Idd je wordt alleen maar gek van het constante gepieker. Soms is het beter om iets achter de rug te hebben en gewoon verder gaan met je levenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:07 schreef alvave het volgende:
moet ook ff mn ei kwijt....
nu anderhalve week uit..:(.. en naar mijn gevoel om niks terwijl er wel echt redenene waren. Maar voor mij niet waard zoiets moois kapot te maken.
Had net weer ff een inzinking. Eergister hebben we nog een hele dag gesmst met neutrale smsjes, maar daaruit probeer ik "met mn gekke kop" dan nog iets positiefs uit te halen.. zodat het lijkt of ze misschien nog wel.
Ik moet er echt mee stoppen... Maar ik wil mezelf later niet schuldig voelen als zei nog geprobeerd heeft om te peilen of ik nog wilde dat ik dan "bot" gereageerd heb zodat ze dat opgaf....
Gek maak ik me... Moet er mee stoppen.. wil het niet.. maar moet het wel.. wil het niet.. maar moet wel....
Het vervelendste is nog wel als het niet aan ziet komen. Dan is het helemaal een schok.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef jagermeister1 het volgende:
Nou.. ik meld me ook maar weer. Het is vandaag precies 2 weken uit na een relatie van 5 maanden.
Voor de geïnteresseerden in mijn verhaal... zie mijn topic: Wat bezielt vrouwen die relatiehoppen
Ben er toch goed ziek van. Wat heb ik het tof met haar gehad, en nu flikt ze me dit.
Thanks!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:01 schreef noda het volgende:
[..]
Het vervelendste is nog wel als het niet aan ziet komen. Dan is het helemaal een schok.
Sterkte!
Meestal is je voorgevoel juist en gewoon je gezond verstand gebruiken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:23 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Thanks!
Het ging zo goed, maar we hadden issues over haar gedrag t.o.v. andere gasten. Ze zwoor dat ik me niet druk hoefde te maken. Achteraf was ik dus toch niet gek.
Is hij wel vaker vreemd gegaan of is dit de eerste keer?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
Nou, hier kom ik me dan melden ....
Het is uit. Sinds ruim een week, ik ben er kapot van. 5 kilo lichter en jank zowat de hele dag
Ik ben besodemieterd bedrogen en belogen en nog wil ik hem het liefste op ahngende pootjes terug zien komen. Waarom? Waaarom die vernedering?
Ik kan hem niet loslaten.... hij mij ook niet.
Dat maakt het nog moeilijker, dagelijks kontakt (zien en bellen) Als we elkaar zien gedraagt hij zich zielig... as in "wat heb ik kapot gemaakt" en "ik wil mijn meisje helemaal niet kwijt ben ik bang" en "waarom maak ik steeds zulke grote fouten en maak ik alles kapot
Juist door het verdriet dat hij heeft wil ik hem meer en meer terug, hoewel ik weet dat dat onzin is, want het is eigenlijk voor altijd stuk.
Ik had mijn vermoedens, had zelfs duidelijke bewijzen zoals intieme sms-jes en nog wilde ik het niet zien. Nu nog niet geloof ik.
Ik hou zo vast aan het oude, ben bang dat ik ga toegeven asls hij wel op hangende pootjes terug komt (wat ik werkelijk de hele dag door hoop, terwijl ik weet dat dat absurd is en onmogelijk nog een normale goede relatie samen te hebben)
Je leest, ik loop behoorlijk tegen de muren op en weet mezelf geen raad.
Hoop hier wat steun en ervaringen te vinden ....
Ouderwets? Als je vriend of vriendin vreemd gaat hoort het toch gewoon voorbij te zijn? Nouja, dat is mijn mening. Als mijn toekomstige vriendin ooit vreemd gaat is het gelijk over. Ik vind het ook enigsinds vrouw onterent om te zeggen dat ze het maar moeten accepteren. Als je niet meer van je partner houd en je komt een ander tegen, maak het uit en ga met die ander. Maar eerder of anders niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:09 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Is hij wel vaker vreemd gegaan of is dit de eerste keer?
Als je hem zijn uitstapjes vergeeft kun je wel degelijk nog een normale goede relatie samen hebben. Het klinkt misschien een beetje ouderwets, maar (veel) mannen zijn nou eenmaal zo. Met een hoop zelfvertrouwen sta je daar boven.
Je moet nog lang niet aan die vakantie denken, want daar kan je stiekem hoop van krijgen. Dat het dan weer goed komt blablabla. Verder gaan met je leven en genieten! En ook zeker genieten van de vakantie, maar die is pas over een half jaar, dus daar nog niet aan denken. Voor de rest veel succes er mee!quote:Op maandag 8 januari 2007 10:53 schreef Redzor het volgende:
Zo het is al weer sinds october 25 dat het uit is gegaan,
ze had geen gevoelens meer, en dan kun je wel doorgaan maar dat helpt ook niet echt.
het verhaal staat hier ook wel ergens,
ben er echt kapot van geweest zag het niet meer zitten, muren kwamen op mij af en ontvluchte het huis.
veel afwisseling alsmaar bezig blijven en andere gedachtes krijgen. maar zodra ik weer alleen was begon het weer allemaal wat zijn gevoelens soms zo klote om het zo maar te zeggen.
Heb me opeens ook afgevraagd waarom zoveel feestdagen in december zitten, dan ben ik ook nog eens jarig enzo en toen kwam er weer een dipje.
Maar nu in het nieuwe jaar wil ik niet meer achterom kijken alleen vooruit heb ook alweer contact gekregen met een ander meisje veel chatten emailen smsen maar nog maar 1x gezien. Ik wil het rustig aan doen want ben nog niet 100% eroverheen. maar sindsdien gaat alles sneller, andere gedachten weer. Weer een lichtpuntje.
Maar in de zomer zal ik weer een dipje beleven denk ik, omdat ik dan mijn ex weer terug zal zien praat niet meer met haar en ze woont ook niet in de buurt dus kom haar ook niet tegen. maar in de zomer zit ik op de camping en daar staat zij ook, daar is het ook allemaal begonnen dus weet niet hoe ik me dan voel.
Zeg maar bang voor het onbekende.
maar nu blijf ik positief denken dacht dat er geen hoop meer was, maar ben er juist sterker doorgeworden heb ik zelf door. zoals een kameraad van mij zei
Liefde is als een balletje klei
De eerste paar keer dat er in gesneden wordt, is de snee diep...Heel diep
Maar naar mate het balletje verder rolt
Wordt de klei steeds harder
En de sneeën dus ook steeds kleiner.
maar het gaat weer goed sinds maanden en hopelijk overkomt het jullie ook weer.
De eerste is er niet met een ander vandoor gegaan. Het werkte gewoonweg niet meer tussen ons, maar toen ze eenmaal weg was viel ik in een gat. We woonden zo'n 2.5 jaar samen en hadden iets van 5.5 jaar een relatie. Na een half jaar was ik redelijk opgekrabbeld en genoot van de mooie zomer. Was nog lang niet over haar heen, maar door veel leuke dingen te doen met mijn maten, was de pijn en stuk minder.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
@ Jagermeister: Heb ik ook. Nog steeds checken enzo. Bij mij is dit de 2e keer in 2 jaarBeide keren zijn ze er met een ander vandoor gegaan. Ze belde vridjag dat ze me terug wilt enzo en ontkent alles. Vind ik net een foto door mijn obsessieve gedrag van haar en haar nieuwe lover in haar bed, hij zonder shirt onder de dekens met haar, kussend.
Ben weer goed ingestort.
haha.. dat heb ik gisteren gedaan. Weg met al die meuk die achteraf geen kont voorstelde! Ik moet zo min mogelijk dingen om me heen hebben die me aan haar herinneren.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Net alle inboxen, outboxen en alle andere smsboxen van mijn mobieltje geleegd. Weg met die blijkbaar nietsmeenende "ik laat je nooit meer gaan", "je komt nooit meer van mijn af .." en "ik hou van jou's" van een tijd terug.
Tijd voor nieuwe leuke berichtjes
Mmmhh, ja ik geloof alleen dat ik in mijn delete all geweld een paar belangrijke telefoonnummers, die in smsjes stonden en ik nog niet opgeslagen had, heb verwijderd. Oeps.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef jagermeister1 het volgende:
haha.. dat heb ik gisteren gedaan. Weg met al die meuk die achteraf geen kont voorstelde! Ik moet zo min mogelijk dingen om me heen hebben die me aan haar herinneren.
Nu ik dit lees, heb ik pas door dat ik de afgelopen 2 weken obsessief gedrag vertoon. Ik heb zojuist alle zooi die ik van haar heb gedelete. Ik heb op papier een aantal dingen geschreven zoals : ' Verder gaan met je leven! doet zij ook! 'quote:Op maandag 8 januari 2007 23:09 schreef jagermeister1 het volgende:
Hebben jullie niet dat je obsessief gedrag gaat vertonen?
Al haar spullen heeft ze meegenomen. 1 kledingstuk was ze vergeten en die heb ik dan ook gewoon weggedonderd. Verder alles wat me aan haar herinnerd weggedaan of opgeborgen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:20 schreef LordVan het volgende:
Kleren verbranden die ik hier nog heb liggen is opzich wel een goed idee.
Ben bang dat mijn ex over een tijdje ook weer pogingen gaat wagen. Ze kan er namelijik niet tegen als ze wordt afgewezen en dat is nu precies wat ik ga doen als ze weer in de kroeg is. Lekker negeren en doen alsof ik haar al lang en breed ben vergeten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:56 schreef Sunshine2006 het volgende:
Van het weekend voor het eerst sinds 3 maanden weer face to face on speaking terms met mn ex. Beste wensen wensen en daaruit kwam een gesprekje rollen. Relax gewoon, niets geen ernstige dingen. En hij was zelf ook zeer geinteresseerd.![]()
Het vreemde is dat ie nu na de tijd van negeren zn houding weer op naja hoe zal ik het zeggen, standje indruk maken had gezet. Beetje bijdehand doen op een leuke manier en me met sterretjes ogen aan staan te kijken, beetje het mannetje uithangen. Precies zoals voordat onze relatie ooit begon...![]()
![]()
Pfff.... ik snap het niet meer...![]()
Dat is pas irritant ja, dat het echt puur om dr ego gaat en ze je niet echt terug wilt. Rare bij mij is dat hij echt precies zo deed als dat ie me toendertijd probeerde te versieren om een relatie met me te krijgen... En dat vind ik zo vaag... Want als ik t eerlijk zeg is het wel mn grote liefde (geweest) en zou ik graag in zn koppie willen kijken offie dit nou echt meent...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:14 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ben bang dat mijn ex over een tijdje ook weer pogingen gaat wagen. Ze kan er namelijik niet tegen als ze wordt afgewezen en dat is nu precies wat ik ga doen als ze weer in de kroeg is. Lekker negeren en doen alsof ik haar al lang en breed ben vergeten.
Tja.. ze heeft nu iemand anders, maar ik gok dat dat niet lang stand gaat houden. Het leven dat die vent lijdt is ... hmm.. op zijn zachtst gezegd geen leven dat je succesvol met een relatie kan combineren. (Lees: veel drugs en heel veel drank) Op het moment is dat wel iets dat bij haar aansluit, maar ik weet zeker dat ze hier snel van genezen is en dan zal ze óf weer op jacht gaan naar een nieuw slachtoffer, óf weer met mij proberen aan te pappen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:46 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Dat is pas irritant ja, dat het echt puur om dr ego gaat en ze je niet echt terug wilt. Rare bij mij is dat hij echt precies zo deed als dat ie me toendertijd probeerde te versieren om een relatie met me te krijgen... En dat vind ik zo vaag... Want als ik t eerlijk zeg is het wel mn grote liefde (geweest) en zou ik graag in zn koppie willen kijken offie dit nou echt meent...![]()
Dat zal idd niet lang stand houden gok ik zo, maar in dit geval vind ik idd dat je het goede doet hoor. Je hoeft je echt niet te laten gebruiken. Want dat is dan wat ze gaat doen zo in de zin van "gebrek aan beter" en dan moet je maar denken dat je zelf stukken beter verdient!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:47 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Tja.. ze heeft nu iemand anders, maar ik gok dat dat niet lang stand gaat houden. Het leven dat die vent lijdt is ... hmm.. op zijn zachtst gezegd geen leven dat je succesvol met een relatie kan combineren. (Lees: veel drugs en heel veel drank) Op het moment is dat wel iets dat bij haar aansluit, maar ik weet zeker dat ze hier snel van genezen is en dan zal ze óf weer op jacht gaan naar een nieuw slachtoffer, óf weer met mij proberen aan te pappen.
Eigenlijk had ie niet echt negatieve dingen, hij was perfect. We zijn beide alleen gigantisch koppig, that' s it eigenlijk. Ik zeg ook niet voor niks dat ie zeg maar (stiekem nog steeds...quote:Erg goed is om als je aan je vriendin weer denkt aan negatieve dingen van haar te denken.. dat hielp mij heel erg. Dan wordt je realistischer en zie je dat zij helemaal niet 'de enige is '.
Ellendige situatie en ik hoop dat ze indd. verleden tijd is maar zal toch lastig zijn haar zomaar achter je te laten. iig good luck.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:48 schreef Stevie_ het volgende:
Mja, naja, ze heeft haar zelf vandaag nu dubbel voor 'lul' gezet. Ze stuurde vanmiddag een smsje naar het verkeerde nummer, naar mij namelijk. Dat smsje was bedoeld voor een ene 'Raynaúd'. Ze belde me er meteen achter aan om het uit te leggen. In het smsje stond namelijk 'Raynaud, het lijkt me heeerlijk om je weer te zien. Hopelijk tot snel, lief'.
Schijnbaar liep er iets met ene Raynaud ook al langer wat. Alleen heeft hij al een vriendin, zo legde het hulpeloze meisje uit...
Naja, moet niet gekker worden he? Ik heb haar dus de mond gesnoert d.m.v. wat groffe uitspraken en haar het één en ander toe te wensen. Ze is nu defenitief verleden tijd.
:S
dat kreeg je te horen terwijl die ex naast haar op de bank zat?!? damn, dan kreeg ik nog liever een smsje dat het uit is.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:31 schreef Type-R het volgende:
Ik heb nu ook de eer dat ik hier mag reageren
een hele maand haar niet kunnen zien omdat ik op vakantie was enzo, lange afstands relatie (eindhoven - hengelo 185km).
ik zo vandaag de eerste keer ernatoe sinds de hele maand, ze maakte me helemaal dol met lieve sms'jes ik mis je blablabla...
Kom ik daar aan - Zit haar ex daar gezellig op de bankEn mij wou ze ff leuk vertellen dat ze goed heeft zitten nadenken en dat ze toch niet met me verder wilt gaan.
GVD dat hele kuteind zitten rijden voor deze shit.
Die ex zat daar al het hele weekend daar. Maar het was mijn fout vond ze dat ik dacht dat daar meer achterzat. "We zijn goede vrienden meer niet"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |