amenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:39 schreef Wolkje het volgende:
Een van de beste R&p-mods, wat mij betreft.
Bedankt voor je inzet!
doe jij eens ying yang...quote:
Er zijn geen modjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:42 schreef Wolkje het volgende:
mag hij sticky?
Amen!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:41 schreef AirwiN het volgende:
<--- Je hebt je eigen support icoontje!
*aansluitquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:39 schreef Wolkje het volgende:
Bedankt voor je inzet!
Waarom zit jij er eigenlijk nog?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:28 schreef Mordreth het volgende:
Sticky van gemaakt. Fijne vakantie Cc.. hoop dat het nog losloopt
.
[edit]
Laat discussies hier achterwege aub.
Dat dus.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:39 schreef Wolkje het volgende:
Bedankt voor je inzet!
Nou zegquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:51 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Danzij CC is dit 1 van de weinige plekken die nog niet is verdoezeld door hersenloos kindergezever. Maar dat zal vast wel snel gebeuren.
CC, je was geweldig!![]()
true truequote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je bent hier nog te kort om je stempel zo op R&P te hebben kunnen drukken zoals Cc dat deed.
Wees blij dat je al even voor dit hele gebeuren bent aangesteld, word je in ieder geval niet scheef aangekeken zoals bij sommige mods die er sinds gisteravond zijn bijgekomen nu wel het geval isquote:
Hij had voorkennis, dat is hetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wees blij dat je al even voor dit hele gebeuren bent aangesteld, word je in ieder geval niet scheef aangekeken zoals bij sommige mods die er sinds gisteravond zijn bijgekomen nu wel het geval is.
Speaking of which, is er ergens een lijstje met wie de nieuwe mods zijn?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wees blij dat je al even voor dit hele gebeuren bent aangesteld, word je in ieder geval niet scheef aangekeken zoals bij sommige mods die er sinds gisteravond zijn bijgekomen nu wel het geval is.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij had voorkennis, dat is het.
idd jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zeg, het is geen Music Factoryquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef Camplo het volgende:
C&C was zeker een goeie mod. Zonde dat die weg is.
ja en wel foto's posten hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:23 schreef Mukie het volgende:
CC, balen zeg dat het zo moet lopen.
Maar gelukkig heb je wel een super fijne vakantie voor de boeg.
Geniet er lekker van en koop ook een paar voor mij
kournikova?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:18 schreef Xtinction het volgende:
CC bedankt, je was altijd zo snel met moderaten je leek wel een bot... is je naam toevallig Anna?
Alsof jouw mening teltquote:
fan van FC Utrecht zijnquote:
Hey ik doe het voor jullie! De users!!!!quote:
Ow sorry, je mag inderdaad geen kritische dingen tegen (vrouwelijke) ex-mods plaatsen. Dan gaan er allerlei mannetjes over de rooien. Met zijn allen Danny te kak zetten mag natuurlijk wel, want Danny is de grootste klootzak op aarde.... Of toch niet?quote:
En je houdt ook van Fok toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey ik doe het voor jullie! De users!!!!![]()
Inderdaad, ieder zn mening... Damn wat vind ik die Ivetje een hoer zegquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ow sorry, je mag inderdaad geen kritische dingen tegen (vrouwelijke) ex-mods plaatsen. Dan gaan er allerlei mannetjes over de rooien. Met zijn allen Danny te kak zetten mag natuurlijk wel, want Danny is de grootste klootzak op aarde.... Of toch niet?
Kortom: ga lekker met jezelf spelen en laat ANDEREN ook hun mening hebben..
het vertrek van...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:00 schreef CoolGuy het volgende:
Wtf, ik heb weer eens wat gemist. Waarom stopt Cc ineens? Wat is er gebeurd? Ik zag een reactie "jammer dat het zo moet aflopen". Heb ik iets gemist, kan ik dat ergens terugvinden... ?
Iig uh...bedankt Cc! U were cool!
Ja, daarom was ik MOD...quote:
Jaaa, maar met de manier waarop jij post duurt het toch niet lang voor jij een ban hebtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:54 schreef skippy22 het volgende:
Bedant voor het opslot zetten van mij mooie topics En het weg halen van mijn posts Jammer dat je zelf nu niet kan reagerenDikke
skippy
Ja, dat is gewoon een opsomming van mensen die uit de crew stappen. Maar ik weet niet wat de hele rel nou was.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jaaa, maar met de manier waarop jij post duurt het toch niet lang voor jij weer een ban hebt![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad, ieder zn mening... Damn wat vind ik die Ivetje een hoer zeg![]()
heb je even?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon een opsomming van mensen die uit de crew stappen. Maar ik weet niet wat de hele rel nou was.
uit de fb in SHOquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:45 schreef schatje het volgende:
[..]
16 moderators zijn opgestapt. Waarom? Zie beneden.
F&F:
[HELP] Kittens bijna verdronken.
Opruimslotje?
De katten van Boe
kijk eens wat ik uit het water heb gevist
Dag Uhmmie en Mr. Wes.....
Welkom ijsmeis?!?!?!
Welkom SHE.
Med:
Nieuwe mod voor Flora en Fauna
Het vertrek van Uhmmie en MrWes
het vertrek van...
Ok, Watskeburt??
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Feedback:
Nikky, dit is niet zo verstandig :P
Geweldig, het wordt steeds beter!
Moet je...
Ga je zo met vrijwilligers om ?
Om welke reden is ijsmeis eigenlijk tot mod geworden?
Je kan wel nagaan wat er nu met F&F gebeurt
Watskeburt?
Ga je zo met vrijwilligers om ? #2
Hey, Dagonet :)
Ga je zo met vrijwilligers om ? #3
Hoe ga je met vrijwilligers om - les 4
Viva la revolution!
Viva la Revolution! #2
Een gevalletje van..
De Terreurstaat Fok!
Hierbij wil ik toch nog ff m'n respect uiten aan de modjes
En nu zie ik m'n kans schoon!
En zo zijn we allemaal gebanned.
Zet mij maar op zwart!!!
Fok! op z`n kop! #2 - Fok! is een tyfusbende
De Reden waarom danny fok niet zal laten stoppen
Danny, luister, hier de oplossing voor je probleem!
Relluh!11!1 #3
SunChaser en Nolius ook veel succes!
Yvonne?
laten we dit nou niet allemaal op danny schuiven
Hoi, ik wil graag mod worden?
Nou hup hup rel voorbij, alles weer op slot.
ff een vraagje hoor deel 2
Biogarde
Danny, Voor hoeveel verkoop je je toko?
Geef HAL9000S eens terug!
Meldtopic voor Mods die te laat waren om mee te staken.
Stofje!
Willie bepaalt wel wat leuk is :-)
Steun hier Yvonne
Fok! op z`n kop! #3 - is er wel genoeg bier?
Wtf is gebeurd ?
Welkom terug !!!!!!!!!!
Centraal sollicitatie topic
FOK! op zijn kop - deel 4!
WAAROM.
[centraal] Deel I > Opstand op FOK!
FOK!radio: SCH
Hé Danny
Hej, eikels, bedankt!
steun hier danny
Yvonnuh!
Open sollicitatie!
Voor die Nicht van FokRadio..
[KPD] Sollicitatie moderator
Aan de familie Roodbol
Ik meld mij graag aan als nieuwe FA
Beste Lord Dreamer
He Dr. Daggla! Als je weer gaat lekker,
Subforum voor rellen?
Nieuw idee subforum; REL
Moet ik je "God" noemen of gewoon een klootviool?
ddanny linkt zelf naar 300.zip
Is het op fok! ook mogelijk om te ontkomen aan deze heisa...
Waarom...
Beste Danny, een tip.
Ontzettend kat in badkuip verhaal
Doodverwensing door GOD
Waarom worden die 'enkele mensen' niet genoemd ?
Chowi en SHE ook veel succes!
Duderinnetje, veel succes als Global Mod!
Higlander, mn midliferisis begint pas over 30 jaar
Nikky is de aanstichter
Mag kanker nou wel of niet?
Meki 4 Mod!
sukkels
[serieus]MOd`s en Fa`s: Hoeveel tijd...
Okee, iedereen is in het ooitje genomen, blah.
[positieve fb] Danny FanTopic
Waarom stapt niet iedereen op?
Fok! voor de sociale medemens
Als ik Dany zou heten, nou ..
Topic # zoveel, maar OMFG
Zo,en nou is het klaar.
Samenvatting?
Wat gaat er nu gebeuren?
Danny, gaat er nog wat gebeuren
Bans EX-moderators
Verzoek tijdelijk forum
Er is geen mod meer op SHO.
Bupatih en Stofje een permban?
Ik ben oproepbaar
Hoe ga je met vrijwilligers om - les 5
Meld *hier* dat je de massacre hebt overleeft.
Overweeg jij te stoppen met Fok! n.a.v. de Rel?
Hoe ga je met vrijwilligers om les 6
Wat gaat er nu gebeuren #2
Stel, Danny trekt vanavond de stekker eruit.
Hoe moeten we de afgelopen rel noemen?
evaluatie: hoe bevalt de nieuwe userpolicy thus far?
Ex-modjes, bedankt!
Wees *hier* blij dat FOK! nog bestaat.
Mag VBLweer een mod hebben?
Vraag / Opmerking over artikel 5
[Centraal] Hoe ga je met vrijwilligers om? - Les 7!
Het einde van een relletje...
overzichtje is gemaakt door RealBizkit666
Ik begrijp dat je nog niet werkzaam bent in het bedrijfsleven? Zo wel, moet je je baas op die manier is benaderen, kan je lachenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik MOD...
Maar Danny heeft zich gewoon gedragen als een **** en dan is een staking zeker op zn plaats![]()
JoeyT is gefrustreerd dat hij geen mod mag zijn. Daar blijft ie op zinspelen in elke post in FB zo'n beetjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:06 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je nog niet werkzaam bent in het bedrijfsleven? Zo wel, moet je je baas op die manier is benaderen, kan je lachen
Straks gaat Danny hier nog modden.. of nog erger.. mee discusserenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:24 schreef dawg het volgende:
Cc, wat doe je ons aan?Hoe kun je ons verlaten?
Nu zijn we overgeleverd aan een paar kerels die voorheen niet eens wisten dat R&P bestond.
We zullen je missen.![]()
You've been punk'dquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:06 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je nog niet werkzaam bent in het bedrijfsleven? Zo wel, moet je je baas op die manier is benaderen, kan je lachen
het is een bedanktopic, als je haar niet mocht of stakers niet mocht, dan hoef je niet te posten hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ow sorry, je mag inderdaad geen kritische dingen tegen (vrouwelijke) ex-mods plaatsen. Dan gaan er allerlei mannetjes over de rooien. Met zijn allen Danny te kak zetten mag natuurlijk wel, want Danny is de grootste klootzak op aarde.... Of toch niet?
Blijf ik daar op zinspelen in Feedback? Heb amper wat gepost in Feedbackquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
JoeyT is gefrustreerd dat hij geen mod mag zijn. Daar blijft ie op zinspelen in elke post in FB zo'n beetje
Tjah, wij noemen dat gefrustreerd of geobsedeerd. Maar goed, ieder zijn meug. Blijkbaar zijn er nog mensen die denken dat mod of admin zijn belangrijk is in het levenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
JoeyT is gefrustreerd dat hij geen mod mag zijn. Daar blijft ie op zinspelen in elke post in FB zo'n beetje
[Edit]quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
You've been punk'd
Losaaaaaaa
Damn mn ava is goed![]()
![]()
MOD of systeembeheerder, beide behoorlijk triestquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:14 schreef thaduck het volgende:
[..]
Tjah, wij noemen dat gefrustreerd of geobsedeerd. Maar goed, ieder zijn meug. Blijkbaar zijn er nog mensen die denken dat mod of admin zijn belangrijk is in het leven
Oeh geil, hoe was t Joey ritje?quote:
Eensch! Maar als systeembeheerder krijg je in ieder geval salaris en niet alleen gezeikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
MOD of systeembeheerder, beide behoorlijk triest![]()
Snel verbeteren he viespeukje van me... Aftrekken op Joeyquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:15 schreef thaduck het volgende:
[..]
