alles aan danny's gedrag in deze is onzinnig. Maar dit is een dank topicquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:32 schreef Scorpie het volgende:
beetje onzinnig om die bans er nog een jaar op te laten
maak daar maar realisme vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
[sarcasme]Als dank voor bewezen diensten in alle jaren[/sarcasme]
-10 Kinderachtig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik de laatste opmerkingen van Danny moet geloven minstens over een jaar, maar sommigen kunnen het helemaal al schudden. Lees: mensen die gelekt hebben.
Mijn post? Wat doe je?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:42 schreef Mordreth het volgende:
En nu stoppen we deze discussie..
En ja.. verdere posts over deze discussie worden zonder pardon verwijderd.
* nixxx prikt Cc ook maar danquote:
Oh, mag ik trouwens even mijn excuses aanbieden aan Cc?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:39 schreef Moonah het volgende:
En nóg een veer in die dikke reet van d'r!![]()
Komtie vrouwke, even ontspannen, ja, druk maar een beetje dan doet het geen pijn.
Hoppa! Daar zittie al!![]()
Toevallig log ik nét even in.quote:
Veren in zijn reet, tussen zijn borsten en verweven met zijn okselhaar?quote:
Nee, die slowchat en zgn bagger treft hetzelfde lot als cc: verwijdering van het forum.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Veren in zijn reet, tussen zijn borsten en verweven met zijn okselhaar?
Daaaaacht ut nie.
Ze was dan ook vrijwel direct op vakantie, alhoewel dat intussen toch een keer afgelopen zou moeten zijn. Of freelance werk betaalt echt goedquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:
heb haar nog wel eens gemaild, maar er niets meer op gehoord
Precies. Er wordt nooit gelekt/gemirrorred/doodgewoon meegelezen. Prijs allen de grote geheimhouding die "achter de schermen" heet.quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Je kan niet weten wat er afspeelt achter de schermen.
Ohhhoooooooohhh!!quote:
Hihi.quote:
Ah, goed idee! Ik had nog niet bedacht eea IRL uit te voeren.quote:Op zondag 10 september 2006 11:41 schreef Frezer het volgende:
Veel plezier met het fysiek aan/op/in Cc plaatsen van de veren!.
quote:Op zondag 10 september 2006 11:37 schreef Moonah het volgende:
Een fles melk om de hoek.![]()
Humor genoeg?
Als er gister veel drank in is gegaan, zal ze nu waarschijnlijk katerig (whehehequote:Op zondag 10 september 2006 11:36 schreef Moonah het volgende:
Oké, komtie, speciaal voor onze alom gemiste, rondborstige, niet-dik-kontige, okselharige Cc (die als het goed is vanmiddag hier even op de koffie komt):
Ah, dat zal het zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 14:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als er gister veel drank in is gegaan, zal ze nu waarschijnlijk katerig (whehehe) zijn.
quote:Oja humor! Er komt een man bij de dokter met een kikker op zijn hoofd.
De dokter vraagt wat er loos is, waarop de kikker antwoordt:
`Ik heb een gezwel aan m`n reet!`
quote:
Ehm....quote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
dom blontje.. hoe "kom" je aan die dikke buik...
![]()
Ja, ík ging al naar het SC-topic.... zoals dat hoort.quote:SC is baaad...
Nah, die's wel heeeel flauw. Die kun je wel editten hoor Mordreth.quote:wat is het verschil tussen een dood vogeltje? Zijn ene pootje is even lang
euh ik wil niet heel lastig zijn maar die snap ik dan weer nietquote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
dom blontje.. hoe "kom" je aan die dikke buik...
SC is baaad...
wat is het verschil tussen een dood vogeltje? Zijn ene pootje is even lang
Ja, idd, jammer dat ze weg isquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:28 schreef DarkElf het volgende:
Cc was de juiste vrouw voor deze plek en tis echt erg jammer dat ze weg is
quote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:
Jaja, een kutkick.
Kreeg net een smsje vanDuiveltja
dat ik ben unbanned. Ik checken, en ja hoor!
Ik wil toch even van die gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken voor de lieve woorden hier.
Dank allemaal, dus.
![]()
Én ook om Nosh en c_c te complimenteren met hoe ze R&P modden. Keep up the good work!
En een vrolijk Pasen, uiteraard!
Jij ook een heel prettige vakatnie natuurlijkquote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:
Jaja, een kutkick.
Ik wil toch even van die gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken voor de lieve woorden hier.
Dank allemaal, dus.
![]()
Én ook om Nosh en c_c te complimenteren met hoe ze R&P modden. Keep up the good work!
Cc.quote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:
Jaja, een kutkick.
Dank allemaal, dus.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |