abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44357470
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 14:42 schreef Woesteling het volgende:

[..]

Ouch!

Heel veel sterkte in ieder geval..
thnx.

gelukkig is het voordeel van een langeafstandsrelatie dat je niet in zo'n gat valt. we wonen nu al 1 jaar zo'n 500 km uit elkaar, en dat was voor mijn vriendin uiteindelijk te veel. we hebben nog een jaar te gaan, maar ze kan het niet meer aan.

donderdag spreken we elkaar nog face2face, dan zal het wel definitief voorbij zijn. vrijdag vertrek ik 3 weken naar Myanmar, met mijn ouders, broer en zijn vriendin. maar ik ga het mijn vakantie niet laten vergallen, ook al kijk ik al maandenlang uit naar eindelijk 3 weken samen met mijn nu ex te zijn.
pi_44357977
Zo, dat is een aardige afstand.. Waar woon jij en waar woont je ex als ik vragen mag? En hoe vaak zagen jullie elkaar?

Ga in ieder geval lekker op vakantie en probeer niet zo veel aan haar te denken.. Maak lol met je broer en zijn vriendin en probeer niet al te veel dingen op te zoeken die je met je ex ook altijd graag deed.. In het begin niet tenminste.. (ik weet niet wanneer je erheen gaat)
Verder gewoon je emoties laten gaan, en zoek veel afleiding, heeft bij mij ook reuze geholpen.. (10 dagen geleden dat mijn ex het heeft uitgemaakt, maar heb er nu vrede mee ).
Ja snot natuurlijk
  dinsdag 12 december 2006 @ 15:09:43 #53
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44358035
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:07 schreef Woesteling het volgende:
Zo, dat is een aardige afstand.. Waar woon jij en waar woont je ex als ik vragen mag? En hoe vaak zagen jullie elkaar?

Ga in ieder geval lekker op vakantie en probeer niet zo veel aan haar te denken.. Maak lol met je broer en zijn vriendin en probeer niet al te veel dingen op te zoeken die je met je ex ook altijd graag deed.. In het begin niet tenminste.. (ik weet niet wanneer je erheen gaat)
Verder gewoon je emoties laten gaan, en zoek veel afleiding, heeft bij mij ook reuze geholpen.. (10 dagen geleden dat mijn ex het heeft uitgemaakt, maar heb er nu vrede mee ).
Begrijp mij niet verkeerd, ik denk niet dat jij er al vrede mee heb. Zou ik ook knap vinden....
pi_44358310
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:07 schreef Woesteling het volgende:

ik woon in duitsland, in de buurt van leipzig, zij in eindhoven. we zagen elkaar toch wel twee lange weekenden per maand, maar zij kreeg telkens een enorme dip na zo'n weekend. en ach, dat het uitgaat is klote, maar niet het einde van de wereld, ik weet wel hoe ik er mee om moet gaan.
pi_44358337
quote:
Begrijp mij niet verkeerd, ik denk niet dat jij er al vrede mee heb. Zou ik ook knap vinden....
Ik heb nu echt het gevoel van "jammer maar het is uit, tijd om weer verder te gaan". Ik heb er met heel veel mensen over gepraat, en heb echt ontzettend veel liggen janken, maar nu heb ik mezelf een aantal doelen voor ogen gesteld, en daar ga ik me op focussen. Ik ben erachter gekomen dat er toch nog heel veel mensen voor me klaar staan en dat heeft een superfijn gevoel gegeven..
Afleiding zoeken door lachen, sporten, erover praten en dingen doen hebben me er tot nu toe doorheen gesleept, en voel me nu gewoon normaal.
Ja snot natuurlijk
pi_44358909
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 01:07 schreef Mavro het volgende:

[..]

Kweetniet hoor, maar je verdringt het wel heel erg. Kijk ik wil je ook geen gierend liefdesverdriet bij elke break up aanpraten, maar gelijk niks meer voelen nadat je het uitmaakt is toch raar. Dan voelde je daarvoor ook al niet zoveel meer lijkt me. Misschien dat je, als je een keer gedumpt wordt terwijl je zelf nog heel verliefd bent, je anders gaat voelen?
misschien komt dat ook wel dat ik met geen enkele ex dan ook nog maar een 'vrienden' relatie heb. Ik spreek helemaal geen enkele ex meer. Ik zie ze soms nog wel eens, dan kan ik er wel een babbeltje mee maken, maar dan hoor ik vaak dat zij nog wel eens terug denken. Maar dat heb ik helemaal niet
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44365214
Bah, een maand geleden uit gemaakt met mijn vriendin, voelde er al een paar maanden amper meer iets voor haar. Ben ik er zaterdag ineens weer verliefd op geworden :x
BlaBlaBla
pi_44366161
na 2 jaar weer single!
pi_44373366
Ik ben volgens mij er overheen, 2 weken lang nauwelijks aan haar gedacht maar het is nog steeds een flits door mn hoofd als ik haar zie, ik denk er wel minder aan. En afgelope week 3x gedroomd over haar! :/

Ik wil dat het nu wel een beetje stopt, moet gewoon echt een ander meiske hebben zsm.
pi_44373501
Het wordt hier steeds drukker.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_44373798
je moet minstens 1x aan haar denken wil je er over dromen niet te snel zeggen dat je over haar heen bent, mag best een poosje duren, alles neemt zn tijd...

ik begin nou weer aan mn opwaartse mars richting vrolijkheid, zie het leven veel leuker is, veel losser ed
wil bijna zeggen dat het een goed ding voor me is geweest.., ow wacht het is ook zo
  woensdag 13 december 2006 @ 08:16:17 #62
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_44382156
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het wordt hier steeds drukker.
Het zal het seizoen zijn.

Hoe lullig het misschien ook klinkt, ik lees hier exact de dingen terug die je juist niet moet doen en dat is af en toe wel handig.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_44383727
Dromen blijf je sowieso een tijdje doen lijkt me, komt omdat het toch in je onderbewustzijn zit nog. Zeker als je het verdringt grote kans dat je erover droomt.

Ben er zelf achtergekomen dat dat meisie van 16, wat ik dus al vermoedde (want ik snapte het al niet), helemaal zn vriendin niet is maar dat ie haar gewoon simpelweg alleen voor dansen heeft. De factoren buitenaf hebben het alleen aangedikt en mensen hebben gigantisch lopen stoken...

Ongelovelijk dat mensen zo moeten blijven stoken na al die tijd nog...

We hebben beide fouten gemaakt en eigenlijk wil ik hem gewoon vergeven en gewoon accepteren dat dit nou eenmaal op deze manier gelopen is. Zonder in goed en fout te denken want we zijn beiden even erg...

Op die manier heb ik zelf ook meer rust... Maar hoe doe je dat?
Always look on the bright side of life :-)
pi_44383961
zucht dat van het vergeven omdat je zelf even erg bent als de ander is iets wat me bekend in de oren klinkt.
al is het inderdaad een moeilijk iets....heb haar moeder een paar dagen geleden aan de telefoon gehad toen ik haar even wou spreken.
heb toen gezegd dat ik later terug zou bellen nu een paar dagen later is dat nog steeds niet gebeurd.
en ben ondertussen lekker aan het flirten met een dame van me college...terwijl me gedachten nog half bij haar zijn
life is like a present you never know what is in it
pi_44384271
Scharrelen is echt niet de manier om over iemand heen te komen hoor. Trust me, been there done that! Je voelt je daarna alleen nog maar kutter omdat die meid in kwestie je toch niet ECHT kan geven wat je wilt en enkel afleiding is. Tevens is het ook enorm lullig tegenover de dame in kwestie.
pi_44387697
ik krijg het idee dat ik het idee van uit elkaar gaan veel erger vond dan het uit elkaar gaan zelf. het is nu krap twee dagen geleden dat de knoop is doorgehakt, en hoewel het echt niet mijn keuze was, heb ik er nu al vrede mee. Tuurlijk ben ik niet happy, maar ook absoluut niet depri, zoals ik dat van andere breakups ken. zou ik dan toch minder van haar gehouden hebben dan ik dacht? Of zou het komen doordat we toch al ver uit elkaar woonden en ik niet in een of ander zwart gat val.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:29:06 #67
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_44391831
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef Byte_Me het volgende:
ik krijg het idee dat ik het idee van uit elkaar gaan veel erger vond dan het uit elkaar gaan zelf. het is nu krap twee dagen geleden dat de knoop is doorgehakt, en hoewel het echt niet mijn keuze was, heb ik er nu al vrede mee. Tuurlijk ben ik niet happy, maar ook absoluut niet depri, zoals ik dat van andere breakups ken. zou ik dan toch minder van haar gehouden hebben dan ik dacht? Of zou het komen doordat we toch al ver uit elkaar woonden en ik niet in een of ander zwart gat val.
Manier van uitgaan speelt natuurlijk ook mee.

Ik heb veel gehad aan waar ik na het uitgaan achterkwam, je gaat iemand dan toch heel anders bekijken en de liefde is dan ineens heel snel over. Niet meteen weg maar wel "anders" zeg maar.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_44399367
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:16 schreef Sunshine2006 het volgende:
Scharrelen is echt niet de manier om over iemand heen te komen hoor. Trust me, been there done that! Je voelt je daarna alleen nog maar kutter omdat die meid in kwestie je toch niet ECHT kan geven wat je wilt en enkel afleiding is. Tevens is het ook enorm lullig tegenover de dame in kwestie.
dat is toch echt per persoon anders. ik vind het namelijk wel werken. niet dat ik na een week al met een ander het bed in duik, maar ik vind het wel fijn om tussen twee serieuze relaties in weer ff lekker te sletten. ik heb ook gemerkt dat dat voor mij beter werkt om de laatste beetjes ex uit je hoofd te krijgen, wat natuurlijk weer een voordeel kan zijn voor de volgende relatie.
pi_44400224
het werkt omdat je ziet dat je ex niet uniek is, en je met andere dames ook prima kunt vermaken. Ik zou persoonlijk het erg zielig vinden als je meteen met andere mensen het bed in duikt of bijvoorbeeld iemand meteen elke dag willen zien ofzo, dat is niet gezond.

mijn ex had een week nadat het met mij uit was, een soort van "substitutie mij" ofzo, erg irritant.
pi_44424001
Lomp wijf belt na een week weer om 23:00 om even te checken met wie ik naar het concert van John Legend ben geweest in Brussel, omdat ik eigenlijk met haar zou gaan. Gelijk even duidelijk gemaakt dat het niet gewenst was dat ze belde. Ook duidelijk gemaakt dat het haar geen reet aangaat met wie ik ben en waar ik ben.

Maar ondertussen fokt ze me gevoelens wel weer, laat me gewoon met rust en laat me me gang gaan.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  donderdag 14 december 2006 @ 19:32:49 #71
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_44434623
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou voor mij is het nu ook echt Game Over. Dinsdag nog met haar afgesproken nog gekust/ gezoend. Mailt haar moeder mij in één keer of wij elkaar gezien hadden. En uit dat gesprek blijkt dus dat ze allang een andere vriend heeft en mij al weken loopt ovor te liegen en hoop loop te geven. Heb haar nu gezegd dat ze dood voor me is en dat ze nooit meer contact met me moet opnemen.
Maar heeft ze dat nou ook toegegeven aan jou? Mss wilde die moeder wel van je af..
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_44435550
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Maar heeft ze dat nou ook toegegeven aan jou? Mss wilde die moeder wel van je af..
Nee, ze ontkent nog steeds tegenover mij. Maar ik hoef geen contact meer met haar.

En idd, die moeder wou ook van me af, we hadden ruzie e.d. Maar als die moeder dus tegen mij heft gelogen dan moet ze bij haar zijn en niet bij mij. Dan moet ze maar haar best doen.

Er valt niet veel meer te ontkennen aan hun relatie.
  donderdag 14 december 2006 @ 20:52:39 #73
124676 RobertoCarlos
pi_44437536
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Nee, ze ontkent nog steeds tegenover mij. Maar ik hoef geen contact meer met haar.

En idd, die moeder wou ook van me af, we hadden ruzie e.d. Maar als die moeder dus tegen mij heft gelogen dan moet ze bij haar zijn en niet bij mij. Dan moet ze maar haar best doen.
Dan ging het kennelijk dus al langer slecht met de relatie, toch .

Ik weet natuurlijk niet percies wat er allemaal speelt, maar als je het echt zo plotseling vanuit het niets hebt uitgemaakt, kan ik me wel een beetje voorstellen dat ze het er moeilijk mee heeft en nog belt.
Is dus geen kritiek of zo, maar gewoon ff mijn gedachte.
pi_44438053
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dan ging het kennelijk dus al langer slecht met de relatie, toch .

Ik weet natuurlijk niet percies wat er allemaal speelt, maar als je het echt zo plotseling vanuit het niets hebt uitgemaakt, kan ik me wel een beetje voorstellen dat ze het er moeilijk mee heeft en nog belt.
Is dus geen kritiek of zo, maar gewoon ff mijn gedachte.
Als ze meteen de zaterdag nadat ze het uitmaakt een jongen ('haar beste vriend') bij haar laat slapen. En er allemaal gedichtjes/ foto's op zijn site staan hoe goed hij zich voelt bij haar (zijn vrouwtje). Dan wordt je daar niet vrolijk van.
  donderdag 14 december 2006 @ 22:11:23 #75
124676 RobertoCarlos
pi_44440181
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Als ze meteen de zaterdag nadat ze het uitmaakt een jongen
quote:
Dinsdag nog met haar afgesproken nog gekust/ gezoend.
Ik snap het niet helemaal meer, jij had het toch uitgemaakt na het zoenen vanwege het bericht van die moeder?
Heb het draadje gelezen, maar toch...
pi_44441248
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:11 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

[..]

Ik snap het niet helemaal meer, jij had het toch uitgemaakt na het zoenen vanwege het bericht van die moeder?
Heb het draadje gelezen, maar toch...
Hahahah, het was hiervoor al uit. Het is al een maand uit. Ik heb haar 3 weken niet gesproken toen belde ze schijnheilig op wij afspreken zij ontekken, zij mij zoenen, zij wil sexen ik zeg nee. Toen mailde haar ma naar mij en verteld dat ze wel wat had met die jongen.
  vrijdag 15 december 2006 @ 09:07:15 #77
124676 RobertoCarlos
pi_44447866
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Hahahah, het was hiervoor al uit. Het is al een maand uit. Ik heb haar 3 weken niet gesproken toen belde ze schijnheilig op wij afspreken zij ontekken, zij mij zoenen, zij wil sexen ik zeg nee. Toen mailde haar ma naar mij en verteld dat ze wel wat had met die jongen.
Ik geloof dat ik het nu snap En je wilde dus echt niet terugzoenen zeg maar?

Wie weet zit zij op een ander forum volop te posten dat ze het moeilijk heeft met het verwerken van dat het uit is.... En dat ze het nog geprobeerd heeft.....

Maarre....ik zou maar gewoon verder elk contact afhouden in het vervolg. Mijn ervaring is dat, als je het uitmaakt, dat ook helemaal moet doen en niet 'we houden nog contact' enzo. Cker in het begin als je toch nog eerst voor jezelf het een beetje rustig moet krijgen.

Wat werkt is om voor jezelf ( of desnoods met haar) af te spreken om bijv 3 maanden helemaal geen contact te hebben en dan pas te kijken of het echt nog wel wat was. Anders krijg je steeds dat soort situaties als met die moeder met allemaal gedoe... schiet niet op.
pi_44461285
Van mijn kant komt er geen contact, heb haar geblockt met alles en gedelete. Maar als zij zo kinderachtig om onbekend te gaan bellen en niets te zeggen en dan na dagen in één keer toegeven aan vrienden van mij ja ik was het. Kinderachtig gedoe.

Blijf lekker bij die ander en stop met mij vervelen.
pi_44471893
Voel me nu eigenlijk heel vreemd. Vanmiddag had ik met mijn ex afgesproken omdat we toch willen omgaan als vrienden. Bedoel, voor die tijd waren we langer vrienden eigenlijk dan we wat hadden.
ZIjn nu half jaar uit elkaar en is beetje rot gelopen, 3 weken later nog gezien omdat hij twijfelde over zijn beslissing etc. maar elkaar los gelaten.

Toen door tijd gebrek mekaar sinds juli dus niet meer gezien en hij is vandaag thuis hier geweest.
Was best gezellig en hebben ook afgesproken mekaar toch vaker te zien, hij gaf me een hand (enigsinds apart gebaar maar het is wel lief bedoeld) en vertrok met de trein.
Nu hij weg is en ik hier alleen zit voel ik me toch heel eenzaam. Misschien heb ik dingen open gehaald want wat was nu het ellendige, hij zag er precies zo uit (op zijn schoenen na) als een klein jaar geleden toen hij hier voor het eerst was.
Geweldig mooi en een enorme flashback dus.
Ik ben over hem heen en het is ok nu zoals het is gelopen maar heb wel een zwak voor hem.
Ik wil hem niet terug maar ik mis de leuke tijd van vorig jaar. Shit.
pi_44478238
Bah, ik heb vannacht kut over haar gedroomt.. Ik droomde dat ik bij haar thuis was, en toen kwam haar nieuwe vriend binnen gelopen.. (deze heeft ze overigens nog niet) En ik zat daar een beetje op de bank tegenover en toen begonnen ze helemaal klef te doen enzo.. Het enige waar ik aan kon denken was die gozer total loss beuken.. Uiteindelijk werd ik wakker met een rotgevoel die nog steeds niet weg is.. Bah wat kan dromen kut zijn

Mis haar best eigenlijk..
Ja snot natuurlijk
pi_44481544
Zijn er hier ook mensen die weer wat met hun ex hebben gekregen na verloop van tijd? En waarbij dat goed ging en nu nog steeds goed gaat?
pi_44481701
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:11 schreef enpe het volgende:
Zijn er hier ook mensen die weer wat met hun ex hebben gekregen na verloop van tijd? En waarbij dat goed ging en nu nog steeds goed gaat?
Ik denk neit dat die in dit topic komen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:24:13 #83
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44481843
quote:
Ik. 2x. En dat ging niet goed.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:37:44 #84
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44483378
quote:
En, never again...totaal verschillende ideeen erover, alleen was meneer daar niet zo duidelijk in Na een aantal jaar ben ik nu VOORGOED van hem genezen
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_44486758
Toegegeven, ik mis hem.

Maar hij kijkt nietn aar mij om.. dus aandacht aan hem schenken verdient hij ook totaal niet en dat doe ik al ruim 2 maanden ook niet meer. In plaats daarvan steek ik mijn schaarse vrije tijd in de mensen die echt belangrijk voor mij zijn.

Ik kom vanzelf wel weer een nieuwe liefde tegen
pi_44501213
Ik mis haar, denk elke dag aan d'r en geloof dat mijn trots, om te weten wanneer je moet ophouden met proberen, ervoor zorgt dat ik de liefde van mijn leven voor altijd laat gaan.
Doe eens wild ....
pi_44502644
quote:
hhahaha ja! t was naar 15 maanden uit en toen wilde hij me terug en blalbla, 9 maanden nog volgehouden maar sinds afgelopen definitief (en eindelijk! ) weer single zou mrgn 2 jaar hebben, maar tis echt big no no om je ex terug te nemen, want je moet je vertrouwen in hem weer terugwinnen enzo en werkt toch 9 vd 10 keer niet
pi_44508181
quote:
Op zondag 17 december 2006 12:11 schreef ChillOutje het volgende:

[..]

hhahaha ja! t was naar 15 maanden uit en toen wilde hij me terug en blalbla, 9 maanden nog volgehouden maar sinds afgelopen definitief (en eindelijk! ) weer single zou mrgn 2 jaar hebben, maar tis echt big no no om je ex terug te nemen, want je moet je vertrouwen in hem weer terugwinnen enzo en werkt toch 9 vd 10 keer niet
thnx voor de info, heb al weer 3 dagen sms contact met mn ex.
probleem is dat ze altijd zielig gaat doen (oma ziek, ruzie thuis, blablabla) ik zou daar eigenlijk door heen moeten kijken. maar omdat ik altijd achter mn pik aan loop besteed ik daar aandacht aan.

ik haat het om een man te zijn en een "lekkere" ex te hebben, echter, heb ik de laatste maand een enorme ego boost gehad, beetje flirten met (knappe) meisjes, stuk slimmer en "vrouwelijker" (volwassenere denk manier) dan haar. Maar toch blijft mijn ex op een of andere manier speciaal voor mij. Misschien moet ik toch wat meer werk maken van die andere dames dan maar weer terug vallen op mijn ex.

Daarbij begint het single leven me echt super te bevallen, maar heeft mijn ex ondertussen elke week een andere en dat haat ik want zo ben ik absoluut (wel van het geestelijke flirten, maar niet van het lichamelijke) niet.

Mja ik slaap er nog wel een nachtje over
pi_44569039
Ik denk dat ik zelf straks nog veel meer last krijg van mn ex die het zelf toendertijd heeft uitgemaakt en het zo irritant vond dat ie dus ook minder aandacht van me krijgt (die zie ik dus elke week nog op dansen).

Punt is dat ik de laatste tijd wel weer lekkerder in mn vel zit en dat ziet de buitenwereld ook. Feit is ook dat de mannelijke aandacht (en nee ik overdrijf echt niet) van alle kanten naar me toe stroomt . Kheb het voor t kiezen zeg maar...

Nou zit er in diezelfde zondaggroep van dansen een jongen rond mijn leeftijd en die is opzich wel leuk, was me weleens eerder opgevallen. Ik kan op dansen of dat soort gelegenheden weleens wat semi arrogant overkomen (zonder opzet trouwens hoor!)...

Om een lang verhaal kort te maken en alle uitdagingspogingen, leuk geplaatste opmerkingen naar elkaar toe en weddenschapjes en over te slaan, ik ben dus uitgenodigd voor een date donderdagavond (na afgelopen vrijdagavond met elkaar gezoend te hebben... mja... hij was nogal galant hehe ).

Nou is het wel leuk en aardig allemaal en hij is ook heel galant wat dat betreft en weet goed hoe ie een vrouw moet behandelen maar ik weet niet of ik er wel aan toe ben en of t wel zo'n goed plan is. Ben bang dat ik het voor mezelf toch weer ga verpesten. Punt 1 ben ik nog niet 100% over mn ex heen en die 2 zitten nog eens in dezelfde groep op zondag dansen ook. En ook samen met degene die ik help op zondag die een oogje op me heeft (maar die gast is gewoon heel jong en super super onzeker over zichzelf, straks wordt ie nog down... ) en mn eigen danspartner ziet me liever ook niet echt bezet. Geen idee waar die aandacht allemaal vandaan komt .

Straks veroorzaak ik nog een gigantische oorlog in die groep! Ik kan niet zo 1,2,3 weer een relatie aangaan sowieso, that takes time, ik kan het gewoon nog niet. Ten tweede zal degene die ik help gezien zijn karakter gigantisch down worden (hoop niet al te depri) en mn ex wordt wss nog veel vervelender gezien ie dan WEER geen aandacht krijgt maar nu dubbelop.

Waar heb ik mezelf nou weer in geholpen? Zo maak ik alleen maar problemen voor mezelf i.p.v. dat ik eruit kom

[ Bericht 7% gewijzigd door Sunshine2006 op 19-12-2006 14:46:13 ]
pi_44569148
Mijn ex mailde vandaag weer voor de 3e keer. Onzin verhalaal, en dat ik nog speciaal voor haar ben en dat ze tegen me opkijkt. En dat ze me vanaf nu elke dag gaat mailen.

Dus ik ga haar bellen met de mededeling dat ze moet kappen met mailen, neemt die gozer op....waar ze zogenaamd neits mee heeft. Binnen 3/4 uur nadat zij had gemailt zat hij bij haar. Kut kind.
pi_44569340
Tja idd kut kind, ze wil je gewoon aan het lijntje houden... lekker dan...
pi_44569510
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:43 schreef Sunshine2006 het volgende:
Tja idd kut kind, ze wil je gewoon aan het lijntje houden... lekker dan...
Alleen komt alles van haar kant en laat ik niets van me horen.
pi_44569607
Komt omdat je nu onbereikbaarder bent gezien je geen contact opneemt, dat schijnt toch spannender te zijn? Moet jij is opletten hoe dat gaat veranderen als je wel weer meer contact opneemt...
pi_44570526
Zal best, en ondertussen proberen te knabbelen van 2 hoopjes. Zo werkt het dus niet.
pi_44570974
Precies! Jij snapt het!
pi_44570999
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:31 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik denk dat ik zelf straks nog veel meer last krijg van mn ex die het zelf toendertijd heeft uitgemaakt en het zo irritant vond dat ie dus ook minder aandacht van me krijgt (die zie ik dus elke week nog op dansen).

Punt is dat ik de laatste tijd wel weer lekkerder in mn vel zit en dat ziet de buitenwereld ook. Feit is ook dat de mannelijke aandacht (en nee ik overdrijf echt niet) van alle kanten naar me toe stroomt . Kheb het voor t kiezen zeg maar...

Nou zit er in diezelfde zondaggroep van dansen een jongen rond mijn leeftijd en die is opzich wel leuk, was me weleens eerder opgevallen. Ik kan op dansen of dat soort gelegenheden weleens wat semi arrogant overkomen (zonder opzet trouwens hoor!)...

Om een lang verhaal kort te maken en alle uitdagingspogingen, leuk geplaatste opmerkingen naar elkaar toe en weddenschapjes en over te slaan, ik ben dus uitgenodigd voor een date donderdagavond (na afgelopen vrijdagavond met elkaar gezoend te hebben... mja... hij was nogal galant hehe ).

Nou is het wel leuk en aardig allemaal en hij is ook heel galant wat dat betreft en weet goed hoe ie een vrouw moet behandelen maar ik weet niet of ik er wel aan toe ben en of t wel zo'n goed plan is. Ben bang dat ik het voor mezelf toch weer ga verpesten. Punt 1 ben ik nog niet 100% over mn ex heen en die 2 zitten nog eens in dezelfde groep op zondag dansen ook. En ook samen met degene die ik help op zondag die een oogje op me heeft (maar die gast is gewoon heel jong en super super onzeker over zichzelf, straks wordt ie nog down... ) en mn eigen danspartner ziet me liever ook niet echt bezet. Geen idee waar die aandacht allemaal vandaan komt .

Straks veroorzaak ik nog een gigantische oorlog in die groep! Ik kan niet zo 1,2,3 weer een relatie aangaan sowieso, that takes time, ik kan het gewoon nog niet. Ten tweede zal degene die ik help gezien zijn karakter gigantisch down worden (hoop niet al te depri) en mn ex wordt wss nog veel vervelender gezien ie dan WEER geen aandacht krijgt maar nu dubbelop.

Waar heb ik mezelf nou weer in geholpen? Zo maak ik alleen maar problemen voor mezelf i.p.v. dat ik eruit kom
Heeft iemand hier een mening over of idee ofzo, in de zin van oorlogontwijkende oplossingen...
pi_44571031
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:43 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Heeft iemand hier een mening over of idee ofzo, in de zin van oorlogontwijkende oplossingen...
je zegt zelf al dat je nog niet over je ex heen bent en nog geen relatie aan kan gaan, dan moet je het ook niet doen. Maar je moet niet niet een relatie aangaan om je ex, omdat je ruzie wilt vermijden dat is onzin. Je hebt niets met hem te maken.
pi_44571154
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:43 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Ik zou dat dansgroepje van jou even rechts laten liggen, en dat gewoon als hobby blijven zien. Ga buiten dat groepje eens kijken naar een leuke vent.

Owjah, mijn ex is een slet, en voor goed uit mijn hart, hoe zeer dat ook doet

* flappiewappie gaat weer leren slecht topic dit rakelt alles weer op
pi_44572007
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

je zegt zelf al dat je nog niet over je ex heen bent en nog geen relatie aan kan gaan, dan moet je het ook niet doen. Maar je moet niet niet een relatie aangaan om je ex, omdat je ruzie wilt vermijden dat is onzin. Je hebt niets met hem te maken.
oh wacht ik snap hem al er staat dubbel "niet". Thx.
pi_44572073
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:49 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

Ik zou dat dansgroepje van jou even rechts laten liggen, en dat gewoon als hobby blijven zien. Ga buiten dat groepje eens kijken naar een leuke vent.

Owjah, mijn ex is een slet, en voor goed uit mijn hart, hoe zeer dat ook doet

* flappiewappie gaat weer leren slecht topic dit rakelt alles weer op
Jamaar in mijn stad buiten de dansschool lopen alleen maar van die boeren hehe Ach ik denk dat ik ook wel gewoon plezier kan hebben mag ik hopen... Daten hoeft heus niet meteen vaste relatie te betekenen. Ben alleen meer bang dat die ander dan meer van me verwacht dan dat ik kan geven...

Is het trouwens zo erg dat je je ex gewoon een slet noemt???

[ Bericht 7% gewijzigd door Sunshine2006 op 19-12-2006 16:42:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')