Ik weet wat je doormaakt man. Zie mijn post elders in R&P. Het best is volgens mij om alle contact met haar te verbreken. Misschien dat jij (of zij) over een paar maanden weer contact kunt zoeken als je daar behoefte aan hebt. Maar op dit moment is het belangrijkste dat je voor jezelf kiest en doorgaat met je eigen leven. Dus veel afspreken met vrienden en vriendinnen en zoveel mogelijk leuke dingen gaan doen en afleiding zoeken. Dan is het een kwestie van tijd voor je minder aan d'r gaat denken. Ik wil niet zeggen vergeten, want zeker als je 2 jaar iets hebt gehad zal dat niet gebeuren door al je ervaringen met haar. Wanneer je nu voor jezelf kiest is de kans groot dat je het snel een plek kan geven, wanneer je contact met haar houdt is die kans een stuk kleiner en blijft ze je bezig houden. Good luck!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:36 schreef Stevie_ het volgende:
Ah, ik meld me ook even aan.
Afgelopen maandag kwam me vriendinnetje me vertellen dat ze de dag daarvoor 'vreemd' was geweest. Na twee jaar relatie is gebleken dat ze al die tijd een jongen achter de hand had gehouden, iemand waar ze ook enig zwak voor had aangezien ze ooit ontzettend verliefd op hem was geweest. Dit spelletje van haar is afgelopen zondag uit de hand gelopen. Ze kwamen elkaar tegen op straat en enkele minuten later stonden ze te zoenen.
Het stomme is dat ik dit al een tijdje in de gaten had, en we afgelopen zomer zelfs o.a. hierdoor enkele maanden uitelkaar zijn gegaan. In die maanden heeft mijn vriendinnetje ontzettend haar best er voor gedaan om te bewijzen dat ik voor haar de enige ben en ze me heel graag terug wou...
Half oktober was het dan toch weer goed gekomen. Veel dingen waarvan we wisten die wat milder moesten en sommige wat soepeler leidde tot de perfecte middelweg. Ook meer aandacht voor 'quality-time' leidde tot geniale tijden met haar. Tot afgelopen maandag, zij me kwam vertellen dat ze vreemd was gegaan met die 'ene jongen'.
Ben wel erg blij dat ze het zelf aan kon om het me in me gezicht te vertellen. Het rare is, dat dat mens haar zelf nu ontzettend haat. Haar spelletje waarvan ze dacht dat ze alles onder controle had was uit de hand gelopen. Ook heeft ze iets verpest wat ze voor geen goud kwijt wou. Ze was één en al brok ellende. Ze kon niet eten, overgeven, janken, niet slapen etcetera. Iets wat mij weer goed doet. Afgelopen woensdag, donderdag en vrijdag was ze hier. Het boeide me allemaal niet meer. Ik dacht er zelf wel even om heen te draaien. Tot gisteravond, ik merkte toch wel erg aan mezelf dat ik mijn trots wel enorm krenk en hier diep ongelukkig van wordt. Me vriendin is een tweedehandsje geworden. En een goedkoop tweedehandsje. Voorlopig hebben we geen contact meer....
Jammer, ging echt ontzettend goed....
nee die ex was nog in de woonkamer. toen ik vertrok (ik voelde de bui al hangen) vertelde ze me hetquote:Op zondag 14 januari 2007 22:42 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat kreeg je te horen terwijl die ex naast haar op de bank zat?!? damn, dan kreeg ik nog liever een smsje dat het uit is.
nou ja, zo iemand ben je ook liever kwijt dan rijk moet je maar denken.
Zeer apart en ze liegt dus gewoon.. Maar natuurlijk blijft haar mail HAAR privacy, ik weet niet of je haar hiermee zo maar mee kan confronteren. Je hebt nu duidelijk antwoord, je bent iig niet de enige in haar leven. Vergeet haar en ga door met je leven, ze zit je gewoon keihard te naaien.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Stevie_ het volgende:
Zoals ik al had verteld had me ex-vriendinnetje mij een berichtje gestuurd welke niet voor mij bedoeld was. Op dat moment dat kwam een nieuw iemand aan het licht waarvan ik nog nooit gehoord had. Volgens me ex was dat helemaal niks en hebben ze elkaar maar twee keer gezien. Nog steeds doet me ex ontzettend lief naar me en laat merken dat ze liever niet van me af is...dat ze nog veel van me houdt etcetera....
Aangezien ik toch niks te verliezen heb ben ik zo dom geweest om in te loggen in haar mailbox. Het volgende trof ik aan, iets wat nog ongelezen was....oftewel, mooi actie om me ex hier nog even me te confronterer...welke volheid dat ze niets niks van hem moest en ze geen contact hadden. Of naja, soms via msn wat.
Check de mail en trek je eigen oordeel. Het gaat btw om een jongen die in een goede band speelt en tevens al een vriendin heeft. Wel tof als die gast of zijn vriendin dit zal lezen. Hij heet Raynaud en speelt in de band 'Vangrail'. Ghehe (nee ik ben geen stalker...)
Check:
Van: Vangrail Music
Verzonden: maandag 15 januari 2007 17:40:55
Aan: xxxxxxx@hotmail.com
Onderwerp: aparte vogel ben je
Ik heb er natuurlijk ook over nagedacht, ik zet ook alles op het spel geef me over aan jou met heel m'n gevoel en alle kwetsbaarheid. Je denkt misschien dat zoiets wel normaal voor me zal zijn. Wilde je zo toelaten tot alles en iedereen, vind je geweldig! Het is toch te makkelijk om te zeggen als je iets fout doet er maar een eind aan te maken! Als ik dat zou doen zou ik elke dag kunnen stoppen. Maar ja als jij het zo ziet ik vind het erg vervelend kan ik je vertellen! Wil geen sex voor één keer of wat je ook maar denkt maar ik wil jou. Ik laat me niet zomaar even aan de kant zetten! Ik vind je super geweldig mooi! Als jij iemand een smsje stuurt die niet voor hem bedoeld was ja dat kan gebeuren! Dan hoef je de verbinding naar mij toch niet te verbreken? Als je op weg bent naar je werk en je wordt omgeleid en je moet 20 km om ga je toch ook geen ontslag nemen? Nou ja, ik mis je gewoon.
kus
pffffff
Appart he, iemand van een volwassen leeftijd die zomaaaaar, na aanleiding van elkaar twee keer te hebben gezien zo gek is op mijn ex?????? Serieus jongens, ben IK gek of mijn ex??!
iemand die je 2 keer gezien hebt mis je niet, bullshit dus, dit speelt al langer.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Stevie_ het volgende:
Appart he, iemand van een volwassen leeftijd die zomaaaaar, na aanleiding van elkaar twee keer te hebben gezien zo gek is op mijn ex?????? Serieus jongens, ben IK gek of mijn ex??!
Als je iemand haar mail gaat controleren, kun je net zo goed gelijk al stoppenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Stevie_ het volgende:
mailverhaal
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:15 schreef DBBknown het volgende:
ik ben happpppppyyyyyy, nieuwe meid leren kennen, welliswaar online, liggen al 4 dagen elke nacht zo'n 3 uur te bellen en heb er gewoon echt een super gevoel bij, as zondag richting den bosch (vanuit zuid limburg) en ik heb er goed vertrouwen in dat het een super gezellige dat word !!!!!!!!!![]()
Zit nu weer 5 dagen per week in de sportschool, dus dat gaat ook weer lekker. Kleurtje heb ik nogquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:29 schreef DBBknown het volgende:
Gewoon doen joh tongytongy, ik ga voor zondag iig nog een paar keer onder de zonnebank zodat ik er weer wat beter uitzie haha, ik ga ervoor!
En over een paar weken voel je je al weer een stuk beter geloof me!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:40 schreef Xanzi het volgende:
Het is nu 3,5 week uit ongeveer en ik vind het maar moeilijk!! Vind het zo raar om hem niet meer te bellen als er wat leuks is gebeurd of iets wat minder leuk is. Heb 2 jaar me gevoelens met hem gedeeld en dat kan nu ineens niet meer *zucht*
Ja daar heb je gelijk in. Voel me al wel iets beter als vorige week gelukkig. Nog even volhouden dan maar!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En over een paar weken voel je je al weer een stuk beter geloof me!
Ik heb me nu al twee keer gestoten aan dezelfde steenen beide keren ben ik er overheen gekomen.
Gewoon geen contact, en een klein beetje haatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:45 schreef Xanzi het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Voel me al wel iets beter als vorige week gelukkig. Nog even volhouden dan maar!
Haha haat gaat niet lukken, ik heb totaal geen haatgevoelens voor hem. En we hebben nog wel een beetje contact. Maar dat hoeft niet perse slecht te zijn toch? Ik ga in ieder geval niet achter elke aardige reactie van hem iets zoeken of die toch de verkeerde keuze heeft gemaakt en het weer wil proberen. Als die aardig is denk ik gewoon elke keer "Het is uit! Hij wil me niet meer!" En dat werkt eigenlijk best goed als ik maar zo blijf denken hihiquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Gewoon geen contact, en een klein beetje haat![]()
Komt helemaal goed. Over een paar maanden/ weekjes voel je je heerlijk en bevrijdt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:04 schreef Xanzi het volgende:
[..]
Haha haat gaat niet lukken, ik heb totaal geen haatgevoelens voor hem. En we hebben nog wel een beetje contact. Maar dat hoeft niet perse slecht te zijn toch? Ik ga in ieder geval niet achter elke aardige reactie van hem iets zoeken of die toch de verkeerde keuze heeft gemaakt en het weer wil proberen. Als die aardig is denk ik gewoon elke keer "Het is uit! Hij wil me niet meer!" En dat werkt eigenlijk best goed als ik maar zo blijf denken hihi![]()
Ik hou je op de hoogtequote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:28 schreef DBBknown het volgende:
Ik zit ook weer terug op oud niveau, ook weer de 4/5 dagen in de GYM, nog ff een paar x zonnebanken voor het weekend, en hopelijk zondag een supper dag.
Hoop dat het je lukt tongy!![]()
Helemaal waar inderdaad. Zelf heb ik nu al 2 weken geen contact gehad met m'n ex. Heb d'r zo lang genegeerd dat ze het bellen/smsen/mailen maar heeft opgegeven.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:00 schreef Byte_Me het volgende:
toch vaag hoe je de ene keer als je met je ex chat je helemaal beroerd voelt worden, en er de andere keer niets aan de hand is
Zíj heeft het bellen/smsen opgegeven, maar jíj wil haar vergeten? Wat is je verhaal?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:15 schreef Adventis het volgende:
[..]
Helemaal waar inderdaad. Zelf heb ik nu al 2 weken geen contact gehad met m'n ex. Heb d'r zo lang genegeerd dat ze het bellen/smsen/mailen maar heeft opgegeven.Ik heb nu ook last van stemmingswisselingen. Het ene moment kan ik alles relativeren en wil ik d'r zoveel mogelijk vergeten, het andere moment denk ik weer terug aan leuke dingen die ik met haar heb meegemaakt en daardoor zit ik weer met verdriet. Dit laatste komt vooral voor als ik alleen ben en dus tijd heb om na te denken/ te piekeren.
Ik weet dat tijd wonden heelt, het gaat alleen zo verrekte langzaam...
Hm....check dat topic maar eens dan dat ik 2 weken geleden heb opgestart.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:54 schreef Arokh86 het volgende:
Zíj heeft het bellen/smsen opgegeven, maar jíj wil haar vergeten? Wat is je verhaal?
En mee 'uit' gevraagd bioscoopje pakken, volgende week vrijdag ofzo. En ze heeft ja gezegdquote:
En daar zit hem nu net de kneep.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:28 schreef Tarot het volgende:
En dat gevoel wil ik nooit meer loslaten....
Nice nice, heb vrijdag ook een date met een mooie schone blondinequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En mee 'uit' gevraagd bioscoopje pakken, volgende week vrijdag ofzo. En ze heeft ja gezegdDus mijn leven komt weer redelijk op de rails.
inderdaad, zodra je beslist verder te gaan met je leven en het los te laten, gaat het zoveel makkelijker.quote:
Ik wilde nu eigenlijk iets typen zoals 'duh' .. maar dat zou te lullig overkomen. Je bedoelde het goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:17 schreef Vivi het volgende:
En daar zit hem nu net de kneep.
Maar waarom wil je zo graag aan iets vasthouden wat je pijn bezorgt? Ben je bang dat je hetgene wat er geweest is devalueert door het los te laten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:18 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik wilde nu eigenlijk iets typen zoals 'duh' .. maar dat zou te lullig overkomen. Je bedoelde het goed![]()
Yup... maar dat is al eerder behandeld. Mocht ik ooit weer opnieuw verliefd worden, dan weet ik ook zeker dat ik het meen. En dat ik niet in mn achterhoofd hou ... "och als het uitgaat ben ik d'r toch binnen 2 maanden weer overheen"quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:51 schreef Vivi het volgende:
Maar waarom wil je zo graag aan iets vasthouden wat je pijn bezorgt? Ben je bang dat je hetgene wat er geweest is devalueert door het los te laten?
En het allerergste is nog... ondanks dat ze me zo gigantisch veel pijn heeft gedaan de afgelopen 3 maanden, kan ik mijn droom van samen een gezinnetje stichten met de kids maar niet uit mijn hoofd krijgen. Moet wel zeggen dat dit ooit nog gebeurd vrijwel nihil is. Ze negeert me al 2,5 maand lag en afgelopen zaterdag heeft ze staan bekken met een 1 of ander dude. Toevallig zou ik ook eigenlijk naar die disco gaan maar dankzij mijn pillen en gebrek aan eetlust stortte ik weer eens om 11 s'avonds in.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:56 schreef shifto het volgende:
Sterkte!! Dat is echt genaaid, Ik hoop dat je wint en kinderen vaker mag zien! Belachelijk geregeld zo
Was het maar zo makkelijk... Ik ben traditioneel ingesteld. Voor je vrouw en kinderen hoor je gewoon te zorgen, ongeacht. Ik heb het zelf nooit kunnen meemaken met mijn ouders (scheiding, ellende etc.) Dus ik wilde mijn (ex)vriendin en kinderen ALLES geven wat ik zelf als kind heb gemist. Dat ik kinderen (wat ik het meest wonderlijke van het leven vind) heb gekregen met de verkeerde is just bad luck. We waren nog niet eens als gezin begonnen of ze wilde al van me af.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:25 schreef shifto het volgende:
Je bent volgens mij wel al het punt voorbij dat je het moet accepteren, zo iemand wil je toch niet trug? Jij kan veel beter krijgen zo te horen. Dumpen, kinderen trug winnen, en dan als sexy vader een leuke andere meid ontmoeten.
ik vind dat wij als mannen massaal de straat op moeten gaan om tegen dit onrecht te strijden. dit is geen democratie, onze rechten als man worden van ons afgenomen. tuurlijk zijn er ook slechte mannen, maar er zijn ook slechte vrouwen en goede mannen! de wet beschermt zo de vrouwen teveel waardoor er onrechtvaardige situaties ontstaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:48 schreef Eliminator20 het volgende:
*meld me ook dan maar aan*
Sinds 4 maanden uit, 1,5 maand na de geboorte van onze kinderen. Kort samengevat: Begon als een klein ruzie, uitgelopen naar een gigantische, mams had alleen oog voor de kinderen, ouders en vrienden. Ik gefrustreerd, maakte verkeerde opmerkingen, mag kinderen niet meer zien, mams slet er aardig op los, paps word doodgenegeerd, paps in depressie gekomen, mams lacht zich rot, rechtzaak kost maanden, paps aan de anti-depressiva. Paps heeft kinderen al 2 maanden niet meer mogen zien. Interesseert mams geen donder dat paps kapot hier aan gaat. Paps heeft het gevoel dat het gezin nooit een kans heeft gehad, mist mams en kids, maar mams haat paps, paps grote droom verpest. Paps staat machteloos en heeft van mams nooit de kans gehad om er over te praten.
een paar maanden niks van je laten horen (neem pakweg een maand of 4), als zij contact opneemt me tel. ophangen net doen of ze je weinig doet en na die 4 maanden "spontaan" even zelf contact nemen is je enigste kans om de relatie te redden. Let wel op die kans is klein, maar op deze manier is het je enigste kans in mijn ogen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef shifto het volgende:
Nja, ze is weer pissed... Moet ik er nog achtergaan en het iig goed maken zodat de tijd dat we geen contact hebben zonder haat is of alles gewoon laten als het is? Pff, ik heb altijd die drang naar goedmaken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |