abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:09:12 #1
124948 Averon
One of the good guys
pi_41737182
Dus ik ben vrijgezel en 28 jaar oud. Geen problemen daar. Aardig looking, normaal liggend in de 'markt'.

Echter, in de 'markt' liggen nu ook vrouwen van die leeftijd. En cripes als het niet waar is vaker dan niet hebben die dames van 26 en ouder een kind. En dan hoeft het van mij niet zo nodig meer.

Ik ben nog niets eens echt op zoek naar iets serieus voor de lange termijn, niet echt nee. Maar toch, ik heb helemaal geen zin in de extra dimensie erbij van één of ander kleuter of peuter. Kort door de bocht, het is niet mijn offspring en dus ook niet mijn verantwoording.

Voor de dames, waarom in deze tijd van birthcontrol zijn er toch zoveel jonge alleenstaande moeders?
Vood de heren, ben ik alleen in de stelling, of is een kind voor jullie ook een minpunt als je potentiele partners bekijkt?
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_41737249
Als je al een auto, een mobieltje, msn, D&G's, een kat en natuurlijk een kast met breezers hebt, moet je toch wat?

Nah zonder gekkigheid, ik vind het juist erg meevallen met de hoeveelheid alleenstaande jonge moeders. Valt me op dat velen juist voor hun 30ste nog student spelen
Misschien begeef je je in een andere omgeving ofzo, maar tis voor mij niet herkenbaar.
pi_41737308
Wist je nog niet, kinderen zijn de rage van de 21e eeuw!
pi_41737321
jup kind is "nadeel".. spijt me zeer, maar ik bouw liever iets op met iemand from the start.. niet dat er een kind van iemand anders bij komt kijken..
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_41737326
In wat voor milieu zoek jij?!
De meeste meiden rond de 26 die ik ken, hebben (nog) geen kinderen en als ze wel kinderen hebben zijn ze daar met hun vaste partner weldoordacht aan begonnen.
pi_41737365
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:14 schreef cinnamongirl het volgende:
In wat voor milieu zoek jij?!
De meeste meiden rond de 26 die ik ken, hebben (nog) geen kinderen en als ze wel kinderen hebben zijn ze daar met hun vaste partner weldoordacht aan begonnen.
nou ik ken er wel een paar hoor, maar die komen toch echt niet uit het milieau waar jij op doelt.. sommige vrouwen kiezen er nu eenmaal voor om jong moeder te zijn.
pi_41737400
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:15 schreef spinnertje het volgende:

[..]

nou ik ken er wel een paar hoor, maar die komen toch echt niet uit het milieau waar jij op doelt.. sommige vrouwen kiezen er nu eenmaal voor om jong moeder te zijn.
Ik doelde niet zozeer op de leeftijd maar op het feit dat ze single mom zijn.
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:18:33 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41737425
Een vrouw met een kind heeft wel wat, vind ik. Ik heb zelf (nog?) totaal geen behoefte aan een kind en die verantwoordelijkheid. Desondanks zou ik best wel eens een gezinnetje willen hebben. Maar als 't niet je eigen kind is kan je tenminste gewoon weg als het je niet bevalt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41737430
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:09 schreef Averon het volgende:
Voor de dames, waarom in deze tijd van birthcontrol zijn er toch zoveel jonge alleenstaande moeders?
Omdat het aardig voor het kind is? Je moet er toch niet aan denken als vijftiger nog met een puber thuis te zitten? Zowel voor jezelf niet als voor het kind.
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:19:53 #10
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_41737454
Misschien dat TS zoekt via datingbureau's? Daar hoor ik wel vaker over dat ze kinderen hebben (+ diverse karaktertrekjes die goed verklaren dat ze weer vrijgezel zijn)
pi_41737477
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:18 schreef burne het volgende:

[..]

Omdat het aardig voor het kind is? Je moet er toch niet aan denken als vijftiger nog met een puber thuis te zitten? Zowel voor jezelf niet als voor het kind.
?? ik denk dat het er meer om gaat dat ze alleenstaand zijn, niet zozeer dat ze jong waren toen ze een kind kregen..

hmm ik ben de weg ff kwijt in dit verhaal..
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:20:52 #12
124948 Averon
One of the good guys
pi_41737481
Verschillende milieu's kom ik langs. Ben niet echt op zoek. Maar het valt me op, telkens als ik iemand links of rechts tegenkom, vaker wel kind dan niet.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
pi_41737490
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:18 schreef soylent het volgende:
Een vrouw met een kind heeft wel wat, vind ik. Ik heb zelf (nog?) totaal geen behoefte aan een kind en die verantwoordelijkheid. Desondanks zou ik best wel eens een gezinnetje willen hebben. Maar als 't niet je eigen kind is kan je tenminste gewoon weg als het je niet bevalt.
Deze gedachte vind ik alleen al te schandalig voor woorden! 'T zijn verdomme geen wegwerp produkten!
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:22:03 #14
124948 Averon
One of the good guys
pi_41737518
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:19 schreef TR08 het volgende:
Misschien dat TS zoekt via datingbureau's? Daar hoor ik wel vaker over dat ze kinderen hebben (+ diverse karaktertrekjes die goed verklaren dat ze weer vrijgezel zijn)
Nope, niet via dating services.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 september 2006 @ 15:22:16 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_41737521
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:21 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Deze gedachte vind ik alleen al te schandalig voor woorden! 'T zijn verdomme geen wegwerp produkten!
Welkom in de 21ste eeuw.
pi_41737546
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:18 schreef soylent het volgende:
als je daarvan overtuigd bent moet je er niet eens aan beginnen..
pi_41737553
MILFS!
pi_41737602
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Welkom in de 21ste eeuw.
Tsja, erg vind ik dit ja...

*is wellicht te ouderwets..
pi_41737651
Ik ken geen vrouwen van onder de 30 met kinderen... ze zijn altijd nog zwaar aan het feesten als ze single zijn...
Work hard, play harder!
Last.fm
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:28:46 #20
124948 Averon
One of the good guys
pi_41737696
Wat trouwens wel opvalt, is dat de leuke vrouwen zonder kinderen niet single zijn.
pi_41737710
quote:

[..]

Ik sta volledig achter je!!!
"St-Patrick's Day"
pi_41737734
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:28 schreef Averon het volgende:
Wat trouwens wel opvalt, is dat de leuke vrouwen zonder kinderen niet single zijn.
leuke mannen ook niet, dus go figure
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:31:03 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41737752
quote:

Stenig me! Stenig mijn steenharde AArsch!! Wie weet helpt het?

Ik was edoch serieus. Wellicht formuleerde ik het te cruëlla de vil voor op fok? Anyway, nog een poging. Zelf een kind nemen is een commitment waar je niet meer vanaf komt. Daar zou ik niet snel aan beginnen, maar alleen als ik zou weten dat de relatie voor de rest van m'n leven zou zijn. Maar voor een relatie met een vrouw die zelf al aan de kinderen is geldt die beperking niet.

Daarnaast is mijn idee dat veel vrouwen rond deze leeftijd driftig op zoek zijn naar het verwekkende zaad. Hieruit vloeit voort dat ze proberen mannen zo snel mogelijk te binden, ook als dit niet een ideale relatie is. Daar zit ik dus niet op te wachten. Maar voor de vrouw die al een kind heeft, is de situatie geheel anders. De druk is van de ketel; feitelijk leeft ze weer echt. Vandaar mijn welgemeende, al wellicht niet tactisch geformuleerde, pleidooi voor de alleenstaande vrouw met een kind.

Ik verwerp verder de bezwaren tegen de tentativiteit van prille relaties. Wie gaat er nu na een paar weken relatie vanuit dat het voor eeuwig is? Nee, het uitproberen, het proeven en smaken, het verslikken en vervolgens een ander taartje proberen, is een gezond en onvermijdelijk onderdeel in het leven van een mens en daar hoeft niemand zich voor te verontschuldigen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:31:28 #24
124948 Averon
One of the good guys
pi_41737767
Dat is een subtiele belediging Maar, daar vroeg ik een beetje om.
pi_41737841
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:31 schreef soylent het volgende:

[..]

Stenig me! Stenig mijn steenharde AArsch!! Wie weet helpt het?

Ik was edoch serieus. Wellicht formuleerde ik het te cruëlla de vil voor op fok? Anyway, nog een poging. Zelf een kind nemen is een commitment waar je niet meer vanaf komt. Daar zou ik niet snel aan beginnen, maar alleen als ik zou weten dat de relatie voor de rest van m'n leven zou zijn. Maar voor een relatie met een vrouw die zelf al aan de kinderen is geldt die beperking niet.

Daarnaast is mijn idee dat veel vrouwen rond deze leeftijd driftig op zoek zijn naar het verwekkende zaad. Hieruit vloeit voort dat ze proberen mannen zo snel mogelijk te binden, ook als dit niet een ideale relatie is. Daar zit ik dus niet op te wachten. Maar voor de vrouw die al een kind heeft, is de situatie geheel anders. De druk is van de ketel; feitelijk leeft ze weer echt. Vandaar mijn welgemeende, al wellicht niet tactisch geformuleerde, pleidooi voor de alleenstaande vrouw met een kind.

Ik verwerp verder de bezwaren tegen de tentativiteit van prille relaties. Wie gaat er nu na een paar weken relatie vanuit dat het voor eeuwig is? Nee, het uitproberen, het proeven en smaken, het verslikken en vervolgens een ander taartje proberen, is een gezond en onvermijdelijk onderdeel in het leven van een mens en daar hoeft niemand zich voor te verontschuldigen.
OK, point taken, bedankt voor de uiteenzetting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')