[Edit]
Khad al gekeken hoor of je mod was geweest
[/Edit]
Nee, kvond de zin niet mooiquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Snel verbeteren he viespeukje van me... Aftrekken op Joey![]()
Tsja als je je niet dagelijks anaal liet penetreren dan voelde je mijn penis nog welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:17 schreef thaduck het volgende:
[..]
Opzich beviel het, maar ik raad een penisverlenging aan!
In tegenstelling tot Mr coolguyquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Verder heb ik nooit, maar dan ook nooit gesolliciteerd voor een MOD (of enig andere) functie op FOK!![]()
Klein is fijn, maar TE klein is niet fijn.. En wat je ermee doet... tja... size DOES matter he?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als je je niet dagelijks anaal liet penetreren dan voelde je mijn penis nog wel![]()
Klein maar fijn zegt mn vriendinnetje altijd![]()
Of je bent gelijk op je geslachtsdeel getrapt als we je kut cluppie afzeiken...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef thaduck het volgende:
[..]
Was jij tot voor kort zelf niet blauw?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:45 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Of je bent gelijk op je geslachtsdeel getrapt als we je kut cluppie afzeiken...![]()
Ik vond haar iig een hele goede R&P mod. Wmb had ze nog jaren door mogen gaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:36 schreef Aoristus het volgende:
mwoa , copycat zat wel al veel te lang op deze post. Desalnietemin, respect voor je aktie.
wat vond je goed aan haar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond haar iig een hele goede R&P mod. Wmb had ze nog jaren door mogen gaan.
Ze zeek weinig en kon leuk meepostenquote:
Dat klopt, ook in show kon ze goed posten en hier ook in R&P !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zeek weinig en kon leuk meeposten. Niet overdreven streng maar ook geen watje, kortom, goede mod.
Helemaal mee eens (en zo waren er nog een paar maar ik ga dit niet in al die fora postenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zeek weinig en kon leuk meeposten. Niet overdreven streng maar ook geen watje, kortom, goede mod.
Kan ze als geuitgschrift gebruiken bij toekomstige sollicitatiesquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:15 schreef dawg het volgende:
Dit topic moet wel een gigantische egostreling voor je zijn, eh Cc?
En terecht.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Open en unsticky.
Uitzwaaien kan verder gaan
Sterk van je, Sc0rp. Je toont karakter.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Open en unsticky.
Goed zo , je hebt de topic weer openquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Open en unsticky.
Ah, zie je! Ik wíst wel dat ik ergens had gelezen dat hij dicht was.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Open en unsticky.
Woordspelingen.... Maar ja, da's d'r vak he?!quote:Op maandag 4 september 2006 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben en was ook gek op haar en haar woordkeuze om zo mooie duidelijke zinnen te maken.
maar ik denk dat ze dat wel wist.![]()
Modjes-staking n.a.v. een topic in F&F, waarna 14 mods ontslagen en geband, en we mogen het er verder niet over hebben, want we weten niet van de hoed en de rand, dus we moeten niet zeuren dat we zulke topmods kwijt zijn, want het is allemaal heel zielig voor Danny dat ie iedereen eruit heeft geflikkerd.quote:Op maandag 4 september 2006 19:09 schreef Beach het volgende:
Ik ben op vakantie geweest, maar wat is er gebeurd dan?
Heel veel modjes vervangen ofzo?
quote:Op maandag 4 september 2006 19:25 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Modjes-staking n.a.v. een topic in F&F, waarna 14 mods ontslagen en geband, en we mogen het er verder niet over hebben, want we weten niet van de hoed en de rand, dus we moeten niet zeuren dat we zulke topmods kwijt zijn, want het is allemaal heel zielig voor Danny dat ie iedereen eruit heeft geflikkerd.
ik steek hem liever tussen die gigantische borsten van haar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:39 schreef Moonah het volgende:
En nóg een veer in die dikke reet van d'r!![]()
Komtie vrouwke, even ontspannen, ja, druk maar een beetje dan doet het geen pijn.
Hoppa! Daar zittie al!![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik steek hem liever tussen die gigantische borsten van haar.
Omdat al die mods niet alleen ontslagen maar ook geband zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef zwaaibaai het volgende:
maar maar maar.......
waarom post ze nou he-le-maal niet meer?
die ban is toch al opgeheven?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Omdat al die mods niet alleen ontslagen maar ook geband zijn.
You got to be kiddin'...... Wanneer gaan die bans er af dan? Of moeten ze nu nog twee jaar in het vage vuur?quote:
Als ik de laatste opmerkingen van Danny moet geloven minstens over een jaar, maar sommigen kunnen het helemaal al schudden. Lees: mensen die gelekt hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:21 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
You got to be kiddin'...... Wanneer gaan die bans er af dan? Of moeten ze nu nog twee jaar in het vage vuur?
[sarcasme]Als dank voor bewezen diensten in alle jaren[/sarcasme]quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:32 schreef Scorpie het volgende:
beetje onzinnig om die bans er nog een jaar op te laten
alles aan danny's gedrag in deze is onzinnig. Maar dit is een dank topicquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:32 schreef Scorpie het volgende:
beetje onzinnig om die bans er nog een jaar op te laten
maak daar maar realisme vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
[sarcasme]Als dank voor bewezen diensten in alle jaren[/sarcasme]
-10 Kinderachtig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik de laatste opmerkingen van Danny moet geloven minstens over een jaar, maar sommigen kunnen het helemaal al schudden. Lees: mensen die gelekt hebben.
Mijn post? Wat doe je?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:42 schreef Mordreth het volgende:
En nu stoppen we deze discussie..
En ja.. verdere posts over deze discussie worden zonder pardon verwijderd.
* nixxx prikt Cc ook maar danquote:
Oh, mag ik trouwens even mijn excuses aanbieden aan Cc?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:39 schreef Moonah het volgende:
En nóg een veer in die dikke reet van d'r!![]()
Komtie vrouwke, even ontspannen, ja, druk maar een beetje dan doet het geen pijn.
Hoppa! Daar zittie al!![]()
Toevallig log ik nét even in.quote:
Veren in zijn reet, tussen zijn borsten en verweven met zijn okselhaar?quote:
Nee, die slowchat en zgn bagger treft hetzelfde lot als cc: verwijdering van het forum.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Veren in zijn reet, tussen zijn borsten en verweven met zijn okselhaar?
Daaaaacht ut nie.
Ze was dan ook vrijwel direct op vakantie, alhoewel dat intussen toch een keer afgelopen zou moeten zijn. Of freelance werk betaalt echt goedquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:
heb haar nog wel eens gemaild, maar er niets meer op gehoord
Precies. Er wordt nooit gelekt/gemirrorred/doodgewoon meegelezen. Prijs allen de grote geheimhouding die "achter de schermen" heet.quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Je kan niet weten wat er afspeelt achter de schermen.
Ohhhoooooooohhh!!quote:
Hihi.quote:
Ah, goed idee! Ik had nog niet bedacht eea IRL uit te voeren.quote:Op zondag 10 september 2006 11:41 schreef Frezer het volgende:
Veel plezier met het fysiek aan/op/in Cc plaatsen van de veren!.
quote:Op zondag 10 september 2006 11:37 schreef Moonah het volgende:
Een fles melk om de hoek.![]()
Humor genoeg?
Als er gister veel drank in is gegaan, zal ze nu waarschijnlijk katerig (whehehequote:Op zondag 10 september 2006 11:36 schreef Moonah het volgende:
Oké, komtie, speciaal voor onze alom gemiste, rondborstige, niet-dik-kontige, okselharige Cc (die als het goed is vanmiddag hier even op de koffie komt):
Ah, dat zal het zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 14:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als er gister veel drank in is gegaan, zal ze nu waarschijnlijk katerig (whehehe) zijn.
quote:Oja humor! Er komt een man bij de dokter met een kikker op zijn hoofd.
De dokter vraagt wat er loos is, waarop de kikker antwoordt:
`Ik heb een gezwel aan m`n reet!`
quote:
Ehm....quote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
dom blontje.. hoe "kom" je aan die dikke buik...
![]()
Ja, ík ging al naar het SC-topic.... zoals dat hoort.quote:SC is baaad...
Nah, die's wel heeeel flauw. Die kun je wel editten hoor Mordreth.quote:wat is het verschil tussen een dood vogeltje? Zijn ene pootje is even lang
euh ik wil niet heel lastig zijn maar die snap ik dan weer nietquote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
dom blontje.. hoe "kom" je aan die dikke buik...
SC is baaad...
wat is het verschil tussen een dood vogeltje? Zijn ene pootje is even lang
Ja, idd, jammer dat ze weg isquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:28 schreef DarkElf het volgende:
Cc was de juiste vrouw voor deze plek en tis echt erg jammer dat ze weg is
quote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:
Jaja, een kutkick.
Kreeg net een smsje vanDuiveltja
dat ik ben unbanned. Ik checken, en ja hoor!
Ik wil toch even van die gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken voor de lieve woorden hier.
Dank allemaal, dus.
![]()
Én ook om Nosh en c_c te complimenteren met hoe ze R&P modden. Keep up the good work!
En een vrolijk Pasen, uiteraard!
Jij ook een heel prettige vakatnie natuurlijkquote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:
Jaja, een kutkick.
Ik wil toch even van die gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken voor de lieve woorden hier.
Dank allemaal, dus.
![]()
Én ook om Nosh en c_c te complimenteren met hoe ze R&P modden. Keep up the good work!
Cc.quote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:
Jaja, een kutkick.
Dank allemaal, dus.
![]()
Diezelfdequote:Op maandag 25 december 2006 14:28 schreef Copycat het volgende:
Neuh. Ik vind het eigenlijk wel heel erg lekker om gewoon user te zijn, zonder extra rechten en plichtjes.
en ik denk trouwens dat Danny daar net zo afwijzend als ik tegenover staat.
Pheno? Die pinguin die mij aan het janken maakte door dit topic te maken?quote:Op maandag 25 december 2006 14:34 schreef _Arual_ het volgende:
CC, je krijgt ook de groetjes van Pheno!
quote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:
Jaja, een kutkick.
Dank allemaal, dus.
![]()
quote:
quote:
quote:
Cc!quote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:
Jaja, een kutkick.
Dank allemaal, dus.
![]()
Eenquote:
Een hoge virtuele standaard voor onder mijn virtuele boomquote:Op maandag 25 december 2006 20:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
EenC
c
onder de virtuele kerstboom, wat wil je nog meer,
.
Nee, dat zullen mooie puntige pumps zijn...quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:37 schreef Copycat het volgende:
![]()
Good to be back!
Tenminste ... als c_c niet stiekem bedoeld dat ik voeten als modderschuiten heb ...
Nee, geen ronde neuzen...quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:41 schreef Copycat het volgende:
Mogen het ook ronde neuzen zijn?
Mooi zijn ze wel, hoog ook ... en rood. Kerstmisrood.
Hate to break it to you, maar ...quote:
Ik draag ze al vanaf mijn 15 de, ik geef ze niet OP! NOOIT! MINE MINE MINE!!!quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hate to break it to you, maar ...
Puntneuzen zijn al een paar jaar passé ...
![]()
Hoe zou c_c dat kunnen weten? *kuch*quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:37 schreef Copycat het volgende:
Tenminste ... als c_c niet stiekem bedoelt dat ik voeten als modderschuiten heb ...
Wat wil je nou nog meer vinden onder de kerstboom?quote:
Die gaan nooit uit de mode.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik draag ze al vanaf mijn 15 de, ik geef ze niet OP! NOOIT! MINE MINE MINE!!!![]()
Puntjes...![]()
Puntjes...![]()
hear hear hear. right back at ya!quote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:
Jaja, een kutkick.
Dank allemaal, dus.
![]()
Hoerenschoenen zijn het Miss.. eh... beeb!quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:41 schreef Copycat het volgende:
Mogen het ook ronde neuzen zijn?
Mooi zijn ze wel, hoog ook ... en rood. Kerstmisrood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |