thnx.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:42 schreef Woesteling het volgende:
[..]
Ouch!![]()
Heel veel sterkte in ieder geval..
Begrijp mij niet verkeerd, ik denk niet dat jij er al vrede mee heb. Zou ik ook knap vinden....quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:07 schreef Woesteling het volgende:
Zo, dat is een aardige afstand.. Waar woon jij en waar woont je ex als ik vragen mag? En hoe vaak zagen jullie elkaar?
Ga in ieder geval lekker op vakantie en probeer niet zo veel aan haar te denken.. Maak lol met je broer en zijn vriendin en probeer niet al te veel dingen op te zoeken die je met je ex ook altijd graag deed.. In het begin niet tenminste.. (ik weet niet wanneer je erheen gaat)
Verder gewoon je emoties laten gaan, en zoek veel afleiding, heeft bij mij ook reuze geholpen.. (10 dagen geleden dat mijn ex het heeft uitgemaakt, maar heb er nu vrede mee).
ik woon in duitsland, in de buurt van leipzig, zij in eindhoven. we zagen elkaar toch wel twee lange weekenden per maand, maar zij kreeg telkens een enorme dip na zo'n weekend. en ach, dat het uitgaat is klote, maar niet het einde van de wereld, ik weet wel hoe ik er mee om moet gaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:07 schreef Woesteling het volgende:
Zo, dat is een aardige afstand.. Waar woon jij en waar woont je ex als ik vragen mag? En hoe vaak zagen jullie elkaar?
Ga in ieder geval lekker op vakantie en probeer niet zo veel aan haar te denken.. Maak lol met je broer en zijn vriendin en probeer niet al te veel dingen op te zoeken die je met je ex ook altijd graag deed.. In het begin niet tenminste.. (ik weet niet wanneer je erheen gaat)
Verder gewoon je emoties laten gaan, en zoek veel afleiding, heeft bij mij ook reuze geholpen.. (10 dagen geleden dat mijn ex het heeft uitgemaakt, maar heb er nu vrede mee).
Ik heb nu echt het gevoel van "jammer maar het is uit, tijd om weer verder te gaan". Ik heb er met heel veel mensen over gepraat, en heb echt ontzettend veel liggen janken, maar nu heb ik mezelf een aantal doelen voor ogen gesteld, en daar ga ik me op focussen. Ik ben erachter gekomen dat er toch nog heel veel mensen voor me klaar staan en dat heeft een superfijn gevoel gegeven..quote:Begrijp mij niet verkeerd, ik denk niet dat jij er al vrede mee heb. Zou ik ook knap vinden....
misschien komt dat ook wel dat ik met geen enkele ex dan ook nog maar een 'vrienden' relatie heb. Ik spreek helemaal geen enkele ex meer. Ik zie ze soms nog wel eens, dan kan ik er wel een babbeltje mee maken, maar dan hoor ik vaak dat zij nog wel eens terug denken. Maar dat heb ik helemaal nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:07 schreef Mavro het volgende:
[..]
Kweetniet hoor, maar je verdringt het wel heel erg. Kijk ik wil je ook geen gierend liefdesverdriet bij elke break up aanpraten, maar gelijk niks meer voelen nadat je het uitmaakt is toch raar. Dan voelde je daarvoor ook al niet zoveel meer lijkt me. Misschien dat je, als je een keer gedumpt wordt terwijl je zelf nog heel verliefd bent, je anders gaat voelen?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het wordt hier steeds drukker.
Manier van uitgaan speelt natuurlijk ook mee.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef Byte_Me het volgende:
ik krijg het idee dat ik het idee van uit elkaar gaan veel erger vond dan het uit elkaar gaan zelf. het is nu krap twee dagen geleden dat de knoop is doorgehakt, en hoewel het echt niet mijn keuze was, heb ik er nu al vrede mee. Tuurlijk ben ik niet happy, maar ook absoluut niet depri, zoals ik dat van andere breakups ken. zou ik dan toch minder van haar gehouden hebben dan ik dacht? Of zou het komen doordat we toch al ver uit elkaar woonden en ik niet in een of ander zwart gat val.
dat is toch echt per persoon anders. ik vind het namelijk wel werken. niet dat ik na een week al met een ander het bed in duik, maar ik vind het wel fijn om tussen twee serieuze relaties in weer ff lekker te sletten. ik heb ook gemerkt dat dat voor mij beter werkt om de laatste beetjes ex uit je hoofd te krijgen, wat natuurlijk weer een voordeel kan zijn voor de volgende relatie.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:16 schreef Sunshine2006 het volgende:
Scharrelen is echt niet de manier om over iemand heen te komen hoor. Trust me, been there done that! Je voelt je daarna alleen nog maar kutter omdat die meid in kwestie je toch niet ECHT kan geven wat je wilt en enkel afleiding is. Tevens is het ook enorm lullig tegenover de dame in kwestie.
Maar heeft ze dat nou ook toegegeven aan jou? Mss wilde die moeder wel van je af..quote:Op donderdag 7 december 2006 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou voor mij is het nu ook echt Game Over. Dinsdag nog met haar afgesproken nog gekust/ gezoend. Mailt haar moeder mij in één keer of wij elkaar gezien hadden. En uit dat gesprek blijkt dus dat ze allang een andere vriend heeft en mij al weken loopt ovor te liegen en hoop loop te geven. Heb haar nu gezegd dat ze dood voor me is en dat ze nooit meer contact met me moet opnemen.
Nee, ze ontkent nog steeds tegenover mij. Maar ik hoef geen contact meer met haar.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar heeft ze dat nou ook toegegeven aan jou? Mss wilde die moeder wel van je af..
Dan ging het kennelijk dus al langer slecht met de relatie, tochquote:Op donderdag 14 december 2006 19:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nee, ze ontkent nog steeds tegenover mij. Maar ik hoef geen contact meer met haar.
En idd, die moeder wou ook van me af, we hadden ruzie e.d. Maar als die moeder dus tegen mij heft gelogen dan moet ze bij haar zijn en niet bij mij. Dan moet ze maar haar best doen.
Als ze meteen de zaterdag nadat ze het uitmaakt een jongen ('haar beste vriend') bij haar laat slapen. En er allemaal gedichtjes/ foto's op zijn site staan hoe goed hij zich voelt bij haar (zijn vrouwtje). Dan wordt je daar niet vrolijk van.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dan ging het kennelijk dus al langer slecht met de relatie, toch.
Ik weet natuurlijk niet percies wat er allemaal speelt, maar als je het echt zo plotseling vanuit het niets hebt uitgemaakt, kan ik me wel een beetje voorstellen dat ze het er moeilijk mee heeft en nog belt.
Is dus geen kritiek of zo, maar gewoon ff mijn gedachte.![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als ze meteen de zaterdag nadat ze het uitmaakt een jongen
Ik snap het niet helemaal meer, jij had het toch uitgemaakt na het zoenen vanwege het bericht van die moeder?quote:Dinsdag nog met haar afgesproken nog gekust/ gezoend.
Hahahah, het was hiervoor al uit. Het is al een maand uit. Ik heb haar 3 weken niet gesproken toen belde ze schijnheilig op wij afspreken zij ontekken, zij mij zoenen, zij wil sexen ik zeg nee. Toen mailde haar ma naar mij en verteld dat ze wel wat had met die jongen.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het niet helemaal meer, jij had het toch uitgemaakt na het zoenen vanwege het bericht van die moeder?
Heb het draadje gelezen, maar toch...![]()
Ik geloof dat ik het nu snapquote:Op donderdag 14 december 2006 22:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hahahah, het was hiervoor al uit. Het is al een maand uit. Ik heb haar 3 weken niet gesproken toen belde ze schijnheilig op wij afspreken zij ontekken, zij mij zoenen, zij wil sexen ik zeg nee. Toen mailde haar ma naar mij en verteld dat ze wel wat had met die jongen.
Ik denk neit dat die in dit topic komen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:11 schreef enpe het volgende:
Zijn er hier ook mensen die weer wat met hun ex hebben gekregen na verloop van tijd? En waarbij dat goed ging en nu nog steeds goed gaat?
Ik. 2x. En dat ging niet goed.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:11 schreef enpe het volgende:
Zijn er hier ook mensen die weer wat met hun ex hebben gekregen na verloop van tijd? En waarbij dat goed ging en nu nog steeds goed gaat?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:11 schreef enpe het volgende:
hhahaha ja! t was naar 15 maanden uit en toen wilde hij me terug en blalbla, 9 maanden nog volgehouden maar sinds afgelopen definitief (en eindelijk! ) weer singlequote:Op zaterdag 16 december 2006 14:11 schreef enpe het volgende:
thnx voor de info, heb al weer 3 dagen sms contact met mn ex.quote:Op zondag 17 december 2006 12:11 schreef ChillOutje het volgende:
[..]
hhahaha ja! t was naar 15 maanden uit en toen wilde hij me terug en blalbla, 9 maanden nog volgehouden maar sinds afgelopen definitief (en eindelijk! ) weer singlezou mrgn 2 jaar hebben, maar tis echt big no no om je ex terug te nemen, want je moet je vertrouwen in hem weer terugwinnen enzo en werkt toch 9 vd 10 keer niet
![]()
Alleen komt alles van haar kant en laat ik niets van me horen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:43 schreef Sunshine2006 het volgende:
Tja idd kut kind, ze wil je gewoon aan het lijntje houden... lekker dan...
Heeft iemand hier een mening over of idee ofzo, in de zin van oorlogontwijkende oplossingen...quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:31 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik denk dat ik zelf straks nog veel meer last krijg van mn ex die het zelf toendertijd heeft uitgemaakt en het zo irritant vond dat ie dus ook minder aandacht van me krijgt (die zie ik dus elke week nog op dansen).![]()
Punt is dat ik de laatste tijd wel weer lekkerder in mn vel zit en dat ziet de buitenwereld ook. Feit is ook dat de mannelijke aandacht (en nee ik overdrijf echt niet) van alle kanten naar me toe stroomt . Kheb het voor t kiezen zeg maar...![]()
Nou zit er in diezelfde zondaggroep van dansen een jongen rond mijn leeftijd en die is opzich wel leuk, was me weleens eerder opgevallen. Ik kan op dansen of dat soort gelegenheden weleens wat semi arrogant overkomen (zonder opzet trouwens hoor!)...![]()
![]()
Om een lang verhaal kort te maken en alle uitdagingspogingen, leuk geplaatste opmerkingen naar elkaar toe en weddenschapjes en over te slaan, ik ben dus uitgenodigd voor een date donderdagavond (na afgelopen vrijdagavond met elkaar gezoend te hebben... mja... hij was nogal galant hehe).
Nou is het wel leuk en aardig allemaal en hij is ook heel galant wat dat betreft en weet goed hoe ie een vrouw moet behandelen maar ik weet niet of ik er wel aan toe ben en of t wel zo'n goed plan is. Ben bang dat ik het voor mezelf toch weer ga verpesten. Punt 1 ben ik nog niet 100% over mn ex heen en die 2 zitten nog eens in dezelfde groep op zondag dansen ook. En ook samen met degene die ik help op zondag die een oogje op me heeft (maar die gast is gewoon heel jong en super super onzeker over zichzelf, straks wordt ie nog down...) en mn eigen danspartner ziet me liever ook niet echt bezet. Geen idee waar die aandacht allemaal vandaan komt
.
Straks veroorzaak ik nog een gigantische oorlog in die groep! Ik kan niet zo 1,2,3 weer een relatie aangaan sowieso, that takes time, ik kan het gewoon nog niet. Ten tweede zal degene die ik help gezien zijn karakter gigantisch down worden (hoop niet al te depri) en mn ex wordt wss nog veel vervelender gezien ie dan WEER geen aandacht krijgt maar nu dubbelop.![]()
![]()
Waar heb ik mezelf nou weer in geholpen? Zo maak ik alleen maar problemen voor mezelf i.p.v. dat ik eruit kom![]()
![]()
![]()
je zegt zelf al dat je nog niet over je ex heen bent en nog geen relatie aan kan gaan, dan moet je het ook niet doen. Maar je moet niet niet een relatie aangaan om je ex, omdat je ruzie wilt vermijden dat is onzin. Je hebt niets met hem te maken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:43 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Heeft iemand hier een mening over of idee ofzo, in de zin van oorlogontwijkende oplossingen...![]()
![]()
Ik zou dat dansgroepje van jou even rechts laten liggen, en dat gewoon als hobby blijven zien. Ga buiten dat groepje eens kijken naar een leuke vent.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:43 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Heeft iemand hier een mening over of idee ofzo, in de zin van oorlogontwijkende oplossingen...![]()
![]()
oh wacht ik snap hem al er staat dubbel "niet".quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
je zegt zelf al dat je nog niet over je ex heen bent en nog geen relatie aan kan gaan, dan moet je het ook niet doen. Maar je moet niet niet een relatie aangaan om je ex, omdat je ruzie wilt vermijden dat is onzin. Je hebt niets met hem te maken.
Jamaar in mijn stad buiten de dansschool lopen alleen maar van die boeren hehequote:Op dinsdag 19 december 2006 15:49 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Ik zou dat dansgroepje van jou even rechts laten liggen, en dat gewoon als hobby blijven zien. Ga buiten dat groepje eens kijken naar een leuke vent.![]()
Owjah, mijn ex is een slet, en voor goed uit mijn hart, hoe zeer dat ook doet![]()
* flappiewappie gaat weer leren slecht topic dit rakelt alles weer op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |