nogal galant hehe ).

Nou is het wel leuk en aardig allemaal en hij is ook heel galant wat dat betreft en weet goed hoe ie een vrouw moet behandelen maar ik weet niet of ik er wel aan toe ben en of t wel zo'n goed plan is. Ben bang dat ik het voor mezelf toch weer ga verpesten. Punt 1 ben ik nog niet 100% over mn ex heen en die 2 zitten nog eens in dezelfde groep op zondag dansen ook. En ook samen met degene die ik help op zondag die een oogje op me heeft (maar die gast is gewoon heel jong en super super onzeker over zichzelf, straks wordt ie nog down... ) en mn eigen danspartner ziet me liever ook niet echt bezet. Geen idee waar die aandacht allemaal vandaan komt .

Straks veroorzaak ik nog een gigantische oorlog in die groep! Ik kan niet zo 1,2,3 weer een relatie aangaan sowieso, that takes time, ik kan het gewoon nog niet. Ten tweede zal degene die ik help gezien zijn karakter gigantisch down worden (hoop niet al te depri) en mn ex wordt wss nog veel vervelender gezien ie dan WEER geen aandacht krijgt maar nu dubbelop.

Waar heb ik mezelf nou weer in geholpen? Zo maak ik alleen maar problemen voor mezelf i.p.v. dat ik eruit kom

[ Bericht 7% gewijzigd door Sunshine2006 op 19-12-2006 14:46:13 ]
pi_44569148
Mijn ex mailde vandaag weer voor de 3e keer. Onzin verhalaal, en dat ik nog speciaal voor haar ben en dat ze tegen me opkijkt. En dat ze me vanaf nu elke dag gaat mailen.

Dus ik ga haar bellen met de mededeling dat ze moet kappen met mailen, neemt die gozer op....waar ze zogenaamd neits mee heeft. Binnen 3/4 uur nadat zij had gemailt zat hij bij haar. Kut kind.
pi_44569340
Tja idd kut kind, ze wil je gewoon aan het lijntje houden... lekker dan...
pi_44569510
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:43 schreef Sunshine2006 het volgende:
Tja idd kut kind, ze wil je gewoon aan het lijntje houden... lekker dan...
Alleen komt alles van haar kant en laat ik niets van me horen.
pi_44569607
Komt omdat je nu onbereikbaarder bent gezien je geen contact opneemt, dat schijnt toch spannender te zijn? Moet jij is opletten hoe dat gaat veranderen als je wel weer meer contact opneemt...
pi_44570526
Zal best, en ondertussen proberen te knabbelen van 2 hoopjes. Zo werkt het dus niet.
pi_44570974
Precies! Jij snapt het!
pi_44570999
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:31 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik denk dat ik zelf straks nog veel meer last krijg van mn ex die het zelf toendertijd heeft uitgemaakt en het zo irritant vond dat ie dus ook minder aandacht van me krijgt (die zie ik dus elke week nog op dansen).

Punt is dat ik de laatste tijd wel weer lekkerder in mn vel zit en dat ziet de buitenwereld ook. Feit is ook dat de mannelijke aandacht (en nee ik overdrijf echt niet) van alle kanten naar me toe stroomt . Kheb het voor t kiezen zeg maar...

Nou zit er in diezelfde zondaggroep van dansen een jongen rond mijn leeftijd en die is opzich wel leuk, was me weleens eerder opgevallen. Ik kan op dansen of dat soort gelegenheden weleens wat semi arrogant overkomen (zonder opzet trouwens hoor!)...

Om een lang verhaal kort te maken en alle uitdagingspogingen, leuk geplaatste opmerkingen naar elkaar toe en weddenschapjes en over te slaan, ik ben dus uitgenodigd voor een date donderdagavond (na afgelopen vrijdagavond met elkaar gezoend te hebben... mja... hij was nogal galant hehe ).

Nou is het wel leuk en aardig allemaal en hij is ook heel galant wat dat betreft en weet goed hoe ie een vrouw moet behandelen maar ik weet niet of ik er wel aan toe ben en of t wel zo'n goed plan is. Ben bang dat ik het voor mezelf toch weer ga verpesten. Punt 1 ben ik nog niet 100% over mn ex heen en die 2 zitten nog eens in dezelfde groep op zondag dansen ook. En ook samen met degene die ik help op zondag die een oogje op me heeft (maar die gast is gewoon heel jong en super super onzeker over zichzelf, straks wordt ie nog down... ) en mn eigen danspartner ziet me liever ook niet echt bezet. Geen idee waar die aandacht allemaal vandaan komt .

Straks veroorzaak ik nog een gigantische oorlog in die groep! Ik kan niet zo 1,2,3 weer een relatie aangaan sowieso, that takes time, ik kan het gewoon nog niet. Ten tweede zal degene die ik help gezien zijn karakter gigantisch down worden (hoop niet al te depri) en mn ex wordt wss nog veel vervelender gezien ie dan WEER geen aandacht krijgt maar nu dubbelop.

Waar heb ik mezelf nou weer in geholpen? Zo maak ik alleen maar problemen voor mezelf i.p.v. dat ik eruit kom
Heeft iemand hier een mening over of idee ofzo, in de zin van oorlogontwijkende oplossingen...
pi_44571031
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:43 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Heeft iemand hier een mening over of idee ofzo, in de zin van oorlogontwijkende oplossingen...
je zegt zelf al dat je nog niet over je ex heen bent en nog geen relatie aan kan gaan, dan moet je het ook niet doen. Maar je moet niet niet een relatie aangaan om je ex, omdat je ruzie wilt vermijden dat is onzin. Je hebt niets met hem te maken.
pi_44571154
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:43 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Ik zou dat dansgroepje van jou even rechts laten liggen, en dat gewoon als hobby blijven zien. Ga buiten dat groepje eens kijken naar een leuke vent.

Owjah, mijn ex is een slet, en voor goed uit mijn hart, hoe zeer dat ook doet

* flappiewappie gaat weer leren slecht topic dit rakelt alles weer op
pi_44572007
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

je zegt zelf al dat je nog niet over je ex heen bent en nog geen relatie aan kan gaan, dan moet je het ook niet doen. Maar je moet niet niet een relatie aangaan om je ex, omdat je ruzie wilt vermijden dat is onzin. Je hebt niets met hem te maken.
oh wacht ik snap hem al er staat dubbel "niet". Thx.
pi_44572073
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:49 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

Ik zou dat dansgroepje van jou even rechts laten liggen, en dat gewoon als hobby blijven zien. Ga buiten dat groepje eens kijken naar een leuke vent.

Owjah, mijn ex is een slet, en voor goed uit mijn hart, hoe zeer dat ook doet

* flappiewappie gaat weer leren slecht topic dit rakelt alles weer op
Jamaar in mijn stad buiten de dansschool lopen alleen maar van die boeren hehe Ach ik denk dat ik ook wel gewoon plezier kan hebben mag ik hopen... Daten hoeft heus niet meteen vaste relatie te betekenen. Ben alleen meer bang dat die ander dan meer van me verwacht dan dat ik kan geven...

Is het trouwens zo erg dat je je ex gewoon een slet noemt???

[ Bericht 7% gewijzigd door Sunshine2006 op 19-12-2006 16:42:01 ]
pi_44575869
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:23 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Jamaar in mijn stad buiten de dansschool lopen alleen maar van die boeren hehe Ach ik denk dat ik ook wel gewoon plezier kan hebben mag ik hopen... Daten hoeft heus niet meteen vaste relatie te betekenen. Ben alleen meer bang dat die ander dan meer van me verwacht dan dat ik kan geven...

Is het trouwens zo erg dat je je ex gewoon een slet noemt???
ja heb ongeveer zon tongytonylicky verhouden met mijn ex

smsen dat ze me mist, en dan stiekem met niet 1 persoon, nee met 20 tegelijk aan het ouwehoeren zijn.
pi_44576640
hehehe. Ja das best lullig ja. bleh.
pi_44586039
Mjah.. Mijn ex heeft me geblockt en verwijderd van msn nadat hij te weten kwam dat ik een andere vriend heb... Terwijl dat gesprek juist zo vriendelijk en soepel verliep... En nu heeft hij allemaal msn namen waar ik toch wel een beetje van schrik. Mah jah, wat doe je ertegen? "Gewoon loslaten"

Ohw even ter informatie, hij heeft het uitgemaakt.
pi_44586932
tvp
  woensdag 20 december 2006 @ 00:22:02 #105
161252 FrozenFlame
under construction
pi_44587184
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:32 schreef GorgeousRose het volgende:
Mjah.. Mijn ex heeft me geblockt en verwijderd van msn nadat hij te weten kwam dat ik een andere vriend heb... Terwijl dat gesprek juist zo vriendelijk en soepel verliep... En nu heeft hij allemaal msn namen waar ik toch wel een beetje van schrik. Mah jah, wat doe je ertegen? "Gewoon loslaten"

Waarom schrikken als je al een nieuwe vriend hebt? Just curious....
Als jij iets vind moet je het naar de politie brengen
pi_44589372
worst thing in the world;

iemand anders hebben terwijl je nog niet over je ex heen bent. niet eerlijk tegen jezelf en je nieuwe "liefde"...
pi_44593649
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:22 schreef FrozenFlame het volgende:

[..]

Waarom schrikken als je al een nieuwe vriend hebt? Just curious....
miss zijn t hele agressieve of hele depressieve msnnamen, daar zou ik ook van schrikken ook al voel ik niks voor mn ex meer
pi_44596781
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:46 schreef ChillOutje het volgende:

[..]

miss zijn t hele agressieve of hele depressieve msnnamen, daar zou ik ook van schrikken ook al voel ik niks voor mn ex meer
Nee dat niet zo zeer... Ze gaan over van dat je geen relatie nodig hebt voor sex en dat er nu allerlei mogelijkheden voor hem open gaan.. Voor mij komt het nogal over dat hij mij vooral gebruikte voor de sex, en dat komt toch wel hard aan omdat hij het altijd ontkent heeft...
pi_44598164
Misschien is het gewoon op jou te fokken, terugpakpoging, kan toch.
  woensdag 20 december 2006 @ 14:26:14 #110
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_44598240
ik moet m'n ex toch een keer een link naar dit topic sturen
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_44598620
Is het zo diep triest dan?
pi_44598785
"You can't change a ho into a housewive"

mijn instelling op dit moment
pi_44600060
Zucht...... waarokm moeten alle vrouwen toch altijd hoeren worden benoemd als ze iets doen wat je niet aanstaat....
pi_44601403
Ik voel me echt vreemd nu.. Aan de ene kant vind ik het prima dat ik weer vrijgezel ben, kan doen wat ik wil, heb volop de tijd voor mijn vrienden enzo.. Maar aan de andere kant mis ik haar verschrikkelijk, Heb er alles voor over om haar terug te krijgen en wil er alles voor doen..

En ik word gek bij de gedachte dat ze een andere vriend zou krijgen en zelfs misselijk als ik voor me zie hoe ze seks heeft met een ander.. Ookal is dit nog niet gebeurd.. Bah wat klote..

Ook wil ik haar heel graag nog een keertje zien voor de jaarwisseling.. Om even oog in oog met elkaar te kunnen praten en eventjes wat te gaan drinken ofzo..

Mis haar
Ja snot natuurlijk
pi_44601616
Dat afspreken werkt alleen maar averecht joh... dan heb je daarna nog veel meer pijn... is niet aan te raden hoor...
pi_44602341
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:32 schreef GorgeousRose het volgende:

ik vraag me af: hoe weet je wat voor msn namen hij heeft als hij je geblokt en verwijderd heeft?
Make The Floor Burn!
pi_44603543
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:46 schreef Pilldriver het volgende:

[..]

ik vraag me af: hoe weet je wat voor msn namen hij heeft als hij je geblokt en verwijderd heeft?
via via?

na een nacht irritante smsjes (haar inititief) van mijn ex (waar ik haar heerlijk mee op de kast krijg), vandaag haar gebeld met of ze nog een keer behoefte had om te praten, omdat ik dat wel had. Ik heb altijd een boel vragen gehad omtrent de "scheiding" welke ze nooit beantwoord heeft.

hoop dat ik dan wat kan los peuteren, denk dat ik wel sterk genoeg ben voor de confrontatie, volgende week woensdag een date met meisje van mijn afdeling (als alles goed gaat )

mja, blijft irritant, er is altijd nog een beetje gevoel, maar hoe langer ik er over na denk, the less I care
pi_44610449
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:46 schreef Pilldriver het volgende:

[..]

Een vriendin van me heeft hem ook in haar lijst staan, en als ik dan bij haar ben, zie ik die msn namen...
pi_44612504
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:37 schreef GorgeousRose het volgende:

[..]

Een vriendin van me heeft hem ook in haar lijst staan, en als ik dan bij haar ben, zie ik die msn namen...
yeah right
pi_44612533
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:23 schreef Sunshine2006 het volgende:
Dat afspreken werkt alleen maar averecht joh... dan heb je daarna nog veel meer pijn... is niet aan te raden hoor...
Voor iedereen die vage smsjes begrijpt... uhum.....
  woensdag 20 december 2006 @ 22:51:59 #121
17709 hollander172
pi_44613289
Nou maar even wat goeds nieuws er tussendoor dan maar. Ik ben weer aan de vrouw! Al even overigens en we hadden het eigenlijk liever stil gehouden (IRL that is) maar dat ging niet echt meer. Lang leve de bemoeizuchtige ex.
  donderdag 21 december 2006 @ 01:32:13 #122
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44617522
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:30 schreef Sunshine2006 het volgende:
Zucht...... waarokm moeten alle vrouwen toch altijd hoeren worden benoemd als ze iets doen wat je niet aanstaat....
Hij heeft het niet over alle vrouwen

Misschien is ze in dit geval vreemdgegaan.
Dan is de benaming wel correct

[ Bericht 4% gewijzigd door Duracell op 21-12-2006 01:41:19 ]
  donderdag 21 december 2006 @ 01:36:44 #123
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44617582
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:29 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

. Ik heb altijd een boel vragen gehad omtrent de "scheiding" welke ze nooit beantwoord heeft.

hoop dat ik dan wat kan los peuteren, denk dat ik wel sterk genoeg ben voor de confrontatie, volgende week woensdag een date met meisje van mijn afdeling (als alles goed gaat )

mja, blijft irritant, er is altijd nog een beetje gevoel, maar hoe langer ik er over na denk, the less I care
idd, trust me ff volhouden, straks zijn die antwoorden totaal onbelangrijk en wil je het niet eens meer weten
pi_44617619
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Voor iedereen die vage smsjes begrijpt... uhum.....
Lijkt me wel duidelijk wat hij op doelt met zijn smsje. Hij spreekt het alleen niet letterlijk uit, omdat het nu spannender blijft.. of omdat hij niet weet of jij het wel wil en er dan altijd nog een andere draai aan kan geven?
Delivered without an information leaflet
  donderdag 21 december 2006 @ 01:43:03 #125
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44617679
Zo ben op dreef vanavond

Ik heb een hoop over dit onderwerp te vertellen, maar merk dat ik hier niet anoniem genoeg ben
pi_44617735
En nu ga je dus niks vertellen?
Delivered without an information leaflet
  donderdag 21 december 2006 @ 01:46:14 #127
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44617736
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:38 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Lijkt me wel duidelijk wat hij op doelt met zijn smsje. Hij spreekt het alleen niet letterlijk uit, omdat het nu spannender blijft.. of omdat hij niet weet of jij het wel wil en er dan altijd nog een andere draai aan kan geven?
Overduidelijk wat ie bedoelt
  donderdag 21 december 2006 @ 01:58:31 #128
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44617861
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:46 schreef gekke_sandra het volgende:
En nu ga je dus niks vertellen?
Ik praat toch goed mee?

Nee ik ga niet te diep in op mijn eigen omstandigheden nee, solly Er lezen teveel reallife mensen mee (dag jullie )

Kort samen gevat, bijna 7 jaar samen gewoond, goede tijde slechte tijden lang soap verhaal.. Nu meer dan half jaar verder....En weer goed bezig Ook in eerdere delen wat gepost.
pi_44620134
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:38 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Wacht maar af. Die kant gaat het niet op. En zoals ik al zei, tis geen wildvreemde voor me en dit soort dingen doet ie weleens meer expres. Net als alle cliches op tafel gooien die ik dan weer backfire.
pi_44624503
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:32 schreef Duracell het volgende:

[..]

Hij heeft het niet over alle vrouwen

Misschien is ze in dit geval vreemdgegaan.
Dan is de benaming wel correct
dus dat....
pi_44627956
Mja ok, in dat geval kan ik me er wat bij voorstellen ja...
pi_44653801
Jeetje. Wat een avond gister. Illegaal op een feest binnengekomen waar me ex ook was. Het is nu 3 maanden uit bijna en maand geleden dat we voor het laatst zoenden.

Er zijn 2 meisjes die ik wel leuk vind, maar zij maakt me nog steeds onwijs aan het twijfelen. Daarnaast zijn het vriendinnen van haar... Ik wil nog niks met 1 van die meisjes beginnen vanwege me ex... ik geef nog teveel om haar en heb beetje wakker gelegen erover vannacht. Ik wil haar nog even spreken gewoon gezellig praten voor de kerst. (ga zaterdag weg) Zijn nu wel vrienden enzo kunnen nog altijd leuk praten met elkaar...

Ik denk dat het niet goed is om wat met een vriendin van haar te beginnen (gewoon een vriendin, niet hartsvriendin oid)
Ook gaf ze weer vage flirts naar me en hints dat ze niemand leuk vindt enzo... Straks benk 4 dagen weg en ik wil haar absoluut niet in mijn hoofd hebben....
maar ik wil haar doodgraag nog even zien voor de kerst, zal ik dat proberen ofnie?

[ Bericht 11% gewijzigd door HiddeRV op 22-12-2006 11:52:35 ]
pi_44664529
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:47 schreef HiddeRV het volgende:
Jeetje. Wat een avond gister. Illegaal op een feest binnengekomen waar me ex ook was. Het is nu 3 maanden uit bijna en maand geleden dat we voor het laatst zoenden.

Er zijn 2 meisjes die ik wel leuk vind, maar zij maakt me nog steeds onwijs aan het twijfelen. Daarnaast zijn het vriendinnen van haar... Ik wil nog niks met 1 van die meisjes beginnen vanwege me ex... ik geef nog teveel om haar en heb beetje wakker gelegen erover vannacht. Ik wil haar nog even spreken gewoon gezellig praten voor de kerst. (ga zaterdag weg) Zijn nu wel vrienden enzo kunnen nog altijd leuk praten met elkaar...

Ik denk dat het niet goed is om wat met een vriendin van haar te beginnen (gewoon een vriendin, niet hartsvriendin oid)
Ook gaf ze weer vage flirts naar me en hints dat ze niemand leuk vindt enzo... Straks benk 4 dagen weg en ik wil haar absoluut niet in mijn hoofd hebben....
maar ik wil haar doodgraag nog even zien voor de kerst, zal ik dat proberen ofnie?
doen, en dan ook gewoon vertellen dat dit je dwars zit, je bereikt niks als je erom heen gaat draaien en vaag gaat zitten doen...
pi_44665117
Hellup, hoe kan ik haar uit mn hoofd zetten...

Het is nu meer dan 2 jaar uit, maar ik kom er maar niet overheen. Ik blijf nog vaak (dagelijks)aan haar denken, dat komt waarschijnlijk ook doordat we elkaar nog heel veel zien en heel veel samen doen. Oke, ik weet het, het is niet 'gezond' om haar zo vaak te blijven zien, maar ik kan geen 'nee' tegen haar zeggen als ze weer samen wat wil afspreken. We gaan dan gewoon als goede vrienden met elkaar om. Maar door sommige reacties, opmerkingen en vaag flirtgedrag, blijf ik ergens in mn achterhoofd toch hopen dat het ooit weer wat wordt. De 'klik' die ik met haar heb, heb ik met nog geen andere meid gehad. Ik baal er behoorlijk van maar zolang ik haar nog niet 100% uit mn hoofd kan zetten, kom ik geen stap verder in mn leven. En ik ben straks bijna 30 en dan hoop je toch wel dat je ooit nog weer es een vaste relatie krijgt.

Ik wordt er stapelgek van, en zie enorm op tegen de dag dat ze iemand anders heeft. Misschien is dat juist eigenlijk wel goed voor me, maar het idee alleen al maakt me enorm beroerd. Eigenlijk is op dit moment de enige manier om eroverheen te komen, door haar niet meer te zien. Maar ze is toch een goede vriendin van me, en die zet je ook niet zomaar opzij. Ik weet niet meer wat te doen...
If mother nature had to choose a name, i'm sure that she would choose the same...
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:48:09 #135
163246 neusvleugel
vleugel des neus
pi_44665760
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:24 schreef fakenick het volgende:
Ik baal er behoorlijk van maar zolang ik haar nog niet 100% uit mn hoofd kan zetten, kom ik geen stap verder in mn leven. En ik ben straks bijna 30 en dan hoop je toch wel dat je ooit nog weer es een vaste relatie krijgt.
Ik zou het op meer dan 60% houden, dan leg je de lat voor je zelf niet zo hoog. Accepteren dat er altijd *iets* speelt, maar dat het nu tijd is om verder te kijken.
quote:
Eigenlijk is op dit moment de enige manier om eroverheen te komen, door haar niet meer te zien. Maar ze is toch een goede vriendin van me, en die zet je ook niet zomaar opzij. Ik weet niet meer wat te doen...
En how about 'minder zien' ipv helemaal niet meer? Laat het een paar weekjesmaandjes rusten ofzo. Voelt kut, maar het biedt je meer ruimte om verder te kijken..

Uiteraard makkelijk gezegd, maar uiteindelijk moet je toch door de pijn heen baggeren.
  zaterdag 23 december 2006 @ 00:49:34 #136
160346 Mavro
Black & Red
pi_44673270
Wow, niet te geloven. Ik heb na de break-up zelf nog wat contact gezocht met mn ex maar later niks meer laten horen, hoewel we vrienden zouden blijven. Eigenlijk verwachtte ik ook niks meer te horen, alleen toevallige opmoetingen op feestjes enzo. Kreeg ik vanavond ineens een berichtje. Hoe gaat het? Fijne feestdagen en nog een zakelijke mededeling van het een of ander.

Vond ik toch wel leuk, maar het deed me niet zoveel als ik dacht dat het me zou doen.

Gister ook een 'date' gehad. Kwamen we erachter dat we allebei nog met een verbroken relatie zaten en dat we elkaar als rebound gebruikten. Schept ook wel een band En het werd nog best gezellig. We gaan iig nog een keer wat afspreken. Niet omdat het wat kan worden maar gewoon, het is leuk om nieuwe contacten op te doen en nieuwe dingen te ondernemen zonder 'je geschiedenis' (lees: vrienden die van je ex weten, vrienden van je ex, mensen die vragen of het nog aan is blablabla).
pi_44676480
gisteren bij mijn ex geweest om cadeaus voor kerst uit te wisselen.
gezien het feit dat ze het nogal druk heeft met werken en gisteren dus de enigste mogelijkheid was.
gelukkig een hele leuke avond met haar gehad en ze zag er zoals altijd weer erg goed uit.
hebben erg veel gelachen ook nog eens.
hoop dat ik het vaker gezellig met haar kan hebben zonder dat we ruzie gaan zitten maken om dingen uit het verleden.
pi_44677951
leuke avonden zou het voor mij alleen maar moeilijker maken...
ik hoop daarom ook dat als ik volgende week met haar ga praten, het niet weer het zelfde gevoel als voorheen op gaat leveren. Ik heb vragen, ik wil antwoorden; niet haar terug. Ik weet eigenlijk nog steeds niet of het een goed idee is. Maar via andere media (smsen/tel/msn e.d) kunnen we gewoon niet normaal comminuceren.

wel heerlijk trouwens, als je single bent word je elke ochtend helemaal euforisch wakker omdat je gister weer een smsje van die had gekregen, en omdat die andere je gegroet enzo. Mja zou ook wel gaan vervelen na een poosje. Lastig parket als je 2,5 jaar in je kop heb gestampt dat een vriendin hebben "normaal" is.
pi_44682917
jah ik persoonlijk zit ook wel met vragen , maar ik heb geleerd dat ik ze beter niet kan stellen.
omdat het beter is om het verleden te laten rusten en pas weer op te pakken als er weer een sprankeltje hoop is.
juist omdat je dan gevoelens gaat oprakelen en daardoor ontstaan frustraties en dus ook woede.
pi_44683282
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:32 schreef Stampurtjuh het volgende:
jah ik persoonlijk zit ook wel met vragen , maar ik heb geleerd dat ik ze beter niet kan stellen.
omdat het beter is om het verleden te laten rusten en pas weer op te pakken als er weer een sprankeltje hoop is.
juist omdat je dan gevoelens gaat oprakelen en daardoor ontstaan frustraties en dus ook woede.
ja maar het is toch beter omdat te bespreken dan weg te drukken?
pi_44683804
ik zie het inderdaad hetzelfde als jou helaas ziet de tegenpartij het helaas meestal vanaf een ander punt
pi_44687223
Ik zou het gewoon uitmaken!
pi_44687328
waar heb jij het over juiced dit gaat over de kunst van het loslaten van een ex niet over het aanlaten of uitmaken van een relatie
pi_44687392
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 18:37 schreef Stampurtjuh het volgende:
waar heb jij het over juiced dit gaat over de kunst van het loslaten van een ex niet over het aanlaten of uitmaken van een relatie
Oh sorry, verkeerde topik.
  zaterdag 23 december 2006 @ 19:06:19 #145
163246 neusvleugel
vleugel des neus
pi_44687903
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

ja maar het is toch beter omdat te bespreken dan weg te drukken?
Ook er over praten lost het niet per definitie op. Je kan het proberen, je kan het ook loslaten.
pi_44690534
Na 3 jaar is het vanmorgen over de telefoon uit geraakt, het ging al een tijdje niet lekker en de knoop is doorgehakt. Pas nu realiseer ik me wat er niet lekker ging en weet niet meer wat ik moet doen.

Ik heb de hele dag liggen janken en dr gesmsed dat ik het zo graag nog een keer wil proberen, maar ze heeft tijd nodig vertelde ze vanavond over de telefoon het is nu iig UIT.

Komt toch ff hard aan zeg, heb ook weinig zin meer om kerst en nieuwjaar te gaan vieren.

pi_44765032
Nog iemand een update?
pi_44770213
Ik ben weer op speaking erms met mn ex na 3 maanden negeren. Heb persoonlijk zonder postzegel een kerstkaart in de bus gehad met mn bijnaam op de envelop... hm....
pi_44771088
Heb het soms nog steeds een beetje moeilijk, wil eigenlijk ook gewoon weer contact. Maar dan echt niet om weer bij elkaar te komen, maar gewoon beetje gezellig lullen enzo.. Heb het gevraagd of dat weer kon, maar daar moet ze nu al een paar weken over nadenken. :S
pi_44784432
Hell on Earth
“Love never dies”, that’s what people say.
But then again, love never truly lives either.
Then how can something so vague, so untouchable,
Make or break so many lives?

“Live with it”, that’s what people say.
But how can I, if that life seems so empty now?
I know I have to try, but trying seems so useless,
If I have to do it on my own.

“Forget about it”, that’s what people say.
But how can I, if those memories are burnt into my soul?
Everlasting scars that will never fade, never heal,
And will never leave as time passes by.

“There are more fish in the sea”, that’s what people say.
But who cares, if the fish I wanted has swum away?
Perhaps I must pursue it,
But I’m afraid to cross that ocean on my own.

“Love hurts”, that’s what people say,
And I know that all too well.
Because all I ever wanted was a piece of Heaven,
And all I ever got was a piece of Hell

Meer hoef ik niet te zeggen hè. it's over, 't doet pijn. Goodbye eerste ware liefde...
pi_44793519
Hebben jullie welles gehad dat het uit is gegaan omdat je vriendengroep niet mixte met je vriendin/haar vrienden?
Volgens mij was dat ook een van de redenen dat het uit is namelijk...
pi_44794008
Mijn ex zijn vriendengroep stookte hem wel tegen mij op ja. En hij is zo lekker beinvloedbaar...
pi_44803478
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef Sunshine2006 het volgende:
Mijn ex zijn vriendengroep stookte hem wel tegen mij op ja. En hij is zo lekker beinvloedbaar...
Das negatief toch?

Soms heb je wel van die dagen dat je aan iemand moet denken en dat dan gelijk heel je dag verneukt is...
пусть всегда будет солнце
pi_44832867
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:58 schreef MoChe het volgende:

[..]

Das negatief toch?

Soms heb je wel van die dagen dat je aan iemand moet denken en dat dan gelijk heel je dag verneukt is...
och een smsje en ik ben al weer een maand terug...
  FOK!fotograaf vrijdag 29 december 2006 @ 18:41:55 #155
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_44833532
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:38 schreef HiddeRV het volgende:
Hebben jullie welles gehad dat het uit is gegaan omdat je vriendengroep niet mixte met je vriendin/haar vrienden?
Volgens mij was dat ook een van de redenen dat het uit is namelijk...
jep hier. zijn vrienden keurden mij af, ik was niet serieus genoeg, niet simpel genoeg, had teveel een eigen mening. uiteindelijk koos ie voor zijn vrienden, was er helemaal kapot van, hij was mijn grote liefde, was er al 4 jaar gek op. hebben uiteindelijk 8 maanden iets gehad.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_44841010
knip

[ Bericht 49% gewijzigd door jagermeister1 op 30-12-2006 20:37:06 ]
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_44842050
Een vriend van mijn ex heeft het destijds (uit naam van hem) met me uitgemaakt op msn onder zijn mailadres. Ik had niks in de gaten, soms twijfel ik nog aan mijn ex zijn verhaal dat ie van niks wist maar het indd. wel uit wilde maken.
Enkele maanden later nog op dezelfde manier uitgemaakt voor hoer etc. met de bewering dat hij het echt zelf was (mijn ex). Tja. Of mijn ex is echt knettergek of die maat van hem zat echt die beide keren op zijn mailadres (het kan, ex liet zijn pc aanstaan als die vriend langskwam etc).
Ergens ben ik nog niet volledig overtuigt van beide verhalen maar goed.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:22:04 #158
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44842996
Vannacht echt een enorme nachtmerrie gehad over een ex, geen zin om het allemaal hier te schrijven maar het komt erop neer dat dat gesprek eigenlijk in RL had moeten plaatsvinden, heb zoveel te horen gekregen achteraf hoe hij over mij dacht, en dat was zo dubbel en onbegrijpelijk dat ik het liefste de waarheid uit hem zelf had willen rammelen, net zoals in mijn droom...maja dan zou hij waarschijnlijk toch weer niet eerlijk geweest zijn en ik heb geen zin meer in zijn leugens, wil het gewoon afsluiten nu,
Heeft allemaal al veels te lang geduurd
pi_44843301
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:22 schreef zwartedoos het volgende:
Vannacht echt een enorme nachtmerrie gehad over een ex, geen zin om het allemaal hier te schrijven maar het komt erop neer dat dat gesprek eigenlijk in RL had moeten plaatsvinden, heb zoveel te horen gekregen achteraf hoe hij over mij dacht, en dat was zo dubbel en onbegrijpelijk dat ik het liefste de waarheid uit hem zelf had willen rammelen, net zoals in mijn droom...maja dan zou hij waarschijnlijk toch weer niet eerlijk geweest zijn en ik heb geen zin meer in zijn leugens, wil het gewoon afsluiten nu,
Heeft allemaal al veels te lang geduurd
Wow. Dat lijkt wel mijn tekst en droom.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:36:36 #160
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44843524
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wow. Dat lijkt wel mijn tekst en droom.
Heb je dat ook in dit topic geschreven? Zoja dan lees ik effe terug
pi_44843569
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:36 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Heb je dat ook in dit topic geschreven? Zoja dan lees ik effe terug
Nee, maar heb in het verleden ook weleens over mijn ex gedroomt dat ik hem goed de waarheid vertelde (luchtte wel op) en boos op hem was.
Bedoelde met "mijn tekst" omdat ik zoiets ook gezegt had kunnen hebben omdat ik precies dat zelfde gevoel gehad heb als wat jij nu globaal beschreef.
Heel strange.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:42:49 #162
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44843724
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, maar heb in het verleden ook weleens over mijn ex gedroomt dat ik hem goed de waarheid vertelde (luchtte wel op) en boos op hem was.
Bedoelde met "mijn tekst" omdat ik zoiets ook gezegt had kunnen hebben omdat ik precies dat zelfde gevoel gehad heb als wat jij nu globaal beschreef.
Heel strange.
Luchtte in mij droom ook echt op, totdat ik wakker werd en besefte dat ik die antwoorden dus helemaal niet had gekregen Ik hoor liever de waarheid hoe pijnlijk die ook is dan dan ik zolang voor het lapje gehouden wordt
pi_44843791
Ja vind ik ook. Soms zijn mannen zulke eikels!
Zo, dat lucht ook op. Nu nog een keer tegen hem zeggen.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:48:27 #164
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44843905
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef vencodark het volgende:
Ja vind ik ook. Soms zijn mannen zulke eikels!
Zo, dat lucht ook op. Nu nog een keer tegen hem zeggen.
Idd Al heb ik zoiets van hij is het niet waard om nog energie in te steken...heel dubbel allemaal.
pi_44843971
True. Maar soms lucht het op om eens zonder gevolgen lekker boos te mogen zijn op hem.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:59:23 #166
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44844256
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:50 schreef vencodark het volgende:
True. Maar soms lucht het op om eens zonder gevolgen lekker boos te mogen zijn op hem.
Ja dat is ook weer zo maar heb het idee dat hij er toch niet voor in zou zijn, een gesprek bedoel ik, onder het mom van dat ik labiel ben enzo(heeft ie een handje aan, iedere ex is zogenaamd labiel )en weet ook niet of ik er nog zin in heb. Vreet zoveel energie en heb al zoveel aan mn hoofd. Moet nu aan mezelf gaan denken enzo
pi_44844494
In dat geval gewoon laten doen indd. Wie weet wat voor staartje het nog kan krijgen. Ik heb ondertussen al enkele staartjes gehad waarvan ik dacht: Wat is dit nou weer?
Maar ja, dat lijkt nu wel over te zijn.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:09:52 #168
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44844609
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef vencodark het volgende:
In dat geval gewoon laten doen indd. Wie weet wat voor staartje het nog kan krijgen. Ik heb ondertussen al enkele staartjes gehad waarvan ik dacht: Wat is dit nou weer?
Maar ja, dat lijkt nu wel over te zijn.
Laten doen? Of bedoel je niet doen?
pi_44844761
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:09 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Laten doen? Of bedoel je niet doen?
Ik zou er niet meer veel energie indd. insteken. Genoeg is genoeg en dus gewoon laten lopen zoals het loopt.
Niet allerlei acties ondernemen aangezien "wraak" heel zoet kan zijn.
Snap je? Just let it be.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:20:38 #170
160346 Mavro
Black & Red
pi_44844909
Wees blij dat je dromen hebt waarin je de waarheid uit je ex ramt.

Ik droomde vannacht dat mn ex kanker had en helemaal alleen was. En toen wilde ik hem helpen, omhelzen, er voor hem zijn en hij wees me gewoon af.

Dan heb je pas een kutdag als je wakker wordt... ik heb me nog nooit zo afgewezen gevoeld.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:21:44 #171
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44844939
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zou er niet meer veel energie indd. insteken. Genoeg is genoeg en dus gewoon laten lopen zoals het loopt.
Niet allerlei acties ondernemen aangezien "wraak" heel zoet kan zijn.
Snap je? Just let it be.
Snap het, kan het af en toe alleen niet uitstaan dat hij zo laf is, als hij daadwerkelijk dat allemaal gezegd heeft over mij en die dingen gedaan heeft dan moet hij daar ook gewoon voor uitkomen...maar als ik anderen exen mag geloven dan doet hij dat dus bij iedere meid. Best triest eigenlijk. Vraag me af hoe je dan nog in de spiegel kan kijken zonder te kotsen van jezelf.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:24:01 #172
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44844998
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Mavro het volgende:

Ik droomde vannacht dat mn ex kanker had en helemaal alleen was. En toen wilde ik hem helpen, omhelzen, er voor hem zijn en hij wees me gewoon af.

Dan heb je pas een kutdag als je wakker wordt... ik heb me nog nooit zo afgewezen gevoeld.
Dat soort dromen heb ik ook gehad. Het was uit, maar we zagen elkaar nog...sliepen nogsamen en nog wel meer. Ik droomde dat hij zelfmoord¨pleegde...echt verschrikkelijk, tranen liepen over mijn wangen toen ik wakker werd(naast hem) Ik vertelde het en hij maakte er een grapje van. 1 tip, ga nooit terug naar je ex
pi_44845042
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Mavro het volgende:

True, dromen kunnen een raar effect op je hebben. Wat ik al niet gedroomd heb over mijn ex: dat hij zwaar aan de cocaine was (hij was mager, bleek, zwarte kringen rond zijn ogen), die droom leek zo echt...wordt er nog een beetje naar van.....
Ook gedroomd dat hij hele gemene dingen tegen me zei en ik me heel naar voelde, heb toegeschreeuwd om wat er allemaal is gebeurd maar ook (vooral in het begin) gedroomd dat we weer samen waren en we elkaar vast hielde...dat leek ook heel echt.

Ik droom liever niet (meer) over mijn ex eigenlijk.
pi_44855223
ik heb eerste weken heel vaak gedroomd dat we gewoon weer "samen" waren. dus dat ik met iemand stond te praten en dat ze dan naast me kwam staan net zoals vroeger. En dan word je dus echt wakker met het gevoel van huh, er klopt iets niet... erg vervelend.

laatste tijd erg weinig over haar gedroomd, scheeld wel een hoop. Morgen op oude jaars dag (vond ik wel toepasselijk) nog een gesprek met haar. Heb nog wat vragen. Ik weet wel dat iig niet mijn gelijk kom halen, maar gewoon boven haar ga staan.
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:41:49 #175
160346 Mavro
Black & Red
pi_44860480
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:53 schreef flappiewappie het volgende:Ik weet wel dat iig niet mijn gelijk kom halen, maar gewoon boven haar ga staan.
Ik las: ...bovenop haar ga staan....

Veel succes iig!
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:55:09 #176
160741 DBBknown
Bodybuilding, a life style
pi_44860905
ik voel me dom... ik weet dat ze tegen me liegt, maar gister was ze hier... fresh prince zitten kijken op de bank en ik lag in haar armen (ja dom), kreeg het af en toe moeilijk en kreeg toen wel knuffels van haar met kusjes op mn wang mja.. en als afscheid kreeg ik zowaar een klein kusje..
ik weet dat ik haar uit mijn hoofd moet zetten... kreeg ik het eindelijk zover dag ik vannacht in slaap ben gevallen... krijg ik een afschuwelijke nachtmerrie over haar met een andere gozer *zucht*

Zit nu de hele dag wat the fresh prince te kijken... maar krijg mijn gedachten er maar niet vanaf gezet ,ik weet dat ik verder moet en ik wil het ook, maar tegelijkertijd wil ik haar gewoon echt niet kwijt ook al ben ik dat al en heb ik nogsteeds hoop(ik weet dat ik niet moet hopen!).

Liefde kan zo mooi zijn, maar ook zo klote
  FOK!fotograaf zaterdag 30 december 2006 @ 17:23:06 #177
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_44861822
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:24 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Dat soort dromen heb ik ook gehad. Het was uit, maar we zagen elkaar nog...sliepen nogsamen en nog wel meer. Ik droomde dat hij zelfmoord¨pleegde...echt verschrikkelijk, tranen liepen over mijn wangen toen ik wakker werd(naast hem) Ik vertelde het en hij maakte er een grapje van. 1 tip, ga nooit terug naar je ex
wat een ei ... hij had je op zijn minst even gerust kunnen stellen ofzo.. met name door zijn verleden, moet ie enigszins weten hoe je je gevoeld hebt
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_44879204
Heb het 1.5 maand uit (na 1.5 jaar) en mn ex heeft al een ander. Door zoiets voel je je snel niet goed genoeg en bedrogen.
Het blijkt dat ze die 'ander' al kende voordat het uit was. Voor zover ik mn ex dacht te kennen zal ze wel niet fysiek vreemd zijn gegaan, maar emotioneel? Ja ja het is duidelijk, ik zit nog in de acceptatie fase.

Maar het feit dat ze al een 'ander' heeft gaf me wel een klap. Helemaal nu ik signalen van eerder koppel aan die 'ander'. Dan probeer je die linken te leggen, je ligt uren wakker. En zij? Ze duikt alweer in de volgende relatie. Niet eerlijk.
Ik kan er wel meer over vertellen maar ben bang dat ik dan in herhaling val.
Don't worry about life, you won't sur5 it anyway
pi_44879413
quote:
Op zondag 31 december 2006 01:36 schreef noda het volgende:
Heb het 1.5 maand uit (na 1.5 jaar) en mn ex heeft al een ander. Door zoiets voel je je snel niet goed genoeg en bedrogen.
Het blijkt dat ze die 'ander' al kende voordat het uit was. Voor zover ik mn ex dacht te kennen zal ze wel niet fysiek vreemd zijn gegaan, maar emotioneel? Ja ja het is duidelijk, ik zit nog in de acceptatie fase.

Maar het feit dat ze al een 'ander' heeft gaf me wel een klap. Helemaal nu ik signalen van eerder koppel aan die 'ander'. Dan probeer je die linken te leggen, je ligt uren wakker. En zij? Ze duikt alweer in de volgende relatie. Niet eerlijk.
Ik kan er wel meer over vertellen maar ben bang dat ik dan in herhaling val.
10000% overeenkomst. Echt helemaal exact hetzelfde verhaal hierzo.
  zondag 31 december 2006 @ 11:08:52 #180
17709 hollander172
pi_44883739
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog iemand een update?
Wat wil je horen?
pi_44885045
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:08 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Wat wil je horen?
Ik reageer even on der mijn adnere account die andere is geblockt om een 'kinderachtige' rede. (als fok deze ook wil blokken gaan ze hun gang, maar ik gedraag me hier).

Maar hoe het met iedereen gaat natuurlijk?!

Ik wens iedereen in ieder geval een gelukkig 2007 toe en hopelijk zie ik het merendeel hier niet meer terug in dit topic. Want vanavond komen we onze droommannen/ vrouwen tegen
pi_44886476
Ik hoop dat ik vanavond m'n droomvrouw tegenkom.. Maar goed een tijdje vrijgezel doet de mens ook wel goed denk ik. En iedereen idd een gelukkig nieuwjaar.
pi_44886755
quote:
Op zondag 31 december 2006 01:43 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

10000% overeenkomst. Echt helemaal exact hetzelfde verhaal hierzo.
Toevallig Of niet? 'You are not alone' zou MJ zeggen.

Copy van een andere reactie:
Je moet haar los laten. Je verstand zegt (hopelijk) dat dit het beste is maar je gevoel zegt wat anders.
Toch is het niet verstandig om je aan je ex te blijven klampen want, dit doet zij waarschijnlijk ook niet. Tevens zal zij om wat voor reden dan ook steeds meer afstand kunnen nemen, hetgeen voor jou waarschijnlijk meer pijn doet. Je kunt jezelf af vragen, 'hoe lang blijf ik aan een dood paard trekken?'. Nu wil ik niet zeggen dat je ex een dood paard is en bedoel het ook niet letterlijk . Wat ik je probeer te vertellen is wel duidelijk hoop ik.

Veel plezier vanavond iedereen!
  zondag 31 december 2006 @ 14:56:17 #184
161030 Woesteling
Is woestelijk
pi_44891175
Argh! Ik zag net een foto van haar en een collega van haar waar ze nog net niet staan te knuffelen.. Ik heb altijd een bloedhekel aan die gast gehad, ook toen we nog supergelukkig met elkaar waren. Ze zegt dat ze nu niets met hem wil, maar iedere keer als ik zijn naam hoor vallen begint mijn bloed te koken.. Ik weet dat ze een eigen leventje heeft en dat ze helemaal zelf moet weten wat ze doet, maar verdomme niet met hem! En ik hoef geen commentaar van "ze moet het toch zelf weten" en dergelijken te horen, want ik weet dat wel, maar het blijft toch nog een beetje mijn lieve meid en zou er weinig moeite mee hebben om degene die aan haar zit, vooral die collega, eens flink onder handen te nemen

Het heeft ook zo zijn nadelen als je nog contact met je ex hebt..
Ja snot natuurlijk
  zondag 31 december 2006 @ 15:19:46 #185
160741 DBBknown
pi_44892076
@woesteling, dat dacht ik precies de laatste maand van mijn relatie met haar... het is nu voorbij en het zit er nooit meer in volgens haar, toch blijf ik nog stiekem hopen... ik probeer nu een tijd al het contact te verbreken.. en te wachten tot ze op haarzelf zit in haar flatje... mischien dan nog eens met haar afspreken.

In ieder geval voor jullie allemaal een goeie roetsj, and take it easy
pi_44895463
Oke, leuk (tongytongylickylicky) me ex zat hier dus net gezellig in één keer met me moeder te praten. Ik kwam thuis zag ik haar tassen staan. Ben even flink tekeer gegaan wat ze hier kwam zoeken en of ik niet duidelijk was. Zogenaamd kwam ze voor me moeder. Me moeder heelmaal overstuur, dat ik normaal moet doen en dat ze voor haar kwam. Onzin....ben weer terug bij af, klote kind.
  zondag 31 december 2006 @ 18:01:56 #187
160741 DBBknown
pi_44897454
dat is idd een naaistreek ja, sterkte man notoriousJw, hoop dat je de draad weer oppakt en weer verder gaat waar je was!
pi_44898586
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:02 schreef NotoriousJw het volgende:
Oke, leuk (tongytongylickylicky) me ex zat hier dus net gezellig in één keer met me moeder te praten. Ik kwam thuis zag ik haar tassen staan. Ben even flink tekeer gegaan wat ze hier kwam zoeken en of ik niet duidelijk was. Zogenaamd kwam ze voor me moeder. Me moeder heelmaal overstuur, dat ik normaal moet doen en dat ze voor haar kwam. Onzin....ben weer terug bij af, klote kind.
Sorry, ik ken de situatie niet en zeg daarom vast dingen die nergens op slaan, maar was je ex altijd al zo? Kwam ze niet écht voor je moeder? Hoe was de band tussen haar en je moeder?
pi_44909717
Op een avond als deze merk je dat het moeilijker loslaten is dan je in eerste instantie had gedacht. Was er altijd wel nuchter over, maar voel me vandaag toch kut. Iedereen heeft een hoop lol, de mooiste meisjes staan te bekken met de grootste losers, maar je komt zelf niet in de stemming omdat het meisje waar je de afgelopen jaren altijd op kon rekenen er opeens niet meer is.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_44913222
quote:
Op maandag 1 januari 2007 06:51 schreef ChillyWilly het volgende:
Op een avond als deze merk je dat het moeilijker loslaten is dan je in eerste instantie had gedacht. Was er altijd wel nuchter over, maar voel me vandaag toch kut. Iedereen heeft een hoop lol, de mooiste meisjes staan te bekken met de grootste losers, maar je komt zelf niet in de stemming omdat het meisje waar je de afgelopen jaren altijd op kon rekenen er opeens niet meer is.
Kop op man!
  maandag 1 januari 2007 @ 14:56:16 #191
161030 Woesteling
Is woestelijk
pi_44914039
Ik voel dat ook wel zo.. niet in zo'n sterke mate, maar toen de klok 00:00 sloeg stond ik wel ff met een enorme brok in mijn keel.. Maar een paar glaasjes champagne achterover gooien en vervolgens gaan keten met wat vrienden deed wel goed..
Ja snot natuurlijk
  maandag 1 januari 2007 @ 17:53:05 #192
17709 hollander172
pi_44918646
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:01 schreef NotoriousJw het volgende:
Maar hoe het met iedereen gaat natuurlijk?!
Mjah, mijn ex woont nog in bij haar nieuwe vriend, ze heeft de schurft aan mijn nieuwe vriendin (ze waren ooit bevriend) en ik voel me heel gelukkig met mijn nieuwe liefde. Het is bijna eng zo goed als het nu gaat.

Alles gaat alleen wel heel snel, ik heb af en toe moeite om het bij te houden.
pi_44919223
He bah, gister ging ik naar een feest toe en daar was mijn ex dus ook. Wist echt niet zo goed wat ik moest zeggen of doen. Heb haar maar gelukkig nieuwjaar gewenst en meer niet. Maar nu spookt ze weer heel de dag door mijn hoofd. Ik begrijp het echt niet hoor, het is alweer 4 maanden geleden dat het uitging en heb er nu nog moeite mee..
  maandag 1 januari 2007 @ 19:51:58 #194
160346 Mavro
Black & Red
pi_44921986
Gisteren mn ex gesmst met een nieuwjaarswens. Smst hij terug: jij ook gelukkig nieuwjaar, we moeten maar weer eens gezellig afspreken.
Nou ben ik de laatste twee maanden 3x naar hem toegeweest. Gewoon voetbal kijken, filmpje, biertje etc. Maar er waren altijd anderen bij. Alleen durf ik dus niet met hem alleen af te spreken omdat ik dan mn aandacht niet op andere mensen kan richten als er pijnlijke momenten vallen. En ik ben bang dat als ik hem zie dat ik dan weer een heel stuk terug bij af ben.
Probleem is: ik heb tegen iedereen heel stoer gedaan dat ik al over hem heen ben, dus nou denkt hij dat ook. En ik ben te trots om te zeggen dat het niet zo is.
pi_44923154
hey,

mijn ex heeft uit 3 weken geleden gedaan gemaakt na 3 jaar. hij zei dat ie me nog wel graag ziet maar op een andere manier . een hele week in bed gelegen 5 kilo afgevallen . nu heb ik hem ondertussen al 2 keer terug gezien . 1 keer op een td waar die nogal redelijk afstandelijk deed, en nu dus gisteren. we waren allebei nogal redelijk dronken en we hebben verscheidene keren met elkaar gekust . toen zijn we naar buiten gegaan en hebben we ook nog eens sex gehad :s . nu hebbek weer heel de dag aan hem zitten denken. terwijl dat ik de laatste week helemaal niet meer aan hem heb zitten denken . voel mij echt kut nu . ik hoop altijd da die me nog terug wilt maar ik weet toch da da niet ga zijn
pi_44925920
Heb vanmiddag ook een smsje van haar gekregen dat ze op dit moment nog even geen vriendschap wilt, heb vanaf toen ook besloten dat ik nu echt alles ga loslaten. Ik moet haar toch echt uit mijn hoofd zetten en doorgaan met mijn leven. Ik vind het wel heeeel jammer, maar het heeft weer wat tijd nodig.
pi_44932283
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:29 schreef peachess het volgende:
hey,

mijn ex heeft uit 3 weken geleden gedaan gemaakt na 3 jaar. hij zei dat ie me nog wel graag ziet maar op een andere manier . een hele week in bed gelegen 5 kilo afgevallen . nu heb ik hem ondertussen al 2 keer terug gezien . 1 keer op een td waar die nogal redelijk afstandelijk deed, en nu dus gisteren. we waren allebei nogal redelijk dronken en we hebben verscheidene keren met elkaar gekust . toen zijn we naar buiten gegaan en hebben we ook nog eens sex gehad :s . nu hebbek weer heel de dag aan hem zitten denken. terwijl dat ik de laatste week helemaal niet meer aan hem heb zitten denken . voel mij echt kut nu . ik hoop altijd da die me nog terug wilt maar ik weet toch da da niet ga zijn
Heej,

lijkt erop dat ie je gebruikt heeft. Nou kan het van 2 kanten komen en hebben jullie elkaar misschien 'gebruikt' maar het is natuurlijk niet handig om je verdriet te verwerken zo. Een poosje geen contact (zie: 3 maanden ofzo) zou (denk ik) best goed kunnen helpen om afstand te kunnen nemen. Sterkte
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:05:27 #198
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_44936162
Eindelijk het vorige jaar afgesloten . 2006 was voor mij een behoorlijk gemixt jaar: eerst na ruim 4 jaar mijn vorige relatie verbroken, en 3 maanden later een nieuwe vriendin gevonden waar het nog steeds goed mee gaat, heb oud en nieuw bij haar gevierd.

Ook met mijn ex heb ik nog steeds af en toe contact. Sinds zij ook weer bezet is kunnen we weer redelijk met elkaar opschieten.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_44937217
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
Eindelijk het vorige jaar afgesloten :). 2006 was voor mij een behoorlijk gemixt jaar: eerst na ruim 4 jaar mijn vorige relatie verbroken, en 3 maanden later een nieuwe vriendin gevonden waar het nog steeds goed mee gaat, heb oud en nieuw bij haar gevierd.

Ook met mijn ex heb ik nog steeds af en toe contact. Sinds zij ook weer bezet is kunnen we weer redelijk met elkaar opschieten.
ik heb de mooiste afsluiting ooit gehad,

paar posts terug zei ik dat we met elkaar gingen praten op oud jaars dag. Ik had een paar vragen wat betreft haar gedrag, en "waarom" enzo. Ik heb er lang over liggen na denken en ik dacht dat dit de beste manier was waarop we weer gewoon met elkaar verder konden (in de zin van; vrienden, want zij begreep mij heel goed (voor zover dat kan) en ik begon haar ook te begrijpen (allebei lastige personen).
Maar goed, dag daarvoor had ik haar zien werken en begon er allemaal beetje vrede mee te krijgen. (zon
warm kerst gevoel van; ach laat maar alles is eigenlijk beter zo)
Nja ik oudejaarsdag een beetje slecht geslapen vanwege dat gesprek wat ging plaats vinden en ik vroeg uit bed en naar een adres toe waar ik op het huis moest passen. Beetje huiswerk gedaan maar was heletijd al met dat gesprek bezig.

Zij zou me bellen, maar goed 13 uur nog niks, half 2 haar gebeld en niks... nja kan zij onder de douche ofzo. 2 uur nog een keer, weer niks. ik naar een vriend bellen en daar maar even langs gegaan voor de afleiding. 3 uur daar weer weg; nog steeds niks. Ik pissig en gestressed naar huis (via de hare misschien staat scooter voor de deur).

Niks; ik naar huis en op msn gezegd waar ze nou helemaal mee bezig was; geen antwoord. Ik met een vriendin van haar praten op msn of ze wat gehoord had van haar; ja 1 minuut geleden nog aan de telefoon gehad. }:|

dus ik beetje stoken op msn, en zeggen van ja, ik was van plan om een boel te vergeven (zei vind dat ze niks te vergeven heeft) blablabla. kwam het volgende stukje tekst terug;

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
15:26:09             ik kan he tniet  
31-12-2006  15:26:13   ik durf het niet 
31-12-2006  15:27:36   als wij nou gaan vechten voor ons wordt het niks 
31-12-2006  15:27:41   de manier waarop ik nu leef 
31-12-2006  15:27:47   kun je jij niet mee dealen  
31-12-2006  15:27:56   en ik vertik het om het anders te doen  
31-12-2006  15:28:49   sorry dat ik dan gelijk zo moet doen  
31-12-2006  15:28:57   ik weet dat doe ik niet goed 
31-12-2006  15:29:06   en dat zal ik ook wel altijd fout blijven doen  
31-12-2006  15:29:34   blok en verwijder mij maar weer ik wil jou geen pijn ozo aan doen  
31-12-2006  15:29:40   en op dit moment doe ik he tniet echt goed 

dus, ze geeft in een keer toe dat ze veranderd is, en dat ze weet dat wat ze doet fout is. en dat ze in feite bang is dat als ze met me praat het allemaal weer goed komt :W

nou toen krijg ik er toch zo de schijt in dat ik mezelf beloofd heb geen tijd meer aan haar te besteden.
dus mijn 2007 word ex-vrij ^O^ (bij deze dus ook mijn laaste post.)
pi_44979262
Succes flap!

Een vriendinnetje van mij dacht al dat ik over mijn ex heen was, en die vertelde ff een 'geheim' iets. M'n ex vindt haar neefje dus leuk, op dat moment voelde ik me echt heeel vaag. Ze hadden dus al gezoend en ook op het feest waar we beiden waren met o&n! :| Dit kwam eigenlijk ook als een 'mokerslag' aan, maar nu komt wel steeds meer het besef naar boven dat ik echt verder moet gaan. En ik denk dat ik haar ook zo makkelijker kan vergeten. Maar op 't moment zit ik ook een beetje met mijzelf in de knoop, alles komt daardoor 10x harder aan.. Vanaf nu ga ik echt alles op een rijtje zetten en genieten van het vrijgezellenleven.
pi_45008226
moet ook ff mn ei kwijt....

nu anderhalve week uit..:(.. en naar mijn gevoel om niks terwijl er wel echt redenene waren. Maar voor mij niet waard zoiets moois kapot te maken.

Had net weer ff een inzinking. Eergister hebben we nog een hele dag gesmst met neutrale smsjes, maar daaruit probeer ik "met mn gekke kop" dan nog iets positiefs uit te halen.. zodat het lijkt of ze misschien nog wel.

Ik moet er echt mee stoppen... Maar ik wil mezelf later niet schuldig voelen als zei nog geprobeerd heeft om te peilen of ik nog wilde dat ik dan "bot" gereageerd heb zodat ze dat opgaf....

Gek maak ik me... Moet er mee stoppen.. wil het niet.. maar moet het wel.. wil het niet.. maar moet wel....
"..what a man can do, and what a man can't do.."
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:21:08 #202
160741 DBBknown
pi_45008760
Alvave, sterkte, ik had/heb dat ook, maar het gaat nu toch al een stukje beter
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:34:29 #203
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45009282
Verkeerde topic. .
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45035379
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:07 schreef alvave het volgende:
moet ook ff mn ei kwijt....

nu anderhalve week uit..:(.. en naar mijn gevoel om niks terwijl er wel echt redenene waren. Maar voor mij niet waard zoiets moois kapot te maken.

Had net weer ff een inzinking. Eergister hebben we nog een hele dag gesmst met neutrale smsjes, maar daaruit probeer ik "met mn gekke kop" dan nog iets positiefs uit te halen.. zodat het lijkt of ze misschien nog wel.

Ik moet er echt mee stoppen... Maar ik wil mezelf later niet schuldig voelen als zei nog geprobeerd heeft om te peilen of ik nog wilde dat ik dan "bot" gereageerd heb zodat ze dat opgaf....

Gek maak ik me... Moet er mee stoppen.. wil het niet.. maar moet het wel.. wil het niet.. maar moet wel....
Idd je wordt alleen maar gek van het constante gepieker. Soms is het beter om iets achter de rug te hebben en gewoon verder gaan met je leven
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_45037041
Gisteravond heeft ze het uitgemaakt. Voor mij totaal onverwachts. Zaterdagavond nog bij haar geweest en toen was alles nog goed en leuk. Ik heb me in tijden niet zo kut gevoeld... Ik was zó gek op haar.

Ze twijfelde over wat ze nu wilde en of ze wel verliefd op me was. Uit haar reactie toen ze het uitmaakte kon ik wel merken dat ze het zwaarder vond dan ze verwacht had, dat zei ze ook. Ze denkt er nu een weekend over na en maandag komt ze langs. Ik hoop dat we het nog ene keer gaan proberen maar ik verwacht het niet. Het is stom wat ik nu doe, uit is uit, maarja...
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:24:09 #206
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_45037201
Nou.. ik meld me ook maar weer. Het is vandaag precies 2 weken uit na een relatie van 5 maanden.
Voor de geïnteresseerden in mijn verhaal... zie mijn topic: Wat bezielt vrouwen die relatiehoppen

Ben er toch goed ziek van. Wat heb ik het tof met haar gehad, en nu flikt ze me dit.
pi_45038321
tvp
History became legend, legend became myth.
pi_45038469
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef jagermeister1 het volgende:
Nou.. ik meld me ook maar weer. Het is vandaag precies 2 weken uit na een relatie van 5 maanden.
Voor de geïnteresseerden in mijn verhaal... zie mijn topic: Wat bezielt vrouwen die relatiehoppen

Ben er toch goed ziek van. Wat heb ik het tof met haar gehad, en nu flikt ze me dit.
Het vervelendste is nog wel als het niet aan ziet komen. Dan is het helemaal een schok.
Sterkte!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:23:24 #209
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_45039239
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:01 schreef noda het volgende:

[..]

Het vervelendste is nog wel als het niet aan ziet komen. Dan is het helemaal een schok.
Sterkte!
Thanks!

Het ging zo goed, maar we hadden issues over haar gedrag t.o.v. andere gasten. Ze zwoor dat ik me niet druk hoefde te maken. Achteraf was ik dus toch niet gek.
pi_45039698
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:23 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Thanks!

Het ging zo goed, maar we hadden issues over haar gedrag t.o.v. andere gasten. Ze zwoor dat ik me niet druk hoefde te maken. Achteraf was ik dus toch niet gek.
Meestal is je voorgevoel juist en gewoon je gezond verstand gebruiken.
pi_45084905
Nou, hier kom ik me dan melden ....

Het is uit. Sinds ruim een week, ik ben er kapot van. 5 kilo lichter en jank zowat de hele dag
Ik ben besodemieterd bedrogen en belogen en nog wil ik hem het liefste op ahngende pootjes terug zien komen. Waarom? Waaarom die vernedering?
Ik kan hem niet loslaten.... hij mij ook niet.
Dat maakt het nog moeilijker, dagelijks kontakt (zien en bellen) Als we elkaar zien gedraagt hij zich zielig... as in "wat heb ik kapot gemaakt" en "ik wil mijn meisje helemaal niet kwijt ben ik bang" en "waarom maak ik steeds zulke grote fouten en maak ik alles kapot

Juist door het verdriet dat hij heeft wil ik hem meer en meer terug, hoewel ik weet dat dat onzin is, want het is eigenlijk voor altijd stuk.
Ik had mijn vermoedens, had zelfs duidelijke bewijzen zoals intieme sms-jes en nog wilde ik het niet zien. Nu nog niet geloof ik.
Ik hou zo vast aan het oude, ben bang dat ik ga toegeven asls hij wel op hangende pootjes terug komt (wat ik werkelijk de hele dag door hoop, terwijl ik weet dat dat absurd is en onmogelijk nog een normale goede relatie samen te hebben)

Je leest, ik loop behoorlijk tegen de muren op en weet mezelf geen raad.
Hoop hier wat steun en ervaringen te vinden ....
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_45087641
@ Spekkie...

Ik heb/ had hetzelfde. Ik wil haar ook nog terug ook al zie ik dat ze er vandoor gaat met een ander (zij ontkent). Je houdt gewoon verschrikkelijk veel van diegene.
pi_45089472
@ Spekkie

Pff dat is een hele klap! Dat lijkt me heel erg pijnlijk zoiets. Vanwege je eigen trots zou je kunnen zeggen het is voorbij. Contact verbreken. Maar als je gevoelens nog zo sterk zijn.
Das een zware dobber. Denk er vroeg op de dag over na wat je wilt. Niet s'avonds, want als je moe wordt willen je emoties nog wel eens sterker worden.

Heel veel sterkte!
pi_45093024
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
Nou, hier kom ik me dan melden ....

Het is uit. Sinds ruim een week, ik ben er kapot van. 5 kilo lichter en jank zowat de hele dag
Ik ben besodemieterd bedrogen en belogen en nog wil ik hem het liefste op ahngende pootjes terug zien komen. Waarom? Waaarom die vernedering?
Ik kan hem niet loslaten.... hij mij ook niet.
Dat maakt het nog moeilijker, dagelijks kontakt (zien en bellen) Als we elkaar zien gedraagt hij zich zielig... as in "wat heb ik kapot gemaakt" en "ik wil mijn meisje helemaal niet kwijt ben ik bang" en "waarom maak ik steeds zulke grote fouten en maak ik alles kapot

Juist door het verdriet dat hij heeft wil ik hem meer en meer terug, hoewel ik weet dat dat onzin is, want het is eigenlijk voor altijd stuk.
Ik had mijn vermoedens, had zelfs duidelijke bewijzen zoals intieme sms-jes en nog wilde ik het niet zien. Nu nog niet geloof ik.
Ik hou zo vast aan het oude, ben bang dat ik ga toegeven asls hij wel op hangende pootjes terug komt (wat ik werkelijk de hele dag door hoop, terwijl ik weet dat dat absurd is en onmogelijk nog een normale goede relatie samen te hebben)

Je leest, ik loop behoorlijk tegen de muren op en weet mezelf geen raad.
Hoop hier wat steun en ervaringen te vinden ....
Is hij wel vaker vreemd gegaan of is dit de eerste keer?
Als je hem zijn uitstapjes vergeeft kun je wel degelijk nog een normale goede relatie samen hebben. Het klinkt misschien een beetje ouderwets, maar (veel) mannen zijn nou eenmaal zo. Met een hoop zelfvertrouwen sta je daar boven.
dat viel toch wel mee?
pi_45096013
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:09 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

Is hij wel vaker vreemd gegaan of is dit de eerste keer?
Als je hem zijn uitstapjes vergeeft kun je wel degelijk nog een normale goede relatie samen hebben. Het klinkt misschien een beetje ouderwets, maar (veel) mannen zijn nou eenmaal zo. Met een hoop zelfvertrouwen sta je daar boven.
Ouderwets? Als je vriend of vriendin vreemd gaat hoort het toch gewoon voorbij te zijn? Nouja, dat is mijn mening. Als mijn toekomstige vriendin ooit vreemd gaat is het gelijk over. Ik vind het ook enigsinds vrouw onterent om te zeggen dat ze het maar moeten accepteren. Als je niet meer van je partner houd en je komt een ander tegen, maak het uit en ga met die ander. Maar eerder of anders niet.
pi_45103099
Hij is nooit eerder vreemd gegaan maar heeft zijn vorige vriendin wel bedrogen (2x)
Het is een soort vluchtpatroon waarvan hij zelf heel bewust is, nu (tenminste dat zegt hij)

Hij vind die andere vrouw leuk, aardig en lief. Kan niet zeggen dat hij stapelgek op d'r is maar ze hebben wel een bepaalde aantrekkingskracht (niet eens op sexueel gebied, want verder dan zoenen zijn ze niet gegaan)

Hij zoekt haar nu nog steeds op. Heeft haar 2-3 keer gezien. In die tijd heeft ie niet met d'r gezoend.

Mijn vriend ex-vriend zoekt steeds bepaalde spanning op en heeft typisch vluchtgedrag.

Hij snapt er zelf niks van, dat hij in deze situatie is beland want hij houd heel veel van me, is gek op me en moet er niet aan denken dat ik met een ander zou gaan. Hij wil me eigenlijk ook weer niet kwijt.

Kortom een wir-war van gevoelens aan beide kanten. we kunnen elkaar niet loslaten en zoeken elkaar steeds op en bellen 3 keer per dag. We komen allebei niet aan onze gevoelens toe maar ik ben zo gek en houd zoveel van hem dat ik geen nee kan zeggen (ik wil dat oog eigenlijk niet, tegen beter weten in).
Op deze manier maak ik mezelf kapot, maar het lijkt wel of ik het er voor over heb ofzo?

Ik moet afstand nemen maar kan het niet want ik weet dat hij dan in elk geval naar die andere vlucht. Hij kan niet alleen zijn en zij bied zich maar al te graag aan...

En dan denk ik weer waar ben ik mee bezig.... wachten tot hij een beslissing maakt terwijl hij me bedrogen heeft? Ik zou moeten zeggen, flikker op klootzak!

Waarom kan ik dat nou niet?
pi_45136787
Zo het is al weer sinds october 25 dat het uit is gegaan,
ze had geen gevoelens meer, en dan kun je wel doorgaan maar dat helpt ook niet echt.
het verhaal staat hier ook wel ergens,

ben er echt kapot van geweest zag het niet meer zitten, muren kwamen op mij af en ontvluchte het huis.
veel afwisseling alsmaar bezig blijven en andere gedachtes krijgen. maar zodra ik weer alleen was begon het weer allemaal wat zijn gevoelens soms zo klote om het zo maar te zeggen.

Heb me opeens ook afgevraagd waarom zoveel feestdagen in december zitten, dan ben ik ook nog eens jarig enzo en toen kwam er weer een dipje.

Maar nu in het nieuwe jaar wil ik niet meer achterom kijken alleen vooruit heb ook alweer contact gekregen met een ander meisje veel chatten emailen smsen maar nog maar 1x gezien. Ik wil het rustig aan doen want ben nog niet 100% eroverheen. maar sindsdien gaat alles sneller, andere gedachten weer. Weer een lichtpuntje.

Maar in de zomer zal ik weer een dipje beleven denk ik, omdat ik dan mijn ex weer terug zal zien praat niet meer met haar en ze woont ook niet in de buurt dus kom haar ook niet tegen. maar in de zomer zit ik op de camping en daar staat zij ook, daar is het ook allemaal begonnen dus weet niet hoe ik me dan voel.
Zeg maar bang voor het onbekende.

maar nu blijf ik positief denken dacht dat er geen hoop meer was, maar ben er juist sterker doorgeworden heb ik zelf door. zoals een kameraad van mij zei

Liefde is als een balletje klei
De eerste paar keer dat er in gesneden wordt, is de snee diep...Heel diep
Maar naar mate het balletje verder rolt
Wordt de klei steeds harder
En de sneeën dus ook steeds kleiner.

maar het gaat weer goed sinds maanden en hopelijk overkomt het jullie ook weer.
Groeten ut Fryslan
pi_45137422
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:53 schreef Redzor het volgende:
Zo het is al weer sinds october 25 dat het uit is gegaan,
ze had geen gevoelens meer, en dan kun je wel doorgaan maar dat helpt ook niet echt.
het verhaal staat hier ook wel ergens,

ben er echt kapot van geweest zag het niet meer zitten, muren kwamen op mij af en ontvluchte het huis.
veel afwisseling alsmaar bezig blijven en andere gedachtes krijgen. maar zodra ik weer alleen was begon het weer allemaal wat zijn gevoelens soms zo klote om het zo maar te zeggen.

Heb me opeens ook afgevraagd waarom zoveel feestdagen in december zitten, dan ben ik ook nog eens jarig enzo en toen kwam er weer een dipje.

Maar nu in het nieuwe jaar wil ik niet meer achterom kijken alleen vooruit heb ook alweer contact gekregen met een ander meisje veel chatten emailen smsen maar nog maar 1x gezien. Ik wil het rustig aan doen want ben nog niet 100% eroverheen. maar sindsdien gaat alles sneller, andere gedachten weer. Weer een lichtpuntje.

Maar in de zomer zal ik weer een dipje beleven denk ik, omdat ik dan mijn ex weer terug zal zien praat niet meer met haar en ze woont ook niet in de buurt dus kom haar ook niet tegen. maar in de zomer zit ik op de camping en daar staat zij ook, daar is het ook allemaal begonnen dus weet niet hoe ik me dan voel.
Zeg maar bang voor het onbekende.

maar nu blijf ik positief denken dacht dat er geen hoop meer was, maar ben er juist sterker doorgeworden heb ik zelf door. zoals een kameraad van mij zei

Liefde is als een balletje klei
De eerste paar keer dat er in gesneden wordt, is de snee diep...Heel diep
Maar naar mate het balletje verder rolt
Wordt de klei steeds harder
En de sneeën dus ook steeds kleiner.

maar het gaat weer goed sinds maanden en hopelijk overkomt het jullie ook weer.
Je moet nog lang niet aan die vakantie denken, want daar kan je stiekem hoop van krijgen. Dat het dan weer goed komt blablabla. Verder gaan met je leven en genieten! En ook zeker genieten van de vakantie, maar die is pas over een half jaar, dus daar nog niet aan denken. Voor de rest veel succes er mee!
  maandag 8 januari 2007 @ 19:16:09 #219
32889 gwreijman
Met mijn balletje
pi_45152497
Voor mij is het alweer bijna een half jaar geleden dat mijn relatie op de klippen liep.
Maar mijn ex vriendin zie ik nog regelmatig, omdat we bij dezelfde sociale werkplaats werken.
En dat maakt het voor mij niet altijd makkelijk
Maar gelukkig had ik vorige maand ff rust van haar, omdat ik die maand gedetacheerd was.
Maar omdat er nu ff geen werk is, zit ik nu weer bij de werkplaats waar ik haar weer elke dag zie.
Gelukkig werkt ze dan op een andere afdeling, maar het blijft moeilijk.
Op een dag drink je geen Grolsch meer, maar drink je bier...
pi_45162394
Ik geloof dat mijn ex een nieuwe heeft. Het deed me vanmiddag wel wat, maar ik dacht daarnet: "waar maak je je druk om? het is gewoon afgelopen!". Ik moet nu gewoon niet meer aan haar denken en verder gaan, lekker daten en flirten zonder restricties!:)
  maandag 8 januari 2007 @ 22:56:05 #221
160741 DBBknown
pi_45163212
kreeg het ook gister te horen, dat ze 2,5 weken na onze 1,5 jaar durende relatie een ander heeft al zo snel.. moet zeggen het raakt me opzich toch wel, maar fock haar, ik ga door met mijn leven doen en laten wat ik wil, nergens mee rekening hoeven te houden
  maandag 8 januari 2007 @ 23:09:53 #222
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_45163802
Hebben jullie niet dat je obsessief gedrag gaat vertonen? Ik check bijvoorbeeld toch heel veel keren per dag haar Hyves pagina terwijl je er geen flikker mee opschiet Je bent continu aan het malen.... op een dermate manier dat het je dagelijks functioneren beïnvloed. In het begin reed ik zelfs langs het huis van haar nieuwe lover om te kijken of haar auto er stond. Best zielig eigenlijk. Gelukkig ben ik daarmee genokt, want ik begon mezelf een stalker te voelen. Heb haar verder ook gewoon met rust gelaten. Niet meer gebeld of ge-smst. Heb haar demonstratief van Hyves afgegooid nadat ik te horen kreeg dat ze meteen wat met een kennis van me is begonnen. Zij is daarna het spelletje gaan meespelen en heeft alle foto's waar ik op sta verwijderd, me uit haar msn-lijst verwijderd en ze heeft foto's van haarzelf met de 2 kinderen van haar nieuwe lover op hyves gezet.

Maar godver de godver... je hele leven staat ineens zo op zijn kop. Niets maar dan ook niets boeit nog, behalve je ex. Interesses zijn weg en weet ik wat nog meer. Het enige dat nog een beetje een goed gevoel geeft is bier zuipen ... al dan niet met maten.

Komt bij mij misschien ook omdat ik weer aan een ander patroon gewend moet raken. Je moet je dagen ineens weer heel anders gaan invullen. Daarnaast is het ook nog eens zo dat dit mij de 2e keer in 1 jaar tijd gebeurd.
pi_45164839
@ Jagermeister: Heb ik ook. Nog steeds checken enzo. Bij mij is dit de 2e keer in 2 jaar Beide keren zijn ze er met een ander vandoor gegaan. Ze belde vridjag dat ze me terug wilt enzo en ontkent alles. Vind ik net een foto door mijn obsessieve gedrag van haar en haar nieuwe lover in haar bed, hij zonder shirt onder de dekens met haar, kussend.

Ben weer goed ingestort.
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2007 @ 23:59:17 #224
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_45165482
Net alle inboxen, outboxen en alle andere smsboxen van mijn mobieltje geleegd. Weg met die blijkbaar nietsmeenende "ik laat je nooit meer gaan", "je komt nooit meer van mijn af .." en "ik hou van jou's" van een tijd terug.

Tijd voor nieuwe leuke berichtjes
Carpe Libertatem
  dinsdag 9 januari 2007 @ 00:12:24 #225
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_45165854
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
@ Jagermeister: Heb ik ook. Nog steeds checken enzo. Bij mij is dit de 2e keer in 2 jaar Beide keren zijn ze er met een ander vandoor gegaan. Ze belde vridjag dat ze me terug wilt enzo en ontkent alles. Vind ik net een foto door mijn obsessieve gedrag van haar en haar nieuwe lover in haar bed, hij zonder shirt onder de dekens met haar, kussend.

Ben weer goed ingestort.
De eerste is er niet met een ander vandoor gegaan. Het werkte gewoonweg niet meer tussen ons, maar toen ze eenmaal weg was viel ik in een gat. We woonden zo'n 2.5 jaar samen en hadden iets van 5.5 jaar een relatie. Na een half jaar was ik redelijk opgekrabbeld en genoot van de mooie zomer. Was nog lang niet over haar heen, maar door veel leuke dingen te doen met mijn maten, was de pijn en stuk minder.

En tja.. toen leerde ik ex nummer 2 kennen. 5 maanden mee gehad. Ze is er nu met een goede kennis van me vandoor. Tussen ons werkte het niet meer aangezien mevrouw nogal een versierster is. Ze stond gasten te versieren waar ik praktisch bij stond. Ze deed er verder niets mee, maar tof was anders. En maar ontkennen he.. ik zag spoken. Pff... ze wist niet hoe snel ze weer bij een ander het nest in moest duiken toen het uit ging tussen ons. Nu heeft ze hem in 2 a 3 weken tijd helemaal ingepalmd en woont praktisch al bij hem. Zo ging het bij mij ook. Ze was vaker hier dan in haar eigen huis in een andere stad.

Gelukkig voor mijn ego heeft ze al een aardige naam opgebouwd in dit 'dorp'. Ze staat inmiddels goed bekend als een relatiehopper en mensen schijten haar op zijn zachtst gezegd een beetje uit vanwege haar gedrag. Ze heeft het dus vaker geflikt en dat is een schrale troost. Ik weet nu achteraf dat het niet aan mijn jaloezie lag, maar puur aan haar gedag. lees anders mijn topic eens: Wat bezielt vrouwen die relatiehoppen

Overigens wil ik mezelf gaan verbieden om nog enige aandacht aan haar te schenken. In welke vorm dan ook. Ik merk dat ik er teveel mee bezig ben en dat blokkeert mijn dagelijks functioneren enorm.

Sterkte trouwens!
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Net alle inboxen, outboxen en alle andere smsboxen van mijn mobieltje geleegd. Weg met die blijkbaar nietsmeenende "ik laat je nooit meer gaan", "je komt nooit meer van mijn af .." en "ik hou van jou's" van een tijd terug.

Tijd voor nieuwe leuke berichtjes
haha.. dat heb ik gisteren gedaan. Weg met al die meuk die achteraf geen kont voorstelde! Ik moet zo min mogelijk dingen om me heen hebben die me aan haar herinneren.

EDIT: ohw.. zie net dat ik het linkje naar mijn topic al eerder heb gepost.
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 00:18:50 #226
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_45166021
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef jagermeister1 het volgende:
haha.. dat heb ik gisteren gedaan. Weg met al die meuk die achteraf geen kont voorstelde! Ik moet zo min mogelijk dingen om me heen hebben die me aan haar herinneren.
Mmmhh, ja ik geloof alleen dat ik in mijn delete all geweld een paar belangrijke telefoonnummers, die in smsjes stonden en ik nog niet opgeslagen had, heb verwijderd. Oeps.
Carpe Libertatem
  dinsdag 9 januari 2007 @ 00:25:21 #227
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_45166191
Ach whatever, het zijn maar telefoonnummers.

Ik heb het nummer van mijn ex ook verwijderd. Zo voorkom ik dat ik in een dronken bui het toch nog presteer om contact te zoeken.

Ben alleen bang dat ze binnenkort de kroeg in wandelt met haar haar nieuwe vriend. Weet niet of ik dat al trek. Ik heb hem al gesproken... neem hem verder niets kwalijk aangezien ik weet hoe ze te werk gaat en hoe ze iemand inpakt. Is mij tenslotte op soortgelijke manier gebeurd.
pi_45184474
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:09 schreef jagermeister1 het volgende:
Hebben jullie niet dat je obsessief gedrag gaat vertonen?
Nu ik dit lees, heb ik pas door dat ik de afgelopen 2 weken obsessief gedrag vertoon. Ik heb zojuist alle zooi die ik van haar heb gedelete. Ik heb op papier een aantal dingen geschreven zoals : ' Verder gaan met je leven! doet zij ook! '
Dit lees ik elke dag, en hopelijk kom ik er snel overheen.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:16:41 #229
160741 DBBknown
pi_45184589
dit realiseer ik mij nu ook pas ja, en ik realiseer me dat ik mezelf er ook vrijwel gek mee maak, alles net verwijderd en verbrand wat hier nog was van haar en verdergaan! Komop allemaal!
pi_45184697
Kleren verbranden die ik hier nog heb liggen is opzich wel een goed idee.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:42:08 #231
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_45185474
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:20 schreef LordVan het volgende:
Kleren verbranden die ik hier nog heb liggen is opzich wel een goed idee.
Al haar spullen heeft ze meegenomen. 1 kledingstuk was ze vergeten en die heb ik dan ook gewoon weggedonderd. Verder alles wat me aan haar herinnerd weggedaan of opgeborgen.

Moet zeggen dat ik me vandaag wel weer een stuk lekkerder voel. Ik begin ook gewoon te beseffen dat die meid niet goed genoeg voor mij is. Iemand die van de een naar de ander hobbelt en dat meerdere keren per jaar is per definitie gevaarlijk om een relatie mee aan te gaan. En dat voor een meid van 30

Nee, misschien moet ik gewoon blij zijn dat ik niet langer met haar in een relatie zat.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:58:08 #232
160741 DBBknown
pi_45196543
Juist, komop doorzetten jagermeister1 !

@lordvan; het hielp wel een beetje bij mij
pi_45206710
Van het weekend voor het eerst sinds 3 maanden weer face to face on speaking terms met mn ex. Beste wensen wensen en daaruit kwam een gesprekje rollen. Relax gewoon, niets geen ernstige dingen. En hij was zelf ook zeer geinteresseerd.

Het vreemde is dat ie nu na de tijd van negeren zn houding weer op naja hoe zal ik het zeggen, standje indruk maken had gezet. Beetje bijdehand doen op een leuke manier en me met sterretjes ogen aan staan te kijken, beetje het mannetje uithangen. Precies zoals voordat onze relatie ooit begon...

Pfff.... ik snap het niet meer...
pi_45207174
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:56 schreef Sunshine2006 het volgende:
Van het weekend voor het eerst sinds 3 maanden weer face to face on speaking terms met mn ex. Beste wensen wensen en daaruit kwam een gesprekje rollen. Relax gewoon, niets geen ernstige dingen. En hij was zelf ook zeer geinteresseerd.

Het vreemde is dat ie nu na de tijd van negeren zn houding weer op naja hoe zal ik het zeggen, standje indruk maken had gezet. Beetje bijdehand doen op een leuke manier en me met sterretjes ogen aan staan te kijken, beetje het mannetje uithangen. Precies zoals voordat onze relatie ooit begon...

Pfff.... ik snap het niet meer...
Ben bang dat mijn ex over een tijdje ook weer pogingen gaat wagen. Ze kan er namelijik niet tegen als ze wordt afgewezen en dat is nu precies wat ik ga doen als ze weer in de kroeg is. Lekker negeren en doen alsof ik haar al lang en breed ben vergeten.
pi_45207427
nou, net terug van 3 weken Myanmar, zonder vriendin omdat het daags van tevoren uit ging. Ik moet zeggen, ik heb me prima kunnen vermaken zonder vriendin, had natuurlijk wel het geluk dat ik met de hele familie was. Ik had gedacht dat ik dr meer zou missen en dat het de vakantie misschien wel een beetje zou verpesten, maar dat was gelukkig helemaal niet het geval. Ik heb haar bij terugkomst nog even gezien, en dat was wel weer even pijnlijk, maar toch ook niet zo erg als ik het kende van andere gebroken relaties.

het lijkt me dat dit toch wel een teken is dat het nodig was om ermee te stoppen. het is natuurlijk wel zo dat ik al gewend ben haar te missen omdat we elkaar het laatste jaar maar 2 weekenden per maand zagen, dat kan er ook wel mee te maken hebben, maar al met al denk ik dat er meer pijn zou moeten zijn als de relatie echt goed was.
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:26:42 #236
160741 DBBknown
pi_45207603
mwah, byte_me, denk dat het idd aan het feit ligt dat je haar maar 2 weekenden per maand zag, dan ben je toch wat meer tijd appart gewend, stel je zag elkaar 3/4 keer in de week, dan had je het toch wel wat moeilijker gehad lijkt me.
pi_45208256
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:14 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ben bang dat mijn ex over een tijdje ook weer pogingen gaat wagen. Ze kan er namelijik niet tegen als ze wordt afgewezen en dat is nu precies wat ik ga doen als ze weer in de kroeg is. Lekker negeren en doen alsof ik haar al lang en breed ben vergeten.
Dat is pas irritant ja, dat het echt puur om dr ego gaat en ze je niet echt terug wilt. Rare bij mij is dat hij echt precies zo deed als dat ie me toendertijd probeerde te versieren om een relatie met me te krijgen... En dat vind ik zo vaag... Want als ik t eerlijk zeg is het wel mn grote liefde (geweest) en zou ik graag in zn koppie willen kijken offie dit nou echt meent...
pi_45213819
Erg goed is om als je aan je vriendin weer denkt aan negatieve dingen van haar te denken.. dat hielp mij heel erg. Dan wordt je realistischer en zie je dat zij helemaal niet 'de enige is '.
pi_45214076
Er heb vrijwel geen negatieve dingen om over haar te denken. dus dat gaat bij mij niet werken.
pi_45214145
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:46 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Dat is pas irritant ja, dat het echt puur om dr ego gaat en ze je niet echt terug wilt. Rare bij mij is dat hij echt precies zo deed als dat ie me toendertijd probeerde te versieren om een relatie met me te krijgen... En dat vind ik zo vaag... Want als ik t eerlijk zeg is het wel mn grote liefde (geweest) en zou ik graag in zn koppie willen kijken offie dit nou echt meent...
Tja.. ze heeft nu iemand anders, maar ik gok dat dat niet lang stand gaat houden. Het leven dat die vent lijdt is ... hmm.. op zijn zachtst gezegd geen leven dat je succesvol met een relatie kan combineren. (Lees: veel drugs en heel veel drank) Op het moment is dat wel iets dat bij haar aansluit, maar ik weet zeker dat ze hier snel van genezen is en dan zal ze óf weer op jacht gaan naar een nieuw slachtoffer, óf weer met mij proberen aan te pappen.
pi_45215089
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:47 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Tja.. ze heeft nu iemand anders, maar ik gok dat dat niet lang stand gaat houden. Het leven dat die vent lijdt is ... hmm.. op zijn zachtst gezegd geen leven dat je succesvol met een relatie kan combineren. (Lees: veel drugs en heel veel drank) Op het moment is dat wel iets dat bij haar aansluit, maar ik weet zeker dat ze hier snel van genezen is en dan zal ze óf weer op jacht gaan naar een nieuw slachtoffer, óf weer met mij proberen aan te pappen.
Dat zal idd niet lang stand houden gok ik zo, maar in dit geval vind ik idd dat je het goede doet hoor. Je hoeft je echt niet te laten gebruiken. Want dat is dan wat ze gaat doen zo in de zin van "gebrek aan beter" en dan moet je maar denken dat je zelf stukken beter verdient!
quote:
Erg goed is om als je aan je vriendin weer denkt aan negatieve dingen van haar te denken.. dat hielp mij heel erg. Dan wordt je realistischer en zie je dat zij helemaal niet 'de enige is '.
Eigenlijk had ie niet echt negatieve dingen, hij was perfect. We zijn beide alleen gigantisch koppig, that' s it eigenlijk. Ik zeg ook niet voor niks dat ie zeg maar (stiekem nog steeds... ) mn grote liefde was. En daarom zou ik ook graag wat hem betreft gedachte willen kunnen lezen... Maar hoe kom je erachter of ie zoiets echt meent...
pi_45222144
mijn ex begint steeds meer tot inkeer te komen....
wil in therape...heeft zich aangemeld en denkt de heel dag aan me.

Zijn eventuele nieuwe vriendin waar hij ïets voor voelt maar nog niks mee heeft heeft gisteren bewust een fout gemaakt. Ze had hem uitgenodigd in een cafeetje waar ik op dat moment ook was en dat wist ze. Toen hij hierachter kwam is hij flink link geworden op haar en is nu kwaad.

Hij realiseerde zch de laatste dagen dat het eigenlijk een aktie van niks was met het vluchten naar die andere meid. Hij zit er nu wel weer middenin en weet niet hoe zich eruit te werken.

Hij heeft woonruimte en heeft mij gevraagd dat met hem in te richten (zoals oorspronkelijk ook de bedoeling was voordat het uit was, want we woonden nu samen tjdelijk bij mijn moeder)

Lichte hoop begint hier zege te vieren, en ik ben zelfs wat rustiger nu.
De spanningen liepen hier zo hoog op, mede doordat we allen in 1 huis wonnden, dat hij weg is gaan vluchten naar ontspannere sfeer (terwijl hij wel zielsveel van me houd)

Nouja, kluts kwijt dus nu
  zondag 14 januari 2007 @ 11:10:39 #243
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45337084
Dat hij in therapie wil en zich al heeft aangemeld vind ik wel een positief iets Spekkie, als ik dan toch ff advocaat van de Duivle mag spelen.....

Ik zou het hem iig niet te makkelijk maken maar dat wijst er toch wel op dat hij serieus voor je (jullie) wil knokken!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45340746
Ah, ik meld me ook even aan.

Afgelopen maandag kwam me vriendinnetje me vertellen dat ze de dag daarvoor 'vreemd' was geweest. Na twee jaar relatie is gebleken dat ze al die tijd een jongen achter de hand had gehouden, iemand waar ze ook enig zwak voor had aangezien ze ooit ontzettend verliefd op hem was geweest. Dit spelletje van haar is afgelopen zondag uit de hand gelopen. Ze kwamen elkaar tegen op straat en enkele minuten later stonden ze te zoenen.

Het stomme is dat ik dit al een tijdje in de gaten had, en we afgelopen zomer zelfs o.a. hierdoor enkele maanden uitelkaar zijn gegaan. In die maanden heeft mijn vriendinnetje ontzettend haar best er voor gedaan om te bewijzen dat ik voor haar de enige ben en ze me heel graag terug wou...

Half oktober was het dan toch weer goed gekomen. Veel dingen waarvan we wisten die wat milder moesten en sommige wat soepeler leidde tot de perfecte middelweg. Ook meer aandacht voor 'quality-time' leidde tot geniale tijden met haar. Tot afgelopen maandag, zij me kwam vertellen dat ze vreemd was gegaan met die 'ene jongen'.

Ben wel erg blij dat ze het zelf aan kon om het me in me gezicht te vertellen. Het rare is, dat dat mens haar zelf nu ontzettend haat. Haar spelletje waarvan ze dacht dat ze alles onder controle had was uit de hand gelopen. Ook heeft ze iets verpest wat ze voor geen goud kwijt wou. Ze was één en al brok ellende. Ze kon niet eten, overgeven, janken, niet slapen etcetera. Iets wat mij weer goed doet. Afgelopen woensdag, donderdag en vrijdag was ze hier. Het boeide me allemaal niet meer. Ik dacht er zelf wel even om heen te draaien. Tot gisteravond, ik merkte toch wel erg aan mezelf dat ik mijn trots wel enorm krenk en hier diep ongelukkig van wordt. Me vriendin is een tweedehandsje geworden. En een goedkoop tweedehandsje. Voorlopig hebben we geen contact meer....

Jammer, ging echt ontzettend goed....
pi_45354699
@Stevie_
Wat een kut situatie. Wat vreemd ook dat het juist nu het zo goed ging, dat ze dan vreemd gaat.
Ben benieuwd in hoeverre je je trots opzij wil zetten voor haar. Dus of je haar uberhaupt terug wilt hebben.
pi_45355225
Mja, naja, ze heeft haar zelf vandaag nu dubbel voor 'lul' gezet. Ze stuurde vanmiddag een smsje naar het verkeerde nummer, naar mij namelijk. Dat smsje was bedoeld voor een ene 'Raynaúd'. Ze belde me er meteen achter aan om het uit te leggen. In het smsje stond namelijk 'Raynaud, het lijkt me heeerlijk om je weer te zien. Hopelijk tot snel, lief'.

Schijnbaar liep er iets met ene Raynaud ook al langer wat. Alleen heeft hij al een vriendin, zo legde het hulpeloze meisje uit...

Naja, moet niet gekker worden he? Ik heb haar dus de mond gesnoert d.m.v. wat groffe uitspraken en haar het één en ander toe te wensen. Ze is nu defenitief verleden tijd.

:S
pi_45356864
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:48 schreef Stevie_ het volgende:
Mja, naja, ze heeft haar zelf vandaag nu dubbel voor 'lul' gezet. Ze stuurde vanmiddag een smsje naar het verkeerde nummer, naar mij namelijk. Dat smsje was bedoeld voor een ene 'Raynaúd'. Ze belde me er meteen achter aan om het uit te leggen. In het smsje stond namelijk 'Raynaud, het lijkt me heeerlijk om je weer te zien. Hopelijk tot snel, lief'.

Schijnbaar liep er iets met ene Raynaud ook al langer wat. Alleen heeft hij al een vriendin, zo legde het hulpeloze meisje uit...

Naja, moet niet gekker worden he? Ik heb haar dus de mond gesnoert d.m.v. wat groffe uitspraken en haar het één en ander toe te wensen. Ze is nu defenitief verleden tijd.

:S
Ellendige situatie en ik hoop dat ze indd. verleden tijd is maar zal toch lastig zijn haar zomaar achter je te laten. iig good luck.
  zondag 14 januari 2007 @ 22:31:42 #248
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_45357860
Ik heb nu ook de eer dat ik hier mag reageren

een hele maand haar niet kunnen zien omdat ik op vakantie was enzo, lange afstands relatie (eindhoven - hengelo 185km).

ik zo vandaag de eerste keer ernatoe sinds de hele maand, ze maakte me helemaal dol met lieve sms'jes ik mis je blablabla...

Kom ik daar aan - Zit haar ex daar gezellig op de bank En mij wou ze ff leuk vertellen dat ze goed heeft zitten nadenken en dat ze toch niet met me verder wilt gaan. GVD dat hele kuteind zitten rijden voor deze shit.

Die ex zat daar al het hele weekend daar. Maar het was mijn fout vond ze dat ik dacht dat daar meer achterzat. "We zijn goede vrienden meer niet"
¯ _(ツ)_/¯
pi_45357904
Na een relatie van 2 jaar te hebben gehad is het nu 3 weken uit...heb het er erg moeilijk mee gehad, en nog steeds eigenlijk. Al begin ik niet meer spontaan te huilen als ik over hem praat. Het ging ook van de een op de andere dag uit...totaal onverwacht voor mij. Ik dacht dat het goed zat tussen ons maar blijkbaar niet.
Zijn gevoel voor mij was nog hetzelfde zei die maar, hij twijfelde al een tijdje aan onze relatie en hij wist eigenlijk niet waaraan het lag. Dus toen hebben we maar gezegd dat het uit is en dat we vrienden blijven en dat we dan wel zien hoe het gaat.
Hem heb vandaag na anderhalve week weer gezien en ik hou gewoon nog ontzettend veel van hem! Als we elkaar spreken is het eigenlijk nog net als anders alleen zoenen we niet meer.
Vind het allemaal maar moeilijk en weet nog niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan.
Sprak hem gisteravond ook nog. Hij vroeg wat ik ging doen en ik zei dat ik met vriendinnen de stad in ging. Toen vroeg ik wat hij ging doen en hij zei: 'Ik heb niks".
Eigenlijk vond ik het wel leuk dat die een keer op zaterdagavond alleen thuis zit en dat ik lekker weg ben...ben ik gemeen dan?
Liefde is moeilijk
pi_45358211
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:31 schreef Type-R het volgende:
Ik heb nu ook de eer dat ik hier mag reageren

een hele maand haar niet kunnen zien omdat ik op vakantie was enzo, lange afstands relatie (eindhoven - hengelo 185km).

ik zo vandaag de eerste keer ernatoe sinds de hele maand, ze maakte me helemaal dol met lieve sms'jes ik mis je blablabla...

Kom ik daar aan - Zit haar ex daar gezellig op de bank En mij wou ze ff leuk vertellen dat ze goed heeft zitten nadenken en dat ze toch niet met me verder wilt gaan. GVD dat hele kuteind zitten rijden voor deze shit.

Die ex zat daar al het hele weekend daar. Maar het was mijn fout vond ze dat ik dacht dat daar meer achterzat. "We zijn goede vrienden meer niet"
dat kreeg je te horen terwijl die ex naast haar op de bank zat?!? damn, dan kreeg ik nog liever een smsje dat het uit is.

nou ja, zo iemand ben je ook liever kwijt dan rijk moet je maar denken.
pi_45358435
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:36 schreef Stevie_ het volgende:
Ah, ik meld me ook even aan.

Afgelopen maandag kwam me vriendinnetje me vertellen dat ze de dag daarvoor 'vreemd' was geweest. Na twee jaar relatie is gebleken dat ze al die tijd een jongen achter de hand had gehouden, iemand waar ze ook enig zwak voor had aangezien ze ooit ontzettend verliefd op hem was geweest. Dit spelletje van haar is afgelopen zondag uit de hand gelopen. Ze kwamen elkaar tegen op straat en enkele minuten later stonden ze te zoenen.

Het stomme is dat ik dit al een tijdje in de gaten had, en we afgelopen zomer zelfs o.a. hierdoor enkele maanden uitelkaar zijn gegaan. In die maanden heeft mijn vriendinnetje ontzettend haar best er voor gedaan om te bewijzen dat ik voor haar de enige ben en ze me heel graag terug wou...

Half oktober was het dan toch weer goed gekomen. Veel dingen waarvan we wisten die wat milder moesten en sommige wat soepeler leidde tot de perfecte middelweg. Ook meer aandacht voor 'quality-time' leidde tot geniale tijden met haar. Tot afgelopen maandag, zij me kwam vertellen dat ze vreemd was gegaan met die 'ene jongen'.

Ben wel erg blij dat ze het zelf aan kon om het me in me gezicht te vertellen. Het rare is, dat dat mens haar zelf nu ontzettend haat. Haar spelletje waarvan ze dacht dat ze alles onder controle had was uit de hand gelopen. Ook heeft ze iets verpest wat ze voor geen goud kwijt wou. Ze was één en al brok ellende. Ze kon niet eten, overgeven, janken, niet slapen etcetera. Iets wat mij weer goed doet. Afgelopen woensdag, donderdag en vrijdag was ze hier. Het boeide me allemaal niet meer. Ik dacht er zelf wel even om heen te draaien. Tot gisteravond, ik merkte toch wel erg aan mezelf dat ik mijn trots wel enorm krenk en hier diep ongelukkig van wordt. Me vriendin is een tweedehandsje geworden. En een goedkoop tweedehandsje. Voorlopig hebben we geen contact meer....

Jammer, ging echt ontzettend goed....
Ik weet wat je doormaakt man. Zie mijn post elders in R&P. Het best is volgens mij om alle contact met haar te verbreken. Misschien dat jij (of zij) over een paar maanden weer contact kunt zoeken als je daar behoefte aan hebt. Maar op dit moment is het belangrijkste dat je voor jezelf kiest en doorgaat met je eigen leven. Dus veel afspreken met vrienden en vriendinnen en zoveel mogelijk leuke dingen gaan doen en afleiding zoeken. Dan is het een kwestie van tijd voor je minder aan d'r gaat denken. Ik wil niet zeggen vergeten, want zeker als je 2 jaar iets hebt gehad zal dat niet gebeuren door al je ervaringen met haar. Wanneer je nu voor jezelf kiest is de kans groot dat je het snel een plek kan geven, wanneer je contact met haar houdt is die kans een stuk kleiner en blijft ze je bezig houden. Good luck!
  zondag 14 januari 2007 @ 22:49:35 #252
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_45358474
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:42 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

dat kreeg je te horen terwijl die ex naast haar op de bank zat?!? damn, dan kreeg ik nog liever een smsje dat het uit is.

nou ja, zo iemand ben je ook liever kwijt dan rijk moet je maar denken.
nee die ex was nog in de woonkamer. toen ik vertrok (ik voelde de bui al hangen) vertelde ze me het

Kom je daar aan met cadeau's en shit
¯ _(ツ)_/¯
  maandag 15 januari 2007 @ 00:54:48 #253
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_45361930
aan de ene kant jou aan het lijntje houden en maar zeggen dat ze zielsveel van je houdt en aan de andere kant nueken met der ex...........tsja dan is ze rijp voor:
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_45371916
ik merk toch dat het me meer moeite kost dan aanvankelijk leek. na de vakantie zet dan toch de realiteit in. hoewel we al gewend waren aan het uit elkaar wonen door onze lange afstandsrelatie, kost het me toch moeite te accepteren dat we elkaar niet meer op gaan zoeken. tel daarbij op dat al mijn goede vrienden ook op 500 km afstand wonen, dan heb je een recept voor lekker in je eentje zitten piekeren. gelukkig heb ik drie leuke medebewoonsters, die helpen me er wel een beetje doorheen, maar dat is toch niet hetzelfde als een paar goede vrienden. gelukkig zoek ik ze over 2 weken weer eens op, dan is er een jarig.
pi_45387466
Zoals ik al had verteld had me ex-vriendinnetje mij een berichtje gestuurd welke niet voor mij bedoeld was. Op dat moment dat kwam een nieuw iemand aan het licht waarvan ik nog nooit gehoord had. Volgens me ex was dat helemaal niks en hebben ze elkaar maar twee keer gezien. Nog steeds doet me ex ontzettend lief naar me en laat merken dat ze liever niet van me af is...dat ze nog veel van me houdt etcetera....

Aangezien ik toch niks te verliezen heb ben ik zo dom geweest om in te loggen in haar mailbox. Het volgende trof ik aan, iets wat nog ongelezen was....oftewel, mooi actie om me ex hier nog even me te confronterer...welke volheid dat ze niets niks van hem moest en ze geen contact hadden. Of naja, soms via msn wat.

Check de mail en trek je eigen oordeel. Het gaat btw om een jongen die in een goede band speelt en tevens al een vriendin heeft. Wel tof als die gast of zijn vriendin dit zal lezen. Hij heet Raynaud en speelt in de band 'Vangrail'. Ghehe (nee ik ben geen stalker...)

Check:

Van: Vangrail Music
Verzonden: maandag 15 januari 2007 17:40:55
Aan: xxxxxxx@hotmail.com
Onderwerp: aparte vogel ben je

Ik heb er natuurlijk ook over nagedacht, ik zet ook alles op het spel geef me over aan jou met heel m'n gevoel en alle kwetsbaarheid. Je denkt misschien dat zoiets wel normaal voor me zal zijn. Wilde je zo toelaten tot alles en iedereen, vind je geweldig! Het is toch te makkelijk om te zeggen als je iets fout doet er maar een eind aan te maken! Als ik dat zou doen zou ik elke dag kunnen stoppen. Maar ja als jij het zo ziet ik vind het erg vervelend kan ik je vertellen! Wil geen sex voor één keer of wat je ook maar denkt maar ik wil jou. Ik laat me niet zomaar even aan de kant zetten! Ik vind je super geweldig mooi! Als jij iemand een smsje stuurt die niet voor hem bedoeld was ja dat kan gebeuren! Dan hoef je de verbinding naar mij toch niet te verbreken? Als je op weg bent naar je werk en je wordt omgeleid en je moet 20 km om ga je toch ook geen ontslag nemen? Nou ja, ik mis je gewoon.

kus
pffffff

Appart he, iemand van een volwassen leeftijd die zomaaaaar, na aanleiding van elkaar twee keer te hebben gezien zo gek is op mijn ex?????? Serieus jongens, ben IK gek of mijn ex??!

[ Bericht 1% gewijzigd door Stevie_ op 15-01-2007 21:48:43 ]
pi_45389082
Wat een kneus, maar zit geen toekomst in dat meisje/ wijf.
pi_45389649
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Stevie_ het volgende:
Zoals ik al had verteld had me ex-vriendinnetje mij een berichtje gestuurd welke niet voor mij bedoeld was. Op dat moment dat kwam een nieuw iemand aan het licht waarvan ik nog nooit gehoord had. Volgens me ex was dat helemaal niks en hebben ze elkaar maar twee keer gezien. Nog steeds doet me ex ontzettend lief naar me en laat merken dat ze liever niet van me af is...dat ze nog veel van me houdt etcetera....

Aangezien ik toch niks te verliezen heb ben ik zo dom geweest om in te loggen in haar mailbox. Het volgende trof ik aan, iets wat nog ongelezen was....oftewel, mooi actie om me ex hier nog even me te confronterer...welke volheid dat ze niets niks van hem moest en ze geen contact hadden. Of naja, soms via msn wat.

Check de mail en trek je eigen oordeel. Het gaat btw om een jongen die in een goede band speelt en tevens al een vriendin heeft. Wel tof als die gast of zijn vriendin dit zal lezen. Hij heet Raynaud en speelt in de band 'Vangrail'. Ghehe (nee ik ben geen stalker...)

Check:

Van: Vangrail Music
Verzonden: maandag 15 januari 2007 17:40:55
Aan: xxxxxxx@hotmail.com
Onderwerp: aparte vogel ben je

Ik heb er natuurlijk ook over nagedacht, ik zet ook alles op het spel geef me over aan jou met heel m'n gevoel en alle kwetsbaarheid. Je denkt misschien dat zoiets wel normaal voor me zal zijn. Wilde je zo toelaten tot alles en iedereen, vind je geweldig! Het is toch te makkelijk om te zeggen als je iets fout doet er maar een eind aan te maken! Als ik dat zou doen zou ik elke dag kunnen stoppen. Maar ja als jij het zo ziet ik vind het erg vervelend kan ik je vertellen! Wil geen sex voor één keer of wat je ook maar denkt maar ik wil jou. Ik laat me niet zomaar even aan de kant zetten! Ik vind je super geweldig mooi! Als jij iemand een smsje stuurt die niet voor hem bedoeld was ja dat kan gebeuren! Dan hoef je de verbinding naar mij toch niet te verbreken? Als je op weg bent naar je werk en je wordt omgeleid en je moet 20 km om ga je toch ook geen ontslag nemen? Nou ja, ik mis je gewoon.

kus
pffffff

Appart he, iemand van een volwassen leeftijd die zomaaaaar, na aanleiding van elkaar twee keer te hebben gezien zo gek is op mijn ex?????? Serieus jongens, ben IK gek of mijn ex??!
Zeer apart en ze liegt dus gewoon.. Maar natuurlijk blijft haar mail HAAR privacy, ik weet niet of je haar hiermee zo maar mee kan confronteren. Je hebt nu duidelijk antwoord, je bent iig niet de enige in haar leven. Vergeet haar en ga door met je leven, ze zit je gewoon keihard te naaien.
pi_45390954
quote:
iemand die je 2 keer gezien hebt mis je niet, bullshit dus, dit speelt al langer.
ach ja, de leugentjes die mensen maken voor de ander zn bestwil.
ik wordt er ook zo moe van af en toe. doe mij maar lekker recht voor zn raap.
helaas zien vrouwen dat meestal anders.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:15:59 #259
160741 DBBknown
pi_45393385
ik ben happpppppyyyyyy, nieuwe meid leren kennen, welliswaar online, liggen al 4 dagen elke nacht zo'n 3 uur te bellen en heb er gewoon echt een super gevoel bij, as zondag richting den bosch (vanuit zuid limburg) en ik heb er goed vertrouwen in dat het een super gezellige dat word !!!!!!!!!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 07:40:46 #260
124676 RobertoCarlos
pi_45396562
quote:
mailverhaal
Als je iemand haar mail gaat controleren, kun je net zo goed gelijk al stoppen
pi_45397065
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:15 schreef DBBknown het volgende:
ik ben happpppppyyyyyy, nieuwe meid leren kennen, welliswaar online, liggen al 4 dagen elke nacht zo'n 3 uur te bellen en heb er gewoon echt een super gevoel bij, as zondag richting den bosch (vanuit zuid limburg) en ik heb er goed vertrouwen in dat het een super gezellige dat word !!!!!!!!!

Ook ik heb een nieuwe leuke meid leren kennen, wat slimmer en ontwikkelder dan de ander. Bij mij is het op dit moment 3/4 uur per dag msnen Nu nog even de ballen hebben om haar mee nar de bios te vragen (cliché). Ik ben dat 'versieren' van meisjes helemaal verleerd
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:29:53 #262
160741 DBBknown
pi_45399004
Gewoon doen joh tongytongy, ik ga voor zondag iig nog een paar keer onder de zonnebank zodat ik er weer wat beter uitzie haha, ik ga ervoor!
pi_45399248
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:29 schreef DBBknown het volgende:
Gewoon doen joh tongytongy, ik ga voor zondag iig nog een paar keer onder de zonnebank zodat ik er weer wat beter uitzie haha, ik ga ervoor!
Zit nu weer 5 dagen per week in de sportschool, dus dat gaat ook weer lekker. Kleurtje heb ik nog

Ik ga het toch maar proberen ,alleen heb ik die dame één keer gezien in real live en toen niets gezegd. Toen msn gekregen, die gaf haar vriendin aan mij. Mwah....het is leuk als het wat wordt en anders gaan we gewoon door.
pi_45399261
Het is nu 3,5 week uit ongeveer en ik vind het maar moeilijk!! Vind het zo raar om hem niet meer te bellen als er wat leuks is gebeurd of iets wat minder leuk is. Heb 2 jaar me gevoelens met hem gedeeld en dat kan nu ineens niet meer *zucht*
pi_45399308
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:40 schreef Xanzi het volgende:
Het is nu 3,5 week uit ongeveer en ik vind het maar moeilijk!! Vind het zo raar om hem niet meer te bellen als er wat leuks is gebeurd of iets wat minder leuk is. Heb 2 jaar me gevoelens met hem gedeeld en dat kan nu ineens niet meer *zucht*
En over een paar weken voel je je al weer een stuk beter geloof me!

Ik heb me nu al twee keer gestoten aan dezelfde steen en beide keren ben ik er overheen gekomen.
pi_45399396
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

En over een paar weken voel je je al weer een stuk beter geloof me!

Ik heb me nu al twee keer gestoten aan dezelfde steen en beide keren ben ik er overheen gekomen.
Ja daar heb je gelijk in. Voel me al wel iets beter als vorige week gelukkig. Nog even volhouden dan maar!
pi_45399641
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:45 schreef Xanzi het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in. Voel me al wel iets beter als vorige week gelukkig. Nog even volhouden dan maar!
Gewoon geen contact, en een klein beetje haat
pi_45399877
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Gewoon geen contact, en een klein beetje haat
Haha haat gaat niet lukken, ik heb totaal geen haatgevoelens voor hem. En we hebben nog wel een beetje contact. Maar dat hoeft niet perse slecht te zijn toch? Ik ga in ieder geval niet achter elke aardige reactie van hem iets zoeken of die toch de verkeerde keuze heeft gemaakt en het weer wil proberen. Als die aardig is denk ik gewoon elke keer "Het is uit! Hij wil me niet meer!" En dat werkt eigenlijk best goed als ik maar zo blijf denken hihi
pi_45400433
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:04 schreef Xanzi het volgende:

[..]

Haha haat gaat niet lukken, ik heb totaal geen haatgevoelens voor hem. En we hebben nog wel een beetje contact. Maar dat hoeft niet perse slecht te zijn toch? Ik ga in ieder geval niet achter elke aardige reactie van hem iets zoeken of die toch de verkeerde keuze heeft gemaakt en het weer wil proberen. Als die aardig is denk ik gewoon elke keer "Het is uit! Hij wil me niet meer!" En dat werkt eigenlijk best goed als ik maar zo blijf denken hihi
Komt helemaal goed. Over een paar maanden/ weekjes voel je je heerlijk en bevrijdt.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:28:03 #270
160741 DBBknown
pi_45400516
Ik zit ook weer terug op oud niveau, ook weer de 4/5 dagen in de GYM, nog ff een paar x zonnebanken voor het weekend, en hopelijk zondag een supper dag.

Hoop dat het je lukt tongy!
pi_45400563
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:28 schreef DBBknown het volgende:
Ik zit ook weer terug op oud niveau, ook weer de 4/5 dagen in de GYM, nog ff een paar x zonnebanken voor het weekend, en hopelijk zondag een supper dag.

Ik hou je op de hoogte Nu ff me bakkie kwark achter over drukken Die 105kg moet er van de zomer aanzitten
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:32:24 #272
160741 DBBknown
pi_45400638
Hehe, ik begin over een paar daagjes met lekker spul 12 weken lang, doelstelling toch minimaal 11kg pakken en voor de zomer nog ff flink wat massa pakken hehe.

I'll keep it posted here hoe het met die meid gaat hehe
pi_45401419
toch vaag hoe je de ene keer als je met je ex chat je helemaal beroerd voelt worden, en er de andere keer niets aan de hand is
pi_45420806
Is idd vaag. Ligt denk ik maar net hoe jij je op dat moment voel als je er mee geconfronteerd wordt. (dat chatten hè). Alle contact even verbreken voor een poos. Paar maanden ofzo, daarna weer contact, en dan heb je waarschijnlijk ook geen raar gevoel meer erbij.
pi_45453793
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:00 schreef Byte_Me het volgende:
toch vaag hoe je de ene keer als je met je ex chat je helemaal beroerd voelt worden, en er de andere keer niets aan de hand is
Helemaal waar inderdaad. Zelf heb ik nu al 2 weken geen contact gehad met m'n ex. Heb d'r zo lang genegeerd dat ze het bellen/smsen/mailen maar heeft opgegeven. Ik heb nu ook last van stemmingswisselingen. Het ene moment kan ik alles relativeren en wil ik d'r zoveel mogelijk vergeten, het andere moment denk ik weer terug aan leuke dingen die ik met haar heb meegemaakt en daardoor zit ik weer met verdriet. Dit laatste komt vooral voor als ik alleen ben en dus tijd heb om na te denken/ te piekeren.

Ik weet dat tijd wonden heelt, het gaat alleen zo verrekte langzaam...
pi_45455622
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:15 schreef Adventis het volgende:

[..]

Helemaal waar inderdaad. Zelf heb ik nu al 2 weken geen contact gehad met m'n ex. Heb d'r zo lang genegeerd dat ze het bellen/smsen/mailen maar heeft opgegeven. Ik heb nu ook last van stemmingswisselingen. Het ene moment kan ik alles relativeren en wil ik d'r zoveel mogelijk vergeten, het andere moment denk ik weer terug aan leuke dingen die ik met haar heb meegemaakt en daardoor zit ik weer met verdriet. Dit laatste komt vooral voor als ik alleen ben en dus tijd heb om na te denken/ te piekeren.

Ik weet dat tijd wonden heelt, het gaat alleen zo verrekte langzaam...
Zíj heeft het bellen/smsen opgegeven, maar jíj wil haar vergeten? Wat is je verhaal?
pi_45455968
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:54 schreef Arokh86 het volgende:
Zíj heeft het bellen/smsen opgegeven, maar jíj wil haar vergeten? Wat is je verhaal?
Hm....check dat topic maar eens dan dat ik 2 weken geleden heb opgestart.
pi_45614332
Nou, ik heb het een maand volgehouden, mis haar welliswaar nog elke dag... maar vanavond is het weer echt zwaar. Drie jaar geleden wist ik al dat het jaren zou duren voordat ik over d'r heen zou zijn. Mijn vrienden, voorzover ik ze heb verteld dat ik het er moeilijk mee had, hebben me toen geprobeerd te troosten door het weg te wuiven en zeggen dat ik er na een paar maanden niet meer aan zou denken... en tegenwoordig zouden ze me voor gek verklaren. Maar ik kom gewoon niet van d'r af. Ik hou van haar alsof ze mijn vriendin, zus, moeder en dochter in één is. En dat gevoel wil ik nooit meer loslaten....
Doe eens wild ....
pi_45614814
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:28 schreef DBBknown het volgende:
En mee 'uit' gevraagd bioscoopje pakken, volgende week vrijdag ofzo. En ze heeft ja gezegd Dus mijn leven komt weer redelijk op de rails.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 23:17:31 #280
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45616377
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:28 schreef Tarot het volgende:
En dat gevoel wil ik nooit meer loslaten....
En daar zit hem nu net de kneep.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 23:20:18 #281
160741 DBBknown
pi_45616480
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

En mee 'uit' gevraagd bioscoopje pakken, volgende week vrijdag ofzo. En ze heeft ja gezegd Dus mijn leven komt weer redelijk op de rails.
Nice nice, heb vrijdag ook een date met een mooie schone blondine
pi_45619086
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 23:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

inderdaad, zodra je beslist verder te gaan met je leven en het los te laten, gaat het zoveel makkelijker.
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:10:26 #283
161030 Woesteling
Is woestelijk
pi_45633368
Na bijna 2 maanden vrijgezel kan ik toch de conclusie trekken dat andere vrouwen je toch het beste helpen om je ex los te laten..
Ja snot natuurlijk
pi_45639328
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 23:17 schreef Vivi het volgende:
Ik wilde nu eigenlijk iets typen zoals 'duh' .. maar dat zou te lullig overkomen. Je bedoelde het goed
Doe eens wild ....
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:51:57 #285
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45640634
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:18 schreef Tarot het volgende:

[..]

Ik wilde nu eigenlijk iets typen zoals 'duh' .. maar dat zou te lullig overkomen. Je bedoelde het goed
Maar waarom wil je zo graag aan iets vasthouden wat je pijn bezorgt? Ben je bang dat je hetgene wat er geweest is devalueert door het los te laten?
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:28:39 #286
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45650813
Devalueert? Nog nooit van gehoord, ff opzoeken
Thinking about thinking of you.
pi_45651723
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:51 schreef Vivi het volgende:
Maar waarom wil je zo graag aan iets vasthouden wat je pijn bezorgt? Ben je bang dat je hetgene wat er geweest is devalueert door het los te laten?
Yup... maar dat is al eerder behandeld. Mocht ik ooit weer opnieuw verliefd worden, dan weet ik ook zeker dat ik het meen. En dat ik niet in mn achterhoofd hou ... "och als het uitgaat ben ik d'r toch binnen 2 maanden weer overheen"
Doe eens wild ....
pi_45658593
*meld me ook dan maar aan*

Sinds 4 maanden uit, 1,5 maand na de geboorte van onze kinderen. Kort samengevat: Begon als een klein ruzie, uitgelopen naar een gigantische, mams had alleen oog voor de kinderen, ouders en vrienden. Ik gefrustreerd, maakte verkeerde opmerkingen, mag kinderen niet meer zien, mams slet er aardig op los, paps word doodgenegeerd, paps in depressie gekomen, mams lacht zich rot, rechtzaak kost maanden, paps aan de anti-depressiva. Paps heeft kinderen al 2 maanden niet meer mogen zien. Interesseert mams geen donder dat paps kapot hier aan gaat. Paps heeft het gevoel dat het gezin nooit een kans heeft gehad, mist mams en kids, maar mams haat paps, paps grote droom verpest. Paps staat machteloos en heeft van mams nooit de kans gehad om er over te praten.
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:56:14 #289
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45658826
Sterkte!! Dat is echt genaaid, Ik hoop dat je wint en kinderen vaker mag zien! Belachelijk geregeld zo
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:04:18 #290
160741 DBBknown
pi_45659042
Sterkte man, dat is echt een klote situatie
pi_45659261
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:56 schreef shifto het volgende:
Sterkte!! Dat is echt genaaid, Ik hoop dat je wint en kinderen vaker mag zien! Belachelijk geregeld zo
En het allerergste is nog... ondanks dat ze me zo gigantisch veel pijn heeft gedaan de afgelopen 3 maanden, kan ik mijn droom van samen een gezinnetje stichten met de kids maar niet uit mijn hoofd krijgen. Moet wel zeggen dat dit ooit nog gebeurd vrijwel nihil is. Ze negeert me al 2,5 maand lag en afgelopen zaterdag heeft ze staan bekken met een 1 of ander dude. Toevallig zou ik ook eigenlijk naar die disco gaan maar dankzij mijn pillen en gebrek aan eetlust stortte ik weer eens om 11 s'avonds in.

Mevrouw verkondigd aan iedereen die het maar wil horen dat ze zaterdag een geweldige tijd heeft gehad. Ik lag die avond voor apegapen van de pijn en stress.

In 4 maanden tijd van de gelukkigste man op aarde met een geweldig toekomst perspectief, naar een gebroken man die het leven niet ziet zitten en pillen nodig heeft om overend te blijven.

Life is unfair.
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:25:55 #292
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45659638
Je bent volgens mij wel al het punt voorbij dat je het moet accepteren, zo iemand wil je toch niet trug? Jij kan veel beter krijgen zo te horen. Dumpen, kinderen trug winnen, en dan als sexy vader een leuke andere meid ontmoeten.
pi_45659805
eliminator is ex van Baloetjuh? uit OUD (met de tweeling?)
Sterkte man!!
pi_45663867
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:25 schreef shifto het volgende:
Je bent volgens mij wel al het punt voorbij dat je het moet accepteren, zo iemand wil je toch niet trug? Jij kan veel beter krijgen zo te horen. Dumpen, kinderen trug winnen, en dan als sexy vader een leuke andere meid ontmoeten.
Was het maar zo makkelijk... Ik ben traditioneel ingesteld. Voor je vrouw en kinderen hoor je gewoon te zorgen, ongeacht. Ik heb het zelf nooit kunnen meemaken met mijn ouders (scheiding, ellende etc.) Dus ik wilde mijn (ex)vriendin en kinderen ALLES geven wat ik zelf als kind heb gemist. Dat ik kinderen (wat ik het meest wonderlijke van het leven vind) heb gekregen met de verkeerde is just bad luck. We waren nog niet eens als gezin begonnen of ze wilde al van me af.

Ik vind het ook zo sneu voor de kinderen. Ze zullen hoogst waarschijnlijk nooit in een gelukkig gezin terechtkomen met de biologische vader en moeder als middelpunt.

Ik heb gewoon enorme pech gehad en/of naief geweest. Mijn wens was altijd geweest om kinderen te krijgen met een special persoon waar ik de rest van me leven bij blijf.

Ik heb waarschijnlijk teveel films gekeken

Echte liefde overwint dus niet altijd.

Sterker nog, het interesseert haar geen donder dat de vader (en familie) van haar kinderen hier compleet aan onderdoor gaan. Dat er zulke mensen bestaan...

[ Bericht 5% gewijzigd door Eliminator20 op 25-01-2007 16:00:39 ]
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:19:22 #295
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45679044
Ik kon haar dus niet zo makkelijk loslaten als ik dacht, ze was de hele dag online en ik ook dus het was zo moeilijk niet haar even aan te spreken, om half 8 verspeste ik het door het doen, ik ammel janken enzo dat ze trug moest komen dus haar bellen, zij ammel flippen natuurlijk wantja, ik laat haar nog niet met rust. Kben bang dat ik het nu helemaal verpest heb.. Maarja, ik zie wel weer... Die leegte is gewoon ondraagelijk..
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:23:35 #296
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_45682146
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:48 schreef Eliminator20 het volgende:
*meld me ook dan maar aan*

Sinds 4 maanden uit, 1,5 maand na de geboorte van onze kinderen. Kort samengevat: Begon als een klein ruzie, uitgelopen naar een gigantische, mams had alleen oog voor de kinderen, ouders en vrienden. Ik gefrustreerd, maakte verkeerde opmerkingen, mag kinderen niet meer zien, mams slet er aardig op los, paps word doodgenegeerd, paps in depressie gekomen, mams lacht zich rot, rechtzaak kost maanden, paps aan de anti-depressiva. Paps heeft kinderen al 2 maanden niet meer mogen zien. Interesseert mams geen donder dat paps kapot hier aan gaat. Paps heeft het gevoel dat het gezin nooit een kans heeft gehad, mist mams en kids, maar mams haat paps, paps grote droom verpest. Paps staat machteloos en heeft van mams nooit de kans gehad om er over te praten.
ik vind dat wij als mannen massaal de straat op moeten gaan om tegen dit onrecht te strijden. dit is geen democratie, onze rechten als man worden van ons afgenomen. tuurlijk zijn er ook slechte mannen, maar er zijn ook slechte vrouwen en goede mannen! de wet beschermt zo de vrouwen teveel waardoor er onrechtvaardige situaties ontstaan.

dit gaat nog een keer gigantisch mis. massaal zullen mannen (en ook vrouwen die achter deze gedupeerde mannen staan) de straat opgaan om tegen dit onrecht te strijden.

iig sterkte! ik hoop dat je snel je kinderen in je armen mag sluiten.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:13:43 #297
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45683715
Nja, ze is weer pissed... Moet ik er nog achtergaan en het iig goed maken zodat de tijd dat we geen contact hebben zonder haat is of alles gewoon laten als het is? Pff, ik heb altijd die drang naar goedmaken..
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:22:09 #298
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_45683909
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef shifto het volgende:
Nja, ze is weer pissed... Moet ik er nog achtergaan en het iig goed maken zodat de tijd dat we geen contact hebben zonder haat is of alles gewoon laten als het is? Pff, ik heb altijd die drang naar goedmaken..
een paar maanden niks van je laten horen (neem pakweg een maand of 4), als zij contact opneemt me tel. ophangen net doen of ze je weinig doet en na die 4 maanden "spontaan" even zelf contact nemen is je enigste kans om de relatie te redden. Let wel op die kans is klein, maar op deze manier is het je enigste kans in mijn ogen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:24:54 #299
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45683962
Hoe snel mag iemand daten die net uit een relatie van tien jaar komt? Is daar een sociale code voor?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:35:49 #300
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45685211
Ik denk nadat jij en je expartner er samen overheen zijn (dit is het beste wat er kan gebeuren en kan dus ook alleen als jullie gezamelijk uit elkaar zijn) en daarbij kun je ieder moment verliefd worden toch? Als je het maar niet doet om de leegte te vullen..
pi_45687147
einde van het topic ofzo? lame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')