abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44575869
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:23 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Jamaar in mijn stad buiten de dansschool lopen alleen maar van die boeren hehe Ach ik denk dat ik ook wel gewoon plezier kan hebben mag ik hopen... Daten hoeft heus niet meteen vaste relatie te betekenen. Ben alleen meer bang dat die ander dan meer van me verwacht dan dat ik kan geven...

Is het trouwens zo erg dat je je ex gewoon een slet noemt???
ja heb ongeveer zon tongytonylicky verhouden met mijn ex

smsen dat ze me mist, en dan stiekem met niet 1 persoon, nee met 20 tegelijk aan het ouwehoeren zijn.
pi_44576640
hehehe. Ja das best lullig ja. bleh.
Always look on the bright side of life :-)
pi_44586039
Mjah.. Mijn ex heeft me geblockt en verwijderd van msn nadat hij te weten kwam dat ik een andere vriend heb... Terwijl dat gesprek juist zo vriendelijk en soepel verliep... En nu heeft hij allemaal msn namen waar ik toch wel een beetje van schrik. Mah jah, wat doe je ertegen? "Gewoon loslaten"

Ohw even ter informatie, hij heeft het uitgemaakt.
pi_44586932
tvp
  woensdag 20 december 2006 @ 00:22:02 #105
161252 FrozenFlame
under construction
pi_44587184
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:32 schreef GorgeousRose het volgende:
Mjah.. Mijn ex heeft me geblockt en verwijderd van msn nadat hij te weten kwam dat ik een andere vriend heb... Terwijl dat gesprek juist zo vriendelijk en soepel verliep... En nu heeft hij allemaal msn namen waar ik toch wel een beetje van schrik. Mah jah, wat doe je ertegen? "Gewoon loslaten"

Waarom schrikken als je al een nieuwe vriend hebt? Just curious....
Als jij iets vind moet je het naar de politie brengen
pi_44589372
worst thing in the world;

iemand anders hebben terwijl je nog niet over je ex heen bent. niet eerlijk tegen jezelf en je nieuwe "liefde"...
pi_44593649
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:22 schreef FrozenFlame het volgende:

[..]

Waarom schrikken als je al een nieuwe vriend hebt? Just curious....
miss zijn t hele agressieve of hele depressieve msnnamen, daar zou ik ook van schrikken ook al voel ik niks voor mn ex meer
pi_44596781
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:46 schreef ChillOutje het volgende:

[..]

miss zijn t hele agressieve of hele depressieve msnnamen, daar zou ik ook van schrikken ook al voel ik niks voor mn ex meer
Nee dat niet zo zeer... Ze gaan over van dat je geen relatie nodig hebt voor sex en dat er nu allerlei mogelijkheden voor hem open gaan.. Voor mij komt het nogal over dat hij mij vooral gebruikte voor de sex, en dat komt toch wel hard aan omdat hij het altijd ontkent heeft...
pi_44598164
Misschien is het gewoon op jou te fokken, terugpakpoging, kan toch.
  woensdag 20 december 2006 @ 14:26:14 #110
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_44598240
ik moet m'n ex toch een keer een link naar dit topic sturen
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_44598620
Is het zo diep triest dan?
pi_44598785
"You can't change a ho into a housewive"

mijn instelling op dit moment
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_44600060
Zucht...... waarokm moeten alle vrouwen toch altijd hoeren worden benoemd als ze iets doen wat je niet aanstaat....
pi_44601403
Ik voel me echt vreemd nu.. Aan de ene kant vind ik het prima dat ik weer vrijgezel ben, kan doen wat ik wil, heb volop de tijd voor mijn vrienden enzo.. Maar aan de andere kant mis ik haar verschrikkelijk, Heb er alles voor over om haar terug te krijgen en wil er alles voor doen..

En ik word gek bij de gedachte dat ze een andere vriend zou krijgen en zelfs misselijk als ik voor me zie hoe ze seks heeft met een ander.. Ookal is dit nog niet gebeurd.. Bah wat klote..

Ook wil ik haar heel graag nog een keertje zien voor de jaarwisseling.. Om even oog in oog met elkaar te kunnen praten en eventjes wat te gaan drinken ofzo..

Mis haar
Ja snot natuurlijk
pi_44601616
Dat afspreken werkt alleen maar averecht joh... dan heb je daarna nog veel meer pijn... is niet aan te raden hoor...
pi_44602341
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:32 schreef GorgeousRose het volgende:

ik vraag me af: hoe weet je wat voor msn namen hij heeft als hij je geblokt en verwijderd heeft?
Make The Floor Burn!
pi_44603543
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:46 schreef Pilldriver het volgende:

[..]

ik vraag me af: hoe weet je wat voor msn namen hij heeft als hij je geblokt en verwijderd heeft?
via via?

na een nacht irritante smsjes (haar inititief) van mijn ex (waar ik haar heerlijk mee op de kast krijg), vandaag haar gebeld met of ze nog een keer behoefte had om te praten, omdat ik dat wel had. Ik heb altijd een boel vragen gehad omtrent de "scheiding" welke ze nooit beantwoord heeft.

hoop dat ik dan wat kan los peuteren, denk dat ik wel sterk genoeg ben voor de confrontatie, volgende week woensdag een date met meisje van mijn afdeling (als alles goed gaat )

mja, blijft irritant, er is altijd nog een beetje gevoel, maar hoe langer ik er over na denk, the less I care
pi_44610449
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:46 schreef Pilldriver het volgende:

[..]

Een vriendin van me heeft hem ook in haar lijst staan, en als ik dan bij haar ben, zie ik die msn namen...
pi_44612504
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:37 schreef GorgeousRose het volgende:

[..]

Een vriendin van me heeft hem ook in haar lijst staan, en als ik dan bij haar ben, zie ik die msn namen...
yeah right
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_44612533
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:23 schreef Sunshine2006 het volgende:
Dat afspreken werkt alleen maar averecht joh... dan heb je daarna nog veel meer pijn... is niet aan te raden hoor...
Voor iedereen die vage smsjes begrijpt... uhum.....
  woensdag 20 december 2006 @ 22:51:59 #121
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_44613289
Nou maar even wat goeds nieuws er tussendoor dan maar. Ik ben weer aan de vrouw! Al even overigens en we hadden het eigenlijk liever stil gehouden (IRL that is) maar dat ging niet echt meer. Lang leve de bemoeizuchtige ex.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 21 december 2006 @ 01:32:13 #122
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44617522
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:30 schreef Sunshine2006 het volgende:
Zucht...... waarokm moeten alle vrouwen toch altijd hoeren worden benoemd als ze iets doen wat je niet aanstaat....
Hij heeft het niet over alle vrouwen

Misschien is ze in dit geval vreemdgegaan.
Dan is de benaming wel correct

[ Bericht 4% gewijzigd door Duracell op 21-12-2006 01:41:19 ]
  donderdag 21 december 2006 @ 01:36:44 #123
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44617582
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:29 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

. Ik heb altijd een boel vragen gehad omtrent de "scheiding" welke ze nooit beantwoord heeft.

hoop dat ik dan wat kan los peuteren, denk dat ik wel sterk genoeg ben voor de confrontatie, volgende week woensdag een date met meisje van mijn afdeling (als alles goed gaat )

mja, blijft irritant, er is altijd nog een beetje gevoel, maar hoe langer ik er over na denk, the less I care
idd, trust me ff volhouden, straks zijn die antwoorden totaal onbelangrijk en wil je het niet eens meer weten
pi_44617619
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Voor iedereen die vage smsjes begrijpt... uhum.....
Lijkt me wel duidelijk wat hij op doelt met zijn smsje. Hij spreekt het alleen niet letterlijk uit, omdat het nu spannender blijft.. of omdat hij niet weet of jij het wel wil en er dan altijd nog een andere draai aan kan geven?
Delivered without an information leaflet
  donderdag 21 december 2006 @ 01:43:03 #125
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44617679
Zo ben op dreef vanavond

Ik heb een hoop over dit onderwerp te vertellen, maar merk dat ik hier niet anoniem genoeg ben
pi_44617735
En nu ga je dus niks vertellen?
Delivered without an information leaflet
  donderdag 21 december 2006 @ 01:46:14 #127
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44617736
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:38 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Lijkt me wel duidelijk wat hij op doelt met zijn smsje. Hij spreekt het alleen niet letterlijk uit, omdat het nu spannender blijft.. of omdat hij niet weet of jij het wel wil en er dan altijd nog een andere draai aan kan geven?
Overduidelijk wat ie bedoelt
  donderdag 21 december 2006 @ 01:58:31 #128
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44617861
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:46 schreef gekke_sandra het volgende:
En nu ga je dus niks vertellen?
Ik praat toch goed mee?

Nee ik ga niet te diep in op mijn eigen omstandigheden nee, solly Er lezen teveel reallife mensen mee (dag jullie )

Kort samen gevat, bijna 7 jaar samen gewoond, goede tijde slechte tijden lang soap verhaal.. Nu meer dan half jaar verder....En weer goed bezig Ook in eerdere delen wat gepost.
pi_44620134
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:38 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Wacht maar af. Die kant gaat het niet op. En zoals ik al zei, tis geen wildvreemde voor me en dit soort dingen doet ie weleens meer expres. Net als alle cliches op tafel gooien die ik dan weer backfire.
pi_44624503
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:32 schreef Duracell het volgende:

[..]

Hij heeft het niet over alle vrouwen

Misschien is ze in dit geval vreemdgegaan.
Dan is de benaming wel correct
dus dat....
pi_44627956
Mja ok, in dat geval kan ik me er wat bij voorstellen ja...
pi_44653801
Jeetje. Wat een avond gister. Illegaal op een feest binnengekomen waar me ex ook was. Het is nu 3 maanden uit bijna en maand geleden dat we voor het laatst zoenden.

Er zijn 2 meisjes die ik wel leuk vind, maar zij maakt me nog steeds onwijs aan het twijfelen. Daarnaast zijn het vriendinnen van haar... Ik wil nog niks met 1 van die meisjes beginnen vanwege me ex... ik geef nog teveel om haar en heb beetje wakker gelegen erover vannacht. Ik wil haar nog even spreken gewoon gezellig praten voor de kerst. (ga zaterdag weg) Zijn nu wel vrienden enzo kunnen nog altijd leuk praten met elkaar...

Ik denk dat het niet goed is om wat met een vriendin van haar te beginnen (gewoon een vriendin, niet hartsvriendin oid)
Ook gaf ze weer vage flirts naar me en hints dat ze niemand leuk vindt enzo... Straks benk 4 dagen weg en ik wil haar absoluut niet in mijn hoofd hebben....
maar ik wil haar doodgraag nog even zien voor de kerst, zal ik dat proberen ofnie?

[ Bericht 11% gewijzigd door HiddeRV op 22-12-2006 11:52:35 ]
pi_44664529
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:47 schreef HiddeRV het volgende:
Jeetje. Wat een avond gister. Illegaal op een feest binnengekomen waar me ex ook was. Het is nu 3 maanden uit bijna en maand geleden dat we voor het laatst zoenden.

Er zijn 2 meisjes die ik wel leuk vind, maar zij maakt me nog steeds onwijs aan het twijfelen. Daarnaast zijn het vriendinnen van haar... Ik wil nog niks met 1 van die meisjes beginnen vanwege me ex... ik geef nog teveel om haar en heb beetje wakker gelegen erover vannacht. Ik wil haar nog even spreken gewoon gezellig praten voor de kerst. (ga zaterdag weg) Zijn nu wel vrienden enzo kunnen nog altijd leuk praten met elkaar...

Ik denk dat het niet goed is om wat met een vriendin van haar te beginnen (gewoon een vriendin, niet hartsvriendin oid)
Ook gaf ze weer vage flirts naar me en hints dat ze niemand leuk vindt enzo... Straks benk 4 dagen weg en ik wil haar absoluut niet in mijn hoofd hebben....
maar ik wil haar doodgraag nog even zien voor de kerst, zal ik dat proberen ofnie?
doen, en dan ook gewoon vertellen dat dit je dwars zit, je bereikt niks als je erom heen gaat draaien en vaag gaat zitten doen...
pi_44665117
Hellup, hoe kan ik haar uit mn hoofd zetten...

