ja heb ongeveer zon tongytonylicky verhouden met mijn exquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:23 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Jamaar in mijn stad buiten de dansschool lopen alleen maar van die boeren hehe![]()
![]()
Ach ik denk dat ik ook wel gewoon plezier kan hebben mag ik hopen... Daten hoeft heus niet meteen vaste relatie te betekenen. Ben alleen meer bang dat die ander dan meer van me verwacht dan dat ik kan geven...
![]()
![]()
Is het trouwens zo erg dat je je ex gewoon een slet noemt???![]()
Waarom schrikken als je al een nieuwe vriend hebt? Just curious....quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:32 schreef GorgeousRose het volgende:
Mjah.. Mijn ex heeft me geblockt en verwijderd van msn nadat hij te weten kwam dat ik een andere vriend heb... Terwijl dat gesprek juist zo vriendelijk en soepel verliep... En nu heeft hij allemaal msn namen waar ik toch wel een beetje van schrik. Mah jah, wat doe je ertegen? "Gewoon loslaten"
Ohw even ter informatie, hij heeft het uitgemaakt.
miss zijn t hele agressieve of hele depressieve msnnamen, daar zou ik ook van schrikken ook al voel ik niks voor mn ex meerquote:Op woensdag 20 december 2006 00:22 schreef FrozenFlame het volgende:
[..]
Waarom schrikken als je al een nieuwe vriend hebt? Just curious....
Nee dat niet zo zeer... Ze gaan over van dat je geen relatie nodig hebt voor sex en dat er nu allerlei mogelijkheden voor hem open gaan.. Voor mij komt het nogal over dat hij mij vooral gebruikte voor de sex, en dat komt toch wel hard aan omdat hij het altijd ontkent heeft...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:46 schreef ChillOutje het volgende:
[..]
miss zijn t hele agressieve of hele depressieve msnnamen, daar zou ik ook van schrikken ook al voel ik niks voor mn ex meer
ik vraag me af: hoe weet je wat voor msn namen hij heeft als hij je geblokt en verwijderd heeft?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:32 schreef GorgeousRose het volgende:
Mjah.. Mijn ex heeft me geblockt en verwijderd van msn nadat hij te weten kwam dat ik een andere vriend heb... Terwijl dat gesprek juist zo vriendelijk en soepel verliep... En nu heeft hij allemaal msn namen waar ik toch wel een beetje van schrik. Mah jah, wat doe je ertegen? "Gewoon loslaten"
Ohw even ter informatie, hij heeft het uitgemaakt.
via via?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:46 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
ik vraag me af: hoe weet je wat voor msn namen hij heeft als hij je geblokt en verwijderd heeft?
Een vriendin van me heeft hem ook in haar lijst staan, en als ik dan bij haar ben, zie ik die msn namen...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:46 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
ik vraag me af: hoe weet je wat voor msn namen hij heeft als hij je geblokt en verwijderd heeft?
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:37 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft hem ook in haar lijst staan, en als ik dan bij haar ben, zie ik die msn namen...
Voor iedereen die vage smsjes begrijpt... uhum.....quote:Op woensdag 20 december 2006 16:23 schreef Sunshine2006 het volgende:
Dat afspreken werkt alleen maar averecht joh... dan heb je daarna nog veel meer pijn... is niet aan te raden hoor...
Hij heeft het niet over alle vrouwenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:30 schreef Sunshine2006 het volgende:
Zucht...... waarokm moeten alle vrouwen toch altijd hoeren worden benoemd als ze iets doen wat je niet aanstaat....![]()
![]()
idd, trust mequote:Op woensdag 20 december 2006 17:29 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
. Ik heb altijd een boel vragen gehad omtrent de "scheiding" welke ze nooit beantwoord heeft.
hoop dat ik dan wat kan los peuteren, denk dat ik wel sterk genoeg ben voor de confrontatie, volgende week woensdag een date met meisje van mijn afdeling (als alles goed gaat)
mja, blijft irritant, er is altijd nog een beetje gevoel, maar hoe langer ik er over na denk, the less I care![]()
Lijkt me wel duidelijk wat hij op doelt met zijn smsje. Hij spreekt het alleen niet letterlijk uit, omdat het nu spannender blijft.. of omdat hij niet weet of jij het wel wil en er dan altijd nog een andere draai aan kan geven?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Voor iedereen die vage smsjes begrijpt... uhum.....
quote:Op donderdag 21 december 2006 01:38 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk wat hij op doelt met zijn smsje. Hij spreekt het alleen niet letterlijk uit, omdat het nu spannender blijft.. of omdat hij niet weet of jij het wel wil en er dan altijd nog een andere draai aan kan geven?
Ik praat toch goed mee?quote:Op donderdag 21 december 2006 01:46 schreef gekke_sandra het volgende:
En nu ga je dus niks vertellen?
Wacht maar af. Die kant gaat het niet op. En zoals ik al zei, tis geen wildvreemde voor me en dit soort dingen doet ie weleens meer expres. Net als alle cliches op tafel gooien die ik dan weer backfire.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:38 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk wat hij op doelt met zijn smsje. Hij spreekt het alleen niet letterlijk uit, omdat het nu spannender blijft.. of omdat hij niet weet of jij het wel wil en er dan altijd nog een andere draai aan kan geven?
dus dat....quote:Op donderdag 21 december 2006 01:32 schreef Duracell het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over alle vrouwen
Misschien is ze in dit geval vreemdgegaan.
Dan is de benaming wel correct![]()
doen, en dan ook gewoon vertellen dat dit je dwars zit, je bereikt niks als je erom heen gaat draaien en vaag gaat zitten doen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:47 schreef HiddeRV het volgende:
Jeetje. Wat een avond gister. Illegaal op een feest binnengekomen waar me ex ook was. Het is nu 3 maanden uit bijna en maand geleden dat we voor het laatst zoenden.
Er zijn 2 meisjes die ik wel leuk vind, maar zij maakt me nog steeds onwijs aan het twijfelen. Daarnaast zijn het vriendinnen van haar... Ik wil nog niks met 1 van die meisjes beginnen vanwege me ex... ik geef nog teveel om haar en heb beetje wakker gelegen erover vannacht. Ik wil haar nog even spreken gewoon gezellig praten voor de kerst. (ga zaterdag weg) Zijn nu wel vrienden enzo kunnen nog altijd leuk praten met elkaar...
Ik denk dat het niet goed is om wat met een vriendin van haar te beginnen (gewoon een vriendin, niet hartsvriendin oid)
Ook gaf ze weer vage flirts naar me en hints dat ze niemand leuk vindt enzo... Straks benk 4 dagen weg en ik wil haar absoluut niet in mijn hoofd hebben....
maar ik wil haar doodgraag nog even zien voor de kerst, zal ik dat proberen ofnie?
Ik zou het op meer dan 60% houden, dan leg je de lat voor je zelf niet zo hoog. Accepteren dat er altijd *iets* speelt, maar dat het nu tijd is om verder te kijken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:24 schreef fakenick het volgende:
Ik baal er behoorlijk van maar zolang ik haar nog niet 100% uit mn hoofd kan zetten, kom ik geen stap verder in mn leven. En ik ben straks bijna 30 en dan hoop je toch wel dat je ooit nog weer es een vaste relatie krijgt.
En how about 'minder zien' ipv helemaal niet meer? Laat het een paar weekjesmaandjes rusten ofzo. Voelt kut, maar het biedt je meer ruimte om verder te kijken..quote:Eigenlijk is op dit moment de enige manier om eroverheen te komen, door haar niet meer te zien. Maar ze is toch een goede vriendin van me, en die zet je ook niet zomaar opzij. Ik weet niet meer wat te doen...
ja maar het is toch beter omdat te bespreken dan weg te drukken?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:32 schreef Stampurtjuh het volgende:
jah ik persoonlijk zit ook wel met vragen , maar ik heb geleerd dat ik ze beter niet kan stellen.
omdat het beter is om het verleden te laten rusten en pas weer op te pakken als er weer een sprankeltje hoop is.
juist omdat je dan gevoelens gaat oprakelen en daardoor ontstaan frustraties en dus ook woede.
Oh sorry, verkeerde topik.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:37 schreef Stampurtjuh het volgende:
waar heb jij het over juiced dit gaat over de kunst van het loslaten van een ex niet over het aanlaten of uitmaken van een relatie
Ook er over praten lost het niet per definitie op. Je kan het proberen, je kan het ook loslaten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
ja maar het is toch beter omdat te bespreken dan weg te drukken?
Das negatief toch?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef Sunshine2006 het volgende:
Mijn ex zijn vriendengroep stookte hem wel tegen mij op ja. En hij is zo lekker beinvloedbaar...
och een smsje en ik ben al weer een maand terug...quote:Op donderdag 28 december 2006 19:58 schreef MoChe het volgende:
[..]
Das negatief toch?
Soms heb je wel van die dagen dat je aan iemand moet denken en dat dan gelijk heel je dag verneukt is...
jep hier. zijn vrienden keurden mij af, ik was niet serieus genoeg, niet simpel genoeg, had teveel een eigen mening. uiteindelijk koos ie voor zijn vrienden, was er helemaal kapot van, hij was mijn grote liefde, was er al 4 jaar gek op. hebben uiteindelijk 8 maanden iets gehad.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:38 schreef HiddeRV het volgende:
Hebben jullie welles gehad dat het uit is gegaan omdat je vriendengroep niet mixte met je vriendin/haar vrienden?
Volgens mij was dat ook een van de redenen dat het uit is namelijk...
Wow. Dat lijkt wel mijn tekst en droom.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:22 schreef zwartedoos het volgende:
Vannacht echt een enorme nachtmerrie gehad over een ex, geen zin om het allemaal hier te schrijven maar het komt erop neer dat dat gesprek eigenlijk in RL had moeten plaatsvinden, heb zoveel te horen gekregen achteraf hoe hij over mij dacht, en dat was zo dubbel en onbegrijpelijk dat ik het liefste de waarheid uit hem zelf had willen rammelen, net zoals in mijn droom...maja dan zou hij waarschijnlijk toch weer niet eerlijk geweest zijn en ik heb geen zin meer in zijn leugens, wil het gewoon afsluiten nu,![]()
Heeft allemaal al veels te lang geduurd![]()
Heb je dat ook in dit topic geschreven? Zoja dan lees ik effe terugquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow. Dat lijkt wel mijn tekst en droom.![]()
Nee, maar heb in het verleden ook weleens over mijn ex gedroomt dat ik hem goed de waarheid vertelde (luchtte wel op) en boos op hem was.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:36 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Heb je dat ook in dit topic geschreven? Zoja dan lees ik effe terug![]()
Luchtte in mij droom ook echt op, totdat ik wakker werd en besefte dat ik die antwoorden dus helemaal niet had gekregenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar heb in het verleden ook weleens over mijn ex gedroomt dat ik hem goed de waarheid vertelde (luchtte wel op) en boos op hem was.
Bedoelde met "mijn tekst" omdat ik zoiets ook gezegt had kunnen hebben omdat ik precies dat zelfde gevoel gehad heb als wat jij nu globaal beschreef.
Heel strange.![]()
Iddquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef vencodark het volgende:
Ja vind ik ook. Soms zijn mannen zulke eikels!![]()
Zo, dat lucht ook op. Nu nog een keer tegen hem zeggen.![]()
Ja dat is ook weer zo maar heb het idee dat hij er toch niet voor in zou zijn, een gesprek bedoel ik, onder het mom van dat ik labiel ben enzo(heeft ie een handje aan, iedere ex is zogenaamd labielquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:50 schreef vencodark het volgende:
True. Maar soms lucht het op om eens zonder gevolgen lekker boos te mogen zijn op hem.![]()
Laten doen? Of bedoel je niet doen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef vencodark het volgende:
In dat geval gewoon laten doen indd. Wie weet wat voor staartje het nog kan krijgen. Ik heb ondertussen al enkele staartjes gehad waarvan ik dacht: Wat is dit nou weer?
Maar ja, dat lijkt nu wel over te zijn.![]()
Ik zou er niet meer veel energie indd. insteken. Genoeg is genoeg en dus gewoon laten lopen zoals het loopt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:09 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Laten doen? Of bedoel je niet doen?
Snap het, kan het af en toe alleen niet uitstaan dat hij zo laf is, als hij daadwerkelijk dat allemaal gezegd heeft over mij en die dingen gedaan heeft dan moet hij daar ook gewoon voor uitkomen...maar als ik anderen exen mag geloven dan doet hij dat dus bij iedere meid. Best triest eigenlijk. Vraag me af hoe je dan nog in de spiegel kan kijken zonder te kotsen van jezelf.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou er niet meer veel energie indd. insteken. Genoeg is genoeg en dus gewoon laten lopen zoals het loopt.
Niet allerlei acties ondernemen aangezien "wraak" heel zoet kan zijn.
Snap je? Just let it be.![]()
Dat soort dromen heb ik ook gehad. Het was uit, maar we zagen elkaar nog...sliepen nogsamen en nog wel meer. Ik droomde dat hij zelfmoord¨pleegde...echt verschrikkelijk, tranen liepen over mijn wangen toen ik wakker werd(naast hem) Ik vertelde het en hij maakte er een grapje van. 1 tip, ga nooit terug naar je exquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Mavro het volgende:
Wees blij dat je dromen hebt waarin je de waarheid uit je ex ramt.
Ik droomde vannacht dat mn ex kanker had en helemaal alleen was. En toen wilde ik hem helpen, omhelzen, er voor hem zijn en hij wees me gewoon af.
Dan heb je pas een kutdag als je wakker wordt... ik heb me nog nooit zo afgewezen gevoeld.
True, dromen kunnen een raar effect op je hebben. Wat ik al niet gedroomd heb over mijn ex: dat hij zwaar aan de cocaine was (hij was mager, bleek, zwarte kringen rond zijn ogen), die droom leek zo echt...wordt er nog een beetje naar van.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Mavro het volgende:
Wees blij dat je dromen hebt waarin je de waarheid uit je ex ramt.
Ik droomde vannacht dat mn ex kanker had en helemaal alleen was. En toen wilde ik hem helpen, omhelzen, er voor hem zijn en hij wees me gewoon af.
Dan heb je pas een kutdag als je wakker wordt... ik heb me nog nooit zo afgewezen gevoeld.
Ik las: ...bovenop haar ga staan....quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:53 schreef flappiewappie het volgende:Ik weet wel dat iig niet mijn gelijk kom halen, maar gewoon boven haar ga staan.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:24 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dat soort dromen heb ik ook gehad. Het was uit, maar we zagen elkaar nog...sliepen nogsamen en nog wel meer. Ik droomde dat hij zelfmoord¨pleegde...echt verschrikkelijk, tranen liepen over mijn wangen toen ik wakker werd(naast hem) Ik vertelde het en hij maakte er een grapje van. 1 tip, ga nooit terug naar je ex![]()
10000% overeenkomst.quote:Op zondag 31 december 2006 01:36 schreef noda het volgende:
Heb het 1.5 maand uit (na 1.5 jaar) en mn ex heeft al een ander. Door zoiets voel je je snel niet goed genoeg en bedrogen.
Het blijkt dat ze die 'ander' al kende voordat het uit was. Voor zover ik mn ex dacht te kennen zal ze wel niet fysiek vreemd zijn gegaan, maar emotioneel? Ja ja het is duidelijk, ik zit nog in de acceptatie fase.
Maar het feit dat ze al een 'ander' heeft gaf me wel een klap. Helemaal nu ik signalen van eerder koppel aan die 'ander'. Dan probeer je die linken te leggen, je ligt uren wakker. En zij? Ze duikt alweer in de volgende relatie. Niet eerlijk.
Ik kan er wel meer over vertellen maar ben bang dat ik dan in herhaling val.![]()
Wat wil je horen?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog iemand een update?
Ik reageer even on der mijn adnere account die andere is geblockt om een 'kinderachtige' rede. (als fok deze ook wil blokken gaan ze hun gang, maar ik gedraag me hier).quote:
Toevalligquote:Op zondag 31 december 2006 01:43 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
10000% overeenkomst.Echt helemaal exact hetzelfde verhaal hierzo.
Sorry, ik ken de situatie niet en zeg daarom vast dingen die nergens op slaan, maar was je ex altijd al zo?quote:Op zondag 31 december 2006 17:02 schreef NotoriousJw het volgende:
Oke, leuk (tongytongylickylicky) me ex zat hier dus net gezellig in één keer met me moeder te praten. Ik kwam thuis zag ik haar tassen staan. Ben even flink tekeer gegaan wat ze hier kwam zoeken en of ik niet duidelijk was. Zogenaamd kwam ze voor me moeder. Me moeder heelmaal overstuur, dat ik normaal moet doen en dat ze voor haar kwam. Onzin....ben weer terug bij af, klote kind.
Kop op man!quote:Op maandag 1 januari 2007 06:51 schreef ChillyWilly het volgende:
Op een avond als deze merk je dat het moeilijker loslaten is dan je in eerste instantie had gedacht. Was er altijd wel nuchter over, maar voel me vandaag toch kut. Iedereen heeft een hoop lol, de mooiste meisjes staan te bekken met de grootste losers, maar je komt zelf niet in de stemming omdat het meisje waar je de afgelopen jaren altijd op kon rekenen er opeens niet meer is.![]()
Mjah, mijn ex woont nog in bij haar nieuwe vriend, ze heeft de schurft aan mijn nieuwe vriendin (ze waren ooit bevriend) en ik voel me heel gelukkig met mijn nieuwe liefde.quote:Op zondag 31 december 2006 12:01 schreef NotoriousJw het volgende:
Maar hoe het met iedereen gaat natuurlijk?!
Heej,quote:Op maandag 1 januari 2007 20:29 schreef peachess het volgende:
hey,
mijn ex heeft uit 3 weken geleden gedaan gemaakt na 3 jaar. hij zei dat ie me nog wel graag ziet maar op een andere manier. een hele week in bed gelegen 5 kilo afgevallen
. nu heb ik hem ondertussen al 2 keer terug gezien . 1 keer op een td waar die nogal redelijk afstandelijk deed, en nu dus gisteren. we waren allebei nogal redelijk dronken en we hebben verscheidene keren met elkaar gekust
. toen zijn we naar buiten gegaan en hebben we ook nog eens sex gehad :s . nu hebbek weer heel de dag aan hem zitten denken. terwijl dat ik de laatste week helemaal niet meer aan hem heb zitten denken . voel mij echt kut nu . ik hoop altijd da die me nog terug wilt maar ik weet toch da da niet ga zijn
ik heb de mooiste afsluiting ooit gehad,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
Eindelijk het vorige jaar afgesloten :). 2006 was voor mij een behoorlijk gemixt jaar: eerst na ruim 4 jaar mijn vorige relatie verbroken, en 3 maanden later een nieuwe vriendin gevonden waar het nog steeds goed mee gaat, heb oud en nieuw bij haar gevierd.
Ook met mijn ex heb ik nog steeds af en toe contact. Sinds zij ook weer bezet is kunnen we weer redelijk met elkaar opschieten.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 31-12-2006 15:26:13 ik durf het niet 31-12-2006 15:27:36 als wij nou gaan vechten voor ons wordt het niks 31-12-2006 15:27:41 de manier waarop ik nu leef 31-12-2006 15:27:47 kun je jij niet mee dealen 31-12-2006 15:27:56 en ik vertik het om het anders te doen 31-12-2006 15:28:49 sorry dat ik dan gelijk zo moet doen 31-12-2006 15:28:57 ik weet dat doe ik niet goed 31-12-2006 15:29:06 en dat zal ik ook wel altijd fout blijven doen 31-12-2006 15:29:34 blok en verwijder mij maar weer ik wil jou geen pijn ozo aan doen 31-12-2006 15:29:40 en op dit moment doe ik he tniet echt goed |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |