alles aan danny's gedrag in deze is onzinnig. Maar dit is een dank topicquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:32 schreef Scorpie het volgende:
beetje onzinnig om die bans er nog een jaar op te laten
maak daar maar realisme vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
[sarcasme]Als dank voor bewezen diensten in alle jaren[/sarcasme]
-10 Kinderachtig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik de laatste opmerkingen van Danny moet geloven minstens over een jaar, maar sommigen kunnen het helemaal al schudden. Lees: mensen die gelekt hebben.
Mijn post? Wat doe je?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:42 schreef Mordreth het volgende:
En nu stoppen we deze discussie..
En ja.. verdere posts over deze discussie worden zonder pardon verwijderd.
* nixxx prikt Cc ook maar danquote:
Oh, mag ik trouwens even mijn excuses aanbieden aan Cc?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:39 schreef Moonah het volgende:
En nóg een veer in die dikke reet van d'r!![]()
Komtie vrouwke, even ontspannen, ja, druk maar een beetje dan doet het geen pijn.
Hoppa! Daar zittie al!![]()
Toevallig log ik nét even in.quote:
Veren in zijn reet, tussen zijn borsten en verweven met zijn okselhaar?quote:
Nee, die slowchat en zgn bagger treft hetzelfde lot als cc: verwijdering van het forum.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Veren in zijn reet, tussen zijn borsten en verweven met zijn okselhaar?
Daaaaacht ut nie.
Ze was dan ook vrijwel direct op vakantie, alhoewel dat intussen toch een keer afgelopen zou moeten zijn. Of freelance werk betaalt echt goedquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:
heb haar nog wel eens gemaild, maar er niets meer op gehoord
Precies. Er wordt nooit gelekt/gemirrorred/doodgewoon meegelezen. Prijs allen de grote geheimhouding die "achter de schermen" heet.quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Je kan niet weten wat er afspeelt achter de schermen.
Ohhhoooooooohhh!!quote:
Hihi.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |