abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45008226
moet ook ff mn ei kwijt....

nu anderhalve week uit..:(.. en naar mijn gevoel om niks terwijl er wel echt redenene waren. Maar voor mij niet waard zoiets moois kapot te maken.

Had net weer ff een inzinking. Eergister hebben we nog een hele dag gesmst met neutrale smsjes, maar daaruit probeer ik "met mn gekke kop" dan nog iets positiefs uit te halen.. zodat het lijkt of ze misschien nog wel.

Ik moet er echt mee stoppen... Maar ik wil mezelf later niet schuldig voelen als zei nog geprobeerd heeft om te peilen of ik nog wilde dat ik dan "bot" gereageerd heb zodat ze dat opgaf....

Gek maak ik me... Moet er mee stoppen.. wil het niet.. maar moet het wel.. wil het niet.. maar moet wel....
"..what a man can do, and what a man can't do.."
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:21:08 #202
160741 DBBknown
Bodybuilding, a life style
pi_45008760
Alvave, sterkte, ik had/heb dat ook, maar het gaat nu toch al een stukje beter
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:34:29 #203
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45009282
Verkeerde topic. .
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45035379
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:07 schreef alvave het volgende:
moet ook ff mn ei kwijt....

nu anderhalve week uit..:(.. en naar mijn gevoel om niks terwijl er wel echt redenene waren. Maar voor mij niet waard zoiets moois kapot te maken.

Had net weer ff een inzinking. Eergister hebben we nog een hele dag gesmst met neutrale smsjes, maar daaruit probeer ik "met mn gekke kop" dan nog iets positiefs uit te halen.. zodat het lijkt of ze misschien nog wel.

Ik moet er echt mee stoppen... Maar ik wil mezelf later niet schuldig voelen als zei nog geprobeerd heeft om te peilen of ik nog wilde dat ik dan "bot" gereageerd heb zodat ze dat opgaf....

Gek maak ik me... Moet er mee stoppen.. wil het niet.. maar moet het wel.. wil het niet.. maar moet wel....
Idd je wordt alleen maar gek van het constante gepieker. Soms is het beter om iets achter de rug te hebben en gewoon verder gaan met je leven
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_45037041
Gisteravond heeft ze het uitgemaakt. Voor mij totaal onverwachts. Zaterdagavond nog bij haar geweest en toen was alles nog goed en leuk. Ik heb me in tijden niet zo kut gevoeld... Ik was zó gek op haar.

Ze twijfelde over wat ze nu wilde en of ze wel verliefd op me was. Uit haar reactie toen ze het uitmaakte kon ik wel merken dat ze het zwaarder vond dan ze verwacht had, dat zei ze ook. Ze denkt er nu een weekend over na en maandag komt ze langs. Ik hoop dat we het nog ene keer gaan proberen maar ik verwacht het niet. Het is stom wat ik nu doe, uit is uit, maarja...
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:24:09 #206
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_45037201
Nou.. ik meld me ook maar weer. Het is vandaag precies 2 weken uit na een relatie van 5 maanden.
Voor de geïnteresseerden in mijn verhaal... zie mijn topic: Wat bezielt vrouwen die relatiehoppen

Ben er toch goed ziek van. Wat heb ik het tof met haar gehad, en nu flikt ze me dit.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_45038321
tvp
History became legend, legend became myth.
pi_45038469
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef jagermeister1 het volgende:
Nou.. ik meld me ook maar weer. Het is vandaag precies 2 weken uit na een relatie van 5 maanden.
Voor de geïnteresseerden in mijn verhaal... zie mijn topic: Wat bezielt vrouwen die relatiehoppen

Ben er toch goed ziek van. Wat heb ik het tof met haar gehad, en nu flikt ze me dit.
Het vervelendste is nog wel als het niet aan ziet komen. Dan is het helemaal een schok.
Sterkte!
Don't worry about life, you won't sur5 it anyway
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:23:24 #209
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_45039239
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:01 schreef noda het volgende:

[..]

Het vervelendste is nog wel als het niet aan ziet komen. Dan is het helemaal een schok.
Sterkte!
Thanks!

Het ging zo goed, maar we hadden issues over haar gedrag t.o.v. andere gasten. Ze zwoor dat ik me niet druk hoefde te maken. Achteraf was ik dus toch niet gek.
pi_45039698
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:23 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Thanks!

Het ging zo goed, maar we hadden issues over haar gedrag t.o.v. andere gasten. Ze zwoor dat ik me niet druk hoefde te maken. Achteraf was ik dus toch niet gek.
Meestal is je voorgevoel juist en gewoon je gezond verstand gebruiken.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_45084905
Nou, hier kom ik me dan melden ....

Het is uit. Sinds ruim een week, ik ben er kapot van. 5 kilo lichter en jank zowat de hele dag
Ik ben besodemieterd bedrogen en belogen en nog wil ik hem het liefste op ahngende pootjes terug zien komen. Waarom? Waaarom die vernedering?
Ik kan hem niet loslaten.... hij mij ook niet.
Dat maakt het nog moeilijker, dagelijks kontakt (zien en bellen) Als we elkaar zien gedraagt hij zich zielig... as in "wat heb ik kapot gemaakt" en "ik wil mijn meisje helemaal niet kwijt ben ik bang" en "waarom maak ik steeds zulke grote fouten en maak ik alles kapot

Juist door het verdriet dat hij heeft wil ik hem meer en meer terug, hoewel ik weet dat dat onzin is, want het is eigenlijk voor altijd stuk.
Ik had mijn vermoedens, had zelfs duidelijke bewijzen zoals intieme sms-jes en nog wilde ik het niet zien. Nu nog niet geloof ik.
Ik hou zo vast aan het oude, ben bang dat ik ga toegeven asls hij wel op hangende pootjes terug komt (wat ik werkelijk de hele dag door hoop, terwijl ik weet dat dat absurd is en onmogelijk nog een normale goede relatie samen te hebben)

Je leest, ik loop behoorlijk tegen de muren op en weet mezelf geen raad.
Hoop hier wat steun en ervaringen te vinden ....
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_45087641
@ Spekkie...

Ik heb/ had hetzelfde. Ik wil haar ook nog terug ook al zie ik dat ze er vandoor gaat met een ander (zij ontkent). Je houdt gewoon verschrikkelijk veel van diegene.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_45089472
@ Spekkie

Pff dat is een hele klap! Dat lijkt me heel erg pijnlijk zoiets. Vanwege je eigen trots zou je kunnen zeggen het is voorbij. Contact verbreken. Maar als je gevoelens nog zo sterk zijn.
Das een zware dobber. Denk er vroeg op de dag over na wat je wilt. Niet s'avonds, want als je moe wordt willen je emoties nog wel eens sterker worden.

Heel veel sterkte!
pi_45093024
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
Nou, hier kom ik me dan melden ....

Het is uit. Sinds ruim een week, ik ben er kapot van. 5 kilo lichter en jank zowat de hele dag
Ik ben besodemieterd bedrogen en belogen en nog wil ik hem het liefste op ahngende pootjes terug zien komen. Waarom? Waaarom die vernedering?
Ik kan hem niet loslaten.... hij mij ook niet.
Dat maakt het nog moeilijker, dagelijks kontakt (zien en bellen) Als we elkaar zien gedraagt hij zich zielig... as in "wat heb ik kapot gemaakt" en "ik wil mijn meisje helemaal niet kwijt ben ik bang" en "waarom maak ik steeds zulke grote fouten en maak ik alles kapot

Juist door het verdriet dat hij heeft wil ik hem meer en meer terug, hoewel ik weet dat dat onzin is, want het is eigenlijk voor altijd stuk.
Ik had mijn vermoedens, had zelfs duidelijke bewijzen zoals intieme sms-jes en nog wilde ik het niet zien. Nu nog niet geloof ik.
Ik hou zo vast aan het oude, ben bang dat ik ga toegeven asls hij wel op hangende pootjes terug komt (wat ik werkelijk de hele dag door hoop, terwijl ik weet dat dat absurd is en onmogelijk nog een normale goede relatie samen te hebben)

Je leest, ik loop behoorlijk tegen de muren op en weet mezelf geen raad.
Hoop hier wat steun en ervaringen te vinden ....
Is hij wel vaker vreemd gegaan of is dit de eerste keer?
Als je hem zijn uitstapjes vergeeft kun je wel degelijk nog een normale goede relatie samen hebben. Het klinkt misschien een beetje ouderwets, maar (veel) mannen zijn nou eenmaal zo. Met een hoop zelfvertrouwen sta je daar boven.
dat viel toch wel mee?
pi_45096013
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:09 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

Is hij wel vaker vreemd gegaan of is dit de eerste keer?
Als je hem zijn uitstapjes vergeeft kun je wel degelijk nog een normale goede relatie samen hebben. Het klinkt misschien een beetje ouderwets, maar (veel) mannen zijn nou eenmaal zo. Met een hoop zelfvertrouwen sta je daar boven.
Ouderwets? Als je vriend of vriendin vreemd gaat hoort het toch gewoon voorbij te zijn? Nouja, dat is mijn mening. Als mijn toekomstige vriendin ooit vreemd gaat is het gelijk over. Ik vind het ook enigsinds vrouw onterent om te zeggen dat ze het maar moeten accepteren. Als je niet meer van je partner houd en je komt een ander tegen, maak het uit en ga met die ander. Maar eerder of anders niet.
pi_45103099
Hij is nooit eerder vreemd gegaan maar heeft zijn vorige vriendin wel bedrogen (2x)
Het is een soort vluchtpatroon waarvan hij zelf heel bewust is, nu (tenminste dat zegt hij)

Hij vind die andere vrouw leuk, aardig en lief. Kan niet zeggen dat hij stapelgek op d'r is maar ze hebben wel een bepaalde aantrekkingskracht (niet eens op sexueel gebied, want verder dan zoenen zijn ze niet gegaan)

Hij zoekt haar nu nog steeds op. Heeft haar 2-3 keer gezien. In die tijd heeft ie niet met d'r gezoend.

Mijn vriend ex-vriend zoekt steeds bepaalde spanning op en heeft typisch vluchtgedrag.

Hij snapt er zelf niks van, dat hij in deze situatie is beland want hij houd heel veel van me, is gek op me en moet er niet aan denken dat ik met een ander zou gaan. Hij wil me eigenlijk ook weer niet kwijt.

Kortom een wir-war van gevoelens aan beide kanten. we kunnen elkaar niet loslaten en zoeken elkaar steeds op en bellen 3 keer per dag. We komen allebei niet aan onze gevoelens toe maar ik ben zo gek en houd zoveel van hem dat ik geen nee kan zeggen (ik wil dat oog eigenlijk niet, tegen beter weten in).
Op deze manier maak ik mezelf kapot, maar het lijkt wel of ik het er voor over heb ofzo?

Ik moet afstand nemen maar kan het niet want ik weet dat hij dan in elk geval naar die andere vlucht. Hij kan niet alleen zijn en zij bied zich maar al te graag aan...

En dan denk ik weer waar ben ik mee bezig.... wachten tot hij een beslissing maakt terwijl hij me bedrogen heeft? Ik zou moeten zeggen, flikker op klootzak!

Waarom kan ik dat nou niet?
pi_45136787
Zo het is al weer sinds october 25 dat het uit is gegaan,
ze had geen gevoelens meer, en dan kun je wel doorgaan maar dat helpt ook niet echt.
het verhaal staat hier ook wel ergens,

ben er echt kapot van geweest zag het niet meer zitten, muren kwamen op mij af en ontvluchte het huis.
veel afwisseling alsmaar bezig blijven en andere gedachtes krijgen. maar zodra ik weer alleen was begon het weer allemaal wat zijn gevoelens soms zo klote om het zo maar te zeggen.

Heb me opeens ook afgevraagd waarom zoveel feestdagen in december zitten, dan ben ik ook nog eens jarig enzo en toen kwam er weer een dipje.

Maar nu in het nieuwe jaar wil ik niet meer achterom kijken alleen vooruit heb ook alweer contact gekregen met een ander meisje veel chatten emailen smsen maar nog maar 1x gezien. Ik wil het rustig aan doen want ben nog niet 100% eroverheen. maar sindsdien gaat alles sneller, andere gedachten weer. Weer een lichtpuntje.

Maar in de zomer zal ik weer een dipje beleven denk ik, omdat ik dan mijn ex weer terug zal zien praat niet meer met haar en ze woont ook niet in de buurt dus kom haar ook niet tegen. maar in de zomer zit ik op de camping en daar staat zij ook, daar is het ook allemaal begonnen dus weet niet hoe ik me dan voel.
Zeg maar bang voor het onbekende.

maar nu blijf ik positief denken dacht dat er geen hoop meer was, maar ben er juist sterker doorgeworden heb ik zelf door. zoals een kameraad van mij zei

Liefde is als een balletje klei
De eerste paar keer dat er in gesneden wordt, is de snee diep...Heel diep
Maar naar mate het balletje verder rolt
Wordt de klei steeds harder
En de sneeën dus ook steeds kleiner.

maar het gaat weer goed sinds maanden en hopelijk overkomt het jullie ook weer.
Groeten ut Fryslan
pi_45137422
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:53 schreef Redzor het volgende:
Zo het is al weer sinds october 25 dat het uit is gegaan,
ze had geen gevoelens meer, en dan kun je wel doorgaan maar dat helpt ook niet echt.
het verhaal staat hier ook wel ergens,

ben er echt kapot van geweest zag het niet meer zitten, muren kwamen op mij af en ontvluchte het huis.
veel afwisseling alsmaar bezig blijven en andere gedachtes krijgen. maar zodra ik weer alleen was begon het weer allemaal wat zijn gevoelens soms zo klote om het zo maar te zeggen.

Heb me opeens ook afgevraagd waarom zoveel feestdagen in december zitten, dan ben ik ook nog eens jarig enzo en toen kwam er weer een dipje.

Maar nu in het nieuwe jaar wil ik niet meer achterom kijken alleen vooruit heb ook alweer contact gekregen met een ander meisje veel chatten emailen smsen maar nog maar 1x gezien. Ik wil het rustig aan doen want ben nog niet 100% eroverheen. maar sindsdien gaat alles sneller, andere gedachten weer. Weer een lichtpuntje.

Maar in de zomer zal ik weer een dipje beleven denk ik, omdat ik dan mijn ex weer terug zal zien praat niet meer met haar en ze woont ook niet in de buurt dus kom haar ook niet tegen. maar in de zomer zit ik op de camping en daar staat zij ook, daar is het ook allemaal begonnen dus weet niet hoe ik me dan voel.
Zeg maar bang voor het onbekende.

maar nu blijf ik positief denken dacht dat er geen hoop meer was, maar ben er juist sterker doorgeworden heb ik zelf door. zoals een kameraad van mij zei

Liefde is als een balletje klei
De eerste paar keer dat er in gesneden wordt, is de snee diep...Heel diep
Maar naar mate het balletje verder rolt
Wordt de klei steeds harder
En de sneeën dus ook steeds kleiner.

maar het gaat weer goed sinds maanden en hopelijk overkomt het jullie ook weer.
Je moet nog lang niet aan die vakantie denken, want daar kan je stiekem hoop van krijgen. Dat het dan weer goed komt blablabla. Verder gaan met je leven en genieten! En ook zeker genieten van de vakantie, maar die is pas over een half jaar, dus daar nog niet aan denken. Voor de rest veel succes er mee!
  maandag 8 januari 2007 @ 19:16:09 #219
32889 gwreijman
Met mijn balletje
pi_45152497
Voor mij is het alweer bijna een half jaar geleden dat mijn relatie op de klippen liep.
Maar mijn ex vriendin zie ik nog regelmatig, omdat we bij dezelfde sociale werkplaats werken.
En dat maakt het voor mij niet altijd makkelijk
Maar gelukkig had ik vorige maand ff rust van haar, omdat ik die maand gedetacheerd was.
Maar omdat er nu ff geen werk is, zit ik nu weer bij de werkplaats waar ik haar weer elke dag zie.
Gelukkig werkt ze dan op een andere afdeling, maar het blijft moeilijk.
Op een dag drink je geen Grolsch meer, maar drink je bier...
pi_45162394
Ik geloof dat mijn ex een nieuwe heeft. Het deed me vanmiddag wel wat, maar ik dacht daarnet: "waar maak je je druk om? het is gewoon afgelopen!". Ik moet nu gewoon niet meer aan haar denken en verder gaan, lekker daten en flirten zonder restricties!:)
  maandag 8 januari 2007 @ 22:56:05 #221
160741 DBBknown
pi_45163212
kreeg het ook gister te horen, dat ze 2,5 weken na onze 1,5 jaar durende relatie een ander heeft al zo snel.. moet zeggen het raakt me opzich toch wel, maar fock haar, ik ga door met mijn leven doen en laten wat ik wil, nergens mee rekening hoeven te houden
  maandag 8 januari 2007 @ 23:09:53 #222
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_45163802
Hebben jullie niet dat je obsessief gedrag gaat vertonen? Ik check bijvoorbeeld toch heel veel keren per dag haar Hyves pagina terwijl je er geen flikker mee opschiet Je bent continu aan het malen.... op een dermate manier dat het je dagelijks functioneren beïnvloed. In het begin reed ik zelfs langs het huis van haar nieuwe lover om te kijken of haar auto er stond. Best zielig eigenlijk. Gelukkig ben ik daarmee genokt, want ik begon mezelf een stalker te voelen. Heb haar verder ook gewoon met rust gelaten. Niet meer gebeld of ge-smst. Heb haar demonstratief van Hyves afgegooid nadat ik te horen kreeg dat ze meteen wat met een kennis van me is begonnen. Zij is daarna het spelletje gaan meespelen en heeft alle foto's waar ik op sta verwijderd, me uit haar msn-lijst verwijderd en ze heeft foto's van haarzelf met de 2 kinderen van haar nieuwe lover op hyves gezet.

Maar godver de godver... je hele leven staat ineens zo op zijn kop. Niets maar dan ook niets boeit nog, behalve je ex. Interesses zijn weg en weet ik wat nog meer. Het enige dat nog een beetje een goed gevoel geeft is bier zuipen ... al dan niet met maten.

Komt bij mij misschien ook omdat ik weer aan een ander patroon gewend moet raken. Je moet je dagen ineens weer heel anders gaan invullen. Daarnaast is het ook nog eens zo dat dit mij de 2e keer in 1 jaar tijd gebeurd.
pi_45164839
@ Jagermeister: Heb ik ook. Nog steeds checken enzo. Bij mij is dit de 2e keer in 2 jaar Beide keren zijn ze er met een ander vandoor gegaan. Ze belde vridjag dat ze me terug wilt enzo en ontkent alles. Vind ik net een foto door mijn obsessieve gedrag van haar en haar nieuwe lover in haar bed, hij zonder shirt onder de dekens met haar, kussend.

Ben weer goed ingestort.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2007 @ 23:59:17 #224
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_45165482
Net alle inboxen, outboxen en alle andere smsboxen van mijn mobieltje geleegd. Weg met die blijkbaar nietsmeenende "ik laat je nooit meer gaan", "je komt nooit meer van mijn af .." en "ik hou van jou's" van een tijd terug.

Tijd voor nieuwe leuke berichtjes
Carpe Libertatem
  dinsdag 9 januari 2007 @ 00:12:24 #225
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_45165854
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
@ Jagermeister: Heb ik ook. Nog steeds checken enzo. Bij mij is dit de 2e keer in 2 jaar Beide keren zijn ze er met een ander vandoor gegaan. Ze belde vridjag dat ze me terug wilt enzo en ontkent alles. Vind ik net een foto door mijn obsessieve gedrag van haar en haar nieuwe lover in haar bed, hij zonder shirt onder de dekens met haar, kussend.

Ben weer goed ingestort.
De eerste is er niet met een ander vandoor gegaan. Het werkte gewoonweg niet meer tussen ons, maar toen ze eenmaal weg was viel ik in een gat. We woonden zo'n 2.5 jaar samen en hadden iets van 5.5 jaar een relatie. Na een half jaar was ik redelijk opgekrabbeld en genoot van de mooie zomer. Was nog lang niet over haar heen, maar door veel leuke dingen te doen met mijn maten, was de pijn en stuk minder.

En tja.. toen leerde ik ex nummer 2 kennen. 5 maanden mee gehad. Ze is er nu met een goede kennis van me vandoor. Tussen ons werkte het niet meer aangezien mevrouw nogal een versierster is. Ze stond gasten te versieren waar ik praktisch bij stond. Ze deed er verder niets mee, maar tof was anders. En maar ontkennen he.. ik zag spoken. Pff... ze wist niet hoe snel ze weer bij een ander het nest in moest duiken toen het uit ging tussen ons. Nu heeft ze hem in 2 a 3 weken tijd helemaal ingepalmd en woont praktisch al bij hem. Zo ging het bij mij ook. Ze was vaker hier dan in haar eigen huis in een andere stad.

Gelukkig voor mijn ego heeft ze al een aardige naam opgebouwd in dit 'dorp'. Ze staat inmiddels goed bekend als een relatiehopper en mensen schijten haar op zijn zachtst gezegd een beetje uit vanwege haar gedrag. Ze heeft het dus vaker geflikt en dat is een schrale troost. Ik weet nu achteraf dat het niet aan mijn jaloezie lag, maar puur aan haar gedag. lees anders mijn topic eens: Wat bezielt vrouwen die relatiehoppen

Overigens wil ik mezelf gaan verbieden om nog enige aandacht aan haar te schenken. In welke vorm dan ook. Ik merk dat ik er teveel mee bezig ben en dat blokkeert mijn dagelijks functioneren enorm.

Sterkte trouwens!
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Net alle inboxen, outboxen en alle andere smsboxen van mijn mobieltje geleegd. Weg met die blijkbaar nietsmeenende "ik laat je nooit meer gaan", "je komt nooit meer van mijn af .." en "ik hou van jou's" van een tijd terug.

Tijd voor nieuwe leuke berichtjes
haha.. dat heb ik gisteren gedaan. Weg met al die meuk die achteraf geen kont voorstelde! Ik moet zo min mogelijk dingen om me heen hebben die me aan haar herinneren.

EDIT: ohw.. zie net dat ik het linkje naar mijn topic al eerder heb gepost.
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 00:18:50 #226
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_45166021
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef jagermeister1 het volgende:
haha.. dat heb ik gisteren gedaan. Weg met al die meuk die achteraf geen kont voorstelde! Ik moet zo min mogelijk dingen om me heen hebben die me aan haar herinneren.
Mmmhh, ja ik geloof alleen dat ik in mijn delete all geweld een paar belangrijke telefoonnummers, die in smsjes stonden en ik nog niet opgeslagen had, heb verwijderd. Oeps.
Carpe Libertatem
  dinsdag 9 januari 2007 @ 00:25:21 #227
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_45166191
Ach whatever, het zijn maar telefoonnummers.

Ik heb het nummer van mijn ex ook verwijderd. Zo voorkom ik dat ik in een dronken bui het toch nog presteer om contact te zoeken.

Ben alleen bang dat ze binnenkort de kroeg in wandelt met haar haar nieuwe vriend. Weet niet of ik dat al trek. Ik heb hem al gesproken... neem hem verder niets kwalijk aangezien ik weet hoe ze te werk gaat en hoe ze iemand inpakt. Is mij tenslotte op soortgelijke manier gebeurd.
pi_45184474
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:09 schreef jagermeister1 het volgende:
Hebben jullie niet dat je obsessief gedrag gaat vertonen?
Nu ik dit lees, heb ik pas door dat ik de afgelopen 2 weken obsessief gedrag vertoon. Ik heb zojuist alle zooi die ik van haar heb gedelete. Ik heb op papier een aantal dingen geschreven zoals : ' Verder gaan met je leven! doet zij ook! '
Dit lees ik elke dag, en hopelijk kom ik er snel overheen.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:16:41 #229
160741 DBBknown
pi_45184589
dit realiseer ik mij nu ook pas ja, en ik realiseer me dat ik mezelf er ook vrijwel gek mee maak, alles net verwijderd en verbrand wat hier nog was van haar en verdergaan! Komop allemaal!
pi_45184697
Kleren verbranden die ik hier nog heb liggen is opzich wel een goed idee.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:42:08 #231
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_45185474
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:20 schreef LordVan het volgende:
Kleren verbranden die ik hier nog heb liggen is opzich wel een goed idee.
Al haar spullen heeft ze meegenomen. 1 kledingstuk was ze vergeten en die heb ik dan ook gewoon weggedonderd. Verder alles wat me aan haar herinnerd weggedaan of opgeborgen.

Moet zeggen dat ik me vandaag wel weer een stuk lekkerder voel. Ik begin ook gewoon te beseffen dat die meid niet goed genoeg voor mij is. Iemand die van de een naar de ander hobbelt en dat meerdere keren per jaar is per definitie gevaarlijk om een relatie mee aan te gaan. En dat voor een meid van 30

Nee, misschien moet ik gewoon blij zijn dat ik niet langer met haar in een relatie zat.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:58:08 #232
160741 DBBknown
pi_45196543
Juist, komop doorzetten jagermeister1 !

@lordvan; het hielp wel een beetje bij mij
pi_45206710
Van het weekend voor het eerst sinds 3 maanden weer face to face on speaking terms met mn ex. Beste wensen wensen en daaruit kwam een gesprekje rollen. Relax gewoon, niets geen ernstige dingen. En hij was zelf ook zeer geinteresseerd.

Het vreemde is dat ie nu na de tijd van negeren zn houding weer op naja hoe zal ik het zeggen, standje indruk maken had gezet. Beetje bijdehand doen op een leuke manier en me met sterretjes ogen aan staan te kijken, beetje het mannetje uithangen. Precies zoals voordat onze relatie ooit begon...

Pfff.... ik snap het niet meer...
Always look on the bright side of life :-)
pi_45207174
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:56 schreef Sunshine2006 het volgende:
Van het weekend voor het eerst sinds 3 maanden weer face to face on speaking terms met mn ex. Beste wensen wensen en daaruit kwam een gesprekje rollen. Relax gewoon, niets geen ernstige dingen. En hij was zelf ook zeer geinteresseerd.

Het vreemde is dat ie nu na de tijd van negeren zn houding weer op naja hoe zal ik het zeggen, standje indruk maken had gezet. Beetje bijdehand doen op een leuke manier en me met sterretjes ogen aan staan te kijken, beetje het mannetje uithangen. Precies zoals voordat onze relatie ooit begon...

Pfff.... ik snap het niet meer...
Ben bang dat mijn ex over een tijdje ook weer pogingen gaat wagen. Ze kan er namelijik niet tegen als ze wordt afgewezen en dat is nu precies wat ik ga doen als ze weer in de kroeg is. Lekker negeren en doen alsof ik haar al lang en breed ben vergeten.
pi_45207427
nou, net terug van 3 weken Myanmar, zonder vriendin omdat het daags van tevoren uit ging. Ik moet zeggen, ik heb me prima kunnen vermaken zonder vriendin, had natuurlijk wel het geluk dat ik met de hele familie was. Ik had gedacht dat ik dr meer zou missen en dat het de vakantie misschien wel een beetje zou verpesten, maar dat was gelukkig helemaal niet het geval. Ik heb haar bij terugkomst nog even gezien, en dat was wel weer even pijnlijk, maar toch ook niet zo erg als ik het kende van andere gebroken relaties.

het lijkt me dat dit toch wel een teken is dat het nodig was om ermee te stoppen. het is natuurlijk wel zo dat ik al gewend ben haar te missen omdat we elkaar het laatste jaar maar 2 weekenden per maand zagen, dat kan er ook wel mee te maken hebben, maar al met al denk ik dat er meer pijn zou moeten zijn als de relatie echt goed was.
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:26:42 #236
160741 DBBknown
pi_45207603
mwah, byte_me, denk dat het idd aan het feit ligt dat je haar maar 2 weekenden per maand zag, dan ben je toch wat meer tijd appart gewend, stel je zag elkaar 3/4 keer in de week, dan had je het toch wel wat moeilijker gehad lijkt me.
pi_45208256
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:14 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ben bang dat mijn ex over een tijdje ook weer pogingen gaat wagen. Ze kan er namelijik niet tegen als ze wordt afgewezen en dat is nu precies wat ik ga doen als ze weer in de kroeg is. Lekker negeren en doen alsof ik haar al lang en breed ben vergeten.
Dat is pas irritant ja, dat het echt puur om dr ego gaat en ze je niet echt terug wilt. Rare bij mij is dat hij echt precies zo deed als dat ie me toendertijd probeerde te versieren om een relatie met me te krijgen... En dat vind ik zo vaag... Want als ik t eerlijk zeg is het wel mn grote liefde (geweest) en zou ik graag in zn koppie willen kijken offie dit nou echt meent...
pi_45213819
Erg goed is om als je aan je vriendin weer denkt aan negatieve dingen van haar te denken.. dat hielp mij heel erg. Dan wordt je realistischer en zie je dat zij helemaal niet 'de enige is '.
pi_45214076
Er heb vrijwel geen negatieve dingen om over haar te denken. dus dat gaat bij mij niet werken.
pi_45214145
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:46 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Dat is pas irritant ja, dat het echt puur om dr ego gaat en ze je niet echt terug wilt. Rare bij mij is dat hij echt precies zo deed als dat ie me toendertijd probeerde te versieren om een relatie met me te krijgen... En dat vind ik zo vaag... Want als ik t eerlijk zeg is het wel mn grote liefde (geweest) en zou ik graag in zn koppie willen kijken offie dit nou echt meent...
Tja.. ze heeft nu iemand anders, maar ik gok dat dat niet lang stand gaat houden. Het leven dat die vent lijdt is ... hmm.. op zijn zachtst gezegd geen leven dat je succesvol met een relatie kan combineren. (Lees: veel drugs en heel veel drank) Op het moment is dat wel iets dat bij haar aansluit, maar ik weet zeker dat ze hier snel van genezen is en dan zal ze óf weer op jacht gaan naar een nieuw slachtoffer, óf weer met mij proberen aan te pappen.
pi_45215089
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:47 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Tja.. ze heeft nu iemand anders, maar ik gok dat dat niet lang stand gaat houden. Het leven dat die vent lijdt is ... hmm.. op zijn zachtst gezegd geen leven dat je succesvol met een relatie kan combineren. (Lees: veel drugs en heel veel drank) Op het moment is dat wel iets dat bij haar aansluit, maar ik weet zeker dat ze hier snel van genezen is en dan zal ze óf weer op jacht gaan naar een nieuw slachtoffer, óf weer met mij proberen aan te pappen.
Dat zal idd niet lang stand houden gok ik zo, maar in dit geval vind ik idd dat je het goede doet hoor. Je hoeft je echt niet te laten gebruiken. Want dat is dan wat ze gaat doen zo in de zin van "gebrek aan beter" en dan moet je maar denken dat je zelf stukken beter verdient!
quote:
Erg goed is om als je aan je vriendin weer denkt aan negatieve dingen van haar te denken.. dat hielp mij heel erg. Dan wordt je realistischer en zie je dat zij helemaal niet 'de enige is '.
Eigenlijk had ie niet echt negatieve dingen, hij was perfect. We zijn beide alleen gigantisch koppig, that' s it eigenlijk. Ik zeg ook niet voor niks dat ie zeg maar (stiekem nog steeds... ) mn grote liefde was. En daarom zou ik ook graag wat hem betreft gedachte willen kunnen lezen... Maar hoe kom je erachter of ie zoiets echt meent...
pi_45222144
mijn ex begint steeds meer tot inkeer te komen....
wil in therape...heeft zich aangemeld en denkt de heel dag aan me.

Zijn eventuele nieuwe vriendin waar hij ïets voor voelt maar nog niks mee heeft heeft gisteren bewust een fout gemaakt. Ze had hem uitgenodigd in een cafeetje waar ik op dat moment ook was en dat wist ze. Toen hij hierachter kwam is hij flink link geworden op haar en is nu kwaad.

Hij realiseerde zch de laatste dagen dat het eigenlijk een aktie van niks was met het vluchten naar die andere meid. Hij zit er nu wel weer middenin en weet niet hoe zich eruit te werken.

Hij heeft woonruimte en heeft mij gevraagd dat met hem in te richten (zoals oorspronkelijk ook de bedoeling was voordat het uit was, want we woonden nu samen tjdelijk bij mijn moeder)

Lichte hoop begint hier zege te vieren, en ik ben zelfs wat rustiger nu.
De spanningen liepen hier zo hoog op, mede doordat we allen in 1 huis wonnden, dat hij weg is gaan vluchten naar ontspannere sfeer (terwijl hij wel zielsveel van me houd)

Nouja, kluts kwijt dus nu
  zondag 14 januari 2007 @ 11:10:39 #243
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45337084
Dat hij in therapie wil en zich al heeft aangemeld vind ik wel een positief iets Spekkie, als ik dan toch ff advocaat van de Duivle mag spelen.....

Ik zou het hem iig niet te makkelijk maken maar dat wijst er toch wel op dat hij serieus voor je (jullie) wil knokken!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45340746
Ah, ik meld me ook even aan.

Afgelopen maandag kwam me vriendinnetje me vertellen dat ze de dag daarvoor 'vreemd' was geweest. Na twee jaar relatie is gebleken dat ze al die tijd een jongen achter de hand had gehouden, iemand waar ze ook enig zwak voor had aangezien ze ooit ontzettend verliefd op hem was geweest. Dit spelletje van haar is afgelopen zondag uit de hand gelopen. Ze kwamen elkaar tegen op straat en enkele minuten later stonden ze te zoenen.

Het stomme is dat ik dit al een tijdje in de gaten had, en we afgelopen zomer zelfs o.a. hierdoor enkele maanden uitelkaar zijn gegaan. In die maanden heeft mijn vriendinnetje ontzettend haar best er voor gedaan om te bewijzen dat ik voor haar de enige ben en ze me heel graag terug wou...

Half oktober was het dan toch weer goed gekomen. Veel dingen waarvan we wisten die wat milder moesten en sommige wat soepeler leidde tot de perfecte middelweg. Ook meer aandacht voor 'quality-time' leidde tot geniale tijden met haar. Tot afgelopen maandag, zij me kwam vertellen dat ze vreemd was gegaan met die 'ene jongen'.

Ben wel erg blij dat ze het zelf aan kon om het me in me gezicht te vertellen. Het rare is, dat dat mens haar zelf nu ontzettend haat. Haar spelletje waarvan ze dacht dat ze alles onder controle had was uit de hand gelopen. Ook heeft ze iets verpest wat ze voor geen goud kwijt wou. Ze was één en al brok ellende. Ze kon niet eten, overgeven, janken, niet slapen etcetera. Iets wat mij weer goed doet. Afgelopen woensdag, donderdag en vrijdag was ze hier. Het boeide me allemaal niet meer. Ik dacht er zelf wel even om heen te draaien. Tot gisteravond, ik merkte toch wel erg aan mezelf dat ik mijn trots wel enorm krenk en hier diep ongelukkig van wordt. Me vriendin is een tweedehandsje geworden. En een goedkoop tweedehandsje. Voorlopig hebben we geen contact meer....

Jammer, ging echt ontzettend goed....
pi_45354699
@Stevie_
Wat een kut situatie. Wat vreemd ook dat het juist nu het zo goed ging, dat ze dan vreemd gaat.
Ben benieuwd in hoeverre je je trots opzij wil zetten voor haar. Dus of je haar uberhaupt terug wilt hebben.
pi_45355225
Mja, naja, ze heeft haar zelf vandaag nu dubbel voor 'lul' gezet. Ze stuurde vanmiddag een smsje naar het verkeerde nummer, naar mij namelijk. Dat smsje was bedoeld voor een ene 'Raynaúd'. Ze belde me er meteen achter aan om het uit te leggen. In het smsje stond namelijk 'Raynaud, het lijkt me heeerlijk om je weer te zien. Hopelijk tot snel, lief'.

Schijnbaar liep er iets met ene Raynaud ook al langer wat. Alleen heeft hij al een vriendin, zo legde het hulpeloze meisje uit...

Naja, moet niet gekker worden he? Ik heb haar dus de mond gesnoert d.m.v. wat groffe uitspraken en haar het één en ander toe te wensen. Ze is nu defenitief verleden tijd.

:S
pi_45356864
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:48 schreef Stevie_ het volgende:
Mja, naja, ze heeft haar zelf vandaag nu dubbel voor 'lul' gezet. Ze stuurde vanmiddag een smsje naar het verkeerde nummer, naar mij namelijk. Dat smsje was bedoeld voor een ene 'Raynaúd'. Ze belde me er meteen achter aan om het uit te leggen. In het smsje stond namelijk 'Raynaud, het lijkt me heeerlijk om je weer te zien. Hopelijk tot snel, lief'.

Schijnbaar liep er iets met ene Raynaud ook al langer wat. Alleen heeft hij al een vriendin, zo legde het hulpeloze meisje uit...

Naja, moet niet gekker worden he? Ik heb haar dus de mond gesnoert d.m.v. wat groffe uitspraken en haar het één en ander toe te wensen. Ze is nu defenitief verleden tijd.

:S
Ellendige situatie en ik hoop dat ze indd. verleden tijd is maar zal toch lastig zijn haar zomaar achter je te laten. iig good luck.
  zondag 14 januari 2007 @ 22:31:42 #248
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_45357860
Ik heb nu ook de eer dat ik hier mag reageren

een hele maand haar niet kunnen zien omdat ik op vakantie was enzo, lange afstands relatie (eindhoven - hengelo 185km).

ik zo vandaag de eerste keer ernatoe sinds de hele maand, ze maakte me helemaal dol met lieve sms'jes ik mis je blablabla...

Kom ik daar aan - Zit haar ex daar gezellig op de bank En mij wou ze ff leuk vertellen dat ze goed heeft zitten nadenken en dat ze toch niet met me verder wilt gaan. GVD dat hele kuteind zitten rijden voor deze shit.

Die ex zat daar al het hele weekend daar. Maar het was mijn fout vond ze dat ik dacht dat daar meer achterzat. "We zijn goede vrienden meer niet"
¯ _(ツ)_/¯
pi_45357904
Na een relatie van 2 jaar te hebben gehad is het nu 3 weken uit...heb het er erg moeilijk mee gehad, en nog steeds eigenlijk. Al begin ik niet meer spontaan te huilen als ik over hem praat. Het ging ook van de een op de andere dag uit...totaal onverwacht voor mij. Ik dacht dat het goed zat tussen ons maar blijkbaar niet.
Zijn gevoel voor mij was nog hetzelfde zei die maar, hij twijfelde al een tijdje aan onze relatie en hij wist eigenlijk niet waaraan het lag. Dus toen hebben we maar gezegd dat het uit is en dat we vrienden blijven en dat we dan wel zien hoe het gaat.
Hem heb vandaag na anderhalve week weer gezien en ik hou gewoon nog ontzettend veel van hem! Als we elkaar spreken is het eigenlijk nog net als anders alleen zoenen we niet meer.
Vind het allemaal maar moeilijk en weet nog niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan.
Sprak hem gisteravond ook nog. Hij vroeg wat ik ging doen en ik zei dat ik met vriendinnen de stad in ging. Toen vroeg ik wat hij ging doen en hij zei: 'Ik heb niks".
Eigenlijk vond ik het wel leuk dat die een keer op zaterdagavond alleen thuis zit en dat ik lekker weg ben...ben ik gemeen dan?
Liefde is moeilijk
pi_45358211
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:31 schreef Type-R het volgende:
Ik heb nu ook de eer dat ik hier mag reageren

een hele maand haar niet kunnen zien omdat ik op vakantie was enzo, lange afstands relatie (eindhoven - hengelo 185km).

ik zo vandaag de eerste keer ernatoe sinds de hele maand, ze maakte me helemaal dol met lieve sms'jes ik mis je blablabla...

Kom ik daar aan - Zit haar ex daar gezellig op de bank En mij wou ze ff leuk vertellen dat ze goed heeft zitten nadenken en dat ze toch niet met me verder wilt gaan. GVD dat hele kuteind zitten rijden voor deze shit.

Die ex zat daar al het hele weekend daar. Maar het was mijn fout vond ze dat ik dacht dat daar meer achterzat. "We zijn goede vrienden meer niet"
dat kreeg je te horen terwijl die ex naast haar op de bank zat?!? damn, dan kreeg ik nog liever een smsje dat het uit is.

nou ja, zo iemand ben je ook liever kwijt dan rijk moet je maar denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')