Het is nu meer dan 2 jaar uit, maar ik kom er maar niet overheen. Ik blijf nog vaak (dagelijks)aan haar denken, dat komt waarschijnlijk ook doordat we elkaar nog heel veel zien en heel veel samen doen. Oke, ik weet het, het is niet 'gezond' om haar zo vaak te blijven zien, maar ik kan geen 'nee' tegen haar zeggen als ze weer samen wat wil afspreken. We gaan dan gewoon als goede vrienden met elkaar om. Maar door sommige reacties, opmerkingen en vaag flirtgedrag, blijf ik ergens in mn achterhoofd toch hopen dat het ooit weer wat wordt. De 'klik' die ik met haar heb, heb ik met nog geen andere meid gehad. Ik baal er behoorlijk van maar zolang ik haar nog niet 100% uit mn hoofd kan zetten, kom ik geen stap verder in mn leven. En ik ben straks bijna 30 en dan hoop je toch wel dat je ooit nog weer es een vaste relatie krijgt.

Ik wordt er stapelgek van, en zie enorm op tegen de dag dat ze iemand anders heeft. Misschien is dat juist eigenlijk wel goed voor me, maar het idee alleen al maakt me enorm beroerd. Eigenlijk is op dit moment de enige manier om eroverheen te komen, door haar niet meer te zien. Maar ze is toch een goede vriendin van me, en die zet je ook niet zomaar opzij. Ik weet niet meer wat te doen...
If mother nature had to choose a name, i'm sure that she would choose the same...
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:48:09 #135
163246 neusvleugel
vleugel des neus
pi_44665760
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:24 schreef fakenick het volgende:
Ik baal er behoorlijk van maar zolang ik haar nog niet 100% uit mn hoofd kan zetten, kom ik geen stap verder in mn leven. En ik ben straks bijna 30 en dan hoop je toch wel dat je ooit nog weer es een vaste relatie krijgt.
Ik zou het op meer dan 60% houden, dan leg je de lat voor je zelf niet zo hoog. Accepteren dat er altijd *iets* speelt, maar dat het nu tijd is om verder te kijken.
quote:
Eigenlijk is op dit moment de enige manier om eroverheen te komen, door haar niet meer te zien. Maar ze is toch een goede vriendin van me, en die zet je ook niet zomaar opzij. Ik weet niet meer wat te doen...
En how about 'minder zien' ipv helemaal niet meer? Laat het een paar weekjesmaandjes rusten ofzo. Voelt kut, maar het biedt je meer ruimte om verder te kijken..

Uiteraard makkelijk gezegd, maar uiteindelijk moet je toch door de pijn heen baggeren.
  zaterdag 23 december 2006 @ 00:49:34 #136
160346 Mavro
Black & Red
pi_44673270
Wow, niet te geloven. Ik heb na de break-up zelf nog wat contact gezocht met mn ex maar later niks meer laten horen, hoewel we vrienden zouden blijven. Eigenlijk verwachtte ik ook niks meer te horen, alleen toevallige opmoetingen op feestjes enzo. Kreeg ik vanavond ineens een berichtje. Hoe gaat het? Fijne feestdagen en nog een zakelijke mededeling van het een of ander.

Vond ik toch wel leuk, maar het deed me niet zoveel als ik dacht dat het me zou doen.

Gister ook een 'date' gehad. Kwamen we erachter dat we allebei nog met een verbroken relatie zaten en dat we elkaar als rebound gebruikten. Schept ook wel een band En het werd nog best gezellig. We gaan iig nog een keer wat afspreken. Niet omdat het wat kan worden maar gewoon, het is leuk om nieuwe contacten op te doen en nieuwe dingen te ondernemen zonder 'je geschiedenis' (lees: vrienden die van je ex weten, vrienden van je ex, mensen die vragen of het nog aan is blablabla).
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_44676480
gisteren bij mijn ex geweest om cadeaus voor kerst uit te wisselen.
gezien het feit dat ze het nogal druk heeft met werken en gisteren dus de enigste mogelijkheid was.
gelukkig een hele leuke avond met haar gehad en ze zag er zoals altijd weer erg goed uit.
hebben erg veel gelachen ook nog eens.
hoop dat ik het vaker gezellig met haar kan hebben zonder dat we ruzie gaan zitten maken om dingen uit het verleden.
life is like a present you never know what is in it
pi_44677951
leuke avonden zou het voor mij alleen maar moeilijker maken...
ik hoop daarom ook dat als ik volgende week met haar ga praten, het niet weer het zelfde gevoel als voorheen op gaat leveren. Ik heb vragen, ik wil antwoorden; niet haar terug. Ik weet eigenlijk nog steeds niet of het een goed idee is. Maar via andere media (smsen/tel/msn e.d) kunnen we gewoon niet normaal comminuceren.

wel heerlijk trouwens, als je single bent word je elke ochtend helemaal euforisch wakker omdat je gister weer een smsje van die had gekregen, en omdat die andere je gegroet enzo. Mja zou ook wel gaan vervelen na een poosje. Lastig parket als je 2,5 jaar in je kop heb gestampt dat een vriendin hebben "normaal" is.
pi_44682917
jah ik persoonlijk zit ook wel met vragen , maar ik heb geleerd dat ik ze beter niet kan stellen.
omdat het beter is om het verleden te laten rusten en pas weer op te pakken als er weer een sprankeltje hoop is.
juist omdat je dan gevoelens gaat oprakelen en daardoor ontstaan frustraties en dus ook woede.
pi_44683282
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:32 schreef Stampurtjuh het volgende:
jah ik persoonlijk zit ook wel met vragen , maar ik heb geleerd dat ik ze beter niet kan stellen.
omdat het beter is om het verleden te laten rusten en pas weer op te pakken als er weer een sprankeltje hoop is.
juist omdat je dan gevoelens gaat oprakelen en daardoor ontstaan frustraties en dus ook woede.
ja maar het is toch beter omdat te bespreken dan weg te drukken?
pi_44683804
ik zie het inderdaad hetzelfde als jou helaas ziet de tegenpartij het helaas meestal vanaf een ander punt
pi_44687223
Ik zou het gewoon uitmaken!
pi_44687328
waar heb jij het over juiced dit gaat over de kunst van het loslaten van een ex niet over het aanlaten of uitmaken van een relatie
pi_44687392
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 18:37 schreef Stampurtjuh het volgende:
waar heb jij het over juiced dit gaat over de kunst van het loslaten van een ex niet over het aanlaten of uitmaken van een relatie
Oh sorry, verkeerde topik.
  zaterdag 23 december 2006 @ 19:06:19 #145
163246 neusvleugel
vleugel des neus
pi_44687903
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

ja maar het is toch beter omdat te bespreken dan weg te drukken?
Ook er over praten lost het niet per definitie op. Je kan het proberen, je kan het ook loslaten.
pi_44690534
Na 3 jaar is het vanmorgen over de telefoon uit geraakt, het ging al een tijdje niet lekker en de knoop is doorgehakt. Pas nu realiseer ik me wat er niet lekker ging en weet niet meer wat ik moet doen.

Ik heb de hele dag liggen janken en dr gesmsed dat ik het zo graag nog een keer wil proberen, maar ze heeft tijd nodig vertelde ze vanavond over de telefoon het is nu iig UIT.

Komt toch ff hard aan zeg, heb ook weinig zin meer om kerst en nieuwjaar te gaan vieren.

pi_44765032
Nog iemand een update?
pi_44770213
Ik ben weer op speaking erms met mn ex na 3 maanden negeren. Heb persoonlijk zonder postzegel een kerstkaart in de bus gehad met mn bijnaam op de envelop... hm....
pi_44771088
Heb het soms nog steeds een beetje moeilijk, wil eigenlijk ook gewoon weer contact. Maar dan echt niet om weer bij elkaar te komen, maar gewoon beetje gezellig lullen enzo.. Heb het gevraagd of dat weer kon, maar daar moet ze nu al een paar weken over nadenken. :S
pi_44784432
Hell on Earth
“Love never dies”, that’s what people say.
But then again, love never truly lives either.
Then how can something so vague, so untouchable,
Make or break so many lives?

“Live with it”, that’s what people say.
But how can I, if that life seems so empty now?
I know I have to try, but trying seems so useless,
If I have to do it on my own.

“Forget about it”, that’s what people say.
But how can I, if those memories are burnt into my soul?
Everlasting scars that will never fade, never heal,
And will never leave as time passes by.

“There are more fish in the sea”, that’s what people say.
But who cares, if the fish I wanted has swum away?
Perhaps I must pursue it,
But I’m afraid to cross that ocean on my own.

“Love hurts”, that’s what people say,
And I know that all too well.
Because all I ever wanted was a piece of Heaven,
And all I ever got was a piece of Hell

Meer hoef ik niet te zeggen hè. it's over, 't doet pijn. Goodbye eerste ware liefde...
pi_44793519
Hebben jullie welles gehad dat het uit is gegaan omdat je vriendengroep niet mixte met je vriendin/haar vrienden?
Volgens mij was dat ook een van de redenen dat het uit is namelijk...
pi_44794008
Mijn ex zijn vriendengroep stookte hem wel tegen mij op ja. En hij is zo lekker beinvloedbaar...
pi_44803478
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef Sunshine2006 het volgende:
Mijn ex zijn vriendengroep stookte hem wel tegen mij op ja. En hij is zo lekker beinvloedbaar...
Das negatief toch?

Soms heb je wel van die dagen dat je aan iemand moet denken en dat dan gelijk heel je dag verneukt is...
пусть всегда будет солнце
pi_44832867
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:58 schreef MoChe het volgende:

[..]

Das negatief toch?

Soms heb je wel van die dagen dat je aan iemand moet denken en dat dan gelijk heel je dag verneukt is...
och een smsje en ik ben al weer een maand terug...
  FOK!fotograaf vrijdag 29 december 2006 @ 18:41:55 #155
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_44833532
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:38 schreef HiddeRV het volgende:
Hebben jullie welles gehad dat het uit is gegaan omdat je vriendengroep niet mixte met je vriendin/haar vrienden?
Volgens mij was dat ook een van de redenen dat het uit is namelijk...
jep hier. zijn vrienden keurden mij af, ik was niet serieus genoeg, niet simpel genoeg, had teveel een eigen mening. uiteindelijk koos ie voor zijn vrienden, was er helemaal kapot van, hij was mijn grote liefde, was er al 4 jaar gek op. hebben uiteindelijk 8 maanden iets gehad.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_44841010
knip

[ Bericht 49% gewijzigd door jagermeister1 op 30-12-2006 20:37:06 ]
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_44842050
Een vriend van mijn ex heeft het destijds (uit naam van hem) met me uitgemaakt op msn onder zijn mailadres. Ik had niks in de gaten, soms twijfel ik nog aan mijn ex zijn verhaal dat ie van niks wist maar het indd. wel uit wilde maken.
Enkele maanden later nog op dezelfde manier uitgemaakt voor hoer etc. met de bewering dat hij het echt zelf was (mijn ex). Tja. Of mijn ex is echt knettergek of die maat van hem zat echt die beide keren op zijn mailadres (het kan, ex liet zijn pc aanstaan als die vriend langskwam etc).
Ergens ben ik nog niet volledig overtuigt van beide verhalen maar goed.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:22:04 #158
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44842996
Vannacht echt een enorme nachtmerrie gehad over een ex, geen zin om het allemaal hier te schrijven maar het komt erop neer dat dat gesprek eigenlijk in RL had moeten plaatsvinden, heb zoveel te horen gekregen achteraf hoe hij over mij dacht, en dat was zo dubbel en onbegrijpelijk dat ik het liefste de waarheid uit hem zelf had willen rammelen, net zoals in mijn droom...maja dan zou hij waarschijnlijk toch weer niet eerlijk geweest zijn en ik heb geen zin meer in zijn leugens, wil het gewoon afsluiten nu,
Heeft allemaal al veels te lang geduurd
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_44843301
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:22 schreef zwartedoos het volgende:
Vannacht echt een enorme nachtmerrie gehad over een ex, geen zin om het allemaal hier te schrijven maar het komt erop neer dat dat gesprek eigenlijk in RL had moeten plaatsvinden, heb zoveel te horen gekregen achteraf hoe hij over mij dacht, en dat was zo dubbel en onbegrijpelijk dat ik het liefste de waarheid uit hem zelf had willen rammelen, net zoals in mijn droom...maja dan zou hij waarschijnlijk toch weer niet eerlijk geweest zijn en ik heb geen zin meer in zijn leugens, wil het gewoon afsluiten nu,
Heeft allemaal al veels te lang geduurd
Wow. Dat lijkt wel mijn tekst en droom.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:36:36 #160
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44843524
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wow. Dat lijkt wel mijn tekst en droom.
Heb je dat ook in dit topic geschreven? Zoja dan lees ik effe terug
pi_44843569
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:36 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Heb je dat ook in dit topic geschreven? Zoja dan lees ik effe terug
Nee, maar heb in het verleden ook weleens over mijn ex gedroomt dat ik hem goed de waarheid vertelde (luchtte wel op) en boos op hem was.
Bedoelde met "mijn tekst" omdat ik zoiets ook gezegt had kunnen hebben omdat ik precies dat zelfde gevoel gehad heb als wat jij nu globaal beschreef.
Heel strange.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:42:49 #162
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44843724
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, maar heb in het verleden ook weleens over mijn ex gedroomt dat ik hem goed de waarheid vertelde (luchtte wel op) en boos op hem was.
Bedoelde met "mijn tekst" omdat ik zoiets ook gezegt had kunnen hebben omdat ik precies dat zelfde gevoel gehad heb als wat jij nu globaal beschreef.
Heel strange.
Luchtte in mij droom ook echt op, totdat ik wakker werd en besefte dat ik die antwoorden dus helemaal niet had gekregen Ik hoor liever de waarheid hoe pijnlijk die ook is dan dan ik zolang voor het lapje gehouden wordt
pi_44843791
Ja vind ik ook. Soms zijn mannen zulke eikels!
Zo, dat lucht ook op. Nu nog een keer tegen hem zeggen.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:48:27 #164
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44843905
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef vencodark het volgende:
Ja vind ik ook. Soms zijn mannen zulke eikels!
Zo, dat lucht ook op. Nu nog een keer tegen hem zeggen.
Idd Al heb ik zoiets van hij is het niet waard om nog energie in te steken...heel dubbel allemaal.
pi_44843971
True. Maar soms lucht het op om eens zonder gevolgen lekker boos te mogen zijn op hem.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:59:23 #166
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44844256
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:50 schreef vencodark het volgende:
True. Maar soms lucht het op om eens zonder gevolgen lekker boos te mogen zijn op hem.
Ja dat is ook weer zo maar heb het idee dat hij er toch niet voor in zou zijn, een gesprek bedoel ik, onder het mom van dat ik labiel ben enzo(heeft ie een handje aan, iedere ex is zogenaamd labiel )en weet ook niet of ik er nog zin in heb. Vreet zoveel energie en heb al zoveel aan mn hoofd. Moet nu aan mezelf gaan denken enzo
pi_44844494
In dat geval gewoon laten doen indd. Wie weet wat voor staartje het nog kan krijgen. Ik heb ondertussen al enkele staartjes gehad waarvan ik dacht: Wat is dit nou weer?
Maar ja, dat lijkt nu wel over te zijn.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:09:52 #168
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44844609
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef vencodark het volgende:
In dat geval gewoon laten doen indd. Wie weet wat voor staartje het nog kan krijgen. Ik heb ondertussen al enkele staartjes gehad waarvan ik dacht: Wat is dit nou weer?
Maar ja, dat lijkt nu wel over te zijn.
Laten doen? Of bedoel je niet doen?
pi_44844761
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:09 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Laten doen? Of bedoel je niet doen?
Ik zou er niet meer veel energie indd. insteken. Genoeg is genoeg en dus gewoon laten lopen zoals het loopt.
Niet allerlei acties ondernemen aangezien "wraak" heel zoet kan zijn.
Snap je? Just let it be.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:20:38 #170
160346 Mavro
Black & Red
pi_44844909
Wees blij dat je dromen hebt waarin je de waarheid uit je ex ramt.

Ik droomde vannacht dat mn ex kanker had en helemaal alleen was. En toen wilde ik hem helpen, omhelzen, er voor hem zijn en hij wees me gewoon af.

Dan heb je pas een kutdag als je wakker wordt... ik heb me nog nooit zo afgewezen gevoeld.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:21:44 #171
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44844939
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zou er niet meer veel energie indd. insteken. Genoeg is genoeg en dus gewoon laten lopen zoals het loopt.
Niet allerlei acties ondernemen aangezien "wraak" heel zoet kan zijn.
Snap je? Just let it be.
Snap het, kan het af en toe alleen niet uitstaan dat hij zo laf is, als hij daadwerkelijk dat allemaal gezegd heeft over mij en die dingen gedaan heeft dan moet hij daar ook gewoon voor uitkomen...maar als ik anderen exen mag geloven dan doet hij dat dus bij iedere meid. Best triest eigenlijk. Vraag me af hoe je dan nog in de spiegel kan kijken zonder te kotsen van jezelf.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:24:01 #172
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44844998
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Mavro het volgende:

Ik droomde vannacht dat mn ex kanker had en helemaal alleen was. En toen wilde ik hem helpen, omhelzen, er voor hem zijn en hij wees me gewoon af.

Dan heb je pas een kutdag als je wakker wordt... ik heb me nog nooit zo afgewezen gevoeld.
Dat soort dromen heb ik ook gehad. Het was uit, maar we zagen elkaar nog...sliepen nogsamen en nog wel meer. Ik droomde dat hij zelfmoord¨pleegde...echt verschrikkelijk, tranen liepen over mijn wangen toen ik wakker werd(naast hem) Ik vertelde het en hij maakte er een grapje van. 1 tip, ga nooit terug naar je ex
pi_44845042
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Mavro het volgende:

True, dromen kunnen een raar effect op je hebben. Wat ik al niet gedroomd heb over mijn ex: dat hij zwaar aan de cocaine was (hij was mager, bleek, zwarte kringen rond zijn ogen), die droom leek zo echt...wordt er nog een beetje naar van.....
Ook gedroomd dat hij hele gemene dingen tegen me zei en ik me heel naar voelde, heb toegeschreeuwd om wat er allemaal is gebeurd maar ook (vooral in het begin) gedroomd dat we weer samen waren en we elkaar vast hielde...dat leek ook heel echt.

Ik droom liever niet (meer) over mijn ex eigenlijk.
pi_44855223
ik heb eerste weken heel vaak gedroomd dat we gewoon weer "samen" waren. dus dat ik met iemand stond te praten en dat ze dan naast me kwam staan net zoals vroeger. En dan word je dus echt wakker met het gevoel van huh, er klopt iets niet... erg vervelend.

laatste tijd erg weinig over haar gedroomd, scheeld wel een hoop. Morgen op oude jaars dag (vond ik wel toepasselijk) nog een gesprek met haar. Heb nog wat vragen. Ik weet wel dat iig niet mijn gelijk kom halen, maar gewoon boven haar ga staan.
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:41:49 #175
160346 Mavro
Black & Red
pi_44860480
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:53 schreef flappiewappie het volgende:Ik weet wel dat iig niet mijn gelijk kom halen, maar gewoon boven haar ga staan.
Ik las: ...bovenop haar ga staan....

Veel succes iig!
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:55:09 #176
160741 DBBknown
Bodybuilding, a life style
pi_44860905
ik voel me dom... ik weet dat ze tegen me liegt, maar gister was ze hier... fresh prince zitten kijken op de bank en ik lag in haar armen (ja dom), kreeg het af en toe moeilijk en kreeg toen wel knuffels van haar met kusjes op mn wang mja.. en als afscheid kreeg ik zowaar een klein kusje..
ik weet dat ik haar uit mijn hoofd moet zetten... kreeg ik het eindelijk zover dag ik vannacht in slaap ben gevallen... krijg ik een afschuwelijke nachtmerrie over haar met een andere gozer *zucht*

Zit nu de hele dag wat the fresh prince te kijken... maar krijg mijn gedachten er maar niet vanaf gezet ,ik weet dat ik verder moet en ik wil het ook, maar tegelijkertijd wil ik haar gewoon echt niet kwijt ook al ben ik dat al en heb ik nogsteeds hoop(ik weet dat ik niet moet hopen!).

Liefde kan zo mooi zijn, maar ook zo klote
  FOK!fotograaf zaterdag 30 december 2006 @ 17:23:06 #177
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_44861822
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:24 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Dat soort dromen heb ik ook gehad. Het was uit, maar we zagen elkaar nog...sliepen nogsamen en nog wel meer. Ik droomde dat hij zelfmoord¨pleegde...echt verschrikkelijk, tranen liepen over mijn wangen toen ik wakker werd(naast hem) Ik vertelde het en hij maakte er een grapje van. 1 tip, ga nooit terug naar je ex
wat een ei ... hij had je op zijn minst even gerust kunnen stellen ofzo.. met name door zijn verleden, moet ie enigszins weten hoe je je gevoeld hebt
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_44879204
Heb het 1.5 maand uit (na 1.5 jaar) en mn ex heeft al een ander. Door zoiets voel je je snel niet goed genoeg en bedrogen.
Het blijkt dat ze die 'ander' al kende voordat het uit was. Voor zover ik mn ex dacht te kennen zal ze wel niet fysiek vreemd zijn gegaan, maar emotioneel? Ja ja het is duidelijk, ik zit nog in de acceptatie fase.

Maar het feit dat ze al een 'ander' heeft gaf me wel een klap. Helemaal nu ik signalen van eerder koppel aan die 'ander'. Dan probeer je die linken te leggen, je ligt uren wakker. En zij? Ze duikt alweer in de volgende relatie. Niet eerlijk.
Ik kan er wel meer over vertellen maar ben bang dat ik dan in herhaling val.
Don't worry about life, you won't sur5 it anyway
pi_44879413
quote:
Op zondag 31 december 2006 01:36 schreef noda het volgende:
Heb het 1.5 maand uit (na 1.5 jaar) en mn ex heeft al een ander. Door zoiets voel je je snel niet goed genoeg en bedrogen.
Het blijkt dat ze die 'ander' al kende voordat het uit was. Voor zover ik mn ex dacht te kennen zal ze wel niet fysiek vreemd zijn gegaan, maar emotioneel? Ja ja het is duidelijk, ik zit nog in de acceptatie fase.

Maar het feit dat ze al een 'ander' heeft gaf me wel een klap. Helemaal nu ik signalen van eerder koppel aan die 'ander'. Dan probeer je die linken te leggen, je ligt uren wakker. En zij? Ze duikt alweer in de volgende relatie. Niet eerlijk.
Ik kan er wel meer over vertellen maar ben bang dat ik dan in herhaling val.
10000% overeenkomst. Echt helemaal exact hetzelfde verhaal hierzo.
  zondag 31 december 2006 @ 11:08:52 #180
17709 hollander172
pi_44883739
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog iemand een update?
Wat wil je horen?
pi_44885045
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:08 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Wat wil je horen?
Ik reageer even on der mijn adnere account die andere is geblockt om een 'kinderachtige' rede. (als fok deze ook wil blokken gaan ze hun gang, maar ik gedraag me hier).

Maar hoe het met iedereen gaat natuurlijk?!

Ik wens iedereen in ieder geval een gelukkig 2007 toe en hopelijk zie ik het merendeel hier niet meer terug in dit topic. Want vanavond komen we onze droommannen/ vrouwen tegen
pi_44886476
Ik hoop dat ik vanavond m'n droomvrouw tegenkom.. Maar goed een tijdje vrijgezel doet de mens ook wel goed denk ik. En iedereen idd een gelukkig nieuwjaar.
pi_44886755
quote:
Op zondag 31 december 2006 01:43 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

10000% overeenkomst. Echt helemaal exact hetzelfde verhaal hierzo.
Toevallig Of niet? 'You are not alone' zou MJ zeggen.

Copy van een andere reactie:
Je moet haar los laten. Je verstand zegt (hopelijk) dat dit het beste is maar je gevoel zegt wat anders.
Toch is het niet verstandig om je aan je ex te blijven klampen want, dit doet zij waarschijnlijk ook niet. Tevens zal zij om wat voor reden dan ook steeds meer afstand kunnen nemen, hetgeen voor jou waarschijnlijk meer pijn doet. Je kunt jezelf af vragen, 'hoe lang blijf ik aan een dood paard trekken?'. Nu wil ik niet zeggen dat je ex een dood paard is en bedoel het ook niet letterlijk . Wat ik je probeer te vertellen is wel duidelijk hoop ik.

Veel plezier vanavond iedereen!
  zondag 31 december 2006 @ 14:56:17 #184
161030 Woesteling
Is woestelijk
pi_44891175
Argh! Ik zag net een foto van haar en een collega van haar waar ze nog net niet staan te knuffelen.. Ik heb altijd een bloedhekel aan die gast gehad, ook toen we nog supergelukkig met elkaar waren. Ze zegt dat ze nu niets met hem wil, maar iedere keer als ik zijn naam hoor vallen begint mijn bloed te koken.. Ik weet dat ze een eigen leventje heeft en dat ze helemaal zelf moet weten wat ze doet, maar verdomme niet met hem! En ik hoef geen commentaar van "ze moet het toch zelf weten" en dergelijken te horen, want ik weet dat wel, maar het blijft toch nog een beetje mijn lieve meid en zou er weinig moeite mee hebben om degene die aan haar zit, vooral die collega, eens flink onder handen te nemen

Het heeft ook zo zijn nadelen als je nog contact met je ex hebt..
Ja snot natuurlijk
  zondag 31 december 2006 @ 15:19:46 #185
160741 DBBknown
pi_44892076
@woesteling, dat dacht ik precies de laatste maand van mijn relatie met haar... het is nu voorbij en het zit er nooit meer in volgens haar, toch blijf ik nog stiekem hopen... ik probeer nu een tijd al het contact te verbreken.. en te wachten tot ze op haarzelf zit in haar flatje... mischien dan nog eens met haar afspreken.

In ieder geval voor jullie allemaal een goeie roetsj, and take it easy
pi_44895463
Oke, leuk (tongytongylickylicky) me ex zat hier dus net gezellig in één keer met me moeder te praten. Ik kwam thuis zag ik haar tassen staan. Ben even flink tekeer gegaan wat ze hier kwam zoeken en of ik niet duidelijk was. Zogenaamd kwam ze voor me moeder. Me moeder heelmaal overstuur, dat ik normaal moet doen en dat ze voor haar kwam. Onzin....ben weer terug bij af, klote kind.
  zondag 31 december 2006 @ 18:01:56 #187
160741 DBBknown
pi_44897454
dat is idd een naaistreek ja, sterkte man notoriousJw, hoop dat je de draad weer oppakt en weer verder gaat waar je was!
pi_44898586
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:02 schreef NotoriousJw het volgende:
Oke, leuk (tongytongylickylicky) me ex zat hier dus net gezellig in één keer met me moeder te praten. Ik kwam thuis zag ik haar tassen staan. Ben even flink tekeer gegaan wat ze hier kwam zoeken en of ik niet duidelijk was. Zogenaamd kwam ze voor me moeder. Me moeder heelmaal overstuur, dat ik normaal moet doen en dat ze voor haar kwam. Onzin....ben weer terug bij af, klote kind.
Sorry, ik ken de situatie niet en zeg daarom vast dingen die nergens op slaan, maar was je ex altijd al zo? Kwam ze niet écht voor je moeder? Hoe was de band tussen haar en je moeder?
pi_44909717
Op een avond als deze merk je dat het moeilijker loslaten is dan je in eerste instantie had gedacht. Was er altijd wel nuchter over, maar voel me vandaag toch kut. Iedereen heeft een hoop lol, de mooiste meisjes staan te bekken met de grootste losers, maar je komt zelf niet in de stemming omdat het meisje waar je de afgelopen jaren altijd op kon rekenen er opeens niet meer is.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_44913222
quote:
Op maandag 1 januari 2007 06:51 schreef ChillyWilly het volgende:
Op een avond als deze merk je dat het moeilijker loslaten is dan je in eerste instantie had gedacht. Was er altijd wel nuchter over, maar voel me vandaag toch kut. Iedereen heeft een hoop lol, de mooiste meisjes staan te bekken met de grootste losers, maar je komt zelf niet in de stemming omdat het meisje waar je de afgelopen jaren altijd op kon rekenen er opeens niet meer is.
Kop op man!
  maandag 1 januari 2007 @ 14:56:16 #191
161030 Woesteling
Is woestelijk
pi_44914039
Ik voel dat ook wel zo.. niet in zo'n sterke mate, maar toen de klok 00:00 sloeg stond ik wel ff met een enorme brok in mijn keel.. Maar een paar glaasjes champagne achterover gooien en vervolgens gaan keten met wat vrienden deed wel goed..
Ja snot natuurlijk
  maandag 1 januari 2007 @ 17:53:05 #192
17709 hollander172
pi_44918646
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:01 schreef NotoriousJw het volgende:
Maar hoe het met iedereen gaat natuurlijk?!
Mjah, mijn ex woont nog in bij haar nieuwe vriend, ze heeft de schurft aan mijn nieuwe vriendin (ze waren ooit bevriend) en ik voel me heel gelukkig met mijn nieuwe liefde. Het is bijna eng zo goed als het nu gaat.

Alles gaat alleen wel heel snel, ik heb af en toe moeite om het bij te houden.
pi_44919223
He bah, gister ging ik naar een feest toe en daar was mijn ex dus ook. Wist echt niet zo goed wat ik moest zeggen of doen. Heb haar maar gelukkig nieuwjaar gewenst en meer niet. Maar nu spookt ze weer heel de dag door mijn hoofd. Ik begrijp het echt niet hoor, het is alweer 4 maanden geleden dat het uitging en heb er nu nog moeite mee..
  maandag 1 januari 2007 @ 19:51:58 #194
160346 Mavro
Black & Red
pi_44921986
Gisteren mn ex gesmst met een nieuwjaarswens. Smst hij terug: jij ook gelukkig nieuwjaar, we moeten maar weer eens gezellig afspreken.
Nou ben ik de laatste twee maanden 3x naar hem toegeweest. Gewoon voetbal kijken, filmpje, biertje etc. Maar er waren altijd anderen bij. Alleen durf ik dus niet met hem alleen af te spreken omdat ik dan mn aandacht niet op andere mensen kan richten als er pijnlijke momenten vallen. En ik ben bang dat als ik hem zie dat ik dan weer een heel stuk terug bij af ben.
Probleem is: ik heb tegen iedereen heel stoer gedaan dat ik al over hem heen ben, dus nou denkt hij dat ook. En ik ben te trots om te zeggen dat het niet zo is.
pi_44923154
hey,

mijn ex heeft uit 3 weken geleden gedaan gemaakt na 3 jaar. hij zei dat ie me nog wel graag ziet maar op een andere manier . een hele week in bed gelegen 5 kilo afgevallen . nu heb ik hem ondertussen al 2 keer terug gezien . 1 keer op een td waar die nogal redelijk afstandelijk deed, en nu dus gisteren. we waren allebei nogal redelijk dronken en we hebben verscheidene keren met elkaar gekust . toen zijn we naar buiten gegaan en hebben we ook nog eens sex gehad :s . nu hebbek weer heel de dag aan hem zitten denken. terwijl dat ik de laatste week helemaal niet meer aan hem heb zitten denken . voel mij echt kut nu . ik hoop altijd da die me nog terug wilt maar ik weet toch da da niet ga zijn
pi_44925920
Heb vanmiddag ook een smsje van haar gekregen dat ze op dit moment nog even geen vriendschap wilt, heb vanaf toen ook besloten dat ik nu echt alles ga loslaten. Ik moet haar toch echt uit mijn hoofd zetten en doorgaan met mijn leven. Ik vind het wel heeeel jammer, maar het heeft weer wat tijd nodig.
pi_44932283
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:29 schreef peachess het volgende:
hey,

mijn ex heeft uit 3 weken geleden gedaan gemaakt na 3 jaar. hij zei dat ie me nog wel graag ziet maar op een andere manier . een hele week in bed gelegen 5 kilo afgevallen . nu heb ik hem ondertussen al 2 keer terug gezien . 1 keer op een td waar die nogal redelijk afstandelijk deed, en nu dus gisteren. we waren allebei nogal redelijk dronken en we hebben verscheidene keren met elkaar gekust . toen zijn we naar buiten gegaan en hebben we ook nog eens sex gehad :s . nu hebbek weer heel de dag aan hem zitten denken. terwijl dat ik de laatste week helemaal niet meer aan hem heb zitten denken . voel mij echt kut nu . ik hoop altijd da die me nog terug wilt maar ik weet toch da da niet ga zijn
Heej,

lijkt erop dat ie je gebruikt heeft. Nou kan het van 2 kanten komen en hebben jullie elkaar misschien 'gebruikt' maar het is natuurlijk niet handig om je verdriet te verwerken zo. Een poosje geen contact (zie: 3 maanden ofzo) zou (denk ik) best goed kunnen helpen om afstand te kunnen nemen. Sterkte
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:05:27 #198
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_44936162
Eindelijk het vorige jaar afgesloten . 2006 was voor mij een behoorlijk gemixt jaar: eerst na ruim 4 jaar mijn vorige relatie verbroken, en 3 maanden later een nieuwe vriendin gevonden waar het nog steeds goed mee gaat, heb oud en nieuw bij haar gevierd.

Ook met mijn ex heb ik nog steeds af en toe contact. Sinds zij ook weer bezet is kunnen we weer redelijk met elkaar opschieten.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_44937217
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
Eindelijk het vorige jaar afgesloten :). 2006 was voor mij een behoorlijk gemixt jaar: eerst na ruim 4 jaar mijn vorige relatie verbroken, en 3 maanden later een nieuwe vriendin gevonden waar het nog steeds goed mee gaat, heb oud en nieuw bij haar gevierd.

Ook met mijn ex heb ik nog steeds af en toe contact. Sinds zij ook weer bezet is kunnen we weer redelijk met elkaar opschieten.
ik heb de mooiste afsluiting ooit gehad,

paar posts terug zei ik dat we met elkaar gingen praten op oud jaars dag. Ik had een paar vragen wat betreft haar gedrag, en "waarom" enzo. Ik heb er lang over liggen na denken en ik dacht dat dit de beste manier was waarop we weer gewoon met elkaar verder konden (in de zin van; vrienden, want zij begreep mij heel goed (voor zover dat kan) en ik begon haar ook te begrijpen (allebei lastige personen).
Maar goed, dag daarvoor had ik haar zien werken en begon er allemaal beetje vrede mee te krijgen. (zon
warm kerst gevoel van; ach laat maar alles is eigenlijk beter zo)
Nja ik oudejaarsdag een beetje slecht geslapen vanwege dat gesprek wat ging plaats vinden en ik vroeg uit bed en naar een adres toe waar ik op het huis moest passen. Beetje huiswerk gedaan maar was heletijd al met dat gesprek bezig.

Zij zou me bellen, maar goed 13 uur nog niks, half 2 haar gebeld en niks... nja kan zij onder de douche ofzo. 2 uur nog een keer, weer niks. ik naar een vriend bellen en daar maar even langs gegaan voor de afleiding. 3 uur daar weer weg; nog steeds niks. Ik pissig en gestressed naar huis (via de hare misschien staat scooter voor de deur).

Niks; ik naar huis en op msn gezegd waar ze nou helemaal mee bezig was; geen antwoord. Ik met een vriendin van haar praten op msn of ze wat gehoord had van haar; ja 1 minuut geleden nog aan de telefoon gehad. }:|

dus ik beetje stoken op msn, en zeggen van ja, ik was van plan om een boel te vergeven (zei vind dat ze niks te vergeven heeft) blablabla. kwam het volgende stukje tekst terug;

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
15:26:09             ik kan he tniet  
31-12-2006  15:26:13   ik durf het niet 
31-12-2006  15:27:36   als wij nou gaan vechten voor ons wordt het niks 
31-12-2006  15:27:41   de manier waarop ik nu leef 
31-12-2006  15:27:47   kun je jij niet mee dealen  
31-12-2006  15:27:56   en ik vertik het om het anders te doen  
31-12-2006  15:28:49   sorry dat ik dan gelijk zo moet doen  
31-12-2006  15:28:57   ik weet dat doe ik niet goed 
31-12-2006  15:29:06   en dat zal ik ook wel altijd fout blijven doen  
31-12-2006  15:29:34   blok en verwijder mij maar weer ik wil jou geen pijn ozo aan doen  
31-12-2006  15:29:40   en op dit moment doe ik he tniet echt goed 

dus, ze geeft in een keer toe dat ze veranderd is, en dat ze weet dat wat ze doet fout is. en dat ze in feite bang is dat als ze met me praat het allemaal weer goed komt :W

nou toen krijg ik er toch zo de schijt in dat ik mezelf beloofd heb geen tijd meer aan haar te besteden.
dus mijn 2007 word ex-vrij ^O^ (bij deze dus ook mijn laaste post.)
pi_44979262
Succes flap!

Een vriendinnetje van mij dacht al dat ik over mijn ex heen was, en die vertelde ff een 'geheim' iets. M'n ex vindt haar neefje dus leuk, op dat moment voelde ik me echt heeel vaag. Ze hadden dus al gezoend en ook op het feest waar we beiden waren met o&n! :| Dit kwam eigenlijk ook als een 'mokerslag' aan, maar nu komt wel steeds meer het besef naar boven dat ik echt verder moet gaan. En ik denk dat ik haar ook zo makkelijker kan vergeten. Maar op 't moment zit ik ook een beetje met mijzelf in de knoop, alles komt daardoor 10x harder aan.. Vanaf nu ga ik echt alles op een rijtje zetten en genieten van het vrijgezellenleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')